Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:00:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1830965 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #6600 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 15:04:13 »

Én ismerek 1 híres bagolyt . Dr Bubo a neve  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
corollaxl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #6601 Dátum: 2016.11.11 péntek, 08:37:52 »

Sziasztok!

A segítségeteket tapasztalatotokat szeretném kérni.

Az autóm 2003.12. hó facelift 2 KOMBI 2.0 TDDI D5BA motorkód , 90 LE hagyományos adagoló.
Olvastam sokféle adatot a fogyasztásról.

Teli tankkal kb 650 km t megyek el ha csak város ,és kb 780 kmt ha város és autópálya/országút is.
Én ezt személy szerint keveslem , volt aki azt írta 1200 km t is elmegy teli tankkal.

Most nem tudom hogy az illető mondott nagyot , vagy mi az igazság, vagy tényleg valami hiba lehet a kocsiban ami miatt "magas" a fogyasztás, ha igen akkor mi lehet a hiba?
Én leginkább városban használom az autót.

Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6602 Dátum: 2016.11.11 péntek, 09:38:20 »

Sziasztok!

A segítségeteket tapasztalatotokat szeretném kérni.

Az autóm 2003.12. hó facelift 2 KOMBI 2.0 TDDI D5BA motorkód , 90 LE hagyományos adagoló.
Olvastam sokféle adatot a fogyasztásról.

Teli tankkal kb 650 km t megyek el ha csak város ,és kb 780 kmt ha város és autópálya/országút is.
Én ezt személy szerint keveslem , volt aki azt írta 1200 km t is elmegy teli tankkal.

Most nem tudom hogy az illető mondott nagyot , vagy mi az igazság, vagy tényleg valami hiba lehet a kocsiban ami miatt "magas" a fogyasztás, ha igen akkor mi lehet a hiba?
Én leginkább városban használom az autót.

Segítségeteket előre is köszönöm!


Nekem 115Le-s van. Vagy BP-n araszolok dugóban vagy pálya tempóval megyek. Országúti tempós szakasz szinte elhanyagolható. Így jön ki a fogyasztásom 7 literre (heti ~500 km-es távra számolva).
Ha azt nézem, hogy a tied valamivel gyengébb, emiatt talán jobban kell taposni, többet küzd a motor, sztem nem rossz a 780 km.

Az 1200 km még egy CI-től is nagyon jó érték (országutas 70-80-as tempóval...).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
corollaxl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #6603 Dátum: 2016.11.11 péntek, 10:31:45 »

Nekem 115Le-s van. Vagy BP-n araszolok dugóban vagy pálya tempóval megyek. Országúti tempós szakasz szinte elhanyagolható. Így jön ki a fogyasztásom 7 literre (heti ~500 km-es távra számolva).
Ha azt nézem, hogy a tied valamivel gyengébb, emiatt talán jobban kell taposni, többet küzd a motor, sztem nem rossz a 780 km.

Az 1200 km még egy CI-től is nagyon jó érték (országutas 70-80-as tempóval...).


Köszönöm szépen a választ , egy kicsit megnyugtatott , de azért mások válaszát és tapasztalatát is szívesen fogadom!
Viszont amit te is írtál amiatt felmerült bennem hogy a 90 LE -s fix turbós kocsimat esetleg átalakítanám változó geometriás 115 LE -s re , mert elvileg nem olyan hatalamas munka / beruházás , viszont erősebb lenne és valszeg kevesebbet is fogyasztana ezáltal.

Ha jól gondolom akár elég ha a turbót kicserélném mindenestül , mert valószinű a "kisebb" adagoló is adna annyi naftát hogy tudjon dolgozni a turbo, illetve ha jol tudom amugy is csak az a különbség hogy az egyik fix a másik változó geos és a turbonyomás.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6604 Dátum: 2016.11.11 péntek, 10:54:10 »

Köszönöm szépen a választ , egy kicsit megnyugtatott , de azért mások válaszát és tapasztalatát is szívesen fogadom!
Viszont amit te is írtál amiatt felmerült bennem hogy a 90 LE -s fix turbós kocsimat esetleg átalakítanám változó geometriás 115 LE -s re , mert elvileg nem olyan hatalamas munka / beruházás , viszont erősebb lenne és valszeg kevesebbet is fogyasztana ezáltal.

Ha jól gondolom akár elég ha a turbót kicserélném mindenestül , mert valószinű a "kisebb" adagoló is adna annyi naftát hogy tudjon dolgozni a turbo, illetve ha jol tudom amugy is csak az a különbség hogy az egyik fix a másik változó geos és a turbonyomás.

Gyárilag biztos más adagoló van a 90 és 115 lóerősön. Hogy mekkora meló az átalakítás, arról talán HZsolt92-nek vannak infói.
(Az biztos, hogy nekem nem érne annyit az a ~fél liter fogyi különbség, hogy belevágjak.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
corollaxl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #6605 Dátum: 2016.11.11 péntek, 10:58:11 »

Gyárilag biztos más adagoló van a 90 és 115 lóerősön. Hogy mekkora meló az átalakítás, arról talán HZsolt92-nek vannak infói.
(Az biztos, hogy nekem nem érne annyit az a ~fél liter fogyi különbség, hogy belevágjak.)

Nem csak a fél liter fogyi különbség , hanem inkább a + 25 LE, illetve ha meg is chippeli az ember akkor a kb. + 40-50 LE  a 90 hez képest.
Inkább ez miatt alakítanám át.

A teljes különbség:
Az adagoló            (Szerintem a 90 lovas is adna annyival több naftát ha épp kell)
A computer           (azt ha chippeljük akkor ugyis irásra kerül)
A turbo                 (azt meg ugye egy az egyben cserélném)

Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6606 Dátum: 2016.11.11 péntek, 11:03:42 »

Sziasztok!

A segítségeteket tapasztalatotokat szeretném kérni.

Az autóm 2003.12. hó facelift 2 KOMBI 2.0 TDDI D5BA motorkód , 90 LE hagyományos adagoló.
Olvastam sokféle adatot a fogyasztásról.

Teli tankkal kb 650 km t megyek el ha csak város ,és kb 780 kmt ha város és autópálya/országút is.
Én ezt személy szerint keveslem , volt aki azt írta 1200 km t is elmegy teli tankkal.

Most nem tudom hogy az illető mondott nagyot , vagy mi az igazság, vagy tényleg valami hiba lehet a kocsiban ami miatt "magas" a fogyasztás, ha igen akkor mi lehet a hiba?
Én leginkább városban használom az autót.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Az 1200km az bullshit. Folyamatos tempomatos sík úton, 205-ös gumival, 80 körüli tempóval hozható kb, de ki a t*köm közlekedik így... Smiley
Amikor full városban használom (és nálam a város az Bp-et jelenti, dugóban araszolással, percekig egyhelyben ácsorgással), akkor 700-730 km-t tudok megtenni egy tankkal. Ez olyan 8,2l-es fogyi. Autópályán 140-nél ~7l. Országúton 100-110 körül 5,3-5,6l.

Persze vannak a dízelhuszárok, akik bizonygatják, hogy márpedig az ő autójuk 160-nál is 3,8-at fogyaszt stb, de az ilyen vélemények felett egy óvatos mosollyal emelkedj felül. Így elmondások alapján semmi baj nincs a kocsiddal, legalábbis fogyasztás adatokból kiindulva. Attól meg hogy 115 LE-sre átalakíttatod, nem fog kevesebbet enni. Ha jobban megy, majd te is jobban nyomod neki, tehát végül ugyanennyit, vagy többet fog fogyasztani. Ráadásul az átalakítás sem olcsó, hibalehetőség is van benne, és ha nem is nyomod jobban, és valamivel tényleg kevesebbet fogyaszt, akkor sem lesz akkora különbség, hogy a belfektetett időt/pénzt/rizikót megérje.
Szerintem.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6607 Dátum: 2016.11.11 péntek, 13:08:39 »

Nem csak a fél liter fogyi különbség , hanem inkább a + 25 LE, illetve ha meg is chippeli az ember akkor a kb. + 40-50 LE  a 90 hez képest.
Inkább ez miatt alakítanám át.

A teljes különbség:
Az adagoló            (Szerintem a 90 lovas is adna annyival több naftát ha épp kell)
A computer           (azt ha chippeljük akkor ugyis irásra kerül)
A turbo                 (azt meg ugye egy az egyben cserélném)



Ha a LE a lényeg, akkor cserélném 2.0-2.2 TDCI-re.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6608 Dátum: 2016.11.11 péntek, 14:49:35 »

Az 1200km az bullshit. Folyamatos tempomatos sík úton, 205-ös gumival, 80 körüli tempóval hozható kb, de ki a t*köm közlekedik így... Smiley
Amikor full városban használom (és nálam a város az Bp-et jelenti, dugóban araszolással, percekig egyhelyben ácsorgással), akkor 700-730 km-t tudok megtenni egy tankkal. Ez olyan 8,2l-es fogyi. Autópályán 140-nél ~7l. Országúton 100-110 körül 5,3-5,6l.

Persze vannak a dízelhuszárok, akik bizonygatják, hogy márpedig az ő autójuk 160-nál is 3,8-at fogyaszt stb, de az ilyen vélemények felett egy óvatos mosollyal emelkedj felül. Így elmondások alapján semmi baj nincs a kocsiddal, legalábbis fogyasztás adatokból kiindulva. Attól meg hogy 115 LE-sre átalakíttatod, nem fog kevesebbet enni. Ha jobban megy, majd te is jobban nyomod neki, tehát végül ugyanennyit, vagy többet fog fogyasztani. Ráadásul az átalakítás sem olcsó, hibalehetőség is van benne, és ha nem is nyomod jobban, és valamivel tényleg kevesebbet fogyaszt, akkor sem lesz akkora különbség, hogy a belfektetett időt/pénzt/rizikót megérje.
Szerintem.

Ha nem is 1200 km-t, de az enyém vegyes használat mellett, de általában 70%-os Bp-i használat mellett elmegy kb 1050 km-t. (számolással átlag 5,6-5,8-at szeik) Nem hiszed? Pedig így van.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6609 Dátum: 2016.11.11 péntek, 17:25:01 »

Nem csak a fél liter fogyi különbség , hanem inkább a + 25 LE, illetve ha meg is chippeli az ember akkor a kb. + 40-50 LE  a 90 hez képest.
Inkább ez miatt alakítanám át.

A teljes különbség:
Az adagoló            (Szerintem a 90 lovas is adna annyival több naftát ha épp kell)
A computer           (azt ha chippeljük akkor ugyis irásra kerül)
A turbo                 (azt meg ugye egy az egyben cserélném)


rosszul gondolod.a 90le adagoló elfogy hamar,nincs annak akkora tartaléka.Bunyeknek sikerült a 115le s adagolót a maximumig felhúzni,és nem volt elég anyag a nagyturbóhoz,hiába egy teherautónak is elég levegőt tolt volna.

És itt van a legjobb amit tehetsz komoly változás érdekében:  eljen

Ha a LE a lényeg, akkor cserélném 2.0-2.2 TDCI-re.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6610 Dátum: 2016.11.11 péntek, 19:08:10 »

Sziasztok!

A segítségeteket tapasztalatotokat szeretném kérni.

Az autóm 2003.12. hó facelift 2 KOMBI 2.0 TDDI D5BA motorkód , 90 LE hagyományos adagoló.
Olvastam sokféle adatot a fogyasztásról.

Teli tankkal kb 650 km t megyek el ha csak város ,és kb 780 kmt ha város és autópálya/országút is.
Én ezt személy szerint keveslem , volt aki azt írta 1200 km t is elmegy teli tankkal.

Most nem tudom hogy az illető mondott nagyot , vagy mi az igazság, vagy tényleg valami hiba lehet a kocsiban ami miatt "magas" a fogyasztás, ha igen akkor mi lehet a hiba?
Én leginkább városban használom az autót.

Segítségeteket előre is köszönöm!


Nekem a majd' 150 ezer km alatt 6,5 körüli az átlag (tankolásból számítva). Ennek legnagyobb része pálya, a maradék meg szinte csak város. 55 literes tankkal számolva ez max. kb. 800 km tankolás előtt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
corollaxl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #6611 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 23:29:10 »

Nekem a majd' 150 ezer km alatt 6,5 körüli az átlag (tankolásból számítva). Ennek legnagyobb része pálya, a maradék meg szinte csak város. 55 literes tankkal számolva ez max. kb. 800 km tankolás előtt.

AndyA

Rendben van ,akkor megnyugodtam! Cheesy
Naplózva
corollaxl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #6612 Dátum: 2016.11.14 hétfő, 23:31:10 »

Ha a LE a lényeg, akkor cserélném 2.0-2.2 TDCI-re.


Nem szeretnék TDCI motort , direkt csak TDDI t találtam ,csak abból a 115 LE s nagyon ritka volt olyan áron ami nekem is megéri, igy lett a kompromisszum egy olcsón szerzett 90 Le-s

Viszont sajna ez egy kicsit kevés nekem Sad

Chippel kapcsolatban van tapasztalat, érdemes a 90 Le be belepiszkálni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6613 Dátum: 2016.11.16 szerda, 20:23:44 »

Sziasztok!

A segítségeteket tapasztalatotokat szeretném kérni.

Az autóm 2003.12. hó facelift 2 KOMBI 2.0 TDDI D5BA motorkód , 90 LE hagyományos adagoló.
Olvastam sokféle adatot a fogyasztásról.

Teli tankkal kb 650 km t megyek el ha csak város ,és kb 780 kmt ha város és autópálya/országút is.
Én ezt személy szerint keveslem , volt aki azt írta 1200 km t is elmegy teli tankkal.

Most nem tudom hogy az illető mondott nagyot , vagy mi az igazság, vagy tényleg valami hiba lehet a kocsiban ami miatt "magas" a fogyasztás, ha igen akkor mi lehet a hiba?
Én leginkább városban használom az autót.

Segítségeteket előre is köszönöm!

gyári 90lovas, 800km körül megy el egy tankkal. chippelve nem gond utána az 1000km se
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6614 Dátum: 2016.11.16 szerda, 20:24:36 »

Nekem 115Le-s van. Vagy BP-n araszolok dugóban vagy pálya tempóval megyek. Országúti tempós szakasz szinte elhanyagolható. Így jön ki a fogyasztásom 7 literre (heti ~500 km-es távra számolva).
Ha azt nézem, hogy a tied valamivel gyengébb, emiatt talán jobban kell taposni, többet küzd a motor, sztem nem rossz a 780 km.

Az 1200 km még egy CI-től is nagyon jó érték (országutas 70-80-as tempóval...).

mk3 palettáról kb a 90le tddi chippelve ami a legjobb fogyasztásra. nekem ez a konfig bármikor bármilyen felhasználással 6 alatt maradt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6615 Dátum: 2016.11.16 szerda, 20:25:32 »

Köszönöm szépen a választ , egy kicsit megnyugtatott , de azért mások válaszát és tapasztalatát is szívesen fogadom!
Viszont amit te is írtál amiatt felmerült bennem hogy a 90 LE -s fix turbós kocsimat esetleg átalakítanám változó geometriás 115 LE -s re , mert elvileg nem olyan hatalamas munka / beruházás , viszont erősebb lenne és valszeg kevesebbet is fogyasztana ezáltal.

Ha jól gondolom akár elég ha a turbót kicserélném mindenestül , mert valószinű a "kisebb" adagoló is adna annyi naftát hogy tudjon dolgozni a turbo, illetve ha jol tudom amugy is csak az a különbség hogy az egyik fix a másik változó geos és a turbonyomás.
írj privátban, van bevállt recept 90le tddire
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6616 Dátum: 2016.11.16 szerda, 20:27:35 »

rosszul gondolod.a 90le adagoló elfogy hamar,nincs annak akkora tartaléka.Bunyeknek sikerült a 115le s adagolót a maximumig felhúzni,és nem volt elég anyag a nagyturbóhoz,hiába egy teherautónak is elég levegőt tolt volna.

És itt van a legjobb amit tehetsz komoly változás érdekében:  eljen

90le adagolóból is kijön 150-60le

115leből 200felett is Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6617 Dátum: 2016.11.16 szerda, 22:56:23 »

90le adagolóból is kijön 150-60le

115leből 200felett is Wink
Egy ilyennel vihetne valaki engem próba kőrre ...kiváncsi is lennék rá   smile
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6618 Dátum: 2016.11.17 csütörtök, 20:14:14 »

90le adagolóból is kijön 150-60le

115leből 200felett is Wink
Bunyek autóját az összes csippelt tdci otthagyta a nagytalin,pedig az maximumig felvolt húzva.tehát nem volt több 150le-nél a 115öse.
És neki is a Robi írta az autóját,szóval nem volt az rossz.....de nem is hiszem,hogy a dupláját tudná a 115ös.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6619 Dátum: 2017.04.28 péntek, 20:30:35 »

Csak hogy életet leheljek ebbe a topicba:
Az mk4 2.0 tdci (140LE) automata fogyasztása 10,5-11,5l/100km a napi városi használatom mellett. (6km napi 2x). Sokalltam. (A gép amúgy rendben van, mert pályán 100km/h sebességnél 4-5L a fogyasztása)
Újabban egy 1,6 MPi Octaviaval városozok ugyanígy, ami viszont 12-14L/100km fogyit
mutat a trip computer alapján (induláskor nullázza magát).
Jól látszik a sok araszolás a fogyasztáson.  falbav
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #6620 Dátum: 2017.04.28 péntek, 21:08:05 »

Csak hogy életet leheljek ebbe a topicba:
Az mk4 2.0 tdci (140LE) automata fogyasztása 10,5-11,5l/100km a napi városi használatom mellett. (6km napi 2x). Sokalltam. (A gép amúgy rendben van, mert pályán 100km/h sebességnél 4-5L a fogyasztása)
Újabban egy 1,6 MPi Octaviaval városozok ugyanígy, ami viszont 12-14L/100km fogyit
mutat a trip computer alapján (induláskor nullázza magát).
Jól látszik a sok araszolás a fogyasztáson.  falbav

Kell venni egy kis dízelt v egy Honda Jazzt Cheesy Azzal jobb városozni
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6621 Dátum: 2017.04.28 péntek, 21:10:00 »

Kell venni egy kis dízelt v egy Honda Jazzt Cheesy Azzal jobb városozni
Ákosnak a lehető legjobb az a skodri.... vigyor3 eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6622 Dátum: 2017.04.28 péntek, 22:10:24 »

Csak hogy életet leheljek ebbe a topicba:
Az mk4 2.0 tdci (140LE) automata fogyasztása 10,5-11,5l/100km a napi városi használatom mellett. (6km napi 2x). Sokalltam. (A gép amúgy rendben van, mert pályán 100km/h sebességnél 4-5L a fogyasztása)
Újabban egy 1,6 MPi Octaviaval városozok ugyanígy, ami viszont 12-14L/100km fogyit
mutat a trip computer alapján (induláskor nullázza magát).
Jól látszik a sok araszolás a fogyasztáson.  falbav
ez egyik se kiugró adat, ilyet sikerül nekem is produkálni bármikor.

múltkor volt egy hosszabb utam(200km oda, 200 vissza), amire a mondeoval mentem. kivételesen sikerült időben indulni, tempomat gps100-102, mire megjártam az utat több volt a megtehető, mint amikor elindultam vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.28 péntek, 22:13:09 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6623 Dátum: 2017.04.29 szombat, 07:39:18 »

ez egyik se kiugró adat, ilyet sikerül nekem is produkálni bármikor.

múltkor volt egy hosszabb utam(200km oda, 200 vissza), amire a mondeoval mentem. kivételesen sikerült időben indulni, tempomat gps100-102, mire megjártam az utat több volt a megtehető, mint amikor elindultam vigyor3
Szerintem se kiugró. Csak hogy lássak a fogyasztás függő kollégák, hogy mik vannak. hehe
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6624 Dátum: 2017.04.29 szombat, 08:30:00 »

Szerintem se kiugró. Csak hogy lássak a fogyasztás függő kollégák, hogy mik vannak. hehe
én bárkinke meséltem, hogy az 1.6 szívóbenzin meg tud enni 12-3l-t senki se akarta elhinni vigyor3

gps150-nél a navarával is valami 12-3l-t fogyasztás jött ki 450km-re vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6625 Dátum: 2017.06.14 szerda, 08:30:50 »

Sajnos nekem is olyan problámám van,hogy egyre kevesebbet fogyaszt az autó  eplus2
Mivel problémám van az alufelnimmel (225/45617") ,még mindig télin vagyok 205/55/16"-al igy a meleg megérkezésével
nem a szokásos 6.1-6.4-es átlagérték virit a müxerfalon hanem a 5.9L   eljen
Na most múlt hétvégén gondoltam jól kitolok vele ,és felrakom a kerékpárokat hátha kicsit feljebb megy a fogyi.
Mert ugye az légellenállás az ront..ne erre úgy reagált hogy lement 5.8ra  eplus2 eplus2 eplus2

ui..csak a benzines  nyes
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6626 Dátum: 2017.06.14 szerda, 09:03:25 »

Sajnos nekem is olyan problámám van,hogy egyre kevesebbet fogyaszt az autó  eplus2
Mivel problémám van az alufelnimmel (225/45617") ,még mindig télin vagyok 205/55/16"-al igy a meleg megérkezésével
nem a szokásos 6.1-6.4-es átlagérték virit a müxerfalon hanem a 5.9L   eljen
Na most múlt hétvégén gondoltam jól kitolok vele ,és felrakom a kerékpárokat hátha kicsit feljebb megy a fogyi.
Mert ugye az légellenállás az ront..ne erre úgy reagált hogy lement 5.8ra  eplus2 eplus2 eplus2

ui..csak a benzines  nyes

Ilyen méretet hol árulnak?  nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6627 Dátum: 2017.06.14 szerda, 09:49:53 »

Ilyen méretet hol árulnak?  nyes nyes
Ebben a kategóriában csak megrendelésre,ingyen szállítással megoldható.(Ja és csak nyárigumival)  eplus2
Ha már fogyitopik: Nagyon jól csökkent a fogyasztásom 99.9L-ről már 6.7 L/100 Km.(ezt pár km alatt csináltam)  hehe hehe hehe
u i. és benzines  wave  beka3
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.14 szerda, 09:53:23 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6628 Dátum: 2017.06.14 szerda, 10:51:13 »

Sajnos nekem is olyan problámám van,hogy egyre kevesebbet fogyaszt az autó  eplus2
Mivel problémám van az alufelnimmel (225/45617") ,még mindig télin vagyok 205/55/16"-al igy a meleg megérkezésével
nem a szokásos 6.1-6.4-es átlagérték virit a müxerfalon hanem a 5.9L   eljen
Na most múlt hétvégén gondoltam jól kitolok vele ,és felrakom a kerékpárokat hátha kicsit feljebb megy a fogyi.
Mert ugye az légellenállás az ront..ne erre úgy reagált hogy lement 5.8ra  eplus2 eplus2 eplus2

ui..csak a benzines  nyes
Persze, mert a bringa kerék még a télinél is keskenyebb  nyes

Nem ér bele így a doblemezbe? vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6629 Dátum: 2017.06.14 szerda, 10:52:34 »

Ebben a kategóriában csak megrendelésre,ingyen szállítással megoldható.(Ja és csak nyárigumival)  eplus2
Ha már fogyitopik: Nagyon jól csökkent a fogyasztásom 99.9L-ről már 6.7 L/100 Km.(ezt pár km alatt csináltam)  hehe hehe hehe
u i. és benzines  wave  beka3
Neked pár km-en eszik 6,7-et, nekem meg 100km-en, ha nyüstölöm  hehe
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6630 Dátum: 2017.06.14 szerda, 10:55:14 »

Neked pár km-en eszik 6,7-et, nekem meg 100km-en, ha nyüstölöm  hehe

Az Jani új szekere...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6631 Dátum: 2017.06.14 szerda, 11:23:32 »

Neked pár km-en eszik 6,7-et, nekem meg 100km-en, ha nyüstölöm  hehe
worship akár a 100 is lehet 50 pár (zokni vagy km)  eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6632 Dátum: 2017.06.14 szerda, 12:13:12 »

worship akár a 100 is lehet 50 pár (zokni vagy km)  eplus2
Az aláírásodban a 300+ az az eddigi maximális pillanatnyi fogyi érték, amit láttál?  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6633 Dátum: 2017.06.14 szerda, 12:36:09 »

Az Jani új szekere...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
ÁÁÁÁÁ, az csak a gázfröccs!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6634 Dátum: 2017.06.14 szerda, 12:40:13 »

ÁÁÁÁÁ, az csak a gázfröccs!

Várható volt tőled, hogy idekevered a piát....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6635 Dátum: 2017.06.14 szerda, 13:42:02 »

Az aláírásodban a 300+ az az eddigi maximális pillanatnyi fogyi érték, amit láttál?  eplus2

Nem, az egy benzines mondeo eszmei értéke ezer forintban.  hehe eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6636 Dátum: 2017.06.14 szerda, 14:42:14 »

Nem, az egy benzines mondeo eszmei értéke ezer forintban.  hehe eplus2

A téveszmei.  eplus2
A gyakorlati értéke felbecsülhetetlen....  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6637 Dátum: 2017.06.14 szerda, 14:49:55 »

Persze, mert a bringa kerék még a télinél is keskenyebb  nyes

Nem ér bele így a doblemezbe? vigyor3

Tényleg keskenyebb valamivel  vigyor3
csak másképp van számozva,igy nemhogy beleér hanem még magasabb is mint a sárvédő  smile smile eplus2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6638 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 13:43:54 »

Csak hogy életet leheljek ebbe a topicba:
Az mk4 2.0 tdci (140LE) automata fogyasztása 10,5-11,5l/100km a napi városi használatom mellett. (6km napi 2x). Sokalltam. (A gép amúgy rendben van, mert pályán 100km/h sebességnél 4-5L a fogyasztása)
Újabban egy 1,6 MPi Octaviaval városozok ugyanígy, ami viszont 12-14L/100km fogyit
mutat a trip computer alapján (induláskor nullázza magát).
Jól látszik a sok araszolás a fogyasztáson.  falbav

Ennyit az Iskola utcáról... hehe eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #6639 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 15:16:40 »

Én sajnos csak irigykedve olvasom (mind a benzinesek, mind a dízelesek) fogyasztási adatait. Nekem mostanában is 10,5-11 liter jön ki. Budapest belváros. Arra kíváncsi lennék mennyi az átlagsebessége az alacsony fogyasztóknak. Nálam 20-25 km/h szokott lenni. (Minden tankolásnál nullázom.)
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6640 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 16:05:25 »

Én sajnos csak irigykedve olvasom (mind a benzinesek, mind a dízelesek) fogyasztási adatait. Nekem mostanában is 10,5-11 liter jön ki. Budapest belváros. Arra kíváncsi lennék mennyi az átlagsebessége az alacsony fogyasztóknak. Nálam 20-25 km/h szokott lenni. (Minden tankolásnál nullázom.)

Nem szoktam nullázni, 38 km/h. Ez az elmúlt 100 E km adata kb. A fogyasztás meg 6,7 nagy átlagban. Van benne pálya, város, ritkán országút. Általában sietek, a nyári 235/45/R18, téli 215/55/R16.
Én akkor lepődtem meg, amikor GSR-el hoztuk a C-Max-ot messziről és nyugis haladás mellett 4,9-et mutatott átlagnak.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6641 Dátum: 2017.06.15 csütörtök, 17:58:42 »

Várható volt tőled, hogy idekevered a piát....  eplus2
Én tavasztól csak sört  pias ! Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6642 Dátum: 2017.06.21 szerda, 07:29:02 »

Mk3 sci többet fogyaszt, mint egy 2.0 benzin?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6643 Dátum: 2017.06.21 szerda, 08:04:19 »

Mk3 sci többet fogyaszt, mint egy 2.0 benzin?

Az a jobb lábban található ólom mennyiségétől függ. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6644 Dátum: 2017.06.21 szerda, 08:32:05 »

Az a jobb lábban található ólom mennyiségétől függ. Smiley

AndyA

Te is tudod, hogy kb azonos körülményekre értendő a kérdés.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6645 Dátum: 2017.06.21 szerda, 10:26:00 »

Mk3 sci többet fogyaszt, mint egy 2.0 benzin?
nem kéne neki
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6646 Dátum: 2017.06.21 szerda, 10:36:13 »

Te is tudod, hogy kb azonos körülményekre értendő a kérdés.

Ehhez ugyanannak a sofőrnek kellene használnia a szokásos módján mindkét autót. Legalább 1 tank benzinnel.
Ekkor lehetne érdemben összehasonlítani.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #6647 Dátum: 2017.06.21 szerda, 10:40:40 »

Mk3 sci többet fogyaszt, mint egy 2.0 benzin?
spritmonitor szerint az sci kevesebbet eszik: 8,7 vs 9,6 (manuálisra szűrve 9,4)
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.21 szerda, 10:42:17 írta G_B » Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6648 Dátum: 2017.06.21 szerda, 10:45:43 »

spritmonitor szerint az sci kevesebbet eszik: 8,7 vs 9,6 (manuálisra szűrve 9,4)
kisebb ccm, közvetlen befecskendezés miatt magasabb hatásfokkal működő motor, úgyhogy kevesebbet kéne egyen eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6649 Dátum: 2017.06.21 szerda, 10:50:46 »

kisebb ccm, közvetlen befecskendezés miatt magasabb hatásfokkal működő motor, úgyhogy kevesebbet kéne egyen eljen

Ellenben gyengébb is.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.