Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:59:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Fogyasztás
Oldalak:
1
...
127
128
129
130
131
132
133
[
134
]
135
136
137
138
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fogyasztás (Megtekintve 1830774 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6650 Dátum:
2017.06.21 szerda, 10:51:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.21 szerda, 10:45:43
kisebb ccm, közvetlen befecskendezés miatt magasabb hatásfokkal működő motor, úgyhogy kevesebbet kéne egyen
ez sejtettük, de a "nem kéne neki" választól talán az enyém hasznosabb
szerintem BT várja a csodát, hogy jöjjön valaki, aki párhuzamosan használja mindkettőt
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6651 Dátum:
2017.06.21 szerda, 10:58:14 »
Idézetet írta: G_B - 2017.06.21 szerda, 10:51:26
ez sejtettük, de a "nem kéne neki" választól talán az enyém hasznosabb
szerintem BT várja a csodát, hogy jöjjön valaki, aki párhuzamosan használja mindkettőt
olyan sci nem létezik, amit huzamosabban lehetne használni, hogy stabilan lehessen fogyasztást tippelni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6652 Dátum:
2017.06.21 szerda, 11:01:43 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.21 szerda, 10:50:46
Ellenben gyengébb is.....
köbcentit csak turbóval lehet pótolni
sima 1.8hoz képest erősebb, azzal lehet hasonlítani ilyen téren
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6653 Dátum:
2017.06.21 szerda, 11:07:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.21 szerda, 10:45:43
kisebb ccm, közvetlen befecskendezés miatt magasabb hatásfokkal működő motor, úgyhogy kevesebbet kéne egyen
Akkor mennyit fogyaszthat? Egy 2.0?
Tegnap egy sofőrös céges autóval mentem, mint kiderült van mondeónk, ráadásul mk3...
Szóval 480 km-nél még soha nem ment vele többet egy tankkal, és szerinte 11 liter körül fogyaszt. Újkora óta van nálunk az autó, 1.8 sci, szakszervizbe jár rendszeresen, és 254e km van benne.
Szóval aki jön nekem ezekkel a 7-8 literes fogyasztásokkal az nem életszerűen használja az autóját.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6654 Dátum:
2017.06.21 szerda, 11:12:04 »
Idézetet írta: Luk-ács Tomi - 2017.06.21 szerda, 11:07:05
Szóval aki jön nekem ezekkel a 7-8 literes fogyasztásokkal az nem életszerűen használja az autóját.
én ilyenbe már nem megyek bele, nekem a dízel is 700-750 nagyonmax 800at ment el egy telitankból, ha használtam is. mk4 is max 900 körül. ezekhez képest akár 200-300km-el nagyobb hatótávot is tudsz itt olvasni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6655 Dátum:
2017.06.21 szerda, 11:56:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.21 szerda, 11:01:43
köbcentit csak turbóval lehet pótolni
sima 1.8hoz képest erősebb, azzal lehet hasonlítani ilyen téren
Nem.
Köbcentit csak köbcentivel lehet pótolni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6656 Dátum:
2017.06.21 szerda, 12:04:31 »
Idézetet írta: Luk-ács Tomi - 2017.06.21 szerda, 11:07:05
Akkor mennyit fogyaszthat? Egy 2.0?
Tegnap egy sofőrös céges autóval mentem, mint kiderült van mondeónk, ráadásul mk3...
Szóval 480 km-nél még soha nem ment vele többet egy tankkal, és szerinte 11 liter körül fogyaszt. Újkora óta van nálunk az autó, 1.8 sci, szakszervizbe jár rendszeresen, és 254e km van benne.
Szóval aki jön nekem ezekkel a 7-8 literes fogyasztásokkal az nem életszerűen használja az autóját.
A fogyasztás ha életszerű,vagy nem elég nagy szórással van.Litert nem írok(nem azért mert sok).
Van céges dizil autóm karikában zorro jel
produkál néha még a benzineshez hasonló fogyit.(mikor mekkora cipő van a lábamon)
Mielőtt kifogy a tank megtankolom és ez így megy nagyon sok éve.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6657 Dátum:
2017.06.21 szerda, 12:07:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.21 szerda, 11:01:43
köbcentit csak turbóval lehet pótolni
sima 1.8hoz képest erősebb, azzal lehet hasonlítani ilyen téren
Mert az 1.8 sci (130) és a 2.0 (146) egyenlő?
Ezt írtam, hogy a 2.0 erősebb is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6658 Dátum:
2017.06.21 szerda, 12:10:10 »
Idézetet írta: Luk-ács Tomi - 2017.06.21 szerda, 11:07:05
Akkor mennyit fogyaszthat? Egy 2.0?
Tegnap egy sofőrös céges autóval mentem, mint kiderült van mondeónk, ráadásul mk3...
Szóval 480 km-nél még soha nem ment vele többet egy tankkal, és szerinte 11 liter körül fogyaszt. Újkora óta van nálunk az autó, 1.8 sci, szakszervizbe jár rendszeresen, és 254e km van benne.
Szóval aki jön nekem ezekkel a 7-8 literes fogyasztásokkal az nem életszerűen használja az autóját.
Azért egy fecske még nem mérvadó....
Egy ismert esetből azért még ne tegyél messzemenő megállapításokat.
Lehet falábú a sofőr és még lehet sok egyéb ok......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6659 Dátum:
2017.06.21 szerda, 12:37:47 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.21 szerda, 12:10:10
Azért egy fecske még nem mérvadó....
Egy ismert esetből azért még ne tegyél messzemenő megállapításokat.
Lehet falábú a sofőr és még lehet sok egyéb ok......
Attól függ milyen (töketlen) fecske? Afrikai, vagy európai fecske?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6660 Dátum:
2017.06.21 szerda, 12:38:58 »
Idézetet írta: Luk-ács Tomi - 2017.06.21 szerda, 11:07:05
Akkor mennyit fogyaszthat? Egy 2.0?
Szóval aki jön nekem ezekkel a 7-8 literes fogyasztásokkal az nem életszerűen használja az autóját.
Én pont most csináltam tankolós fogyasztásmérést, mert kíváncsi voltam mennyit csal az óra.
Azonos vezetési stílussal, nem figyelve semmi egyébre, vagyis ha meleg volt ment a klíma, ha nem, nem. Egy teljes tankot mentem mindkét esetben.
Város: óra: 9.3 mérés 8.3
Autóút: óra: 9.1 mérés 7.0
És nem vagyok nagyapás vezető.
Nem kell kitaposni a belit.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6661 Dátum:
2017.06.21 szerda, 14:14:05 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.06.21 szerda, 12:38:58
Én pont most csináltam tankolós fogyasztásmérést, mert kíváncsi voltam mennyit csal az óra.
Azonos vezetési stílussal, nem figyelve semmi egyébre, vagyis ha meleg volt ment a klíma, ha nem, nem. Egy teljes tankot mentem mindkét esetben.
Város: óra: 9.3 mérés 8.3
Autóút: óra: 9.1 mérés 7.0
És nem vagyok nagyapás vezető.
Nem kell kitaposni a belit.
Na ez számomra teljesen érthetetlen. Az a baj, hogy egy ilyen megnyilvánulás után mást sem hiszek el az adott illetőtől, vagy legalábbis erős fenntartásokkal kezelem.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6662 Dátum:
2017.06.21 szerda, 14:32:27 »
Idézetet írta: Luk-ács Tomi - 2017.06.21 szerda, 14:14:05
Na ez számomra teljesen érthetetlen. Az a baj, hogy egy ilyen megnyilvánulás után mást sem hiszek el az adott illetőtől, vagy legalábbis erős fenntartásokkal kezelem.
Szerintem ezek nem extrém adatok. Tudok én is csinálni 13L-t ha akarok, de normál vezetés mellett a 11L szerintem nem jó. Továbbá a 2.0 kevesebbet fogyaszt mint az 1.8 pusztán amiatt mert könnyebben mozgatja a autót.
Én leírtam mit produkál az enyém. Ha nem hiszed el, nem kell. Sokan látják úgy a benzines autókat mint pocsékoló fűnyírókat, de azért ez nem általános.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6663 Dátum:
2017.06.21 szerda, 15:56:11 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.21 szerda, 12:07:45
Mert az 1.8 sci (130) és a 2.0 (146) egyenlő?
Ezt írtam, hogy a 2.0 erősebb is.
nem, köbcentiben sem. én erre írtam, hogy nem azonos konstrukcióból felesleges nézni a teljesítmény adatot.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6664 Dátum:
2017.06.21 szerda, 16:05:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.21 szerda, 15:56:11
nem, köbcentiben sem. én erre írtam, hogy nem azonos konstrukcióból felesleges nézni a teljesítmény adatot.
Ezen indultunk el, amikor ezt írtad:
"kisebb ccm, közvetlen befecskendezés miatt magasabb hatásfokkal működő motor, úgyhogy kevesebbet kéne egyen "
Ez arra volt a válasz, amikor az sci volt összemérve a 2.0-val. Amire én írtam, hogy de gyengébb is! Összeállt?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6665 Dátum:
2017.06.21 szerda, 17:02:26 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.21 szerda, 16:05:04
Ezen indultunk el, amikor ezt írtad:
"kisebb ccm, közvetlen befecskendezés miatt magasabb hatásfokkal működő motor, úgyhogy kevesebbet kéne egyen "
Ez arra volt a válasz, amikor az sci volt összemérve a 2.0-val. Amire én írtam, hogy de gyengébb is! Összeállt?
én meg erre írtam, hogy a teljesítményét a régi 1.8-asal lehetne összenézni, az azonoson ccm, és attól erősebb is közvetlen befecsitől. nézhetnénk valami v8 karbishoz is, jó eséllyel az is erősebb
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6666 Dátum:
2017.06.21 szerda, 17:14:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.21 szerda, 17:02:26
én meg erre írtam, hogy a teljesítményét a régi 1.8-asal lehetne összenézni, az azonoson ccm, és attól erősebb is közvetlen befecsitől. nézhetnénk valami v8 karbishoz is, jó eséllyel az is erősebb
Volt/van olyan MK3 mondeo-ban?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6667 Dátum:
2017.06.21 szerda, 18:09:55 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.21 szerda, 17:14:24
Volt/van olyan MK3 mondeo-ban?
v8 volt, hogy karbis volt-e azt nem tudom mondjuk
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6668 Dátum:
2017.06.21 szerda, 18:24:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.21 szerda, 18:09:55
v8 volt, hogy karbis volt-e azt nem tudom mondjuk
img]http://www.schnabl-engineering.de/tl_files/images/unternehmen/unternehmen_2002.jpg[/img]
Ezt melyik évben gyártották....szériában?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.21 szerda, 21:23:09 írta Zsolteey
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6669 Dátum:
2017.06.21 szerda, 19:06:55 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.21 szerda, 18:24:58
Ezt melyik évben gyártották....szériában?
hol volt olyan a kérdésedben, hogy szériában?
"Volt/van olyan MK3 mondeo-ban?"
v8 mk3 van a képen? igen. ennyi, más is tud így mint te
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6670 Dátum:
2017.06.21 szerda, 19:26:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.21 szerda, 19:06:55
hol volt olyan a kérdésedben, hogy szériában?
"Volt/van olyan MK3 mondeo-ban?"
v8 mk3 van a képen? igen. ennyi, más is tud így mint te
Ha már itt tartunk.... nem látszik a képen, hogy V8!
Nyilván azért számít a széria, mert abból lehet vásárolni és szabad használni a közutakon.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.21 szerda, 21:28:22 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6671 Dátum:
2017.06.21 szerda, 21:24:43 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.21 szerda, 19:26:55
Ha már itt tartunk.... nem látszik a képen, hogy V8!
Nyilván azért számít a széria, mert abból lehet vásárolni és használni a közutakon.
Ezt is lehet használni a közúton, csak ne lássa a rendőr
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6672 Dátum:
2017.06.21 szerda, 22:24:28 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.06.21 szerda, 21:24:43
Ezt is lehet használni a közúton, csak ne lássa a rendőr
úgyse éri utol, úgyhogy mindegy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6673 Dátum:
2017.06.21 szerda, 22:28:01 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.06.21 szerda, 16:05:04
Ezen indultunk el, amikor ezt írtad:
"kisebb ccm, közvetlen befecskendezés miatt magasabb hatásfokkal működő motor, úgyhogy kevesebbet kéne egyen "
Ez arra volt a válasz, amikor az sci volt összemérve a 2.0-val. Amire én írtam, hogy de gyengébb is! Összeállt?
Sőt, 1 LE-t majdnem pontosan ugyanannyi köbcentiből csinál mind a két motor.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6674 Dátum:
2017.06.21 szerda, 22:29:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.21 szerda, 22:24:28
úgyse éri utol, úgyhogy mindegy
Nem is kell, az első fekvőrendőrön fennakad.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6675 Dátum:
2017.06.27 kedd, 14:31:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.06.21 szerda, 10:58:14
olyan sci nem létezik, amit huzamosabban lehetne használni, hogy stabilan lehessen fogyasztást tippelni
Nálam 4 év és kb 69000 km alatt 9,5 az átlag fogyasztás. Ennek 90%-a Budapest. Az SCi-nek rövidebbek az áttételei, úgyhogy hamar kell felkapcsolni. Szereti ha pörgetik. Ráadásul 3200 felett kezd el csak húzni.
Most hirtelen összeadtam mennyit költöttem benzinre és azon gondolkodok, hogy legközelebb veszek egy dízelt.
(Na jó azért ezen még agyalok egy kicsit.)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.06.27 kedd, 14:32:49 írta GKovacs
»
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6676 Dátum:
2017.09.27 szerda, 08:55:03 »
MK4 2.2 FL automata fogyasztási infó talán nem sok volt még a topicban, hátha valakinek hasznos lesz.
200 km pálya, 250 km országút 200 km BP. BP-n dugóból dugóba vagy ha meg épp szabad volt az út, akkor haladósan. Nem spórolós nagypapás tükörbehajtablaktörlőleszedlámpalekapcsol módon használva. BP-n kívül nem feltétlen szabályos sebességgel közlekedve. 1-2 személy, csomag nélkül.
8.8-at mutat a fedkomp és számolással is ennyi jött ki.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6677 Dátum:
2017.09.27 szerda, 09:08:27 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.09.27 szerda, 08:55:03
MK4 2.2 FL automata fogyasztási infó talán nem sok volt még a topicban, hátha valakinek hasznos lesz.
200 km pálya, 250 km országút 200 km BP. BP-n dugóból dugóba vagy ha meg épp szabad volt az út, akkor haladósan. Nem spórolós nagypapás tükörbehajtablaktörlőleszedlámpalekapcsol módon használva. BP-n kívül nem feltétlen szabályos sebességgel közlekedve. 1-2 személy, csomag nélkül.
8.8-at mutat a fedkomp és számolással is ennyi jött ki.
Dízelből? Az azért nem gyenge...
Mondjuk én sokat pályázom, németeknél ugyan csak egy kicsit a korlátozás nélküli részen, a többi 130, de mostanában 6,5 alatt van a fogyasztásom. Amikor város, olyankor kicsit megszalad, majdnem 7 is szokott lenni. Avtomát ennyire torkossá teszi?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6678 Dátum:
2017.09.27 szerda, 09:34:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.09.27 szerda, 09:08:27
Dízelből? Az azért nem gyenge...
Mondjuk én sokat pályázom, németeknél ugyan csak egy kicsit a korlátozás nélküli részen, a többi 130, de mostanában 6,5 alatt van a fogyasztásom. Amikor város, olyankor kicsit megszalad, majdnem 7 is szokott lenni. Avtomát ennyire torkossá teszi?
AndyA
Ne hasonlítsd össze a 150 lovacskát kiköhögő transit motort a 200 lovas dízellel, ráadásul az mk3 párszázkilóval könnyebb is, no meg a 19-es felnik ugye...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6679 Dátum:
2017.09.27 szerda, 09:34:53 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.06.21 szerda, 12:38:58
Én pont most csináltam tankolós fogyasztásmérést, mert kíváncsi voltam mennyit csal az óra.
Azonos vezetési stílussal, nem figyelve semmi egyébre, vagyis ha meleg volt ment a klíma, ha nem, nem. Egy teljes tankot mentem mindkét esetben.
Város: óra: 9.3 mérés 8.3
Autóút: óra: 9.1 mérés 7.0
És nem vagyok nagyapás vezető.
Nem kell kitaposni a belit.
Ott nagyon jó oktános benzin lehet
2007ben 3évesen vettem 55ekm-el 2.0s benzines mk3-at...eleinte nyáron elég jó is volt 8, 8.5-9literrel elment
akár a városban is /nem araszolva/. De télen alapból 10.5volt...
Előtte 1 évig volt egy 160ekm-t futott 1.8 /110Le mk3/ na az nyáron 8..télen 9Literrel ment városi használat mellett.
Lehet csak simán itt rosszabb az üzemanyag
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6680 Dátum:
2017.09.27 szerda, 09:35:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.09.27 szerda, 09:08:27
Dízelből? Az azért nem gyenge...
Mondjuk én sokat pályázom, németeknél ugyan csak egy kicsit a korlátozás nélküli részen, a többi 130, de mostanában 6,5 alatt van a fogyasztásom. Amikor város, olyankor kicsit megszalad, majdnem 7 is szokott lenni. Avtomát ennyire torkossá teszi?
AndyA
Egyrészt 200 lovat etetni kell, másrészt városban nagyon megdobja az automata. Főleg a pesti megáll-elindul1-talánpici2-megáll-elindul1-megáll.
Ha csak pálya 130 és országút lenne, akkor nyugodt vezetéssel elmenne jóval 900 km felett egy tankkal (~7,5 körüli fogyi). Városba beérve meg 10 km-en 25-t csökken a megtehető táv
Súlyra is 1-200 kg-val nehezebb az MK4, valamennyit biztos számít ez is.
Amúgy ha spritmonitoron megnézed, ott is 8,28-at ír átlagnak.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6681 Dátum:
2017.09.27 szerda, 09:37:44 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.09.27 szerda, 09:34:23
Ne hasonlítsd össze a 150 lovacskát kiköhögő transit motort a 200 lovas dízellel, ráadásul az mk3 párszázkilóval könnyebb is, no meg a 19-es felnik ugye...
Érzésre amúgy a 19-es felni nem sokkal nehezebb, mint a hozzá adott 18-as téli. Gumi meg mindkettőn 235-ös.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6682 Dátum:
2017.09.27 szerda, 09:40:04 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.09.27 szerda, 09:34:23
Ne hasonlítsd össze a 150 lovacskát kiköhögő transit motort a 200 lovas dízellel, ráadásul az mk3 párszázkilóval könnyebb is, no meg a 19-es felnik ugye...
egy jó chippel kiköhög az 190et is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6683 Dátum:
2017.09.27 szerda, 09:53:39 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.09.27 szerda, 09:35:03
Egyrészt 200 lovat etetni kell, másrészt városban nagyon megdobja az automata. Főleg a pesti megáll-elindul1-talánpici2-megáll-elindul1-megáll.
Ha csak pálya 130 és országút lenne, akkor nyugodt vezetéssel elmenne jóval 900 km felett egy tankkal (~7,5 körüli fogyi). Városba beérve meg 10 km-en 25-t csökken a megtehető táv
Súlyra is 1-200 kg-val nehezebb az MK4, valamennyit biztos számít ez is.
Amúgy ha spritmonitoron megnézed, ott is 8,28-at ír átlagnak.
városban a súly, városon kívül a homlokfelület számít.
éljen az s-max
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6684 Dátum:
2017.09.27 szerda, 09:56:06 »
Idézetet írta: wofer - 2017.09.27 szerda, 09:34:53
Ott nagyon jó oktános benzin lehet
2007ben 3évesen vettem 55ekm-el 2.0s benzines mk3-at...eleinte nyáron elég jó is volt 8, 8.5-9literrel elment
akár a városban is /nem araszolva/. De télen alapból 10.5volt...
Előtte 1 évig volt egy 160ekm-t futott 1.8 /110Le mk3/ na az nyáron 8..télen 9Literrel ment városi használat mellett.
Lehet csak simán itt rosszabb az üzemanyag
Nálam város-vidék 80%-20% most 8.1 (de nincs benne dugó
) Tél: 9.5
Nem sűrűn nullázom a km számlálót.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6685 Dátum:
2017.09.27 szerda, 10:17:49 »
Idézetet írta: G_B - 2017.09.27 szerda, 09:53:39
városban a súly, városon kívül a homlokfelület számít.
éljen az s-max
...és egészen érdekesen változik a sebességgel a fogyi.
városban 8 körül eszik,de ezt nehéz megfigyelni,mert senki nem megy egyhuzamban 1000km-t városban.
Országút 90-100 nál 5öt kajol,de szintén ugyan ez.
És a pályán 130-140 nél pedig 7et.
Nekem a nagy átlag 7,5-8liter, de gyakran magvan az 1000-1100km-es hatótáv is.
Tetőboxal 7 személlyel fullra pakolva 140 tempomattal 9literre jön ki az átlag a nyaralások alkalmával.
De ponyvás utánfutóval sikerült már szembeszélben,szakadó esőben 15-öt benyeletni vele Hollandia oda visszában.
Sőt, ha jobban igyekszik az ember,mint a többiek akkor 9-10et is bedarál,csak akkor a többiek állnak...
A négyéves átlagot nézve,amióta megvan 950km egy tank üza, és 7,5l a számolt átlag.Ez egy 2.2es 210le autótól nem rossz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6686 Dátum:
2017.09.27 szerda, 10:18:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.09.27 szerda, 09:08:27
Dízelből? Az azért nem gyenge...
Mondjuk én sokat pályázom, németeknél ugyan csak egy kicsit a korlátozás nélküli részen, a többi 130, de mostanában 6,5 alatt van a fogyasztásom. Amikor város, olyankor kicsit megszalad, majdnem 7 is szokott lenni. Avtomát ennyire torkossá teszi?
AndyA
Amúgy elírtam, természetesen 4,5 litert fogyaszt pályán 200-as tempóval, 5 fővel, klímával, telibe pakolt csomagtartóval, tetőboxszal, hegyen felfele.
20km-en.
(x) A dízelek polkorrekt hirdetését olvashatták.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6687 Dátum:
2017.09.27 szerda, 10:23:30 »
Idézetet írta: G_B - 2017.09.27 szerda, 09:53:39
városban a súly, városon kívül a homlokfelület számít.
éljen az s-max
Ha nem is pont a homlokfelület, de a légellenállás. Kb. 60-as tempóig nem sok jelentősége van, onnan viszont a sebességgel négyzetesen növekszik a hatása a fogyasztásra nézve. Pl. 120 km/h-hoz képest 140-es tempónál a légellenállás 36%-kal nagyobb, 100-as tempóhoz képest 140-nél meg kevés híján a duplája (+96%). Érdekes számok ezek, ha az ember veszi a fáradságot belegondolni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6688 Dátum:
2017.09.27 szerda, 12:02:01 »
Idézetet írta: G_B - 2017.09.27 szerda, 09:53:39
városban a súly, városon kívül a homlokfelület számít.
éljen az s-max
Teljesen igaz !
Annyit tennék hozzá, 5 helyett 6-os váltó, pályán besegit
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6689 Dátum:
2017.09.27 szerda, 12:03:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.09.27 szerda, 10:23:30
Ha nem is pont a homlokfelület, de a légellenállás. Kb. 60-as tempóig nem sok jelentősége van, onnan viszont a sebességgel négyzetesen növekszik a hatása a fogyasztásra nézve. Pl. 120 km/h-hoz képest 140-es tempónál a légellenállás 36%-kal nagyobb, 100-as tempóhoz képest 140-nél meg kevés híján a duplája (+96%). Érdekes számok ezek, ha az ember veszi a fáradságot belegondolni.
AndyA
Jó...de annyival(valamennyivel) is több utat teszel meg ezalatt
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6690 Dátum:
2017.09.27 szerda, 13:56:45 »
Idézetet írta: wofer - 2017.09.27 szerda, 12:03:15
Jó...de annyival(valamennyivel) is több utat teszel meg ezalatt
A sebesség és az idő függvényének integrálja a megtett út, de ennek semmi köze sem a légellenálláshoz, sem az út megtételéhez szükséges energiához.
Amúgy nem azt mondtam, hogy a légellenállás négyzetével arányosan növekszik a fogyasztás, hanem hogy a légellenállás négyzetével arányos a fogyasztásra gyakorolt hatás. Vagyis mondjuk 100 helyett 140 esetében x2 a szükséges energia, de 30%-kal kevesebb ideig van rá szükség, vagyis összességében nem x2 lesz a fogyi, hanem csak kb. 1,4-szeres.
A gyakorlatban meg persze még ezt is ezer dolog módosíthatja fel vagy le. Leginkább a motor hatásfoka az adott üzemi tartományban, de ezen kívül a szél, az útviszonyok (gördülési ellenállás!), az erőátvitel veszteségei a különböző sebességeknél, meg még ki tudja, mi minden. Kb. csak a balról sütő holdfény nem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6691 Dátum:
2017.09.27 szerda, 17:04:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.09.27 szerda, 13:56:45
A sebesség és az idő függvényének integrálja a megtett út, de ennek semmi köze sem a légellenálláshoz, sem az út megtételéhez szükséges energiához.
Amúgy nem azt mondtam, hogy a légellenállás négyzetével arányosan növekszik a fogyasztás, hanem hogy a légellenállás négyzetével arányos a fogyasztásra gyakorolt hatás. Vagyis mondjuk 100 helyett 140 esetében x2 a szükséges energia, de 30%-kal kevesebb ideig van rá szükség, vagyis összességében nem x2 lesz a fogyi, hanem csak kb. 1,4-szeres.
A gyakorlatban meg persze még ezt is ezer dolog módosíthatja fel vagy le. Leginkább a motor hatásfoka az adott üzemi tartományban, de ezen kívül a szél, az útviszonyok (gördülési ellenállás!), az erőátvitel veszteségei a különböző sebességeknél, meg még ki tudja, mi minden. Kb. csak a balról sütő holdfény nem.
AndyA
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6692 Dátum:
2017.09.27 szerda, 19:52:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.09.27 szerda, 13:56:45
A sebesség és az idő függvényének
integrálja
a megtett út, de ennek semmi köze sem a légellenálláshoz, sem az út megtételéhez szükséges energiához.
Amúgy nem azt mondtam, hogy a légellenállás négyzetével arányosan növekszik a fogyasztás, hanem hogy a légellenállás négyzetével arányos a fogyasztásra gyakorolt hatás. Vagyis mondjuk 100 helyett 140 esetében x2 a szükséges energia, de 30%-kal kevesebb ideig van rá szükség, vagyis összességében nem x2 lesz a fogyi, hanem csak kb. 1,4-szeres.
A gyakorlatban meg persze még ezt is ezer dolog módosíthatja fel vagy le. Leginkább a motor hatásfoka az adott üzemi tartományban, de ezen kívül a szél, az útviszonyok (gördülési ellenállás!), az erőátvitel veszteségei a különböző sebességeknél, meg még ki tudja, mi minden. Kb. csak a balról sütő holdfény nem.
AndyA
Sose gondoltam volna, hogy matekszigorlatot követően valaha is hallani fogom még ezt a szót
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6693 Dátum:
2017.09.28 csütörtök, 00:04:57 »
Hi,
Most a nyaraláskor 2500km átlaga 8,8l/100km lett a vége tankoltan. Odafelé még 7,7 volt kompjuteren, visszafelé az Albán alpok kicsit rontott. Szinte végig dupla klíma, világítások, hűtő, 5 személy, full csomag. Volt 1. fokozat sziklás hegyi menet is vagy 3 óra fel, ugyan ez lefelé részben motorfékkel. Ingázás 0m és 1900m közt. Jókis magaslati levegő a turbónak. Regen hegyek. Több óra határátkelő. Gyakori állások 38 fokban, járó klímával. 116 fokos hűtővíz hegynek fel. Balkán gázolaj. Jobbat reméltem, de végül sokkal rosszabbra számítottam. Most a kis városunkban a sok rövid úttal 9,4 is megeszik komótos üzemben. Igaz volt korábban 11 is.
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.09.27 szerda, 08:55:03
MK4 2.2 FL automata fogyasztási infó talán nem sok volt még a topicban, hátha valakinek hasznos lesz.
200 km pálya, 250 km országút 200 km BP. BP-n dugóból dugóba vagy ha meg épp szabad volt az út, akkor haladósan. Nem spórolós nagypapás tükörbehajtablaktörlőleszedlámpalekapcsol módon használva. BP-n kívül nem feltétlen szabályos sebességgel közlekedve. 1-2 személy, csomag nélkül.
8.8-at mutat a fedkomp és számolással is ennyi jött ki.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6694 Dátum:
2017.09.28 csütörtök, 10:21:05 »
Idézetet írta: alf® - 2017.09.27 szerda, 10:17:49
...és egészen érdekesen változik a sebességgel a fogyi.
városban 8 körül eszik,de ezt nehéz megfigyelni,mert senki nem megy egyhuzamban 1000km-t városban.
Országút 90-100 nál 5öt kajol,de szintén ugyan ez.
És a pályán 130-140 nél pedig 7et.
Nekem a nagy átlag 7,5-8liter, de gyakran magvan az 1000-1100km-es hatótáv is.
Tetőboxal 7 személlyel fullra pakolva 140 tempomattal 9literre jön ki az átlag a nyaralások alkalmával.
De ponyvás utánfutóval sikerült már szembeszélben,szakadó esőben 15-öt benyeletni vele Hollandia oda visszában.
Sőt, ha jobban igyekszik az ember,mint a többiek akkor 9-10et is bedarál,csak akkor a többiek állnak...
A négyéves átlagot nézve,amióta megvan 950km egy tank üza, és 7,5l a számolt átlag.Ez egy 2.2es 210le autótól nem rossz.
Ez nem lehet. Te nem tudsz vezetni. Egy dízel autó 5 személlyel, könyvekkel telerakva, esőben, autópályán 160-nál sem fogyaszthat többet 3,6l-nél. Szóval légyszíves ne rombold itt a dízelek renoméját, ilyen szemen szedett hazugságokkal!
(
)
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6695 Dátum:
2017.09.28 csütörtök, 10:23:55 »
Idézetet írta: Domi - 2017.09.28 csütörtök, 10:21:05
Ez nem lehet. Te nem tudsz vezetni. Egy dízel autó 5 személlyel, könyvekkel telerakva, esőben, autópályán 160-nál
sem fogyaszthat többet 3,6l-nél
. Szóval légyszíves ne rombold itt a dízelek renoméját, ilyen szemen szedett hazugságokkal!
(
)
Ez így is van. 20 km-en
De mi köze van a fogyasztásnak ahhoz, hogy Alf nem tud vezetni?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6696 Dátum:
2017.09.28 csütörtök, 10:38:18 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.09.28 csütörtök, 10:23:55
Ez így is van. 20 km-en
De mi köze van a fogyasztásnak ahhoz, hogy Alf nem tud vezetni?
Nem éri el a pedált
De egyébként különbenis csak egy autó van kerek-e Világon, ami képes teljesíteni a fenti feltételeket. És ha egy tudja, és a többi nem, akkor nyilván a sofórön múlik
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6697 Dátum:
2017.09.28 csütörtök, 10:40:10 »
Idézetet írta: Domi - 2017.09.28 csütörtök, 10:38:18
Nem éri el a pedált
Így van, vagy a pedált nyomja, vagy a kormányt fogja, egyszerre nem megy, szóval le-föl mászkál...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6698 Dátum:
2017.09.28 csütörtök, 10:43:04 »
Idézetet írta: Domi - 2017.09.28 csütörtök, 10:21:05
Ez nem lehet. Te nem tudsz vezetni. Egy dízel autó 5 személlyel, könyvekkel telerakva, esőben, autópályán 160-nál sem fogyaszthat többet 3,6l-nél. Szóval légyszíves ne rombold itt a dízelek renoméját, ilyen szemen szedett hazugságokkal!
(
)
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.09.28 csütörtök, 10:40:10
Így van, vagy a pedált nyomja, vagy a kormányt fogja, egyszerre nem megy, szóval le-föl mászkál...
Bekaphassátok egymásnak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #6699 Dátum:
2017.09.28 csütörtök, 10:43:34 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.09.28 csütörtök, 10:40:10
Így van, vagy a pedált nyomja, vagy a kormányt fogja, egyszerre nem megy, szóval le-föl mászkál...
Autóvezetős sámlitaplú cipő...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
127
128
129
130
131
132
133
[
134
]
135
136
137
138
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ