Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:59:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1830774 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #6650 Dátum: 2017.06.21 szerda, 10:51:26 »

kisebb ccm, közvetlen befecskendezés miatt magasabb hatásfokkal működő motor, úgyhogy kevesebbet kéne egyen eljen
ez sejtettük, de a "nem kéne neki" választól talán az enyém hasznosabb hehe
szerintem BT várja a csodát, hogy jöjjön valaki, aki párhuzamosan használja mindkettőt  Smiley
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6651 Dátum: 2017.06.21 szerda, 10:58:14 »

ez sejtettük, de a "nem kéne neki" választól talán az enyém hasznosabb hehe
szerintem BT várja a csodát, hogy jöjjön valaki, aki párhuzamosan használja mindkettőt  Smiley
olyan sci nem létezik, amit huzamosabban lehetne használni, hogy stabilan lehessen fogyasztást tippelni vigyor3 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6652 Dátum: 2017.06.21 szerda, 11:01:43 »

Ellenben gyengébb is.....
köbcentit csak turbóval lehet pótolni nyes

sima 1.8hoz képest erősebb, azzal lehet hasonlítani ilyen téren
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6653 Dátum: 2017.06.21 szerda, 11:07:05 »

kisebb ccm, közvetlen befecskendezés miatt magasabb hatásfokkal működő motor, úgyhogy kevesebbet kéne egyen eljen

Akkor mennyit fogyaszthat? Egy 2.0?  wow1

Tegnap egy sofőrös céges autóval mentem, mint kiderült van mondeónk, ráadásul mk3...  taps

Szóval 480 km-nél még soha nem ment vele többet egy tankkal, és szerinte 11 liter körül fogyaszt. Újkora óta van nálunk az autó, 1.8 sci, szakszervizbe jár rendszeresen, és 254e km van benne.

Szóval aki jön nekem ezekkel a 7-8 literes fogyasztásokkal az nem életszerűen használja az autóját.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6654 Dátum: 2017.06.21 szerda, 11:12:04 »


Szóval aki jön nekem ezekkel a 7-8 literes fogyasztásokkal az nem életszerűen használja az autóját.


én ilyenbe már nem megyek bele, nekem a dízel is 700-750 nagyonmax 800at ment el egy telitankból, ha használtam is. mk4 is max 900 körül. ezekhez képest akár 200-300km-el nagyobb hatótávot is tudsz itt olvasni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6655 Dátum: 2017.06.21 szerda, 11:56:00 »

köbcentit csak turbóval lehet pótolni nyes

sima 1.8hoz képest erősebb, azzal lehet hasonlítani ilyen téren

Nem.

Köbcentit csak köbcentivel lehet pótolni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6656 Dátum: 2017.06.21 szerda, 12:04:31 »

Akkor mennyit fogyaszthat? Egy 2.0?  wow1

Tegnap egy sofőrös céges autóval mentem, mint kiderült van mondeónk, ráadásul mk3...  taps

Szóval 480 km-nél még soha nem ment vele többet egy tankkal, és szerinte 11 liter körül fogyaszt. Újkora óta van nálunk az autó, 1.8 sci, szakszervizbe jár rendszeresen, és 254e km van benne.

Szóval aki jön nekem ezekkel a 7-8 literes fogyasztásokkal az nem életszerűen használja az autóját.


A fogyasztás ha életszerű,vagy nem elég nagy szórással van.Litert nem írok(nem azért mert sok). eplus2 Van céges dizil autóm karikában zorro  jel  vigyor3 produkál néha még a benzineshez hasonló fogyit.(mikor mekkora cipő van a lábamon) vigyor3
Mielőtt kifogy a tank megtankolom és ez így megy nagyon sok éve. Roll Eyes
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6657 Dátum: 2017.06.21 szerda, 12:07:45 »

köbcentit csak turbóval lehet pótolni nyes

sima 1.8hoz képest erősebb, azzal lehet hasonlítani ilyen téren

Mert az 1.8 sci (130) és a 2.0 (146) egyenlő?  vigyor3
Ezt írtam, hogy a 2.0 erősebb is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6658 Dátum: 2017.06.21 szerda, 12:10:10 »

Akkor mennyit fogyaszthat? Egy 2.0?  wow1

Tegnap egy sofőrös céges autóval mentem, mint kiderült van mondeónk, ráadásul mk3...  taps

Szóval 480 km-nél még soha nem ment vele többet egy tankkal, és szerinte 11 liter körül fogyaszt. Újkora óta van nálunk az autó, 1.8 sci, szakszervizbe jár rendszeresen, és 254e km van benne.

Szóval aki jön nekem ezekkel a 7-8 literes fogyasztásokkal az nem életszerűen használja az autóját.



Azért egy fecske még nem mérvadó....
Egy ismert esetből azért még ne tegyél messzemenő megállapításokat.  vigyor3
Lehet falábú a sofőr és még lehet sok egyéb ok......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6659 Dátum: 2017.06.21 szerda, 12:37:47 »

Azért egy fecske még nem mérvadó....
Egy ismert esetből azért még ne tegyél messzemenő megállapításokat.  vigyor3
Lehet falábú a sofőr és még lehet sok egyéb ok......

Attól függ milyen (töketlen) fecske? Afrikai, vagy európai fecske?  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6660 Dátum: 2017.06.21 szerda, 12:38:58 »

Akkor mennyit fogyaszthat? Egy 2.0?  wow1

Szóval aki jön nekem ezekkel a 7-8 literes fogyasztásokkal az nem életszerűen használja az autóját.


Én pont most csináltam tankolós fogyasztásmérést, mert kíváncsi voltam mennyit csal az óra.
Azonos vezetési stílussal, nem figyelve semmi egyébre, vagyis ha meleg volt ment a klíma, ha nem, nem. Egy teljes tankot mentem mindkét esetben.

Város: óra: 9.3 mérés 8.3
Autóút: óra: 9.1  mérés 7.0

És nem vagyok nagyapás vezető.
Nem kell kitaposni a belit.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6661 Dátum: 2017.06.21 szerda, 14:14:05 »

Én pont most csináltam tankolós fogyasztásmérést, mert kíváncsi voltam mennyit csal az óra.
Azonos vezetési stílussal, nem figyelve semmi egyébre, vagyis ha meleg volt ment a klíma, ha nem, nem. Egy teljes tankot mentem mindkét esetben.

Város: óra: 9.3 mérés 8.3
Autóút: óra: 9.1  mérés 7.0

És nem vagyok nagyapás vezető.
Nem kell kitaposni a belit.

Na ez számomra teljesen érthetetlen. Az a baj, hogy egy ilyen megnyilvánulás után mást sem hiszek el az adott illetőtől, vagy legalábbis erős fenntartásokkal kezelem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6662 Dátum: 2017.06.21 szerda, 14:32:27 »

Na ez számomra teljesen érthetetlen. Az a baj, hogy egy ilyen megnyilvánulás után mást sem hiszek el az adott illetőtől, vagy legalábbis erős fenntartásokkal kezelem.

Szerintem ezek nem extrém adatok. Tudok én is csinálni 13L-t ha akarok, de normál vezetés mellett a 11L szerintem nem jó. Továbbá a 2.0 kevesebbet fogyaszt mint az 1.8 pusztán amiatt mert könnyebben mozgatja a autót.
Én leírtam mit produkál az enyém. Ha nem hiszed el, nem kell. Sokan látják úgy a benzines autókat mint pocsékoló fűnyírókat, de azért ez nem általános.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6663 Dátum: 2017.06.21 szerda, 15:56:11 »

Mert az 1.8 sci (130) és a 2.0 (146) egyenlő?  vigyor3
Ezt írtam, hogy a 2.0 erősebb is.
nem, köbcentiben sem. én erre írtam, hogy nem azonos konstrukcióból felesleges nézni a teljesítmény adatot.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6664 Dátum: 2017.06.21 szerda, 16:05:04 »

nem, köbcentiben sem. én erre írtam, hogy nem azonos konstrukcióból felesleges nézni a teljesítmény adatot.

Ezen indultunk el, amikor ezt írtad:

"kisebb ccm, közvetlen befecskendezés miatt magasabb hatásfokkal működő motor, úgyhogy kevesebbet kéne egyen "

Ez arra volt a válasz, amikor az sci volt összemérve a 2.0-val. Amire én írtam, hogy de gyengébb is!  Összeállt?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6665 Dátum: 2017.06.21 szerda, 17:02:26 »

Ezen indultunk el, amikor ezt írtad:

"kisebb ccm, közvetlen befecskendezés miatt magasabb hatásfokkal működő motor, úgyhogy kevesebbet kéne egyen "

Ez arra volt a válasz, amikor az sci volt összemérve a 2.0-val. Amire én írtam, hogy de gyengébb is!  Összeállt?  vigyor3
én meg erre írtam, hogy a teljesítményét a régi 1.8-asal lehetne összenézni, az azonoson ccm, és attól erősebb is közvetlen befecsitől. nézhetnénk valami v8 karbishoz is, jó eséllyel az is erősebb  vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6666 Dátum: 2017.06.21 szerda, 17:14:24 »

én meg erre írtam, hogy a teljesítményét a régi 1.8-asal lehetne összenézni, az azonoson ccm, és attól erősebb is közvetlen befecsitől. nézhetnénk valami v8 karbishoz is, jó eséllyel az is erősebb  vigyor3
Volt/van olyan MK3 mondeo-ban?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6667 Dátum: 2017.06.21 szerda, 18:09:55 »

Volt/van olyan MK3 mondeo-ban?  Roll Eyes
v8 volt, hogy karbis volt-e azt nem tudom mondjuk vigyor3

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6668 Dátum: 2017.06.21 szerda, 18:24:58 »

v8 volt, hogy karbis volt-e azt nem tudom mondjuk vigyor3

img]http://www.schnabl-engineering.de/tl_files/images/unternehmen/unternehmen_2002.jpg[/img]

Ezt melyik évben gyártották....szériában?  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.21 szerda, 21:23:09 írta Zsolteey » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6669 Dátum: 2017.06.21 szerda, 19:06:55 »

Ezt melyik évben gyártották....szériában?  Roll Eyes
hol volt olyan a kérdésedben, hogy szériában? eplus2

"Volt/van olyan MK3 mondeo-ban?"
v8 mk3 van a képen? igen. ennyi, más is tud így mint te eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6670 Dátum: 2017.06.21 szerda, 19:26:55 »

hol volt olyan a kérdésedben, hogy szériában? eplus2

"Volt/van olyan MK3 mondeo-ban?"
v8 mk3 van a képen? igen. ennyi, más is tud így mint te eplus2

Ha már itt tartunk.... nem látszik a képen, hogy V8!  beka3  eplus2

Nyilván azért számít a széria, mert abból lehet vásárolni és szabad használni a közutakon.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.21 szerda, 21:28:22 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6671 Dátum: 2017.06.21 szerda, 21:24:43 »

Ha már itt tartunk.... nem látszik a képen, hogy V8!  beka3  eplus2

Nyilván azért számít a széria, mert abból lehet vásárolni és használni a közutakon.  Cool

Ezt is lehet használni a közúton, csak ne lássa a rendőr Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6672 Dátum: 2017.06.21 szerda, 22:24:28 »

Ezt is lehet használni a közúton, csak ne lássa a rendőr Cheesy
úgyse éri utol, úgyhogy mindegy hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6673 Dátum: 2017.06.21 szerda, 22:28:01 »

Ezen indultunk el, amikor ezt írtad:

"kisebb ccm, közvetlen befecskendezés miatt magasabb hatásfokkal működő motor, úgyhogy kevesebbet kéne egyen "

Ez arra volt a válasz, amikor az sci volt összemérve a 2.0-val. Amire én írtam, hogy de gyengébb is!  Összeállt?  vigyor3

Sőt, 1 LE-t majdnem pontosan ugyanannyi köbcentiből csinál mind a két motor.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6674 Dátum: 2017.06.21 szerda, 22:29:02 »

úgyse éri utol, úgyhogy mindegy hehe

Nem is kell, az első fekvőrendőrön fennakad.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #6675 Dátum: 2017.06.27 kedd, 14:31:15 »

olyan sci nem létezik, amit huzamosabban lehetne használni, hogy stabilan lehessen fogyasztást tippelni vigyor3 vigyor3
Nálam 4 év és kb 69000 km alatt 9,5 az átlag fogyasztás. Ennek 90%-a Budapest. Az SCi-nek rövidebbek az áttételei, úgyhogy hamar kell felkapcsolni. Szereti ha pörgetik. Ráadásul 3200 felett kezd el csak húzni. Wink
Most hirtelen összeadtam mennyit költöttem benzinre és azon gondolkodok, hogy legközelebb veszek egy dízelt.  vigyor3
(Na jó azért ezen még agyalok egy kicsit.)  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.27 kedd, 14:32:49 írta GKovacs » Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6676 Dátum: 2017.09.27 szerda, 08:55:03 »

MK4 2.2 FL automata fogyasztási infó talán nem sok volt még a topicban, hátha valakinek hasznos lesz.
200 km pálya, 250 km országút 200 km BP. BP-n dugóból dugóba vagy ha meg épp szabad volt az út, akkor haladósan. Nem spórolós nagypapás tükörbehajtablaktörlőleszedlámpalekapcsol módon használva. BP-n kívül nem feltétlen szabályos sebességgel közlekedve. 1-2 személy, csomag nélkül.
8.8-at mutat a fedkomp és számolással is ennyi jött ki.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6677 Dátum: 2017.09.27 szerda, 09:08:27 »

MK4 2.2 FL automata fogyasztási infó talán nem sok volt még a topicban, hátha valakinek hasznos lesz.
200 km pálya, 250 km országút 200 km BP. BP-n dugóból dugóba vagy ha meg épp szabad volt az út, akkor haladósan. Nem spórolós nagypapás tükörbehajtablaktörlőleszedlámpalekapcsol módon használva. BP-n kívül nem feltétlen szabályos sebességgel közlekedve. 1-2 személy, csomag nélkül.
8.8-at mutat a fedkomp és számolással is ennyi jött ki.

Dízelből? Az azért nem gyenge...

Mondjuk én sokat pályázom, németeknél ugyan csak egy kicsit a korlátozás nélküli részen, a többi 130, de mostanában 6,5 alatt van a fogyasztásom. Amikor város, olyankor kicsit megszalad, majdnem 7 is szokott lenni. Avtomát ennyire torkossá teszi?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6678 Dátum: 2017.09.27 szerda, 09:34:23 »

Dízelből? Az azért nem gyenge...

Mondjuk én sokat pályázom, németeknél ugyan csak egy kicsit a korlátozás nélküli részen, a többi 130, de mostanában 6,5 alatt van a fogyasztásom. Amikor város, olyankor kicsit megszalad, majdnem 7 is szokott lenni. Avtomát ennyire torkossá teszi?

AndyA


Ne hasonlítsd össze a 150 lovacskát kiköhögő transit motort a 200 lovas dízellel, ráadásul az mk3 párszázkilóval könnyebb is, no meg a 19-es felnik ugye...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6679 Dátum: 2017.09.27 szerda, 09:34:53 »

Én pont most csináltam tankolós fogyasztásmérést, mert kíváncsi voltam mennyit csal az óra.
Azonos vezetési stílussal, nem figyelve semmi egyébre, vagyis ha meleg volt ment a klíma, ha nem, nem. Egy teljes tankot mentem mindkét esetben.

Város: óra: 9.3 mérés 8.3
Autóút: óra: 9.1  mérés 7.0

És nem vagyok nagyapás vezető.
Nem kell kitaposni a belit.

Ott nagyon jó oktános benzin lehet  smile   vigyor3
2007ben 3évesen vettem 55ekm-el 2.0s benzines mk3-at...eleinte nyáron elég jó is volt 8, 8.5-9literrel elment
akár a városban is /nem araszolva/. De télen alapból 10.5volt...

Előtte 1 évig volt egy 160ekm-t futott 1.8 /110Le mk3/  na az nyáron 8..télen 9Literrel ment városi használat mellett.

 Lehet csak simán itt rosszabb az üzemanyag  vigyor3 Wink  
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6680 Dátum: 2017.09.27 szerda, 09:35:03 »

Dízelből? Az azért nem gyenge...

Mondjuk én sokat pályázom, németeknél ugyan csak egy kicsit a korlátozás nélküli részen, a többi 130, de mostanában 6,5 alatt van a fogyasztásom. Amikor város, olyankor kicsit megszalad, majdnem 7 is szokott lenni. Avtomát ennyire torkossá teszi?

AndyA


Egyrészt 200 lovat etetni kell, másrészt városban nagyon megdobja az automata. Főleg a pesti megáll-elindul1-talánpici2-megáll-elindul1-megáll.
Ha csak pálya 130 és országút lenne, akkor nyugodt vezetéssel elmenne jóval 900 km felett egy tankkal (~7,5 körüli fogyi). Városba beérve meg 10 km-en 25-t csökken a megtehető táv Cheesy
Súlyra is 1-200 kg-val nehezebb az MK4, valamennyit biztos számít ez is.

Amúgy ha spritmonitoron megnézed, ott is 8,28-at ír átlagnak.

Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6681 Dátum: 2017.09.27 szerda, 09:37:44 »

Ne hasonlítsd össze a 150 lovacskát kiköhögő transit motort a 200 lovas dízellel, ráadásul az mk3 párszázkilóval könnyebb is, no meg a 19-es felnik ugye...

Érzésre amúgy a 19-es felni nem sokkal nehezebb, mint a hozzá adott 18-as téli. Gumi meg mindkettőn 235-ös.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6682 Dátum: 2017.09.27 szerda, 09:40:04 »

Ne hasonlítsd össze a 150 lovacskát kiköhögő transit motort a 200 lovas dízellel, ráadásul az mk3 párszázkilóval könnyebb is, no meg a 19-es felnik ugye...
egy jó chippel kiköhög az 190et is vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #6683 Dátum: 2017.09.27 szerda, 09:53:39 »

Egyrészt 200 lovat etetni kell, másrészt városban nagyon megdobja az automata. Főleg a pesti megáll-elindul1-talánpici2-megáll-elindul1-megáll.
Ha csak pálya 130 és országút lenne, akkor nyugodt vezetéssel elmenne jóval 900 km felett egy tankkal (~7,5 körüli fogyi). Városba beérve meg 10 km-en 25-t csökken a megtehető táv Cheesy
Súlyra is 1-200 kg-val nehezebb az MK4, valamennyit biztos számít ez is.

Amúgy ha spritmonitoron megnézed, ott is 8,28-at ír átlagnak.


városban a súly, városon kívül a homlokfelület számít.
éljen az s-max  vigyor3
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6684 Dátum: 2017.09.27 szerda, 09:56:06 »

Ott nagyon jó oktános benzin lehet  smile   vigyor3
2007ben 3évesen vettem 55ekm-el 2.0s benzines mk3-at...eleinte nyáron elég jó is volt 8, 8.5-9literrel elment
akár a városban is /nem araszolva/. De télen alapból 10.5volt...

Előtte 1 évig volt egy 160ekm-t futott 1.8 /110Le mk3/  na az nyáron 8..télen 9Literrel ment városi használat mellett.

 Lehet csak simán itt rosszabb az üzemanyag  vigyor3 Wink  
Nálam város-vidék 80%-20% most 8.1 (de nincs benne dugó  vigyor3 ) Tél: 9.5
Nem sűrűn nullázom a km számlálót.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6685 Dátum: 2017.09.27 szerda, 10:17:49 »

városban a súly, városon kívül a homlokfelület számít.
éljen az s-max  vigyor3
...és egészen érdekesen változik a sebességgel a fogyi.
városban 8 körül eszik,de ezt nehéz megfigyelni,mert senki nem megy egyhuzamban 1000km-t városban.
Országút 90-100 nál 5öt kajol,de szintén ugyan ez.
És a pályán 130-140 nél pedig 7et.
Nekem a nagy átlag 7,5-8liter, de gyakran magvan az 1000-1100km-es hatótáv is.
Tetőboxal 7 személlyel fullra pakolva 140 tempomattal 9literre jön ki az átlag a nyaralások alkalmával.
De ponyvás utánfutóval sikerült már szembeszélben,szakadó esőben 15-öt benyeletni vele Hollandia oda visszában.
Sőt, ha jobban igyekszik az ember,mint a többiek akkor 9-10et is bedarál,csak akkor a többiek állnak... vigyor3

A négyéves átlagot nézve,amióta megvan 950km egy tank üza, és 7,5l a számolt átlag.Ez egy 2.2es 210le autótól nem rossz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6686 Dátum: 2017.09.27 szerda, 10:18:05 »

Dízelből? Az azért nem gyenge...

Mondjuk én sokat pályázom, németeknél ugyan csak egy kicsit a korlátozás nélküli részen, a többi 130, de mostanában 6,5 alatt van a fogyasztásom. Amikor város, olyankor kicsit megszalad, majdnem 7 is szokott lenni. Avtomát ennyire torkossá teszi?

AndyA


Amúgy elírtam, természetesen 4,5 litert fogyaszt pályán 200-as tempóval, 5 fővel, klímával, telibe pakolt csomagtartóval, tetőboxszal, hegyen felfele. 20km-en.
(x) A dízelek polkorrekt hirdetését olvashatták. Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6687 Dátum: 2017.09.27 szerda, 10:23:30 »

városban a súly, városon kívül a homlokfelület számít.
éljen az s-max  vigyor3

Ha nem is pont a homlokfelület, de a légellenállás. Kb. 60-as tempóig nem sok jelentősége van, onnan viszont a sebességgel négyzetesen növekszik a hatása a fogyasztásra nézve. Pl. 120 km/h-hoz képest 140-es tempónál a légellenállás 36%-kal nagyobb, 100-as tempóhoz képest 140-nél meg kevés híján a duplája (+96%). Érdekes számok ezek, ha az ember veszi a fáradságot belegondolni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6688 Dátum: 2017.09.27 szerda, 12:02:01 »

városban a súly, városon kívül a homlokfelület számít.
éljen az s-max  vigyor3

Teljesen igaz !  eljen taps integet2

Annyit tennék hozzá, 5 helyett  6-os váltó, pályán besegit  Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6689 Dátum: 2017.09.27 szerda, 12:03:15 »

Ha nem is pont a homlokfelület, de a légellenállás. Kb. 60-as tempóig nem sok jelentősége van, onnan viszont a sebességgel négyzetesen növekszik a hatása a fogyasztásra nézve. Pl. 120 km/h-hoz képest 140-es tempónál a légellenállás 36%-kal nagyobb, 100-as tempóhoz képest 140-nél meg kevés híján a duplája (+96%). Érdekes számok ezek, ha az ember veszi a fáradságot belegondolni. Smiley

AndyA

Jó...de annyival(valamennyivel) is több utat teszel meg ezalatt  vigyor3 eplus2 vigyor3   taps
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6690 Dátum: 2017.09.27 szerda, 13:56:45 »

Jó...de annyival(valamennyivel) is több utat teszel meg ezalatt  vigyor3 eplus2 vigyor3   taps

A sebesség és az idő függvényének integrálja a megtett út, de ennek semmi köze sem a légellenálláshoz, sem az út megtételéhez szükséges energiához.

Amúgy nem azt mondtam, hogy a légellenállás négyzetével arányosan növekszik a fogyasztás, hanem hogy a légellenállás négyzetével arányos a fogyasztásra gyakorolt hatás. Vagyis mondjuk 100 helyett 140 esetében x2 a szükséges energia, de 30%-kal kevesebb ideig van rá szükség, vagyis összességében nem x2 lesz a fogyi, hanem csak kb. 1,4-szeres.

A gyakorlatban meg persze még ezt is ezer dolog módosíthatja fel vagy le. Leginkább a motor hatásfoka az adott üzemi tartományban, de ezen kívül a szél, az útviszonyok (gördülési ellenállás!), az erőátvitel veszteségei a különböző sebességeknél, meg még ki tudja, mi minden. Kb. csak a balról sütő holdfény nem. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6691 Dátum: 2017.09.27 szerda, 17:04:35 »

A sebesség és az idő függvényének integrálja a megtett út, de ennek semmi köze sem a légellenálláshoz, sem az út megtételéhez szükséges energiához.

Amúgy nem azt mondtam, hogy a légellenállás négyzetével arányosan növekszik a fogyasztás, hanem hogy a légellenállás négyzetével arányos a fogyasztásra gyakorolt hatás. Vagyis mondjuk 100 helyett 140 esetében x2 a szükséges energia, de 30%-kal kevesebb ideig van rá szükség, vagyis összességében nem x2 lesz a fogyi, hanem csak kb. 1,4-szeres.

A gyakorlatban meg persze még ezt is ezer dolog módosíthatja fel vagy le. Leginkább a motor hatásfoka az adott üzemi tartományban, de ezen kívül a szél, az útviszonyok (gördülési ellenállás!), az erőátvitel veszteségei a különböző sebességeknél, meg még ki tudja, mi minden. Kb. csak a balról sütő holdfény nem. Smiley

AndyA

zavart2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6692 Dátum: 2017.09.27 szerda, 19:52:36 »

A sebesség és az idő függvényének integrálja a megtett út, de ennek semmi köze sem a légellenálláshoz, sem az út megtételéhez szükséges energiához.

Amúgy nem azt mondtam, hogy a légellenállás négyzetével arányosan növekszik a fogyasztás, hanem hogy a légellenállás négyzetével arányos a fogyasztásra gyakorolt hatás. Vagyis mondjuk 100 helyett 140 esetében x2 a szükséges energia, de 30%-kal kevesebb ideig van rá szükség, vagyis összességében nem x2 lesz a fogyi, hanem csak kb. 1,4-szeres.

A gyakorlatban meg persze még ezt is ezer dolog módosíthatja fel vagy le. Leginkább a motor hatásfoka az adott üzemi tartományban, de ezen kívül a szél, az útviszonyok (gördülési ellenállás!), az erőátvitel veszteségei a különböző sebességeknél, meg még ki tudja, mi minden. Kb. csak a balról sütő holdfény nem. Smiley

AndyA


Sose gondoltam volna, hogy matekszigorlatot követően valaha is hallani fogom még ezt a szót Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #6693 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 00:04:57 »

Hi,
Most a nyaraláskor 2500km átlaga 8,8l/100km lett a vége tankoltan. Odafelé még 7,7 volt kompjuteren, visszafelé az Albán alpok kicsit rontott. Szinte végig dupla klíma, világítások, hűtő, 5 személy,  full csomag. Volt 1. fokozat sziklás hegyi menet is vagy 3 óra fel,  ugyan ez lefelé részben motorfékkel. Ingázás 0m és 1900m közt. Jókis magaslati levegő a turbónak. Regen hegyek. Több óra határátkelő. Gyakori állások 38 fokban,  járó klímával. 116 fokos hűtővíz hegynek fel. Balkán gázolaj. Jobbat reméltem,  de végül sokkal rosszabbra számítottam.  Most a kis városunkban a sok rövid úttal 9,4 is megeszik komótos üzemben. Igaz volt korábban 11 is.
 beka3

MK4 2.2 FL automata fogyasztási infó talán nem sok volt még a topicban, hátha valakinek hasznos lesz.
200 km pálya, 250 km országút 200 km BP. BP-n dugóból dugóba vagy ha meg épp szabad volt az út, akkor haladósan. Nem spórolós nagypapás tükörbehajtablaktörlőleszedlámpalekapcsol módon használva. BP-n kívül nem feltétlen szabályos sebességgel közlekedve. 1-2 személy, csomag nélkül.
8.8-at mutat a fedkomp és számolással is ennyi jött ki.
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6694 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 10:21:05 »

...és egészen érdekesen változik a sebességgel a fogyi.
városban 8 körül eszik,de ezt nehéz megfigyelni,mert senki nem megy egyhuzamban 1000km-t városban.
Országút 90-100 nál 5öt kajol,de szintén ugyan ez.
És a pályán 130-140 nél pedig 7et.
Nekem a nagy átlag 7,5-8liter, de gyakran magvan az 1000-1100km-es hatótáv is.
Tetőboxal 7 személlyel fullra pakolva 140 tempomattal 9literre jön ki az átlag a nyaralások alkalmával.
De ponyvás utánfutóval sikerült már szembeszélben,szakadó esőben 15-öt benyeletni vele Hollandia oda visszában.
Sőt, ha jobban igyekszik az ember,mint a többiek akkor 9-10et is bedarál,csak akkor a többiek állnak... vigyor3

A négyéves átlagot nézve,amióta megvan 950km egy tank üza, és 7,5l a számolt átlag.Ez egy 2.2es 210le autótól nem rossz.
Ez nem lehet. Te nem tudsz vezetni. Egy dízel autó 5 személlyel, könyvekkel telerakva, esőben, autópályán 160-nál sem fogyaszthat többet 3,6l-nél. Szóval légyszíves ne rombold itt a dízelek renoméját, ilyen szemen szedett hazugságokkal!

vigyor3 )
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6695 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 10:23:55 »

Ez nem lehet. Te nem tudsz vezetni. Egy dízel autó 5 személlyel, könyvekkel telerakva, esőben, autópályán 160-nál sem fogyaszthat többet 3,6l-nél. Szóval légyszíves ne rombold itt a dízelek renoméját, ilyen szemen szedett hazugságokkal!

(  vigyor3 )

Ez így is van. 20 km-en Cheesy

De mi köze van a fogyasztásnak ahhoz, hogy Alf nem tud vezetni?   nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6696 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 10:38:18 »

Ez így is van. 20 km-en Cheesy

De mi köze van a fogyasztásnak ahhoz, hogy Alf nem tud vezetni?   nyes
Nem éri el a pedált Cheesy
De egyébként különbenis csak egy autó van kerek-e Világon, ami képes teljesíteni a fenti feltételeket. És ha egy tudja, és a többi nem, akkor nyilván a sofórön múlik Cheesy
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6697 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 10:40:10 »

Nem éri el a pedált Cheesy


Így van, vagy a pedált nyomja, vagy a kormányt fogja, egyszerre nem megy, szóval le-föl mászkál...  taps taps eplus2 eplus2 nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6698 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 10:43:04 »

Ez nem lehet. Te nem tudsz vezetni. Egy dízel autó 5 személlyel, könyvekkel telerakva, esőben, autópályán 160-nál sem fogyaszthat többet 3,6l-nél. Szóval légyszíves ne rombold itt a dízelek renoméját, ilyen szemen szedett hazugságokkal!

vigyor3 )
Így van, vagy a pedált nyomja, vagy a kormányt fogja, egyszerre nem megy, szóval le-föl mászkál...  taps taps eplus2 eplus2 nyes
Bekaphassátok egymásnak. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6699 Dátum: 2017.09.28 csütörtök, 10:43:34 »

Így van, vagy a pedált nyomja, vagy a kormányt fogja, egyszerre nem megy, szóval le-föl mászkál...  taps taps eplus2 eplus2 nyes

Autóvezetős sámlitaplú cipő...?  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.