Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 23:11:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1820759 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1100 Dátum: 2011.11.16 szerda, 12:43:35 »

Szomorúság Sad
Akkor nem marad más, mint fogok egy jó nagy fúrógépet és felfúrom a 6 hengert hengerenként 1 literesre Cheesy
inkább rakjál rá turbót
Naplózva
KoverMadar
Vendég
« Új hozzászólás #1101 Dátum: 2011.11.16 szerda, 12:55:40 »

inkább rakjál rá turbót


Isten ments! Smiley
Bár megint csak a TD-ből indulok ki, de annak a turbója orrán-száján folyik Sad Igaz megvan a természetes olajcsere, mert kb. 8e km alatt lecseréli magának az olajat az autó Smiley

Anyagilag kb. ugyan ott tartok szerintem, ha veszek egy benzines V6-V8-ast és tankolok bele sokat, de megbízhatóan elmuzsikál, mintha az örökké kényes-picsogós-sohasemmisemjó-plázacica-turbót cserélem pár évente, mert kényes az igénybevételre (hűtögetni pálya után, akármi)...
Biztos vannak jó és megbízható, nem folyós, nem kényes turbók is, de vajon van olyan igénytelen is, aminek annyira tök mindegy lehet, mint egy nagymotoros erőgépnek?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1102 Dátum: 2011.11.16 szerda, 12:58:37 »

és az utolsó képen meg az obd-s km állító van vagy mi?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1103 Dátum: 2011.11.16 szerda, 17:16:02 »

és az utolsó képen meg az obd-s km állító van vagy mi?? vigyor3

rétegvastagság mérő... eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1104 Dátum: 2011.11.16 szerda, 19:13:38 »

Micsoda gondok... a belső hengersor tömítése leég, mi van azzal a kis bigyuszkával, ami huzogatja a gázt... és így tovább.
Az a jó, ha az ember elégedett azzal, ami van.
Mindig előjön hogy gázból, etanolból ugyanannyit fogyaszt. Persze, mert a motor betanulja a gázhoz/szeszhez szükséges paramétereket, majd ha visszaállsz benzinre, akkor vödörrel önti befele. Aztán én beírom a gyári adatokat, amik ugyanolyan körülmények között születtek akkor jön a fejvakarás.
4-es mondeo, 2,0 liter.
benz: 11,3  6,0  8,0
szesz: 14,3  8,0  10,3
százalék 26    33   28,75

Persze lehet az mondani, hogy ugyanannyit fogyaszt, csak az nem felel meg a valóságnak.
Dettó a gázra is. Anno belinkeltem pár gyári adatot, ott 27% túlfogyi jött ki. Jöhet a duma, hogy a régebbi autók így-úgy.
Bár akkor pl a ford miért nem veszi elő a régi motorok elektronikáját, és nézi meg, hogy csinálták meg anno, hogy ugyanannyit fogyasztott gázból, benzinből, szeszből.
A válasz bitang egyszerű: sehogy. A gáznak, szesznek ennyivel kisebb az energiatartalma.
Az egyik srác írja, hogy az ő tdci-je 10+ litert eszik. Az enyém kb feleennyit. Miért? Mert sötétkék. Ez lenne az oka? Nyilván nem, hanem az eltérő körülmények.
Szóval a mai áron: 310 (a te számod vettem alapul) *1,28=390,4. Éppen megéri? Éppen nem.
Amúgy a szesz jövedéki adóját is emelik. http://www.vezess.hu/magazin/ellehetetleniti_kormany_bioetanolos/33768/
A cikk 30%-os túlfogyival számol. De ha felszalad 340-re, amennyi lesz j.adó emelése után, akkor ez már 435 forintos benzinárnak felel meg.
Ott vagy, ahol a part szakad, azaz jóval drágább a szesz.
Miért van az, hogy a szesz ennek ellenére olcsóbb, mint a go/benzin? A támogatás, és az adókedvezmény miatt. Hogy lekössük a parlagon heverő területeket.
Miért adóztatják meg a szeszt? Mert már rájöttek, hogy csak viszi el a sok adókedvezményt, és hatása meg zéró, az egész egy nagy humbug.
A szeszrül. Szokták számolgatni, hogy 1 liter szesz előállításához mennyi gázolajat használnak el. Mondják fél liternek, de hallottam már 1 liter felettit is.
Hát ez meg hogy van... környezetbarát? Nem tojunk a kútba, hanem mellé, és belelökjük. Ha úgy készülne, hogy a mezőgazdasági gépek full biodízellel mennének (annak az előállítása is 1 liter körül van), azt mondom, ok, de ha 1 liter körülit használnak fel, akkor abból az úgymond zárt rendszerből túl sok új szesz/go ugyan nem fog kijönni, főleg, ha 1 liternél több fogy 1 liter előállítására. (ölég sokat kell szállítani a dolgokat ide-oda)
Nyilván a hatékonyságot kellene növelni. Fogják is, vagy már növelték. Jobb lesz a helyzet. Majd.
(Amúgy - még ha nem is látszik - nekem nagyon tetszene a szesz/biodízel, mert jól ki lehetne használni a szabad területeket, végre üzemanyag-nagyhatalom lennénk.)
Gáz. Annak az ára most a legalacsonyabb. Hurrá. Van nekünk gázunk? Nincs elég, az biztos. Nekem ez tetszene a legjobban, ez után jönne a szesz/biodízel.
Mit kéne tenni? Most, mo-on a villamos-energia előállítás kb 40-50%-át gázból nyerik. Ezt levinni 0-ra, és a fennmaradó gázból autózni.
Ahogy a szesznek is, a gáznak is megvan az előnye, hogy kevésbé szennyezi a környezetet (a szesz lenne ebből a szempontból a legjobb, mert az csak azt a co2-őt löki a levegőbe, amit a növény lekötött).
Gáz, mai ár: 219. Ez kb 278 forintos benzinnek felel meg. Hurrá. Teljesen jó. Gáz for president.
Nehéz kérdések ezek. Azt se feledjük, hogy a jó nagy benzintemetők kimúltak. A 3-asban a legnagyobb motor 3 literes volt (benzin). 4-es? Először 2,5, majd... 2.0T.
Nincs nagyobb benzines motor... még egy kérdés. Hány százaléka dízel, és hány benzines? Hát, nem tudom, csak tippelek, de én 70% körülire tippelem a dizlit.
Persze, ez csak azt érdekli, aki újat, újabbat vesz.

Mi lenne, ha én elfogadnám, hogy neked a v6 jött be (a hangja, járáskultúrája, a teljes fíling össze sem hasonlítható egy csattogó dízellel), mert csak, te meg elfogadnád az én dízelemet? Ez lenne a jó.
belső hengersor hf átégés mi?meg bigyuszka...legalább nézz már utána mielőtt baromságot írsz.meg mit tanul be a gyári vezérlő?édes jó istenem Angel,neked akkora sötétség van a fejedben,amit nem gondoltam volna.Bár eddig is bizonyítottad azt,hogy jobban szereted a szádat jártatni mint hogy utánanézz bárminek is.Semmit nem tanul be a vezérlő.Én egész egyszerű kérdést tettem fel,te meg megint előhozod az összes faxságot meg az innen onnan előszedett hülyeséget.Akár tetszik,akár nem nekem is a pénz diktál.És akárhogy számolom én mint átlag panelpatkány a saját üzemeltetési körülményeim között nem adnék 1000 km-t annak,hogy az általad ajnározott überfaxa világverő gázolajat termelő koromgyár összefosha magát.Érdekes módon ebben a nyikorgó féltengelyes,szétrohadt kipuffos,össze-vissza horpadt szökevény nem hajlandó azt produkálni,amit te itt leírsz.Mi nem felel meg a valóságnak?Hát,baxam meg az anyámat,elmegyek a benzinkútra teletankolom,visszamegyek 100 km múlva amennyi belemegy annyit hajtottam ki,nem?Igaz,nem labor eredmény de közelebb van az igazsághoz mint az,amit te leírsz gyári adat gyanánt.Szerény véleményem szerint a gyári fogyasztásadat kb. annyira hihető mint az,hogy minden autó öt csillagot kap a törésteszten aztán mégis meghalnak a balesetekben az emberek.A hozzád hasonló meg becopják ezt,mert azt hallják amit hallani akarnak.Nálam most 13-15 liter között van a fogyi.Természetesen ez egy dízelesnek már az infarktusra ad jó okot.Nálam az etanol vezérlő túldúsítása most 20%-on áll (a gyári vezérlőnek meg köze nincs hozzá,de ez maradjon közöttünk,ok?) Ennél lehetne több és simán lehetne kevesebb.Addig próbálgattuk azzal,aki beszerelte,amíg meg nem találtuk azt a beállítást,ami nekem jó,mind fogyiban,teljesítményben.A gyári fogyi városban tökön-paszulyon keresztül is ennyi volt benzinből és akármennyire nem hiszed el,etanolból is.Qrvára nem mindegy,hogy a nyomatéktöbblet miatt simán lexarhatom a váltásokat mert egész egyszerűen nincs értelme forgatni a motort.A kivétel az,amikor megvadulok és a Móravárosi krt-n kilónyolcvannal húzok végig hajnalban,amikor tök üres.Én a magam részéről lexarom a környezetvédelmet de szívből gyűlölöm,amikor egy füstölő,koromköpködő krehács megy előttem,legyen az dízel vagy benzin.Amit nézek az,hogy x. összegből mennyit autózok.
Mégegyszer megkérdezem,hogy mit tud nekem egy dízel felmutatni,hogy érdemes legyen váltani? (majd,mondjuk 10 év múlva...)a kérdés elméleti,dehát pénz beszél,a többi lóxart sem érdekel.
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #1105 Dátum: 2011.11.16 szerda, 19:27:23 »

Mondom, én korábban 3-4km-es utakat mentem az enyémmel, és télen-nyáron se ment ilyen használat mellett se 8l fölé a fogyi. Pedig ebben a 4km-ben 3 az a Váci út volt d.u., a dugóban, szintén 1-2 fokozatban.
Szerintem ha egy dízel 8l fölött fogyaszt (és nem végsebességen autópályázva hozza ezt össze), ott már komoly baj van.
Eddig (amíg nem volt hideg) nem is láttam ekkora fogyit. 3 fajta jellemző fogyasztáshoz szoktam:
1. Autópálya 140-150km/h 7l  (5 sebességes váltó)
2. 720km-es vegyes (sok falu, ahol 60-80km/h és főút ahol 100-120km/h) Erdélybe   5,8-6l
3. A legjobb 4,8 l volt, amikor betartottam az 50-et és 90-et egy nyugis 300km-es úton
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1106 Dátum: 2011.11.16 szerda, 19:53:35 »

belső hengersor hf átégés mi?

Hengerfej-tömítés

Válasz
meg bigyuszka...legalább nézz már utána mielőtt baromságot írsz.

A második torkot kinyitó szerkezet (nem tudom a nevét).

Válasz
meg mit tanul be a gyári vezérlő?

A vezérlő vissza van csatolva az érzékelőkről. Pl a lambda szondáról. Ha szegénynek érzi a keveréket, dúsít. A befecskendezéshez elkészül egy korrekciós adat, ennyivel korrigálja a gyári adatot. Ha leveszed az aksi sarut, ezek törlődnek, majd jön az általunk betanításnak nevezett folyamat, amikor a motor kezdi újra elkészíteni a korrekciós számot.
Más mennyiséget fecskendez be benzinből, mást szeszből.

Válasz
édes jó istenem Angel,neked akkora sötétség van a fejedben,amit nem gondoltam volna.Bár eddig is bizonyítottad azt,hogy jobban szereted a szádat jártatni mint hogy utánanézz bárminek is.Semmit nem tanul be a vezérlő.Én egész egyszerű kérdést tettem fel,te meg megint előhozod az összes faxságot meg az innen onnan előszedett hülyeséget.

Bocsesz, de a személyeskedésre nem reagálnék.

Válasz
Akár tetszik,akár nem nekem is a pénz diktál.

Így van ez másnál is...

Válasz
És akárhogy számolom én mint átlag panelpatkány a saját üzemeltetési körülményeim között nem adnék 1000 km-t annak,hogy az általad ajnározott überfaxa világverő gázolajat termelő koromgyár össze***ha magát.Érdekes módon ebben a nyikorgó féltengelyes,szétrohadt kipuf***,össze-vissza horpadt szökevény nem hajlandó azt produkálni,amit te itt leírsz.Mi nem felel meg a valóságnak?Hát,baxam meg az anyámat,elmegyek a benzinkútra teletankolom,visszamegyek 100 km múlva amennyi belemegy annyit hajtottam ki,nem?Igaz,nem labor eredmény de közelebb van az igazsághoz mint az,amit te leírsz gyári adat gyanánt.

A saját mérés a saját körülményekre igaz. A gyári mindig csak irányadó. Arra viszont jó, hogy mivel a körülmények közel ugyanazok, össze lehessen hasonlítani két motort, két üzemanyagot.

Válasz
Szerény véleményem szerint a gyári fogyasztásadat kb. annyira hihető mint az,hogy minden autó öt csillagot kap a törésteszten aztán mégis meghalnak a balesetekben az emberek.A hozzád hasonló meg becopják ezt,mert azt hallják amit hallani akarnak.

Nekem mindkét mondeóm nagyjából annyit evett, mint a gyári adat.

Válasz
Nálam most 13-15 liter között van a fogyi.Természetesen ez egy dízelesnek már az infarktusra ad jó okot.Nálam az etanol vezérlő túldúsítása most 20%-on áll (a gyári vezérlőnek meg köze nincs hozzá,de ez maradjon közöttünk,ok?)

Van köze. Tudom, hogy működik a túldúsító. Az etanol elektronikája hosszabban tartja nyitva a szelepet. A motor elektronikája ezt nem veszi észre, ő erről nem tud, de ettől függetlenül figyeli a lambda adatait. És dúsít, ha kell. És dúsítani is fog.

Válasz
Ennél lehetne több és simán lehetne kevesebb.Addig próbálgattuk azzal,aki beszerelte,amíg meg nem találtuk azt a beállítást,ami nekem jó,mind fogyiban,teljesítményben.A gyári fogyi városban tökön-paszulyon keresztül is ennyi volt benzinből és akármennyire nem hiszed el,etanolból is.

Akkor jó.

Válasz
Qrvára nem mindegy,hogy a nyomatéktöbblet miatt simán lexarhatom a váltásokat mert egész egyszerűen nincs értelme forgatni a motort.A kivétel az,amikor megvadulok és a Móravárosi krt-n kilónyolcvannal húzok végig hajnalban,amikor tök üres.Én a magam részéről lexarom a környezetvédelmet de szívből gyűlölöm,amikor egy füstölő,koromköpködő krehács megy előttem,legyen az dízel vagy benzin.Amit nézek az,hogy x. összegből mennyit autózok.
Mégegyszer megkérdezem,hogy mit tud nekem egy dízel felmutatni,hogy érdemes legyen váltani? (majd,mondjuk 10 év múlva...)a kérdés elméleti,dehát pénz beszél,a többi lóxart sem érdekel.

Nekem nem fontos, hogy válts. Ha rám hallgatsz, azzal autózol, amivel jólesik. Nekem a dizli teljesen bevált. Eddig 140e kilométert mentem le, semmi baja.
Ahogy én használom, jó eséllyel 300e-ig semmi komolyat nem kell benne cserélni, lásd Stealt.
A részemről ennyi. Az ismerőseim közül kb 10 olyan embert el tudok sorolni (egy csomó klubos), aki V6-os motorból először szidta a dízelt (mi az az izzítás?),
most meg dízelben autózik. Hét, ilyen a világ. Van olyan is, aki a dízel után visszatért nagyköbcentis benzinesre (1 drb).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1107 Dátum: 2011.11.16 szerda, 20:18:31 »

Hengerfej-tömítés

A második torkot kinyitó szerkezet (nem tudom a nevét).

A vezérlő vissza van csatolva az érzékelőkről. Pl a lambda szondáról. Ha szegénynek érzi a keveréket, dúsít. A befecskendezéshez elkészül egy korrekciós adat, ennyivel korrigálja a gyári adatot. Ha leveszed az aksi sarut, ezek törlődnek, majd jön az általunk betanításnak nevezett folyamat, amikor a motor kezdi újra elkészíteni a korrekciós számot.
Más mennyiséget fecskendez be benzinből, mást szeszből.

Bocsesz, de a személyeskedésre nem reagálnék.

Így van ez másnál is...

A saját mérés a saját körülményekre igaz. A gyári mindig csak irányadó. Arra viszont jó, hogy mivel a körülmények közel ugyanazok, össze lehessen hasonlítani két motort, két üzemanyagot.

Nekem mindkét mondeóm nagyjából annyit evett, mint a gyári adat.

Van köze. Tudom, hogy működik a túldúsító. Az etanol elektronikája hosszabban tartja nyitva a szelepet. A motor elektronikája ezt nem veszi észre, ő erről nem tud, de ettől függetlenül figyeli a lambda adatait. És dúsít, ha kell. És dúsítani is fog.

Akkor jó.

Nekem nem fontos, hogy válts. Ha rám hallgatsz, azzal autózol, amivel jólesik. Nekem a dizli teljesen bevált. Eddig 140e kilométert mentem le, semmi baja.
Ahogy én használom, jó eséllyel 300e-ig semmi komolyat nem kell benne cserélni, lásd Stealt.
A részemről ennyi. Az ismerőseim közül kb 10 olyan embert el tudok sorolni (egy csomó klubos), aki V6-os motorból először szidta a dízelt (mi az az izzítás?),
most meg dízelben autózik. Hét, ilyen a világ. Van olyan is, aki a dízel után visszatért nagyköbcentis benzinesre (1 drb).
Angel,ne menjünk bele a motorvezérlésbe,meg abba mit hogy érzékel.Az etanol vezérlő (legalábbis ami nálam van)rég nem arról szól,hogy kitolja az injektorok nyitási idejét.A működése közelebb áll egy programozható motorvezérléshez mint egy szimpla kisipari tekerem oszt jóvan cucchoz.Ez gyakorlatilag a motorvezérlő összes funkcióját átveszi,a dupla szonda miatt viszont vannak módok,amik nekem nem elérhetők de a maradékkal is olyan tartományokba lehet állítani az összes paramétert,ami közelebb áll a tuninghoz mint egy szimpla dúsító.A motorvezérlő meg baromira nem foglalkozik azzal,mi van benne.Amíg lehet,addig tologat és annyi.De ez nagyon szűk tartomány,elvégre mindenki tudja,hogy 95-re méreteztek és számoltak a mérnökök.A motorbetanítást meg ne nagyon akard bemutatni.Az utóbbi két napban többet volt hozzá szerencsém mint hinnéd.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1108 Dátum: 2011.11.16 szerda, 20:36:55 »

Angel,ne menjünk bele a motorvezérlésbe,meg abba mit hogy érzékel.Az etanol vezérlő (legalábbis ami nálam van)rég nem arról szól,hogy kitolja az injektorok nyitási idejét.A működése közelebb áll egy programozható motorvezérléshez mint egy szimpla kisipari tekerem oszt jóvan cucchoz.Ez gyakorlatilag a motorvezérlő összes funkcióját átveszi,a dupla szonda miatt viszont vannak módok,amik nekem nem elérhetők de a maradékkal is olyan tartományokba lehet állítani az összes paramétert,ami közelebb áll a tuninghoz mint egy szimpla dúsító.A motorvezérlő meg baromira nem foglalkozik azzal,mi van benne.Amíg lehet,addig tologat és annyi.De ez nagyon szűk tartomány,elvégre mindenki tudja,hogy 95-re méreteztek és számoltak a mérnökök.A motorbetanítást meg ne nagyon akard bemutatni.Az utóbbi két napban többet volt hozzá szerencsém mint hinnéd.

Neked melyik etanol adaptered van? Az az USB-n keresztül programozható? E85 power?

A motor valami 80-105-ös "oktánú" "benzinhez" tudja állítani a gyújtást (III, de valszeg a II is hasonló). Elég bő a határ.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1109 Dátum: 2011.11.16 szerda, 20:51:24 »

Neked melyik etanol adaptered van? Az az USB-n keresztül programozható? E85 power?

A motor valami 80-105-ös "oktánú" "benzinhez" tudja állítani a gyújtást (III, de valszeg a II is hasonló). Elég bő a határ.
igen.Gyakorlatilag az összes motorvezérlő paramétert felül lehet írni akár otthon is.Mivel nemigen érzem magam otthon abban,hogy csak úgy szórakozzak vele,a szakival együtt próbáltuk végig,mi az ami közelít az ideálishoz.Minden autó más,mindenkinek más a jó.Nekem inkább a teljesítmény felé van eltolva a fogyasztás rovására.A kettes-egyes nem állít semmit.Az egyesen van manuális oktánillesztő a gyengébb minőségű benzinhez.A kettesben már nincs,csak a motorvezérlőn keresztül lehet állítani.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1110 Dátum: 2011.11.16 szerda, 20:55:15 »

igen.Gyakorlatilag az összes motorvezérlő paramétert felül lehet írni akár otthon is.Mivel nemigen érzem magam otthon abban,hogy csak úgy szórakozzak vele,a szakival együtt próbáltuk végig,mi az ami közelít az ideálishoz.Minden autó más,mindenkinek más a jó.Nekem inkább a teljesítmény felé van eltolva a fogyasztás rovására.A kettes-egyes nem állít semmit.Az egyesen van manuális oktánillesztő a gyengébb minőségű benzinhez.A kettesben már nincs,csak a motorvezérlőn keresztül lehet állítani.

Azt láttam, és beszélgettem a sráccal, aki fejlesztette. A Schmidi is ezzel megy, ő is dícsérte (az övé volt a bemutatóautó).
Az a szerkó elég meggyőző. Ha szesszel mennék, én olyat raknék be.
Gondolkoztam a fiestánál, de nem megyünk vele túl sokat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1111 Dátum: 2011.11.16 szerda, 21:05:13 »

Azt láttam, és beszélgettem a sráccal, aki fejlesztette. A Schmidi is ezzel megy, ő is dícsérte (az övé volt a bemutatóautó).
Az a szerkó elég meggyőző. Ha szesszel mennék, én olyat raknék be.
Gondolkoztam a fiestánál, de nem megyünk vele túl sokat.
Én is sokat zaklattam/zaklatom a srácot,ár-érték és tudás arányban messze veri a többi motyeszt.Az,hogy elég tág határokat hagy minden beállításnak,külön hab a tortán.

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1112 Dátum: 2011.11.16 szerda, 22:31:35 »


A motor valami 80-105-ös "oktánú" "benzinhez" tudja állítani a gyújtást (III, de valszeg a II is hasonló). Elég bő a határ.

A II-es nem, csak 80-95 oktánig tud variálni, még a 98-ast sem tudja lereagálni. Nem is kell neki, mert miért kellene?

A 80-at is csak azért tudja, hogy afrikai kutakon vett xarral is el tudjon gurulni vészüzemmódban.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1113 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 14:54:33 »



Ez jó érték!

Holnap én is lekötöm a generátort, meg a szervót. integet2 hehe
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 15:36:49 írta Zsolteey » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1114 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 15:05:41 »



Akkor ez nem is a legalja, le kell kötni a szervót is!
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:59:16 írta Zsolteey » Naplózva
Balagee79
Vendég
« Új hozzászólás #1115 Dátum: 2011.11.29 kedd, 21:00:37 »

Sziasztok akkor az enyim miért eszik 11-et:(?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1116 Dátum: 2011.11.29 kedd, 21:02:21 »

Sziasztok akkor az enyim miért eszik 11-et:(?

Mid van?
Naplózva
Balagee79
Vendég
« Új hozzászólás #1117 Dátum: 2011.11.29 kedd, 21:03:59 »

Mid van?
2004 tdci 96kw
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1118 Dátum: 2011.11.29 kedd, 21:05:17 »

2004 tdci 96kw
Hol, és hogy használod?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Balagee79
Vendég
« Új hozzászólás #1119 Dátum: 2011.11.29 kedd, 21:09:03 »

Hol, és hogy használod?
Keveset megyek be se melegszik ,legfőképp város.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1120 Dátum: 2011.11.29 kedd, 21:33:20 »

Keveset megyek be se melegszik ,legfőképp város.
Nekem ez akkor is gyanúsan soknak tűnik. Amikor én csak városban, csak rövidtávokon (3-4km) használtam a kocsit heti többször is, akkor se ment 7,8 fölé a fogyi soha. Se télen, se nyáron. És én már ezt is magasnak éreztem. Ha te 11l-el jársz, akkor ott szerintem valami hiba lehet.
Ha országúton, vagy autópályán mész, akkor normális a fogyasztásod, vagy ott is több mint az elvárható?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Balagee79
Vendég
« Új hozzászólás #1121 Dátum: 2011.11.29 kedd, 21:35:45 »

Nekem ez akkor is gyanúsan soknak tűnik. Amikor én csak városban, csak rövidtávokon (3-4km) használtam a kocsit heti többször is, akkor se ment 7,8 fölé a fogyi soha. Se télen, se nyáron. És én már ezt is magasnak éreztem. Ha te 11l-el jársz, akkor ott szerintem valami hiba lehet.
Ha országúton, vagy autópályán mész, akkor normális a fogyasztásod, vagy ott is több mint az elvárható?
A turbó 3ezernél kapcsol az normális?
2004 -es és nincs benne kompjuter az?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1122 Dátum: 2011.11.29 kedd, 21:37:32 »

A turbó 3ezernél kapcsol az normális?
2004 -es és nincs benne kompjuter az?

Nem normális. 1750-2000től már töltenie kéne. Turbócsöved lehet talán kilyukadva/repedve. Azokat nézesd meg  integet2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1123 Dátum: 2011.11.29 kedd, 21:44:51 »

A turbó 3ezernél kapcsol az normális?
2004 -es és nincs benne kompjuter az?

Mit értesz kompjuter alatt? Az üzemanyag-számítógépet? Az már trendtől benne van... akkor neked ambiente-ed van? Bár az meg ritka a 130-as motorral.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1124 Dátum: 2011.11.29 kedd, 21:47:25 »

A turbó 3ezernél kapcsol az normális?
2004 -es és nincs benne kompjuter az?
Nem tudom hol laksz, de ha tudsz, akkor most pénteken gyere el a minitalira (Aréna Pláza mélygarázs, 17:00-tól, kifulladásig), ott több okos ember is lesz, ki lehet sakkozni a hiba okát. Esetleg ránézésre is.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Balagee79
Vendég
« Új hozzászólás #1125 Dátum: 2011.11.29 kedd, 21:49:29 »

Mit értesz kompjuter alatt? Az üzemanyag-számítógépet? Az már trendtől benne van... akkor neked ambiente-ed van? Bár az meg ritka a 130-as motorral.
chia a forgalmi szerint,de nekem is gyanús egy két dolog
igen üzemanyag,km,stb
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1126 Dátum: 2011.11.29 kedd, 21:56:11 »

chia a forgalmi szerint,de nekem is gyanús egy két dolog
igen üzemanyag,km,stb

Az Ghia Smiley Mi a gyanús? Pl.,ha Ghia,akkor kell lennie (ronda)fabetétnek,oldalán kis pajzsoknak,vagy miknek,stb...

Az autót vitted már szervizbe/szerelőhöz a problémával?
Naplózva
Balagee79
Vendég
« Új hozzászólás #1127 Dátum: 2011.11.29 kedd, 22:05:18 »

Az Ghia Smiley Mi a gyanús? Pl.,ha Ghia,akkor kell lennie (ronda)fabetétnek,oldalán kis pajzsoknak,vagy miknek,stb...

Az autót vitted már szervizbe/szerelőhöz a problémával?
Más problémával voltam de nem márkaszervizbe.
Forgalmi szerint ghia:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1128 Dátum: 2011.11.29 kedd, 22:13:47 »

Más problémával voltam de nem márkaszervizbe.
Forgalmi szerint ghia:)

Ha ghia, akkor benne van az... nyomkodd az irányjelző végét.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #1129 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 14:09:47 »

Ha ghia, akkor benne van az... nyomkodd az irányjelző végét.
Most nem vagyok autó közelben, de nem mindíg az a menü aktív. A műszerfalon a fordulatszámmérőnél van egy funkcióváltó gomb ott tudod választani a KM/mérföldet.
És ha KM egységben vagy azt hiszem, nem mondom biztosra, de csak akkor írja ki a fogyit az indexkar végén levő gomb nyomogatásával.
Nállam elég szarul számolja a fogyit 1 littyót téved a mérthez képest. De úgy tudom ezt is lehet kalibrálni.
Én most télen fele város és fele pálya használattal 6,6 littyó olajat zabáltatok vele.
Kicsit sokallom, de mit lehet tenni.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1130 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 15:14:22 »

Most nem vagyok autó közelben, de nem mindíg az a menü aktív. A műszerfalon a fordulatszámmérőnél van egy funkcióváltó gomb ott tudod választani a KM/mérföldet.
És ha KM egységben vagy azt hiszem, nem mondom biztosra, de csak akkor írja ki a fogyit az indexkar végén levő gomb nyomogatásával.
Nállam elég szarul számolja a fogyit 1 littyót téved a mérthez képest. De úgy tudom ezt is lehet kalibrálni.
Én most télen fele város és fele pálya használattal 6,6 littyó olajat zabáltatok vele.
Kicsit sokallom, de mit lehet tenni.
Hogy km vagy mérföldnél van-e INFO gomb azt nem tudom, mert én csak km-ben használom. A kiírt értékek főleg egyenletes, hosszabb távoknál mutatják, vagy legalábbis közelítik meg a valóságot. Amikor csak városban tötyögök, akkor hiába autózok ki 3-4 tankot átlag 7,4-el, akkor se megy 6,3 fölé a kiírt érték. Viszont ha sokat autópályázom, sok az országút, akkor a számolt érték, és a kiírt érték ilyen 3-4 tizeden belül van.
Kalibrálni viszont tudtommal MKIII-nél nem lehet.
A 6,6 egyébként szerint ilyenkor télen jó. Én ma tankoltam, 40% város, 50% pálya, 10% országút kb. így jött össze, és ez volt 6,5.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1131 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 18:22:24 »

Nállam elég szarul számolja a fogyit 1 littyót téved a mérthez képest. De úgy tudom ezt is lehet kalibrálni.

Nem lehet.

Válasz
Én most télen fele város és fele pálya használattal 6,6 littyó olajat zabáltatok vele.
Kicsit sokallom, de mit lehet tenni.

 Huh? Mennyi legyen? 3 liter?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #1132 Dátum: 2011.12.09 péntek, 13:41:34 »

Nem lehet.

 Huh? Mennyi legyen? 3 liter?

Hát tényleg régen volt ez a hozzászólásom, de most vettem észre az érdekes kommenteket.
Jó-Jó megelékszek a 6,6-tal de miért mutat 5,4 átlagot a számítógép??? Ha 6-ot mutatna akkor azt mondom jól van.
Fater Toyotáján  1-2 tizedet téved csak a fedélzeti a fogyasztásnál.
 falbav
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #1133 Dátum: 2011.12.09 péntek, 13:48:30 »

Hát tényleg régen volt ez a hozzászólásom, de most vettem észre az érdekes kommenteket.
Jó-Jó megelékszek a 6,6-tal de miért mutat 5,4 átlagot a számítógép??? Ha 6-ot mutatna akkor azt mondom jól van.
Fater Toyotáján  1-2 tizedet téved csak a fedélzeti a fogyasztásnál.
 falbav

Ez ilyen.

Nekem 5,8-at mutat most a comp, mert megy a városi totyogás ezerrel, meg reggel megy a fűtés (ablakpárátlanító funkció) de eddig olyan 5,6-5,7-et mutogatott.
Ezzel szemben a számított fogyasztás 6,2-6,4 volt, és egyéb hasonlók.
Én csak a megtehető km-et szoktam lesni, ha kivillan a lámpa.  vigyor3
Meg kell szokni, oszt jóvan.
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1134 Dátum: 2011.12.09 péntek, 19:59:18 »

Hát tényleg régen volt ez a hozzászólásom, de most vettem észre az érdekes kommenteket.
Jó-Jó megelékszek a 6,6-tal de miért mutat 5,4 átlagot a számítógép??? Ha 6-ot mutatna akkor azt mondom jól van.
Fater Toyotáján  1-2 tizedet téved csak a fedélzeti a fogyasztásnál.
 falbav

Mert sz.ar. 9.1-et mutat, 7.7-et fogyaszt. Semmirevaló.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1135 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 21:10:50 »

Rég volt már ide bejegyzés.

80km városi tötyögés + egy Bécs oda-vissza 110-el, téli gumival 4 személlyel, ez lett 5,86l.  eljen
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1136 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 22:31:39 »

Rég volt már ide bejegyzés.

80km városi tötyögés + egy Bécs oda-vissza 110-el, téli gumival 4 személlyel, ez lett 5,86l.  eljen

Ünnepek alatt csak város rövid távokra. 1.9 PdTdi 131 nyiha. 9.1 liter. levele
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1137 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 22:42:51 »

Ünnepek alatt csak város rövid távokra. 1.9 PdTdi 131 nyiha. 9.1 liter. levele
Nekem Pesten kb. pont nulla rokonom lakik, úgyhogy ha rokonlátogatásra indulunk, akkor az Miskolc vagy Balaton. Így legalább ilyenkor kimaradnak a dugóban ücsörgések.
Holnap is Bp-Szárszó-Füred-Bp.
Karácsonyi ajándékokat meg megvettem már vagy 1,5 hónappal korábban, így mikor mindenki idegeskedett, és állt a dugóban 2 órát, és a bevásárlóközpontok parkolójában torokra mentek egy-egy helyért, akkor én itthon a meleg lakásban betettem egy filmet, és a szekrényben megnéztem a korábban már becsomagolt ajándékokat Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.25 vasárnap, 22:47:47 írta Domi » Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1138 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 05:35:39 »

Ünnepek alatt csak város rövid távokra. 1.9 PdTdi 131 nyiha. 9.1 liter. levele
a v6 sem állt olna meg ilyen felhasználás mellett 11l környékén eplus2

amúgy ez még mindig semmi, nekem tavaly télen volt 12l-es számolt átlagfogy. a mondeoval városban vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1139 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 09:09:55 »

a v6 sem állt olna meg ilyen felhasználás mellett 11l környékén eplus2

amúgy ez még mindig semmi, nekem tavaly télen volt 12l-es számolt átlagfogy. a mondeoval városban vigyor3

drift a hóban?  eplus2
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1140 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 09:58:36 »

a v6 sem állt olna meg ilyen felhasználás mellett 11l környékén eplus2

amúgy ez még mindig semmi, nekem tavaly télen volt 12l-es számolt átlagfogy. a mondeoval városban vigyor3

Gondolom, sehogy se sikerült 3000 alá vinni a fordulatot.  nyes
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1141 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 11:05:58 »

Ilyet kell venni emberek  integet2

http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/ford_mondeo_econetic_3_2_l_100_km_fogyasztassal-5981
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1142 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 11:07:58 »


Aztán minek?  eplus2 Szerintem ha fognál egy 1.6 tdci-s,90le-s Focus II-est,ráállnál autópályán 80ra,simán hozná a 3,5-3,8 liter körüli átlagot...
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.26 hétfő, 11:25:37 írta Nika91127 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1143 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 12:46:18 »

Aztán minek?  eplus2 Szerintem ha fognál egy 1.6 tdci-s,90le-s Focus II-est,ráállnál autópályán 80ra,simán hozná a 3,5-3,8 liter körüli átlagot...
még a 2.0 tdci mondeo is a 6-os váltóval
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1144 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 13:25:44 »

még a 2.0 tdci mondeo is a 6-os váltóval

Háát...Talán. Nálunk sose ment még 6 liter alá  rinya
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1145 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 16:28:34 »

Háát...Talán. Nálunk sose ment még 6 liter alá  rinya
ne szomorkodjatok mert a tietek cserébe jól megy  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1146 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 16:38:32 »

ne szomorkodjatok mert a tietek cserébe jól megy  Wink

Hát biztos...Nem nagyon használom egyik Fordot sem  vigyor3
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1147 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 16:39:47 »

Hát biztos...Nem nagyon használom egyik Fordot sem  vigyor3
Azé' csak tudod te azt  Wink
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1148 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 16:42:06 »

Azé' csak tudod te azt  Wink
ja a leon  Wink
azé csodákoztam mert a tdci mondeok kevesebbet fogyasztanak
  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1149 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 16:51:16 »

ja a leon  Wink
azé csodákoztam mert a tdci mondeok kevesebbet fogyasztanak
  Wink

A Mondeo fogyaszt ennyit  eplus2 Apa hajtja rendesen...A Leon így télen,sokat városozva 7,8körül iszik  pias

Azé' csak tudod te azt  Wink

Tudom,ja...Tegnap vezettem le Pécsre,de hát bent ültek az ősök,szóval nem tolhattam neki... nyes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.