Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:33:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Gyorsulás
Oldalak:
1
...
11
12
13
14
15
16
17
[
18
]
19
20
21
22
23
24
25
...
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Gyorsulás (Megtekintve 487930 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #850 Dátum:
2008.04.14 hétfő, 17:43:26 »
Idézetet írta: Schmidi - 2008.04.02 szerda, 15:46:54
Egy kis reklám, akinek van kedve, az évadnyitó találkozó után jöjjön szabyknak drukkolni
King of Europe East - Tököl, április 12-13.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #851 Dátum:
2008.04.14 hétfő, 19:25:50 »
Idézetet írta: Angel - 2008.01.10 csütörtök, 22:33:35
Krisztián: 130 ló. A forgalmiban 96kW-nak kell lennie, de ez a 130 lóból van visszakerekítve.
Tibi: az induláson múlik sok. Én párszor versenyeztem, és szinte mindig én indultam elsőként. Nemcsak a megtanulható indulásnál (3 2 1 most),
hanem a semmi, semmi, most-nál is, ahol tényleg csak a reflex, ügyesség számít. Na mind1, nem is az a lényeg, hogy fényezzem magam, hanem hogy már az elején rávertem majd egy autót a többiekre. Mentem V6-osok ellen, és az első 100 méteren az ST is lehagytam. Magán az induláson (extrém esetben) akár 1 s is összejöhet. A váltásokon szerintem kb fél másodpercet lehet spórolni.
A mondi váltójával AKÁRMIT meg lehet csinálni, pl gázelvétel nélkül váltani.
Mármint kuplungot használsz közbe gondolom, vagy toloókerekes van tiédbe?!
Ha gázt meg rajtahagyod nyélen, és úgy ugrassz le a kuplungról, akkor az úgy nem frankó.
Haverom is csinálta ezt a 306os pözsöval. Utánna láttam, hogy hogy néz ki, mikor egy kuplungszett szétszakad darabokra, Tárcsa is széttörve, rugók kitörve belőle.
Okés, a Tiéd dájzel, meg erősebb is, de nagyobb erőhatás is éri.
Mármintha jól értelmeztem a dolgot, amit írtál.
Naplózva
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #852 Dátum:
2008.04.14 hétfő, 19:51:22 »
Na itt van erőhatás , bár nem mondi
http://www.vsmotor.no/en_videos.html
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #853 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 12:46:18 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.04.14 hétfő, 19:25:50
Mármint kuplungot használsz közbe gondolom, vagy toloókerekes van tiédbe?!
Ha gázt meg rajtahagyod nyélen, és úgy ugrassz le a kuplungról, akkor az úgy nem frankó.
Nekem is kicsit furán hangzik ez a "gázon maradós" megoldás, gyorsulásin sem szoktam hallani, hogy felbőgnének a váltások között. Talán azért egy 200pacis, vagy inkább még erősebb autóval már nem tanácsos ezt csinálni, mert akkor már jobban lerövidíti ez a módszer a kuplung élettartamát.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #854 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 12:54:48 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.04.17 csütörtök, 12:46:18
Nekem is kicsit furán hangzik ez a "gázon maradós" megoldás, gyorsulásin sem szoktam hallani, hogy felbőgnének a váltások között. Talán azért egy 200pacis, vagy inkább még erősebb autóval már nem tanácsos ezt csinálni, mert akkor már jobban lerövidíti ez a módszer a kuplung élettartamát.
Én nem ezt írtam, hogy én rajta maradok a gázon, hanem hogy meg lehetne csinálni.
Amúgy a kuplungnak nem a lóerő, hanem a nyomaték a probléma. Sőt, a váltókat is nyomatékra osztályozzák.
Ezért nem került bele a 2.2-es dízelbe az automata (csak 310 Nm-ert tud a váltó).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #855 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 13:08:09 »
Idézetet írta: Angel - 2008.04.17 csütörtök, 12:54:48
Én nem ezt írtam, hogy én rajta maradok a gázon, hanem hogy meg lehetne csinálni.
Amúgy a kuplungnak nem a lóerő, hanem a nyomaték a probléma. Sőt, a váltókat is nyomatékra osztályozzák.
Ezért nem került bele a 2.2-es dízelbe az automata (csak 310 Nm-ert tud a váltó).
Jah igaz, de a 200 pacihoz már szép nyomaték is társul. Amugy, lehet, hogy negatív irányba befolyásolhatná az eredményt, ha túlpörgeti a motort valaki váltások között. Elindulásnál sem előnyös az optimálisabbnál magasabb fordulaton tartani a mocit. De ezt mindenesetre kifogom próbálni
Lemérek 100ra gyorsulós időket gázelvétellel és anélkül. Bár így lehet, hogy esélytelen különbséget mérni.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #856 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 13:16:11 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.04.17 csütörtök, 13:08:09
Jah igaz, de a 200 pacihoz már szép nyomaték is társul. Amugy, lehet, hogy negatív irányba befolyásolhatná az eredményt, ha túlpörgeti a motort valaki váltások között. Elindulásnál sem előnyös az optimálisabbnál magasabb fordulaton tartani a mocit. De ezt mindenesetre kifogom próbálni
Lemérek 100ra gyorsulós időket gázelvétellel és anélkül. Bár így lehet, hogy esélytelen különbséget mérni.
Hadd kérdezem meg mi az optimális ebben az esetben ? "Elindulásnál sem előnyös az optimálisabbnál magasabb fordulaton tartani a mocit" Az alapjárat lenne az optimális?
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #857 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 13:28:58 »
Idézetet írta: Geeboy - 2008.04.17 csütörtök, 13:16:11
Hadd kérdezem meg mi az optimális ebben az esetben ? "Elindulásnál sem előnyös az optimálisabbnál magasabb fordulaton tartani a mocit" Az alapjárat lenne az optimális?
Olyan 3000-3500 ford. körül lenne. Egyesbe bent, kuplung kicsit fölenged, hol már érződik a fogáspontja, kézifék ráhúz.
Így a váltóba a fogaskerekek összefeszülnek, nem ütnek olyan nagyot induláskor egymásra.
De én nem vagyok gyorsulgatós.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.04.17 csütörtök, 14:35:55 írta PádárZoli
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #858 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 13:45:53 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.04.17 csütörtök, 13:28:58
Olyan 3000-3500 ford. körül lenne. Egyesbe bent, kuplung kicsit fölenged, hol már érződik a fogáspontja, kézifék ráhúz.
Így a váltóba a fogaskerekek összefeszülnek, nem ütnek olyan nagyot induláskor egymásra.
De én nem vagyok gyorsulgatós.
Erre gondoltam optimális alatt. Nem városi elindulásról volt szó, hanem gyorsulási versenyről.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.04.17 csütörtök, 14:27:59 írta Angel
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #859 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 13:58:52 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.04.17 csütörtök, 13:08:09
Jah igaz, de a 200 pacihoz már szép nyomaték is társul. Amugy, lehet, hogy negatív irányba befolyásolhatná az eredményt, ha túlpörgeti a motort valaki váltások között. Elindulásnál sem előnyös az optimálisabbnál magasabb fordulaton tartani a mocit. De ezt mindenesetre kifogom próbálni
Lemérek 100ra gyorsulós időket gázelvétellel és anélkül. Bár így lehet, hogy esélytelen különbséget mérni.
Én nem próbálgtnám a gázelvétel nélküli dolgot.
Még a zsigával sem csináltam ilyet. A mondeo még mindig hamarabb szétszakadna, mint a jó öreg.
És egy V6-hoz nem annyi egy kuplungszett, mint egy zsigához...
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #860 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 13:59:51 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.04.17 csütörtök, 13:45:53
Erre gondoltam optimális alatt. Nem városi elindulásról volt szó, hanem gyorsulási versenyről.
Nem gyorsulási versenyről, hanem gyorsulásról volt szó!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #861 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 14:03:41 »
Idézetet írta: Geeboy - 2008.04.17 csütörtök, 13:59:51
Nem gyorsulási versenyről, hanem gyorsulásról volt szó!
Nem értelek. Hogy akarsz gyorsulni? Vagy ki kivel is van most?
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #862 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 14:08:16 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.04.17 csütörtök, 14:03:41
Nem értelek. Hogy akarsz gyorsulni? Vagy ki kivel is van most?
Én (most) nem gyorsulok sehova!
Hanem olvass vissza Rocco írásaira! Sztem már ő sincs teljesen képben az írásait követve!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #863 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 14:27:12 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.04.17 csütörtök, 13:08:09
Jah igaz, de a 200 pacihoz már szép nyomaték is társul. Amugy, lehet, hogy negatív irányba befolyásolhatná az eredményt, ha túlpörgeti a motort valaki váltások között. Elindulásnál sem előnyös az optimálisabbnál magasabb fordulaton tartani a mocit. De ezt mindenesetre kifogom próbálni
Lemérek 100ra gyorsulós időket gázelvétellel és anélkül. Bár így lehet, hogy esélytelen különbséget mérni.
Hát nem feltétlenül. Ha szívó benzines, akkor kb 250 Nm, ha meg turbódízel, akkor akár 500 Nm. Kb a duplája.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #864 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 14:32:01 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.04.17 csütörtök, 13:28:58
Olyan 3000-3500 ford. körül lenne. Egyesbe bent, kuplung kicsit fölenged, hol már érződik a fogáspontja, kézifék ráhúz.
Így a váltóba a fogaskerekek összefeszülnek, nem ütnek olyan nagyot induláskor egymásra.
De én nem vagyok gyorsulgatós.
Te Zoli komám, ha nem haragszol megkérnélek, hagy javítsd már ki a lenti hozzászólásodban (az idézetben javítottam) a kuplunGot.
Ha sokszor olvassuk rosszul, még az rögzül bennünk.
Amúgy, ezt a kézifékes mókát úgy felejtsd el, ahogy van, mert ezt összehangolni, és egy hirtelen gyorsulást megejteni, ez nem fog menni.
A gyorsulás nem jó az autónak, főleg a hirtelen rajt. Ha kuplungot csúsztatva indulsz, akkor azt nyíros ki, ha meg lelépsz, akkor féltengely, lendkerék.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.04.17 csütörtök, 14:51:39 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #865 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 14:38:47 »
Idézetet írta: Angel - 2008.04.17 csütörtök, 14:32:01
Te Zoli komám, ha nem haragszol megkérnélek, hagy javítsd már ki a lenti hozzászólásodban (az idézetben javítottam) a kuplunGot.
Ha sokszor olvassuk rosszul, még az rögzül bennünk.
Amúgy, ezt a kézifékes mókát úgy felejtsd el, ahogy van, mert ezt összegangolni, és egy hirtelen gyorsulást megejteni, ez nem fog menni.
A gyorsulás nem jó az autónak, főleg a hirtelen rajt. Ha kuplungot csúsztatva indulsz, akkor azt nyíros ki, ha meg lelépsz, akkor féltengely, lendkerék.
Kijavítottam.
Ha nem haragszol, az idézett hozzászólásodba javítsd már ki lécci a "mert ezt összegangolni" -t "összehangolni" -ra, nehogy úgy tudatosuljon az emberekbe.
Egyébként egy ismerős rally túrába VFTS-sel nyomta, majd egy 300 lovas BMW-vel, és ő is így csinálja.
Vhogy megoldotta az "összegangolást"
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #866 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 14:40:31 »
Idézetet írta: Angel - 2008.04.17 csütörtök, 14:32:01
Nem akartam szemtelen lenni, de ez most jól kijött.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #867 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 14:54:40 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.04.17 csütörtök, 14:38:47
Kijavítottam.
Ha nem haragszol, az idézett hozzászólásodba javítsd már ki lécci a "mert ezt összegangolni" -t "összehangolni" -ra
Teljesen jogos! Javítottam. És lásd kivel van dolgod, nem magyarázom ki magam, pedig megtehetném: mondhatnám, hogy készakarva írtam gangolást, ami váltást jelent, vagyis engeded a kuplungot, majd a féket. Érted. Ez majd' olyan mint a gangolás. Tudod, egy Freudei elszólás. Mint a jani, aki Jan faluból való: jan-i, azaz jani.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #868 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 14:59:39 »
Idézetet írta: Angel - 2008.04.17 csütörtök, 14:54:40
Nyelvtani dolgokba nem nagyon mennék bele, nem az erősségem.
Csak a szöveg környezet adta a hangolni szót.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #869 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 15:06:21 »
Idézetet írta: Geeboy - 2008.04.17 csütörtök, 13:59:51
Nem gyorsulási versenyről, hanem gyorsulásról volt szó!
Ezt ugye érzed, hogy csak egy felesleges szúrkálódás?
Gyorsulási versenyen szokás gyorsulni legálisan. Ezért gondoltam, hogy általánosítom a témát gyorsulási versenyre. Onnan is indult ki ez az egész, hogy gyorsulási versenyen való rajtolás... De akkor valszeg nem vagyok képben (lehet, hogy én rakéta kilövő bázison való rajtolásról beszéltem
).. ha te mondod..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #870 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 15:16:29 »
Én nem tudok jól megindulni rajtnál, de az utóbbi Ford majálison haverom 1.6os Focus-át sikerült az 1.6os MKII-vel rajtnál legyorsulni 1x.
Persze utánna behozta a lemaradást. Nemhiába +10 Le, -200kg.
Most is kérdezgette, hogy lövünk-e majd. De teljesen fölösleges lenne, de csak beállunk egymás mellé.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #871 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 15:16:39 »
Idézetet írta: Angel - 2008.04.17 csütörtök, 14:54:40
Tudod, egy
Freude
i elszólás.
Sigmund Freud
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #872 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 15:22:18 »
Idézetet írta: gezola - 2008.04.17 csütörtök, 15:16:39
Sigmund Freud
Naplózva
FeGa
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #873 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 15:34:52 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.04.17 csütörtök, 15:22:18
Azt hiszem, Ti hamarosan kaptok egy verset
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #874 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 15:36:00 »
Idézetet írta: FeGa - 2008.04.17 csütörtök, 15:34:52
Azt hiszem, Ti hamarosan kaptok egy verset
Ez jó volt!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #875 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 15:42:23 »
Idézetet írta: gezola - 2008.04.17 csütörtök, 15:16:39
Sigmund Freud
Húúú, ezt elírtam.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #876 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 15:44:27 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.04.17 csütörtök, 15:16:29
Én nem tudok jól megindulni rajtnál, de az utóbbi Ford majálison haverom 1.6os Focus-át sikerült az 1.6os MKII-vel rajtnál legyorsulni 1x.
Persze utánna behozta a lemaradást. Nemhiába +10 Le, -200kg.
Most is kérdezgette, hogy lövünk-e majd. De teljesen fölösleges lenne, de csak beállunk egymás mellé.
A ford majálison sikerült a 3 ajtós, 2,0i fókát lenyomni. Annak 9,2 a százas sprintje, az enyém meg 9,8. És mindezt a 200 méteres pályán.
Vannak furcsaságok.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #877 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 15:45:39 »
Idézetet írta: FeGa - 2008.04.17 csütörtök, 15:34:52
Azt hiszem, Ti hamarosan kaptok egy verset
Ha még csak azt kapnánk...
De ebből megzenésített novella lesz gitárkísérettel
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #878 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 15:46:44 »
Idézetet írta: gezola - 2008.04.17 csütörtök, 15:45:39
Ha még csak azt kapnánk...
De ebből megzenésített novella lesz gitárkísérettel
Táncolni is tudok... kábé úgy, mint gitározni, verset írni...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #879 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 16:09:12 »
Idézetet írta: Angel - 2008.04.17 csütörtök, 15:46:44
Táncolni is tudok... kábé úgy, mint gitározni, verset írni...
Jajj.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #880 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 16:11:12 »
Idézetet írta: Angel - 2008.04.17 csütörtök, 15:46:44
Táncolni is tudok... kábé úgy, mint gitározni, verset írni...
Tudom,
LÁTTAM
...(csak hanggal!)
«
Utoljára szerkesztve: 2008.04.17 csütörtök, 18:11:41 írta gezola
»
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #881 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 16:19:56 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.04.17 csütörtök, 15:06:21
Ezt ugye érzed, hogy csak egy felesleges szúrkálódás?
Gyorsulási versenyen szokás gyorsulni legálisan. Ezért gondoltam, hogy általánosítom a témát gyorsulási versenyre. Onnan is indult ki ez az egész, hogy gyorsulási versenyen való rajtolás... De akkor valszeg nem vagyok képben (lehet, hogy én rakéta kilövő bázison való rajtolásról beszéltem
).. ha te mondod..
Ha már a szurkálódást említed, én ha az autóval elindulok már gyorsulok is, igyaz néha lassabban néha gyorsabban!
Amúgy annak hogy általánosítod a témát azzal nincs gond csak erről sehol semmi nyom
, ezért írtam hogy a téma a gyorsulás és nem a gyorsulási verseny. A többit meg szerintem te is érzed....
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #882 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 17:39:07 »
Idézetet írta: Geeboy - 2008.04.17 csütörtök, 16:19:56
Emberek valaki felvilágosítana, hogy Geeboynak mi a problémája? Mert én nemértem.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #883 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 17:52:50 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.04.17 csütörtök, 17:39:07
Emberek valaki felvilágosítana, hogy Geeboynak mi a problémája? Mert én nemértem.
Semmi. Ki szeretne menni egy pályára, 2 pucér nővel, és legális keretek között gyorsulna. Mit nem értesz ezen?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #884 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 18:13:10 »
Idézetet írta: Angel - 2008.04.17 csütörtök, 17:52:50
Semmi. Ki szeretne menni egy pályára, 2 pucér nővel, és legális keretek között gyorsulna. Mit nem értesz ezen?
Ez jó!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #885 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 18:16:17 »
Idézetet írta: Angel - 2008.04.17 csütörtök, 17:52:50
Semmi. Ki szeretne menni egy pályára, 2 pucér nővel, és legális keretek között gyorsulna. Mit nem értesz ezen?
Mármint melyikkel menne el gyorsabban?
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #886 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 19:05:41 »
Idézetet írta: Angel - 2008.04.17 csütörtök, 17:52:50
Semmi. Ki szeretne menni egy pályára, 2 pucér nővel, és legális keretek között gyorsulna. Mit nem értesz ezen?
Én feláldozom magam, és vigyázok rájuk, míg gyorsulgattok!
Naplózva
FeGa
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #887 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 19:27:10 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.04.17 csütörtök, 19:05:41
Én feláldozom magam, és vigyázok rájuk, míg gyorsulgattok!
Egy kis gumifüstöléssel szórakoztatnád őket, mi?
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #888 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 20:54:11 »
Idézetet írta: FeGa - 2008.04.17 csütörtök, 19:27:10
Egy kis gumifüstöléssel szórakoztatnád őket, mi?
Hát, na!
A gumi ne füstöljön, mert az már fájhat!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #889 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 21:13:08 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.04.17 csütörtök, 19:05:41
Én feláldozom magam, és vigyázok rájuk, míg gyorsulgattok!
Csak nehogy megszólaljon az anyósülésen a sziréna... aztán lesz bünti is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #890 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 21:31:22 »
Idézetet írta: Angel - 2008.04.17 csütörtök, 21:13:08
Csak nehogy megszólaljon az anyósülésen a sziréna... aztán lesz bünti is.
Nekem nincs risztóm, sem pedig semmiféle jelzőberendezésem!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #891 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 21:49:03 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.04.17 csütörtök, 21:31:22
Nekem nincs risztóm, sem pedig semmiféle jelzőberendezésem!
Hogy ne offoljunk:
gyorsan
szerezzél be egyet!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #892 Dátum:
2008.04.17 csütörtök, 21:50:48 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.04.17 csütörtök, 21:31:22
Nekem nincs
risztóm
, sem pedig semmiféle jelzőberendezésem!
Apúúúúúúúúú....mi azzza risztóóóóó?
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
MrBrown
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 774
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #893 Dátum:
2008.04.18 péntek, 06:10:52 »
Idézetet írta: gezola - 2008.04.17 csütörtök, 21:50:48
Apúúúúúúúúú....mi azzza risztóóóóó?
Nem risztóóó! Tranzisztó!
Naplózva
2011 Titanium S 2.2 200Le White
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #894 Dátum:
2008.08.08 péntek, 21:26:43 »
Hétvégén,(honlap
)gyorsulás lesz a ringen!!!Ja és hangnyomásverseny is......ha esetleg valakit érdekelne
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #895 Dátum:
2008.08.09 szombat, 10:00:38 »
Idézetet írta: wofer - 2008.08.08 péntek, 21:26:43
Hétvégén,(honlap
)gyorsulás lesz a ringen!!!Ja és hangnyomásverseny is......ha esetleg valakit érdekelne
Melyik ringen? Rába-, Pannonia-, Hungaro- ring?
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #896 Dátum:
2008.09.26 péntek, 22:59:20 »
Emlékszik valaki olyan alapV6ra, ami legyorsulta az ST200akat? Korisé esetleg?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #897 Dátum:
2008.09.26 péntek, 23:30:37 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.09.26 péntek, 22:59:20
Emlékszik valaki olyan alapV6ra, ami legyorsulta az ST200akat? Korisé esetleg?
A Koris elég jó volt. Legyorsult az szinte mindenkit.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #898 Dátum:
2008.09.26 péntek, 23:33:47 »
Idézetet írta: Angel - 2008.09.26 péntek, 23:30:37
A Koris elég jó volt. Legyorsult az szinte mindenkit.
Még anno 1 éve elmesélte telóba miket csinált rajta, de már nemigazán emléxek. Pedig érdekelne. Nem akarom ezzel telón zaklatni, de a mail-címét megtudná adni valaki?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #899 Dátum:
2008.09.26 péntek, 23:37:42 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.09.26 péntek, 23:33:47
Még anno 1 éve elmesélte telóba miket csinált rajta, de már nemigazán emléxek. Pedig érdekelne. Nem akarom ezzel telón zaklatni, de a mail-címét megtudná adni valaki?
A nikcje, és s kukac után t-email.hu
Ez van az adatlapján.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
11
12
13
14
15
16
17
[
18
]
19
20
21
22
23
24
25
...
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ