Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:30:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Gyorsulás
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Gyorsulás (Megtekintve 487912 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1050 Dátum:
2009.03.07 szombat, 20:07:42 »
Idézetet írta: stealt - 2009.03.07 szombat, 18:29:24
A küberlt én direkt erre vettem, végig dolgozik rendesen a teljes tartományon (kivéve 210 felett
). Direkt csináltunk rugalmassági próbát egy másik 2,2-essel (az szoftveres chip volt) a küberlel szépen elhúztam tőle. Utána a gazdája modosította is a chippelési beállítását akkor már egy picit jobb lett de füstölt neki. Kimérettem többször is a gépet de nem olyan szoftveres bohóckodással amit én is tudok hanem teljesítménymérő padon. Mivel gép alapból tudja azt ami a gyári paraméter erre jön rá egy lightos chip 175 hp 435Nm de ez már sok egy tengelyre.
(Bár a az új fóka RS is elsőkerekes de ott más a futómű) Se szűrőhöz se kipugogóhoz nem nyúltam csak az EGR van ledugózva (Ettől egy picit azért rugalmasabb). Igazából a legnagyobb bajom az hogy nem szeretem ha egy autó kormol. Az olyan illuzió romboló
Meg ehhez a tömeghez ez a teljesítmény elég arra hogy ha valaki szórakozik akkor az meglepődik. 400Nm elég alapból chip nélkül is. A múlt héten méregettem ST220-nak. utána néztük az enyémet szerintem ő tanúsíthatja hogy pici módosítással szódával elmegy egy alap 2,2 is, mert jóval rugalmasabb közvetlenebb. Ugyanakkora turbó mint a 2,0-nál de gyárilag nem 193ezret hanem itt 221ezret pörög. Igy gyakorlatilag nulla a tehetetlensége másabb is a motor karakterisztikája.
én mindig premium dieselt tankolok pont azért mert igy szinte semennyire nem kormol.a sima löttyel alapbol is kormol picit.nem teljesen értem.a 2.2 esalap tdci elmegy az ST mellett??
Naplózva
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1051 Dátum:
2009.03.07 szombat, 23:23:32 »
Idézetet írta: stealt - 2009.03.07 szombat, 20:23:54
A prémium dizeleket nyugodtan elfelejtheted. Jó marketing de lényegi különbség csak a hideg dermedés pontban van.
AZ MKIII-nál két ST volt a 3,0V6 és a 2,2TDCi közel hasonló menetdinamikával. Ha az ST TDCi-re gondolsz akkor ugyanaz a MMT6 váltó és ugyanaz a 2,2TDCi motor van mindkettőben. Mindkettőnek megvan az előnye a 3,0V6-nak fenntebb jó mert nagyobb a végsebessége a 2,2TDCi viszont lentebb úgymond a "napi" körülmények között rugalmasabb (hamarabb van 80-120 -on mint a V6) és feleannyiszor kell megállni tankolni vele.
Viszont egy szépséghiba: az ST TDCi-knél amelyiket láttam annak mindnek volt valami gyíkja amin már régóta agyalunk. Az igazi meglepetés okozok az átlagos kinézetű öreguras 2,2-esek: Gabo, vagy Zsoel is szépen kigyúrta magát
én focus forumon tetem fel képet a gázolajszürömröl milyen volt 60 ezer km után.sztem magáért beszél!kolléga is tett fel de o csak 17 ezret ment a szürövel viszont sima gázolajjal.és neki majdnem fekete volt az egész.itt az enyém:
http://www.fordfocus.hu/modules.php?set_albumName=album410&id=20090114979_G&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php
A tdci vs 3.0ST-re visszatérve ugy érzem alapos okom van az itt leirtak mellett bizakodni a fókámmal a benya ST ellen.Ezért szeretném össze vetni mennyi a különbség.Most kb azt tudja mint az E60 530d!És persze kivi vagyok a 2.2 tdci-kre is amiket felsoroltál mit tudnak.
(ja és ST alatt a benyásra gondoltam mert gondolom dieselben az STTDCi és a sima 2.2 TDCi ugyanazt tudja, csak a designban van különbség!!??)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1052 Dátum:
2009.03.07 szombat, 23:28:07 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.07 szombat, 23:23:32
A tdci vs 3.0ST-re visszatérve ugy érzem alapos okom van az itt leirtak mellett bizakodni a fókámmal a benya ST ellen.
Szerintem az ST-vel téged körbe lehet autózni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1053 Dátum:
2009.03.07 szombat, 23:30:49 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.07 szombat, 23:28:07
Szerintem az ST-vel téged körbe lehet autózni.
bizakodni lehet
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1054 Dátum:
2009.03.07 szombat, 23:34:30 »
Idézetet írta: Maffy - 2009.03.07 szombat, 23:30:49
bizakodni lehet
Nyilván... csak idejön egy fókás, és mindenkit lehagy... érted... én már ki se merek állni vele...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1055 Dátum:
2009.03.08 vasárnap, 10:49:34 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.07 szombat, 23:23:32
A tdci vs 3.0ST-re visszatérve ugy érzem alapos okom van az itt leirtak mellett bizakodni a fókámmal a benya ST ellen.Ezért szeretném össze vetni mennyi a különbség.Most kb azt tudja mint az E60 530d!És persze kivi vagyok a 2.2 tdci-kre is amiket felsoroltál mit tudnak.
(ja és ST alatt a benyásra gondoltam mert gondolom dieselben az STTDCi és a sima 2.2 TDCi ugyanazt tudja, csak a designban van különbség!!??)
Egy E60 530d-nek GPS szerint is 250 a vége, de szerintem a tiéd nem megy 230-nál többet GPS szerint.
A rossz légellenállásod ellened van, mivel visszaörvénylik a levegő a csapotthátúság miatt.
Akkor hogy vagytok egy szinten??? Meg azt nem értem, hogy OK, tegyük fel, hogy mondjuk elhisszük a 7,52-es gyorsulásodat 100-ra, de egy 530d-nek 6,8 kell százra...
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1056 Dátum:
2009.03.08 vasárnap, 11:28:55 »
Idézetet írta: stealt - 2009.03.07 szombat, 23:44:34
Ez elsősorban attól függ hogy milyen kúton tankolsz. lehetőleg szines kúthálózat nagyforgalmú kútjánál ahol nincs idő és lehetőség ügyeskedni a nyállal. Másrészt egy picit jobban fiygelnek a premiumok szállítására az oktánszám romlás lehetősége miatt de ez elhanyagolható az első szempont mellett. A szűrő meg azért van hogy szűrjön ha kell cseréld gyakrabban.
Sajnos nehéz mostanában tökéletes ST220akat találni általában ha el is jönnek a talikra mindig van valami gyikjuk így ritka ha indulnak ezért objektiv mérést is nehéz csinálni azt tudom (amit mértem) hogy pl egy chippelt 2,2 (nem is a legerősebb) majd 1 másodpercel jobb százra mint egy ST200. Szerintem érdemes csinálni géppel egy gyorsulás mérést, tudok én is csinálni korrekt dolog. Sajnos nem az számít hoyg menynire húznak fel egy autót hanem az hogy hogyan milyen jelleggörbe mellet. mert hiába van egy hirtelen gyorsan letörö csúcs az nem több mint csak optikai lóerő. Szerintem te olyan 100-120 ig tudsz ellenfél lenni egy ST220 ellen de utána elöjön a nagymotor előnye. Onnan nagyon ott fog hagyni.
egy 2,2 chippelt 7,7 nél kevesebb alatt van százon? mert az ST200 gyárilag 7,7! ezt azért megnézném!
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1057 Dátum:
2009.03.08 vasárnap, 11:41:30 »
na most megis mondom havernak hogy mekkora sz*r 530xd-t vett, hogy egy pokusz lenyomja...
ez már kezd ilyen buzukis világba áthajlani, hogy mindenkit lenyomok......
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1058 Dátum:
2009.03.08 vasárnap, 11:42:32 »
Idézetet írta: stealt - 2009.03.08 vasárnap, 11:38:41
Chippelés mértékétől függ. Egy durván chippelt füstös kb 7,3 De
Ezt
nézd meg hogy mikkel szokták összeereszteni.
Még egy:
Mérten egy közepesen chippelt 2,2 TDCi-és ST200-at is kb 1 másodpercel jobb a valóságban a cippelt 2,2 mint a ST200
hm kemény! és 100 felett? onnantól már átveszi az ST200 nem?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1059 Dátum:
2009.03.08 vasárnap, 11:46:13 »
Idézetet írta: stealt - 2009.03.08 vasárnap, 11:45:20
220-ig még esélye sincs
mármint kinek?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1060 Dátum:
2009.03.08 vasárnap, 11:58:09 »
Idézetet írta: stealt - 2009.03.08 vasárnap, 11:55:24
ST 200 nak. Annyi előnyt szerez az elejen a chippelt TDCi hogy lehetetlenség befogni kb 220 ig onnantól előjön a lóerő különbség ott már nem a nyomaték fog dominálni. Én azokat a 2,2-eseket amelyekt ismerek azok általában 170-185 lóerő körülre és 435-445 Nm körli nyomatékra vannak belőve. A vidokon az a fekete ahogy olvastam 195hp ott 220 felett se lenne esélyed mert még mindig majdnem 2x akkora nyomatéka lenne mint neked. De az már durván meg van húzva.
és ezek bírják is az ekkora igénybe vételt? motor,kuplung??
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1061 Dátum:
2009.03.08 vasárnap, 12:19:40 »
Idézetet írta: ST220 - 2009.03.08 vasárnap, 10:49:34
Egy E60 530d-nek GPS szerint is 250 a vége, de szerintem a tiéd nem megy 230-nál többet GPS szerint.
A rossz légellenállásod ellened van, mivel visszaörvénylik a levegő a csapotthátúság miatt.
Akkor hogy vagytok egy szinten??? Meg azt nem értem, hogy OK, tegyük fel, hogy mondjuk elhisszük a 7,52-es gyorsulásodat 100-ra, de egy 530d-nek 6,8 kell százra...
mint irtam fentebb is, olyan 25 től gyorsulva tartom az 530d-t kb160-170-ig biztos mert ezt probáltam.Nem hagytam ott, de Ő sem birt elmenni. 0-rol nem tartom, mivel job a rajtja a hátsokerékhajtás miatt.180 felett nyilván elmegy.
egyébként van a youtube-on vidi mondi tdci-röl ami még a fóka ST-is veri.De lassan már átmegyünk diesel vs benyás topicba.nem ez a cél.Továbbá a fókárol nem állitom h jobb mint bármelyik mondi,nem is ezért irogatok ide, csak reménykedem h meg tudok valamit a módositott erőviszonyokrol.Mert alap állapotban 120 felett tényleg piszokul elment az ST, de chippel lennék kiváncsi rá.
Az élettartamrol annyit h a fókában 130 ezer van most, és minden tökéletesen működik, 45ezres kora ota van a cucc.Egyszer rajtnál megcsúszott a kuplungom 2-ből indulva, akor meg kellett állnom vártam 2 percet és jó volt.Azota semmi gond.Télen 5 napot állt -10 fokban, és gond nélkül indult.(csak kicsit lassabban forgatott mert az akksi gyengült.De legalább érződött h van még kompresszió
)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1062 Dátum:
2009.03.08 vasárnap, 15:34:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.08 vasárnap, 11:41:30
na most megis mondom havernak hogy mekkora sz*r 530xd-t vett, hogy egy pokusz lenyomja...
ez már kezd ilyen buzukis világba áthajlani, hogy mindenkit lenyomok......
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1063 Dátum:
2009.03.09 hétfő, 16:26:44 »
Idézetet írta: APRÓ - 2009.03.05 csütörtök, 12:42:35
párszor gyorsultam már, de az a legritkább esetekben fordul elő hogy az elkaparás vége, és a sebessége megegyezik a haladási sebességgel
de elfogadom ez egy olyan eset volt
Most, hogy bekerült a direktszűrő elmentem próbálgatni, és ezt is belevettem a tesztek közé. Nem is volt nagy művészet csinálni, sőt minden alkalommal 40-50 körül pörgött a kerék és innen ment is tovább.
Galaxy 2,8 CD-V6
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1064 Dátum:
2009.03.09 hétfő, 17:00:41 »
Idézetet írta: APRÓ - 2009.03.05 csütörtök, 12:42:35
párszor gyorsultam már, de az a legritkább esetekben fordul elő hogy az elkaparás vége, és a sebessége megegyezik a haladási sebességgel
de elfogadom ez egy olyan eset volt
Jogos, mert ha elkezd tapadni a kerék, visszaeshet a fordulatszám, és persze a kilométeróra által mutatott sebesség.
Na, ezt nálam még sohasem figyeltem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1065 Dátum:
2009.03.09 hétfő, 17:19:00 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.09 hétfő, 17:00:41
Jogos, mert ha elkezd tapadni a kerék, visszaeshet a fordulatszám, és persze a kilométeróra által mutatott sebesség.
Na, ezt nálam még sohasem figyeltem.
A jó gyorsuláshoz érezni kell az autót!
Kunmadarason amúgy is nehéz 2-3-ban elpörgetni a kereket, olyan smirgliszerű betonon, mint ami ott van.
Utcai aszfalton, nedves úton én azzal szórakozom unalmas időmben, hogy 100-at mutat a km órám és alig haladok 40-50-el.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1066 Dátum:
2009.03.09 hétfő, 17:21:28 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.09 hétfő, 17:19:00
A jó gyorsuláshoz érezni kell az autót!
Kunmadarason amúgy is nehéz 2-3-ban elpörgetni a kereket, olyan smirgliszerű betonon, mint ami ott van.
Utcai aszfalton, nedves úton én azzal szórakozom unalmas időmben, hogy 100-at mutat a km órám és alig haladok 40-50-el.
Igen, madarason hamarabb megtapad. De ez a pörgetős móka - drága mulatság, mert így hamar elkopnak a gumik.
Vagy csak én vagyok smucig?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1067 Dátum:
2009.03.09 hétfő, 17:37:01 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.09 hétfő, 17:21:28
Igen, madarason hamarabb megtapad. De ez a pörgetős móka - drága mulatság, mert így hamar elkopnak a gumik.
Vagy csak én vagyok smucig?
Szerencsére ritkán van unalmas időm ilyenre.
Az utcai aszfalt legtöbb helyen már annyira olajos a buszok, teherautók miatt, hogy szárazon is nehéz normálisan elindulni. Különösen a fehér aszfalt, amibe mészkőport is kevertek, (mint pl. Velebiti szerpentineken) esőben, mint a jégpálya, életveszélyesek.
Gyorsulásra visszatérve, legközelebbi talin gyorsulunk egyet? vagy kettőt-hármat, hogy legyen visszavágó is, persze, ha el tudlak szakítani a grilltűzhelytől.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1068 Dátum:
2009.03.09 hétfő, 17:51:44 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.09 hétfő, 17:37:01
Szerencsére ritkán van unalmas időm ilyenre.
Az utcai aszfalt legtöbb helyen már annyira olajos a buszok, teherautók miatt, hogy szárazon is nehéz normálisan elindulni. Különösen a fehér aszfalt, amibe mészkőport is kevertek, (mint pl. Velebiti szerpentineken) esőben, mint a jégpálya, életveszélyesek.
Gyorsulásra visszatérve, legközelebbi talin gyorsulunk egyet? vagy kettőt-hármat, hogy legyen visszavágó is, persze, ha el tudlak szakítani a grilltűzhelytől.
Igen, gyorsulhatunk (már mondtam). Állok elibe. Így lenne a korrekt, ha már húztalak párszor
.
Egyikünk veszíteni fog. Ennyi. (remélem, hogy te
)
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1069 Dátum:
2009.03.09 hétfő, 18:04:27 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.09 hétfő, 17:51:44
Igen, gyorsulhatunk (már mondtam). Állok elibe. Így lenne a korrekt, ha már húztalak párszor
.
Egyikünk veszíteni fog. Ennyi. (remélem, hogy te
)
Tudod mit? Legközelebb én ülök be melléd nehezéknek, közben meg figyelek, mi is a trükköd.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1070 Dátum:
2009.03.09 hétfő, 18:56:47 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.09 hétfő, 18:04:27
Tudod mit? Legközelebb én ülök be melléd nehezéknek, közben meg figyelek, mi is a trükköd.
Nincs trükköm. Csak tövig nyomom a gázt
Gyorsan váltok... ennyi.
De azért várjuk meg az eredményt. Ha te nyersz...
akkor nincs mit nézni...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gabo
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1071 Dátum:
2009.03.09 hétfő, 19:45:22 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.09 hétfő, 18:56:47
Nincs trükköm. Csak tövig nyomom a gázt
Gyorsan váltok... ennyi.
De azért várjuk meg az eredményt. Ha te nyersz...
akkor nincs mit nézni...
Anti! kellene egy rükverc-es gyorsulást is csinálni.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1072 Dátum:
2009.03.09 hétfő, 21:29:40 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.09 hétfő, 18:56:47
Nincs trükköm. Csak tövig nyomom a gázt
Gyorsan váltok... ennyi.
De azért várjuk meg az eredményt. Ha te nyersz...
akkor nincs mit nézni...
Na, azt akarom megnézni, milyen gyorsan is váltasz!
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1073 Dátum:
2009.03.10 kedd, 07:52:02 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.09 hétfő, 18:04:27
Tudod mit? Legközelebb én ülök be melléd nehezéknek, közben meg figyelek, mi is a trükköd.
Hello!
erre már sokan kiváncsiak voltak a talikon.sztem nem bent az autóban kell keresni a trükköt,
elég ha megnézed mekkora cipőt hord
ezenkivül
-is tehát alacsonyan repül
szóval hátrányban vagy asszem
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1074 Dátum:
2009.03.10 kedd, 11:51:52 »
Idézetet írta: Gabo - 2009.03.09 hétfő, 19:45:22
Anti! kellene egy rükverc-es gyorsulást is csinálni.
Feltétlenül!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1075 Dátum:
2009.03.10 kedd, 11:52:50 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.09 hétfő, 21:29:40
Na, azt akarom megnézni, milyen gyorsan is váltasz!
Rettentő gyorsan!
A póvershift hozzám képest... jó gyors.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bazsa
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1076 Dátum:
2009.03.21 szombat, 20:00:46 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.08 vasárnap, 12:19:40
mint irtam fentebb is, olyan 25 től gyorsulva tartom az 530d-t kb160-170-ig biztos mert ezt probáltam.Nem hagytam ott, de Ő sem birt elmenni. 0-rol nem tartom, mivel job a rajtja a hátsokerékhajtás miatt.180 felett nyilván elmegy.
Megkérdezhetem, hogy milyen autóval tartod az 530d-t?
Nekem 525d van 3 literes (butított 530d) de az enyém kézi váltós, és én tartom simán a tempót egy 530d autómatával.
Óra szerint 260-at megy az enyém. Kézi stopperrel is (pedig ez általában felfelé csal) 7 körül gyorsulok 100-ra. (A BMW mindig jobb mint a gyári papír adat.)
Szóval kíváncsi lennék mivel tartod az 530d-t, hisz F-el kezdődő márkát csak egyet tudok ami ezt tudja, de az olasz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1077 Dátum:
2009.03.21 szombat, 20:28:03 »
Idézetet írta: Bazsa - 2009.03.21 szombat, 20:00:46
Megkérdezhetem, hogy milyen autóval tartod az 530d-t?
Nekem 525d van 3 literes (butított 530d) de az enyém kézi váltós, és én tartom simán a tempót egy 530d autómatával.
Óra szerint 260-at megy az enyém. Kézi stopperrel is (pedig ez általában felfelé csal) 7 körül gyorsulok 100-ra. (A BMW mindig jobb mint a gyári papír adat.)
Szóval kíváncsi lennék mivel tartod az 530d-t, hisz F-el kezdődő márkát csak egyet tudok ami ezt tudja, de az olasz
Ha jól rémlik,ő 1 tdci fókával aláz.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bazsa
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1078 Dátum:
2009.03.21 szombat, 20:37:26 »
Idézetet írta: alf - 2009.03.21 szombat, 20:28:03
Ha jól rémlik,ő 1 tdci fókával aláz.......
az erős ellenfél
(egyébkét pont fordítva van. Még 100-ig nem is olyan túl lenyűgöző (ekkora súlyt megindítani), vagy már megszoktam, de 100 fölött még mindig mosolyt csal az arcomra. Hihetetlen. Az hogy 100 fölött ő tartson egy fókával, hát
)
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.21 szombat, 20:41:04 írta Bazsa
»
Naplózva
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1079 Dátum:
2009.03.21 szombat, 21:42:14 »
Idézetet írta: Bazsa - 2009.03.21 szombat, 20:00:46
Megkérdezhetem, hogy milyen autóval tartod az 530d-t?
Nekem 525d van 3 literes (butított 530d) de az enyém kézi váltós, és én tartom simán a tempót egy 530d autómatával.
Óra szerint 260-at megy az enyém. Kézi stopperrel is (pedig ez általában felfelé csal) 7 körül gyorsulok 100-ra. (A BMW mindig jobb mint a gyári papír adat.)
Szóval kíváncsi lennék mivel tartod az 530d-t, hisz F-el kezdődő márkát csak egyet tudok ami ezt tudja, de az olasz
Ez igy van a kézis 525d tudja azt mint az 530d automata.Egyébként fóka II 2.0 TDCi...De nem gyári.170felett valszeg elmegy a bmw.De addig nem igazán.Mondjuk multkor egy uj M5 adott 50-100ig kb 40métert.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1080 Dátum:
2009.03.21 szombat, 22:20:29 »
Idézetet írta: Bazsa - 2009.03.21 szombat, 20:00:46
Megkérdezhetem, hogy milyen autóval tartod az 530d-t?
Nekem 525d van 3 literes (butított 530d) de az enyém kézi váltós, és én tartom simán a tempót egy 530d autómatával.
Óra szerint 260-at megy az enyém. Kézi stopperrel is (pedig ez általában felfelé csal) 7 körül gyorsulok 100-ra. (A BMW mindig jobb mint a gyári papír adat.)
Szóval kíváncsi lennék mivel tartod az 530d-t, hisz F-el kezdődő márkát csak egyet tudok ami ezt tudja, de az olasz
Szia! Én tudok egy másikat ,de annak Mustang a vége
Azért láttam én már bömbis bambát aki már attól is meglepődik hogy egy Mondy hátulról rá mászik!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
eric20
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1081 Dátum:
2009.03.21 szombat, 22:46:46 »
Idézetet írta: Geeboy - 2009.03.21 szombat, 22:20:29
Szia! Én tudok egy másikat ,de annak Mustang a vége
Azért láttam én már bömbis bambát aki már attól is meglepődik hogy egy Mondy hátulról rá mászik!
egy bmw-st meggyőzni arrol hogy nem gyorsabb az autója...
Egyébként BMW-sek 85%a elkezdi nyomni ha utolérem, a Merciseknek csak max 40%-a.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1082 Dátum:
2009.03.21 szombat, 23:10:39 »
Idézetet írta: Bazsa - 2009.03.21 szombat, 20:00:46
Kézi stopperrel is (pedig ez általában felfelé csal) 7 körül gyorsulok 100-ra. (A BMW mindig jobb mint a gyári papír adat.)
A stopperrel mért értékek kb semmire sem jók. Annyira sok szubjektív tényező van benne, hogy nincs is értelme leírni az adatokat.
Hogy csak egyet említsek: az óra csal, amikor 100-at mutat, akkor csak 92-95-tel mész. Ha a gyári adat monjuk 7,5s (nem emlékszem a tiédre), és te 8s alatt megcsinálod a 100-at, vendégem vagy egy krémesre.
Amúgy meg szerintem a fóka neked sehol sem ellenfél. A hátsókerekes sokkal jobb startot produkál, és az előnye megvan az elejétől fogva.
Később meg, ugye előjön a nagyobb motor előnye. Ott már nincs mese.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1083 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 11:19:17 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.21 szombat, 23:10:39
A stopperrel mért értékek kb semmire sem jók. Annyira sok szubjektív tényező van benne, hogy nincs is értelme leírni az adatokat.
Hogy csak egyet említsek: az óra csal, amikor 100-at mutat, akkor csak 92-95-tel mész. Ha a gyári adat monjuk 7,5s (nem emlékszem a tiédre), és te 8s alatt megcsinálod a 100-at, vendégem vagy egy krémesre.
Amúgy meg szerintem a fóka neked sehol sem ellenfél. A hátsókerekes sokkal jobb startot produkál, és az előnye megvan az elejétől fogva.
Később meg, ugye előjön a nagyobb motor előnye. Ott már nincs mese.
Errol beszélek.Startnál elönye van zért is irtam hogy 20-30tol 160-180ig.Felette kijön a motorerő.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1084 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 12:40:02 »
Idézetet írta: Bazsa - 2009.03.21 szombat, 20:00:46
Megkérdezhetem, hogy milyen autóval tartod az 530d-t?
Nekem 525d van 3 literes (butított 530d) de az enyém kézi váltós, és én tartom simán a tempót egy 530d autómatával.
Én nem sokat tökölnék, biztos ráíratnám minimum az 530D szoftverjét, sőt kicsit még ráerősítve, mert 535D szintjére tudják hozni. A másik az, hogy akkor a hátsó abroncsok egy szezon alatt elfogynának!
Naplózva
Bazsa
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1085 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 14:19:02 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.22 vasárnap, 12:40:02
Én nem sokat tökölnék, biztos ráíratnám minimum az 530D szoftverjét, sőt kicsit még ráerősítve, mert 535D szintjére tudják hozni. A másik az, hogy akkor a hátsó abroncsok egy szezon alatt elfogynának!
Nekem ez is bőven elég. Kézi váltós és nem akarom szétszakítani, meg a kuplungot, lendkereket tönkre vágni.
Így is villog folyamatosan a DTC intenzív gyorsításkor. Egyszerűen nem lehet levinni ezt az erőt a flaszterra.
Tesómé 286 lovas BMW de 4 kerekes. na az egy álom
**** pls...nem idézünk képet! ****
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.22 vasárnap, 17:44:42 írta Maffy
»
Naplózva
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1086 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 14:26:25 »
Idézetet írta: Bazsa - 2009.03.22 vasárnap, 14:19:02
Nekem ez is bőven elég. Kézi váltós és nem akarom szétszakítani, meg a kuplungot, lendkereket tönkre vágni.
Így is villog folyamatosan a DTC intenzív gyorsításkor. Egyszerűen nem lehet levinni ezt az erőt a flaszterra.
Tesómé 286 lovas BMW de 4 kerekes. na az egy álom
na nekem is lendkerék bajom lett ugy néz ki.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1087 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 15:20:46 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.22 vasárnap, 11:19:17
Errol beszélek.Startnál elönye van zért is irtam hogy 20-30tol 160-180ig.Felette kijön a motorerő.
Nem csak a startnál. Minden tartományban jobban megy. 0-2x0-ig. Nem tudsz olyan tartományt mondani, ahol a fóka jobban menne.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1088 Dátum:
2009.03.22 vasárnap, 15:23:09 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.22 vasárnap, 14:26:25
na nekem is lendkerék bajom lett ugy néz ki.
Valszeg mindenkivel versenyeztél és nem bírta! Ha már chippelt az autó, nem kell mindenkinek megmutatnod, hogy mennyire megy!
Ezt ne vedd komolyan, én sem bírok sokszor a pacikkal.
Naplózva
Eversman
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1089 Dátum:
2009.03.28 szombat, 09:41:01 »
Geeboy szivemből szóltál
A kulcsszó shelby gt 500 supersnake!!
Eversman
Naplózva
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1090 Dátum:
2009.03.29 vasárnap, 11:41:39 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.22 vasárnap, 15:20:46
Nem csak a startnál. Minden tartományban jobban megy. 0-2x0-ig. Nem tudsz olyan tartományt mondani, ahol a fóka jobban menne.
nem megy jobban sehol, de ugyanugy igen!!
Zsiri Kolléga: Miket nem feltételezel...
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1091 Dátum:
2009.04.09 csütörtök, 12:36:03 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.29 vasárnap, 11:41:39
Zsiri Kolléga: Miket nem feltételezel...
Kiváncsi lennék arra a fókára!
Próbáltam Pug motoros kombi fókát, igaz nem csippeltet. Utána vittem egy karikát a tulajt az enyémmel. Hát nézett
meg kapaszkodott rendesen. Szerintem alap szoftverrel nem lépi le a 2.0 tdci-t, de egy jó TDDI is tudja tartani vele a lépést, mármint az alap 2.0 fókával.
Amúgy most felkerült egy HD duplacsöves hátsódob az enyémre+ direkt szűrő. A hátsódobot nagyon észre lehet venni, hogy szabadabb, nyitottab a kipuff rendszer. A direktszűrő inkább rugalmasságban javított, 1500tól már dinamikusan tehelhető.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1092 Dátum:
2009.04.09 csütörtök, 20:19:35 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.04.09 csütörtök, 12:36:03
Kiváncsi lennék arra a fókára!
Próbáltam Pug motoros kombi fókát, igaz nem csippeltet. Utána vittem egy karikát a tulajt az enyémmel. Hát nézett
meg kapaszkodott rendesen. Szerintem alap szoftverrel nem lépi le a 2.0 tdci-t, de egy jó TDDI is tudja tartani vele a lépést, mármint az alap 2.0 fókával.
Amúgy most felkerült egy HD duplacsöves hátsódob az enyémre+ direkt szűrő. A hátsódobot nagyon észre lehet venni, hogy szabadabb, nyitottab a kipuff rendszer. A direktszűrő inkább rugalmasságban javított, 1500tól már dinamikusan tehelhető.
Nekem ez a direktszürő téma annyira nem játszott. Olyan bután viselkedett a kocsi. Csak sziszegett
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1093 Dátum:
2009.04.09 csütörtök, 20:23:04 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.04.09 csütörtök, 20:19:35
Nekem ez a direktszürő téma annyira nem játszott. Olyan bután viselkedett a kocsi. Csak sziszegett
V6 kell hozzá...azon jó a hangja
«
Utoljára szerkesztve: 2009.04.11 szombat, 00:25:25 írta Maffy
»
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1094 Dátum:
2009.04.12 vasárnap, 16:55:15 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.04.09 csütörtök, 12:36:03
Próbáltam Pug motoros kombi fókát, igaz nem csippeltet.
Szerintem alap szoftverrel nem lépi le a 2.0 tdci-t, de egy jó TDDI is tudja tartani vele a lépést, mármint az alap 2.0 fókával.
A TDCi motort a PSA-val együtt csinálta a Ford, így tulajdonképpen minden Ford TDCi mondható PUG motornak, csak más a Ford vezérlése, és turbója, és más a PUG-okban a motor.(ugye?)
Egyébként egy chip nélküli 2,0TDCi Foka olyan könnyedén lelép egy alap TDDI-t, hogy megdöbbentő...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
tomi3118
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1095 Dátum:
2009.04.12 vasárnap, 18:23:11 »
Idézetet írta: Joe - 2009.04.12 vasárnap, 16:55:15
A TDCi motort a PSA-val együtt csinálta a Ford, így tulajdonképpen minden Ford TDCi mondható PUG motornak, csak más a Ford vezérlése, és turbója, és más a PUG-okban a motor.(ugye?)
Egyébként egy chip nélküli 2,0TDCi Foka olyan könnyedén lelép egy alap TDDI-t, hogy megdöbbentő...
Nekem most van szerencsém mindkettőt folyamatosan vezetni: 1.6 TDCi Focus (90 LE) meg pesze a drágaszágom 2.0 TDDi (115 LE).
Szóval szeritnem a gyengébb Focus 100-ig kicsit megveri a TDDi-t, de utána elfogy a kraft, onnét már a Mondeo a nyerő. A 110 lovas 1.6-os TDCi szerintem csúnyán otthagyja a TDDi-t. (Hiába imádom, azért nem vagyok fanatikus, nem gondolom, hogy mindent lehagy
)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1096 Dátum:
2009.04.12 vasárnap, 19:09:02 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2009.04.12 vasárnap, 18:23:11
Nekem most van szerencsém mindkettőt folyamatosan vezetni: 1.6 TDCi Focus (90 LE) meg pesze a drágaszágom 2.0 TDDi (115 LE).
Szóval szeritnem a gyengébb Focus 100-ig kicsit megveri a TDDi-t, de utána elfogy a kraft, onnét már a Mondeo a nyerő. A 110 lovas 1.6-os TDCi szerintem csúnyán otthagyja a TDDi-t. (Hiába imádom, azért nem vagyok fanatikus, nem gondolom, hogy mindent lehagy
)
Én a 2,0 TDCi-ről beszéltem, de gondolom, hogy tudod. Én 110 lovas 1,6-os TDCi C-Maxot vezetek, + az említett TDDi-t, és az előbbi igencsak korán meghal a TDDi ellen. Viszont a 2,0 TDCi fóka kiállt a hosszú egyenesben felfelé egy hegyi úton a TDDi mellett, és az idális nyomatékkal autózás ellenére a TDCi állva hagyta a TDDi-t...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.04.13 hétfő, 22:20:18 írta Joe
»
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
tomi3118
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1097 Dátum:
2009.04.13 hétfő, 16:47:03 »
Idézetet írta: Joe - 2009.04.12 vasárnap, 19:09:02
Én a 2,0 TDCi-ről beszéltem, de gondolom, hogy tudod. Én 110 lovas 1,6-os TDCi C-Maxot vezetek, + az említett TDDi-t, és az előbbi igencsak korán meghal a TDDi ellen. Viszont a 2,0 TDCi fóka kiállt a hosszú egyenesben felfelé egy hegyi úton a TDDi mellett, és az idális nyomatékkal autózás ellenére a TDCi állva hagyta a TDDi...
Hát pont ezt írtam, hogy szerintem még a gyengébb Focus is elveri a TDDi-t rövid távon. Az erőseb meg hosszú távon is. Ez van. Mondjuk nem mértük meg, csak érzésre írtam.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1098 Dátum:
2009.04.13 hétfő, 22:20:51 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2009.04.13 hétfő, 16:47:03
Hát pont ezt írtam, hogy szerintem még a gyengébb Focus is elveri a TDDi-t rövid távon. Az erőseb meg hosszú távon is. Ez van. Mondjuk nem mértük meg, csak érzésre írtam.
Én meg nem így tapasztaltam/éreztem.
Viszont én sem állítottam a kettőt egymás mellé...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
PádárZoli
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1099 Dátum:
2009.04.14 kedd, 14:00:47 »
Sziasztok!
Hamár gyorsulás.
Szombaton délelőtt a 4-es számú főúton egy helyen, ahol 2x2 sáv van, szépen előztem a kocsisort. Jött mögöttem egy pdtdi új passat. Benne egy igazi bugris párttikár fejű tulok, és csak ott púposkodott mögöttem. Gondoltam a legközelebbi nő rokonára, hogy mit csináljon vele, majd olyan 130 körül visszaszúrtam 4be az enyémet. Próbált volna jönni a marhája, de bevérzett a szeme igen csúnyán 200 körül. Nekem 190 nél még a 4-et viszi, ott dobom az 5.-et. Csak, hogy lássa, hogy a V6 felirat a hátulján nem a Homasitából került rá.
Persze utánna visszaálltam szép, normális tempóra, utánna gyorsan megelőzött szigurú fejet vágva át nekem.
Remélem eléri a gyulladási késedelem a hülyéjét, és megjegyezte, hogy merről kel fel a nap.
Tudom, hogy nem szabad ilyen gyorsan menni, de az ilyen marhát úgy felbxxznak.
Naplózva
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ