Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:05:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Gyorsulás  (Megtekintve 488928 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2009.03.07 szombat, 20:07:42 »

A küberlt én direkt erre vettem, végig dolgozik rendesen a teljes tartományon (kivéve 210 felett  falbav ). Direkt csináltunk rugalmassági próbát egy másik 2,2-essel (az szoftveres chip volt) a küberlel szépen elhúztam tőle. Utána a gazdája modosította is a chippelési beállítását akkor már egy picit jobb lett de füstölt neki. Kimérettem többször is a gépet de nem olyan szoftveres bohóckodással amit én is tudok hanem teljesítménymérő padon. Mivel gép alapból tudja azt ami a gyári paraméter erre jön rá egy lightos chip 175 hp 435Nm de ez már sok egy tengelyre.  Undecided (Bár a az új fóka RS is elsőkerekes de ott más a futómű) Se szűrőhöz se kipugogóhoz nem nyúltam csak az EGR van ledugózva (Ettől egy picit azért rugalmasabb). Igazából a legnagyobb bajom az hogy nem szeretem ha egy autó kormol. Az olyan illuzió romboló  Undecided Meg ehhez a tömeghez ez a teljesítmény elég arra hogy ha valaki szórakozik akkor az meglepődik.  400Nm elég alapból chip nélkül is. A múlt héten méregettem ST220-nak. utána néztük az enyémet szerintem ő tanúsíthatja hogy pici módosítással szódával elmegy egy alap 2,2 is, mert jóval rugalmasabb közvetlenebb. Ugyanakkora turbó mint a 2,0-nál de gyárilag nem 193ezret hanem itt 221ezret pörög. Igy gyakorlatilag nulla a tehetetlensége másabb is a motor karakterisztikája.
én mindig premium dieselt tankolok pont azért mert igy szinte semennyire nem kormol.a sima löttyel alapbol is kormol picit.nem teljesen értem.a 2.2 esalap tdci elmegy az ST mellett?? wow1
Naplózva
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2009.03.07 szombat, 23:23:32 »

A prémium dizeleket nyugodtan elfelejtheted. Jó marketing de lényegi különbség csak a hideg dermedés pontban van.
AZ MKIII-nál két ST volt a 3,0V6 és a 2,2TDCi közel hasonló menetdinamikával. Ha az ST TDCi-re gondolsz akkor ugyanaz a MMT6 váltó és ugyanaz a 2,2TDCi motor van mindkettőben. Mindkettőnek megvan az előnye a 3,0V6-nak fenntebb jó mert nagyobb a végsebessége a 2,2TDCi viszont lentebb úgymond a "napi" körülmények között rugalmasabb (hamarabb van 80-120 -on mint a V6) és feleannyiszor kell megállni tankolni vele.
Viszont egy szépséghiba: az ST TDCi-knél amelyiket láttam annak mindnek volt valami gyíkja amin már régóta agyalunk. Az igazi meglepetés okozok az átlagos kinézetű öreguras 2,2-esek: Gabo, vagy Zsoel is szépen kigyúrta magát 

én focus forumon tetem fel képet a gázolajszürömröl milyen volt 60 ezer km után.sztem magáért beszél!kolléga is tett fel de o csak 17 ezret ment a szürövel viszont sima gázolajjal.és neki majdnem fekete volt az egész.itt az enyém:
http://www.fordfocus.hu/modules.php?set_albumName=album410&id=20090114979_G&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php
A tdci vs 3.0ST-re visszatérve ugy érzem alapos okom van az itt leirtak mellett bizakodni a fókámmal a benya ST ellen.Ezért szeretném össze vetni mennyi a különbség.Most kb azt tudja mint az E60 530d!És persze kivi vagyok a 2.2 tdci-kre is amiket felsoroltál mit tudnak. worship nyes (ja és ST alatt a benyásra gondoltam mert gondolom dieselben az STTDCi és a sima 2.2 TDCi ugyanazt tudja, csak a designban van különbség!!??) smile
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2009.03.07 szombat, 23:28:07 »

A tdci vs 3.0ST-re visszatérve ugy érzem alapos okom van az itt leirtak mellett bizakodni a fókámmal a benya ST ellen.

Szerintem az ST-vel téged körbe lehet autózni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2009.03.07 szombat, 23:30:49 »

Szerintem az ST-vel téged körbe lehet autózni.

bizakodni lehet  vigyor3
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2009.03.07 szombat, 23:34:30 »

bizakodni lehet  vigyor3

Nyilván... csak idejön egy fókás, és mindenkit lehagy... érted... én már ki se merek állni vele...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 10:49:34 »


A tdci vs 3.0ST-re visszatérve ugy érzem alapos okom van az itt leirtak mellett bizakodni a fókámmal a benya ST ellen.Ezért szeretném össze vetni mennyi a különbség.Most kb azt tudja mint az E60 530d!És persze kivi vagyok a 2.2 tdci-kre is amiket felsoroltál mit tudnak. worship nyes (ja és ST alatt a benyásra gondoltam mert gondolom dieselben az STTDCi és a sima 2.2 TDCi ugyanazt tudja, csak a designban van különbség!!??) smile

Egy E60 530d-nek GPS szerint is 250 a vége, de szerintem a tiéd nem megy 230-nál többet GPS szerint.
A rossz légellenállásod ellened van, mivel visszaörvénylik a levegő a csapotthátúság miatt.
Akkor hogy vagytok egy szinten??? Meg azt nem értem, hogy OK, tegyük fel, hogy mondjuk elhisszük a 7,52-es gyorsulásodat 100-ra, de egy 530d-nek 6,8 kell százra...
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 11:28:55 »

Ez elsősorban attól függ hogy milyen kúton tankolsz. lehetőleg szines kúthálózat nagyforgalmú kútjánál ahol nincs idő és lehetőség ügyeskedni a nyállal. Másrészt egy picit jobban fiygelnek a premiumok szállítására az oktánszám romlás lehetősége miatt de ez elhanyagolható az első szempont mellett. A szűrő meg azért van hogy szűrjön ha kell cseréld gyakrabban.
Sajnos nehéz mostanában tökéletes ST220akat találni általában ha el is jönnek a talikra mindig van valami gyikjuk így ritka ha indulnak ezért objektiv mérést is nehéz csinálni azt tudom (amit mértem) hogy pl egy chippelt 2,2  (nem is a legerősebb) majd 1 másodpercel jobb százra mint egy ST200. Szerintem érdemes csinálni géppel egy gyorsulás mérést, tudok én is csinálni korrekt dolog. Sajnos nem az számít hoyg menynire húznak fel egy autót hanem az hogy hogyan milyen jelleggörbe mellet. mert hiába van egy hirtelen gyorsan letörö csúcs az nem több mint csak optikai lóerő. Szerintem te olyan 100-120 ig tudsz ellenfél lenni egy ST220 ellen de utána elöjön  a nagymotor előnye. Onnan nagyon ott fog hagyni.

egy 2,2 chippelt  7,7 nél kevesebb alatt van százon? mert az ST200 gyárilag 7,7! ezt azért megnézném!
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 11:41:30 »

na most megis mondom havernak hogy mekkora sz*r 530xd-t vett, hogy egy pokusz lenyomja... eplus2 eplus2

ez már kezd ilyen buzukis világba áthajlani, hogy mindenkit lenyomok...... eplus2
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 11:42:32 »

Chippelés mértékétől függ. Egy durván chippelt füstös kb 7,3 De Ezt nézd meg hogy mikkel szokták összeereszteni.

Még egy:
Mérten egy közepesen chippelt 2,2 TDCi-és ST200-at is kb 1 másodpercel jobb a valóságban a cippelt 2,2 mint a ST200

hm kemény! és 100 felett? onnantól már átveszi az ST200 nem?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 11:46:13 »

220-ig még esélye sincs

mármint kinek?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 11:58:09 »

ST 200 nak. Annyi előnyt szerez az elejen a chippelt TDCi hogy lehetetlenség befogni kb 220 ig onnantól előjön a lóerő különbség ott már nem a nyomaték fog dominálni. Én azokat a 2,2-eseket amelyekt ismerek azok általában 170-185 lóerő körülre és 435-445 Nm körli nyomatékra vannak belőve. A vidokon az a fekete ahogy olvastam 195hp ott 220 felett se lenne esélyed mert még mindig majdnem 2x akkora nyomatéka lenne mint neked. De az már durván meg van húzva.

és ezek bírják is az ekkora igénybe vételt? motor,kuplung??
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 12:19:40 »

Egy E60 530d-nek GPS szerint is 250 a vége, de szerintem a tiéd nem megy 230-nál többet GPS szerint.
A rossz légellenállásod ellened van, mivel visszaörvénylik a levegő a csapotthátúság miatt.
Akkor hogy vagytok egy szinten??? Meg azt nem értem, hogy OK, tegyük fel, hogy mondjuk elhisszük a 7,52-es gyorsulásodat 100-ra, de egy 530d-nek 6,8 kell százra...
mint irtam fentebb is, olyan 25 től gyorsulva tartom az 530d-t kb160-170-ig biztos mert ezt probáltam.Nem hagytam ott, de Ő sem birt elmenni. 0-rol nem tartom, mivel job a rajtja a hátsokerékhajtás miatt.180 felett nyilván elmegy. worship
egyébként van a youtube-on vidi mondi tdci-röl ami még a fóka ST-is veri.De lassan már átmegyünk diesel vs benyás topicba.nem ez a cél.Továbbá a fókárol nem állitom h jobb mint bármelyik mondi,nem is ezért irogatok ide, csak reménykedem h meg tudok valamit a módositott erőviszonyokrol.Mert alap állapotban 120 felett tényleg piszokul elment az ST, de chippel lennék kiváncsi rá. worship worship worship
Az élettartamrol annyit h a fókában 130 ezer van most, és minden tökéletesen működik, 45ezres kora ota van a cucc.Egyszer rajtnál megcsúszott a kuplungom 2-ből indulva, akor meg kellett állnom vártam 2 percet és jó volt.Azota semmi gond.Télen 5 napot állt -10 fokban, és gond nélkül indult.(csak kicsit lassabban forgatott mert az akksi gyengült.De legalább érződött h van még kompresszió beka3)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 15:34:09 »

na most megis mondom havernak hogy mekkora sz*r 530xd-t vett, hogy egy pokusz lenyomja... eplus2 eplus2

ez már kezd ilyen buzukis világba áthajlani, hogy mindenkit lenyomok...... eplus2

 nyes nyes nyes worship
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 16:26:44 »

párszor gyorsultam már, de az a legritkább esetekben fordul elő hogy az elkaparás vége, és a sebessége megegyezik a haladási sebességgel Huh?
de elfogadom ez egy olyan eset volt
 taps

Most, hogy bekerült a direktszűrő elmentem próbálgatni, és ezt is belevettem a tesztek közé. Nem is volt nagy művészet csinálni, sőt minden alkalommal 40-50 körül pörgött a kerék és innen ment is tovább. pias
Galaxy 2,8 CD-V6 eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 17:00:41 »

párszor gyorsultam már, de az a legritkább esetekben fordul elő hogy az elkaparás vége, és a sebessége megegyezik a haladási sebességgel Huh?
de elfogadom ez egy olyan eset volt
 taps

Jogos, mert ha elkezd tapadni a kerék, visszaeshet a fordulatszám, és persze a kilométeróra által mutatott sebesség.
Na, ezt nálam még sohasem figyeltem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 17:19:00 »

Jogos, mert ha elkezd tapadni a kerék, visszaeshet a fordulatszám, és persze a kilométeróra által mutatott sebesség.
Na, ezt nálam még sohasem figyeltem.
A jó gyorsuláshoz érezni kell az autót!  nyes Kunmadarason amúgy is nehéz 2-3-ban elpörgetni a kereket, olyan smirgliszerű betonon, mint ami ott van.
Utcai aszfalton, nedves úton én azzal szórakozom unalmas időmben, hogy 100-at mutat a km órám és alig haladok 40-50-el.  eplus2 eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 17:21:28 »

A jó gyorsuláshoz érezni kell az autót!  nyes Kunmadarason amúgy is nehéz 2-3-ban elpörgetni a kereket, olyan smirgliszerű betonon, mint ami ott van.
Utcai aszfalton, nedves úton én azzal szórakozom unalmas időmben, hogy 100-at mutat a km órám és alig haladok 40-50-el.  eplus2 eplus2

Igen, madarason hamarabb megtapad. De ez a pörgetős móka - drága mulatság, mert így hamar elkopnak a gumik.
Vagy csak én vagyok smucig?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 17:37:01 »

Igen, madarason hamarabb megtapad. De ez a pörgetős móka - drága mulatság, mert így hamar elkopnak a gumik.
Vagy csak én vagyok smucig?
Szerencsére ritkán van unalmas időm ilyenre.  eplus2
Az utcai aszfalt legtöbb helyen már annyira olajos a buszok, teherautók miatt, hogy szárazon is nehéz normálisan elindulni. Különösen a fehér aszfalt, amibe mészkőport is kevertek, (mint pl. Velebiti szerpentineken) esőben, mint a jégpálya, életveszélyesek.
Gyorsulásra visszatérve, legközelebbi talin gyorsulunk egyet? vagy kettőt-hármat, hogy legyen visszavágó is, persze, ha el tudlak szakítani a grilltűzhelytől.  nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 17:51:44 »

Szerencsére ritkán van unalmas időm ilyenre.  eplus2
Az utcai aszfalt legtöbb helyen már annyira olajos a buszok, teherautók miatt, hogy szárazon is nehéz normálisan elindulni. Különösen a fehér aszfalt, amibe mészkőport is kevertek, (mint pl. Velebiti szerpentineken) esőben, mint a jégpálya, életveszélyesek.
Gyorsulásra visszatérve, legközelebbi talin gyorsulunk egyet? vagy kettőt-hármat, hogy legyen visszavágó is, persze, ha el tudlak szakítani a grilltűzhelytől.  nyes

Igen, gyorsulhatunk (már mondtam). Állok elibe. Így lenne a korrekt, ha már húztalak párszor  vigyor3.
Egyikünk veszíteni fog. Ennyi. (remélem, hogy te  Wink vigyor3 nyes)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 18:04:27 »

Igen, gyorsulhatunk (már mondtam). Állok elibe. Így lenne a korrekt, ha már húztalak párszor  vigyor3.
Egyikünk veszíteni fog. Ennyi. (remélem, hogy te  Wink vigyor3 nyes)
Tudod mit? Legközelebb én ülök be melléd nehezéknek, közben meg figyelek, mi is a trükköd.  wow1 nyes Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 18:56:47 »

Tudod mit? Legközelebb én ülök be melléd nehezéknek, közben meg figyelek, mi is a trükköd.  wow1 nyes Wink

Nincs trükköm. Csak tövig nyomom a gázt  vigyor3
Gyorsan váltok... ennyi.
De azért várjuk meg az eredményt. Ha te nyersz...  vigyor3 akkor nincs mit nézni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gabo
Vendég
« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 19:45:22 »

Nincs trükköm. Csak tövig nyomom a gázt  vigyor3
Gyorsan váltok... ennyi.
De azért várjuk meg az eredményt. Ha te nyersz...  vigyor3 akkor nincs mit nézni...
Anti! kellene egy rükverc-es gyorsulást is csinálni.
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 21:29:40 »

Nincs trükköm. Csak tövig nyomom a gázt  vigyor3
Gyorsan váltok... ennyi.
De azért várjuk meg az eredményt. Ha te nyersz...  vigyor3 akkor nincs mit nézni...
Na, azt akarom megnézni, milyen gyorsan is váltasz!  nyes
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2009.03.10 kedd, 07:52:02 »

Tudod mit? Legközelebb én ülök be melléd nehezéknek, közben meg figyelek, mi is a trükköd.  wow1 nyes Wink

Hello!
erre már sokan kiváncsiak voltak a talikon.sztem nem bent az autóban kell keresni a trükköt,
elég ha megnézed mekkora cipőt hord   wow1 eplus2
ezenkivül angel-is tehát alacsonyan repül Wink
szóval hátrányban vagy asszem integet2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2009.03.10 kedd, 11:51:52 »

Anti! kellene egy rükverc-es gyorsulást is csinálni.

Feltétlenül!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2009.03.10 kedd, 11:52:50 »

Na, azt akarom megnézni, milyen gyorsan is váltasz!  nyes

Rettentő gyorsan!  vigyor3 A póvershift hozzám képest... jó gyors.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2009.03.21 szombat, 20:00:46 »

mint irtam fentebb is, olyan 25 től gyorsulva tartom az 530d-t kb160-170-ig biztos mert ezt probáltam.Nem hagytam ott, de Ő sem birt elmenni. 0-rol nem tartom, mivel job a rajtja a hátsokerékhajtás miatt.180 felett nyilván elmegy. worship
Megkérdezhetem, hogy milyen autóval tartod az 530d-t? nemtudom
Nekem 525d van 3 literes (butított 530d) de az enyém kézi váltós, és én tartom simán a tempót egy 530d autómatával.
Óra szerint 260-at megy az enyém. Kézi stopperrel is (pedig ez általában felfelé csal) 7 körül gyorsulok 100-ra. (A BMW mindig jobb mint a gyári papír adat.)

Szóval kíváncsi lennék mivel tartod az 530d-t, hisz F-el kezdődő márkát csak egyet tudok ami ezt tudja, de az olasz  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2009.03.21 szombat, 20:28:03 »

Megkérdezhetem, hogy milyen autóval tartod az 530d-t? nemtudom
Nekem 525d van 3 literes (butított 530d) de az enyém kézi váltós, és én tartom simán a tempót egy 530d autómatával.
Óra szerint 260-at megy az enyém. Kézi stopperrel is (pedig ez általában felfelé csal) 7 körül gyorsulok 100-ra. (A BMW mindig jobb mint a gyári papír adat.)

Szóval kíváncsi lennék mivel tartod az 530d-t, hisz F-el kezdődő márkát csak egyet tudok ami ezt tudja, de az olasz  eplus2

Ha jól rémlik,ő 1 tdci fókával aláz....... eplus2 eplus2 eplus2 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2009.03.21 szombat, 20:37:26 »

Ha jól rémlik,ő 1 tdci fókával aláz....... eplus2 eplus2 eplus2 Wink wave
az erős ellenfél  eplus2 eplus2 eplus2 eljen


(egyébkét pont fordítva van. Még 100-ig nem is olyan túl lenyűgöző (ekkora súlyt megindítani), vagy már megszoktam, de 100 fölött még mindig mosolyt csal az arcomra. Hihetetlen. Az hogy 100 fölött ő tartson egy fókával, hát nemtudom )
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.21 szombat, 20:41:04 írta Bazsa » Naplózva
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2009.03.21 szombat, 21:42:14 »

Megkérdezhetem, hogy milyen autóval tartod az 530d-t? nemtudom
Nekem 525d van 3 literes (butított 530d) de az enyém kézi váltós, és én tartom simán a tempót egy 530d autómatával.
Óra szerint 260-at megy az enyém. Kézi stopperrel is (pedig ez általában felfelé csal) 7 körül gyorsulok 100-ra. (A BMW mindig jobb mint a gyári papír adat.)

Szóval kíváncsi lennék mivel tartod az 530d-t, hisz F-el kezdődő márkát csak egyet tudok ami ezt tudja, de az olasz  eplus2

Ez igy van a kézis 525d tudja azt mint az 530d automata.Egyébként fóka II 2.0 TDCi...De nem gyári.170felett valszeg elmegy a bmw.De addig nem igazán.Mondjuk multkor egy uj M5 adott 50-100ig kb 40métert. worship worship
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2009.03.21 szombat, 22:20:29 »

Megkérdezhetem, hogy milyen autóval tartod az 530d-t? nemtudom
Nekem 525d van 3 literes (butított 530d) de az enyém kézi váltós, és én tartom simán a tempót egy 530d autómatával.
Óra szerint 260-at megy az enyém. Kézi stopperrel is (pedig ez általában felfelé csal) 7 körül gyorsulok 100-ra. (A BMW mindig jobb mint a gyári papír adat.)

Szóval kíváncsi lennék mivel tartod az 530d-t, hisz F-el kezdődő márkát csak egyet tudok ami ezt tudja, de az olasz  eplus2

Szia! Én tudok egy másikat ,de annak Mustang a vége Cheesy Azért láttam én már bömbis bambát aki már attól is meglepődik hogy egy Mondy hátulról rá mászik! Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2009.03.21 szombat, 22:46:46 »

Szia! Én tudok egy másikat ,de annak Mustang a vége Cheesy Azért láttam én már bömbis bambát aki már attól is meglepődik hogy egy Mondy hátulról rá mászik! Cheesy
egy bmw-st meggyőzni arrol  hogy nem gyorsabb az autója... eplus2 eplus2
Egyébként BMW-sek 85%a elkezdi nyomni ha utolérem, a Merciseknek csak max 40%-a. Roll Eyes Roll Eyes eplus2 eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2009.03.21 szombat, 23:10:39 »

Kézi stopperrel is (pedig ez általában felfelé csal) 7 körül gyorsulok 100-ra. (A BMW mindig jobb mint a gyári papír adat.)

A stopperrel mért értékek kb semmire sem jók. Annyira sok szubjektív tényező van benne, hogy nincs is értelme leírni az adatokat.
Hogy csak egyet említsek: az óra csal, amikor 100-at mutat, akkor csak 92-95-tel mész. Ha a gyári adat monjuk 7,5s (nem emlékszem a tiédre), és te 8s alatt megcsinálod a 100-at, vendégem vagy egy krémesre.

Amúgy meg szerintem a fóka neked sehol sem ellenfél. A hátsókerekes sokkal jobb startot produkál, és az előnye megvan az elejétől fogva.
Később meg, ugye előjön a nagyobb motor előnye. Ott már nincs mese.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 11:19:17 »

A stopperrel mért értékek kb semmire sem jók. Annyira sok szubjektív tényező van benne, hogy nincs is értelme leírni az adatokat.
Hogy csak egyet említsek: az óra csal, amikor 100-at mutat, akkor csak 92-95-tel mész. Ha a gyári adat monjuk 7,5s (nem emlékszem a tiédre), és te 8s alatt megcsinálod a 100-at, vendégem vagy egy krémesre.

Amúgy meg szerintem a fóka neked sehol sem ellenfél. A hátsókerekes sokkal jobb startot produkál, és az előnye megvan az elejétől fogva.
Később meg, ugye előjön a nagyobb motor előnye. Ott már nincs mese.
Errol beszélek.Startnál elönye van zért is irtam hogy 20-30tol 160-180ig.Felette kijön a motorerő. worship
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 12:40:02 »

Megkérdezhetem, hogy milyen autóval tartod az 530d-t? nemtudom
Nekem 525d van 3 literes (butított 530d) de az enyém kézi váltós, és én tartom simán a tempót egy 530d autómatával.
Én nem sokat tökölnék, biztos ráíratnám minimum az 530D szoftverjét, sőt kicsit még ráerősítve, mert 535D szintjére tudják hozni. A másik az, hogy akkor a hátsó abroncsok egy szezon alatt elfogynának!  eplus2 eplus2
Naplózva
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 14:19:02 »

Én nem sokat tökölnék, biztos ráíratnám minimum az 530D szoftverjét, sőt kicsit még ráerősítve, mert 535D szintjére tudják hozni. A másik az, hogy akkor a hátsó abroncsok egy szezon alatt elfogynának!  eplus2 eplus2
Nekem ez is bőven elég. Kézi váltós és nem akarom szétszakítani, meg a kuplungot, lendkereket tönkre vágni.
Így is villog folyamatosan a DTC intenzív gyorsításkor. Egyszerűen nem lehet levinni ezt az erőt a flaszterra.
Tesómé 286 lovas BMW de 4 kerekes. na az egy álom  wow1

**** pls...nem idézünk képet! ****
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.22 vasárnap, 17:44:42 írta Maffy » Naplózva
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 14:26:25 »

Nekem ez is bőven elég. Kézi váltós és nem akarom szétszakítani, meg a kuplungot, lendkereket tönkre vágni.
Így is villog folyamatosan a DTC intenzív gyorsításkor. Egyszerűen nem lehet levinni ezt az erőt a flaszterra.
Tesómé 286 lovas BMW de 4 kerekes. na az egy álom  wow1
na nekem is lendkerék bajom lett ugy néz ki. wow1 nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 15:20:46 »

Errol beszélek.Startnál elönye van zért is irtam hogy 20-30tol 160-180ig.Felette kijön a motorerő. worship

Nem csak a startnál. Minden tartományban jobban megy. 0-2x0-ig. Nem tudsz olyan tartományt mondani, ahol a fóka jobban menne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2009.03.22 vasárnap, 15:23:09 »

na nekem is lendkerék bajom lett ugy néz ki. wow1 nyes
Valszeg mindenkivel versenyeztél és nem bírta! Ha már chippelt az autó, nem kell mindenkinek megmutatnod, hogy mennyire megy! hehe
Ezt ne vedd komolyan, én sem bírok sokszor a pacikkal. eplus2
Naplózva
Eversman
Vendég
« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2009.03.28 szombat, 09:41:01 »

Geeboy szivemből szóltál  worship

A kulcsszó shelby gt 500 supersnake!!

Eversman
Naplózva
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2009.03.29 vasárnap, 11:41:39 »

Nem csak a startnál. Minden tartományban jobban megy. 0-2x0-ig. Nem tudsz olyan tartományt mondani, ahol a fóka jobban menne.
nem megy jobban sehol, de ugyanugy igen!! Wink
Zsiri Kolléga: Miket nem feltételezel... wow1 eplus2
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2009.04.09 csütörtök, 12:36:03 »

Zsiri Kolléga: Miket nem feltételezel... wow1 eplus2
Kiváncsi lennék arra a fókára!  integet2
Próbáltam Pug motoros kombi fókát, igaz nem csippeltet. Utána vittem egy karikát a tulajt az enyémmel. Hát nézett  wow1  wow1 meg kapaszkodott rendesen. Szerintem alap szoftverrel nem lépi le a 2.0 tdci-t, de egy jó TDDI is tudja tartani vele a lépést, mármint az alap 2.0 fókával.
Amúgy most felkerült egy HD duplacsöves hátsódob az enyémre+ direkt szűrő. A hátsódobot nagyon észre lehet venni, hogy szabadabb, nyitottab a kipuff rendszer. A direktszűrő inkább rugalmasságban javított, 1500tól már dinamikusan tehelhető.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2009.04.09 csütörtök, 20:19:35 »

Kiváncsi lennék arra a fókára!  integet2
Próbáltam Pug motoros kombi fókát, igaz nem csippeltet. Utána vittem egy karikát a tulajt az enyémmel. Hát nézett  wow1  wow1 meg kapaszkodott rendesen. Szerintem alap szoftverrel nem lépi le a 2.0 tdci-t, de egy jó TDDI is tudja tartani vele a lépést, mármint az alap 2.0 fókával.
Amúgy most felkerült egy HD duplacsöves hátsódob az enyémre+ direkt szűrő. A hátsódobot nagyon észre lehet venni, hogy szabadabb, nyitottab a kipuff rendszer. A direktszűrő inkább rugalmasságban javított, 1500tól már dinamikusan tehelhető.
Nekem ez a direktszürő téma annyira nem játszott. Olyan bután viselkedett a kocsi. Csak sziszegett eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2009.04.09 csütörtök, 20:23:04 »

Nekem ez a direktszürő téma annyira nem játszott. Olyan bután viselkedett a kocsi. Csak sziszegett eplus2 eplus2 eplus2

V6 kell hozzá...azon jó a hangja  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.11 szombat, 00:25:25 írta Maffy » Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2009.04.12 vasárnap, 16:55:15 »

Próbáltam Pug motoros kombi fókát, igaz nem csippeltet.
Szerintem alap szoftverrel nem lépi le a 2.0 tdci-t, de egy jó TDDI is tudja tartani vele a lépést, mármint az alap 2.0 fókával.

A TDCi motort a PSA-val együtt csinálta a Ford, így tulajdonképpen minden Ford TDCi mondható PUG motornak, csak más a Ford vezérlése, és turbója, és más a PUG-okban a motor.(ugye?)
Egyébként egy chip nélküli 2,0TDCi Foka olyan könnyedén lelép egy alap TDDI-t, hogy megdöbbentő... nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2009.04.12 vasárnap, 18:23:11 »

A TDCi motort a PSA-val együtt csinálta a Ford, így tulajdonképpen minden Ford TDCi mondható PUG motornak, csak más a Ford vezérlése, és turbója, és más a PUG-okban a motor.(ugye?)
Egyébként egy chip nélküli 2,0TDCi Foka olyan könnyedén lelép egy alap TDDI-t, hogy megdöbbentő... nyes

Nekem most van szerencsém mindkettőt folyamatosan vezetni: 1.6 TDCi Focus  (90 LE) meg pesze a drágaszágom 2.0 TDDi (115 LE).
Szóval szeritnem a gyengébb Focus 100-ig kicsit megveri a TDDi-t, de utána elfogy a kraft, onnét már a Mondeo a nyerő. A 110 lovas 1.6-os TDCi szerintem csúnyán otthagyja a TDDi-t. (Hiába imádom, azért nem vagyok fanatikus, nem gondolom, hogy mindent lehagy  nyes)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2009.04.12 vasárnap, 19:09:02 »

Nekem most van szerencsém mindkettőt folyamatosan vezetni: 1.6 TDCi Focus  (90 LE) meg pesze a drágaszágom 2.0 TDDi (115 LE).
Szóval szeritnem a gyengébb Focus 100-ig kicsit megveri a TDDi-t, de utána elfogy a kraft, onnét már a Mondeo a nyerő. A 110 lovas 1.6-os TDCi szerintem csúnyán otthagyja a TDDi-t. (Hiába imádom, azért nem vagyok fanatikus, nem gondolom, hogy mindent lehagy  nyes)

Én a 2,0 TDCi-ről beszéltem, de gondolom, hogy tudod. Én 110 lovas 1,6-os TDCi C-Maxot vezetek, + az említett TDDi-t, és az előbbi igencsak korán meghal a TDDi ellen. Viszont a 2,0 TDCi fóka kiállt a hosszú egyenesben felfelé egy hegyi úton a TDDi mellett, és az idális nyomatékkal autózás ellenére a TDCi állva hagyta a TDDi-t... nyes
« Utoljára szerkesztve: 2009.04.13 hétfő, 22:20:18 írta Joe » Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2009.04.13 hétfő, 16:47:03 »

Én a 2,0 TDCi-ről beszéltem, de gondolom, hogy tudod. Én 110 lovas 1,6-os TDCi C-Maxot vezetek, + az említett TDDi-t, és az előbbi igencsak korán meghal a TDDi ellen. Viszont a 2,0 TDCi fóka kiállt a hosszú egyenesben felfelé egy hegyi úton a TDDi mellett, és az idális nyomatékkal autózás ellenére a TDCi állva hagyta a TDDi... nyes

Hát pont ezt írtam, hogy szerintem még a gyengébb Focus is elveri a TDDi-t rövid távon. Az erőseb meg hosszú távon is. Ez van. Mondjuk nem mértük meg, csak érzésre írtam. szomoru1
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2009.04.13 hétfő, 22:20:51 »

Hát pont ezt írtam, hogy szerintem még a gyengébb Focus is elveri a TDDi-t rövid távon. Az erőseb meg hosszú távon is. Ez van. Mondjuk nem mértük meg, csak érzésre írtam. szomoru1

Én meg nem így tapasztaltam/éreztem. vigyor3
Viszont én sem állítottam a kettőt egymás mellé...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2009.04.14 kedd, 14:00:47 »

Sziasztok!

Hamár gyorsulás.
Szombaton délelőtt a 4-es számú főúton egy helyen, ahol 2x2 sáv van, szépen előztem a kocsisort. Jött mögöttem egy pdtdi új passat. Benne egy igazi bugris párttikár fejű tulok, és csak ott púposkodott mögöttem. Gondoltam a legközelebbi nő rokonára, hogy mit csináljon vele, majd olyan 130 körül visszaszúrtam 4be az enyémet. Próbált volna jönni a marhája, de bevérzett a szeme igen csúnyán 200 körül. Nekem 190 nél még a 4-et viszi, ott dobom az 5.-et. Csak, hogy lássa, hogy a V6 felirat a hátulján nem a Homasitából került rá.
Persze utánna visszaálltam szép, normális tempóra, utánna gyorsan megelőzött szigurú fejet vágva át nekem.
Remélem eléri a gyulladási késedelem a hülyéjét, és megjegyezte, hogy merről kel fel a nap. Smiley
Tudom, hogy nem szabad ilyen gyorsan menni, de az ilyen marhát úgy felbxxznak.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.