Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 00:58:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diagnosztika  (Megtekintve 1640481 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4150 Dátum: 2017.12.24 vasárnap, 20:47:50 »

Sziasztok,

a szivargyújtóba dugható feszültségmérők/jelzők érnek valamit? Mennyire pontosak? Van bevált márka/típus?

üdv,
Zoli

Mázlifaktor kérdése. A műszerfalban lévő az játék, attól függ, mit kapcsolok fel, más és más értéket mutat.

A szivargyújtós és a beépíteni való csupasz modul, amiket vettem, meglepően jól működnek, 0,05V-nál kisebb a különbség a valós (normál műszerrel mért) értékhez képest.

Én ilyet építettem be a műszerblokk tetejébe, ez teljesen jól működik:

https://www.aliexpress.com/item/New-2015-DC-3-30V-0-36-2-Wire-LED-Digital-Panel-Volt-Meter-Voltage-Voltmeter/32635942262.html

Bár akkor még nem volt ilyen eszelős drága. Én még 89 centért vettem. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #4151 Dátum: 2017.12.26 kedd, 19:26:59 »

mk3 óracsoportban lehet felfelé korrigálni az állást? vagy csak külön erre szakosodott kütyüvel?


Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4152 Dátum: 2017.12.26 kedd, 19:28:07 »

mk3 óracsoportban lehet felfelé korrigálni az állást? vagy csak külön erre szakosodott kütyüvel?



felbakolod és otthagyod nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #4153 Dátum: 2017.12.26 kedd, 19:34:10 »

felbakolod és otthagyod nyes
210-ről kellene 487-re írni..darabig ketyegne..
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4154 Dátum: 2017.12.26 kedd, 21:03:56 »

mk3 óracsoportban lehet felfelé korrigálni az állást? vagy csak külön erre szakosodott kütyüvel?



5e ft budaörsön... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #4155 Dátum: 2017.12.27 szerda, 20:32:45 »

5e ft budaörsön... vigyor3

elérhetőséget dobj már át lécci
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4156 Dátum: 2017.12.27 szerda, 20:56:38 »

elérhetőséget dobj már át lécci
megpróbálom megkeresni.11éve voltam náluk utoljára...


Nem találom őket....lehet,már nincsenek is. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.27 szerda, 21:12:26 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #4157 Dátum: 2017.12.29 péntek, 22:01:52 »

Itt érdeklődj: http://automuszer.eu/
mk3 óracsoportban lehet felfelé korrigálni az állást? vagy csak külön erre szakosodott kütyüvel?
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4158 Dátum: 2017.12.29 péntek, 23:26:46 »

210-ről kellene 487-re írni..darabig ketyegne..

Felesleges. Miután eladod, úgyis visszaírják 160-ra Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #4159 Dátum: 2017.12.29 péntek, 23:30:15 »

Felesleges. Miután eladod, úgyis visszaírják 160-ra Cheesy

Nem eladásra van ez a kocsi Smiley
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4160 Dátum: 2018.01.05 péntek, 14:39:28 »

SZiasztok!

Tudnátok segíteni abban hogy van mostanában kontakt a Fordnál? Alvázszám alapján van lehetőség valakitől megtudni a szerviztörténetet?  Az etis nagyon keveset dobott ki róla... szomoru1

köszi
Isu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4161 Dátum: 2018.01.05 péntek, 14:51:21 »

SZiasztok!

Tudnátok segíteni abban hogy van mostanában kontakt a Fordnál? Alvázszám alapján van lehetőség valakitől megtudni a szerviztörténetet?  Az etis nagyon keveset dobott ki róla... szomoru1

köszi
Isu

Az előző tulajtól...

Hivatalosan nem tudok rá módot. Ehhez ki kellene adják neked a korábbi tulaj(ok) javítási számláit, azt meg nem lehet csak úgy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4162 Dátum: 2018.01.05 péntek, 15:09:21 »

Az előző tulajtól...

Hivatalosan nem tudok rá módot. Ehhez ki kellene adják neked a korábbi tulaj(ok) javítási számláit, azt meg nem lehet csak úgy.

AndyA

köszi. És nem hivatalosan tudsz rá módot? Smiley
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4163 Dátum: 2018.01.05 péntek, 15:48:49 »

köszi. És nem hivatalosan tudsz rá módot? Smiley

Esetleg a vin info.com ??
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4164 Dátum: 2018.01.05 péntek, 20:39:59 »

SZiasztok!

Tudnátok segíteni abban hogy van mostanában kontakt a Fordnál? Alvázszám alapján van lehetőség valakitől megtudni a szerviztörténetet?  Az etis nagyon keveset dobott ki róla... szomoru1

köszi
Isu

Ford Mátét keresd.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #4165 Dátum: 2018.01.06 szombat, 19:17:27 »

Sziasztok!

Forscanben csináltam egy mérést. MAP szenzor értékét néztem vissza. Gyorsításnál 255kPa után beesik 0-ra az érték. Ez így nem értelmezhető. Ez hiba?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4166 Dátum: 2018.01.06 szombat, 21:04:54 »

VAG-COM-hoz ért itt valamelyikőtök?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4167 Dátum: 2018.01.06 szombat, 22:40:37 »

VAG-COM-hoz ért itt valamelyikőtök?
míg skodrink is volt használtam.Csak XP alatt fut.Ha kell van hozzá interfészem.Sőt,van tört wag-com progim is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4168 Dátum: 2018.01.06 szombat, 23:03:07 »

míg skodrink is volt használtam.Csak XP alatt fut.Ha kell van hozzá interfészem.Sőt,van tört wag-com progim is.
Rendeltem egyet, köszi. Távirányítót akarnék a kocsira tanítani, esetleg új kulcsot. Progit gondolom majd adnak a pici fehér cd-n, de ncoron is láttam.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4169 Dátum: 2018.01.06 szombat, 23:11:06 »

Rendeltem egyet, köszi. Távirányítót akarnék a kocsira tanítani, esetleg új kulcsot. Progit gondolom majd adnak a pici fehér cd-n, de ncoron is láttam.
a baj az, hogy csak az interfész kulcsával műkszik az sw.Amit rendeltél kínai klón.az újabb wag-com progik kérik a kulcsot.
de ha nem boldogulsz,majd szólsz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4170 Dátum: 2018.01.06 szombat, 23:34:40 »

a baj az, hogy csak az interfész kulcsával műkszik az sw.Amit rendeltél kínai klón.az újabb wag-com progik kérik a kulcsot.
de ha nem boldogulsz,majd szólsz.
Jaja, annyira olcsó volt, hogy  nem gondolkoztam, csak megrendeltem.
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4171 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 09:32:09 »

Ford Mátét keresd.

Itt a fórumon a tagok között nem találtam, esetleg a dunaújvárosi Ford Mátére gondolsz?

köszi
ISu
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4172 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 10:37:05 »

Itt a fórumon a tagok között nem találtam, esetleg a dunaújvárosi Ford Mátére gondolsz?

köszi
ISu

Jaja, rajuk. Ujvaros, Siofok.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #4173 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 11:04:39 »

Jaja, rajuk. Ujvaros, Siofok.
OK, köszi és mit javasolsz hogyan keressem megőket? Telefonon vagy emailen?
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4174 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 21:03:34 »

OK, köszi és mit javasolsz hogyan keressem megőket? Telefonon vagy emailen?

amelyik szimpatikusabb. en emaileztem veluk.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #4175 Dátum: 2018.01.10 szerda, 08:02:18 »

Sziasztok!

MAP szenzornál Forscanben az OBD értéket(kPa) és a feszültségértéket is lehet nézni. A feszültségből számítja a nyomást a program?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #4176 Dátum: 2018.01.10 szerda, 08:38:53 »

A nyomást (pontosabban szívócső depressziót) mint fizikai mennyiséget alakítja a MAP szenzor feszültséggé. A feszültség értékhez tartozik a szenzor karakterisztikája alapján egy "nyomás" érték".

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.10 szerda, 08:54:16 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #4177 Dátum: 2018.01.10 szerda, 09:00:56 »

A nyomást (pontosabban szívócső depressziót) mint fizikai mennyiséget alakítja a MAP szenzor feszültséggé. A feszültség értékhez tartozik a szenzor karakterisztikája alapján egy "nyomás" érték".

Bonca

Azt tudom hogy a nyomást alakítja feszültséggé. Ez a feszültség érték jelenik meg a Forscanben a MAP feszültség értékénél élődiagnosztikánál? És karakterisztika alapján lesz belőle a MAP_OBD mint kPa érték ugyanúgy az élődiagnosztikai adatoknál? Ez is a Forscanben. Szóval a szoftveres része érdekelne.
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.10 szerda, 09:37:49 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #4178 Dátum: 2018.01.10 szerda, 19:04:53 »

Ez miatt kérdeztem az elöbbit:
https://www.kephost.com/image/Eioy
Igaz a MAP feszültség nincs rajta, de az nem esik le, majd csinálok olyat is.

Hibakód nincs, MAP csere után 27kPa-ra esik be. Füst sincs. De ahogy látom a turbó geometria is leesik picit.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4179 Dátum: 2018.01.10 szerda, 19:17:09 »

Ez miatt kérdeztem az elöbbit:
https://www.kephost.com/image/Eioy
Igaz a MAP feszültség nincs rajta, de az nem esik le, majd csinálok olyat is.

Hibakód nincs, MAP csere után 27kPa-ra esik be. Füst sincs. De ahogy látom a turbó geometria is leesik picit.
ne de mi a probéma?amikor a fordulat leesik alapjárati tartományra, a geót teljesen elzárja, hogy semmit ne töltsön a turbó.aztán amikor beáll az alapjárati fordulat, megjön a 100kpa körüli alapnyomás.kvázi a motor feldolgozza az összes feltöltött levegőt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #4180 Dátum: 2018.01.10 szerda, 19:38:22 »

ne de mi a probéma?amikor a fordulat leesik alapjárati tartományra, a geót teljesen elzárja, hogy semmit ne töltsön a turbó.aztán amikor beáll az alapjárati fordulat, megjön a 100kpa körüli alapnyomás.kvázi a motor feldolgozza az összes feltöltött levegőt.

Gyorsítok és közben is ez a jelenség, pedig nem veszem le a lábam a gázról. Emelkedőn pl
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4181 Dátum: 2018.01.10 szerda, 20:29:47 »

Gyorsítok és közben is ez a jelenség, pedig nem veszem le a lábam a gázról. Emelkedőn pl
akkor ott más a gond.a sebességjel meglétekor nem eshet vissza a fordulatszám soha alapjáratira,éppen ezért.
Nincs erre utaló hibakód? Talán egy sw frissítés megoldhatja.Volt olyan frisítés ami épp ilyen hibát is kiküszöbölt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #4182 Dátum: 2018.01.10 szerda, 20:35:54 »

akkor ott más a gond.a sebességjel meglétekor nem eshet vissza a fordulatszám soha alapjáratira,éppen ezért.
Nincs erre utaló hibakód? Talán egy sw frissítés megoldhatja.Volt olyan frisítés ami épp ilyen hibát is kiküszöbölt.

Tempomatnál volt sw frissítés Ford szervizben elvileg. Hibakód és füstölés nincs dugózott EGRel. Ha kiveszem a dugót akkor 1800 körül füstöl nem megy aztán utána kilő mint a golyó, füst megszűnik ekkor.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4183 Dátum: 2018.01.10 szerda, 20:43:13 »

Tempomatnál volt sw frissítés Ford szervizben elvileg. Hibakód és füstölés nincs dugózott EGRel. Ha kiveszem a dugót akkor 1800 körül füstöl nem megy aztán utána kilő mint a golyó, füst megszűnik ekkor.
jó.próbáld ki, hogy gurulsz 3ikba mondjuk 3000fordulaton, és tedd ki üresbe.A fordulat nem eshet le egyből 850re, hanem egy magasabb tartományt kell tartania, és fokozatosan csökkenti,ahogy csökken a sebességed.Ha ezt nem csinálja, akkor ez a hiba.
Az egr dugót ne bántsd,az kell.
Talán nem frissebb sw-t kapott,csak egy tempomatost.Előtte nem csinálta?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #4184 Dátum: 2018.01.10 szerda, 21:53:01 »

jó.próbáld ki, hogy gurulsz 3ikba mondjuk 3000fordulaton, és tedd ki üresbe.A fordulat nem eshet le egyből 850re, hanem egy magasabb tartományt kell tartania, és fokozatosan csökkenti,ahogy csökken a sebességed.Ha ezt nem csinálja, akkor ez a hiba.
Az egr dugót ne bántsd,az kell.
Talán nem frissebb sw-t kapott,csak egy tempomatost.Előtte nem csinálta?

Megpróbálom.
Tempomat elött is ilyen volt.
Köszi a segitséget
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #4185 Dátum: 2018.01.11 csütörtök, 06:11:32 »

jó.próbáld ki, hogy gurulsz 3ikba mondjuk 3000fordulaton, és tedd ki üresbe.A fordulat nem eshet le egyből 850re, hanem egy magasabb tartományt kell tartania, és fokozatosan csökkenti,ahogy csökken a sebességed.Ha ezt nem csinálja, akkor ez a hiba.
Az egr dugót ne bántsd,az kell.
Talán nem frissebb sw-t kapott,csak egy tempomatost.Előtte nem csinálta?

Leteszteltem, kb 1500ra esik vissza és innét megy lejebb ahogy lassul a kocsi
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4186 Dátum: 2018.01.11 csütörtök, 11:49:52 »

Leteszteltem, kb 1500ra esik vissza és innét megy lejebb ahogy lassul a kocsi
ez így oké.itt ezzel nincs hiba akkor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #4187 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 18:50:30 »

ez így oké.itt ezzel nincs hiba akkor.

Ma megint megpróbáltam, 4-esben 50ről gyorsítottam 3000-ig, majd kuplung, üresbe, kuplung vissza és a fordulat csak egy pillanatra esett 1500-ra, majd alapjáratra ment.
A turbó nyomás megint 0-át mutatott és a diagramon vele együtt a VGT %-a is változott. És nem 1 pillanatig volt nulla hanem 255kPa után sokáig amíg terhelés alatt volt.
Holnap megpróbálom a mentést pendrive-ra tenni.

Amúgy van egy olyan jelenségem, ha padlógázzal előzök 5 vagy 6.-ban akkor nem akar húzni a kocsi, mintha elfogyna az ereje, picit visszaengedem a gázpedál és utána mégjobban húz. Nem tudom van-e köze egymáshoz a kettőnek.
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.14 vasárnap, 19:02:59 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #4188 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 20:00:53 »

ez így oké.itt ezzel nincs hiba akkor.

Sikerült a diagot lementenem. Ebből minden látszik:

« Utoljára szerkesztve: 2018.01.14 vasárnap, 22:03:03 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4189 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 20:31:03 »

Ma megint megpróbáltam, 4-esben 50ről gyorsítottam 3000-ig, majd kuplung, üresbe, kuplung vissza és a fordulat csak egy pillanatra esett 1500-ra, majd alapjáratra ment.
A turbó nyomás megint 0-át mutatott és a diagramon vele együtt a VGT %-a is változott. És nem 1 pillanatig volt nulla hanem 255kPa után sokáig amíg terhelés alatt volt.
Holnap megpróbálom a mentést pendrive-ra tenni.

Amúgy van egy olyan jelenségem, ha padlógázzal előzök 5 vagy 6.-ban akkor nem akar húzni a kocsi, mintha elfogyna az ereje, picit visszaengedem a gázpedál és utána mégjobban húz. Nem tudom van-e köze egymáshoz a kettőnek.
amíg akad a geo,ne is gondolkozz másfelé.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #4190 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 20:42:46 »

amíg akad a geo,ne is gondolkozz másfelé.

Ok. Kedden csináltatom meg, utána csinálok újat. De ilyenkor hogyhogy nincs hibakódom?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4191 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 21:04:31 »

Ok. Kedden csináltatom meg, utána csinálok újat. De ilyenkor hogyhogy nincs hibakódom?
mk3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #4192 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 21:26:06 »

mk3
Vagyis?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #4193 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 05:26:15 »

mk3

Elképzelhető olyan hogy rosszul van összerakva a turbó? Vagy nem lehet rosszul összerakni?
Bár szerintem akkor már nem lennének lapátok. Meg hogy a VGT-nek alapból 100%-on kell lennie és ahogy nyit úgy csökken? Mert nekem 88% körül van alapjáraton az érték, de volt olyan amikor 99%-on volt.

Holnap kiderül minden!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #4194 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 08:00:14 »

Ok. Kedden csináltatom meg, utána csinálok újat. De ilyenkor hogyhogy nincs hibakódom?
mert az mk3 még "ostoba technika" és ha határértéken belül van 1-1 érték akkor soha nem lesz hibakód,csak majd füstöl és nem megy.
akaszd le a vákum labdát a turbóról, húzd fel kösd oda valamivel akkor zárt elsz a geo,és majd tölt ahogy tud,és úgy nézz élő diagot.



Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4195 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 08:04:51 »

mert az mk3 még "ostoba technika" és ha határértéken belül van 1-1 érték akkor soha nem lesz hibakód,csak majd füstöl és nem megy.
akaszd le a vákum labdát a turbóról, húzd fel kösd oda valamivel akkor zárt elsz a geo,és majd tölt ahogy tud,és úgy nézz élő diagot.





Neki elektromos a turbója szerintem, nem vákumos.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #4196 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 08:31:52 »

mert az mk3 még "ostoba technika" és ha határértéken belül van 1-1 érték akkor soha nem lesz hibakód,csak majd füstöl és nem megy.
akaszd le a vákum labdát a turbóról, húzd fel kösd oda valamivel akkor zárt elsz a geo,és majd tölt ahogy tud,és úgy nézz élő diagot.





elektromos az állító és nem füstöl soha (kivée ha kiveszem az EGR dugót. Hibakód is most volt hétvégén a szoruló geo miatt. De amikor ezt a diagot csináltam nem adott hibát
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #4197 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 12:00:11 »

elektromos az állító és nem füstöl soha (kivée ha kiveszem az EGR dugót. Hibakód is most volt hétvégén a szoruló geo miatt. De amikor ezt a diagot csináltam nem adott hibát
Eben az esetben én megnézném a léptetőmocit,az szokott elfáradni,ha szorul a geo  a műanyag fogaskerék szokott odalenni.
 
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #4198 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 12:44:18 »

Eben az esetben én megnézném a léptetőmocit,az szokott elfáradni,ha szorul a geo  a műanyag fogaskerék szokott odalenni.
 

Megnéztem szétszedtem. Az átvezetések mind jók. A motornál teljesen tiszta nem volt semmi fém por. A fogaskerék és csiga nem lötyög. Amit láttam az hogy a csiga kerék tud mozogni a fém tengelyen tengely irányban kb 0,5-0,8mm-ert(ezt max egy vékony hézagolóval meg lehetne szüntetni), ebből adódóan picit lötyög a geometria állító kar. A P132B hibakód is 2 év után jött elő most hétvégén, azóta nem.
Holnap lesz megnézve a geometria.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4199 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 14:00:03 »

Eben az esetben én megnézném a léptetőmocit,az szokott elfáradni,ha szorul a geo  a műanyag fogaskerék szokott odalenni.
 

Ha a lépetőmotorral lenne a baj, akkor nem múlna el gyújtás levétel után, hanem folyamatosan vészüzemben lenne.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.