AndyA
|
|
« Új hozzászólás #4150 Dátum: 2017.12.24 vasárnap, 20:47:50 » |
|
Sziasztok,
a szivargyújtóba dugható feszültségmérők/jelzők érnek valamit? Mennyire pontosak? Van bevált márka/típus?
üdv, Zoli
Mázlifaktor kérdése. A műszerfalban lévő az játék, attól függ, mit kapcsolok fel, más és más értéket mutat. A szivargyújtós és a beépíteni való csupasz modul, amiket vettem, meglepően jól működnek, 0,05V-nál kisebb a különbség a valós (normál műszerrel mért) értékhez képest. Én ilyet építettem be a műszerblokk tetejébe, ez teljesen jól működik: https://www.aliexpress.com/item/New-2015-DC-3-30V-0-36-2-Wire-LED-Digital-Panel-Volt-Meter-Voltage-Voltmeter/32635942262.htmlBár akkor még nem volt ilyen eszelős drága. Én még 89 centért vettem. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #4151 Dátum: 2017.12.26 kedd, 19:26:59 » |
|
mk3 óracsoportban lehet felfelé korrigálni az állást? vagy csak külön erre szakosodott kütyüvel?
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #4152 Dátum: 2017.12.26 kedd, 19:28:07 » |
|
mk3 óracsoportban lehet felfelé korrigálni az állást? vagy csak külön erre szakosodott kütyüvel?
felbakolod és otthagyod
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #4153 Dátum: 2017.12.26 kedd, 19:34:10 » |
|
felbakolod és otthagyod 210-ről kellene 487-re írni..darabig ketyegne..
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4154 Dátum: 2017.12.26 kedd, 21:03:56 » |
|
mk3 óracsoportban lehet felfelé korrigálni az állást? vagy csak külön erre szakosodott kütyüvel?
5e ft budaörsön...
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #4155 Dátum: 2017.12.27 szerda, 20:32:45 » |
|
5e ft budaörsön... elérhetőséget dobj már át lécci
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4156 Dátum: 2017.12.27 szerda, 20:56:38 » |
|
elérhetőséget dobj már át lécci
megpróbálom megkeresni.11éve voltam náluk utoljára... Nem találom őket....lehet,már nincsenek is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.27 szerda, 21:12:26 írta alf® »
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
francoe
|
|
« Új hozzászólás #4157 Dátum: 2017.12.29 péntek, 22:01:52 » |
|
Itt érdeklődj: http://automuszer.eu/mk3 óracsoportban lehet felfelé korrigálni az állást? vagy csak külön erre szakosodott kütyüvel?
|
|
|
Naplózva
|
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #4158 Dátum: 2017.12.29 péntek, 23:26:46 » |
|
210-ről kellene 487-re írni..darabig ketyegne..
Felesleges. Miután eladod, úgyis visszaírják 160-ra
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #4159 Dátum: 2017.12.29 péntek, 23:30:15 » |
|
Felesleges. Miután eladod, úgyis visszaírják 160-ra Nem eladásra van ez a kocsi
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
|
|
« Új hozzászólás #4160 Dátum: 2018.01.05 péntek, 14:39:28 » |
|
SZiasztok! Tudnátok segíteni abban hogy van mostanában kontakt a Fordnál? Alvázszám alapján van lehetőség valakitől megtudni a szerviztörténetet? Az etis nagyon keveset dobott ki róla... köszi Isu
|
|
|
Naplózva
|
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #4161 Dátum: 2018.01.05 péntek, 14:51:21 » |
|
SZiasztok! Tudnátok segíteni abban hogy van mostanában kontakt a Fordnál? Alvázszám alapján van lehetőség valakitől megtudni a szerviztörténetet? Az etis nagyon keveset dobott ki róla... köszi Isu Az előző tulajtól... Hivatalosan nem tudok rá módot. Ehhez ki kellene adják neked a korábbi tulaj(ok) javítási számláit, azt meg nem lehet csak úgy. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
|
|
« Új hozzászólás #4162 Dátum: 2018.01.05 péntek, 15:09:21 » |
|
Az előző tulajtól...
Hivatalosan nem tudok rá módot. Ehhez ki kellene adják neked a korábbi tulaj(ok) javítási számláit, azt meg nem lehet csak úgy.
AndyA
köszi. És nem hivatalosan tudsz rá módot?
|
|
|
Naplózva
|
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
|
|
|
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
|
|
« Új hozzászólás #4163 Dátum: 2018.01.05 péntek, 15:48:49 » |
|
köszi. És nem hivatalosan tudsz rá módot? Esetleg a vin info.com ??
|
|
|
Naplózva
|
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #4164 Dátum: 2018.01.05 péntek, 20:39:59 » |
|
SZiasztok! Tudnátok segíteni abban hogy van mostanában kontakt a Fordnál? Alvázszám alapján van lehetőség valakitől megtudni a szerviztörténetet? Az etis nagyon keveset dobott ki róla... köszi Isu Ford Mátét keresd.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #4165 Dátum: 2018.01.06 szombat, 19:17:27 » |
|
Sziasztok!
Forscanben csináltam egy mérést. MAP szenzor értékét néztem vissza. Gyorsításnál 255kPa után beesik 0-ra az érték. Ez így nem értelmezhető. Ez hiba?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4166 Dátum: 2018.01.06 szombat, 21:04:54 » |
|
VAG-COM-hoz ért itt valamelyikőtök?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4167 Dátum: 2018.01.06 szombat, 22:40:37 » |
|
VAG-COM-hoz ért itt valamelyikőtök?
míg skodrink is volt használtam.Csak XP alatt fut.Ha kell van hozzá interfészem.Sőt,van tört wag-com progim is.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4168 Dátum: 2018.01.06 szombat, 23:03:07 » |
|
míg skodrink is volt használtam.Csak XP alatt fut.Ha kell van hozzá interfészem.Sőt,van tört wag-com progim is.
Rendeltem egyet, köszi. Távirányítót akarnék a kocsira tanítani, esetleg új kulcsot. Progit gondolom majd adnak a pici fehér cd-n, de ncoron is láttam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4169 Dátum: 2018.01.06 szombat, 23:11:06 » |
|
Rendeltem egyet, köszi. Távirányítót akarnék a kocsira tanítani, esetleg új kulcsot. Progit gondolom majd adnak a pici fehér cd-n, de ncoron is láttam.
a baj az, hogy csak az interfész kulcsával műkszik az sw.Amit rendeltél kínai klón.az újabb wag-com progik kérik a kulcsot. de ha nem boldogulsz,majd szólsz.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4170 Dátum: 2018.01.06 szombat, 23:34:40 » |
|
a baj az, hogy csak az interfész kulcsával műkszik az sw.Amit rendeltél kínai klón.az újabb wag-com progik kérik a kulcsot. de ha nem boldogulsz,majd szólsz.
Jaja, annyira olcsó volt, hogy nem gondolkoztam, csak megrendeltem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
|
|
« Új hozzászólás #4171 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 09:32:09 » |
|
Ford Mátét keresd.
Itt a fórumon a tagok között nem találtam, esetleg a dunaújvárosi Ford Mátére gondolsz? köszi ISu
|
|
|
Naplózva
|
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #4172 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 10:37:05 » |
|
Itt a fórumon a tagok között nem találtam, esetleg a dunaújvárosi Ford Mátére gondolsz?
köszi ISu
Jaja, rajuk. Ujvaros, Siofok.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
|
|
« Új hozzászólás #4173 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 11:04:39 » |
|
Jaja, rajuk. Ujvaros, Siofok.
OK, köszi és mit javasolsz hogyan keressem megőket? Telefonon vagy emailen?
|
|
|
Naplózva
|
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #4174 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 21:03:34 » |
|
OK, köszi és mit javasolsz hogyan keressem megőket? Telefonon vagy emailen?
amelyik szimpatikusabb. en emaileztem veluk.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #4175 Dátum: 2018.01.10 szerda, 08:02:18 » |
|
Sziasztok!
MAP szenzornál Forscanben az OBD értéket(kPa) és a feszültségértéket is lehet nézni. A feszültségből számítja a nyomást a program?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Bonca
|
|
« Új hozzászólás #4176 Dátum: 2018.01.10 szerda, 08:38:53 » |
|
A nyomást (pontosabban szívócső depressziót) mint fizikai mennyiséget alakítja a MAP szenzor feszültséggé. A feszültség értékhez tartozik a szenzor karakterisztikája alapján egy "nyomás" érték".
Bonca
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.10 szerda, 08:54:16 írta Bonca »
|
Naplózva
|
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11. WF0GXXGBBGAA13463
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #4177 Dátum: 2018.01.10 szerda, 09:00:56 » |
|
A nyomást (pontosabban szívócső depressziót) mint fizikai mennyiséget alakítja a MAP szenzor feszültséggé. A feszültség értékhez tartozik a szenzor karakterisztikája alapján egy "nyomás" érték".
Bonca
Azt tudom hogy a nyomást alakítja feszültséggé. Ez a feszültség érték jelenik meg a Forscanben a MAP feszültség értékénél élődiagnosztikánál? És karakterisztika alapján lesz belőle a MAP_OBD mint kPa érték ugyanúgy az élődiagnosztikai adatoknál? Ez is a Forscanben. Szóval a szoftveres része érdekelne.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.10 szerda, 09:37:49 írta Thomas8607 »
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #4178 Dátum: 2018.01.10 szerda, 19:04:53 » |
|
Ez miatt kérdeztem az elöbbit: https://www.kephost.com/image/EioyIgaz a MAP feszültség nincs rajta, de az nem esik le, majd csinálok olyat is. Hibakód nincs, MAP csere után 27kPa-ra esik be. Füst sincs. De ahogy látom a turbó geometria is leesik picit.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4179 Dátum: 2018.01.10 szerda, 19:17:09 » |
|
Ez miatt kérdeztem az elöbbit: https://www.kephost.com/image/EioyIgaz a MAP feszültség nincs rajta, de az nem esik le, majd csinálok olyat is. Hibakód nincs, MAP csere után 27kPa-ra esik be. Füst sincs. De ahogy látom a turbó geometria is leesik picit. ne de mi a probéma?amikor a fordulat leesik alapjárati tartományra, a geót teljesen elzárja, hogy semmit ne töltsön a turbó.aztán amikor beáll az alapjárati fordulat, megjön a 100kpa körüli alapnyomás.kvázi a motor feldolgozza az összes feltöltött levegőt.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #4180 Dátum: 2018.01.10 szerda, 19:38:22 » |
|
ne de mi a probéma?amikor a fordulat leesik alapjárati tartományra, a geót teljesen elzárja, hogy semmit ne töltsön a turbó.aztán amikor beáll az alapjárati fordulat, megjön a 100kpa körüli alapnyomás.kvázi a motor feldolgozza az összes feltöltött levegőt.
Gyorsítok és közben is ez a jelenség, pedig nem veszem le a lábam a gázról. Emelkedőn pl
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4181 Dátum: 2018.01.10 szerda, 20:29:47 » |
|
Gyorsítok és közben is ez a jelenség, pedig nem veszem le a lábam a gázról. Emelkedőn pl
akkor ott más a gond.a sebességjel meglétekor nem eshet vissza a fordulatszám soha alapjáratira,éppen ezért. Nincs erre utaló hibakód? Talán egy sw frissítés megoldhatja.Volt olyan frisítés ami épp ilyen hibát is kiküszöbölt.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #4182 Dátum: 2018.01.10 szerda, 20:35:54 » |
|
akkor ott más a gond.a sebességjel meglétekor nem eshet vissza a fordulatszám soha alapjáratira,éppen ezért. Nincs erre utaló hibakód? Talán egy sw frissítés megoldhatja.Volt olyan frisítés ami épp ilyen hibát is kiküszöbölt.
Tempomatnál volt sw frissítés Ford szervizben elvileg. Hibakód és füstölés nincs dugózott EGRel. Ha kiveszem a dugót akkor 1800 körül füstöl nem megy aztán utána kilő mint a golyó, füst megszűnik ekkor.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4183 Dátum: 2018.01.10 szerda, 20:43:13 » |
|
Tempomatnál volt sw frissítés Ford szervizben elvileg. Hibakód és füstölés nincs dugózott EGRel. Ha kiveszem a dugót akkor 1800 körül füstöl nem megy aztán utána kilő mint a golyó, füst megszűnik ekkor.
jó.próbáld ki, hogy gurulsz 3ikba mondjuk 3000fordulaton, és tedd ki üresbe.A fordulat nem eshet le egyből 850re, hanem egy magasabb tartományt kell tartania, és fokozatosan csökkenti,ahogy csökken a sebességed.Ha ezt nem csinálja, akkor ez a hiba. Az egr dugót ne bántsd,az kell. Talán nem frissebb sw-t kapott,csak egy tempomatost.Előtte nem csinálta?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #4184 Dátum: 2018.01.10 szerda, 21:53:01 » |
|
jó.próbáld ki, hogy gurulsz 3ikba mondjuk 3000fordulaton, és tedd ki üresbe.A fordulat nem eshet le egyből 850re, hanem egy magasabb tartományt kell tartania, és fokozatosan csökkenti,ahogy csökken a sebességed.Ha ezt nem csinálja, akkor ez a hiba. Az egr dugót ne bántsd,az kell. Talán nem frissebb sw-t kapott,csak egy tempomatost.Előtte nem csinálta?
Megpróbálom. Tempomat elött is ilyen volt. Köszi a segitséget
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #4185 Dátum: 2018.01.11 csütörtök, 06:11:32 » |
|
jó.próbáld ki, hogy gurulsz 3ikba mondjuk 3000fordulaton, és tedd ki üresbe.A fordulat nem eshet le egyből 850re, hanem egy magasabb tartományt kell tartania, és fokozatosan csökkenti,ahogy csökken a sebességed.Ha ezt nem csinálja, akkor ez a hiba. Az egr dugót ne bántsd,az kell. Talán nem frissebb sw-t kapott,csak egy tempomatost.Előtte nem csinálta?
Leteszteltem, kb 1500ra esik vissza és innét megy lejebb ahogy lassul a kocsi
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4186 Dátum: 2018.01.11 csütörtök, 11:49:52 » |
|
Leteszteltem, kb 1500ra esik vissza és innét megy lejebb ahogy lassul a kocsi
ez így oké.itt ezzel nincs hiba akkor.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #4187 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 18:50:30 » |
|
ez így oké.itt ezzel nincs hiba akkor.
Ma megint megpróbáltam, 4-esben 50ről gyorsítottam 3000-ig, majd kuplung, üresbe, kuplung vissza és a fordulat csak egy pillanatra esett 1500-ra, majd alapjáratra ment. A turbó nyomás megint 0-át mutatott és a diagramon vele együtt a VGT %-a is változott. És nem 1 pillanatig volt nulla hanem 255kPa után sokáig amíg terhelés alatt volt. Holnap megpróbálom a mentést pendrive-ra tenni. Amúgy van egy olyan jelenségem, ha padlógázzal előzök 5 vagy 6.-ban akkor nem akar húzni a kocsi, mintha elfogyna az ereje, picit visszaengedem a gázpedál és utána mégjobban húz. Nem tudom van-e köze egymáshoz a kettőnek.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.14 vasárnap, 19:02:59 írta Thomas8607 »
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #4188 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 20:00:53 » |
|
ez így oké.itt ezzel nincs hiba akkor.
Sikerült a diagot lementenem. Ebből minden látszik:
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.14 vasárnap, 22:03:03 írta Thomas8607 »
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4189 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 20:31:03 » |
|
Ma megint megpróbáltam, 4-esben 50ről gyorsítottam 3000-ig, majd kuplung, üresbe, kuplung vissza és a fordulat csak egy pillanatra esett 1500-ra, majd alapjáratra ment. A turbó nyomás megint 0-át mutatott és a diagramon vele együtt a VGT %-a is változott. És nem 1 pillanatig volt nulla hanem 255kPa után sokáig amíg terhelés alatt volt. Holnap megpróbálom a mentést pendrive-ra tenni.
Amúgy van egy olyan jelenségem, ha padlógázzal előzök 5 vagy 6.-ban akkor nem akar húzni a kocsi, mintha elfogyna az ereje, picit visszaengedem a gázpedál és utána mégjobban húz. Nem tudom van-e köze egymáshoz a kettőnek.
amíg akad a geo,ne is gondolkozz másfelé.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #4190 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 20:42:46 » |
|
amíg akad a geo,ne is gondolkozz másfelé.
Ok. Kedden csináltatom meg, utána csinálok újat. De ilyenkor hogyhogy nincs hibakódom?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4191 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 21:04:31 » |
|
Ok. Kedden csináltatom meg, utána csinálok újat. De ilyenkor hogyhogy nincs hibakódom?
mk3
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #4192 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 21:26:06 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #4193 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 05:26:15 » |
|
mk3
Elképzelhető olyan hogy rosszul van összerakva a turbó? Vagy nem lehet rosszul összerakni? Bár szerintem akkor már nem lennének lapátok. Meg hogy a VGT-nek alapból 100%-on kell lennie és ahogy nyit úgy csökken? Mert nekem 88% körül van alapjáraton az érték, de volt olyan amikor 99%-on volt. Holnap kiderül minden!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #4194 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 08:00:14 » |
|
Ok. Kedden csináltatom meg, utána csinálok újat. De ilyenkor hogyhogy nincs hibakódom?
mert az mk3 még "ostoba technika" és ha határértéken belül van 1-1 érték akkor soha nem lesz hibakód,csak majd füstöl és nem megy. akaszd le a vákum labdát a turbóról, húzd fel kösd oda valamivel akkor zárt elsz a geo,és majd tölt ahogy tud,és úgy nézz élő diagot.
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4195 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 08:04:51 » |
|
mert az mk3 még "ostoba technika" és ha határértéken belül van 1-1 érték akkor soha nem lesz hibakód,csak majd füstöl és nem megy. akaszd le a vákum labdát a turbóról, húzd fel kösd oda valamivel akkor zárt elsz a geo,és majd tölt ahogy tud,és úgy nézz élő diagot.
Neki elektromos a turbója szerintem, nem vákumos.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #4196 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 08:31:52 » |
|
mert az mk3 még "ostoba technika" és ha határértéken belül van 1-1 érték akkor soha nem lesz hibakód,csak majd füstöl és nem megy. akaszd le a vákum labdát a turbóról, húzd fel kösd oda valamivel akkor zárt elsz a geo,és majd tölt ahogy tud,és úgy nézz élő diagot.
elektromos az állító és nem füstöl soha (kivée ha kiveszem az EGR dugót. Hibakód is most volt hétvégén a szoruló geo miatt. De amikor ezt a diagot csináltam nem adott hibát
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #4197 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 12:00:11 » |
|
elektromos az állító és nem füstöl soha (kivée ha kiveszem az EGR dugót. Hibakód is most volt hétvégén a szoruló geo miatt. De amikor ezt a diagot csináltam nem adott hibát
Eben az esetben én megnézném a léptetőmocit,az szokott elfáradni,ha szorul a geo a műanyag fogaskerék szokott odalenni.
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #4198 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 12:44:18 » |
|
Eben az esetben én megnézném a léptetőmocit,az szokott elfáradni,ha szorul a geo a műanyag fogaskerék szokott odalenni.
Megnéztem szétszedtem. Az átvezetések mind jók. A motornál teljesen tiszta nem volt semmi fém por. A fogaskerék és csiga nem lötyög. Amit láttam az hogy a csiga kerék tud mozogni a fém tengelyen tengely irányban kb 0,5-0,8mm-ert(ezt max egy vékony hézagolóval meg lehetne szüntetni), ebből adódóan picit lötyög a geometria állító kar. A P132B hibakód is 2 év után jött elő most hétvégén, azóta nem. Holnap lesz megnézve a geometria.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4199 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 14:00:03 » |
|
Eben az esetben én megnézném a léptetőmocit,az szokott elfáradni,ha szorul a geo a műanyag fogaskerék szokott odalenni.
Ha a lépetőmotorral lenne a baj, akkor nem múlna el gyújtás levétel után, hanem folyamatosan vészüzemben lenne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|