Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.26 péntek, 19:46:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diagnosztika  (Megtekintve 1640421 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4050 Dátum: 2017.06.27 kedd, 09:36:32 »

Win rendszer fut? Szerintem az illesztőprogram lesz a gond. Valószínű frissült, amivel nem működik. Nézd meg az eszközkezelőben, hogy rádugott állapotban nem jelez-e hibát.

Torque lite-t ír, az androidos app.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4051 Dátum: 2017.06.27 kedd, 09:47:54 »

Torque lite-t ír, az androidos app.

Ja, bocs, azt nem is néztem. worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #4052 Dátum: 2017.06.27 kedd, 09:48:39 »

[/IróniaON] Nem, ezek olyan atombiztosak, hogy soha, semmilyen körülmények között nem romolhatnak el. [/IróniaOFF] Cheesy
Próbáld ki másik autón. Próbáld notival és telefonnal. Ha se kép se hang, hát akkor eltávozott a túlvilágra.
Megpróbálom...
Pedig nem is valami filléres gagyi vacakot rendeltem, hanem amit itt is linkelt valaki ebayről. Az a baj, hogy nincs a megszokott villogás. Van egy LED, ami folyamatosan világít, ahogy be van dugva. A másik pedig (amelyik emlékeim szerint villogott míg kommunikált BT-n most csak villan egyet a bedugás pillanatában aztán ennyi).
Ott van a kocsiban a madzagos verzió is, ha hazaértem rádugom a laptopra, remélem nem valami nagy dolog lesz.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4053 Dátum: 2017.06.27 kedd, 09:52:28 »

Megpróbálom...
Pedig nem is valami filléres gagyi vacakot rendeltem, hanem amit itt is linkelt valaki ebayről. Az a baj, hogy nincs a megszokott villogás. Van egy LED, ami folyamatosan világít, ahogy be van dugva. A másik pedig (amelyik emlékeim szerint villogott míg kommunikált BT-n most csak villan egyet a bedugás pillanatában aztán ennyi).
Ott van a kocsiban a madzagos verzió is, ha hazaértem rádugom a laptopra, remélem nem valami nagy dolog lesz.

Azért az ilyen eszközből a "nem filléres gagyi vacok" valahol 6-7 számjegyű árnál kezdődik (mondjuk egy Bosch KTS). És mint minden más, az is el tud romlani.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #4054 Dátum: 2017.06.27 kedd, 10:05:37 »

Azért az ilyen eszközből a "nem filléres gagyi vacok" valahol 6-7 számjegyű árnál kezdődik (mondjuk egy Bosch KTS). És mint minden más, az is el tud romlani.
Eddig még nem igen olvastam itt senkitől, hogy ha volt olyan kütyüje, ami kommunikált a kocsival az így elromlott volna. Pont nálam és pont akkor amikor kellene falbav Nincs is dobálva, pakolászva. A csatlakozónál lévő kis tárolóba van betéve, mióta megvan.
Na mindegy, 100 szónak is egy a vége. Pont annyi esélyem van rá hogy jó legyen mint amennyi arra hogy nem. De szerintem félig üres a pohár szomoru1
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4055 Dátum: 2017.06.27 kedd, 10:12:13 »

Eddig még nem igen olvastam itt senkitől, hogy ha volt olyan kütyüje, ami kommunikált a kocsival az így elromlott volna. Pont nálam és pont akkor amikor kellene falbav Nincs is dobálva, pakolászva. A csatlakozónál lévő kis tárolóba van betéve, mióta megvan.
Na mindegy, 100 szónak is egy a vége. Pont annyi esélyem van rá hogy jó legyen mint amennyi arra hogy nem. De szerintem félig üres a pohár szomoru1

Murphy már csak ilyen Sad
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #4056 Dátum: 2017.06.27 kedd, 11:35:57 »

Ma reggel munkába jövet egy előzés után ahogy visszasoroltam láttam hogy világit a kis motor ikon. Autó megy ugyanúgy, semmi változás. BT-os kütyü nálam, rádugtam és nem tud csatlakozni. Eddig nem volt semmi gond, ahogy bedugtam egyből világított és villogott is benne a kis LED. Most viszont csak világít és nem is talál BT cuccot a telefon. Létezhet az hogy egy ilyen BT kütyü elromlik? Torque lite-al próbáltam, eddig ment minden, élő adatot néztem vele, stb... nem volt semmi gond. Most meg se kép se hang. Öröm volt az ürömben hogy egyből meg fogom tudni mi lehet a baj, de amikor kell akkor meg bezzeg nem működik...
Amúgy újraindítás után sem tűnik el a lámpa.

Nekem egyszer a WD40 fújása a csatiba és utána jó volt.(ha nem romlott el a kütyü)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #4057 Dátum: 2017.06.28 szerda, 08:46:00 »

Nekem egyszer a WD40 fújása a csatiba és utána jó volt.(ha nem romlott el a kütyü)
Nos, tegnap hazamentem és a madzagos se működött. Aztán befújtam a csatit és ment. A BT-s kütyüt nem próbáltam.
Eredmények: Go to TDCI MKIV topic.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #4058 Dátum: 2017.06.28 szerda, 10:39:43 »

2003 évvégi gyártású MK3 2.0 TDCI FMBA motorkódú autóhoz jó lehet az az OBD olvasó, ami leírás szerint ezeket a protokollokat tudja:
ISO15765-4 (CAN)
ISO14230-4 (KWP2000)
ISO9141-2
J1850 VPW
J1850 PWM
 Huh?
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4059 Dátum: 2017.06.28 szerda, 10:50:49 »

2003 évvégi gyártású MK3 2.0 TDCI FMBA motorkódú autóhoz jó lehet az az OBD olvasó, ami leírás szerint ezeket a protokollokat tudja:
ISO15765-4 (CAN)
ISO14230-4 (KWP2000)
ISO9141-2
J1850 VPW
J1850 PWM
 Huh?

A J1850 a lényeg. Elvileg azzal jónak kellene lennie. De a puding próbája az evés... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #4060 Dátum: 2017.06.28 szerda, 10:50:55 »

2003 évvégi gyártású MK3 2.0 TDCI FMBA motorkódú autóhoz jó lehet az az OBD olvasó, ami leírás szerint ezeket a protokollokat tudja:
ISO15765-4 (CAN)
ISO14230-4 (KWP2000)
ISO9141-2
J1850 VPW
J1850 PWM
 Huh?
Az utolsó(J1850 PWM) a lényeges,ha Fordot akarsz diagolni.Az fontos,hogy tényleg tudja,különben csak csontnak használhatod. eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4061 Dátum: 2017.06.28 szerda, 10:58:06 »

Az utolsó(J1850 PWM) a lényeges,ha Fordot akarsz diagolni.Az fontos,hogy tényleg tudja,különben csak csontnak használhatod. eplus2

És még akkor se 100%, ha valami klónok klónját talál a kolléga. Legalábbis Forscan-nél.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #4062 Dátum: 2017.06.28 szerda, 10:59:25 »

Köszönöm a választ mindkettőtöknek.  worship
Mivel vásárlás előtt is erre jutottam, hogy ez a protokoll kellene nekem az autóhoz, így megvettem. Tegnap azonban nem sikerült sem a Torque-al, sem a ForDTC-vel működésre bírnom, mindkettő ott vérzett el, hogy nem ismerte fel az autó típusát. Ha kicsit hűvösebb lesz (  eplus2 ), akkor megpróbálom a Focusszal is, bár a korábban kölcsönbe kapott kütyü mindkét autóval egyből kommunikált. Ha nem lesz jó azzal sem, akkor megreklamálom a banggoodnak (onnan vettem).
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4063 Dátum: 2017.06.28 szerda, 11:01:21 »

Köszönöm a választ mindkettőtöknek.  worship
Mivel vásárlás előtt is erre jutottam, hogy ez a protokoll kellene nekem az autóhoz, így megvettem. Tegnap azonban nem sikerült sem a Torque-al, sem a ForDTC-vel működésre bírnom, mindkettő ott vérzett el, hogy nem ismerte fel az autó típusát. Ha kicsit hűvösebb lesz (  eplus2 ), akkor megpróbálom a Focusszal is, bár a korábban kölcsönbe kapott kütyü mindkét autóval egyből kommunikált. Ha nem lesz jó azzal sem, akkor megreklamálom a banggoodnak (onnan vettem).

Forscan-el próbálj rá. Sztem ki fogja írni, hogy klón.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #4064 Dátum: 2017.06.28 szerda, 11:06:17 »

Köszönöm a választ mindkettőtöknek.  worship
Mivel vásárlás előtt is erre jutottam, hogy ez a protokoll kellene nekem az autóhoz, így megvettem. Tegnap azonban nem sikerült sem a Torque-al, sem a ForDTC-vel működésre bírnom, mindkettő ott vérzett el, hogy nem ismerte fel az autó típusát. Ha kicsit hűvösebb lesz (  eplus2 ), akkor megpróbálom a Focusszal is, bár a korábban kölcsönbe kapott kütyü mindkét autóval egyből kommunikált. Ha nem lesz jó azzal sem, akkor megreklamálom a banggoodnak (onnan vettem).
Alapból fényképekkel,(és videóval)mellékelve reklamálj a kici kinainál.Szerintem  bad clone . wow1
töltsd le a demót:
http://forscan.org/download.html
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #4065 Dátum: 2017.06.28 szerda, 13:36:19 »

Nah, futottam még egy kört: a 2006-os Focusban sem működik.
Nem tud csatlakozni sem a Torque-ban, sem a ForDTC-ben, sem a Forscan-ben androidon. Windowson csak Forscant próbáltam, az csak sziplán annyit ír, hogy nem tud csatlakozni, próbáljam meg ráadni a gyújtást. Ami kiderült a Forscan windowsos változatában, hogy ELM 2.1-es verzió, ami ugye kérdéses Smiley. Védelmemre szóljon, a weboldalon természetesen verziószám nem szerepel, a protokollt tudja és a hozzászólások között valaki írta 1-2 éve, hogy MK3-as mondeoval működik neki. Megreklamáltam, aztán meglátjuk.
Köszönöm a segítségeteket worship
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #4066 Dátum: 2017.06.28 szerda, 14:22:26 »

Nah, futottam még egy kört: a 2006-os Focusban sem működik.
Nem tud csatlakozni sem a Torque-ban, sem a ForDTC-ben, sem a Forscan-ben androidon. Windowson csak Forscant próbáltam, az csak sziplán annyit ír, hogy nem tud csatlakozni, próbáljam meg ráadni a gyújtást. Ami kiderült a Forscan windowsos változatában, hogy ELM 2.1-es verzió, ami ugye kérdéses Smiley. Védelmemre szóljon, a weboldalon természetesen verziószám nem szerepel, a protokollt tudja és a hozzászólások között valaki írta 1-2 éve, hogy MK3-as mondeoval működik neki. Megreklamáltam, aztán meglátjuk.
Köszönöm a segítségeteket worship
A verziószám V1.4 vagy az occo V1.5. Bluetooth-al már jártam úgy,hogy ugyanonnan rendeltem csak később és nem tudta a Fordot. falbav
Azért egy másik autótípussal is próbáld meg,hátha azon működik.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #4067 Dátum: 2017.06.28 szerda, 16:38:45 »

Sziasztok!

2017-es Ford S-Max 2.0 Tdci-hez (T7CL) megfelelő ez a kábel hibakód kiolvasásra, élőadat megjelenítésre stb..?: http://www.ebay.co.uk/itm/181457166623  Roll Eyes
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #4068 Dátum: 2017.06.28 szerda, 22:14:32 »

Sziasztok!

2017-es Ford S-Max 2.0 Tdci-hez (T7CL) megfelelő ez a kábel hibakód kiolvasásra, élőadat megjelenítésre stb..?: http://www.ebay.co.uk/itm/181457166623  Roll Eyes
Szia.
Igen,de egy program(Forscan) és egy laptop sem árt,ha van kéznél.  vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
gabo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 89


E-mail
« Új hozzászólás #4069 Dátum: 2017.06.28 szerda, 22:24:36 »

Szia.
Igen,de egy program(Forscan) és egy laptop sem árt,ha van kéznél.  vigyor3

Köszi, hogy szóltál mert nekiálltam volna ezek nélkül!  nyes eplus2
Naplózva

2017 Ford S-Max 2.0 TDCI 180Le
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #4070 Dátum: 2017.06.29 csütörtök, 13:24:04 »

Andoid Forscan.   Nem tudom neked ezek a PID-ek vannak-e? Csak felcsatlakozva látod. Járó motornál élő adatokkal.

CATEMP11     DPF ELŐTTI HŐMÉRSÉKLET   (400-450 REGENKOR, AMUGY ~180-250 FOK)
CATEMP12     DPF HŐMÉRSÉKLET (500-650 REGENKOR, AMUGY ~180-250 FOK)
VALAHOGY ÍGY

DPF_SOOT_LD   AKÁR 130% LEHET.   Általában e körül kezd regenerálni
DPF_LOAD_LD   EZEK A SZÁMÍTOTT TELÍTETTSÉGI ÉRTÉKEK % BAN.. NINCS PONTOS MAGYARÁZATOM  SAJNA, ELVILEG KOROM ÉS maradék HAMU TARTALOM.
REGENERÁLÁS UTÁN NEM FELTÉTLENÜL MENNEK 0% ra,
függ attól is milyen körülmények közt zajlott le a regen és a korábbi regenek.

 beka3

Most hogy szenvedek a P2002-es hibakóddal honnan tudom hogy a DPF-hez kapcsolódó PID-ek azért nem mutatnak valós értéket mert a kocsi nem tudja, vagy mert annyira vacakok és mondjuk 0 az érték.
Pl tegnap kiolvasásánál a DP_DPF Differencianyomás a részecskeszűrőn 0,1 kpa volt. A NOFRE meghiúsult regenek száma 0, holott a múlt héten hallottam egyszer hogy ment a ventilátor mikor leállítottam és nem figyeltem (klíma nem ment)
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4071 Dátum: 2017.08.02 szerda, 17:37:03 »

Vagyokabajnok-tól vegyél kábeles elmet,és használd a forscant,de nem droiddal,hanem lapossal.biztosan van eltárolt hiba is-szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 16:04:04 írta Zsolteey » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #4072 Dátum: 2017.08.02 szerda, 19:04:48 »

Vagyokabajnok-tól vegyél kábeles elmet,és használd a forscant,de nem droiddal,hanem lapossal.biztosan van eltárolt hiba is-szerintem.
worship worship worship A reklámért. eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4073 Dátum: 2017.08.02 szerda, 20:32:10 »

van forscan droidra is, hibakódot tudsz vele olvasni, a törlős verzió már fizetős
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 15:27:51 írta Zsolteey » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #4074 Dátum: 2017.08.02 szerda, 20:41:25 »


Írtam. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 15:16:24 írta Zsolteey » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4075 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 08:51:41 »

vásárlás előtt próbáld ki, hogy komminukál-e a kocsival meg a programmal
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:53:30 írta Zsolteey » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4076 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 16:46:21 »

ha nem tudja a protokollokat,nem lesz kommunikáció.
Értem én a kábeles nem teccik-illetve nem praktikus,de azzal nem lőnémellé lapossal.Már win7-is megy a forscan.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:18:07 írta Zsolteey » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4077 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 17:01:42 »

ha nem tudja a protokollokat,nem lesz kommunikáció.
Értem én a kábeles nem teccik-illetve nem praktikus,de azzal nem lőnémellé lapossal.Már win7-is megy a forscan.
xp-n is, meg win8-8.1en is. meg gyorsabb is a kommunikáció mint a bt/wifi megoldás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4078 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 17:49:39 »

xp-n is, meg win8-8.1en is. meg gyorsabb is a kommunikáció mint a bt/wifi megoldás

10-en is.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #4079 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 18:44:20 »

Forscannel beállítottam a következőket:
- Automata zár
- Automatikus zárás a gépjármű mozgása közben
- Automatikus zárás visszazárással

De sajnos a visszazárás nem működik. Lehet, hogy csak FL2-nél él?

Van egy IC/sebességmérő pontossági hiba. Ez most enabled. Kell valahol állítani még? Nekem -5km/h csal kb.

Pillanatnyi fogyasztást sikerült beállítani.

@AndyA
A cruise control út ellenőrzésnek van fordítva. Gondolom ez a tempomat lenne. (Sebességtartó automatika?)
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4080 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 20:25:05 »

mert az univerzális valójában semmihez nem jó.... vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 13:52:23 írta Zsolteey » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Freestyle
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #4081 Dátum: 2017.08.03 csütörtök, 22:16:12 »



NEM, NEM tudja a SAE J1850 PWM, SAE J1850 VPW, ISO9141-2 protokollokat. Csak az ISO15765-4 (CAN-BUS)-t.
Ne is fecséreld rá az idődet.
Az SAE J1850 PWM az OBD2 aljzat2-es és 10-es PIN-jére van kivezetve. Ebben a kék házasban ez a két csatlakozó üres, mivel nincs is benne hardveresen a megelelő illesztő, csak egy CAN illesztő, ami a PIN 6 (CAN HIGH) és PIN14 (CAN LOW)-re an kivezetve. Ezzel pl. Fiat-nál elérjük a motorvezérlőt, de ha más modult akarunk elérni, akkor a multiecuscan oldalon is látható, átalakító kábel kell, hogy másik PIN-ekre csatlakozzon az ELM327 interfész.

 wave

« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 13:46:12 írta Zsolteey » Naplózva

2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál Cheesy
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4082 Dátum: 2017.08.04 péntek, 09:38:34 »

Forscannel beállítottam a következőket:
- Automata zár
- Automatikus zárás a gépjármű mozgása közben
- Automatikus zárás visszazárással

De sajnos a visszazárás nem működik. Lehet, hogy csak FL2-nél él?

Van egy IC/sebességmérő pontossági hiba. Ez most enabled. Kell valahol állítani még? Nekem -5km/h csal kb.

Pillanatnyi fogyasztást sikerült beállítani.

@AndyA
A cruise control út ellenőrzésnek van fordítva. Gondolom ez a tempomat lenne. (Sebességtartó automatika?)

Nekem anno Vik a pre-FL autóban tudta a visszazárást beállítani VMC-mel, és az FL2-esekben nem. Utóbb a Forscan már tudja, és nekem az FL2-ben működik is. De ezek szerint a pre-FL-ben is mennie kellene.

A sebességmérő pontosságot én "ki"-ről bekapcsoltam, és most kb. 100-110-ig kisebb a túlmutatás, mint amilyen vastag a mutató. 160 körül ér el oda, hogy amikor pont a 160-on van a mutató, akkor 158-159 között lebeg a GPS szerinti sebesség.

Pillanatnyi fogyi beállítás hol van, melyik menüben?

Nem minden fordítás jött tőlem. Egy csomó - elég hülyeségek - a gyári, központi adatbázisból valók. Azzal nem tudok mit kezdeni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4083 Dátum: 2017.08.04 péntek, 09:57:52 »

Nekem anno Vik a pre-FL autóban tudta a visszazárást beállítani VMC-mel, és az FL2-esekben nem. Utóbb a Forscan már tudja, és nekem az FL2-ben működik is. De ezek szerint a pre-FL-ben is mennie kellene.

A sebességmérő pontosságot én "ki"-ről bekapcsoltam, és most kb. 100-110-ig kisebb a túlmutatás, mint amilyen vastag a mutató. 160 körül ér el oda, hogy amikor pont a 160-on van a mutató, akkor 158-159 között lebeg a GPS szerinti sebesség.

Pillanatnyi fogyi beállítás hol van, melyik menüben?

Nem minden fordítás jött tőlem. Egy csomó - elég hülyeségek - a gyári, központi adatbázisból valók. Azzal nem tudok mit kezdeni.

AndyA
insturment cluster programozásban.

fl előttiekben is menni szokott, bár én a komfort index miatt fl-es gem-et szoktam tenni mindenbe, szóval lehet csak azért ment fl előttinél vigyor3 ja és fl előtti zárakhoz nem szoktam javasolni az automata zárást, van azoknak a nélkül is elég bajuk vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4084 Dátum: 2017.08.04 péntek, 17:25:46 »

Van egy egyre ritkábban előforduló hibám: P2297 - O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1.
Amikor jött a hiba, néztem az érzékelő jelét Forscan-nel (PCM O2S11_V PID). Ha nyomtam a gázt, akkor kb. 0,2V-ig ment le az érték, motorfékben pedig kiült kb. 2,15V-ra.
Most, hogy nem nagyon jön a hiba, gondoltam megnézem változott-e a jelszint. A minap kipróbáltam az androidos Forescan-t, de az nem mutatott semmi értelmes értéket erre a PID-re. Ma újra rákötöttem a notebookra. Ugyanaz az ELM, ugyanaz a Forscan, még a beállításokhoz sem nyúltam a korábbi mérés óta, és mégsem mutat semmit. Fix 0,01V. Hogy a fenébe lehet ez?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #4085 Dátum: 2017.08.04 péntek, 20:36:35 »

Van egy egyre ritkábban előforduló hibám: P2297 - O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1.
Amikor jött a hiba, néztem az érzékelő jelét Forscan-nel (PCM O2S11_V PID). Ha nyomtam a gázt, akkor kb. 0,2V-ig ment le az érték, motorfékben pedig kiült kb. 2,15V-ra.
Most, hogy nem nagyon jön a hiba, gondoltam megnézem változott-e a jelszint. A minap kipróbáltam az androidos Forescan-t, de az nem mutatott semmi értelmes értéket erre a PID-re. Ma újra rákötöttem a notebookra. Ugyanaz az ELM, ugyanaz a Forscan, még a beállításokhoz sem nyúltam a korábbi mérés óta, és mégsem mutat semmit. Fix 0,01V. Hogy a fenébe lehet ez?
Láttam a TDCI topicban, hogy nézted ezt a PID-t, én meg akartam nézni, hogy az enyém mit mutat, de az androidos forscan-nel nem találtam meg, pedig itt a horvátoknál elég sokat jöttünk motorfékkel. Cheesy Nem lehet, hogy megdöglött az a jeladó?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #4086 Dátum: 2017.08.06 vasárnap, 19:01:49 »

Nekem anno Vik a pre-FL autóban tudta a visszazárást beállítani VMC-mel, és az FL2-esekben nem. Utóbb a Forscan már tudja, és nekem az FL2-ben működik is. De ezek szerint a pre-FL-ben is mennie kellene.

A sebességmérő pontosságot én "ki"-ről bekapcsoltam, és most kb. 100-110-ig kisebb a túlmutatás, mint amilyen vastag a mutató. 160 körül ér el oda, hogy amikor pont a 160-on van a mutató, akkor 158-159 között lebeg a GPS szerinti sebesség.

Pillanatnyi fogyi beállítás hol van, melyik menüben?

Nem minden fordítás jött tőlem. Egy csomó - elég hülyeségek - a gyári, központi adatbázisból valók. Azzal nem tudok mit kezdeni.

AndyA

Köszi az infókat most már minden úgy működik ahogy kell. Megvan a visszazárás és a sebességmérő is pontos.  worship

Ahogy HZsolt92 írta a pillanatnyi fogyasztás az IC programozásnál van.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4087 Dátum: 2017.08.06 vasárnap, 19:46:13 »


Pillanatnyi fogyasztást sikerült beállítani.


mivel csináltad?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #4088 Dátum: 2017.08.06 vasárnap, 21:27:13 »

Láttam a TDCI topicban, hogy nézted ezt a PID-t, én meg akartam nézni, hogy az enyém mit mutat, de az androidos forscan-nel nem találtam meg, pedig itt a horvátoknál elég sokat jöttünk motorfékkel. Cheesy Nem lehet, hogy megdöglött az a jeladó?
Köszi, hogy próbáltad. Lehet, hogy csak 2.2-esnél van ez a PID? Mert én gond nélkül megtaláltam android alatt is.
Igen, 99% hogy a jeladó rossz, de azért szeretném méréssel is igazolni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #4089 Dátum: 2017.08.06 vasárnap, 21:44:39 »

Köszi, hogy próbáltad. Lehet, hogy csak 2.2-esnél van ez a PID? Mert én gond nélkül megtaláltam android alatt is.
Igen, 99% hogy a jeladó rossz, de azért szeretném méréssel is igazolni.
Megnézem holnap megint, de én nem találtam.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4090 Dátum: 2017.08.06 vasárnap, 21:45:29 »

Köszi, hogy próbáltad. Lehet, hogy csak 2.2-esnél van ez a PID? Mert én gond nélkül megtaláltam android alatt is.
Igen, 99% hogy a jeladó rossz, de azért szeretném méréssel is igazolni.
egyszer ránézek,de nem marad idő a lakás festés mellett... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #4091 Dátum: 2017.08.06 vasárnap, 22:02:28 »

mivel csináltad?
Forscan + extended licence. IC programozás. Azon belül enabled-re raktam és már ment is.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #4092 Dátum: 2017.08.06 vasárnap, 22:09:07 »

egyszer ránézek,de nem marad idő a lakás festés mellett... Undecided
Amúgy beépítettem a led-et az izzító reléjétől az utastérbe, és indítás előtt/után valóban világít, de most a nyaralás alatt figyeltem forscannel is adatokat, és 3 regenerálásból egyszer sem világított a led. Igaz, hogy mindhárom regenerálás pontosan 1km alatt zajlott le a pályán, 550km-es ciklusonként.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4093 Dátum: 2017.08.06 vasárnap, 22:24:53 »

Forscan + extended licence. IC programozás. Azon belül enabled-re raktam és már ment is.


de egy "sima" ELM-el?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4094 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 07:08:40 »

Amúgy beépítettem a led-et az izzító reléjétől az utastérbe, és indítás előtt/után valóban világít, de most a nyaralás alatt figyeltem forscannel is adatokat, és 3 regenerálásból egyszer sem világított a led. Igaz, hogy mindhárom regenerálás pontosan 1km alatt zajlott le a pályán, 550km-es ciklusonként.


Amikor én mondtam, nem hitte el senki.....  wave

(Üzem meleg motornál izzítógyertyával felmelegíteni a kipufogógázt....  uglystupid2  nyes )
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.07 hétfő, 07:15:09 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4095 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 07:39:41 »


Amikor én mondtam, nem hitte el senki.....  wave

(Üzem meleg motornál izzítógyertyával felmelegíteni a kipufogógázt....  uglystupid2  nyes )
pontosan a megfelelő kipuff hőmérséklet elérésehez kellenek a gyertyák.pont azért nem világított neki a led,mert megvolt a megfelelő hőmérséklet. a pályás tempónál egészen biztosan ez adott.
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.07 hétfő, 07:41:29 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4096 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 07:45:04 »

pontosan a megfelelő kipuff hőmérséklet elérésehez kellenek a gyertyák.pont azért nem világított neki a led,mert megvolt a megfelelő hőmérséklet. a pályás tempónál egészen biztosan ez adott.

 nyes

Na én nem folytatom újra....mert elkezdeni te kezdted.
Mond a magadét, de attól az még hülyeség.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4097 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 07:45:56 »

nyes

Na én nem folytatom újra....mert elkezdeni te kezdted.
Mond a magadét, de attól az még hülyeség.  wave
nagyon helyes.örülök , hogy belátod,feleslegesen beszélsz hülyeséget. worship nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4098 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 07:49:04 »

nagyon helyes.örülök , hogy belátod,feleslegesen beszélsz hülyeséget. worship nyes

Szomorú, hogy a leírt szöveget nem tudod értelmezni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #4099 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 10:36:03 »

de egy "sima" ELM-el?
Igen. Blutooth-os 1.5. Benzines az autóm. Egyszer próbáltuk egy dízellel de ahhoz nem tudott kapcsolódni.
ilyen:
http://www.ebay.co.uk/itm/Mini-ELM327-OBD2-V1-5-Bluetooth-for-Android-BMW-Audi-Toyota-Honda-Ford-Vauxhall-/322561078792?hash=item4b1a237608:g:SnIAAOSwrklVazFB
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.