Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:11:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
73
74
75
76
77
78
79
[
80
]
81
82
83
84
85
86
87
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1790123 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3950 Dátum:
2017.02.25 szombat, 19:43:20 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.25 szombat, 19:35:31
küldök neked egy prolific drivert az emiledre.próbáld ki.
Rendben, köszönöm.
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
jkalocsa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3951 Dátum:
2017.02.25 szombat, 19:52:34 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.02.24 péntek, 22:57:01
Andoid Forscan. Nem tudom neked ezek a PID-ek vannak-e? Csak felcsatlakozva látod. Járó motornál élő adatokkal.
CATEMP11 DPF ELŐTTI HŐMÉRSÉKLET (400-450 REGENKOR, AMUGY ~180-250 FOK)
CATEMP12 DPF HŐMÉRSÉKLET (500-650 REGENKOR, AMUGY ~180-250 FOK)
VALAHOGY ÍGY
DPF_SOOT_LD AKÁR 130% LEHET. Általában e körül kezd regenerálni
DPF_LOAD_LD EZEK A SZÁMÍTOTT TELÍTETTSÉGI ÉRTÉKEK % BAN.. NINCS PONTOS MAGYARÁZATOM SAJNA, ELVILEG KOROM ÉS maradék HAMU TARTALOM.
REGENERÁLÁS UTÁN NEM FELTÉTLENÜL MENNEK 0% ra,
függ attól is milyen körülmények közt zajlott le a regen és a korábbi regenek.
Köszi :-)!
Naplózva
kzrider
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3952 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 19:31:23 »
Szia!
Ha esetleg még fenn áll a probléma akkor próbáld meg azzal amit pü-ben küldtem az emailed re.Nekem ez oldotta meg a driver gondot!
Idézetet írta: bihu - 2017.02.25 szombat, 18:37:42
Ok.
Sikerült elindítanom, de az OBD-t nem ismeri fel, már csak erre kell találnom drivert, de sajnos ami van, az nem jó valamiért hozzá.
Naplózva
2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3953 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 19:58:18 »
Idézetet írta: kzrider - 2017.02.26 vasárnap, 19:31:23
Szia!
Ha esetleg még fenn áll a probléma akkor próbáld meg azzal amit pü-ben küldtem az emailed re.Nekem ez oldotta meg a driver gondot!
Az a win 10-hez jó. A win 7-hez az is jó, amit letölt magának a cucc.
Naplózva
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3954 Dátum:
2017.02.27 hétfő, 15:12:02 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.02.24 péntek, 22:57:01
Andoid Forscan. Nem tudom neked ezek a PID-ek vannak-e? Csak felcsatlakozva látod. Járó motornál élő adatokkal.
CATEMP11 DPF ELŐTTI HŐMÉRSÉKLET (400-450 REGENKOR, AMUGY ~180-250 FOK)
CATEMP12 DPF HŐMÉRSÉKLET (500-650 REGENKOR, AMUGY ~180-250 FOK)
VALAHOGY ÍGY
DPF_SOOT_LD AKÁR 130% LEHET. Általában e körül kezd regenerálni
DPF_LOAD_LD EZEK A SZÁMÍTOTT TELÍTETTSÉGI ÉRTÉKEK % BAN.. NINCS PONTOS MAGYARÁZATOM SAJNA, ELVILEG KOROM ÉS maradék HAMU TARTALOM.
REGENERÁLÁS UTÁN NEM FELTÉTLENÜL MENNEK 0% ra,
függ attól is milyen körülmények közt zajlott le a regen és a korábbi regenek.
Melyik modulhoz tartoznak a fenti PID-ek?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3955 Dátum:
2017.02.27 hétfő, 19:24:43 »
Nem tudtam megnézni, de szerintem PCM. Power Control Modul
Idézetet írta: Tibor69 - 2017.02.27 hétfő, 15:12:02
Melyik modulhoz tartoznak a fenti PID-ek?
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3956 Dátum:
2017.02.27 hétfő, 20:21:08 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2017.02.27 hétfő, 15:12:02
Melyik modulhoz tartoznak a fenti PID-ek?
ezek mind a PCM-ben vannak,de nem minden autóbó ugyan azokat a pideket kezeli a forscan.Jócskán van eltérés fl előtt és után is ,és felszeretségeben is eltérés jelentkezik a pidek között is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3957 Dátum:
2017.02.28 kedd, 14:30:21 »
Sziasztok
Valaki aktivalt mar pillanatnyi fogyasztast benzines mondeon is forscan extended-el?...lehetosegem lenne egy 2005-s muszercsport beszerzesere es allitolag azon mar lehet? Azt lattam hgy volt akinek osszejott a diesel verzional...
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3958 Dátum:
2017.02.28 kedd, 15:57:08 »
Idézetet írta: toby_as - 2017.02.28 kedd, 14:30:21
Sziasztok
Valaki aktivalt mar pillanatnyi fogyasztast benzines mondeon is forscan extended-el?...lehetosegem lenne egy 2005-s muszercsport beszerzesere es allitolag azon mar lehet? Azt lattam hgy volt akinek osszejott a diesel verzional...
Szerintem mindegy,hogy benzin vagy dizil,a programban csak aktiválni kell(különben most is megteheted,de nem fog mutatni semmit
).Nem csak a műszercsoportot kell cserélni infós index kar is kell.
De mielőtt megveszed kérdezd meg,hogy tudja a fedkomp(lehet,csak 2006 utániak tudják).
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.28 kedd, 16:01:01 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3959 Dátum:
2017.02.28 kedd, 17:44:53 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.02.28 kedd, 15:57:08
Szerintem mindegy,hogy benzin vagy dizil,a programban csak aktiválni kell(különben most is megteheted,de nem fog mutatni semmit
).Nem csak a műszercsoportot kell cserélni infós index kar is kell.
De mielőtt megveszed kérdezd meg,hogy tudja a fedkomp(lehet,csak 2006 utániak tudják).
dehogy.az enyém 2004es volt és tudta.Amúgy 2003 előttiekről állították ezt korábban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3960 Dátum:
2017.02.28 kedd, 20:12:41 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.02.28 kedd, 15:57:08
Szerintem mindegy,hogy benzin vagy dizil,a programban csak aktiválni kell(különben most is megteheted,de nem fog mutatni semmit
).Nem csak a műszercsoportot kell cserélni infós index kar is kell.
De mielőtt megveszed kérdezd meg,hogy tudja a fedkomp(lehet,csak 2006 utániak tudják).
Idézetet írta: alf® - 2017.02.28 kedd, 17:44:53
dehogy.az enyém 2004es volt és tudta.Amúgy 2003 előttiekről állították ezt korábban.
A kapcsolo az mar megvan, a sajat muszercsoportomban mar reg aktivalva lett az atlagfogyasztas. Most a pillanatnyit szeretnem , de ahhoz mar ujab oracsoport kel amit most keresek... Jo hallani hogy 2004-en is mukodott...Ha sikerul majd referalok.
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3961 Dátum:
2017.03.01 szerda, 09:32:56 »
Talkford-on találtam Ford Kuga DW10C-n működő PID-eket. Hétvégén kipróbálom őket Torque Pro app-pal Mondeo MK4 Facelift DW10C motornál:
Name,ShortName,ModeAndPID,Equation,Min Value,Max Value,Units,Header
EGT 1,EGT 1,2203F4,A*5,100,700,°C,Auto
EGT 2,EGT 2,2203F5,A*5,100,700,°C,Auto
DPF Soot Load %,DPF Load,220579,(A*256)+B,0,200,%,Auto
DPF Soot Load,DPF PM,22057B,((A*256)+B)/10,0,100,g,Auto
DPF Differential Pressure,DPF DP,220405,A,0,100,kPa,Auto
Intake Shutter Valve,ISV,22046C,(A*100)/255,0,100,%,Auto
Glow Plugs,Glow,2203B8,A,0,1,,Auto
Fuel Temperature A,Fuel Temp,220522,A-40,-40,100,°C,Auto
EGR Percent,EGR,22F42C,A,0,100,%,Auto
Air-Fuel Ratio,AFR,22F434,(((A*256)+B)*0.0000305)*14.6487526178,0,30,,Auto
Lambda,Lambda,22F434,((A*256)+B)*0.0000305,0,2,,Auto
Manifold Pressure (high resulotion),MAP,220370,((A*256)+B)*0.25,0,300,kPa,Auto
Vaporizer Duty Cycle,Vaporizer,22041E,(A*256)+B,0,100,Hz,Auto
Charge Air Temperature,CAT,22051C,A-40,0,100,°C,Auto
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3962 Dátum:
2017.03.01 szerda, 17:56:48 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2017.03.01 szerda, 09:32:56
Talkford-on találtam Ford Kuga DW10C-n működő PID-eket. Hétvégén kipróbálom őket Torque Pro app-pal Mondeo MK4 Facelift DW10C motornál:
Name,ShortName,ModeAndPID,Equation,Min Value,Max Value,Units,Header
EGT 1,EGT 1,2203F4,A*5,100,700,°C,Auto
EGT 2,EGT 2,2203F5,A*5,100,700,°C,Auto
DPF Soot Load %,DPF Load,220579,(A*256)+B,0,200,%,Auto
DPF Soot Load,DPF PM,22057B,((A*256)+B)/10,0,100,g,Auto
DPF Differential Pressure,DPF DP,220405,A,0,100,kPa,Auto
Intake Shutter Valve,ISV,22046C,(A*100)/255,0,100,%,Auto
Glow Plugs,Glow,2203B8,A,0,1,,Auto
Fuel Temperature A,Fuel Temp,220522,A-40,-40,100,°C,Auto
EGR Percent,EGR,22F42C,A,0,100,%,Auto
Air-Fuel Ratio,AFR,22F434,(((A*256)+B)*0.0000305)*14.6487526178,0,30,,Auto
Lambda,Lambda,22F434,((A*256)+B)*0.0000305,0,2,,Auto
Manifold Pressure (high resulotion),MAP,220370,((A*256)+B)*0.25,0,300,kPa,Auto
Vaporizer Duty Cycle,Vaporizer,22041E,(A*256)+B,0,100,Hz,Auto
Charge Air Temperature,CAT,22051C,A-40,0,100,°C,Auto
a PIDeket nem a neten lehet találni.Az az összes az autódban van,és a progi csak megjeleníti őket.Ami nincs benne,az nem is lesz....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kzrider
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3963 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 20:07:35 »
Sziasztok!
Elmconfigot szeretnék telepíteni a laptopra win 8.1-re ,de akár milyen verziót próbálok feltenni,mindig ezt a hibaüzenetet dobja fel: Component 'mswinsck.ocx' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid
Valaki tudja erre a megoldást?
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
csaszy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
O
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3964 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 20:20:08 »
Idézetet írta: kzrider - 2017.03.02 csütörtök, 20:07:35
Sziasztok!
Elmconfigot szeretnék telepíteni a laptopra win 8.1-re ,de akár milyen verziót próbálok feltenni,mindig ezt a hibaüzenetet dobja fel: Component 'mswinsck.ocx' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid
Valaki tudja erre a megoldást?
Előre is köszönöm a segítséget!
Szia.Regisztrácios ,kompatibilitási probléma.Ha értesz a Windows-hoz megoldhato elméletileg, de xp vagy win7 alatt jobban fut a program szerintem.
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_8-files/how-do-i-register-mswinsckocx-file-on-windows-8/6f971a7d-70b8-412c-88fb-c26d869251df
Naplózva
https://t.me/pump_upp
kzrider
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3965 Dátum:
2017.03.02 csütörtök, 21:20:48 »
Köszi a gyors segítséget,de sajna a leírás alapján sem sikerül!
Idézetet írta: csaszy - 2017.03.02 csütörtök, 20:20:08
Szia.Regisztrácios ,kompatibilitási probléma.Ha értesz a Windows-hoz megoldhato elméletileg, de xp vagy win7 alatt jobban fut a program szerintem.
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_8-files/how-do-i-register-mswinsckocx-file-on-windows-8/6f971a7d-70b8-412c-88fb-c26d869251df
Naplózva
2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3966 Dátum:
2017.03.06 hétfő, 09:53:59 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.01 szerda, 17:56:48
a PIDeket nem a neten lehet találni.Az az összes az autódban van,és a progi csak megjeleníti őket.Ami nincs benne,az nem is lesz....
OK, értem.
A hétvégén leellenőriztem: Az alábbi PID scriptek Torque Pro app-pal működnek a DW10C motorkódú Mondeo MK4 Facelift-nél. Ford Kuga DW10C esetén is jók.
Name,ShortName,ModeAndPID,Equation,Min Value,Max Value,Units,Header
EGT 1,EGT 1,2203F4,A*5,100,700,°C,Auto
EGT 2,EGT 2,2203F5,A*5,100,700,°C,Auto
DPF Soot Load %,DPF Load,220579,(A*256)+B,0,200,%,Auto
DPF Soot Load,DPF PM,22057B,((A*256)+B)/10,0,100,g,Auto
DPF Differential Pressure,DPF DP,220405,A,0,100,kPa,Auto
Intake Shutter Valve,ISV,22046C,(A*100)/255,0,100,%,Auto
Glow Plugs,Glow,2203B8,A,0,1,,Auto
Fuel Temperature A,Fuel Temp,220522,A-40,-40,100,°C,Auto
EGR Percent,EGR,22F42C,A,0,100,%,Auto
Air-Fuel Ratio,AFR,22F434,(((A*256)+B)*0.0000305)*14.6487526178,0,30,,Auto
Lambda,Lambda,22F434,((A*256)+B)*0.0000305,0,2,,Auto
Manifold Pressure (high resulotion),MAP,220370,((A*256)+B)*0.25,0,300,kPa,Auto
Vaporizer Duty Cycle,Vaporizer,22041E,(A*256)+B,0,100,Hz,Auto
Charge Air Temperature,CAT,22051C,A-40,0,100,°C,Auto
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3967 Dátum:
2017.03.07 kedd, 09:40:20 »
Kollégák, egy kérdés.
Ha kicserélek egy porlasztót, és a korrekciót megcsinálom (Forscan) a beütött számsorral, de csak ezen hengernél, akkor az illető henger (porlasztó) tanult értékei is törlődnek az újrakódolással? Vagy csak akku saru levételével?
Tehát le kell-e vegyem az aksisarut? Mert akkor a többi tanultját is elfelejti.
Vagy esetleg a tanult értékeknek nincs akkora hatása hogy még ezzel is érdemes lenne foglalkozni?
kösz
alul hogy milyen ótóról is van szó
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3968 Dátum:
2017.03.07 kedd, 10:03:48 »
Idézetet írta: agostonb - 2017.03.07 kedd, 09:40:20
Kollégák, egy kérdés.
Ha kicserélek egy porlasztót, és a korrekciót megcsinálom (Forscan) a beütött számsorral, de csak ezen hengernél, akkor az illető henger (porlasztó) tanult értékei is törlődnek az újrakódolással? Vagy csak akku saru levételével?
Tehát le kell-e vegyem az aksisarut? Mert akkor a többi tanultját is elfelejti.
Vagy esetleg a tanult értékeknek nincs akkora hatása hogy még ezzel is érdemes lenne foglalkozni?
kösz
alul hogy milyen ótóról is van szó
Már bocsi, de be is baxna, ha akksisaru levétel után elfelejtené az eddig tanultakat a porlasztókról.
Az illető henger adatai nyilván törlődnek, hiszen pont azt írod felül az új kóddal. Ezzel mondod meg neki, hogy új a csúcs, ezek az alapadatok, tessék elkezdeni betanulni az új kezdőérték alapján.
A tanult értékeknek természetesen nagyon is komoly hatása van. Pl. halódó porlasztóknál azért szokták eladás előtt frissen beírni a kódokat, hogy a tanult "halott" állapotot elfelejtse a masina, és mire újra rájön, hogy halottak, addigra már futott 5-10-15 ezret az új tulajnál - de az már nem az eladó problémája addigra.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3969 Dátum:
2017.03.10 péntek, 17:32:26 »
Tudja valaki mi lehet aba baj?Torque lite programot töltöttem le a telomra amit bt.-elm-el próbálok csatlakoztatni a kocsihoz,de valamiért az ecuhoz nem kapcsolódik.Bt.-s elm van kettő is (kis kék,meg ami úgy néz ki mint a kábeles csak kábel nélkül).Egyikkel sem kapcsolódik.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3970 Dátum:
2017.03.10 péntek, 17:34:19 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2017.03.10 péntek, 17:32:26
Tudja valaki mi lehet aba baj?Torque lite programot töltöttem le a telomra amit bt.-elm-el próbálok csatlakoztatni a kocsihoz,de valamiért az ecuhoz nem kapcsolódik.Bt.-s elm van kettő is (kis kék,meg ami úgy néz ki mint a kábeles csak kábel nélkül).Egyikkel sem kapcsolódik.
javaslom,hogy ne telóval,és ne Torque-val.
Laptop-akár BT-val is,és Forscan.A másik csak bosszantóan játékszer....És ez is ingyenes.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3971 Dátum:
2017.03.10 péntek, 17:36:57 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2017.03.10 péntek, 17:32:26
Tudja valaki mi lehet aba baj?Torque lite programot töltöttem le a telomra amit bt.-elm-el próbálok csatlakoztatni a kocsihoz,de valamiért az ecuhoz nem kapcsolódik.Bt.-s elm van kettő is (kis kék,meg ami úgy néz ki mint a kábeles csak kábel nélkül).Egyikkel sem kapcsolódik.
A készülék párosítása után a beállításban(torque-ban) az bt-s csatlakoztatásnál beállítottad a bt-elm-et?
Nálam mindíg az okosórámat csatlakoztatja először.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3972 Dátum:
2017.03.10 péntek, 17:49:37 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.03.10 péntek, 17:36:57
A készülék párosítása után a beállításban(torque-ban) az bt-s csatlakoztatásnál beállítottad a bt-elm-et?
Nálam mindíg az okosórámat csatlakoztatja először.
igen párosítottam az eszközt.csak az ecuval nem csatlakozik
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3973 Dátum:
2017.03.10 péntek, 17:51:13 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.10 péntek, 17:34:19
javaslom,hogy ne telóval,és ne Torque-val.
Laptop-akár BT-val is,és Forscan.A másik csak bosszantóan játékszer....És ez is ingyenes.
én is a kábelest használom.viszont egr hibát jó lenne törölgetni vele
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3974 Dátum:
2017.03.10 péntek, 17:58:50 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2017.03.10 péntek, 17:51:13
én is a kábelest használom.viszont egr hibát jó lenne törölgetni vele
akkor pedig vegyél egy torque pro-t.vagy szerezz....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3975 Dátum:
2017.03.10 péntek, 18:12:38 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2017.03.10 péntek, 17:49:37
igen párosítottam az eszközt.csak az ecuval nem csatlakozik
Az sem mindegy,melyik verziószámút használod(a legújabbal nem ment,és egy régebbit raktam fel,azzal meg simán jó volt 1.8.16)
Nem csak párosítani kell,hanem beállítani a BT eszközt is.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3976 Dátum:
2017.03.10 péntek, 18:16:33 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.03.10 péntek, 18:12:38
Az sem mindegy,melyik verziószámút használod(a legújabbal nem ment,és egy régebbit raktam fel,azzal meg simán jó volt 1.8.16)
Nem csak párosítani kell,hanem beállítani a BT eszközt is.
https://www.kephost.com/images/2017/03/10/Screenshot_2017-03-10-18-04-31.md.png
ott is ki van választva a bt. eszköz
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.10 péntek, 19:09:21 írta AndyA
»
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3977 Dátum:
2017.03.10 péntek, 19:32:04 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.10 péntek, 17:58:50
akkor pedig vegyél egy torque pro-t.vagy szerezz....
pro-t is vettem úgy sem kapcsolódik az ecu-hoz.eszközzel összekapcsolódik,de a kocsival nem
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3978 Dátum:
2017.03.10 péntek, 19:33:36 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2017.03.10 péntek, 19:32:04
pro-t is vettem úgy sem kapcsolódik az ecu-hoz.eszközzel összekapcsolódik,de a kocsival nem
próbáld ezzel:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.astech.forscanlite
vagy ingyen:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.astech.forscandemo
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3979 Dátum:
2017.03.10 péntek, 19:56:29 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.10 péntek, 19:33:36
próbáld ezzel:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.astech.forscanlite
vagy ingyen:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.astech.forscandemo
köszi.holnap próbálom
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3980 Dátum:
2017.03.10 péntek, 21:09:46 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2017.03.10 péntek, 19:56:29
köszi.holnap próbálom
Mi a verzioszama az elm olvasonak?
Nalam a v2.1 csak az mk4-es ECU-val, a v1.5 mk3 es mk4 ECU-val tud kommunikalni:
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg1063757#msg1063757
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.10 péntek, 21:17:09 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3981 Dátum:
2017.03.10 péntek, 21:17:01 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2017.03.10 péntek, 21:09:46
Mi a verzioszama az elm olvasonak?
Nalam a v2.1 csak az mk4-es ECU-val, a v1.5 mk3 es mk4 ECU-val tud kommunikalni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg1063757#msg1063757
akkor ott lehet a gond ez is 2.1
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3982 Dátum:
2017.03.10 péntek, 21:28:28 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2017.03.10 péntek, 21:17:01
akkor ott lehet a gond ez is 2.1
Szia.
Ha nem gond elküldtem e-mailodra teljesen oké az 1.8.16 apk.
jó szórakozást.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3983 Dátum:
2017.03.10 péntek, 21:41:13 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.03.10 péntek, 21:28:28
Szia.
Ha nem gond elküldtem e-mailodra teljesen oké az 1.8.16 apk.
jó szórakozást.
köszi megkaptam,de ez valami kínai üzenetküldō program vagy nem is tudom mi.apk fájl azt rejti
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3984 Dátum:
2017.03.10 péntek, 21:43:18 »
Ha valakinek van esetleg elm 327 1.5 arra lehet vevő lennék
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3985 Dátum:
2017.03.10 péntek, 21:43:54 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2017.03.10 péntek, 21:41:13
köszi megkaptam,de ez valami kínai üzenetküldō program vagy nem is tudom mi.apk fájl azt rejti
Azért írtam,hogy rendben van(nekem már lassan 1/2 éve megvan)jól működik.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3986 Dátum:
2017.03.10 péntek, 21:46:36 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2017.03.10 péntek, 21:43:18
Ha valakinek van esetleg elm 327 1.5 arra lehet vevő lennék
Nekem van egy kék BT-s meg folyamatban(úton) van egy usb-s elm 1.5 mindkettő.
Persze Fordhoz.
Írtam PÜ-t.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.10 péntek, 21:54:50 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3987 Dátum:
2017.03.10 péntek, 22:17:02 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.03.10 péntek, 21:46:36
Nekem van egy kék BT-s meg folyamatban(úton) van egy usb-s elm 1.5 mindkettő.
Persze Fordhoz.
Írtam PÜ-t.
kèk van nekem is még megnézem milyen.
Usb van kettô is azokkal megy faszán
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3988 Dátum:
2017.03.11 szombat, 00:42:09 »
valaki hasznal itt Forscan-t MacBook-on?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3989 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 19:47:58 »
A forscan-ban mi van "Táplálási Soros Szabályozó Modul"-nak fordítva és miért? Ez a PCM magyar neve akar lenni? Ha igen, a powertrain control module-ból hogy lett ez?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3990 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 19:49:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.03.23 csütörtök, 19:47:58
A forscan-ban mi van "Táplálási Soros Szabályozó Modul"-nak fordítva és miért? Ez a PCM magyar neve akar lenni? Ha igen, a powertrain control module-ból hogy lett ez?
Kérdezd AdminA-t, elméletileg ő segédkezett a magyar fordításban!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3991 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 19:56:50 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.03.23 csütörtök, 19:49:39
Kérdezd AdminA-t, elméletileg ő segédkezett a magyar fordításban!
Én csak a program szövegeit fordítottam. Ami a Ford saját, központi fordítása, abban vannak ilyen ordas baromságok. De nyilván a ForScan is azt használja, hiszen azt lefordítani túl sok lenne.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3992 Dátum:
2017.03.23 csütörtök, 19:58:30 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.03.23 csütörtök, 19:47:58
A forscan-ban mi van "Táplálási Soros Szabályozó Modul"-nak fordítva és miért? Ez a PCM magyar neve akar lenni? Ha igen, a powertrain control module-ból hogy lett ez?
Ez a kifejezés nem szerepel abban a szövegben sehol, amit én a ForScaneseknek fordítottam. Ez központi Ford izé lesz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3993 Dátum:
2017.03.24 péntek, 11:23:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.03.23 csütörtök, 19:58:30
Ez a kifejezés nem szerepel abban a szövegben sehol, amit én a ForScaneseknek fordítottam. Ez központi Ford izé lesz.
AndyA
Akkor ez olyan, mint az iDS-ben a "sebességváltó: kézikönyv" ? (gyk: transmission: manual)
Aztán meg csodálkozunk, hogy a szagszervizesek nehezen boldogulnak...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3994 Dátum:
2017.03.24 péntek, 12:01:32 »
Hi,
Tudja valaki, hogy MK1 - MK2 -diaghoz melyik szoftverrel érdemes rámenni?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3995 Dátum:
2017.03.24 péntek, 12:20:42 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.03.24 péntek, 12:01:32
Hi,
Tudja valaki, hogy MK1 - MK2 -diaghoz melyik szoftverrel érdemes rámenni?
villogtatós lámpa van hozzá. Ha van OBD csati, és 1994 utáni benzines, akkor van rá esély, hogy forscan láthatja.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3996 Dátum:
2017.03.25 szombat, 05:25:03 »
Üdv !
Olyan kérdésem lenne , hogy elm327 usb-s interface kompatibilis lehet IDS v85 programmal?
Naplózva
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3997 Dátum:
2017.03.25 szombat, 08:14:38 »
Idézetet írta: Trendwalker2010 - 2017.03.25 szombat, 05:25:03
Üdv !
Olyan kérdésem lenne , hogy elm327 usb-s interface kompatibilis lehet IDS v85 programmal?
nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3998 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 14:45:30 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.03.24 péntek, 12:20:42
villogtatós lámpa van hozzá. Ha van OBD csati, és 1994 utáni benzines, akkor van rá esély, hogy forscan láthatja.
1997 1,6 brenyásban már van OBD. A BT -os ELMnek már tápot is ad, de lófx sem látszik --- nem csatlakozik az autóhoz.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #3999 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 17:57:06 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.03.27 hétfő, 14:45:30
1997 1,6 brenyásban már van OBD. A BT -os ELMnek már tápot is ad, de lófx sem látszik --- nem csatlakozik az autóhoz.
Dróttal próbáld. USB-vel.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
73
74
75
76
77
78
79
[
80
]
81
82
83
84
85
86
87
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ