Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:29:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diagnosztika  (Megtekintve 1789121 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 19:12:00 »

Sziasztok. Voltam MA diagnosztikán. Lengés csillapítókat néztek és fékpad. 120.000 km van az autómban, 2,5 éves.
Fékek: első tengely:Gördülési ellenállás: Bal=0,16 Jobb= 0,14, Max fékerő: Bal=2,54 Jobb=2,68.
Hátsó tengely:Gördülési ellenállás: Bal=0,12 Jobb= 0,14, Max fékerő: Bal=1,71 Jobb=1,81.  
Kézifék Gördülési ellenállás: Bal=0,12 Jobb= 0,14, Max fékerő: Bal=1,33 Jobb=1,52.
Mérés alapján nem szorul a jobb hátsó kerekem. ( Én panaszkodom folyamatosan arról, hogy sivít a jobb hátsóm).
Lengéscsillapítók:
Első tengely:Bal oldal. Kerékterhelés: 485 kg csillapítottság: 63%. Jobb oldal. Kerékterhelés: 453 kg csillapítottság: 65%.
Hátsó tengely:Bal oldal. Kerékterhelés: 320 kg csillapítottság: 61%. Jobb oldal. Kerékterhelés: 299 kg csillapítottság: 46%. ??
A kerékterhelés azért tér el, mert egy szerelő benne ült a bal oldalon. Viszont a hátsó tengely csillapításánál nagy a különbség, vagy ez még elfogadható? Ja és zsír új csillapítóknál 100% körüli értéket kellene kapni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 19:15:00 »

Kombi, Tdci az autó, a gömbcsuklókat is átnézték azok OK!
Szinpatikusak voltak a szerelő srácok. Ez egy nyílt nap keretében történt a salgótarjáni Romhányi Ford-nál. Ja, javasoltak egy futómű állítást, mert a gumik valahogy úgy voltak kopva, hogy a hátsóknak a belső része, az elsőknek meg a külső része volt kopottabb, de majd csak gumizás után állíttatom be.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 19:31:00 »

Sziasztok. Voltam MA diagnosztikán. Lengés csillapítókat néztek és fékpad. 120.000 km van az autómban, 2,5 éves.
Fékek: első tengely:Gördülési ellenállás: Bal=0,16 Jobb= 0,14, Max fékerő: Bal=2,54 Jobb=2,68.
Hátsó tengely:Gördülési ellenállás: Bal=0,12 Jobb= 0,14, Max fékerő: Bal=1,71 Jobb=1,81.  
Kézifék Gördülési ellenállás: Bal=0,12 Jobb= 0,14, Max fékerő: Bal=1,33 Jobb=1,52.
Mérés alapján nem szorul a jobb hátsó kerekem. ( Én panaszkodom folyamatosan arról, hogy sivít a jobb hátsóm).
Lengéscsillapítók:
Első tengely:Bal oldal. Kerékterhelés: 485 kg csillapítottság: 63%. Jobb oldal. Kerékterhelés: 453 kg csillapítottság: 65%.
Hátsó tengely:Bal oldal. Kerékterhelés: 320 kg csillapítottság: 61%. Jobb oldal. Kerékterhelés: 299 kg csillapítottság: 46%. ??
A kerékterhelés azért tér el, mert egy szerelő benne ült a bal oldalon. Viszont a hátsó tengely csillapításánál nagy a különbség, vagy ez még elfogadható? Ja és zsír új csillapítóknál 100% körüli értéket kellene kapni?
A sivításhoz.
Azt hiszem akkor mi beszélgettünk a legutóbbi talin. (Ezüst 116 pacis kombi ugye??) Hasonló sivítás volt nekünk is a III-as kombin. Most cserélték a féktárscákat + betéteket. A sivítás megszünt, és ahogy elnézem a betéteket, szóval.. A hátsó bal oldal betétei olyan 80%osak míg a jobb hátsók csontra elkoptak!!! A felületük teljesen felüvegesedett.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 20:16:00 »

A sivításhoz.
Azt hiszem akkor mi beszélgettünk a legutóbbi talin. (Ezüst 116 pacis kombi ugye??) Hasonló sivítás volt nekünk is a III-as kombin. Most cserélték a féktárscákat + betéteket. A sivítás megszünt, és ahogy elnézem a betéteket, szóval.. A hátsó bal oldal betétei olyan 80%osak míg a jobb hátsók csontra elkoptak!!! A felületük teljesen felüvegesedett.
igen, mi kitárgyaltuk ezt a témát személyesen is. Nekem egyenlőre egyformák a betétek, és üvegesedés nyomai sincsennek, és amint látod az értékekből nem is fékeződik a tárcsa sima gurulásnál. Egyébként a felnid nagyon jól mutat, de még feltéve, gumizva nem láttam, csak a bőr garnitúrám.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2006.04.09 vasárnap, 21:16:00 »

A sivításhoz.
Azt hiszem akkor mi beszélgettünk a legutóbbi talin. (Ezüst 116 pacis kombi ugye??) Hasonló sivítás volt nekünk is a III-as kombin. Most cserélték a féktárscákat + betéteket. A sivítás megszünt, és ahogy elnézem a betéteket, szóval.. A hátsó bal oldal betétei olyan 80%osak míg a jobb hátsók csontra elkoptak!!! A felületük teljesen felüvegesedett.
Nincs 116-os, csak 115-ös...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 08:16:00 »

Sziasztok. Voltam MA diagnosztikán. Lengés csillapítókat néztek és fékpad. 120.000 km van az autómban, 2,5 éves.
Fékek: első tengely:Gördülési ellenállás: Bal=0,16 Jobb= 0,14, Max fékerő: Bal=2,54 Jobb=2,68.
Hátsó tengely:Gördülési ellenállás: Bal=0,12 Jobb= 0,14, Max fékerő: Bal=1,71 Jobb=1,81.  
Kézifék Gördülési ellenállás: Bal=0,12 Jobb= 0,14, Max fékerő: Bal=1,33 Jobb=1,52.
Mérés alapján nem szorul a jobb hátsó kerekem. ( Én panaszkodom folyamatosan arról, hogy sivít a jobb hátsóm).
Lengéscsillapítók:
Első tengely:Bal oldal. Kerékterhelés: 485 kg csillapítottság: 63%. Jobb oldal. Kerékterhelés: 453 kg csillapítottság: 65%.
Hátsó tengely:Bal oldal. Kerékterhelés: 320 kg csillapítottság: 61%. Jobb oldal. Kerékterhelés: 299 kg csillapítottság: 46%. ??
A kerékterhelés azért tér el, mert egy szerelő benne ült a bal oldalon. Viszont a hátsó tengely csillapításánál nagy a különbség, vagy ez még elfogadható? Ja és zsír új csillapítóknál 100% körüli értéket kellene kapni?
Lengescsillapito: a jobb hatso szerintem tuti rossz. Cserelni parban illik.
 
Uj gatlok 100%: berendezestol fugg. Van ahol pl 70-75%-rol indul a zsir uj is, ezert kerdezd meg a szerviztol.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #406 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 10:18:00 »

igen, mi kitárgyaltuk ezt a témát személyesen is. Nekem egyenlőre egyformák a betétek, és üvegesedés nyomai sincsennek, és amint látod az értékekből nem is fékeződik a tárcsa sima gurulásnál. Egyébként a felnid nagyon jól mutat, de még feltéve, gumizva nem láttam, csak a bőr garnitúrám.
Felni? Ne is mond. Rossz illesztőgyűrűt adtak hozzá, és így nem merem feltenni. Most intézem a cserét. Csak hát Ők Tatabányán vannak, Én meg Kismaroson. Cirka 220km oda-vissza. A gumikat már feltették rá, nagyon pöpec.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 11:44:00 »

Sziasztok. Voltam MA diagnosztikán. Lengés csillapítókat néztek és fékpad. 120.000 km van az autómban, 2,5 éves.
Fékek: első tengely:Gördülési ellenállás: Bal=0,16 Jobb= 0,14, Max fékerő: Bal=2,54 Jobb=2,68.
Hátsó tengely:Gördülési ellenállás: Bal=0,12 Jobb= 0,14, Max fékerő: Bal=1,71 Jobb=1,81.  
Kézifék Gördülési ellenállás: Bal=0,12 Jobb= 0,14, Max fékerő: Bal=1,33 Jobb=1,52.
Mérés alapján nem szorul a jobb hátsó kerekem. ( Én panaszkodom folyamatosan arról, hogy sivít a jobb hátsóm).
Lengéscsillapítók:
Első tengely:Bal oldal. Kerékterhelés: 485 kg csillapítottság: 63%. Jobb oldal. Kerékterhelés: 453 kg csillapítottság: 65%.
Hátsó tengely:Bal oldal. Kerékterhelés: 320 kg csillapítottság: 61%. Jobb oldal. Kerékterhelés: 299 kg csillapítottság: 46%. ??
A kerékterhelés azért tér el, mert egy szerelő benne ült a bal oldalon. Viszont a hátsó tengely csillapításánál nagy a különbség, vagy ez még elfogadható? Ja és zsír új csillapítóknál 100% körüli értéket kellene kapni?
Micsoda csoda adatsor mit kóstál és mennyi idő egy ilyen, ha nem nyílt napUn teszik ??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 13:40:00 »

A levegöszürö nem rég volt cserélve. A zöldkártyán is alacsony volt a CO. A baj csak az, hogy a katalizátor mindig szétesik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 14:43:00 »

A levegöszürö nem rég volt cserélve. A zöldkártyán is alacsony volt a CO. A baj csak az, hogy a katalizátor mindig szétesik.
Milyen-mikori a gép? Mit is jelent a szétesik? Mekkora a fogyi? Kat nélkül próbáltad (ne menj úgy messzire)? "Gyárira" cserélted anno (a bosal uni valahol 16K)?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #410 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 19:45:00 »

A levegöszürö nem rég volt cserélve. A zöldkártyán is alacsony volt a CO. A baj csak az, hogy a katalizátor mindig szétesik.
Milyen a mondid? A katalizátor legtöbb esetben a gyújtáshibától törik össze, de lehet, hogy dől bele a benya és szétég.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2006.04.10 hétfő, 20:38:00 »

Lengescsillapito: a jobb hatso szerintem tuti rossz. Cserelni parban illik.
 
Uj gatlok 100%: berendezestol fugg. Van ahol pl 70-75%-rol indul a zsir uj is, ezert kerdezd meg a szerviztol.
Utána érdeklődtem a szervízben, és megerősítették, hogy ezzel a mérővel (ENERGOTEST EUSAMA) a zsír új lengéscsillapítók olyan 75%-an teljesítenek. A Jobb hátsó viszont tényleg aggasztó. Mindjárt kérek is egy árajánlatot a Nagyautótól. Vagy valamelyik klubtárs ebben is tud segíteni???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2006.04.27 csütörtök, 14:38:00 »

A levegöszürö nem rég volt cserélve. A zöldkártyán is alacsony volt a CO. A baj csak az, hogy a katalizátor mindig szétesik.
szeretem a fordokat. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2006.07.11 kedd, 00:28:00 »

Hello! Tud valaki segíteni? Szeretném összekötni a verdát egy pc-vel az odb csatin keresztül. Csinált már ilyent valaki? Hibakód olvasást, törlést, diag progik futtatását szeretném megoldani valahogy. 2003-as faceliftes tdci.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2006.07.11 kedd, 10:22:00 »

Hello! Tud valaki segíteni? Szeretném összekötni a verdát egy pc-vel az odb csatin keresztül. Csinált már ilyent valaki? Hibakód olvasást, törlést, diag progik futtatását szeretném megoldani valahogy. 2003-as faceliftes tdci.
Sztem egy pár évet ugorj vissza, mert MKII-nél csináltak ilyet, és akkor ment a diskurzus is itt!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2006.07.11 kedd, 12:45:00 »

Köszi, ma délelőtt végigolvastam a topikot és küldtem is egy mailt az illetékesnek.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #416 Dátum: 2006.07.11 kedd, 12:47:00 »

Hello! Tud valaki segíteni? Szeretném összekötni a verdát egy pc-vel az odb csatin keresztül. Csinált már ilyent valaki? Hibakód olvasást, törlést, diag progik futtatását szeretném megoldani valahogy. 2003-as faceliftes tdci.
Igen. Az egyik a Petya, a másik az englishman. Az utóbbi összekötötte, és átlagfogyit, meg ilyesmit lehetett nézegetni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 15:06:00 »

Hát a felhívásomra senki sem aktivizálta magát. Lehet, azért mert az OBD-t odb-nem írtam? Na mindegy. Most végzek tudományos kísérleteket, majd elmesélem, mire jutok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 15:34:00 »

Hát a felhívásomra senki sem aktivizálta magát. Lehet, azért mert az OBD-t odb-nem írtam? Na mindegy. Most végzek tudományos kísérleteket, majd elmesélem, mire jutok.
Engem érdekel az eredmény, csak épp többféle dolgot csinálok, így érdemben nincs időm ezzel (sem) foglalkozni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #419 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 15:40:00 »

Hát a felhívásomra senki sem aktivizálta magát. Lehet, azért mert az OBD-t odb-nem írtam? Na mindegy. Most végzek tudományos kísérleteket, majd elmesélem, mire jutok.
Szia TZS!
Engem is nagyon érdekelne (illetve inkább a férjemet) a PC vel való összekötés., milyen stádiumba jársz? Programod van hozzá? Esetleg valami csatlakozó rajz?? Szóval ha jutottál valamire mindenképp értesíts engem is légyszi.
Köszi Timy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 16:59:00 »

Szia TZS!
Engem is nagyon érdekelne (illetve inkább a férjemet) a PC vel való összekötés., milyen stádiumba jársz? Programod van hozzá? Esetleg valami csatlakozó rajz?? Szóval ha jutottál valamire mindenképp értesíts engem is légyszi.
Köszi Timy
Hát a dolog kicsit bonyolultabb, mint azt gondoltam. Mivel, a Fordok alapvetően két féle protokolt használnak KWP2000 és PWM és nem tudni, melyiket, mert váltogatják, állítólag. Most éppen egy univerzális interface-el kísérletezek. Alapvetően hibakód olvasást, törlést és online motoradatokat szeretnék megjeleníteni, de lehetőség van az összes szenzor tesztjére, a motor vezérlő programjának átírására (na az dúrva, nem ajánlom senkinek), illetve amolyan virtuális teljesítmény mérésre is. A km óra árírása az egy teljesen más megoldást igényel, azzal most nem foglalkozok. Rengeteg program létezik, most azokkal kísérletezek, hogy melyik gomb micsoda.
A csatlakozó kiosztással nem mész sokra, mert kell egy interface is, ami a megfelelő protokollal illeszti a pc-t. De kapni már olyan kábelt ami interface-es. Csak nem óccsó...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 17:48:00 »

Hát a dolog kicsit bonyolultabb, mint azt gondoltam. Mivel, a Fordok alapvetően két féle protokolt használnak KWP2000 és PWM és nem tudni, melyiket, mert váltogatják, állítólag. Most éppen egy univerzális interface-el kísérletezek. Alapvetően hibakód olvasást, törlést és online motoradatokat szeretnék megjeleníteni, de lehetőség van az összes szenzor tesztjére, a motor vezérlő programjának átírására (na az dúrva, nem ajánlom senkinek), illetve amolyan virtuális teljesítmény mérésre is. A km óra árírása az egy teljesen más megoldást igényel, azzal most nem foglalkozok. Rengeteg program létezik, most azokkal kísérletezek, hogy melyik gomb micsoda.
A csatlakozó kiosztással nem mész sokra, mert kell egy interface is, ami a megfelelő protokollal illeszti a pc-t. De kapni már olyan kábelt ami interface-es. Csak nem óccsó...
TZS,
 
Lacibá gyártott ilyen kábeleket, és Peppin tárolta egy ideig, de nem nagyon fogyott. Azt hiszem MK1/MK2 való volt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 17:55:00 »

Igen, olvastam itt a topicban. Írtam is nekik e-mailt, de nem válaszoltak. Az ő interface verziójuk, ahogy kivettem a szavaikból, az MK2-es volt szerintem és csak hibakód olvasós.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 17:56:00 »

Hát a dolog kicsit bonyolultabb, mint azt gondoltam. Mivel, a Fordok alapvetően két féle protokolt használnak KWP2000 és PWM és nem tudni, melyiket, mert váltogatják, állítólag. Most éppen egy univerzális interface-el kísérletezek. Alapvetően hibakód olvasást, törlést és online motoradatokat szeretnék megjeleníteni, de lehetőség van az összes szenzor tesztjére, a motor vezérlő programjának átírására (na az dúrva, nem ajánlom senkinek), illetve amolyan virtuális teljesítmény mérésre is. A km óra árírása az egy teljesen más megoldást igényel, azzal most nem foglalkozok. Rengeteg program létezik, most azokkal kísérletezek, hogy melyik gomb micsoda.
A csatlakozó kiosztással nem mész sokra, mert kell egy interface is, ami a megfelelő protokollal illeszti a pc-t. De kapni már olyan kábelt ami interface-es. Csak nem óccsó...

Nekem van működő interface, ami tud 3 protokolt, MKII és MKIII-vel (és sok másik autóval) kipróbálva. Azon kívül lehet monitorozni a CAN busz forgalmát.  
Saját fejlesztés ELM IC-re alapozva, a CAN monitor pedig teljesen saját fejlesztés.
 
Sz.G.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #424 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 19:35:00 »


Nekem van működő interface, ami tud 3 protokolt, MKII és MKIII-vel (és sok másik autóval) kipróbálva. Azon kívül lehet monitorozni a CAN busz forgalmát.  
Saját fejlesztés ELM IC-re alapozva, a CAN monitor pedig teljesen saját fejlesztés.
 
Sz.G.
Kezd érdekessé válni a dolog
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2006.07.21 péntek, 12:24:00 »


Nekem van működő interface, ami tud 3 protokolt, MKII és MKIII-vel (és sok másik autóval) kipróbálva. Azon kívül lehet monitorozni a CAN busz forgalmát.  
Saját fejlesztés ELM IC-re alapozva, a CAN monitor pedig teljesen saját fejlesztés.
 
Sz.G.
Na tessék, és ezt csak most mondod! Akkor megoldhatnád a dilemmámat! Milyen protokolt is használ az MKIII? Az én obd csaktlakozómból nem derült ki, mert több drót van bekötve, mint a szabványban.
Az egyik haverom is fejleszt egy progit amivel CarPc-n keresztül lekérdezhető minden menet közben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #426 Dátum: 2006.07.22 szombat, 15:15:00 »

Az én autóm (2003.07 1.8 benzin) PWM protokolt használ. Programot nem érdemes írni, a net tele van vele.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 00:37:00 »

Az én autóm (2003.07 1.8 benzin) PWM protokolt használ. Programot nem érdemes írni, a net tele van vele.
Ok, köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 19:54:00 »

Tisztelt Fordos társak!!
Igaz nekem Escortom van, de nagyon-nagyon rég keresek már megoldást az EECIV kiolvasására.
Programozó vagyok és ha ezzel a kis cuccal lehet EEcIV -et is kezelni, nagyon szívesen segítek. Bár nekem csak az AT parancsos fekszik. Én mindenképpen vennék egyet!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 19:59:00 »

A villogtatás már sikerült, bár spéci a csatlakozó (16 pin) de mégis még csak OBDI-es. Ki kellett szednem a motorvezérlőt és ott a lábakat kellett összekötni. De rakoncátlankodik a gép és naplózni szeretném a szenzor adatokat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #430 Dátum: 2006.07.25 kedd, 16:52:00 »

A villogtatás már sikerült, bár spéci a csatlakozó (16 pin) de mégis még csak OBDI-es. Ki kellett szednem a motorvezérlőt és ott a lábakat kellett összekötni. De rakoncátlankodik a gép és naplózni szeretném a szenzor adatokat.
Nekem ahhoz nincs technológiám, de nézd meg ezt az üzenetet: #424
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #431 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 02:00:00 »

Naszóval, egy univerzális interface-el sikerült megoldanom a obd-II és a laptop összkapcsolását. Mivel a Ford által használt protokolt csak ez tudta. Persze jó a többi vashoz is, mert támogatja a létező összes protokolt:
ISO9141-2  
KWP2000 slow init  
KWP2000 fast init  
PWM  
VPWM  
CAN 11bit/250kB  
CAN 11bit/500kB  
CAN 29bit/250kB  
CAN 29bit/500kB  
K/L  Transitmodus  
KK/L Transitmodus  
Szoftver ügyileg pedig a Proscan, a Digimoto, a ScanMaster és az OBDmastert ajánlom a kísérletezni vágyóknak. Ja és, hogy mit tud? Hibakód olvasás, törlés. Szenzor adatok, real time adatok, drag strip (gyorsulás 400 méteren), virtuális nyomaték és teljesítmény mérés, data logger funkció.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #432 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 10:32:00 »

Naszóval, egy univerzális interface-el sikerült megoldanom a obd-II és a laptop összkapcsolását. Mivel a Ford által használt protokolt csak ez tudta. Persze jó a többi vashoz is, mert támogatja a létező összes protokolt:
ISO9141-2  
KWP2000 slow init  
KWP2000 fast init  
PWM  
VPWM  
CAN 11bit/250kB  
CAN 11bit/500kB  
CAN 29bit/250kB  
CAN 29bit/500kB  
K/L  Transitmodus  
KK/L Transitmodus  
Szoftver ügyileg pedig a Proscan, a Digimoto, a ScanMaster és az OBDmastert ajánlom a kísérletezni vágyóknak. Ja és, hogy mit tud? Hibakód olvasás, törlés. Szenzor adatok, real time adatok, drag strip (gyorsulás 400 méteren), virtuális nyomaték és teljesítmény mérés, data logger funkció.
mostakkor műxik, tesztelted? Mennyiért vállalsz klub- és naccsaládos kedvezményre egy olvasást?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 10:33:00 »

Naszóval, egy univerzális interface-el sikerült megoldanom a obd-II és a laptop összkapcsolását. Mivel a Ford által használt protokolt csak ez tudta. Persze jó a többi vashoz is, mert támogatja a létező összes protokolt:
ISO9141-2  
KWP2000 slow init  
KWP2000 fast init  
PWM  
VPWM  
CAN 11bit/250kB  
CAN 11bit/500kB  
CAN 29bit/250kB  
CAN 29bit/500kB  
K/L  Transitmodus  
KK/L Transitmodus  
Szoftver ügyileg pedig a Proscan, a Digimoto, a ScanMaster és az OBDmastert ajánlom a kísérletezni vágyóknak. Ja és, hogy mit tud? Hibakód olvasás, törlés. Szenzor adatok, real time adatok, drag strip (gyorsulás 400 méteren), virtuális nyomaték és teljesítmény mérés, data logger funkció.
Szia!
 
ez az univerzális interface? Én most gondolkodtam a vételén... Vagy ha nem ezt, akkor melyiket használtad?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 10:54:00 »

Szia!
 
ez az univerzális interface? Én most gondolkodtam a vételén... Vagy ha nem ezt, akkor melyiket használtad?
Dobjuk össze többen akár, így szinte ingyen lenne, vagy vegyünk 2-3-at (1. NyMo., 2. KMo., 3. Bp.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #435 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 11:02:00 »

Sziasztok!
2002 IV. havi 2.0 TDCI Mondeoban a központi computerből ki lehet-e olvasni a ténylegesen megtett km-ert? Tárol ilyen adatot? Más márkánál pl. Opel van ilyen lehetőség.
Előre is köszi a válaszokat!
 
üDV:abasc_v6
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 11:16:00 »

Én is szívesen beszálok. Heves megye vs. Budapest.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #437 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 12:23:00 »

Dobjuk össze többen akár, így szinte ingyen lenne, vagy vegyünk 2-3-at (1. NyMo., 2. KMo., 3. Bp.)
Ezt mondom... Ez eddig 3 jelentkező máris
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #438 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 17:44:00 »

Elég érdekes a téma. Azt tudja már valaki, hogy a ford mit engedélyezett még a ODB2 számára?
 
Egyébként ezen kütyü segítségével lehetne egyéb dolgokat is programozni. pl. motorral kapcsolatos jellemzők, beállítások esetlegesen ha beszerezhető, akkor újabb motor és egyéb vezérlő szoftver feltelepítése?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 17:57:00 »

Elég érdekes a téma. Azt tudja már valaki, hogy a ford mit engedélyezett még a ODB2 számára?
 
Egyébként ezen kütyü segítségével lehetne egyéb dolgokat is programozni. pl. motorral kapcsolatos jellemzők, beállítások esetlegesen ha beszerezhető, akkor újabb motor és egyéb vezérlő szoftver feltelepítése?
Hívjál fel !
06-20-515-0419
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #440 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 18:06:00 »

Mielőtt bótoltok bármit vételezzetek próbáljatok ki egy példányt. Sok olyan cucc van ami meg sem szólítja a fordokat
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 18:16:00 »

Hívjál fel !
06-20-515-0419
Most nem tudok telefonálni, mert a telcsim az irodában maradt. Milyen ügyben?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 18:16:00 »

Szia!
 
ez az univerzális interface? Én most gondolkodtam a vételén... Vagy ha nem ezt, akkor melyiket használtad?
Igen ilyen az interface! Jó ötlet, hogy összeálltok, igazából a szoftver és a laptop a nagyobb beruházás. A netről csak demo verziókat lehet leszedni, de lehet találni régebbi használható verziókat is. A laptop meg egyeseknek munkaeszköz. Én pécsi vagyok, ha valakinek kell kiolvasás, törlés írjon.
A km óra állítás az más tészta, de ha egyszer módosították azt már nem lehet kideríteni, mennyi volt az eredeti érték. Fel kell hívni a szervizeket és le kell csekkolni a szervizkönyvet is.
Ja és még valami, csak csínyán bánni az ilyen kütyükkel, mert nagy problémákat lehet okozni vele. Pl. a kisérletezés alatt nekem kikapcsolt az esp és volt, hogy a motor vészüzemmódra váltott, alig ment, villogott az izzítás jelző meg ilyenek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #443 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 19:20:00 »

hi urak,
 
hogyan tudok kivillogtatni EEC IV-et aminek nincsen diagnosztikai csatija hanem olyan csatija van mint az MK2-eseknek a kormány alatt(OBD-2)..?
 
MK1 2.0 96' évj.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 20:48:00 »

hi urak,
 
hogyan tudok kivillogtatni EEC IV-et aminek nincsen diagnosztikai csatija hanem olyan csatija van mint az MK2-eseknek a kormány alatt(OBD-2)..?
 
MK1 2.0 96' évj.
A 96-os évjárat az szerintem obd-I. Angelus villogtatott ilyet asszem, itt írja: #432
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 20:52:00 »

A 96-os évjárat az szerintem obd-I. Angelus villogtatott ilyet asszem, itt írja: #432
az OBD1
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 20:53:00 »

Elég érdekes a téma. Azt tudja már valaki, hogy a ford mit engedélyezett még a ODB2 számára?
 
Egyébként ezen kütyü segítségével lehetne egyéb dolgokat is programozni. pl. motorral kapcsolatos jellemzők, beállítások esetlegesen ha beszerezhető, akkor újabb motor és egyéb vezérlő szoftver feltelepítése?
Hát nekem nem jönnek a km/h jelek és pl. az üza. nyomás se. Viszont egy rakás más igen.  Most túrom át a szoftwer gyűjteményemet (2dvd) ez ügyben. Elvileg a motorvezérlő programot is lehetne menteni, felülírni. Az már biztos, hogy ez az interface-el nem lehet a km állást átírni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 20:54:00 »

az OBD1
Abban nem tudok segíteni én az obd-I vel foglakozom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #448 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 20:55:00 »

izé obd-II vel...meleg van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2006.07.27 csütörtök, 21:44:00 »

hi urak,
 
hogyan tudok kivillogtatni EEC IV-et aminek nincsen diagnosztikai csatija hanem olyan csatija van mint az MK2-eseknek a kormány alatt(OBD-2)..?
 
MK1 2.0 96' évj.
ECU hack! vezesd ki a 17es és a 48as érintkezőket és villogtasd ki Tongue
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.034 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.