Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:48:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diagnosztika  (Megtekintve 1789752 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #650 Dátum: 2009.01.07 szerda, 20:05:39 »

Mármint a tiedre. Ami jó is lenne mert benyáson még nem volt. Még egy önként jelentkező benyás hozzáférést sem tudtam zsákmányolni eddig  szomoru1 , pedig kíváncsi vagyok arra is.

Hat enis, hogy mit is tud ez a csodamasina... wave Nah ha joszol radugjuk, ha nem joszol akkor teged dugunk meg ! Kedves vagyok ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #651 Dátum: 2009.01.07 szerda, 20:06:49 »

Mármint a tiedre. Ami jó is lenne mert benyáson még nem volt. Még egy önként jelentkező benyás hozzáférést sem tudtam zsákmányolni eddig  szomoru1 , pedig kíváncsi vagyok arra is.

A tavaszi talin én is feláldozom magam a köz javáért.Szóval, ha mindketten ott leszünk, az én benyásomat méricskélheted nyugodtan. integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #652 Dátum: 2009.01.07 szerda, 20:07:36 »

Hat enis, hogy mit is tud ez a csodamasina... wave Nah ha joszol radugjuk, ha nem joszol akkor teged dugunk meg ! Kedves vagyok ?  vigyor3
ííííííííííííííííííííííííííí wow1 Undecided
A joszol ö-vel van ugye? eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #653 Dátum: 2009.01.07 szerda, 20:16:20 »

ííííííííííííííííííííííííííí wow1 Undecided
A joszol ö-vel van ugye? eplus2 eplus2 eplus2

jah  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #654 Dátum: 2009.01.07 szerda, 20:23:04 »

Mármint a tiedre. Ami jó is lenne mert benyáson még nem volt. Még egy önként jelentkező benyás hozzáférést sem tudtam zsákmányolni eddig  szomoru1 , pedig kíváncsi vagyok arra is.

Igazabul nekemvalami olyan ware kene, ami megmondja, hogy a mert ertek miert annyi ? Megsugja az osszefuggeseket, ismeri a motorvezerles elvet es ennek tudataban 1 szinttel melyebben elarulja, hogy mely befolyasolo tenyezok alapjan iteli meg az ECU hogy igy meg ugy kell viselkednie. Az ECU tudja, csak mi nem. Pl. nalam az LTFT (long term fuel trim) ertek folyamatosan +5-10 korul van, aminek normal esetben (tobb masik benyas merese alapjan) -1-0 korul kellene tanyaznia. Szal azt tom, hogy valamiert dusit az ECU, de hogy miert ? nah azt senki sem tudja. Edig meg egyetlen progi sem tudta megmondani 8( Ez az egyetlen elteres az en es mas benyas gepek kozt. Hiba nincs, mert az ertek kvazi hibahataron belul van. Csak a -255+255 ertek skalan mondjuk +50-en all.
Ez az 1 foganytum van amibe kapaszkodhatok. Minden mas ertek ua. mint a tobbi benyasnal.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #655 Dátum: 2009.01.07 szerda, 20:23:22 »

Ami engem bevallom aggaszt ez az új szokásod és a többes szám is eplus2

Inkább gépednek dugom fel.

Azert azt nem mondtam mivel...valaszthatsz a partvisnyel es a wc pumpa kozt  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.07 szerda, 20:29:04 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #656 Dátum: 2009.01.07 szerda, 20:57:02 »

Igazabul nekemvalami olyan ware kene, ami megmondja, hogy a mert ertek miert annyi ? Megsugja az osszefuggeseket, ismeri a motorvezerles elvet es ennek tudataban 1 szinttel melyebben elarulja, hogy mely befolyasolo tenyezok alapjan iteli meg az ECU hogy igy meg ugy kell viselkednie. Az ECU tudja, csak mi nem. Pl. nalam az LTFT (long term fuel trim) ertek folyamatosan +5-10 korul van, aminek normal esetben (tobb masik benyas merese alapjan) -1-0 korul kellene tanyaznia. Szal azt tom, hogy valamiert dusit az ECU, de hogy miert ? nah azt senki sem tudja. Edig meg egyetlen progi sem tudta megmondani 8( Ez az egyetlen elteres az en es mas benyas gepek kozt. Hiba nincs, mert az ertek kvazi hibahataron belul van. Csak a -255+255 ertek skalan mondjuk +50-en all.
Ez az 1 foganytum van amibe kapaszkodhatok. Minden mas ertek ua. mint a tobbi benyasnal.
Ezt egyetlen kütyü sem fogja megmondani.Ugyanakkor aki sok ilyet lát,az bizonyos dolgokat megláthat a mért értékek mögött.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #657 Dátum: 2009.01.07 szerda, 22:20:41 »

Ez így van. Pontosan ezért csináltam már több tucat mérést és pörgetek egyre többet mert a rendszer csak egy hasznos eszköz, de a lényeg az hogy tudja az ember értékelni.  Illetve egy kicsit nagyobb rendszereknél (bent a cégnél már csináltunk teljesen automatikusan működő szakértői diagnosztikai rendszert. Mérjük az adott paramétert , előtte volt rengeteg mérésünk tudjuk hogy minek kellene lennie a helth indexnek és ha a deviancai kiesik a még elfogadható tartományból akkor automatice generálódik egy karbantartási munkamegrendelés. (Akár több száz km-ről emberi beavatkozás nélkül) Na erre még várhatunk vagy 10-15 évet a gépjárműiparban  vigyor3

Fura, pedig az ECU tudja mit miert csinal...Egy xaros debug port kene ra, ahol tolja az arcunkba az adatokat, hogy xyz parameterek miatt ez es ez a vezerlesi ertek modosul ilyen olyan iranyba. Nem kene logikazni, hogy vajon az ECU miert eppen igy csinalt ahogy...ecceruen csak meg kene tole kerdezni.
Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #658 Dátum: 2009.01.07 szerda, 22:35:58 »

az nem lehet esetleg megoldás, hogy összehasonlítjátok egy ugyanilyen autó ECU-jából kiolvasott értékekkel?
már ha van ilyen lehetőség persze
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #659 Dátum: 2009.01.07 szerda, 22:37:45 »

Örüljünk hogy egyáltalán már valaki beazonosította a kommunikáción keresztül az ECU paramétereit. (Gondolj arra hogy 1 hónapja itt még nem tudtunk mit kezdeni a J 1850VPM-el ami pedig csak a 2002 dec előtti TDCI/TDDi kommunikáció, már ez is haladás) Ha így haladunk egy év múlva szterintem már lesznek újabba releasek amik már részben lehet hogy tudni fogják. Egyébként az AE egy minimális ilyen jellegű segítséget azért ad egy két paraméternél. Ha nem hiszed akkor találomra átprogramozhatom a PATS modulodat?  eplus2 wave

progizni elvileg eddig is lehetett volna. Ott van a franko konzol...csak tudni kene mit kell be irni stb. A PATS modul mi a rakot csinal ? Atprogizni..persze, hogy aztan vihessem pcsucs cserere, mi ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #660 Dátum: 2009.01.07 szerda, 22:40:18 »

az nem lehet esetleg megoldás, hogy összehasonlítjátok egy ugyanilyen autó ECU-jából kiolvasott értékekkel?
már ha van ilyen lehetőség persze

En ezt csinaltam. 1 ertekben talaltam elterest. De, hogy az miert ter el, az kizart dolog mer nemtom. A mert ertekek nagy resze ugye folyamatosan valtozik. Pontosan ugyan azt a meresi korulmenyt nem tudod ujra meg ujra reprodukalni. Igy jobb hijjan mersz egy sort, majd atlagolsz es vagy kijon egy kulonbseg vagy nem.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #661 Dátum: 2009.01.07 szerda, 22:44:41 »

En ezt csinaltam. 1 ertekben talaltam elterest. De, hogy az miert ter el, az kizart dolog mer nemtom. A mert ertekek nagy resze ugye folyamatosan valtozik. Pontosan ugyan azt a meresi korulmenyt nem tudod ujra meg ujra reprodukalni. Igy jobb hijjan mersz egy sort, majd atlagolsz es vagy kijon egy kulonbseg vagy nem.

Alapjáraton...
Amióta kapott egy kis előgyújtást, jobb lett az érték? Lehet, hogy adni kéne még egy kicsit.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #662 Dátum: 2009.01.07 szerda, 23:11:41 »

Ahhoz ugyanolyan működési terhelési feltételek kellenének. Nem a semmiért ragaszkodok pl a nagytalin hogy pályán mérjük. Mert pl ráállunk 60-80tempomatra és ezeket a valódi terhelési értékeket tudjuk egymáshoz lőni. Sajnoa az alapjáraton ketyegeés csak addig ad részleges infot a motor állapotáról amíg hideg. De semmi terheléses adat nem jön le. pl max turbonyomás, rail nyomás cooler hatásfok stb.
na, ezért kérdeztem így rá, mert csak kapisgálom a dolgot  worship
Naplózva
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #663 Dátum: 2009.01.14 szerda, 11:43:04 »

Urak,

Ez a ravasz műszer amit itt emlegettek (kábel+sw), csak a motor bizgetésére alkalmas, vagy lehet vele tekergetni az egyéb beállításokat (pl. kerékméret, fényszórómozgatás, audio, stb.) is?
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #664 Dátum: 2009.01.14 szerda, 11:45:25 »

Urak,

Ez a ravasz műszer amit itt emlegettek (kábel+sw), csak a motor bizgetésére alkalmas, vagy lehet vele tekergetni az egyéb beállításokat (pl. kerékméret, fényszórómozgatás, audio, stb.) is?
Szerintem Stealt kimondottan örülne egy mk4-nek!Akár tesztelhetnétek is a cuccot !Persze megint az ő nevében beszélek......talán nem kéne.. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #665 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 09:33:53 »

ScanXL-el már volt MKIV AE-vel még nem. Megnézzük majd.

Motivál a kíváncsiság...  Wink
Mikortájt meg merrefele lehetne összehozni?
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #666 Dátum: 2009.01.19 hétfő, 22:00:47 »

Pl holnap este 8 fél 9? A lurdynál ahol a minitali szokott lenni? Jön Styler is. wave

PÜ ment.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #667 Dátum: 2009.01.20 kedd, 17:29:01 »

Hali Stealt!

A múltkori minitalin említettem neked a kulcs témát. Már megvan a kulcs másolva. Lehetne szó róla, hogy megpróbálnád valamikor a kulcs "autósítását"?

Robo
Naplózva
novakpeet
Vendég
« Új hozzászólás #668 Dátum: 2009.01.20 kedd, 17:34:43 »

Sziasztok!

nemtom jó helyen teszem-e fel a kérdést, de ezt találtam megfelelönek......

a gondom a következö:
menet közben bevillan néha a kézifék kontrollámpája. csak simán bevan állva vajon a bovden, vagy ezeknek lehet valami más baja is?? egy 99-es ST200-ról van szó. csak mert hallottam olyat is, bár nem mondeonál, hogy a fékpofák kopását jelzi így pár autó.
válaszokat köszönöm.
peet
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #669 Dátum: 2009.01.20 kedd, 17:43:08 »

Sziasztok!

nemtom jó helyen teszem-e fel a kérdést, de ezt találtam megfelelönek......

a gondom a következö:
menet közben bevillan néha a kézifék kontrollámpája. csak simán bevan állva vajon a bovden, vagy ezeknek lehet valami más baja is?? egy 99-es ST200-ról van szó. csak mert hallottam olyat is, bár nem mondeonál, hogy a fékpofák kopását jelzi így pár autó.
válaszokat köszönöm.
peet

Sok minden lehet. Melegszik a kerék? Mert ha igen, akkor beragadhat a fék.
A kézifékkarnál van egy sarus csatlakozó a könyöklő alatt. Azt nézd meg első körben és fújd be WD40-el.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #670 Dátum: 2009.01.20 kedd, 18:40:31 »

Sziasztok!

nemtom jó helyen teszem-e fel a kérdést, de ezt találtam megfelelönek......

a gondom a következö:
menet közben bevillan néha a kézifék kontrollámpája. csak simán bevan állva vajon a bovden, vagy ezeknek lehet valami más baja is?? egy 99-es ST200-ról van szó. csak mert hallottam olyat is, bár nem mondeonál, hogy a fékpofák kopását jelzi így pár autó.
válaszokat köszönöm.
peet
Kevés a fékolajad. Ahogy fogynak a betétek, több olaj kell a rendszerbe. Első körben ellenőrizd a szintet, ha kell tölts utána és nézd meg a fékbetéteidet... Ha van még kérdés, szívesen látunk a Mondeo II topicban...  wave
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #671 Dátum: 2009.01.20 kedd, 18:43:55 »

Egyelőre még nem csináltam ilyet és még nem is találtam róla semmilyen leírást. Ha nem jön össze legfeljebb utána hazavigyelek? szomoru1 Szerintem még várjunk egy kicsit vele, amíg találok valamit róla. wave
szomoru1
Naplózva
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #672 Dátum: 2009.01.20 kedd, 18:49:59 »

Sziasztok, barátom Galaxyja (Tdi) azt írja ki, hogy "Engine Workshop"
tud valaki segíteni mi lehet ez?
Köszi és bocs a kicsit off-ért
Naplózva
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #673 Dátum: 2009.01.20 kedd, 21:31:45 »

Egyelőre még nem csináltam ilyet és még nem is találtam róla semmilyen leírást. Ha nem jön össze legfeljebb utána hazavigyelek? szomoru1 Szerintem még várjunk egy kicsit vele, amíg találok valamit róla. wave

A Cromaxban azt mondták, ahol a kulcsot másoltam, hogy a programozással elrontani nem lehet, mert törölni is lehet, és újraprogramozni a kulcsot. Ha nagyon kockázatos a dolog, akkor a VIII.-keri Cromaxnál kéne megpróbálni, hogy a kocsi rögtön a szervízben legyen. De persze tudok várni, mert van 1 kulcsom, ami működik (kivétel a nyitó gomb). Majd szólsz, ha van valami. Persze mások is adhatnak tippeket. Ja és, ha megadod a cuccok (HW és SW) verzióit, akkor lehet, hogy rákérdezek egy Ford márkaszervízben (Vagép), ahol van egy ismerősömnek testvére valami vezető beosztásban. Addig is köszi, hogy agyalsz a dolgon.  eljen
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #674 Dátum: 2009.01.21 szerda, 19:37:56 »

2 dolgot kötelességem bejelenteni:
Az Mk2Td-t is lehet diagnosztizálni
Az Mk2Tdnek nem csak 2 szenzora van... Smiley
A benzines autókról alkotott véleményed nem publikus, ugye Stealt nagyúr?  eplus2
 worship worship worship worship worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #675 Dátum: 2009.01.21 szerda, 19:40:19 »

2 dolgot kötelességem bejelenteni:
Az Mk2Td-t is lehet diagnosztizálni
Az Mk2Tdnek nem csak 2 szenzora van... Smiley
A benzines autókról alkotott véleményed nem publikus, ugye Stealt nagyúr?  eplus2
 worship worship worship worship worship
taps taps taps eljen Wink wave Nagyúr? Az a Wéder! eplus2 eplus2 Cool
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #676 Dátum: 2009.01.21 szerda, 20:24:00 »

Az Mk2Tdnek nem csak 2 szenzora van... Smiley
3 ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #677 Dátum: 2009.01.21 szerda, 20:30:39 »

Közeljársz de még tévedtél néhány százat nyes

Annyi nincs is egy regi TDben, sot meg MKIVben sincs  Wink
Naplózva

blah blah blah
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #678 Dátum: 2009.01.21 szerda, 23:09:14 »

Aztán találkoztak a Ford mérnökei is a Mörfi mondásával, miszerint ami elromolhat el is romlik, és a következő szériában kihagyták a nagy részét?

Rossz hír: az MKII TD kezeli az http://www.autoenginuity.com/Ford-All-Systems-List.html -ből

A következőket:

EnhancedPowertrain  (485db senzor MKII-be ebből kiviteltől függő szenzor darabszámot építettek be) TD-be azért ne keress lambda szondát eplus2

AntiLockBrake (137db szenzor ez is kivitel függő)

CentralSecurity (46db szenzor ez is kivitel függő)

Mindezek az MKII-nél  worship

Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #679 Dátum: 2009.01.27 kedd, 13:27:53 »

Hellóka!

Szereztem egy Schmidi féle ELM327 USB interface-t.
Kicsit meg vagyok lőve a szoftverrel.
Nem tudna valki kisegíteni? Természetesen nem warez dolgokra gondoltam PÜben...  eplus2 Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #680 Dátum: 2009.01.27 kedd, 13:29:22 »

Hellóka!

Szereztem egy Schmidi féle ELM327 USB interface-t.
Kicsit meg vagyok lőve a szoftverrel.
Nem tudna valki kisegíteni? Természetesen nem warez dolgokra gondoltam PÜben...  eplus2 Köszönöm.
Küldj egy pü-t,mire vagy kíváncsi!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
highend
Vendég
« Új hozzászólás #681 Dátum: 2009.01.27 kedd, 13:31:33 »

Küldj egy pü-t,mire vagy kíváncsi!
Ment.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #682 Dátum: 2009.01.27 kedd, 13:38:51 »

Köszi, Alf!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #683 Dátum: 2009.01.27 kedd, 13:41:12 »

Köszi, Alf!
Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #684 Dátum: 2009.01.27 kedd, 15:40:48 »

Ez neked nem lesz jó szomoru1 ez csak a J1850PWM-et tudja, neked meg a J1850VPM protokoll kellene amit az ELM327 chip nem tud  szomoru1
Jah... most hogy mondod 1.8 td....... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #685 Dátum: 2009.01.27 kedd, 15:47:37 »

Ami már azért tudja az enhanced powertrain főcsoportot is  eljen csak a kommuninkáció kicsit nyűgös szomoru1
Ki tudja,lehet hogy már vett egy 4éves 3as tdci  mondit! eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
highend
Vendég
« Új hozzászólás #686 Dátum: 2009.01.27 kedd, 16:01:48 »

Kollegám vette, nem az enyém, próbálkozni meg csak szabad...
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #687 Dátum: 2009.01.27 kedd, 16:07:45 »

Ki tudja,lehet hogy már vett egy 4éves 3as tdci  mondit! eplus2 eplus2
Ha esetleg lesz Mk3, az TDDi lesz. Vagy V6.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #688 Dátum: 2009.01.27 kedd, 16:08:32 »

Kollegám vette, nem az enyém, próbálkozni meg csak szabad...
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #689 Dátum: 2009.01.27 kedd, 16:08:56 »

Ha esetleg lesz Mk3, az TDDi lesz. Vagy V6.
oksa Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #690 Dátum: 2009.01.27 kedd, 22:46:05 »

A differencia inkább az hogy TDCi, TDDi vagy TD Nagyon szeretnék még néhány TDDi-t mérni mert eddig csak egyet láttam és enm tudom hogy ami ott volt az normális vagy sem, detto ez igaz a TD-re is.

Az enyémet megnézheted. Úgyis áll még a kulcsprogizásos kérésem is.
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #691 Dátum: 2009.01.31 szombat, 18:46:05 »

Sikerrel járt a Schmidi féle madzag egy 2004es TDCi-ben. Voltak ugyan gondok a Serial USB telepítéssel, de megoldódott és olvastunk egyet.  taps Mondjuk hangolnivaló biztos van rajt, mert néha kifagyott az ElmScan, de a tervet (töltőnyomás mérése) kipipáltuk.  nyes taps
ui. A saját TD-t tényleg nem látta.  rinya A Ford monnyon le.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #692 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 11:00:35 »

Sziasztok!
Tegnap este miután leálltam az autóval, megmértem az akkutüskék között a feszültséget, álló motornál, 12,74 V.
Ma reggel ismét megmértem álló motornál 12,35 V.
Majd bekapcsoltam a fényszórót, akkor 11,66 V.
Aztán kikapcsoltam a fényszórót, ismét 12,35 V.

Normális ez így? Mitől lehet kevesebb reggelre a feszültség? Azért, mert reggelre lehűlt az akku,  vagy más?

Jó helyen járok egyáltalán? smile
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #693 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 11:32:53 »

Sziasztok!
Tegnap este miután leálltam az autóval, megmértem az akkutüskék között a feszültséget, álló motornál, 12,74 V.
Ma reggel ismét megmértem álló motornál 12,35 V.
Majd bekapcsoltam a fényszórót, akkor 11,66 V.
Aztán kikapcsoltam a fényszórót, ismét 12,35 V.

Normális ez így? Mitől lehet kevesebb reggelre a feszültség? Azért, mert reggelre lehűlt az akku,  vagy más?

Jó helyen járok egyáltalán? smile

Ha végig álló motornál nézted, akkor ez így jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #694 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 11:44:28 »

Ha végig álló motornál nézted, akkor ez így jó.

Kösz. Igen, végig álló motornál.
De mi lehet az oka annak, hogy reggel alacsonyabb a feszültsége, mint előző nap délután?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 12:28:31 »

Sziasztok!
Tegnap este miután leálltam az autóval, megmértem az akkutüskék között a feszültséget, álló motornál, 12,74 V.
Ma reggel ismét megmértem álló motornál 12,35 V.
Majd bekapcsoltam a fényszórót, akkor 11,66 V.
Aztán kikapcsoltam a fényszórót, ismét 12,35 V.

Normális ez így? Mitől lehet kevesebb reggelre a feszültség? Azért, mert reggelre lehűlt az akku,  vagy más?

Jó helyen járok egyáltalán? smile
Szia!
Nálam Stealt mért feszkót, 13,3V. És nagyon nem ingadozik, pedig minden rá lett tolva.
Üdv:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #696 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 12:36:16 »

Kösz. Igen, végig álló motornál.
De mi lehet az oka annak, hogy reggel alacsonyabb a feszültsége, mint előző nap délután?

Az aksinak van egy önkisülési folyamata. A másik, hogy iccaka hideg van, ez is ront a tárolási képességen.
És még egy: az aksi 12V-os, de mi 14,4-gyel töltjük. 14,4-ről 12-re elég gyorsan leesik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #697 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 12:37:34 »

Szia!
Nálam Stealt mért feszkót, 13,3V. És nagyon nem ingadozik, pedig minden rá lett tolva.
Üdv:)

Az aksi pólusain mértétek?
Szerintem ez nem jó. Elképzelhető, hogy szénkefe problémád lesz. Vagy inkább, van. Nem villódznak a fények alapjáraton?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #698 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 12:38:58 »

Tudna e valaki segíteni nekem. Az öcsikémnek van egy Mitsu Galambja:) és kivillant a csekendzsin lámpa. Meg tudj-e valaki nézni, hogy mitől?
Az ELM 327 nem látja:( Elöre is köszi
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #699 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 12:47:22 »

Tudna e valaki segíteni nekem. Az öcsikémnek van egy Mitsu Galambja:) és kivillant a csekendzsin lámpa. Meg tudj-e valaki nézni, hogy mitől?
Az ELM 327 nem látja:( Elöre is köszi

Szerintem cserélje el egy mondeora. tudok egyet nyes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.