Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:33:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
9
10
11
12
13
14
15
[
16
]
17
18
19
20
21
22
23
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1789510 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #750 Dátum:
2009.02.26 csütörtök, 10:34:23 »
Idézetet írta: alf - 2009.02.25 szerda, 09:15:16
Besült a mutatvány egy 2008as g astrán.Világít a légzsák lámpa.A progik kommunikálnak az autóval,de a hibakódot nem látják.
Szerintetek az XL láthatja a légzsák rendszeri hibakódot? SOS
esetleg próbáld meg valami GM-es gyártmánnyal. Nem tudom, megjelent-e már a scanxl-ben a bővített diag rész a GM kocsikhoz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #751 Dátum:
2009.02.26 csütörtök, 10:39:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.02.26 csütörtök, 10:34:23
esetleg próbáld meg valami GM-es gyártmánnyal. Nem tudom, megjelent-e már a scanxl-ben a bővített diag rész a GM kocsikhoz.
Elvitte service-be......mosmán mind1.Csak bosszantott.Ha olcsóbban hozzá lehetne jutni az AE-hez,biztosan beruháznék!Látod arra kéne összedobnunk......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferenc71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #752 Dátum:
2009.02.26 csütörtök, 12:38:41 »
Sziasztok
Sikeresen kikapcsoltam a BIZTONSÁGIŐV FIGYELMEZTETŐ HANGOT!
Tud valaki segíteni, hogy lehet vissza kapcsolni?
Köszi
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #753 Dátum:
2009.02.26 csütörtök, 12:39:33 »
Idézetet írta: Ferenc71 - 2009.02.26 csütörtök, 12:38:41
Sziasztok
Sikeresen kikapcsoltam a BIZTONSÁGIŐV FIGYELMEZTETŐ HANGOT!
Tud valaki segíteni, hogy lehet vissza kapcsolni?
Köszi
Ugyan az a procedúra, mint a kikapcsolásnál.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #754 Dátum:
2009.02.26 csütörtök, 13:10:00 »
Idézetet írta: Ferenc71 - 2009.02.26 csütörtök, 12:38:41
Sziasztok
Sikeresen kikapcsoltam a BIZTONSÁGIŐV FIGYELMEZTETŐ HANGOT!
Tud valaki segíteni, hogy lehet vissza kapcsolni?
Köszi
Itt megtalálod:
www.mondeo.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferenc71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #755 Dátum:
2009.02.27 péntek, 08:24:33 »
Sziasztok ujra ittlenék!
Köszönöm a hozzászólást, de nem sikerül.
"Ugyan az a procedúra, mint a kikapcsolásnál." ezt próbáltam, csak villan a jejzőlámpa mint amikor kikapcsoltam, de nincs változás. A mondeo lapra mem tudok felmenni!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #756 Dátum:
2009.02.27 péntek, 08:32:05 »
Idézetet írta: Ferenc71 - 2009.02.27 péntek, 08:24:33
Sziasztok ujra ittlenék!
Köszönöm a hozzászólást, de nem sikerül.
"Ugyan az a procedúra, mint a kikapcsolásnál." ezt próbáltam, csak villan a jejzőlámpa mint amikor kikapcsoltam, de nincs változás. A mondeo lapra mem tudok felmenni!
Igen,most néztem én is.Szerintem akkor hamarosan itt lehet majd elérni a cikkeket.Kérdezd priviben Scratch-et!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #757 Dátum:
2009.02.27 péntek, 09:02:15 »
Idézetet írta: alf - 2009.02.27 péntek, 08:32:05
Igen,most néztem én is.Szerintem akkor hamarosan itt lehet majd elérni a cikkeket.Kérdezd priviben Scratch-et!
Most van folyamatban az átállás, türelmeteket kérem.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ferenc71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #758 Dátum:
2009.02.27 péntek, 23:47:42 »
Idézetet írta: nagytomi - 2009.02.26 csütörtök, 12:39:33
Ugyan az a procedúra, mint a kikapcsolásnál.
Halleluja!!! így már Sikerült!!! Köszönöm, hogy segítettél, csak meg kellett indulnom, egyhelyben nem működött a tipped
!!! Áldjon az Úr!!!!
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #759 Dátum:
2009.02.28 szombat, 11:32:08 »
Idézetet írta: Ferenc71 - 2009.02.27 péntek, 23:47:42
Halleluja!!! így már Sikerült!!! Köszönöm, hogy segítettél, csak meg kellett indulnom, egyhelyben nem működött a tipped
!!! Áldjon az Úr!!!!
Ez azt jelenti, hogy menet közben kellett csinálni?
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Ferenc71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #760 Dátum:
2009.03.01 vasárnap, 09:50:05 »
Idézetet írta: nagytomi - 2009.02.28 szombat, 11:32:08
Ez azt jelenti, hogy menet közben kellett csinálni?
Nem! A műszerfalon alapból nem világít, nem sípol, csak ha megidúlsz a kocsival.
Én mint hozzá nem értő, megcsináltam a műveletett egyszer. változás nincs, még egyszer, így sincs, persze ezzel ki is kapcsoltam ismét!
Tehát amit írtál az mükszik, csak a próbához meg kell indulni az autóval, hogy világítson!
Naplózva
mACSman
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #761 Dátum:
2009.03.01 vasárnap, 10:03:52 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.02.27 péntek, 09:02:15
Most van folyamatban az átállás, türelmeteket kérem.
Biztonsági öv:
Csukjuk be az ajtókat, fényszoró kikapcsolva, váltó üresbe. Adjuk rá a gyújtást, várjnuk meg, hogy minden kijelző fénye elaludjon. 3x kapcsoljuk be a biztonsági övet, majd ki. Utána a tompított fényszorót bekapcsoljuk, majd ki, utána újból az övet 3x ki-be kapcsoljuk, majd mégegyszer az övet be, és ki, aztán a gyújtást levesszük, és kész!
Ez a módszer csak kb. a 2002. 06. után gyártotott Mondeo-knál müködik. Az ez előttieknél csak WDS segítségével lehet a figyelmeztetőt ki/be kapcsolni. De a 2001. 10. előttiekben eleve nincs benne a figyelmeztető.
Vagy:
Csukjuk be az ajtókat, adjuk rá a gyújtást, várjuk meg, amíg minden kijelző elalszik, majd kapcsoljuk be és ki a biztonsági övet 3x, ezután a tompitott fényszórót kapcsoljuk be és ki 1x, majd újra a biztonsági övet be és ki 3x. Gyújtás le és kész.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #762 Dátum:
2009.03.01 vasárnap, 11:18:48 »
Idézetet írta: Ferenc71 - 2009.03.01 vasárnap, 09:50:05
Nem! A műszerfalon alapból nem világít, nem sípol, csak ha megidúlsz a kocsival.
Én mint hozzá nem értő, megcsináltam a műveletett egyszer. változás nincs, még egyszer, így sincs, persze ezzel ki is kapcsoltam ismét!
Tehát amit írtál az mükszik, csak a próbához meg kell indulni az autóval, hogy világítson!
Értem.
Nekem egyértelmű volt, hogy csak menet közben jelez, ezért kérdeztem. Bocsi.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Ferenc71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #763 Dátum:
2009.03.02 hétfő, 22:17:46 »
Sziasztok
Érdeklődnék, tud valaki segíteni, az audió (rádió) kodját, meglehet szerezni valahonnan? Minden papírom meg van, csak az nincs!!!
persze nem a FORD szervízre gondolok! A szervizek, csak le akarnak húzni!!!!Hogy jó-vagy nem, nem is érdeklik!
(persze ez az én véleményem)! Tisztelet a kivételnek!
Elölre is köszi.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.02 hétfő, 22:39:11 írta Ferenc71
»
Naplózva
GoFerrari
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #764 Dátum:
2009.03.02 hétfő, 22:40:27 »
Idézetet írta: Ferenc71 - 2009.03.02 hétfő, 22:17:46
Sziasztok
Érdeklődnék, tud valaki segíteni, az audió (rádió) kodját, meglehet szerezni valahonnan? Minden papírom meg van, csak az nincs!!!
persze nem a FORD szervízre gondolok! A szervizek, csak le akarnak húzni!!!!Hogy jó-vagy nem, nem is érdeklik!
(persze ez az én véleményem)! Tisztelet a kivételnek!
Elölre is köszi.
Küldtem Pü-t
Naplózva
attjuhasz
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #765 Dátum:
2009.03.02 hétfő, 22:43:11 »
Idézetet írta: GoFerrari - 2009.03.02 hétfő, 22:40:27
Küldtem Pü-t
Ez engem is érdekelne, mert bár megvan a rádióm leírása, de nincs meg a kód.
Nekem is tudsz segíteni?
Naplózva
GoFerrari
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #766 Dátum:
2009.03.02 hétfő, 22:44:07 »
Idézetet írta: attjuhasz - 2009.03.02 hétfő, 22:43:11
Ez engem is érdekelne, mert bár megvan a rádióm leírása, de nincs meg a kód.
Nekem is tudsz segíteni?
Neked is ment pü
Naplózva
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #767 Dátum:
2009.03.04 szerda, 18:44:22 »
Üdv!
Olyannal találkozott már valaki, hogy néha gondol egyett a mondim és villog és dudál (riaszt?!). Mi lehet a gond?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #768 Dátum:
2009.03.04 szerda, 18:57:34 »
Idézetet írta: paky - 2009.03.04 szerda, 18:44:22
Üdv!
Olyannal találkozott már valaki, hogy néha gondol egyett a mondim és villog és dudál (riaszt?!). Mi lehet a gond?
Valamelyik ajtó nyitás érzékelő beadta a kulcsot szerintem...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #769 Dátum:
2009.03.04 szerda, 19:12:01 »
Idézetet írta: alf - 2009.03.04 szerda, 18:57:34
Valamelyik ajtó nyitás érzékelő beadta a kulcsot szerintem...
de az nem jelentkezne menet közben is amikor rászkódik a kasztni? mert úgy amúgy meg nem szokott felvillani a visszajelző.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #770 Dátum:
2009.03.04 szerda, 19:25:06 »
Idézetet írta: paky - 2009.03.04 szerda, 19:12:01
de az nem jelentkezne menet közben is amikor rászkódik a kasztni? mert úgy amúgy meg nem szokott felvillani a visszajelző.
Nem feltétlenül......
Illetbe nem közvetlenül,mert a GEM modulba futnak be az ajtók jelei.Lehet ,hogy a gem modullal van valami,vagy kontakthibás a rendszer valahol.
Itt van a központi zár elektromos rajza:
http://mondeoforum.camelcom.hu/index.php?topic=34.msg381108#msg381108
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #771 Dátum:
2009.03.04 szerda, 20:01:44 »
Idézetet írta: alf - 2009.03.04 szerda, 19:25:06
Nem feltétlenül......
Illetbe nem közvetlenül,mert a GEM modulba futnak be az ajtók jelei.Lehet ,hogy a gem modullal van valami,vagy kontakthibás a rendszer valahol.
Itt van a központi zár elektromos rajza:
http://mondeoforum.camelcom.hu/index.php?topic=34.msg381108#msg381108
Köszi, átnézem őket.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #772 Dátum:
2009.03.04 szerda, 20:10:39 »
Idézetet írta: paky - 2009.03.04 szerda, 18:44:22
Üdv!
Olyannal találkozott már valaki, hogy néha gondol egyett a mondim és villog és dudál (riaszt?!). Mi lehet a gond?
Mégvalami !
Akkufesz rendben??
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #773 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 16:31:39 »
Idézetet írta: alf - 2009.03.04 szerda, 20:10:39
Mégvalami !
Akkufesz rendben??
Az akku rendben van. De azért rámérek...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #774 Dátum:
2009.03.06 péntek, 08:37:10 »
Idézetet írta: alf - 2009.02.25 szerda, 09:15:16
Besült a mutatvány egy 2008as g astrán.Világít a légzsák lámpa.A progik kommunikálnak az autóval,de a hibakódot nem látják.
Szerintetek az XL láthatja a légzsák rendszeri hibakódot? SOS
A 2.0.10 (build 1091) ScanXL tud enhanced GM diagnostic -ot.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #775 Dátum:
2009.03.06 péntek, 09:03:06 »
Idézetet írta: paky - 2009.03.04 szerda, 18:44:22
Üdv!
Olyannal találkozott már valaki, hogy néha gondol egyett a mondim és villog és dudál (riaszt?!). Mi lehet a gond?
Neha fel akarjak torni a verdat
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #776 Dátum:
2009.03.06 péntek, 17:18:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.03.06 péntek, 08:37:10
A 2.0.10 (build 1091) ScanXL tud enhanced GM diagnostic -ot.
tud,csak nem látta az sem a légzsákot!
Pedig sárgán virított a lámpája....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #777 Dátum:
2009.03.06 péntek, 17:51:57 »
Idézetet írta: stealt - 2009.03.06 péntek, 17:48:04
Gondolom nem mondok meglepetést: az AE tudja
nyilván
ez egy off asztra volt,de már elvitte elaltatni a lámpát....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #778 Dátum:
2009.03.06 péntek, 18:58:51 »
Idézetet írta: zacci - 2009.03.06 péntek, 09:03:06
Neha fel akarjak torni a verdat
Már csak az kéne
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #779 Dátum:
2009.03.06 péntek, 20:30:33 »
Idézetet írta: alf - 2009.03.06 péntek, 17:18:23
tud,csak nem látta az sem a légzsákot!
Pedig sárgán virított a lámpája....
GM modellt választottál? Mert ugye akkor kiírja, hogy enhanced diagnostic enabled.
De a légzsák vezérléshez kapcsolódással még nekem is adós a SCANXL
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #780 Dátum:
2009.03.07 szombat, 11:40:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.03.06 péntek, 20:30:33
GM modellt választottál?
Mert ugye akkor kiírja, hogy enhanced diagnostic enabled.
De a légzsák vezérléshez kapcsolódással még nekem is adós a SCANXL
igen,de már tényleg mind1......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
flyfish
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #781 Dátum:
2009.03.07 szombat, 14:31:28 »
Regnap a minitalin valaki megnézte a hibakódomat. (szégyellem, de nem tudom a nevét, pedig már a második talin találkozom vele) Ezúton köszönöm neki!!!
A kód: P 0171 szegény keverékösszetétel. Tehát a "lambada" szondám aztat mondja, hogy szegényen jársz, dúsiccsáááá? Ezért fogyaszt egy kicsit sokat a gép? (12l/100km) Ez elvileg belefér a gyári adatba. Akkor mostan mi vagyon?
Naplózva
FeGa
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #782 Dátum:
2009.03.07 szombat, 17:06:34 »
Idézetet írta: flyfish - 2009.03.07 szombat, 14:31:28
Regnap a minitalin valaki megnézte a hibakódomat. (szégyellem, de nem tudom a nevét, pedig már a második talin találkozom vele) Ezúton köszönöm neki!!!
A kód: P 0171 szegény keverékösszetétel. Tehát a "lambada" szondám aztat mondja, hogy szegényen jársz, dúsiccsáááá? Ezért fogyaszt egy kicsit sokat a gép? (12l/100km) Ez elvileg belefér a gyári adatba. Akkor mostan mi vagyon?
Nem lehet, hogy a gáz miatt jött az a hibakód?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #783 Dátum:
2009.03.07 szombat, 17:20:44 »
Idézetet írta: flyfish - 2009.03.07 szombat, 14:31:28
Regnap a minitalin valaki megnézte a hibakódomat. (szégyellem, de nem tudom a nevét, pedig már a második talin találkozom vele) Ezúton köszönöm neki!!!
A kód: P 0171 szegény keverékösszetétel. Tehát a "lambada" szondám aztat mondja, hogy szegényen jársz, dúsiccsáááá? Ezért fogyaszt egy kicsit sokat a gép? (12l/100km) Ez elvileg belefér a gyári adatba. Akkor mostan mi vagyon?
Ha szólsz, hogy kell, én is meg tudtam volna nézni. Notebook, kütyü a csomagtartóban volt. Csak sajnos hamar el kellett jönnöm
De még találkoztunk.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #784 Dátum:
2009.03.07 szombat, 17:37:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.03.07 szombat, 17:20:44
Ha szólsz, hogy kell, én is meg tudtam volna nézni. Notebook, kütyü a csomagtartóban volt. Csak sajnos hamar el kellett jönnöm
De még találkoztunk.
Ott voltál tegnap?
Hamar lepattantál......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
flyfish
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #785 Dátum:
2009.03.07 szombat, 21:05:41 »
Idézetet írta: FeGa - 2009.03.07 szombat, 17:06:34
Nem lehet, hogy a gáz miatt jött az a hibakód?
Átkapcsoltam benzinre, úgy néztük. Mondta már más is, hogy lambda szonda,(most bontott van benne, de mikor kicseréltem, semmi sem változott, lehet hogy visszarakom a gyárit és megint mérünk) de egy hét múlva egy másik diagnoszta már légtömegmérőt mondott.(újabb 5000-ért) Ez tavaly volt.Mindenki mást mondott, voltam 4 helyen, 4-szer néhány ezresért. Csak találgattak. Talán a gyertyák. Talán a gyertyakábelek. Talán a lambdaszonda. Talán a légtömegmérő. És mikor már közel 40.000-nél jártam, mondtam az utolsónak: talán az anyád ...csája. Nem lehet, hogy az lesz a gond? És akkor leálltam. Tegnap csak azért mértünk rá, mert ráértünk és ott volt a műszer.
Naplózva
FeGa
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #786 Dátum:
2009.03.07 szombat, 21:08:09 »
Idézetet írta: flyfish - 2009.03.07 szombat, 21:05:41
Átkapcsoltam benzinre, úgy néztük. Mondta már más is, hogy lambda szonda,(most bontott van benne, de mikor kicseréltem, semmi sem változott, lehet hogy vis***akom a gyárit és megint mérünk) de egy hét múlva egy másik diagnoszta már légtömegmérőt mondott.(újabb 5000-ért) Ez tavaly volt.Mindenki mást mondott, voltam 4 helyen, 4-szer néhány ezresért. Csak találgattak. Talán a gyertyák. Talán a gyertyakábelek. Talán a lambdaszonda. Talán a légtömegmérő. És mikor már közel 40.000-nél jártam, mondtam az utolsónak: talán az anyád ...csája. Nem lehet, hogy az lesz a gond? És akkor leálltam. Tegnap csak azért mértünk rá, mert ráértünk és ott volt a műszer.
Mikor alkoholt tankoltam bele nekem is szegény keverék hibajel volt, pedig akkor már legalább 2 tank benzint kijártam vele az alkohol után. Vagy töröltétek a hibát és visszajött?
Naplózva
flyfish
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #787 Dátum:
2009.03.07 szombat, 21:09:59 »
Idézetet írta: stealt - 2009.03.07 szombat, 16:37:51
A lambda szondád nem nézték meg?
Mit kellett volna nézni rajta? Kiírt a P 0171-es hibát, akkor ezt nem tudtuk mit jelent, ma utánnanéztem. Szegény keverékképzés. Minjárt ki is nyomtattam az összes hibakódot, hogy mindíg nálam legyenek, ha kell. (beraktam a kocsiba, hátha beijed és megjavul a kicsike
)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #788 Dátum:
2009.03.07 szombat, 21:11:35 »
Idézetet írta: alf - 2009.03.07 szombat, 17:37:06
Ott voltál tegnap?
Hamar lepattantál......
Ja. jöttem fürdetni. Bíztam benne, hogy találkozunk, de h7-ig nem értél oda.
Next time..
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
flyfish
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #789 Dátum:
2009.03.07 szombat, 21:13:13 »
Idézetet írta: FeGa - 2009.03.07 szombat, 21:08:09
Mikor alkoholt tankoltam bele nekem is szegény keverék hibajel volt, pedig akkor már legalább 2 tank benzint kijártam vele az alkohol után. Vagy töröltétek a hibát és visszajött?
Töröltük, de hogy visszajött-e, majd csak a következő minitalin derül ki. De már tavaly is többször törölve lett és én is nulláztam és "tanítottam" az autót.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #790 Dátum:
2009.03.07 szombat, 21:16:09 »
Idézetet írta: flyfish - 2009.03.07 szombat, 21:09:59
Mit kellett volna nézni rajta? Kiírt a P 0171-es hibát, akkor ezt nem tudtuk mit jelent, ma utánnanéztem. Szegény keverékképzés. Minjárt ki is nyomtattam az összes hibakódot, hogy mindíg nálam legyenek, ha kell. (beraktam a kocsiba, hátha beijed és megjavul a kicsike
)
Ezt olvastad már?
http://www.aa1car.com/library/ford_lean_codes.htm
Ezek szerint a P0171, ha jó a MAF, arra utal, hogy valahol falsot szív a levegőrendszer (EGR, szívósor, légrendszer)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #791 Dátum:
2009.03.07 szombat, 21:17:12 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.03.07 szombat, 21:11:35
Ja. jöttem fürdetni. Bíztam benne, hogy találkozunk, de h7-ig nem értél oda.
Next time..
szíjunextájm!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
flyfish
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #792 Dátum:
2009.03.07 szombat, 21:21:02 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.03.07 szombat, 21:16:09
Ezt olvastad már?
http://www.aa1car.com/library/ford_lean_codes.htm
Ezek szerint a P0171, ha jó a MAF, arra utal, hogy valahol falsot szív a levegőrendszer (EGR, szívósor, légrendszer)
Biztos azért kerülte el a figyelmemet, mert annyit tudok angolul, mint óhéberül.
De azért köszönöm!
Tavaly volt rajta szívósor csere. Csak nem hibáztak. (annyiért amennyit volt pofájuk kérni munkadíj gyanánt, nagyon csodálkoznék) Elvileg légtömegmérőm jó. Akárhányszor megnéztem, mindíg tiszta és sértetlen volt. Amilyennek lennie kell.
Naplózva
flyfish
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #793 Dátum:
2009.03.07 szombat, 21:53:02 »
Idézetet írta: stealt - 2009.03.07 szombat, 21:41:36
Az hogy drága nem jelenti hogy jó.
Tavaly nekem volt egy kis koccanásom utána egy horribilis számla a biztosítónak. Én meg 1 napon belül autopályán elhagytam a müa motorvédő fenéklemezt az autónak mert trehányul rakták fel azt is. És még sorolhatnám hány hibát csináltak, el kellett vinnem utána egy rendes szervizbe ahova szoktam járni átnézetni
Azért vittem szerelőhöz, mert bár sokat szereltem anno a szocialista autóimat, ennek a mély bugyraiba nem merek belenyúlni. Amikor eldurrant a tömítés, annak határozott iszonyú sivító hangja volt. Most nincs. Nézessem meg megint 5000-ért? Nem is tudom már számon tartani, hányszor fizettem ide-oda ilyen néhány ezreket. Tudod mi a legnagyobb problémám? Soha senki sem tudta határozottan megmondani a probléma eredetét. Mindenki mindíg úgy kezdi a mondatot, hogy : -lehet, hogy a... . Már mondtam egyszer felindult pillanatomban egy szerelőnek, hogy Barátom! Ne találgassál mán! Tudod mi a hiba, vagy nem? Ne raboljuk itt egymás idejét. Azt mondja nem merné határozottan állítani, de "LEHET, HOGY A... . Na jól van Öcsém! Add vissza az ipart! Ezek nem autószerelők, hanem alkatrész cserélők. Addíg cserélgetik a cuccokat, mig egyszercsak megszűnik a hiba. De még mindíg nem tudod, mi volt a roszz, hiszen a fél motort kicserélték. És a képedbe tolnak egy 100-200 ezres számlát. Vérlázító!!! Hű de felhúztam magam.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #794 Dátum:
2009.03.07 szombat, 21:56:04 »
Idézetet írta: flyfish - 2009.03.07 szombat, 21:21:02
Biztos azért kerülte el a figyelmemet, mert annyit tudok angolul, mint óhéberül.
De azért köszönöm!
Tavaly volt rajta szívósor csere. Csak nem hibáztak. (annyiért amennyit volt pofájuk kérni munkadíj gyanánt, nagyon csodálkoznék) Elvileg légtömegmérőm jó. Akárhányszor megnéztem, mindíg tiszta és sértetlen volt. Amilyennek lennie kell.
csakde. sajnos.
A cikk alapján lehet:
- hibás MAF szenzor/adat
- fals a szívósoron
- EGR probléma, nyitva marad amikor nem kellene.
Kérj kölcsön egy MAF-ot, balnkold le az EGR-t, mint a dieseleknél, aztán ha marad a hiba, elcsesztek valamit a szívósornál, és tömítetlenség van.
Ha mégsem, akkor ajánlom a Zaccival való klubalapítást, mert neki is azonosítatlan üa rendszer hibája van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
flyfish
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #795 Dátum:
2009.03.07 szombat, 21:59:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.03.07 szombat, 21:56:04
csakde. sajnos.
A cikk alapján lehet:
- hibás MAF szenzor/adat
- fals a szívósoron
- EGR probléma, nyitva marad amikor nem kellene.
Kérj kölcsön egy MAF-ot, balnkold le az EGR-t, mint a dieseleknél, aztán ha marad a hiba, elcsesztek valamit a szívósornál, és tömítetlenség van.
Ha mégsem, akkor ajánlom a Zaccival való klubalapítást, mert neki is azonosítatlan üa rendszer hibája van.
Köszi mindenkinek. Ki tudja ezt nekem levizsgálni?
Naplózva
flyfish
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #796 Dátum:
2009.03.07 szombat, 22:02:33 »
Idézetet írta: stealt - 2009.03.07 szombat, 21:56:59
Teljesen egyet értek veled. Én pont emiatt kezdtem el veszegetni a diag cuccokat mert utálom ha mások a saját dilettantizmusukat velem akarják megfizettetni.
ui a következő Lurdyson megprólok lenni akkor viszem az AE-t is azzal szembe nem sok esélye van egy hibának se
Ezt előre is köszönöm. Momentán úgysincs egy vasam sem, nemcsak az autóra, hanem már lassan kajára sem. ( na jó azért még nem fogytam, tehát még találok ezt-azt a hűtőben és már ez is valami. Egy kis avas szalonnabőr, zöld párizsi, meg ilyenek
)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #797 Dátum:
2009.03.07 szombat, 22:04:48 »
Idézetet írta: flyfish - 2009.03.07 szombat, 21:59:29
Köszi mindenkinek. Ki tudja ezt nekem levizsgálni?
A maf csere, egr dugózás nem nagy ügy. legalább is dieselnél.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
flyfish
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #798 Dátum:
2009.03.07 szombat, 22:08:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.03.07 szombat, 22:04:48
A maf csere, egr dugózás nem nagy ügy. legalább is dieselnél.
A MAF csere megy. A dugózást még nem csináltam, de műszaki ember lévén, biztos evvel is elboldogulok. Már csak egy MAF kell. Egyébként én azt várnám el egy szerelőtől, hogy beviszem a bringát és neki minden ilyen tipikusan hibásodós alkatrészből van a polcán egy db. Na ezeket felhasználva addíg cserélgeti őket egyenként, amig egyszercsak elmúlik a betegség. A végén meg azt mondja: Uram! Nem jó a MAF szenzor, ki kell cserélni. A hibafeltárás 6000FT, mert 3 órát foglalkoztam vele. (ez csak példa) Tessék megvenni a cuccot, 2000-ért kicserélem
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.07 szombat, 22:13:13 írta flyfish
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #799 Dátum:
2009.03.07 szombat, 22:32:58 »
Idézetet írta: flyfish - 2009.03.07 szombat, 22:08:14
A MAF csere megy. A dugózást még nem csináltam, de műszaki ember lévén, biztos evvel is elboldogulok. Már csak egy MAF kell. Egyébként én azt várnám el egy szerelőtől, hogy beviszem a bringát és neki minden ilyen tipikusan hibásodós alkatrészből van a polcán egy db. Na ezeket felhasználva addíg cserélgeti őket egyenként, amig egyszercsak elmúlik a betegség. A végén meg azt mondja: Uram! Nem jó a MAF szenzor, ki kell cserélni. A hibafeltárás 6000FT, mert 3 órát foglalkoztam vele. (ez csak példa) Tessék megvenni a cuccot, 2000-ért kicserélem
Készletet tartson?! hova gondolsz! Azért kell előre bejelentkezni szervizre, hogy be tudják szerezni a cuccot. A probléma az, hogy aki így dolgozik, biztos nem rendelkezik a megfelelő műszerezettséggel/felszereléssel, mert nem futja rá. Márkaszerviben meg a 3 óra hibakeresés neked 25eFt körül "fájna".
Cserélgetés is van,csak a te zsebedre. Tippelnek-alkatrészt veszel-beépítik-nemjó-tippelnek-alkatrészt veszel-beépítik-stb-stb. Ha szerencséd van, elsőre bejön, ha nincs, kicserélik a fél motort a pénzedért.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
9
10
11
12
13
14
15
[
16
]
17
18
19
20
21
22
23
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ