Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:14:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1792699 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1150 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:19:42 »
Idézetet írta: Tomi76 - 2013.10.23 szerda, 19:13:22
Sziasztok!
Véleményetek szerint melyik hibakódolvasót érdemes megvenni Mk3-ra? Sajnos a régi megadta magát..
http://www.ebay.com/itm/Super-Car-OBD-Diagnostic-Scanner-Tool-USB-Code-Reader-Interface-Cable-For-Ford-/261220239379?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item3cd1f08813
http://www.ebay.com/itm/Practical-ELM327-Interface-USB-OBD2-II-Can-Bus-Car-Diagnostic-Auto-Scanner-V1-5-/130894898060?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e79f1a38c
http://www.ebay.com/itm/USB-OBD2-OBDII-V1-5-ELM327-CAN-BUS-Auto-Interface-Diagnose-Code-Scanner-Reader-/300934963622?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item46111f21a6
Esetleg van favorit?
Köszi
Tamás
Ha csak hibakód olvasásra/törlésre akarod használni, akkor mindegy. Én F-supert használok. Az Ford specifikus. Azzal lehet porlasztót is programozni (2003 utániakat, amiben az ICU már nem külön egység). Nekem bejött.
Naplózva
Tomi76
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 204
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1151 Dátum:
2013.10.23 szerda, 20:26:34 »
Válasz
Ha csak hibakód olvasásra/törlésre akarod használni, akkor mindegy. Én F-supert használok. Az Ford specifikus. Azzal lehet porlasztót is programozni (2003 utániakat, amiben az ICU már nem külön egység). Nekem bejött.
Köszönöm, megfogadom..
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
mk3sanyi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1152 Dátum:
2013.10.23 szerda, 20:53:05 »
Sziasztok!
Készülök az elm327-be kapcsolót építeni.Néztem az átalakítási rajzot,az nem egy bonyolult dolog,viszont a következőket szeretném kérdezni:
V1.5-öt ír ki a forscan,de a panelen V3 van.Ezek szerint már V3 is van.Nekem eredetileg az OBD csatlakozóba a következő lábak vannak bekötve:
2 lábra - J1850 bus+
6 lábra - Can Hi
7 lábra - ISO 9141 -2 k line
10 lábra - J1850 bus
14 lábra - Can Low
15 lábra - ISO 9141 -2 L line
Azok a lábak,amik nincsenek a rajzon változatlanok maradnak?
Köszönöm,ha írtok erre valamit!
Naplózva
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1153 Dátum:
2013.10.23 szerda, 20:55:43 »
Idézetet írta: mkisanyi - 2013.10.23 szerda, 20:53:05
Sziasztok!
Készülök az elm327-be kapcsolót építeni.Néztem az átalakítási rajzot,az nem egy bonyolult dolog,viszont a következőket szeretném kérdezni:
V1.5-öt ír ki a forscan,de a panelen V3 van.Ezek szerint már V3 is van.Nekem eredetileg az OBD csatlakozóba a következő lábak vannak bekötve:
2 lábra - J1850 bus+
6 lábra - Can Hi
7 lábra - ISO 9141 -2 k line
10 lábra - J1850 bus
14 lábra - Can Low
15 lábra - ISO 9141 -2 L line
Azok a lábak,amik nincsenek a rajzon változatlanok maradnak?
Köszönöm,ha írtok erre valamit!
Szerintem a V3 a panel-nyákrajz verziószáma, az 1.5 meg a rajta futó ELM SW-é.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mk3sanyi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1154 Dátum:
2013.10.23 szerda, 21:03:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.10.23 szerda, 20:55:43
Szerintem a V3 a panel-nyákrajz verziószáma, az 1.5 meg a rajta futó ELM SW-é.
AndyA
Legalább nem egy régi darab,és nem vert át az eladó egy V1.2-essel
]
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.23 szerda, 21:09:15 írta AndyA
»
Naplózva
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1155 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 08:36:32 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.23 szerda, 19:19:42
Ha csak hibakód olvasásra/törlésre akarod használni, akkor mindegy. Én F-supert használok. Az Ford specifikus. Azzal lehet porlasztót is programozni (2003 utániakat, amiben az ICU már nem külön egység). Nekem bejött.
simán viszi a 2003 előttieket is és nem cska ci-t hanem a di-t is
és nem csak fordot olvas, megfeleő programmal más autókat is
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1156 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 12:36:40 »
Idézetet írta: netcore - 2013.10.24 csütörtök, 08:36:32
simán viszi a 2003 előttieket is és nem cska ci-t hanem a di-t is
és nem csak fordot olvas, megfeleő programmal más autókat is
Melyik az a megfelelő program, mert a Formidable nevű programot adják hozzá. A Modiaggal biztos, hogy nem megy, mert azt próbáltam.
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1157 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 12:56:24 »
csúcsot progizni én anno mikor a tdci motor volt az autómban tudtam a formidable progival,mivel külön vezérlős volt kiolvasni nem , de írni tudta csak és a kábelhoz kaptam még pár citroenes meg peugeotos programot is(lexia), de nekem a obdII scanmaster for mobydic is megy más típusokkal
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1158 Dátum:
2013.10.24 csütörtök, 12:59:08 »
Idézetet írta: netcore - 2013.10.24 csütörtök, 12:56:24
csúcsot progizni én anno mikor a tdci motor volt az autómban tudtam a formidable progival,mivel külön vezérlős volt kiolvasni nem , de írni tudta csak és a kábelhoz kaptam még pár citroenes meg peugeotos programot is(lexia), de nekem a obdII scanmaster for mobydic is megy más típusokkal
Köszi. Végülis nekem a formidble is tökéletesen megfelel arra, amire vettem. Más autókat meg nem olvasgatok. Majd ráérek akkor foglalkozni ezzel, ha valamilyen oknál fogva lecserélem a mondit egy másik tipusra (citroen biztos, hogy nem lesz, de úgy általában francia autó sem)
Naplózva
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1159 Dátum:
2013.10.25 péntek, 11:42:30 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.18 péntek, 18:44:45
sci mondeót sem lát a forscan.....
ne is próbálkozzatok.illetve írtam a fejlesztőknek,hogy változni fog-e ez a jövőben.
Úgy néz ki jelen állapotban csak tdci.tdci.illetve mk4re van kihegyezve........miután nincs konkurencia,így várni kell.
Én is írtam nekik, hogy nem megy SCi-vel azt válaszolták, hogy mennie kéne és küldjek el nekik 2 fájlt. Hétvégén lesz időm akkor megcsinálom és elküldöm.
Más. Nem tudja valaki hol kell beállítani a Track recordert (Torque plugin), hogy mekkorák legyenek a kijelzett infók és, hogy egyáltalán mit jelezzen ki? (Most vettem egy BT-s elm327-et és játszanék vele egy kicsit.)
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
developer
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1160 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 13:16:40 »
Sziasztok,
segítsetek légyszi obd scannert szeretnék venni, elkezdtem nézegetni őket és az lenne a kérdésem, hogy egy F-super miben tud többet, mihez fér hozzá pluszban, mint mondjuk egy elm327?
Naplózva
2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1161 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 13:26:38 »
Idézetet írta: developer - 2013.10.27 vasárnap, 13:16:40
Sziasztok,
segítsetek légyszi obd scannert szeretnék venni, elkezdtem nézegetni őket és az lenne a kérdésem, hogy egy F-super miben tud többet, mihez fér hozzá pluszban, mint mondjuk egy elm327?
Az attól függ, hogy melyik szofverrel akarod használni. Az F-superrel alapból tudsz porlasztót programozni. Az ELM-et át tudod alakítani, hogy nagyjából tudja azt, amit egy félmilliós gyári IDS tud. Így hirtelen ennyi.
Naplózva
developer
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1162 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 13:51:05 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.27 vasárnap, 13:26:38
Az attól függ, hogy melyik szofverrel akarod használni. Az F-superrel alapból tudsz porlasztót programozni. Az ELM-et át tudod alakítani, hogy nagyjából tudja azt, amit egy félmilliós gyári IDS tud. Így hirtelen ennyi.
Szoftver oldalon még vagyok képben, amit eddig láttam és szimpatikus volt az elm-ben, hogy van bluetooth-os verzió és android-os mobillal is összelőhető, ahogy nézem az f-super csak notebook-ról használható, de javítsatok ki ha tévedek. Igazából most csak nézelődni akarok a kocsiban, meg tervben van a családban autó vásárlás és akkor gondoltam veszek egy ilyet és bele lehet nézni egyből a kiszemelt kocsiba is, hogy miújság odabent.
Ami írtál átalakítás nagy vonalakban mit takar?
Naplózva
2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1163 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 13:55:32 »
Idézetet írta: developer - 2013.10.27 vasárnap, 13:51:05
Szoftver oldalon még vagyok képben, amit eddig láttam és szimpatikus volt az elm-ben, hogy van bluetooth-os verzió és android-os mobillal is összelőhető, ahogy nézem az f-super csak notebook-ról használható, de javítsatok ki ha tévedek. Igazából most csak nézelődni akarok a kocsiban, meg tervben van a családban autó vásárlás és akkor gondoltam veszek egy ilyet és bele lehet nézni egyből a kiszemelt kocsiba is, hogy miújság odabent.
Ami írtál átalakítás nagy vonalakban mit takar?
Egy váltókapcsoló beépítését. Pár oldallal korábban taglalták ebben a topikban. Ezekkel a cuccokkal nagyon nem tudsz nézelődni. Max a hibakódokat. Ha a kék fog a lényeg, akkor az ELM-327+a forscan letöltése (laptoppal tudod használni) vagy a Torque a moblios verziója. Arról nem tudok semmit mondani neked, mert én okosabb vagyok a mobilomnál (nincs taperolós "okos"telefonom) ebből következően nem tudom azt az alkalmazást feltenni a telefonomra.
Naplózva
developer
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1164 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 14:01:12 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.27 vasárnap, 13:55:32
Egy váltókapcsoló beépítését. Pár oldallal korábban taglalták ebben a topikban. Ezekkel a cuccokkal nagyon nem tudsz nézelődni. Max a hibakódokat. Ha a kék fog a lényeg, akkor az ELM-327+a forscan letöltése (laptoppal tudod használni) vagy a Torque a moblios verziója. Arról nem tudok semmit mondani neked, mert én okosabb vagyok a mobilomnál (nincs taperolós "okos"telefonom) ebből következően nem tudom azt az alkalmazást feltenni a telefonomra.
Köszi a gyors infókat!
Akkor visszaolvasok váltókapcsoló ügyben.
Még annyit akartam kérdezni, hogy elm vásárlásnál kell-e valamire figyelni? (ezeket a kulcs szavakat találtam így kapásból ebay-en "obd2" "v1.5" "mini" ami fontosnak tűnt)
Naplózva
2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1165 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 14:04:51 »
Idézetet írta: developer - 2013.10.27 vasárnap, 14:01:12
Köszi a gyors infókat!
Akkor visszaolvasok váltókapcsoló ügyben.
Még annyit akartam kérdezni, hogy elm vásárlásnál kell-e valamire figyelni? (ezeket a kulcs szavakat találtam így kapásból ebay-en "obd2" "v1.5" "mini" ami fontosnak tűnt)
1.5-ös OBD-II legyen. Általában odaírják, hogy melyik autóhoz jó. Nagyjából ennyi. Annyit nem árt tudni, hogy a mini kékfogast, meg úgy általában a kékfogast nem tudod átalakítani, mert lassú az adatátvitele. A kapcsolósra a legjobb a madzagos. Alf pont azért vette meg az enyém.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1166 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 14:06:59 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.27 vasárnap, 14:04:51
1.5-ös OBD-II legyen. Általában odaírják, hogy melyik autóhoz jó. Nagyjából ennyi. Annyit nem árt tudni, hogy a mini kékfogast, meg úgy általában a kékfogast nem tudod átalakítani, mert lassú az adatátvitele. A kapcsolósra a legjobb a madzagos. Alf pont azért vette meg az enyém.
A miniben a helyhiány a gond, nem de?! A normál méretű BT-os jó, ha igaz.
Arra kell figyelni, hogy kommunikáljon az autóval! Igaz laci?
Kipróbálva kell megvenni.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1167 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 14:08:55 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.27 vasárnap, 14:06:59
A miniben a helyhiány a gond, nem de?! A normál méretű BT-os jó, ha igaz.
Arra kell figyelni, hogy kommunikáljon az autóval! Igaz laci?
Kipróbálva kell megvenni.
Kommunikált az autóval, használtam is néha, csak az oprendszer újratelepítése után a számítógéppel nem volt hajlandó szóbaállni. Pontosabban az illesztőprogramját nem volt hajlandó telepíteni.
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1168 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 16:19:01 »
én hiába alakítottam át a bt-s cuccot, semmivel sem lát többet a tddi mondeómon mint eddig
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1169 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 16:20:33 »
Idézetet írta: netcore - 2013.10.27 vasárnap, 16:19:01
én hiába alakítottam át a bt-s cuccot, semmivel sem lát többet a tddi mondeómon mint eddig
Asszem pont azt írták alf-ék is, hogy a bt-s cuccal nem működik. vagy mifene.Nincs kedvem visszakeresni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1170 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 16:46:15 »
Idézetet írta: netcore - 2013.10.27 vasárnap, 16:19:01
én hiába alakítottam át a bt-s cuccot, semmivel sem lát többet a tddi mondeómon mint eddig
vagy az adatátviteli sebesség miatt,vagy mert nincs a tddi-ben ms-can kommunikáció......mk4 ben és smaxban 12 modult lát.6ot-6ot, az ms és hs-can vonalon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1171 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 19:58:48 »
Idézetet írta: netcore - 2013.10.27 vasárnap, 16:19:01
én hiába alakítottam át a bt-s cuccot, semmivel sem lát többet a tddi mondeómon mint eddig
Meg kéne nézni egy tdci-n is!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
mk3sanyi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1172 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 20:35:51 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.27 vasárnap, 19:58:48
Meg kéne nézni egy tdci-n is!
Sziasztok!
Én kérdeztem néhány napja,hogy az átalakításkor a rajzon nem szereplő vezetékekkel mi legyen,de nem jött válasz,különben erre tudnék válaszolni.
Lehet vele tesztelni is több modult GEM,ABS stb.Nekem van USB-s,és kékfogas is,az USB változatot szerettem volna átalakítani.
üdv
Naplózva
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1173 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 20:37:38 »
Idézetet írta: mkisanyi - 2013.10.27 vasárnap, 20:35:51
Sziasztok!
Én kérdeztem néhány napja,hogy az átalakításkor a rajzon nem szereplő vezetékekkel mi legyen,de nem jött válasz,különben erre tudnék válaszolni.
Lehet vele tesztelni is több modult GEM,ABS stb.Nekem van USB-s,és kékfogas is,az USB változatot szerettem volna átalakítani.
üdv
semmi.a többivel nem kell foglalkozni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mk3sanyi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1174 Dátum:
2013.10.27 vasárnap, 21:05:40 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.27 vasárnap, 20:37:38
semmi.a többivel nem kell foglalkozni.
Akkor a CAN HI-CAN LO lábakra menőt kapcsolgatom akkor megmarad az ISO, és a J1850 protokoll is.Ezek szerint.
Naplózva
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1175 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 07:32:49 »
Idézetet írta: mkisanyi - 2013.10.27 vasárnap, 21:05:40
Akkor a CAN HI-CAN LO lábakra menőt kapcsolgatom akkor megmarad az ISO, és a J1850 protokoll is.Ezek szerint.
nyilván igen.egyszerre nem használja úgyis csak az egyik protokollt.mondeóval egyébként is can protokollt használ.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1176 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 07:36:32 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.28 hétfő, 07:32:49
nyilván igen.egyszerre nem használja úgyis csak az egyik protokollt.mondeóval egyébként is can protokollt használ.
valakinek sikerült már tddi-t programoznia vele?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1177 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 07:38:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.10.28 hétfő, 07:36:32
valakinek sikerült már tddi-t programoznia vele?
xenont már szinteztem vele Soho01 autóján.programozni Gem-et csak az elmconfig tud,és csak a fókán.jelenleg.tesztelni modulokat a forscan is tud tddi-n is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1178 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 07:39:38 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.28 hétfő, 07:32:49
nyilván igen.egyszerre nem használja úgyis csak az egyik protokollt.mondeóval egyébként is can protokollt használ.
III-ashoz felesleges a kapcsolgatós.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1179 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 07:41:47 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.28 hétfő, 07:39:38
III-ashoz felesleges a kapcsolgatós.
igen.
amúgy meg a tddi-is Hs-can en komminukál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1180 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 08:02:25 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.28 hétfő, 07:41:47
igen.
amúgy meg a tddi-is Hs-can en komminukál.
Így van.
Emlékszem, régebben beírtam, hogy mk3-ban bizony van ám CAN hálózat........... jól le lettem támadva, hogy nincs.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1181 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 08:13:52 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.28 hétfő, 07:38:22
xenont már szinteztem vele Soho01 autóján.programozni Gem-et csak az elmconfig tud,és csak a fókán.jelenleg.tesztelni modulokat a forscan is tud tddi-n is.
gem-et kéne tudnom progizni valahogy
fel kéne tanítani a riasztómat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1182 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 09:37:36 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.28 hétfő, 08:02:25
Így van.
Emlékszem, régebben beírtam, hogy mk3-ban bizony van ám CAN hálózat........... jól le lettem támadva, hogy nincs.
Persze, hogy van. Pl. a nagynavi anélkül nem tudná a klímát állítani. A nagynavi hátulján egy dobozka a klímamodul, amin semmi nincs a fekete és fehér csatin kívül, teljesen különálló darab, csak két csavar tartja. Egy az egyben csak át kell dugni a csatikat a (FL utáni) klímavezérlőből, és utána a CAN-en dolgozik az egész.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1183 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 10:11:32 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.28 hétfő, 08:02:25
Így van.
Emlékszem, régebben beírtam, hogy mk3-ban bizony van ám CAN hálózat........... jól le lettem támadva, hogy nincs.
és ki volt az?én tudom....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1184 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 10:13:33 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.28 hétfő, 10:11:32
és ki volt az?én tudom....
Én nem tudom. Ki volt?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1185 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 10:17:39 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.28 hétfő, 10:13:33
Én nem tudom. Ki volt?
Mit számít, hogy ki volt az?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1186 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 10:18:28 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.28 hétfő, 10:17:39
Mit számít, hogy ki volt az?
Csak szeretném kiröhögni!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1187 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 11:32:21 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.28 hétfő, 10:18:28
Csak szeretném kiröhögni!
akkor nem mondom meg!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1188 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 12:05:53 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.28 hétfő, 11:32:21
akkor nem mondom meg!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1189 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 12:06:55 »
Most már engem is érdekel....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1190 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 15:31:02 »
Idézetet írta: netcore - 2013.10.24 csütörtök, 12:56:24
csúcsot progizni én anno mikor a tdci motor volt az autómban tudtam a formidable progival,mivel külön vezérlős volt kiolvasni nem , de írni tudta csak és a kábelhoz kaptam még pár citroenes meg peugeotos programot is(lexia), de nekem a obdII scanmaster for mobydic is megy más típusokkal
Letöltöttem a scanmaster for mobydic-et (valami freeware-t), feltelepítettem, rádugtam az f-supert. Addig nem is volt gond, hacsak az nem, hogy azt írta ki, hogy OBD error. Nem látott semmilyen hibakódot (pedig volt), nem látott semmilyen élő adatot, úgyhogy a firefox sorsára jutott (letöröltem). Marad a jól bevált formidable.
Naplózva
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1191 Dátum:
2013.10.30 szerda, 19:05:21 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.18 péntek, 18:44:45
sci mondeót sem lát a forscan.....
ne is próbálkozzatok.illetve írtam a fejlesztőknek,hogy változni fog-e ez a jövőben.
Úgy néz ki jelen állapotban csak tdci.tdci.illetve mk4re van kihegyezve........miután nincs konkurencia,így várni kell.
Elküldtem nekik a kért fájlokat és ma reggel küldtek egy tesztverziót, ami már felismerte az SCi-t. Eltárolt hibaüzenetet kiolvasta és néztem vele 2-3 élő adatot. Én nagyon nem értek hozzá, gondolom könnyen el is lehet rontani vele beállításokat. De a lényeg, hogy van egy Forscan, ami működik. Még majd megnézem részletesebben is. Ha adsz privátban egy email címet elküldöm neked hátha találsz benne beépített bugot. Annyit kértek, hogy jelezzek vissza hogy működik-e.
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1192 Dátum:
2013.10.30 szerda, 19:07:28 »
Idézetet írta: GKovacs - 2013.10.30 szerda, 19:05:21
Elküldtem nekik a kért fájlokat és ma reggel küldtek egy tesztverziót, ami már felismerte az SCi-t. Eltárolt hibaüzenetet kiolvasta és néztem vele 2-3 élő adatot. Én nagyon nem értek hozzá, gondolom könnyen el is lehet rontani vele beállításokat. De a lényeg, hogy van egy Forscan, ami működik. Még majd megnézem részletesebben is. Ha adsz privátban egy email címet elküldöm neked hátha találsz benne beépített bugot. Annyit kértek, hogy jelezzek vissza hogy működik-e.
ok.küldöm privátba!
azt nézd meg,hogy a moduloknál látja-e a klímát!
ez a módosítás már benne lesz ezek szerint a következő frissítésben.....?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.30 szerda, 19:09:13 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1193 Dátum:
2013.10.30 szerda, 21:58:20 »
jöhet a teszt verzió nekem is
netcoore@gmail.com
köszi !!
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1194 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 19:53:25 »
Hát megkaptam GKovacs-tól a forscan még megnem jelent 2.1.9 es verzióját!!
Ezzel bizony,már programozni is lehet már.Azt még nem tom,hogy mit és min,de igírem holnap referálok!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1195 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 19:57:57 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.31 csütörtök, 19:53:25
Hát megkaptam GKovacs-tól a forscan még megnem jelent 2.1.9 es verzióját!!
Ezzel bizony,már programozni is lehet már.Azt még nem tom,hogy mit és min,de igírem holnap referálok!
De ne az legyen benne, hogy már csak 60LE-s a kocsid!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1196 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 19:58:38 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.31 csütörtök, 19:57:57
De ne az legyen benne, hogy már csak 60LE-s a kocsid!
....és ezért majd a tiéden teszteljük,jó?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1197 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:00:10 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.31 csütörtök, 19:58:38
....és ezért majd a tiéden teszteljük,jó?!
Ennyire zavar, hogy múltkor megelőztelek? Család fogyózik már?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1198 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:01:02 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.31 csütörtök, 20:00:10
Ennyire zavar, hogy múltkor megelőztelek? Család fogyózik már?
nem.azóta csak egyedül autózok.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1199 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 20:04:41 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.31 csütörtök, 20:01:02
nem.azóta csak egyedül autózok.....
Akkor megoldottad.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ