Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:42:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
33
34
35
36
37
38
39
[
40
]
41
42
43
44
45
46
47
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1789648 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1950 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 20:41:59 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.03.16 vasárnap, 20:37:38
A formidable minden tdci-ben lát icu-t, mindegy, hogy van-e benne külön a pcm-től.
Nálad az icu, ami injector control unit, tehát ami vezérli a porlasztókat, az maga a pcm.
Na végre.
Ha én írom le..........akkor megint megvádolnak (mint amikor először is leírtam, hogy nincs külön ICU) tévedéssel.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1951 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 08:03:48 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.16 vasárnap, 18:39:42
ez attól van,hogy olyan nagypapásan vezetsz,hogy tönkre megy bele az autó.égesd ki azt a rendszert rendesen.az nem egyenlő a pályás 110es tempóval.....
csinálj egy igazi 10literes fogyasztást,sosem lesznek hibáid....
Ok!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
raven
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1952 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 18:14:11 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.03.16 vasárnap, 20:37:38
A formidable minden tdci-ben lát icu-t, mindegy, hogy van-e benne külön a pcm-től.
Nálad az icu, ami injector control unit, tehát ami vezérli a porlasztókat, az maga a pcm.
Logikailag
mindegyikben van ICU, csak a 2003 június elötti tdci-kben
fizikailag
is külön van választva az ICU a PCM-től(twin-box), 2003 június utániakban viszont fizikailag egybe van építve az ICU a PCM-el(single-box). Tehát egy diagnosztikai szoftver számra mindig "látható" az ICU, az ICU-val a kommunikáció minden esetben a PCM-en keresztül történik. Természetesen megállapítható, hogy az ICU fizikailag is külön van a PCM-től vagy egybeépítve azzal, a diagszoftver fejlesztője pedig eldöntheti, miként jeleníti meg az ICU-t a felhasználó számára:
- csak akkor ha fizikailag külön van
- vagy minden esetben(mint logikailag jelenlévő modul).
Naplózva
Macys
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1953 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 20:18:13 »
Sziasztok,
Sikerült beszereznem egy ELM327 interface-t (bluetooth), de nem akar kommunikálni a scantool-al.
Csak a scanmaster @ mo diag softverrel kommunikál.
Nekem a scantool szimpatikusabb lenne, ezért kérek segítséget.
Létezik még egy progi Autocom cars cdp+, de ez sem kommunikál.
Előre is köszi
Macys
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1954 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 20:18:54 »
Idézetet írta: Macys - 2014.03.17 hétfő, 20:18:13
Sziasztok,
Sikerült beszereznem egy ELM327 interface-t (bluetooth), de nem akar kommunikálni a scantool-al.
Csak a scanmaster @ mo diag softverrel kommunikál.
Nekem a scantool szimpatikusabb lenne, ezért kérek segítséget.
Létezik még egy progi Autocom cars cdp+, de ez sem kommunikál.
Előre is köszi
Macys
Próbáld meg a forscant...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1955 Dátum:
2014.03.18 kedd, 10:15:19 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.03.17 hétfő, 08:03:48
Ok!
De ez nagyon nem vicc... Amit megspórolsz a fél liter fogyikülönbséggel, azt elköltöd alkatrészre, meg szerelésre...
Robi barátom, aki átvette tőled a xenonokat, vagy fordítva... ő is állandóan 70-el közlekedik az 1,3CDTivel... Minden tavasszal EGR tisztítás... Érdekes: a cégesünket hajtjuk rendesen, fogyasztása igy is 5l alatt bőven, és soha nincs dugulás benne...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1956 Dátum:
2014.03.18 kedd, 10:52:55 »
Idézetet írta: Joe - 2014.03.18 kedd, 10:15:19
De ez nagyon nem vicc... Amit megspórolsz a fél liter fogyikülönbséggel, azt elköltöd alkatrészre, meg szerelésre...
Robi barátom, aki átvette tőled a xenonokat, vagy fordítva... ő is állandóan 70-el közlekedik az 1,3CDTivel... Minden tavasszal EGR tisztítás... Érdekes: a cégesünket hajtjuk rendesen, fogyasztása igy is 5l alatt bőven, és soha nincs dugulás benne...
Tegnap 4000 rpm-el jöttem haza, nem is dobta vissz a hibát!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1957 Dátum:
2014.03.18 kedd, 10:55:24 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.03.18 kedd, 10:52:55
Tegnap 4000 rpm-el jöttem haza, nem is dobta vissz a hibát!
Én autóval szoktam...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1958 Dátum:
2014.03.18 kedd, 10:57:06 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.18 kedd, 10:55:24
Én autóval szoktam...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1959 Dátum:
2014.03.18 kedd, 11:57:18 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.03.18 kedd, 10:52:55
Tegnap 4000 rpm-el jöttem haza, nem is dobta vissz a hibát!
Ennyi
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1960 Dátum:
2014.03.18 kedd, 12:00:27 »
Idézetet írta: Joe - 2014.03.18 kedd, 11:57:18
Ennyi
Érdekes, hogy miután a PCM-ből törötem az eddig betanult adatait, most az újra tanulási fázis alatt, vagy után sokkal jobban megy.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1961 Dátum:
2014.03.18 kedd, 12:56:48 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.03.18 kedd, 12:00:27
Érdekes, hogy miután a PCM-ből törötem az eddig betanult adatait, most az újra tanulási fázis alatt, vagy után sokkal jobban megy.
Lehet, hogy tényleg sikerült kiégetni az EGR-t, és az új adatokkal tud dolgozni...
Robi szokta mesélni egy tisztítás után, hogy olyan az érzése, mintha másik autóba ült volna át...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1962 Dátum:
2014.03.18 kedd, 13:13:52 »
Idézetet írta: Joe - 2014.03.18 kedd, 12:56:48
Lehet, hogy tényleg sikerült kiégetni az EGR-t, és az új adatokkal tud dolgozni...
Robi szokta mesélni egy tisztítás után, hogy olyan az érzése, mintha másik autóba ült volna át...
Ki az a Robi?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1963 Dátum:
2014.03.18 kedd, 14:46:30 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.18 kedd, 13:13:52
Ki az a Robi?
Te nagyon felületesen olvasol
Pedig ott van lejjebb...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1964 Dátum:
2014.03.18 kedd, 14:48:03 »
Idézetet írta: Joe - 2014.03.18 kedd, 14:46:30
Te nagyon felületesen olvasol
Pedig ott van lejjebb...
Olvastam, hogy Robi a barátod, csak nem tudom, hogy mindenki ismeri itt, mert az nem derült ki, viszont úgy írsz róla.
Szikora?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1965 Dátum:
2014.03.18 kedd, 14:55:59 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.18 kedd, 14:48:03
Olvastam, hogy Robi a barátod, csak nem tudom, hogy mindenki ismeri itt, mert az nem derült ki, viszont úgy írsz róla.
Szikora?
Valójában Ő:
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=4020
Az én jó barátom, Scratch pedig a lenti üzlet kapcsán találkozott vele anno.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1966 Dátum:
2014.03.18 kedd, 14:58:08 »
Idézetet írta: Joe - 2014.03.18 kedd, 14:55:59
Valójában Ő:
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=4020
Az én jó barátom, Scratch pedig a lenti üzlet kapcsán találkozott vele anno.
Ok. Akkor most már tudjuk, hogy ha Robit írsz, akkor a jó barátodra gondolsz.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1967 Dátum:
2014.03.18 kedd, 15:01:56 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.18 kedd, 14:58:08
Ok. Akkor most már tudjuk, hogy ha Robit írsz, akkor a jó barátodra gondolsz.
Igazából Tibcsi...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1968 Dátum:
2014.03.18 kedd, 18:03:10 »
Idézetet írta: Joe - 2014.03.18 kedd, 12:56:48
Lehet, hogy tényleg sikerült kiégetni az EGR-t, és az új adatokkal tud dolgozni...
Robi szokta mesélni egy tisztítás után, hogy olyan az érzése, mintha másik autóba ült volna át...
Elhiszem! Tényleg olyan!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1969 Dátum:
2014.03.18 kedd, 19:42:38 »
Forscan-en keresztüli xenon magasságállító programozáshoz kell valami egyéb eszköz? Forscan valami equipment meglétéről magyarázott.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1970 Dátum:
2014.03.18 kedd, 19:55:00 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.18 kedd, 19:42:38
Forscan-en keresztüli xenon magasságállító programozáshoz kell valami egyéb eszköz? Forscan valami equipment meglétéről magyarázott.
Kell....
Forscannel csak egy 0 pozíciót adsz a szintezőnek (kalibrálod).....amihez képest szintez majd. Meg tesztelni tudod. Magát a fényszóró beállítást manuálisan kell elvégezni egy fényszóró beállító segítségével.
Equipment = felszerelés
Ez:
http://www.garazsipar.hu/product/egyeb-gepek_-eszkozok/diagnosztika/wtc-2100-fenyszoro-beallito/
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1971 Dátum:
2014.03.18 kedd, 20:02:49 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.18 kedd, 19:55:00
Kell....
Forscannel csak egy 0 pozíciót adsz a szintezőnek (kalibrálod).....amihez képest szintez majd. Meg tesztelni tudod. Magát a fényszóró beállítást manuálisan kell elvégezni egy fényszóró beállító segítségével.
Equipment = felszerelés
Ez:
http://www.garazsipar.hu/product/egyeb-gepek_-eszkozok/diagnosztika/wtc-2100-fenyszoro-beallito/
Igen, a szó jelentését ismerem
Boyszv Mondeo-ját néztük és az dobott hibakódot arra, hogy a szintező nincs kalibrálva, menjek a diagnosztika menübe és kalibráljam. Aztán ott a figyelmeztetések között írta, hogy legyen meg a szükséges equipment. Mivel nem tudtam, hogy mire gondol és az biztos, hogy a laptopon és az ELM-en kívül semmilyen equipment nem volt nálam, nem mentem inkább tovább
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1972 Dátum:
2014.03.18 kedd, 20:07:19 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.18 kedd, 20:02:49
Igen, a szó jelentését ismerem
Boyszv Mondeo-ját néztük és az dobott hibakódot arra, hogy a szintező nincs kalibrálva, menjek a diagnosztika menübe és kalibráljam. Aztán ott a figyelmeztetések között írta, hogy legyen meg a szükséges equipment. Mivel nem tudtam, hogy mire gondol és az biztos, hogy a laptopon és az ELM-en kívül semmilyen equipment nem volt nálam, nem mentem inkább tovább
Tovább mehetsz....beállít egy 0 pozíciót és ahhoz képest szintez majd. Azért kell a fényszóró beállító, mert a fényszórókat is be kellene állítani.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1973 Dátum:
2014.03.19 szerda, 17:39:41 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.18 kedd, 20:07:19
Tovább mehetsz....beállít egy 0 pozíciót és ahhoz képest szintez majd. Azért kell a fényszóró beállító, mert a fényszórókat is be kellene állítani.
Szerintem csak annyi történik, hogy alap pozícióba állítja a lámpát, és kézzel kell a fényszórót beállítani, hogy ebben az alaphelyzetben hova világítson.
Annak lenne értelme, hogy műszeresen kalibrálom a nulla helyzetet, azaz léptetem a külön-külön a két oldalt fel le és ha jó helyre világítanak, akkor azt mondom, hogy mostantól ez a referencia. Ezt a folyamatot hívnám én kalibrálásnak, de ilyenről szó sincs.
Őszintén szóval nem látom a különbséget a forscan-es nulla pozíció állítás és aközött, hogy egyszerűen az üres autóban felkapcsolom a lámpát. Mindkét esetben az alapértékre kell beállnia.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1974 Dátum:
2014.03.19 szerda, 18:00:06 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.03.19 szerda, 17:39:41
Szerintem csak annyi történik, hogy alap pozícióba állítja a lámpát, és kézzel kell a fényszórót beállítani, hogy ebben az alaphelyzetben hova világítson.
Annak lenne értelme, hogy műszeresen kalibrálom a nulla helyzetet, azaz léptetem a külön-külön a két oldalt fel le és ha jó helyre világítanak, akkor azt mondom, hogy mostantól ez a referencia. Ezt a folyamatot hívnám én kalibrálásnak, de ilyenről szó sincs.
Őszintén szóval nem látom a különbséget a forscan-es nulla pozíció állítás és aközött, hogy egyszerűen az üres autóban felkapcsolom a lámpát. Mindkét esetben az alapértékre kell beállnia.
Szerintem ugyanarról beszélünk.
A forscannal a szintezőket tudod alapállásba tenni (0 pozíció) amihez képest ők majd szinteznek (terheléstől függően). A fényszórókat csak manuálisan tudod beállítani, ha lehetne szoftveresen akkor is kellene hozzá egy fényszóró beállító, mert az nem biztos, hogy mindenkinek (szembe jövőknek) jó lenne az a beállítás ami neked tetszik.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1975 Dátum:
2014.03.19 szerda, 19:05:50 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.19 szerda, 18:00:06
Szerintem ugyanarról beszélünk.
A forscannal a szintezőket tudod alapállásba tenni (0 pozíció) amihez képest ők majd szinteznek (terheléstől függően). A fényszórókat csak manuálisan tudod beállítani, ha lehetne szoftveresen akkor is kellene hozzá egy fényszóró beállító, mert az nem biztos, hogy mindenkinek (szembe jövőknek) jó lenne az a beállítás ami neked tetszik.
Szerinted, ha telerakom cementes zsákkal a hátulját és forscannal "kalibrálom", akkor a terhelést kivéve a lámpák máshova fognak maguktól beállni mint korábban?
Mert akkor kalibrálással megoldható, hogy messzebb világítson, csak megfelelően kell terhelni a kalibrálás során.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1976 Dátum:
2014.03.19 szerda, 19:25:34 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.03.19 szerda, 19:05:50
Szerinted, ha telerakom cementes zsákkal a hátulját és forscannal "kalibrálom", akkor a terhelést kivéve a lámpák máshova fognak maguktól beállni mint korábban?
Mert akkor kalibrálással megoldható, hogy messzebb világítson, csak megfelelően kell terhelni a kalibrálás során.
Nem tudom....nem próbálkoztam még vele.
Szerintem ha terheled a hátulját és azt adod alaphelyzetnek.... miután a terhelést kiveszed a hátuljából akkor (nagyon) lefelé fogja állítani a fényszórókat. Viszont....ha a motorháztetőre pakolod a zsákokat vagy emeled a hátulját....akkor a -terhelés megszűnése után meg felfelé fog állítani.
Ha valakinek van türelme játszani azzal, hogy mennyire terhelje akkor tényleg lehet így is kalibrálni.....nekem egyszerűbb a fényszórók elé gurítani a fényszóró beállítót és tekerni a beállítócsavarokon a megfelelő irányba.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1977 Dátum:
2014.03.19 szerda, 19:54:46 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.19 szerda, 19:25:34
Nem tudom....nem próbálkoztam még vele.
Szerintem ha terheled a hátulját és azt adod alaphelyzetnek.... miután a terhelést kiveszed a hátuljából akkor (nagyon) lefelé fogja állítani a fényszórókat. Viszont....ha a motorháztetőre pakolod a zsákokat vagy emeled a hátulját....akkor a -terhelés megszűnése után meg felfelé fog állítani.
Ha valakinek van türelme játszani azzal, hogy mennyire terhelje akkor tényleg lehet így is kalibrálni.....nekem egyszerűbb a fényszórók elé gurítani a fényszóró beállítót és tekerni a beállítócsavarokon a megfelelő irányba.
Ha terhelem és azt adom meg nullának, akkor ugye terhelés nélkül lefelé bólint az autó -> a lámpákat emelni kell.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1978 Dátum:
2014.03.19 szerda, 20:05:57 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.03.19 szerda, 19:54:46
Ha terhelem és azt adom meg nullának, akkor ugye terhelés nélkül lefelé bólint az autó -> a lámpákat emelni kell.
Jogos...
Valamiért fordítva írtam le, mint ahogy gondoltam.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1979 Dátum:
2014.03.20 csütörtök, 08:47:45 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.19 szerda, 20:05:57
Jogos...
Valamiért fordítva írtam le, mint ahogy gondoltam.
Nyugi, nekem is csak másodikra állt össze
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
maximális
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1980 Dátum:
2014.03.22 szombat, 18:13:03 »
Kis segítséget kérnék attól aki használ focom-ot, mert nekem nem akarja látni az ELM-327-et, hiába nyomok a "frissítésre" nem jelenik meg egy com-port sem. Viszont ha felcsatlakozom a FORscan-nal is, akkor látja a com-portot, de "kábel ellenörzésre" azt mondja nem tud kapcsolódni (sajnos szószerint nem tudom idézni), de szerintem ilyenkór azért nem mert a másik van kapcsolódva hozzá.
"Upgrade frimware" gombra kattintva nektek mit ír, mert nekem "interfész hibás"
Közben megtaláltam a leírását, és ennek a "Csatlakozás a járműre – a diagnosztika indítása" 4. pontja az ami nem akar ősszejönni nekem.
http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Findas.hu%2Fuserfiles%2Fdoc%2Ffocom-leiras.pdf&ei=CswtU8eED4qM7AbEnoBo&usg=AFQjCNHXwWaSp7CtPNjxmEAlxed6dQvnlg
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.22 szombat, 18:55:38 írta maximális
»
Naplózva
S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1981 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:06:26 »
Idézetet írta: maximális - 2014.03.22 szombat, 18:13:03
Kis segítséget kérnék attól aki használ focom-ot, mert nekem nem akarja látni az ELM-327-et, hiába nyomok a "frissítésre" nem jelenik meg egy com-port sem. Viszont ha felcsatlakozom a FORscan-nal is, akkor látja a com-portot, de "kábel ellenörzésre" azt mondja nem tud kapcsolódni (sajnos szószerint nem tudom idézni), de szerintem ilyenkór azért nem mert a másik van kapcsolódva hozzá.
"Upgrade frimware" gombra kattintva nektek mit ír, mert nekem "interfész hibás"
Közben megtaláltam a leírását, és ennek a "Csatlakozás a járműre – a diagnosztika indítása" 4. pontja az ami nem akar ősszejönni nekem.
http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Findas.hu%2Fuserfiles%2Fdoc%2Ffocom-leiras.pdf&ei=CswtU8eED4qM7AbEnoBo&usg=AFQjCNHXwWaSp7CtPNjxmEAlxed6dQvnlg
Üdv!
Ehez a progihoz hol lehet hozzájutni?
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1982 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:26:35 »
Idézetet írta: maximális - 2014.03.22 szombat, 18:13:03
Kis segítséget kérnék attól aki használ focom-ot, mert nekem nem akarja látni az ELM-327-et, hiába nyomok a "frissítésre" nem jelenik meg egy com-port sem. Viszont ha felcsatlakozom a FORscan-nal is, akkor látja a com-portot, de "kábel ellenörzésre" azt mondja nem tud kapcsolódni (sajnos szószerint nem tudom idézni), de szerintem ilyenkór azért nem mert a másik van kapcsolódva hozzá.
"Upgrade frimware" gombra kattintva nektek mit ír, mert nekem "interfész hibás"
Közben megtaláltam a leírását, és ennek a "Csatlakozás a járműre – a diagnosztika indítása" 4. pontja az ami nem akar ősszejönni nekem.
http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Findas.hu%2Fuserfiles%2Fdoc%2Ffocom-leiras.pdf&ei=CswtU8eED4qM7AbEnoBo&usg=AFQjCNHXwWaSp7CtPNjxmEAlxed6dQvnlg
A focom saját interfésszel megy.
A forscan eseteben érdemes megpróbálni hogy a beállítások között kikapcsolod az auto increase-t a baud rate-nél
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
maximális
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1983 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:30:23 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.02 vasárnap, 20:51:11
focom.exe->beállítások->kábel teszt->a com port alatt ott lesz a felhasználóneved,és alatta a jelszó hozzá!Copy,és aztán nyiss egy sört az egészségemre!
de csatlakoztasd az eszközt a számítógéphez!
Én több sört is nyitnék, de nekem ez nem akar működni!
Naplózva
S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
maximális
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1984 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:36:36 »
Idézetet írta: netcore - 2014.03.02 vasárnap, 00:30:00
aki érintett, focom 2014.01.13-ai verzió:https://dl.dropboxusercontent.com/u/100139447/FoComSetup.zip
Én itt találtam
Naplózva
S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1985 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:42:10 »
Idézetet írta: maximális - 2014.03.22 szombat, 19:30:23
Én több sört is nyitnék, de nekem ez nem akar működni!
csak a saját interfésszével megy.Elm327-el nem!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
maximális
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1986 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:47:27 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.22 szombat, 19:42:10
csak a saját interfésszével megy.Elm327-el nem!
Ezek szerint én már félig összehoztam a lehetetlent.
Naplózva
S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1987 Dátum:
2014.03.22 szombat, 19:48:13 »
Idézetet írta: maximális - 2014.03.22 szombat, 19:47:27
Ezek szerint én már félig összehoztam a lehetetlent.
a sört még azért idd meg!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Paxtoll
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1988 Dátum:
2014.03.23 vasárnap, 11:19:31 »
Van új forscan de még nem sikerült megoldani a TDCI korrekciós adatok mentését. Azt írják, hogy rajta vannak az ügyön. Akkor hajrá, remélem a következő frissítéssel megoldódik az is!
Naplózva
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1989 Dátum:
2014.03.23 vasárnap, 21:36:50 »
Sziasztok!
Van egy 2001-es 1.8-as benzines gép. Szeretnék hibakódot kiolvasni, mert a check engine lámpám sajnos elkezdett világítani.
Milyen eszköz és program kell hozzá?
Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!
Üdv
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1990 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 06:27:57 »
Idézetet írta: paszty - 2014.03.23 vasárnap, 21:36:50
Sziasztok!
Van egy 2001-es 1.8-as benzines gép. Szeretnék hibakódot kiolvasni, mert a check engine lámpám sajnos elkezdett világítani.
Milyen eszköz és program kell hozzá?
Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!
Üdv
elm327+forscan
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1991 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 13:35:36 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.24 hétfő, 06:27:57
elm327+forscan
Az elm327 obd, vagy obd2 legyen?
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1992 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 16:54:44 »
Idézetet írta: paszty - 2014.03.24 hétfő, 13:35:36
Az elm327 obd, vagy obd2 legyen?
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm327_bluetooth_multiprotokoll_diagnosztika_1877147690.html
Ez egy kicsit drága de keress olcsóbbat! Ilyenre lesz szükséged, vagy ennek a vezetékes változatára!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1993 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 19:38:02 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.24 hétfő, 16:54:44
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm327_bluetooth_multiprotokoll_diagnosztika_1877147690.html
Ez egy kicsit drága de keress olcsóbbat! Ilyenre lesz szükséged, vagy ennek a vezetékes változatára!
Köszönöm!
Kissé elveszett vagyok ebben a témában...(is még), de igyekszem a segítségetekkel felzárkózni, amennyire csak tudok.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
mk3sanyi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1994 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 20:34:50 »
Sziasztok!
Ha már diagnosztika.. Mindenki veszi az elm 327-et, a kékfogút,és az USB-s változatot is (nekem mindkettő van).Ezekkel elég sok adatot ki lehet bogarászni a kedvenc vasunkból,de az
adatok értelmezésével lehetnek problémák.Vannak a fórumon,itt is,és MK3,jól képzett,
hozzáértők akik gyári diaggal is dolgoznak,ismerik a kiolvasott adatok határértékeit.
Jó lenne egy vállalkozó szellemű profi,aki legalább az ezekkel az eszközökkel kiolvasható adatok határértékeit le tudná írni.Talán a legfontosabb az üzemanyagrendszerről olvasható adatok.Vagy ez marhaság?
Naplózva
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1995 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 20:42:13 »
Idézetet írta: mkisanyi - 2014.03.24 hétfő, 20:34:50
Sziasztok!
Ha már diagnosztika.. Mindenki veszi az elm 327-et, a kékfogút,és az USB-s változatot is (nekem mindkettő van).Ezekkel elég sok adatot ki lehet bogarászni a kedvenc vasunkból,de az
adatok értelmezésével lehetnek problémák.Vannak a fórumon,itt is,és MK3,jól képzett,
hozzáértők akik gyári diaggal is dolgoznak,ismerik a kiolvasott adatok határértékeit.
Jó lenne egy vállalkozó szellemű profi,aki legalább az ezekkel az eszközökkel kiolvasható adatok határértékeit le tudná írni.Talán a legfontosabb az üzemanyagrendszerről olvasható adatok.Vagy ez marhaság?
Támogatom, egy (két-három) FAQ cikk születhetne belőle.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1996 Dátum:
2014.03.24 hétfő, 21:25:14 »
mostanában U2501 kódra panaszkodik az ABS egység. Érdekes, hogy ha törlöm, és forscannal ABS tesztet futtatok, minden OK.
Kicsit aggódok, mivel az ABS egység és az elektromos előfűtő vezetékkötege közös, lehet, hogy az előfűtő cseréjénél barmoltak el valamit.
De lehet, hogy a forscan diagnosztika miatt kerül elő a kód?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1997 Dátum:
2014.03.25 kedd, 06:00:58 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.03.24 hétfő, 21:25:14
mostanában U2501 kódra panaszkodik az ABS egység. Érdekes, hogy ha törlöm, és forscannal ABS tesztet futtatok, minden OK.
Kicsit aggódok, mivel az ABS egység és az elektromos előfűtő vezetékkötege közös, lehet, hogy az előfűtő cseréjénél barmoltak el valamit.
De lehet, hogy a forscan diagnosztika miatt kerül elő a kód?
szerintem a forscan sajátossága...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1998 Dátum:
2014.03.25 kedd, 06:50:18 »
Az enyémhez is jo az ELM327?
Milyen szoftverrel?
Köszi.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1999 Dátum:
2014.03.25 kedd, 06:59:48 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.25 kedd, 06:00:58
szerintem a forscan sajátossága...
Esetleg másnál is jelentkezett? (2003-as faceliftes tdci 2.0 ghia, kapcsolható ESPvel)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
33
34
35
36
37
38
39
[
40
]
41
42
43
44
45
46
47
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ