Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 06:07:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Balesetek Mondeóval  (Megtekintve 650581 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 15:02:43 »

az út kereszteződés is olgya a táblát
ebben igazad van.és aki alsobbrendü útról hajtana fel az öt keresztezö útra nem tudja,hogy az föút de nem is áll meg mert az ő tábláját ellopták igy azt gondolja jobbkéz szabály te arra jársz beleszállsz ahogy illik.vagy te haladsz az országuton és az összes bekötöút elött lassitasz,hogy van-e táblája vagy ha nincs eleget tudj tenni a kresz szabályainak.ne röhögtessetek.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #51 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 18:28:56 »

Itt vannak a képek a sérülésről:






Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 18:53:32 »

Itt vannak a képek a sérülésről:



Basszuskulcs.. tényleg szerencse hogy "csak" a hátulját érte és így nem sérült meg senki!  szomoru1
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #53 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 18:56:07 »

Basszuskulcs.. tényleg szerencse hogy "csak" a hátulját érte és így nem sérült meg senki!  szomoru1
ennyire sikerült elkapni a kormányt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #54 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 18:58:25 »

ennyire sikerült elkapni a kormányt
rinya nem tudom meg lehete szépen csinálni  rinya elég durván nézki  wow1  rinya
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #55 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 19:00:24 »

rinya nem tudom meg lehete szépen csinálni  rinya elég durván nézki  wow1  rinya
á, nem annyira vészes. attól függ, milyen kemény az anyag ott. lehet, még én is ki tudnám óvatosan ütni, hogy rendesen be lehessen az ablakot rakni. ha erős, akkor meg lakatos, jó szerszámmal, és szaktudással 2 óra alatt megcsinálja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #56 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 19:02:05 »

á, nem annyira vészes. attól függ, milyen kemény az anyag ott. lehet, még én is ki tudnám óvatosan ütni, hogy rendesen be lehessen az ablakot rakni. ha erős, akkor meg lakatos, jó szerszámmal, és szaktudással 2 óra alatt megcsinálja
hát tényleg drukkolok ,hogy jó legyen  eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #57 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 19:04:06 »

hát tényleg drukkolok ,hogy jó legyen  eljen
inkább utalj ! nyes nyes nyes

biztos jó lesz. lesz ez még garázsban tartott hölgytulajdonostól sérülésmentes kocsi
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #58 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 19:05:53 »

inkább utalj ! nyes nyes nyes

biztos jó lesz. lesz ez még garázsban tartott hölgytulajdonostól sérülésmentes kocsi
mennyi kell  Huh?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:38:45 »

nézz utánna nem-e csak el lopkodták a táblákat,ha igen ugy a közutkezelöt be lehet vonni a javadra hiány pótlás miatt.a föut az föut,olyan tábla sincs ami megszünteti a föutvonalat.ezt azért ne kapkodd el.a rendörnek mindegy vot csak rögzitette a helyszint és kész.
Elég balfék zsaru volt,elvilleg neki tudni kellett volna,hogy milyen tábla volt (kellett volna) ott lenni.Ha meg nem akkor minek ment oda,hogy feltartson,beszélgetni,bosszantani?Ez az intézkedés vicc!
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 22:12:18 »

á, nem annyira vészes. attól függ, milyen kemény az anyag ott. lehet, még én is ki tudnám óvatosan ütni, hogy rendesen be lehessen az ablakot rakni. ha erős, akkor meg lakatos, jó szerszámmal, és szaktudással 2 óra alatt megcsinálja
ne is állj neki. a koszorú zárt, nem férsz hozzá belülről+van benne még 1 merevítő is. meg lehet csinálni tökéletesre, de kasznis kell hozzá. ablakot ne rakd be mert ki kell utána venni. rá kell hegeszteni, kihúzni/nyomatni, peremet kiütni, és egyengető géppel kiegyengetni. így nem lesz szétbarmolva belülről.  ez nem 2 óra.  mindjárt meg kell csinálni rendesen+festés, és utána üveg be.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 10:58:13 »

én Joy szövegéhez kapcsolódva irtam,hogy nincs olyan tábla.nem azt álitottam,hogy olyan tábla nincs.ekkora balf.nak nenézzetek már.na mindegy azt csináltok amit akartok.egyébként amit te irtál az is jó mert ami nincs kivilágitva annak nekilehet menni?akkor az autón minek a világitás ha csak azt látod ami egyébként is ki van világitva  eplus2

Majdnem. Ha nincs kivilágítva, pedig kellene, akkor nem te vagy a hunyó, ha nekimész.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 12:17:44 »

Majdnem. Ha nincs kivilágítva, pedig kellene, akkor nem te vagy a hunyó, ha nekimész.

AndyA
ennek örülök mert ha nekimegyek egy villanyoszlopnak amin ki van égve az izzó nem én leszek a hibás mert világitania kellett volna.de igy nem kell,hogy lássam vagy észre vegyem.én pontot teszek a részemröl a végére ez olyan mintha Joy ellen beszélnék  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 13:37:05 »

ennek örülök mert ha nekimegyek egy villanyoszlopnak amin ki van égve az izzó nem én leszek a hibás mert világitania kellett volna.de igy nem kell,hogy lássam vagy észre vegyem.én pontot teszek a részemröl a végére ez olyan mintha Joy ellen beszélnék  integet2

A villanyoszlop nem vesz részt a közlekedésben, ennélfogva opcionális, hogy ki van-e világítva. Egy lovaskocsinál ez nem opció, hanem kötelező.

Látnod és észrevenned természetesen azt is kell, ami szabálytalanul nincs kivilágítva, de ha a kivilágítás hiánya miatt ez nem sikerül időben és emiatt legázolod, akkor nem te vagy a hunyó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 17:16:53 »

A villanyoszlop nem vesz részt a közlekedésben, ennélfogva opcionális, hogy ki van-e világítva. Egy lovaskocsinál ez nem opció, hanem kötelező.

Látnod és észrevenned természetesen azt is kell, ami szabálytalanul nincs kivilágítva, de ha a kivilágítás hiánya miatt ez nem sikerül időben és emiatt legázolod, akkor nem te vagy a hunyó.

AndyA
   papakacsint   poigneemain
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #65 Dátum: 2012.09.11 kedd, 14:29:32 »

Megjött a kalkuláció: 25000 a kasznismunka
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2012.09.11 kedd, 21:18:11 »

Megjött a kalkuláció: 25000 a kasznismunka

Gondolom ebbe nincs benne a fényezés.  szomoru1
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #67 Dátum: 2012.09.11 kedd, 21:30:37 »

Gondolom ebbe nincs benne a fényezés.  szomoru1
elég egyértelmű
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2012.09.11 kedd, 21:37:46 »

elég egyértelmű

Hát nem igazán vagyok tisztába hogy milyen árfolyamon dolgoznak a karosszérialakatosok.  Roll Eyes

Csak azt tudom hogy egy elem fényezése olyan 20k körül van. Viszont 5000 a munkára meg kevés, magában a 25k-t meg egy kicsit sokallom.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #69 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 18:26:00 »

Hát nem igazán vagyok tisztába hogy milyen árfolyamon dolgoznak a karosszérialakatosok.  Roll Eyes

Csak azt tudom hogy egy elem fényezése olyan 20k körül van. Viszont 5000 a munkára meg kevés, magában a 25k-t meg egy kicsit sokallom.
ha azt számolod, hogy huzatni kell, nem lehet kikalapálni, már nem biztos, hogy sok. be kell tökéletesre állítani az élét az üvegnek, hogy ne ázzon be később. sőt be is rakja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 22:29:06 »

ha azt számolod, hogy huzatni kell, nem lehet kikalapálni, már nem biztos, hogy sok. be kell tökéletesre állítani az élét az üvegnek, hogy ne ázzon be később. sőt be is rakja

 eljen
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #71 Dátum: 2012.09.14 péntek, 17:04:09 »

ha azt számolod, hogy huzatni kell, nem lehet kikalapálni, már nem biztos, hogy sok. be kell tökéletesre állítani az élét az üvegnek, hogy ne ázzon be később. sőt be is rakja
ha beázik ki szilózod  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #72 Dátum: 2012.09.15 szombat, 18:14:53 »

Nekem még tavaly májusban volt egy kis koccanásom. Taxis fószer elfelejtett a körforgalom előtt elnézni balra, és simán bejött a körforgalomba, úgy hogy én már bent voltam. Komány félreránt,fék, bumm! 1m-re elpattant az Opel. A bal ajtót nem tudta kinyitni, az anyós oldalon kellett kiszállnia.
Fazon nem akarta elismerni, h ő volt a hibás. Már vagy úgy jó 10 perce álltunk a körforgalom belsejében, mire beszállt az autójába,és elhajtott a kforgalomtól kb 80-90 m-re lévő parkolóba, megjegyzem olyan helyen állt meg, ahol kint van a megállni tilos tábla. Ügyes!  taps Még szerencse, h tudtam 2 képet lőni, és szólni a páromnak, mielőtt a fazon elhúzott volna, h jöjjön le (kb 250m van tőlünk a körforgalom), mert belémjöttek, és a telefonom le is merült. A fazon olyan válaszokat adott, mintha nem lett volna teljesen 100%as. Majd párom kihívta a rendőröket, mert még mindig nem nagyon akart a betétlapokkal foglalkozni.  Szerinte én voltam a hibás,és gyorsan jöttem be a kforgalomba.Mondtam neki, h közel 2t-val ha én gyorsan megyek be a kforgalomba, akkor vagy kettészakítom az autóját, v rommá töröm. Persze féknyomnak is kellett volna lennie, ami nem volt.
Közben én is elhoztam a körforgalomból az autót, mert a járókelők betelefonáltak, és azt mondták, ha nem viszem el onnan az autót, akkor elvontatják majd. (zárójelben teszem hozzá, h ha vkivel ilyen történik,eszébe ne jusson addig elmozdulni onnan 1cm-t is,amíg a  police meg nem jön!Addig nem csinálhatnak semmit az ott álló autóval)Közben megérkeztek a zsernyákok, adatokat, tanuvallomsást felvették, képeket átküldtem Bluetooth-on a rendőrnek(jól lebaxtak,h elhagytam a helyszínt, mondtam mi volt a helyzet, akkor sem lett volna szabad, de a fénykép hál'Istennek nagy segítség volt).
Kérdeztem a yardoktól, h ki a hunyó, mondták,h ők nem foglalhatnak állás, nehogy bárki is azt higgye, h részrehajlóak.De a srác rábólintott, h a Taxis volt a hibás. A lényeg, h májusban volt a kocc,a végzést pedig decemeber végén kaptam a kezembe! Fő a gyorsaság! gun Persze a fazon a bíróságon is bepróbálkozott, h én voltam a balfhasz, én hajtottam be a kforgalomba túl gyorsan...
Hát nem jött be neki... 2 hónapra elvették a jogsiját és még pénzbüntit is kapott! Ez mondjuk számomra nem tiszta, h egy viszonylag ki kocc miatt miért szabtak ki rá ekkora büntit?!
Képek a koccról:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Na és az autóm sebei:

Lökös kicsit megnyúlt, lyukadt 1 fél tenyérnyi helyen:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A motorhátető illesztési hézagja 'elment', azt be kellett állítani:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Megrepedt a jobb lámpa hátulja, ennek ellenére minden működött rajta:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Hát röviden ez volt az én történetem! eplus2
Ha már  ezt leírtam, akkor ezúton kösöznném meg még1x Motorcraft és HZsolti segítségét és türelmét!  worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.15 szombat, 18:56:08 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2012.09.15 szombat, 18:43:03 »


Hát nem jött be neki... 2 hónapra elvették a jogsiját és még pénzbüntit is kapott! Ez mondjuk számomra nem tiszta, h egy viszonylag ki kocc miatt miért szabtak ki rá ekkora büntit?!


Sose sajnáldezt az embert, ha már így tönkretette az autódat, pláne hogy el sem akarta ismerni a hibáját.  gun

« Utoljára szerkesztve: 2012.09.15 szombat, 20:47:57 írta joxer » Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2012.09.21 péntek, 10:12:59 »

Itt vannak a képek a sérülésről:

[img width=800 height=600]http://ginjoy.uw.hu/baleset/IMG_0014.JPG[/img

[img width=800 height=600]http://ginjoy.uw.hu/baleset/IMG_0015.JPG[/img

[img width=800 height=600]http://ginjoy.uw.hu/baleset/IMG_0019.JPG[/img


Szóval erre kell a festék.   smile
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.21 péntek, 10:38:45 írta AndyA » Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #75 Dátum: 2012.09.22 szombat, 07:13:21 »

Szóval erre kell a festék.   smile
nem,  ezért az ablak kell.
a festék erre kell:





Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 19:55:16 »

http://www.youtube.com/watch?v=8z00ozLBt0w
egy mondeo élete
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #77 Dátum: 2012.12.22 szombat, 22:54:17 »

Keserédes
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
iwan
Vendég
« Új hozzászólás #78 Dátum: 2012.12.28 péntek, 18:17:40 »

Ha már van ilyen topic,én is beírom így járásom történetét.
Lecseréltem az mk2-t mk4-re, majd a 2 hétig tartó örömöm egy körforgalomban lelohasztotta egy daewoo, ami belejött a kitekert jobb első kerekembe szombat hajnalban, esőben...
Kár, kaszni jobb első elem csere, ne vészes. Meg a fél futómű...Ami még fáj, hogy mindezt 1 hónapig cserélte a szakszerviz, és úgy, hogy bőven keserű szájízzel jöttem el:(
Kép sajna csak telefonnal készült, és nem sok minden látszik. De a biztosítósoktól folyamatban van a beszerzése a kárfelmérésnek, hátha megkapom...
A daewoo nexián (ebből látszik a kora:) ) egy 20FT-os érme nagyságban lepattant a festék a lököséről, bár szegény papi aki vezette, nagyon be volt csokizva, úgy megijedt.
üdw,iwan
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2012.12.28 péntek, 20:56:55 »

Ha már van ilyen topic,én is beírom így járásom történetét.
Lecseréltem az mk2-t mk4-re, majd a 2 hétig tartó örömöm egy körforgalomban lelohasztotta egy daewoo, ami belejött a kitekert jobb első kerekembe szombat hajnalban, esőben...
Kár, kaszni jobb első elem csere, ne vészes. Meg a fél futómű...Ami még fáj, hogy mindezt 1 hónapig cserélte a szakszerviz, és úgy, hogy bőven keserű szájízzel jöttem el:(
Kép sajna csak telefonnal készült, és nem sok minden látszik. De a biztosítósoktól folyamatban van a beszerzése a kárfelmérésnek, hátha megkapom...
A daewoo nexián (ebből látszik a kora:) ) egy 20FT-os érme nagyságban lepattant a festék a lököséről, bár szegény papi aki vezette, nagyon be volt csokizva, úgy megijedt.
üdw,iwan

ha belém jött volna, lett is volna miért csokizni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 13:03:25 »

ha belém jött volna, lett is volna miért csokizni...

 eplus2
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 20:28:01 »

eplus2
te mi a túrót vihogsz itt? wow1
a frászt hoztad rám...
csak azt láttam, hogy ebbe a topikba írtál.
már azt hittem fejre álltál...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 09:02:44 »

te mi a túrót vihogsz itt? wow1
a frászt hoztad rám...
csak azt láttam, hogy ebbe a topikba írtál.
már azt hittem fejre álltál...

Nem nem. Nincs semmi gond.
Az tavaly ilyenkor volt.
Majd teszek be képet meg írok hozzá.    wave
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 16:53:01 »

Erre most leltem rá, sajnos halálesettel járt (vigyázat: hullák vannak lefotózva):

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=6BVOpBjdLo8&NR=1

Annyi látszik a képeken, hogy benzines és 190-nel mentek, a szöveget sajnos nem értem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #84 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 18:47:18 »

Erre most leltem rá, sajnos halálesettel járt (vigyázat: hullák vannak lefotózva):

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=6BVOpBjdLo8&NR=1

Annyi látszik a képeken, hogy benzines és 190-nel mentek, a szöveget sajnos nem értem.

Semmit nem jelent a km óra 190-el állása.
Egy balesetnél igen durva erők hatnak mindenre, simán elmozdulhat bármi a tehetetlenségtől. Nem fogadják el sehol bizonyítéknak semmilyen szakértői vizsgálat során az ilyet.
Erre máris ott a bizonyíték, hogy lehetetlen kb. 1650-es fordulattal 190-el menni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #85 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 20:14:15 »

Semmit nem jelent a km óra 190-el állása.
Egy balesetnél igen durva erők hatnak mindenre, simán elmozdulhat bármi a tehetetlenségtől. Nem fogadják el sehol bizonyítéknak semmilyen szakértői vizsgálat során az ilyet.
Erre máris ott a bizonyíték, hogy lehetetlen kb. 1650-es fordulattal 190-el menni.

Ez így van! Vagy volt abban a Mondiban még + 3 sebességi fokozat. De azt nem is értem,h a hullákat és az iratait miért mutogatják!  wow1 Legalább kikocházhatták volna az arcukat.
Az első kettőnek tök mindegy volt, de a hátsó csaj ha be van kötve, lehet megúszta volna...
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 20:51:32 »

a hátsó csaj ha be van kötve, lehet megúszta volna...
szerintem neki sem volt esélye. ezek nagyon gyorsan mentek. akkora ilyenkor a lassulás, h a  belső szervek nem bírják...  megnéztem még a vonatost, de kár volt..
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 23:02:57 »

Semmit nem jelent a km óra 190-el állása.
Egy balesetnél igen durva erők hatnak mindenre, simán elmozdulhat bármi a tehetetlenségtől. Nem fogadják el sehol bizonyítéknak semmilyen szakértői vizsgálat során az ilyet.
Erre máris ott a bizonyíték, hogy lehetetlen kb. 1650-es fordulattal 190-el menni.

Lehet, de elég gyakran mutatják a km órát más baleseteknél. Amúgy kuplung és fék egyszerre lenyomva és máris 1650rpm lesz 190 mellett.
RIP, a sofôr csak 29 volt ha jól értettem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #88 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 23:15:42 »

Lehet, de elég gyakran mutatják a km órát más baleseteknél. Amúgy kuplung és fék egyszerre lenyomva és máris 1650rpm lesz 190 mellett.
RIP, a sofôr csak 29 volt ha jól értettem.

Sokszor mutatják, de valós értelme nincs......  csak hatás növelés ha magasan áll meg.
Ha valóan 190-nél fékezett....ha fékezett.....akkor miért is kell benyomni a kuplungot?  Teljesen felesleges, nagyobb a fékhatás ha a motorfék is lassít.
A legnagyobb hülyeség kinyomott kuplunggal fékezni. Akkor kell kinyomni mikor már nagyon lelassult a kocsi, hogy ne fulladjon le a motor.

Ezek meg nem nyomtak semmit....simán teligázzal csattantak. Ha.....ismétlem ha olyan penge volt, hogy észrevette baj lesz, akkor meg a kormányt kellett volna használnia, mert láthatta, hogy úgysem fog megállni hiába fékezne.

De ugye rengeteg videóból tudjuk, hogy az oroszoknál a bevett szokás az ész nélküli közlekedés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2013.02.12 kedd, 23:18:52 »

Sokszor mutatják, de valós értelme nincs......  csak hatás növelés ha magasan áll meg.
Ha valóan 190-nél fékezett....ha fékezett.....akkor miért is kell benyomni a kuplungot?  Teljesen felesleges, nagyobb a fékhatás ha a motorfék is lassít.
A legnagyobb hülyeség kinyomott kuplunggal fékezni. Akkor kell kinyomni mikor már nagyon lelassult a kocsi, hogy ne fulladjon le a motor.

Ezek meg nem nyomtak semmit....simán teligázzal csattantak. Ha.....ismétlem ha olyan penge volt, hogy észrevette baj lesz, akkor meg a kormányt kellett volna használnia, mert láthatta, hogy úgysem fog megállni hiába fékezne.

De ugye rengeteg videóból tudjuk, hogy az oroszoknál a bevett szokás az ész nélküli közlekedés.

azért 190nél (ha 190) nem olyan könnyű kapkodni a kormányt  wave
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #90 Dátum: 2013.02.13 szerda, 07:59:57 »

azért 190nél (ha 190) nem olyan könnyű kapkodni a kormányt  wave
Miért nem?
Nem kapkodni kell, hanem használni.
2500-300 között is működik, sőt még könnyebb is.
Mi már próbáltuk motorral is párszor.....pedig ott csak 2 tenyérnyi gumi tapad.
Ja, természetesen zárt pályán! ;-)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2013.02.13 szerda, 16:32:46 »

Miért nem?
Nem kapkodni kell, hanem használni.
2500-300 között is működik, sőt még könnyebb is.
Mi már próbáltuk motorral is párszor.....pedig ott csak 2 tenyérnyi gumi tapad.
Ja, természetesen zárt pályán! ;-)

Rosszul fogalmaztam. Ha 190 nél kapkodja a kormányt könnyen lehet az alábbi baleset az eredmény.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2013.02.13 szerda, 17:37:18 »

Miért nem?
Nem kapkodni kell, hanem használni.
2500-300 között is működik, sőt még könnyebb is.
Mi már próbáltuk motorral is párszor.....pedig ott csak 2 tenyérnyi gumi tapad.
Ja, természetesen zárt pályán! ;-)
motorral 190km/óránál kapkodtad a kormányt  Huh?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #93 Dátum: 2013.02.13 szerda, 19:02:07 »

Rosszul fogalmaztam. Ha 190 nél kapkodja a kormányt könnyen lehet az alábbi baleset az eredmény.

Konkrétan abból indultunk ki, hogy biztos fékezett és kuplungol, azért lehet annyi a fordulatszám.
Erre mondtam, hogy tuti nem fékezett legalább is nem kuplunggal...... de az esélytelen fékezés helyett inkább a kormányt használja, lehet nem ilyen durva lett volna.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #94 Dátum: 2013.02.13 szerda, 19:04:28 »

motorral 190km/óránál kapkodtad a kormányt  Huh?

Ezt hol olvastad?  fejvakaras

"Nem kapkodni kell, hanem használni"  Igen, használtam a kormányt (és nem csak 190-nél)...bár igazából ott szinte csak döntögetni kell, ahhoz viszont finom ellenkormányzás.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2013.03.13 szerda, 16:17:41 »

Nos...megvolt életem első balesete. A szitu:
Pécs,Árkádnál kereszteződés. 35-40el csorgunk,előttem lévő BMW-s elé egy nő kifordul(elsőbbséget meg nem adva),Bmw-s fékez,én is taposom a féket,de belecsúsztam(15 fokban nem jók a téli gumik  szomoru1 ). Astrás nő megnézi,h mi történt,majd amikor mondjuk,hogy hívjuk a rendőröket,egyből beugrik a kocsiba és pörgő kerékkel indul. Rendszámot felírtuk,hátha megtalálják. A jard kijön,majd megállapítják,hogy:
1. én vagyok a hibás(mert ugye mindig az a kocsi a hibás,aki hátul van)
2. a nő nem hibás a balesetben

Ezután a rendőrúr elkezdi kiforgatni a szavaimat. Mert hogy azt mondtam,hogy fékeztem,de nem állt meg a kocsi. Ezért tuti műszaki hibás,és le kell hogy foglalják. Hát mondom ácsi-ácsi nem régen volt műszakin,itt a forgalmi a kezében,lásson is ne csak nézzen...
A történet eddigi vége: 10.000 birodalmi forint helyi bírság,a BMW-ssel számcsere,holnap folyt. következik.
Amik sérültek: bal első lámpa(amiket most vettem DJK fórumtárstól,éljen...),lökös, intercooler és az első "híd"(vagy mi a franc). Ezek fogták fel az ütést. Ami fontos,személyi sérülés nincs,légzsákok nem nyíltak. De öregedtem kb. 5 évet az idegeskedéstől... integet2
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2013.03.13 szerda, 16:30:47 »

Nos...megvolt életem első balesete. A szitu...
1. először is easy! Amig senki nem sérült, nincs nagy baj.
2. Sajnos függetlenül mindentől, nem tartottad be a követési távolságot, úgyhogy a BMW-s kárát fizeti a felelősség biztosításod.
3. Ha a BMW-s megállt, úgy hogy nem ment bele az astr(a)ába, és az elment, úgy is mindent letagad a nő....

Akkor még1x easy...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2013.03.13 szerda, 16:43:42 »

1. először is easy! Amig senki nem sérült, nincs nagy baj.
2. Sajnos függetlenül mindentől, nem tartottad be a követési távolságot, úgyhogy a BMW-s kárát fizeti a felelősség biztosításod.
3. Ha a BMW-s megállt, úgy hogy nem ment bele az astr(a)ába, és az elment, úgy is mindent letagad a nő....

Akkor még1x easy...

Tudom,a BMW-ssel már megbeszéltünk. A nő nem tagadhatja le,voltak szemtanúk(mind2nk mellett ültek),és ott van pont egy rendőrségi kamera is.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2013.03.13 szerda, 16:57:14 »

Tudom,a BMW-ssel már megbeszéltünk. A nő nem tagadhatja le,voltak szemtanúk(mind2nk mellett ültek),és ott van pont egy rendőrségi kamera is.

Azt írtad, hogy a szerv megállapította, hogy a nő nem hibás.
Nincs itt vége a sztorinak? Miért keresnék?
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #99 Dátum: 2013.03.13 szerda, 17:05:28 »


1. én vagyok a hibás(mert ugye mindig az a kocsi a hibás,aki hátul van)


ez sajnos alap, mindig a leghatso a hibas!
orulj hogy ennyivel megusztad!
lehetett volna tobb is a birsag!
amig csak a kocsi torik addig nem tortent semmi baj!
majd megjavitjak! wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.