megérkezett
utángyártott 123456R váltógomb 4700
utángyártott váltószoknya felhúzószerkezettel 3000
utángyártott kulcsház 2x3500
Váltószoknya: elsőre jónak tűnik, de a bőr nem annyira texturált, mint a gyári.
A váltószoknya felhúzószerkezetében lévő 2db kb 1,5cm-es csukló közül az egyik az első mp-ben leugrott, s beesett a váltó mechanikába... Kb 15p volt kihalászni úgy, hogy csak egy fázisceruza volt nálam. Helyére raktam, immár feszítve, hogy nehogy szétugorjon megint. A gombot még fel sem tekertem, a króm gyűrűt húzva fel szorul rendesen (a gyári gombbal is), a gyűrű nehezen jön fel, nem megy könnyen vissza le, hiába raktam rá zsírt.
Egyelőre összeházasítottam a régigyári felhúzószerkezet alját az utángyártott felső-többi részével; így most határeset. Kérdés lehet még, hogy a gyári gyűrű az utángyártott váltógombbal szorul-e, én ezt már nem próbálom ki, lsd lent.
Váltógomb: a súlya kb fele a gyárinak, de elmegy. Eltér a grafikája a gyáritól (az R vonala hozzáér a duplaH-hoz, a gyári nem ér hozzá). S persze teljesen feltekerve nem egyenesen áll, kell picit trükközni.
Kulcsház: sima feketék. Nagyon érezni, hogy utángyártott, vszínű az első elemcserét nem fogja kibírni. Addig jó lesz.
Úgyhogy a gyári szoknyát szétbontom majd, készíttetek rá igazi bőrből új szoknyát; a gyári felhúzómechanika marad.
Találtam az ebayen egy gyári 123456R váltógombot (1 802 169, 7G9R-7217-DKD) (15E + száll.15E, vámáfa nincs, mert lengyel) megrendeltem.
Kulcsház: gyári kulcshéj nincs... Új kulcs 58E+programozás, egyelőre nem kérem :-)
Jó ez az utángyártósdi, de kár, h sokszor nem érhető el prémiumabb minőség. Pl a váltógombért simán adnék 5000Ft-ot is.

Amit kaptam, ezért az összegért maximálisan tökéletes.
raktam fel fotókat