Szia. A levegő szűrő cserekor a motortérben nem raktad vissza vagy megszakadt a MAF érzékelő jele. Ott kutakodj.Leeset csatti szakadt vagy zárlatos vezeték,sérült MAF szenzor. A légszűrőház szívó cső csonkjában lakik.
Szia! Köszönöm szépen , a válaszod, ma talán leszbra időm, próbálom jobban szemügyre venni a problémakört. Láttam olyan videót is , ami a biztosítekok lábának beégését találta hibának, annak ellenére,hogy maga a biztosíték még jó volt...
Nos, elvittem egy Ford szervizbe, meg egy dizeles céghez a Mondeo-t tesztelni.
Ford szerviz: buborékosodik az üzemanyag, meg kell kereszni hol szív levegőt. - Átnéztük, látszólag semmi. - Dízel szervíz: nem szabályoz az üzemanyag-szabályzó szelep, nem mér jól a szenzor a közös nyomócsőben, de lehet továbbá injektor, magasnyomású. sorban szépen cserélni kell őket és kiderül. - Ki is cseréltük az üzemanyag-szabályzó szelepet (valahol magasnyomású környékén volt ha jól láttam a szerelőnél), de hamar kiderült nem az a hiba. Nekiláttam újra ForScan programmal, élő adatokat mértem, amennyire megértettem laikusként sikerült a porlasztók előtti nyomást elcsípnem, valamint az "elvárt" nyomásértéket ugyanitt. És tiltást is tudtam produkálni, egyébként az nem nehéz. Nekem úgy tűnik, hirtelen terhelés esetén nem tud felépülni az elvárt nyomás a rendszerben, ekkor tilt le. Bizonyára van köztetek akinek a grafikonok többet mondanak, ezért megpróbálok feltölteni egy képet is a mérésről. Sajnos masképp nem tudtam csak Google Drive-ről: https://drive.google.com/file/d/1NC3-RfidJ5LpAGlBx8-HktGOXQEZVPzG/view?usp=sharing A képen a piros a mért, a zöld az "elvárt" nyomás, a függőleges vonal környékén tiltott. Előtte látszik, hogy a kettő elmarad vegymástól. (Legálábbis én ezt értelmeztem.
A dolog azért idegesítő, mert látszólag minden szerelő csak találgat és javasol, de nem fog neki megoldani a problémát, úgyhogy bármilyen javaslat jól jönne, újra.
Káruj.
résolajveszteséged nagy az egyik vagy több injektornál. nem tudom hol jártál vele, de delphi rendszernél ez kb mindennapos hiba
3 témában lesz munka. Üza ellátás.szivárgás,nyomásvesztés,átkell nézni van e valós szivárgás CMP jelhiba,vagy kábelszakadás-kontakt hiba,vagy jeladó csere DPF regenerálási hiba,lehet ez csak tárolt korábbi hiba,de lehet indítani kényszer regent.
Sziasztok.
Nos, elvittem egy Ford szervizbe, meg egy dizeles céghez a Mondeo-t tesztelni.
Ford szerviz: buborékosodik az üzemanyag, meg kell kereszni hol szív levegőt. - Átnéztük, látszólag semmi. - Dízel szervíz: nem szabályoz az üzemanyag-szabályzó szelep, nem mér jól a szenzor a közös nyomócsőben, de lehet továbbá injektor, magasnyomású. sorban szépen cserélni kell őket és kiderül. - Ki is cseréltük az üzemanyag-szabályzó szelepet (valahol magasnyomású környékén volt ha jól láttam a szerelőnél), de hamar kiderült nem az a hiba. Nekiláttam újra ForScan programmal, élő adatokat mértem, amennyire megértettem laikusként sikerült a porlasztók előtti nyomást elcsípnem, valamint az "elvárt" nyomásértéket ugyanitt. És tiltást is tudtam produkálni, egyébként az nem nehéz. Nekem úgy tűnik, hirtelen terhelés esetén nem tud felépülni az elvárt nyomás a rendszerben, ekkor tilt le. Bizonyára van köztetek akinek a grafikonok többet mondanak, ezért megpróbálok feltölteni egy képet is a mérésről. Sajnos masképp nem tudtam csak Google Drive-ről: https://drive.google.com/file/d/1NC3-RfidJ5LpAGlBx8-HktGOXQEZVPzG/view?usp=sharing A képen a piros a mért, a zöld az "elvárt" nyomás, a függőleges vonal környékén tiltott. Előtte látszik, hogy a kettő elmarad vegymástól. (Legálábbis én ezt értelmeztem.
A dolog azért idegesítő, mert látszólag minden szerelő csak találgat és javasol, de nem fog neki megoldani a problémát, úgyhogy bármilyen javaslat jól jönne, újra.
az ötlet jó, köszönöm! gondolkoztam rajta, de két problémám van vele. egyrészt nem tudom, mit fog hozzá szólni a vizsgabiztos, másrész reméltem, hogy van a problémára "normális" megoldás. az ilyen "tákolásoktól" ódzkodom. abban bíztam, mivel kis túlzással minden második autó az utakon mondeo, lehet hozzá jó minőségű rugót is venni.
segítséget szeretnék kérni 4-es kombi mondeo hátsó rugó vásárláshoz. legjobb tudásom szerint igyekeztem normális rugót venni az autóba, miután eltörött a gyári, de nem sikerült. unix-ban alvázszámra keresve egy roc rugóra esett a választásom, de nem jött össze, mert lóg a feneke. ha beleül hátra két normál felnőtt, úgy néz ki, mint a rommá pakolt román passat-ok szoktak az m1-en. megnéztem, gyári rugó szett 150k huf, ami kicsit durva. van ötlet, javaslat, tapasztalat, mit kéne bele rakjak, ami nem 150k, de úgy áll tőle, mint ahogy kell?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! 2.0L TDCI motorral szerelt mondeomon levegőszűrőt, és pollen szűrőt cseréltem! Miután ez megtörtént check engine visszajelzést kaptam! Egyszerű obdII-vel próbáltam utána járni, és P02E2 kódot tudtam kiolvasni. Próbáltam utána járni mi ez, de nem vagyok egy szerelő guru, így elakadtam! Pollen szűrő csere közben először lebontottam a kesztyű tartót tévesen, és itt bár nem tudom hogyan, esetleg okozhattam a komputer/biztosíték tábla mozgatása közben rövidzárlatot, de az összes biztosítékot ellenőriztem, nincs hibás köztük, és az autó minden elektromos porcikája egyébként működik. Mit javasoltok? Van erre valami egyszerűbb megoldás? A türelmes válaszokat előre is köszönöm!
Szia. A levegő szűrő cserekor a motortérben nem raktad vissza vagy megszakadt a MAF érzékelő jele. Ott kutakodj.Leeset csatti szakadt vagy zárlatos vezeték,sérült MAF szenzor. A légszűrőház szívó cső csonkjában lakik.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! 2.0L TDCI motorral szerelt mondeomon levegőszűrőt, és pollen szűrőt cseréltem! Miután ez megtörtént check engine visszajelzést kaptam! Egyszerű obdII-vel próbáltam utána járni, és P02E2 kódot tudtam kiolvasni. Próbáltam utána járni mi ez, de nem vagyok egy szerelő guru, így elakadtam! Pollen szűrő csere közben először lebontottam a kesztyű tartót tévesen, és itt bár nem tudom hogyan, esetleg okozhattam a komputer/biztosíték tábla mozgatása közben rövidzárlatot, de az összes biztosítékot ellenőriztem, nincs hibás köztük, és az autó minden elektromos porcikája egyébként működik. Mit javasoltok? Van erre valami egyszerűbb megoldás? A türelmes válaszokat előre is köszönöm!
segítséget szeretnék kérni 4-es kombi mondeo hátsó rugó vásárláshoz. legjobb tudásom szerint igyekeztem normális rugót venni az autóba, miután eltörött a gyári, de nem sikerült. unix-ban alvázszámra keresve egy roc rugóra esett a választásom, de nem jött össze, mert lóg a feneke. ha beleül hátra két normál felnőtt, úgy néz ki, mint a rommá pakolt román passat-ok szoktak az m1-en. megnéztem, gyári rugó szett 150k huf, ami kicsit durva. van ötlet, javaslat, tapasztalat, mit kéne bele rakjak, ami nem 150k, de úgy áll tőle, mint ahogy kell?
Nem rosszindulatból, de ha nehézséget okoz megtalálni/felismerni egy ajtó átvezetőt, akkor inkább keress egy szakembert a javításhoz. Ha útközben nem változik az állapot az attól is lehet, hogy menet közben nem nyitogatod a hátsó ajtót.
Pollenszűrő csere után a digit klimán nem tudtam semmit sem állítani - működött csak hiába nyomkodtam nem reagált - viszont a középső nyil villogot és valami kattogot a középső konzol mögött, ilyesmi kattagás halható leállítás után pár percel és inditás útán is. A szerelés közben megfeszítettem a kék színű szenzort kábelét. Ez egy hőérzékelő lehet. Minden segítséget előre is nagyon köszönök!
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
További információ