"négyhengeres, teljesen alumínium, szívócső-befecskendezéses, láncos DOHC tizenhatszelepes benzinmotor, amelyen az egyik vezérműtengely állítható. NINCS EGR (kipufogógáz-visszavezetés), turbó, ékszíj, vezérműszíj, kettőstömegű lendkerék, közvetlen befecskendezés, szénkefe, intercooler, LNT, GPF stb."
köszi a tippet, megkeresem Őt. Üdv
bocsánat,bődületes baromságot írtam.Nem erre gondoltam.Atkinson ciklusú motor van benne-tehát nem a standard.
szia. Hibridet nem tudom, ugye abban Wankel moci van. Egy telefon bármelyik szervízbe,és megmondják, mikor kell és mit cserélni. Budafokon van szervíz, Sakos kolléga tud neked tippeket adni szerintem márkaszervízben is. Nem is csináltatnám mással...
Szia, Köszönöm a válaszod. Nem dehogy, ebben nincs Wankel motor.
"négyhengeres, teljesen alumínium, szívócső-befecskendezéses, láncos DOHC tizenhatszelepes benzinmotor, amelyen az egyik vezérműtengely állítható. NINCS EGR (kipufogógáz-visszavezetés), turbó, ékszíj, vezérműszíj, kettőstömegű lendkerék, közvetlen befecskendezés, szénkefe, intercooler, LNT, GPF stb."
Szia Alf, először is nagyon szépen köszönöm az eddigi segitségeidet. Sikerült megugranom az appot, de én nem látok vezérlés cserét 140k - 180k között, csak ugyan azt a mantrát lehet találni a listában.... Az autómban (Ford Mondeo MKV. Hev) nemsokára 150.000 lesz, ezért gondolom ideje egy vezérléscserének. (lehet tévedek - javits ki kérlek) Ezzel kapcsolatban keresnék megbizható, korrket szervizt, a XI. ker, Budaörs, Érd, Tárnok jöhetne szóba, de ha érdemes... Nem fontos márkaszerviz, de talán nem árt ha láttak már Fordot, viszont jó lenne ha az árazás nem olyan lenne mint a nagy Ford márkaszervizekben ahol 150k egy olajcsere (amit én megoldok 50k-ból és nem csak az olajat meg szűrőt cserélem.. - és 15k-nként ki is cseréltem...) Ha valaki tud megbizható, korrket szervizt kérem jelezze.
Nagyon szépen köszönöm előre is.
szia. Hibridet nem tudom, ugye abban Wankel moci van. Egy telefon bármelyik szervízbe,és megmondják, mikor kell és mit cserélni. Budafokon van szervíz, Sakos kolléga tud neked tippeket adni szerintem márkaszervízben is. Nem is csináltatnám mással...
regisztrálod az autódat a fordpass appban, és ott ezt is megtalálod.
Szia Alf, először is nagyon szépen köszönöm az eddigi segitségeidet. Sikerült megugranom az appot, de én nem látok vezérlés cserét 140k - 180k között, csak ugyan azt a mantrát lehet találni a listában.... Az autómban (Ford Mondeo MKV. Hev) nemsokára 150.000 lesz, ezért gondolom ideje egy vezérléscserének. (lehet tévedek - javits ki kérlek) Ezzel kapcsolatban keresnék megbizható, korrket szervizt, a XI. ker, Budaörs, Érd, Tárnok jöhetne szóba, de ha érdemes... Nem fontos márkaszerviz, de talán nem árt ha láttak már Fordot, viszont jó lenne ha az árazás nem olyan lenne mint a nagy Ford márkaszervizekben ahol 150k egy olajcsere (amit én megoldok 50k-ból és nem csak az olajat meg szűrőt cserélem.. - és 15k-nként ki is cseréltem...) Ha valaki tud megbizható, korrket szervizt kérem jelezze.
Vezetőoldali biztonsági övem esőzés után nedves, nyirkos, és az szélvédőm + belső tükör nagyon sokszor párás, valahol még mindig ázik a kocsi. Pollenszűrőknél meg az ajtóknál sikerült megszüntetni. Járt már valaki ugyanígy, hogy az öv nedves lett? Hol érdemes kutatkodni? Tetőcsomitartó sín rendben van, legalábbis nem látok ott semmit.
Ha a sínnél ázik be, akkor a tetőkárpit is átnedvesedik, mert az alatt (fölött) vannak a csavarok.
Ha az öv nedves, akkor az ajtó függőleges éle a legközelebbi pont, ahol oda bejuthat a víz. Hogy az első ajtó hátsó éle vagy a hátsó ajtó első éle, az már jó kérdés. Nem csak az a kérdés, hogy a gumi felfekszik-e a becsukott ajtóra, hanem az is, hogy ahol a kédernek a kasztnira kell kapaszkodnia, ott, azon az élen milyen a vízállóság.
Ha benn van a víz, utána megy a pára mindenfelé, és nyilván ott csapódik le, ahol a leghűvösebb az autó, azaz a szélvédő belső oldalán.
Szia! Kb. 20-25000 km-t mentem ezzel a teljesítménnyel, de sajnos ez még gyári állapotban is gyakori hiba ezeknél, a block mod sem megoldás minden esetben, csak az acél hüvely. 7-8 ezrenként cseréltem az olajat és a gyári előírás szerinti 5w-30 Castrolt raktam bele mindig.
Értem és köszönöm az infókat . Érdekes, hogy a 2007-es autómba még az 5W-30 megy, de a 2008-asba már 0W-30 az előírás. Én is castrol-t (edge) használok és évente csere. Nekem 50 ezret ment el idáig a megpiszkált módban, de remélem még kitart egy darabig
Sajnálom ez a hiba nálam is benne van a pakliban. Kérdés: mikor kapta meg ezt a 300Le/540Nm tunningot plusz milyen gyakran cserélted és milyen olajat használtál? Köszi és sok sikert az eladáshoz
Szia! Kb. 20-25000 km-t mentem ezzel a teljesítménnyel, de sajnos ez még gyári állapotban is gyakori hiba ezeknél, a block mod sem megoldás minden esetben, csak az acél hüvely. 7-8 ezrenként cseréltem az olajat és a gyári előírás szerinti 5w-30 Castrolt raktam bele mindig.
Sajnálom ez a hiba nálam is benne van a pakliban. Kérdés: mikor kapta meg ezt a 300Le/540Nm tunningot plusz milyen gyakran cserélted és milyen olajat használtál? Köszi és sok sikert az eladáshoz
megadta magát egy sokadik blaupunkt fx fejegységem, ez már a 3. ilyen típusú a kocsimban. Több helyen olvastam/mondták, hogy ezek egy idő után elromlanak vagy akksi problémát okoznak. Helyette más gyári kompatiblis rádiót javasoltak. Én a Sony CD 6000 találtam. Kérdés csak annyi lenne, hogy ez jó-e az autómba(2009-es mondeo turnier) és van-e valakinek hossú távú tapasztalata ezzel a rádióval kapcsolatban?
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
További információ