Igazad lehet a beragadással.Reggelente szoktam hallani ahogy kattog de most később mint szokott.Meg nem olyan fémes a hangja.Azóta jó.Szombaton kiderül.Köszi a választ!
Kipucoltam az egr szelepet.Volt benne kosz de nem volt vészes.Bár azóta sem volt gond vele.
Igaz más motorral (2.2TDCi), de nagyon hasonló problémám volt. Nálam lambdaszonda csere után javult. Igaz, nálam egy idő után dobta a szonda jelszint hibát. Hátha segít az infó. Ennek a cseréje sem drága. Akár csak próbából is meg lehet tenni. (Ha egyáltalán a tiédben van ilyen alkatrész)
Szia! Köszi a hozzászólásodat! A lambda nekem is hibát dobott nemrég P0130 hibakóddal de nem folyamatosan áll fent! Tegnap csúcsokat bevizsgáltattuk, mindegyik megfelelt a padon! Üzemanyagszűrő cserélve, de nem javult a helyzet. Este mentem vele 35 kilómétert, az első adandó alkalommal regenerált ami lefutott normálisan! Visszanézéskor Forscan lite progival élő adatok szerint ami feltűnt, hogy amint a fáklya kikapcsolt az EQ_RAT11,:1 18-20 közötti értékről felment 29,2729 re ami a maximum és csak nagyobb gázadáskor csökkent vissza 20-22 es értékre! Ha jól értelmezem tényleg az O2 szenzor a ***, mert szegény keveréket állít be az autó agya. Ezért lehet a ciripelő hang a motor irányából! Átlag fogyasztásom is lement 5,4-ről 4,5 környékére !
Segítséget szeretnék kérni tőletek! Az autó egy Mondeo 2012 gyártás 120kw futás 325Ekm. A hibajelenség motorféknél jelentkezik. Városban meredekebb lejtőn 1500-1600 fordulaton ránt az autó! Egy egyszerű bluetooth-os elm327 forscan lite progival csináltam élő adatot! Ami feltűnt hogy az üa. nyomás az előírt 32000 kPa helyett a tényleges felugrik 800kPa értékre egy pillanatra, akár többször is 2-3 másodpercenként! Dtc hiba P0130o2 szenzor, állapot DTC folyamatban - a lekérdezés idején szakaszosan jelentkezik.. Tegnap este regen hiba P244C túl alacsony részecskeszűrő hőmérséklet. Tavaly nyáron vaporizer takarítva, izzítót cseréltem! Üzemanyag cső szűrő után picit levegős! Padlógáznál húz, nem torpan meg, nem érzem hogy gyenge lenne az autó, viszont nagyobb fordulatnál ciripelő hang! Alapjárat nem ingadozik! Számtalan probléma lehet, de véleményetek szerint mi lehet a probléma kiváltó oka? A fórumon sokat olvastam kísérletező szerelőkről, nem szeretném ha fél év alatt lecserélnék a teljes hajtásláncot a családi kasszámból Nagyon szeretem ezt az autót, reális összeget hajlandó vagyok rá költeni! Holnap érkezik egy komolyabb kínai vgate gyártmányú obd scanner, forscan pc-re 2 havi próba aktiválva! Mit érdemes még nézegetni a hiba feltárásában?
Válaszotokat előre is köszi..
Szia,
Igaz más motorral (2.2TDCi), de nagyon hasonló problémám volt. Nálam lambdaszonda csere után javult. Igaz, nálam egy idő után dobta a szonda jelszint hibát. Hátha segít az infó. Ennek a cseréje sem drága. Akár csak próbából is meg lehet tenni. (Ha egyáltalán a tiédben van ilyen alkatrész)
Meg lehet elektromos hiba is, kontakthibás csatlakozó, törött vezeték, de okozhat elektromos hibát az is, ha a kosz miatt beragad, mert hiába akarja mozgatni, nem sikerül.
AndyA
Igazad lehet a beragadással.Reggelente szoktam hallani ahogy kattog de most később mint szokott.Meg nem olyan fémes a hangja.Azóta jó.Szombaton kiderül.Köszi a választ!
Az lesz.Sajna nem vagyok magyarba így csak szombaton tudom kiszedni és megpucolni.Ma ok volt minden.Remélem így is marad szombatig!Köszi a választ!!
Meg lehet elektromos hiba is, kontakthibás csatlakozó, törött vezeték, de okozhat elektromos hibát az is, ha a kosz miatt beragad, mert hiába akarja mozgatni, nem sikerül.
Talán tudok segíteni, teli a tank de nem megy fentebb a mutató és ugyan úgy azt írja h max 50-60 km tudok vele menni, kiírja h tankolni kellene, mi lehet a gond? 2.0 Tddi
Talán tudok segíteni, teli a tank de nem megy fentebb a mutató és ugyan úgy azt írja h max 50-60 km tudok vele menni, kiírja h tankolni kellene, mi lehet a gond? 2.0 Tddi
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
További információ