Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:56:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 261679 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #450 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:31:04 »

Irigyellek, hogy ilyen gondjaid vannak falbav

Elég nagy probléma Cheesy  worship
Naplózva
kianeks
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #451 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 15:23:11 »

Sziasztok segítségeteket szeretném kérni Mondeomat(mk1 2000ccm hidraulikus kinyomócsapágyas) nagyobb szerelés után kihoztam a szervízből a kuplung közép helyett fent fogott és a kinyomócsapágy halkan de hangot adott holott nem így adtam át!! falbav(már több mint fél éve így járok a helyzet nem romlik,stagnál,veszi a sebességeket,a kinyomó nem hangosodott semmit)  Van valakinek ötlete ,hogy mit állíthattak el,vagy járt valaki úgy,hogy lelevegősödött a kinyomócsapágya,vagy esetleg kinyomva kinyírták a csapágyat??...Üdv Segítségeteket előre is köszönöm
Naplózva
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 14:49:02 »

Elég nagy probléma Cheesy  worship

ST verzának rövidebbek, ha jól tudom -  de majd egy jobban tudóˇˇ megmondja. Bontottan nem olyan dárga. (kinek mi a drága)
Naplózva
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2014.09.23 kedd, 11:42:31 »

Mai nap vettem észre, csökkent a fékfolyadék szintem...  Roll Eyes

Átnéztem mindent, akkor vettem észre INNEN folyik a fékolajam. Milyen ötletetek van, mit kéne cserélnem? vagy mitől folyik / csepeg ott az olaj?  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.23 kedd, 11:46:08 írta Mikee » Naplózva
orion77
Vendég
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2014.09.23 kedd, 12:40:09 »

Mai nap vettem észre, csökkent a fékfolyadék szintem...  Roll Eyes

Átnéztem mindent, akkor vettem észre INNEN folyik a fékolajam. Milyen ötletetek van, mit kéne cserélnem? vagy mitől folyik / csepeg ott az olaj?  Roll Eyes
Hali!
Onnan nem folyhat fékolaj maximum a váltóolaj.
Ha fogy a fékolaj,szerintem keresgélj tovább fékmunkahengerek, főfékhenger, fékcső vagy fékcsőcsatlakozás esetleg fékerőszabályzó. wave
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #455 Dátum: 2014.09.23 kedd, 12:58:42 »

Hali!
Onnan nem folyhat fékolaj maximum a váltóolaj.
Ha fogy a fékolaj,szerintem keresgélj tovább fékmunkahengerek, főfékhenger, fékcső vagy fékcsőcsatlakozás esetleg fékerőszabályzó. wave
Ha hidraulikus kuplungja van (2107-esemnek is az volt), akkor folyhat onnan fékolaj.
Naplózva
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2014.09.23 kedd, 13:17:57 »

Hali!
Onnan nem folyhat fékolaj maximum a váltóolaj.
Ha fogy a fékolaj,szerintem keresgélj tovább fékmunkahengerek, főfékhenger, fékcső vagy fékcsőcsatlakozás esetleg fékerőszabályzó. wave

Szerintem sem, köszi. wave

Ha hidraulikus kuplungja van (2107-esemnek is az volt), akkor folyhat onnan fékolaj.

Igen hidraulikus a kuplungom. Kb 2 hónapja rakattam bele majdnem új kinyomócsapágyat. Én is rá gyanakodtam megnéztem, gumi sapka le - nem volt olajos. Roll Eyes Szóval nem tudom mi tévő legyek. Fékek felől nem jön szívárgás megnéztem, és a fékcsöveket is. Aztán lehet a kinyomócsapágyból jön,  Undecided csak ugye nem láthattam - fentről néztem, alá nem látok. Vagy egy kuplung csőcsatlakozás ereszt, de hol?

Megnézetem aknából, írok mi a fejlemény.
Naplózva
orion77
Vendég
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2014.09.23 kedd, 14:34:51 »

Ha hidraulikus kuplungja van (2107-esemnek is az volt), akkor folyhat onnan fékolaj.
Értem,hogy mit akarsz írni.Ha folyat a kuplunghidraulika akkor a váltó alsó részén összegyűlhet az olaj.
Én úgy értettem,hogy ami a képen be van karikázva és ha ott rossz a tömítés onnan fékolaj biztosan nem jön.... wave
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2014.09.23 kedd, 15:57:14 »

Szerintem sem, köszi. wave

Igen hidraulikus a kuplungom. Kb 2 hónapja rakattam bele majdnem új kinyomócsapágyat. Én is rá gyanakodtam megnéztem, gumi sapka le - nem volt olajos. Roll Eyes Szóval nem tudom mi tévő legyek. Fékek felől nem jön szívárgás megnéztem, és a fékcsöveket is. Aztán lehet a kinyomócsapágyból jön,  Undecided csak ugye nem láthattam - fentről néztem, alá nem látok. Vagy egy kuplung csőcsatlakozás ereszt, de hol?

Megnézetem aknából, írok mi a fejlemény.
Ha dobféked van hátul, akkor a munkahengerből jöhet. Ha levetted és megnézted, akkor nem szóltam.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2014.09.23 kedd, 18:43:28 »

Értem,hogy mit akarsz írni.Ha folyat a kuplunghidraulika akkor a váltó alsó részén összegyűlhet az olaj.
Én úgy értettem,hogy ami a képen be van karikázva és ha ott rossz a tömítés onnan fékolaj biztosan nem jön.... wave

Igen, a bekarikázott részen van folyásom.

Ha dobféked van hátul, akkor a munkahengerből jöhet. Ha levetted és megnézted, akkor nem szóltam.

Alánéztünk, és nem látni sehol szivárgást...:-/ A bal hátsó fékmunkahengerem cserélve lett, valószínűleg a jobboldalinak is lejárt az élettartama. Mindenesetre az furcsa, hogy a jobb hátsó dobféken nem látni kívülről fékolajat.(Nem értem, miért így tervezték...Scorpiomon 89-es verda ˇˇ alap felszereltség volt a hátsó tárcsa fék) Úgyhogy cserélve lesz az is, de előtte lecsekkolom onnan jön-e a viszkózus anyag.

Köszi mindenkinek, ez az összetartás - ha már Mondink van!  eljen  wave  eljen  worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.23 kedd, 18:45:07 írta Mikee » Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #460 Dátum: 2014.09.23 kedd, 21:24:47 »

Igen, a bekarikázott részen van folyásom.

Alánéztünk, és nem látni sehol szivárgást...:-/ A bal hátsó fékmunkahengerem cserélve lett, valószínűleg a jobboldalinak is lejárt az élettartama. Mindenesetre az furcsa, hogy a jobb hátsó dobféken nem látni kívülről fékolajat.(Nem értem, miért így tervezték...Scorpiomon 89-es verda ˇˇ alap felszereltség volt a hátsó tárcsa fék) Úgyhogy cserélve lesz az is, de előtte lecsekkolom onnan jön-e a viszkózus anyag.

Köszi mindenkinek, ez az összetartás - ha már Mondink van!  eljen  wave  eljen  worship
Nekem is most kezdett el folyni a bal hátsónál. Kívülről nem látszik.
Amúgy ezekhez jó lehet a felújítókészlet?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2014.09.24 szerda, 12:13:48 »

Nekem is most kezdett el folyni a bal hátsónál. Kívülről nem látszik.
Amúgy ezekhez jó lehet a felújítókészlet?

Pfff..nem tom. Szerintem nem nagyon. Hmmm...nekem a baloldalin rendesen látszott a folyás. Igaz nem kicsit folyt.  wow1 Mikor észrevettem nagy csapásként ért. Plussz szégyeltem is, meg féltem is mikor folyik el. Mindig ellenőriztem a fékolaj szintet.
Naplózva
orion77
Vendég
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2014.09.24 szerda, 21:26:54 »

Nekem is most kezdett el folyni a bal hátsónál. Kívülről nem látszik.
Amúgy ezekhez jó lehet a felújítókészlet?
Szerintem nem érdemes vele kínlódni.
Próbáltam már igaz hogy kuplung munkahengernél és nem lett jó újat kellett venni.
Inkább vegyél újat akkor nincs para,és le van róla a gond egy jó ideig.... wave
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2014.09.24 szerda, 21:36:13 »

Szerintem nem érdemes vele kínlódni.
Próbáltam már igaz hogy kuplung munkahengernél és nem lett jó újat kellett venni.
Inkább vegyél újat akkor nincs para,és le van róla a gond egy jó ideig.... wave
Az lesz, köszi  worship
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
orion77
Vendég
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2014.09.24 szerda, 21:41:09 »

Pfff..nem tom. Szerintem nem nagyon. Hmmm...nekem a baloldalin rendesen látszott a folyás. Igaz nem kicsit folyt.  wow1 Mikor észrevettem nagy csapásként ért. Plussz szégyeltem is, meg féltem is mikor folyik el. Mindig ellenőriztem a fékolaj szintet.

Ha mégis az egyik fékmunkahengered folyat és olajosak lettek a fékpofák akkor azt is érdemes kicserélni.
Nem lehet megtisztítani! Sad
Naplózva
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2014.09.25 csütörtök, 09:10:25 »

Ha mégis az egyik fékmunkahengered folyat és olajosak lettek a fékpofák akkor azt is érdemes kicserélni.
Nem lehet megtisztítani! Sad

Amúgy is fel kell újjítanom a hátsó fékeket, nem 100%-os a fékhatás. Smiley Köszi az infót!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #466 Dátum: 2014.09.26 péntek, 08:43:45 »

Mai nap vettem észre, csökkent a fékfolyadék szintem...  Roll Eyes

Átnéztem mindent, akkor vettem észre INNEN folyik a fékolajam. Milyen ötletetek van, mit kéne cserélnem? vagy mitől folyik / csepeg ott az olaj?  Roll Eyes
ott valoban nem folyhat de a hibás kinyomobol a váltó harangnal alul kifolyhat
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2014.09.26 péntek, 09:24:42 »

ott valoban nem folyhat de a hibás kinyomobol a váltó harangnal alul kifolyhat

Váltóharangom száraz. Ott nem látni fékolajat. Úgyhogy marad a fékmunkahenger, köszi neked is. Smiley
Naplózva
alexnowan
Vendég
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 16:40:16 »

Sziasztok!

Ha csak a 3-as röccen az mitől van?
20 km/h alatt nem.  Huh?
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2015.06.08 hétfő, 22:51:34 »

üdv,
pár napja a váltókar olyanná vált, mintha sűrű masszában kellett volna váltanom. "Gyorsan" leparkoltam és az ucsó centiken beesett a kuplungpedál, ott is maradt  rinya
Szépen elvontattuk szegény mondeot. A hiba alapja gyorsan meglett, az úgynevezett kinyomóvilla tört el!
Ki is lett ripsz-ropsz cserélve, de a kuplungpedál most legalább 5 centivel magasabban áll! Szinte a nyakamba kell húznom a lában, hogy kuplungolni tudjak.

Lehet ezen a pedálálláson valahogy állítani visszább?

Lett még egy apró, de engem zavaró kísérőjelenség, mégpedig az, hogy a pedál lenyomásakor valahol a pedálút felénél kis fémes koppanás, pattanás hallatszik.

... valamint az, hogy hirtelen nagyon fenn fog a kuplung... gondolom, el vagyon már kopva, bár nem csúszik, a kocsi egyből lefullad kézifékezve, viszont kérdésem, hogy egy villacserétől miért állítódik így el  szomoru1
pedálút+fennfogás  falbav

Még egy kérdés: mitől törik el egy ilyen villa? 21 év használat és anyagfáradás? Ősi rejtett anyaghiba? Vagy pl mittudomén nemértekhozzá, elferdült, félrekopott valami a kuplungszerkezetben és emiatt? Esetleg talán tárcsástól, kinyomócsapágyastól kellett volna, kellene cserélni kb a teljes kuplungszettet?
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.08 hétfő, 22:53:19 írta ocsigep1 » Naplózva

MKI 2.0i
Neon
Vendég
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2016.05.25 szerda, 19:53:54 »

Helló Mindenki! remélem valaki tud nekem segíteni. Az 1-es 1.8 Td Mondóba a 2-es 1.8 Td váltó berakható???
Naplózva
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2016.05.27 péntek, 21:12:03 »

üdv,
pár napja a váltókar olyanná vált, mintha sűrű masszában kellett volna váltanom. "Gyorsan" leparkoltam és az ucsó centiken beesett a kuplungpedál, ott is maradt  rinya
Szépen elvontattuk szegény mondeot. A hiba alapja gyorsan meglett, az úgynevezett kinyomóvilla tört el!
Ki is lett ripsz-ropsz cserélve, de a kuplungpedál most legalább 5 centivel magasabban áll! Szinte a nyakamba kell húznom a lában, hogy kuplungolni tudjak.

Lehet ezen a pedálálláson valahogy állítani visszább?

Lett még egy apró, de engem zavaró kísérőjelenség, mégpedig az, hogy a pedál lenyomásakor valahol a pedálút felénél kis fémes koppanás, pattanás hallatszik.

... valamint az, hogy hirtelen nagyon fenn fog a kuplung... gondolom, el vagyon már kopva, bár nem csúszik, a kocsi egyből lefullad kézifékezve, viszont kérdésem, hogy egy villacserétől miért állítódik így el  szomoru1

Kinyómo csapágyat cserélté e,hidralukus vagy bovdenes. Biztos hogy megfelelö villát raktatók be ez amit le íról ere utal.
pedálút+fennfogás  falbav

Még egy kérdés: mitől törik el egy ilyen villa? 21 év használat és anyagfáradás? Ősi rejtett anyaghiba? Vagy pl mittudomén nemértekhozzá, elferdült, félrekopott valami a kuplungszerkezetben és emiatt? Esetleg talán tárcsástól, kinyomócsapágyastól kellett volna, kellene cserélni kb a teljes kuplungszettet?
Naplózva
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2016.06.25 szombat, 12:37:33 »

Sziasztok!

Nem tudom kapcsolni a 2-es, 4-es fokozatot és a hátramenetet. A váltó ment tönkre vagy a rudazatnál lehet gond?

A segítséget köszönöm!
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
Luki1989
Vendég
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2017.02.01 szerda, 17:35:05 »

Sziasztok! Ford Mondeo 1.8 Td-m van, 95-ös kiadás kombi. Nem akarja venni a rükvercet, a többi sebességet egyből! Mi lehet a gond? Köszi előre is!
Naplózva
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2017.02.01 szerda, 17:43:26 »

Sziasztok!

Nem tudom kapcsolni a 2-es, 4-es fokozatot és a hátramenetet. A váltó ment tönkre vagy a rudazatnál lehet gond?

A segítséget köszönöm!

Vagy a fokozatválasztó.Nálam is ment márt tönkre,pont ugyanígy.
Naplózva
motosrac
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 10:03:43 »

Sziasztok!

Kuplungcsere előtt állok a '95 2.0 4x4 mondeómon. Szeretnék kicserélni mindent rajta, kinyomócsapágy, kuplung szett, talán még nyelestengely csapágyat is. A problémám az hogy 3 féle kuplungtárcsa mérettel lehet a kuplungszettet kapni és nem tudom, hogy melyik való az enyémbe. Ebbe tudna valaki segíteni, hogy honnan tudom meg még szétszedés előtt? Vagy ha szerkezettel együtt veszem, akkor belemegy mindhárom méret?
A másik kérdés, a hidraulikus kinyómócsapágyhoz kapcsolódik. Ezt csak hidraulikával együtt lehet kapni? nem lehet valahogy csak a csapágyat kicserélni rajta?
Köszönöm előre is a választ!
Naplózva

'95 MkI 4x4 2.0 kombi GHIA
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 18:58:45 »

Sziasztok!

Kuplungcsere előtt állok a '95 2.0 4x4 mondeómon. Szeretnék kicserélni mindent rajta, kinyomócsapágy, kuplung szett, talán még nyelestengely csapágyat is. A problémám az hogy 3 féle kuplungtárcsa mérettel lehet a kuplungszettet kapni és nem tudom, hogy melyik való az enyémbe. Ebbe tudna valaki segíteni, hogy honnan tudom meg még szétszedés előtt? Vagy ha szerkezettel együtt veszem, akkor belemegy mindhárom méret?
A másik kérdés, a hidraulikus kinyómócsapágyhoz kapcsolódik. Ezt csak hidraulikával együtt lehet kapni? nem lehet valahogy csak a csapágyat kicserélni rajta?
Köszönöm előre is a választ!
Jobban jársz a komplett cserével,értelmetlen dolog megbontani a knyomócspágyat.Az életeddel játszol,ha megsérül a beavatkozáskor és elfolyik a fékfolyadék akkor gáz van.A szettek linkjét ha van tedd fel ide.
Naplózva
motosrac
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 08:03:21 »

Jobban jársz a komplett cserével,értelmetlen dolog megbontani a knyomócspágyat.Az életeddel játszol,ha megsérül a beavatkozáskor és elfolyik a fékfolyadék akkor gáz van.A szettek linkjét ha van tedd fel ide.

http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&4712&9900255&9900260&-1&14&5&-1&~/frmCarBrowser.aspx
itt az első 3 találat 3 különböző méret 180/220/240
bár gyanítom hogy a 240-es kell, mert a Bárdinál például csak az van. A  kinyomócsapágynál csak akkor vágtam volna bele ha tutira működik a dolog, nem szeretném szétszedni miatta újra 5000 km mulva a kocsit. (Bár a fék megmarad a kocsin ha a kuplung elereszti az olajat mert a kuplung csatlakozás magasabban van a fékfolyadéktartályon)
Naplózva

'95 MkI 4x4 2.0 kombi GHIA
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2017.03.28 kedd, 11:36:32 »

http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&4712&9900255&9900260&-1&14&5&-1&~/frmCarBrowser.aspx
itt az első 3 találat 3 különböző méret 180/220/240
bár gyanítom hogy a 240-es kell, mert a Bárdinál például csak az van. A  kinyomócsapágynál csak akkor vágtam volna bele ha tutira működik a dolog, nem szeretném szétszedni miatta újra 5000 km mulva a kocsit. (Bár a fék megmarad a kocsin ha a kuplung elereszti az olajat mert a kuplung csatlakozás magasabban van a fékfolyadéktartályon)
Csak azt felejted el,hogy az is nyomás alatt vanErgo minden kuplubg pedál lenyomáskor az olaj kering.Ha valahol sérült,ott szépen kinyomódik a rendszerből.A második mondeomban szembesültem azzal,hogy motor+ váltócsere után rosszul rakràk össze (előtte bowdenes volt a kuplung) és szépen kifolyt a cucc a váltóba.kb. az utolsó pillanatban néztem rá,kb. fél deci folyadék volt még benne.Lehúztuk a váltót és látszot,hogy hol folyt el.A Bárdinál vagy a cromaxnál alvázszám alapján megmondják milyen kell az autódba.A bárdit szeretem,többször is csak náluk kaptam st200 alkatrészt amiről pl. a kovácsautó nem is hallott.A 4*4 elég ritka,emiatt nem tudom a különbséget az első kerekesekhez képest.Ja,a kuplung tekintetében... worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.29 szerda, 16:28:31 írta puffin__lekvar » Naplózva
motosrac
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2017.03.29 szerda, 09:03:54 »

Köszönöm a választ, egyik nap bemegyek akkor és megkérdezem alvázszám alapján mert tuti kitépem a hajam ha szétszedtem az egészet és nem akkora kell bele mint amilyet vettem és mehetek el beszerezni újat vigyor3
Naplózva

'95 MkI 4x4 2.0 kombi GHIA
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2017.03.29 szerda, 16:32:53 »

Köszönöm a választ, egyik nap bemegyek akkor és megkérdezem alvázszám alapján mert tuti kitépem a hajam ha szétszedtem az egészet és nem akkora kell bele mint amilyet vettem és mehetek el beszerezni újat vigyor3
Én általában a Luk-ot preferálom,bár nem a legolcsóbb de nem is a legdrágább,eddig bajom sosem volt vele.Nálam is érik a kuplungcsere,valószínű az lesz belerakva.A Starline-ból eddig lengéscsillapítókat és futómű alkatrészeket vettem.A teleszkópok jók voltak,de például a gömbfejeik szarok.Tavaly ősszel lettek cserélve a kormányművön és a téli-nyári kerékcserénél láttam,hogy már ki van szakadva a porvédő gumi körben.
Naplózva
motosrac
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 20:12:51 »

Túlestem a váltócserén, hát nem mondom hogy sétagalopp volt. Az első nap délutánján inkább kiszedtük az egész motort váltóstul és utána raklapon szereltük tovább. Sikerült a teljes hosszúhétvégét ellőni erre a cserére, és bár minden ellenem volt azért elkészült nagynehezen.
Volt egyben vezérműszíj szett csere is, meg kormányszervo nyomócső csere is (innen is üdvözlöm aki kitalálta hogy a hollanderes csatlakozásnál a menet tömítsen ne a cső mint minden más hollanderes megoldásnál)

Remélem hogy az elkövetkező pár évben nem kell újra szétszednem az egészet, de azért emlékeztetőül leírnám magamnak hogy a diffiházat is le kell csavarozni és leengedni belőle az olajat és akkor talán bent a helyén is szétjön eléggé egy tárcsa meg esetleg szerkezet cseréhez
Naplózva

'95 MkI 4x4 2.0 kombi GHIA
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.028 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.