Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 17:06:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 244713 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 17:52:56 »

3-as és 9-es pineket kell rövidre zárni
amúgy meg elfér benne, legalább nincs agyongyilkolva a motor
Naplózva
maci023
Vendég
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 18:13:34 »

Ha csatlakozott le húzom akkor a sarukat össze kötöm? a 3-as és 9-t? 
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 19:56:19 »

3-as és 9-es pineket kell rövidre zárni
amúgy meg elfér benne, legalább nincs agyongyilkolva a motor
OK, a lekorlátozás nem olyan nagy gond. Ami zavar, hogy a kick down és a váltani akarás még mindig megvan. Erre nincs ötleted?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 19:57:52 »

OK, a lekorlátozás nem olyan nagy gond. Ami zavar, hogy a kick down és a váltani akarás még mindig megvan. Erre nincs ötleted?
nem tudom, nálam nincs ilyen gond
miket cseréltél és mik maradtak benn a kocsiban?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 20:04:38 »

nem tudom, nálam nincs ilyen gond
miket cseréltél és mik maradtak benn a kocsiban?
Az a baj, hogy nem tudom. Nem voltam jelen a cserénél. Az biztos csak, hogy a motor gond nélkül indult mikor visszakaptam, az említett két jelenség plusz a lekorlátozás megvan. A 3000 ford/perc körüli váltani akarást megszüntettem azzal, hogy az E/S kapcsolót rövidre zártam mintha sport fokozatban lenne, így csak valahol fenn váltana, de ott már nem nagyon kínozom. Azt sem tudom, hogy az állandó sport fokozat mennyire befolyásolja a fogyasztást. A kick down a legzavaróbb, mert padlógáznál csak rángat a gép.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 20:06:19 »

Az a baj, hogy nem tudom. Nem voltam jelen a cserénél. Az biztos csak, hogy a motor gond nélkül indult mikor visszakaptam, az említett két jelenség plusz a lekorlátozás megvan. A 3000 ford/perc körüli váltani akarást megszüntettem azzal, hogy az E/S kapcsolót rövidre zártam mintha sport fokozatban lenne, így csak valahol fenn váltana, de ott már nem nagyon kínozom. Azt sem tudom, hogy az állandó sport fokozat mennyire befolyásolja a fogyasztást. A kick down a legzavaróbb, mert padlógáznál csak rángat a gép.
szét kellene nézni a motortérben, hogy a fentebb említett csati ott van, vagy mi van helyette
sport kapcsolót benne hagytam, teszteltem, de változást nem érzékeltem semmilyen állásában
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 20:10:55 »

szét kellene nézni a motortérben, hogy a fentebb említett csati ott van, vagy mi van helyette
sport kapcsolót benne hagytam, teszteltem, de változást nem érzékeltem semmilyen állásában
Küldtem privátot.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 17:30:41 »

Lecseréltem a váltóban az olajat.
Az oka, hogy váltáskor kicsit recsegett néha, ill. a váltócsere óta nem is cseréltem. Nem meglepő, hogy recsegett, mivel még két liter olaj sem volt benne. A csere óta egy próbakör erejéig próbáltam, nem recsegett és mintha pontosabb is lenne a váltás. Hétvégén lesz egy nagyobb út, majd ott kiderül.

A wiki leírását követtem, de mivel több helyről is informálódtam, ezért 3 liter olaj várta a felhasználást.
A leírást hasznos lenne pontosítani, vagy legalábbis jelezni, hogy az 1,75 liter olaj akár 2,6 liter is lehet egyes típusoknál. A másik dolog ami nálam ugyancsak más volt, hogy a feltöltő csavar kicsavarozásához négyszögű 8mm-es kulcs kellett. A műanyag csöves megoldás működőképes, de rettentő módon időigényes. A cső külső átmérője akár 10 mm is lehetett volna, hiszen a betöltő nyílás legalább 12 mm. Nagyobb keresztmetszettel csökkenthető a csere ideje. A fél méter hosszú cső már elég.

MEGVOLT a próba. A váltó határozottan javult, csak ritkán reccsen, simán lehet sebességbe rakni.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.02 hétfő, 20:16:41 írta legyozo » Naplózva
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 21:58:47 »

Üdv: Kuplungszerkezet cserére készülünk a haverral, a hozzá szólásokat olvasva kezdjünk azzal hogy vegyük ki a motort, és kinn szedjük szét? Ha valaki ad tippet, nagyon megköszönöm. 
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #259 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 22:26:22 »

Üdv: Kuplungszerkezet cserére készülünk a haverral, a hozzá szólásokat olvasva kezdjünk azzal hogy vegyük ki a motort, és kinn szedjük szét? Ha valaki ad tippet, nagyon megköszönöm. 
igen így a legegyszerűbb
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #260 Dátum: 2012.08.17 péntek, 15:49:01 »

Üdv: Kuplungszerkezet cserére készülünk a haverral, a hozzá szólásokat olvasva kezdjünk azzal hogy vegyük ki a motort, és kinn szedjük szét? Ha valaki ad tippet, nagyon megköszönöm. 
milyet veszel bele Huh? sachs elég yout csinál
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
karaikrisz
Vendég
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2012.09.08 szombat, 21:12:40 »

Hali!
Mk1, 93-as td paripám váltócserére szorul sajnos. Tudnátok nekem segiteni hogy hol ill kitöl tudnék beszerezni egy jó állapotban lévőt?
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 07:22:23 »

nekem a múlt héten csinálták.a motort nem vették ki,de a végén elismerte a szerelő,hogy azzal kellett volna kezdeniük...és megspórolnak egy csomó szenvedést.eleve nem mindegy,hogy hidraulikus v. nem a kinyomócsapágyad.mert ha hidraulikus,akkor le kell kötni v. engedni a fékolajat-cső a tartály oldalán-és csak utána tudsz bármi mást csinálni.A fékrendszert sem árt légteleníteni utána.Másrészt nem árt vigyázni a hozzávezető csövekkel,mert ha elbaltázod,akkor aztán sehová nem mész,mert rohadt kemény lesz a kuplungod+ha nem emel ki,akkor szétdarálhatod a váltót,ha mégis mennél vele.Persze ha normál csapágyad van,akkor ezeket megúszod.

Sziasztok!
Lassan 5 éve van meg a 95.-ös MKI.-es 2000ccm-es benzines hidraulikus kuplungos,( mech. váltós) kombi mondim. Imádom, jól szolgál, viszont időnként nem emel ki eléggé a kuplungja. Átlag fél évenként jön elő. Olyankor elszenvedek vele pár napig, (előfordul eleinte, hogy csak leállított motorral tudom 1-be tenni és önindítóval mozdítom meg a kocsit) aztán megjavul. Nem mondom, hogy tökéletesen, de kíméletes használattal utána hónapokig elfogadható. Múltkor kb. fél óráig járt a kocsi alapjáraton, utána ismét nem emelt ki rendesen a kuplung. A váltó (szerintem) príma, azt hagyjuk... Ennek pár napja, azóta váltakozóan emel ki a kuplung. Viszont feltünt, hogy amikor kevésbé emel ki, akkor a pedált is mintha nagyobb erővel lehetne csak benyomni. Pont ilyen hibalehetőséget ír misi107:"Másrészt nem árt vigyázni a hozzávezető csövekkel,mert ha elbaltázod,akkor aztán sehová nem mész,mert rohadt kemény lesz a kuplungod+ha nem emel ki...". Akinek tapasztalata, tanácsa van ez ügyben, kérem ossza meg velem is  worship

Feri
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.28 vasárnap, 13:55:56 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #263 Dátum: 2012.12.15 szombat, 15:47:12 »

helló
segítséget szeretnék kérni mk1-es mondeóm váltó problémájához
minden sebeséget arany tisztán vesz de a rükvercet kidobálja. már két napja állígatom és nem tudom mi lehet a probléma
szal ha valakinek volt már hasonló gondja és sikerült orvosolnia a problémát azt kérném hogy segítsen a probléma megoldásában
előre is köszönöm
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2012.12.19 szerda, 18:38:46 »

szava,nemreg csereltem valto olajat,mert nehezen ment a valto,es mit tanaltam benne pirosat,eloszor aszidtem hogy rozsdas az olaj ,hat nem piros volt benne .a kocsi Hamburgi hat ennyit ert hoza a nemet.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2012.12.19 szerda, 18:44:07 »

helló
segítséget szeretnék kérni mk1-es mondeóm váltó problémájához
minden sebeséget arany tisztán vesz de a rükvercet kidobálja. már két napja állígatom és nem tudom mi lehet a probléma
szal ha valakinek volt már hasonló gondja és sikerült orvosolnia a problémát azt kérném hogy segítsen a probléma megoldásában
előre is köszönöm
sajnos volt .a muanyag elkopott foleg igy enis bontobol kicsereltem masikra.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2013.01.01 kedd, 17:02:02 »

szava,nemreg csereltem valto olajat,mert nehezen ment a valto,es mit tanaltam benne pirosat,eloszor aszidtem hogy rozsdas az olaj ,hat nem piros volt benne .a kocsi Hamburgi hat ennyit ert hoza a nemet.

hali sikerült orvosolni a problémámat váltó cserével
és mikor szétszedtem a régi váltómat abba is piros olaj volt ezért nem tudtam hogy milyen fajta olaj kell bele de kisegítettek és az új váltóba már rendes váltó olaj ment
ennyit a németekről mert az én kocsim is külföldről jött Regensburg-ból
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2013.01.08 kedd, 07:48:32 »

hali sikerült orvosolni a problémámat váltó cserével
és mikor szétszedtem a régi váltómat abba is piros olaj volt ezért nem tudtam hogy milyen fajta olaj kell bele de kisegítettek és az új váltóba már rendes váltó olaj ment
ennyit a németekről mert az én kocsim is külföldről jött Regensburg-ból
miből gondoltad, hogy ők különbek?
ők is csak emberek ...
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2013.01.08 kedd, 11:26:14 »

miből gondoltad, hogy ők különbek?
ők is csak emberek ...

csak reménykedtem hogy figyelnek az ilyen fajta dolgokra PL.: Váltóba rendes olajat töltenek, Betartják az olaj, vez. szíj cserét, stb
Németben szak szervizben volt csinálva a kocsi és ott csináltam ilyen fajta malőrőket
de pár dolognál különösen figyeltek hogy működjön rendesen PL.: Ülésfűtés, szélvédő fűtés, stb  vigyor3
nem nézem le őket ezekért a dolgokért de rossz tudni hogy a német is tud *** munkát csinálni
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2013.01.08 kedd, 23:19:37 »

csak reménykedtem hogy figyelnek az ilyen fajta dolgokra PL.: Váltóba rendes olajat töltenek, Betartják az olaj, vez. szíj cserét, stb
Németben szak szervizben volt csinálva a kocsi és ott csináltam ilyen fajta malőrőket
de pár dolognál különösen figyeltek hogy működjön rendesen PL.: Ülésfűtés, szélvédő fűtés, stb  vigyor3
nem nézem le őket ezekért a dolgokért de rossz tudni hogy a német is tud *** munkát csinálni

Egyre inkább. Csak az a baj, hogy leginkább törökök azok a németek. A német 3 évig használja az autót, folyamatos szakszerviz, értenek is hozzá, továbbá olcsóbbak, mint nálunk(!!! - tapasztalat). Aztán megveszi egy török, lengyel, vagy keletnémet (hiába nincs NDK/NSZK, még most is látszik) és vagy saját maga csinálja vagy valami barom. (nem nagyon van a márkaképviseleteken és szakszervizeken kívül autószerelő, csak 1-2 felhülye maszek - nah azok aztán tudnak barmolni...) Pista bácsi a falu határában szebben festi le az autó oldalát teddyhengerrel, mint a kinti "fényezők" pl.
Tehát hiába no, oda is elért a (sok igénytelen bevándorló söpredékkel) gané. Pár éves, beszámított, használt autót, márkakereskedésből olyat kapsz, mint, ha új lenne. (ilyen az igazi német) Pár éves, használt autót valami ukrán vagy török autóstelepről venni nem szabad. A németeknél szokás, a beül, majd amit bír az autó. Erre rászoktak az ott élő csövesek is, csak azt hagyják ki, hogy emezek hordják szervizbe és ott nem javítgatnak, hanem a fél autót cserélik. Ezért van annyi szemét ott (is)... Sad Itthon lassan érdemesebb használt autót venni.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2013.03.09 szombat, 18:31:10 »

Sziasztok!

Meg tudnátok mondani, hogy tudom ellenőrizni a váltóolaj szintet? a felöntő csavar még megtalálom, viszont, ha azt kitekerem mit kell látnom? Van rata egy nívópálca vagy hasonló?

Köszi előre is!

Virág Z.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2013.03.09 szombat, 21:49:54 »

Sziasztok!

Meg tudnátok mondani, hogy tudom ellenőrizni a váltóolaj szintet? a felöntő csavar még megtalálom, viszont, ha azt kitekerem mit kell látnom? Van rata egy nívópálca vagy hasonló?

Köszi előre is!

Virág Z.
a betöltő nyílás a szintjelző. feltöltésnél pont addig kell önteni a nyálat, ha kitekered(a kocsi vízszintesen áll) akkor elvileg nem folyhat, viszont azt sem fogod látni, hogy ha kevés benne az olaj...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2013.03.20 szerda, 07:48:53 »

Helló. 1993 as 1 es mondeo,. motorkod:PM22851. az autó haszépen indulnék,elkezd rángatni! szerintem durván! ha nagyobb gázt adok,semmi baj,elmulik! ezen felül egy egyszeri,rövid,fémes reccsenő hangot hallani! mint amikor nem veszi be!

van ötlete valakinek? elvileg a motor felfüggesztése jó!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2013.03.27 szerda, 08:54:24 »

Helló. 1993 as 1 es mondeo,. motorkod:PM22851. az autó haszépen indulnék,elkezd rángatni! szerintem durván! ha nagyobb gázt adok,semmi baj,elmulik! ezen felül egy egyszeri,rövid,fémes reccsenő hangot hallani! mint amikor nem veszi be!

van ötlete valakinek? elvileg a motor felfüggesztése jó!
a fémes reccenő hang az természetes! az nem gond,de nem értem miért rángatva indul! ha egy picivel több gázt adok akkor nincs baj.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2013.03.27 szerda, 08:56:16 »

a fémes reccenő hang az természetes! az nem gond,de nem értem miért rángatva indul! ha egy picivel több gázt adok akkor nincs baj.
természetes?
nem hinném
mint ahogy az sem természetes, amikor az ízületei ropognak az embernek
szerintem ez nem váltó hiba lesz, sokkal inkább vezérlés, talán gyertya, talán kábel, talán lambda
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2013.03.27 szerda, 09:28:33 »

természetes?
nem hinném
mint ahogy az sem természetes, amikor az ízületei ropognak az embernek
szerintem ez nem váltó hiba lesz, sokkal inkább vezérlés, talán gyertya, talán kábel, talán lambda
indulásnál a lábam alatt,mintha a fékpedálbol jönne,egy olyan dörzölödős reccenős hang! de érdekes,mert az előző mondeom is ilyen volt!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2013.03.27 szerda, 09:50:12 »

indulásnál a lábam alatt,mintha a fékpedálbol jönne,egy olyan dörzölödős reccenős hang! de érdekes,mert az előző mondeom is ilyen volt!

A kuplungod vált kuka áldozatává. A fémes reccsenő hang valószínű, hogy a kinyomócsapágyadból jön. A rángatás az miatt van, mert már a szegecsek kopnak. Ha sokáig így használod, akkor a lendkereked teljesen hazavágja. Az alumínium szegecs - bármennyire is hihetetlen - nagyon csúnya munkát tud végezni a lendkeréken és a nyomólapon. Azt te is meg tudod nézni, hogy milyen állapotban van a kuplungod. Alámászol, van a kuplungharangon egy nyílás (ha máshol nem, akkor a kinyomóvillánál) ott be tudsz lesni. Ha a kuplungtárcsán a betét nagyon vékony (1-2mm), akkor kidobós.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2013.03.27 szerda, 15:18:25 »

A kuplungod vált kuka áldozatává. A fémes reccsenő hang valószínű, hogy a kinyomócsapágyadból jön. A rángatás az miatt van, mert már a szegecsek kopnak. Ha sokáig így használod, akkor a lendkereked teljesen hazavágja. Az alumínium szegecs - bármennyire is hihetetlen - nagyon csúnya munkát tud végezni a lendkeréken és a nyomólapon. Azt te is meg tudod nézni, hogy milyen állapotban van a kuplungod. Alámászol, van a kuplungharangon egy nyílás (ha máshol nem, akkor a kinyomóvillánál) ott be tudsz lesni. Ha a kuplungtárcsán a betét nagyon vékony (1-2mm), akkor kidobós.
köszönöm. megnézem!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2013.03.27 szerda, 15:24:52 »

természetes?
nem hinném
mint ahogy az sem természetes, amikor az ízületei ropognak az embernek
szerintem ez nem váltó hiba lesz, sokkal inkább vezérlés, talán gyertya, talán kábel, talán lambda
ez a rángatás nem a motorbol jön,inkább kuplung! a motor az jó! ha probálom csusztatni és nem akarok kilőni mint Lauda,akkor rángatni kezd,de csak amig elindulok! abban a pillanatban. aztán már semmi baj! de egy icipic gázzal több,és simán indul! de mindenképp én is ugy látom h rendellenes,és valóban kuplung hibára kopásra utal!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 17:28:00 »

ez a rángatás nem a motorbol jön,inkább kuplung! a motor az jó! ha probálom csusztatni és nem akarok kilőni mint Lauda,akkor rángatni kezd,de csak amig elindulok! abban a pillanatban. aztán már semmi baj! de egy icipic gázzal több,és simán indul! de mindenképp én is ugy látom h rendellenes,és valóban kuplung hibára kopásra utal!
hali. egy olya dolgot figyeltem meg,h menetközben de indulásnál is mintha az egész kulissza mozogna a motorral együtt! ugy érzem mintha a váltókar együtt mozogna a motrtóral,mindennel.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 18:08:14 »

hali. egy olya dolgot figyeltem meg,h menetközben de indulásnál is mintha az egész kulissza mozogna a motorral együtt! ugy érzem mintha a váltókar együtt mozogna a motrtóral,mindennel.
Még a végén az is kiderülhet, hogy a motortartó bakjaid vannak oda. De ennek a megállapításához is alá kéne mászni, vagy aknából vagy csáposról.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 18:08:48 »

hali. egy olya dolgot figyeltem meg,h menetközben de indulásnál is mintha az egész kulissza mozogna a motorral együtt! ugy érzem mintha a váltókar együtt mozogna a motrtóral,mindennel.
mikor először írtad ez a tünetet is eszembe jutott, hogy lehet a hátsó váltó tartó bakod totál gatya.
meg kellene nézned. ha a vezető oldali kerékívbe benézel a bölcső alján látsz egy függőlegesen álló gumipogácsát ami lyukacsos. ha ez szét van szakadva is ezeket a tüneteket produkálja...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 18:09:06 »

Még a végén az is kiderülhet, hogy a motortartó bakjaid vannak oda. De ennek a megállapításához is alá kéne mászni, vagy aknából vagy csáposról.
Wink nyes
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 18:31:04 »

Wink nyes
én is erre gyanakszom! a kuplung szerintem szépen viszi
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #284 Dátum: 2013.04.02 kedd, 10:45:56 »

én is erre gyanakszom! a kuplung szerintem szépen viszi
az az érdekes,ha reggel hidegen indulok-nem rángat! ha kicsit megyek vele,akkor már minden egyesből való indulásnál rángatja a kocsit..viszont a menetközben szépen veszi a sebességeket..lehet mégis kupplung?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2013.04.02 kedd, 10:49:20 »

az az érdekes,ha reggel hidegen indulok-nem rángat! ha kicsit megyek vele,akkor már minden egyesből való indulásnál rángatja a kocsit..viszont a menetközben szépen veszi a sebességeket..lehet mégis kupplung?
Gyanakodni sok mindenre lehet valós adatok nélkül.

Nézd meg a hátsó váltótartó bakot.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2013.04.02 kedd, 10:55:24 »

az az érdekes,ha reggel hidegen indulok-nem rángat! ha kicsit megyek vele,akkor már minden egyesből való indulásnál rángatja a kocsit..viszont a menetközben szépen veszi a sebességeket..lehet mégis kupplung?

Hát innen és így elég nehéz megmondani mi a baja. A találgatásoknak meg nem sok értelme van. Ahol laksz, nincs messze a Lurdy háznál lévő AutoFort. Ott keresd Németh Viktort vagy keresd előtte itt a fórumon (vik néven van fenn) és kérdezd meg tőle, hogy mikor tud veled foglalkozni. Nézesd át vele az autód  és ő megmondja, hogy mit kell javítani-javíttatni rajta. Vagy esetleg megkéred valamelyik fórumtársunk, aki sokat foglalkozik az olyan típussal, ami neked is van, hogy nézzétek át.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2013.04.02 kedd, 14:21:29 »

Sziasztok!

A váltó és motor illesztésénél folyik szivárog az olaj. Honnan kerülhet oda?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #288 Dátum: 2013.04.02 kedd, 14:24:17 »

Sziasztok!

A váltó és motor illesztésénél folyik szivárog az olaj. Honnan kerülhet oda?
szomoru1
Hajtómű vagy motorolaj?
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #289 Dátum: 2013.04.02 kedd, 14:25:36 »

szomoru1
Hajtómű vagy motorolaj?
Jó kérdés! Nem tudom. Azt sem tudom, hogy miként tudnám eldönteni.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2013.04.02 kedd, 14:38:14 »

Jó kérdés! Nem tudom. Azt sem tudom, hogy miként tudnám eldönteni.

Hát, ha ismered a hajtóműolaj szagát, akkor nagyon egyszerűen.
A motorolajnak ahhoz képest nincs szaga... Szóval én szimat alapján tudom eldönteni ilyen esetben. Smiley
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #291 Dátum: 2013.04.02 kedd, 14:39:11 »

Jó kérdés! Nem tudom. Azt sem tudom, hogy miként tudnám eldönteni.
váltóolaj hígabb, és büdösebb
lehet főtengelyszimering, vagy nyeles tengely szimering. egyik sem nagy tétel, de nagy munka
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #292 Dátum: 2013.04.02 kedd, 14:43:32 »

Jó kérdés! Nem tudom. Azt sem tudom, hogy miként tudnám eldönteni.
Ha motorolaj lenne, azért nézd körbe felül is, nem szivárog-e alattomos módon feljebbről, és az illesztésnél csöppen le, hátha...
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2013.04.02 kedd, 14:43:50 »

tök mindegy. a javításhoz le kell venni a váltót...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #294 Dátum: 2013.04.02 kedd, 14:48:42 »

tök mindegy. a javításhoz le kell venni a váltót...
Feljebbről- úgy értettem szelepfedél, vagy hengerfej alól, az ehhez képest azért könnyebbség lenne...
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2013.04.02 kedd, 14:53:14 »

Köszönöm a válaszokat!

Ha leveszem a váltót, akkor ki tudom cserélni a nyeles tengely szimeringet is és a főtengely szimeringet is?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #296 Dátum: 2013.04.02 kedd, 14:54:03 »

Köszönöm a válaszokat!

Ha leveszem a váltót, akkor ki tudom cserélni a nyeles tengely szimeringet is és a főtengely szimeringet is?
igen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #297 Dátum: 2013.04.02 kedd, 14:55:39 »

igen
OK, köszönöm!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #298 Dátum: 2013.04.02 kedd, 16:00:29 »

Gyanakodni sok mindenre lehet valós adatok nélkül.

Nézd meg a hátsó váltótartó bakot.
néztem,de nem láttam semmit! és nincs segitségem! se aki nyomná a gázt,sem aki nézné mizu!

nem jár erre valaki,aki meg kukkantaná!? egy jó kv,kis süti,ingyombingyom,,..
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #299 Dátum: 2013.04.02 kedd, 16:13:29 »

Hát innen és így elég nehéz megmondani mi a baja. A találgatásoknak meg nem sok értelme van. Ahol laksz, nincs messze a Lurdy háznál lévő AutoFort. Ott keresd Németh Viktort vagy keresd előtte itt a fórumon (vik néven van fenn) és kérdezd meg tőle, hogy mikor tud veled foglalkozni. Nézesd át vele az autód  és ő megmondja, hogy mit kell javítani-javíttatni rajta. Vagy esetleg megkéred valamelyik fórumtársunk, aki sokat foglalkozik az olyan típussal, ami neked is van, hogy nézzétek át.
félre értetek! én egyszer sem vártam h ti találjátok ki mi baja az ÉN kocsimnak! én azt remélem valaki már járt igy,és tudja hova kell nyulni! és ezt esetleg megossza velem.-és akko én is tudom már mit kell tenni! én nem akadékoskodom,csak probálok a lehető leg precizbben minden infót megadni ahhoz,h segiteni tudjatok! az autószerelés nem áll távol tölem,igaz se garázsom se aknám,se szerszámaim,de igyekszem megoldani amit lehet! ti nem ismertek engem,és hidjétek el,jó fej srác vok,és tele humorral! sosem keménykednék veletek,és nem vagyok bunkó tipus. szivesen veszem a segitséget,a jótanácsot-és én sem vagyok hive a mindent kicserélgetősdinek! aki akar a facebookon megnézhet,Nagy Géza szigethalom,Baumax. szóval nem kell attól tartani,h idióta okostóni vagyok,nekem gépolaj folyik a vérem helyén,és értem a dolgokat! max Új a dolog,és nincs pénzem rongálni,feleslegesen költeni,szerelni! ja,valószinü h a héten derül ki h mütik e a vállam,ha igen azt gondolom nem kell ecsetelni h semmit nem fogok tudni cinálni-ezért probáltam volna hajtani a dolgokat..köszönöm a megértést...
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.