Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 00:41:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 244731 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Tibice
Vendég
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 13:52:59 »

misi107! Köszönöm segítségedet!További szép napot! wave
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2010.08.27 péntek, 15:54:32 »

Hello Mindenki,

szerintetek lehet allitani a kuplung fogopontjat? Ugy ertem, hogy van-e lehetoseg beallitani, hogy a kuplung alul / kozepen / felul fogjon.

Koszi es udv

Csocso

Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2010.08.27 péntek, 17:40:52 »

Hello Mindenki,

szerintetek lehet allitani a kuplung fogopontjat? Ugy ertem, hogy van-e lehetoseg beallitani, hogy a kuplung alul / kozepen / felul fogjon.

Koszi es udv

Csocso


mármint hogy nem jó a pedálod, állítani szeretnél rajta?
vagy mi a kérdés? Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2010.08.27 péntek, 20:12:10 »

Hello Mindenki,

szerintetek lehet allitani a kuplung fogopontjat? Ugy ertem, hogy van-e lehetoseg beallitani, hogy a kuplung alul / kozepen / felul fogjon.

Koszi es udv

Csocso


ha bowdenes,akkor lehet állítani.A levegőszűrő alatt van a bowdenen csavar.Ha hidraulikus,akkor nem tudsz.Az addig működik,amíg el nem kopik.
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2010.08.27 péntek, 20:57:39 »

koszi Misi, hidraulikus a cucc, szal marad igy...

ha bowdenes,akkor lehet állítani.A levegőszűrő alatt van a bowdenen csavar.Ha hidraulikus,akkor nem tudsz.Az addig működik,amíg el nem kopik.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2010.08.27 péntek, 22:26:46 »

ha bowdenes,akkor lehet állítani.A levegőszűrő alatt van a bowdenen csavar.Ha hidraulikus,akkor nem tudsz.Az addig működik,amíg el nem kopik.

De ebben az esetben is igazából csak a pedál helyzetét állítod, de hatásos tud lenni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2010.08.27 péntek, 22:50:14 »

De ebben az esetben is igazából csak a pedál helyzetét állítod, de hatásos tud lenni...
Bár azt hiszem,a pedálon lehet azért itt is valamit állítani.Van valami rugós cucc alatta,de eddig nem mélyedtem el benne.
Naplózva
karaikrisz
Vendég
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 09:25:46 »

Hali!
Az lenne a kérdésem, hogy a MkII váltója jó az MkI-re? Esetleg milyen átalakitásokra van szükség?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 15:10:20 »

Hali!
Az lenne a kérdésem, hogy a MkII váltója jó az MkI-re? Esetleg milyen átalakitásokra van szükség?
Jónak jó,de a kinyomócsapágyra kell figyelni.Ha bowdenes helyett hidraulikust akarsz betenni,akkor cserélni kell a pedálokat és a fékolajtartályt is
és meg kell csinálni a csövezést is.Márpedig az mk2-esek mindegyike hidraulikus csapágyas.
Naplózva
karaikrisz
Vendég
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2010.10.09 szombat, 20:54:35 »

Az mk2-s váltót össze lehet rakni bowdenes kuplungal? Köszi a segitséget!!!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2010.10.09 szombat, 21:09:41 »

Az mk2-s váltót össze lehet rakni bowdenes kuplungal? Köszi a segitséget!!!
Talán,de miért nem veszel kettes váltót?Ugyanannyi.
Naplózva
karaikrisz
Vendég
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2010.10.10 vasárnap, 19:06:13 »

Sajnos az én mkI váltom már elég jól kivan, és az egyik havernak van egy mkII-re való váltója amit nekem adna, ezért tettem egy pár kört. Köszi a segitséget!!!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2010.10.10 vasárnap, 19:37:28 »

Sajnos az én mkI váltom már elég jól kivan, és az egyik havernak van egy mkII-re való váltója amit nekem adna, ezért tettem egy pár kört. Köszi a segitséget!!!
Tedd már ki aláírásba,hogy milyen autód van,ha nem nagy kérés!Ha mk2-est akarsz a bowdenes egyesbe tenni,akkor egy hidraulikus kinyomócsapágy,pedálsor,csövek és egy új fékolajtartály kell hozzá (főfékhenger nem feltétlenül) Ha kilométerórád spirálos az sem nagy gond,annak is megvan a helye rajta (nálam legalábbis megvolt) Ha akarsz,akár lecserélheted elektromosra is,de akkor kell hozzá vezeték+új sebességmérő.
Naplózva
igabor
Vendég
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2010.10.29 péntek, 22:04:04 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy az mitől lehet, hogy a váltó újabban 3-asból állandóan kidobja menet közben magát rinya, ez más sebességben nem fordul elő. Ha valaki már tapasztalt ilyet és tudja a megoldást, legyen olyan kedves és ossza meg velem is. A segítségeteket előre is köszönöm. worship

Gábor
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2010.10.30 szombat, 09:01:57 »

A szinkrongyürű a hibás a kilökődött sebességért általában  integet2
Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2010.10.30 szombat, 19:20:04 »

Lenne pár kérdésem. 93'-as Td Kombi Mondeonk van, és nem olyan régen lett benne kuplung cserélve(egyébként tök feleslegesen mert csak a tömítés vagy egy csavar volt kilazulva és az olaj beszívárgott a tárcsához Undecided), egy zsír új Saxx kuplung került az autóba, ám ez viszont ráz amikor el akarok vele indulni, (elöször csak egy kicsit rázott de ez egyre rosszabb lesz),ha nem adok gázt indulásnál,ez a jelenség a régi kuplungnál nem volt jellemzö. Van tippetek hogy ez mitől lehet? Illetve másik kérdés, hogy amikor 3-dikba akarok váltani akkor "reccsenik" egy halkat,és enyhe ellenállásal megy csak be a helyére, visszaváltásnál még rosszab,ám ha visszakapcsnál üresbe teszem kis gáz vissza háromba akkor könnyen veszi a sebességet.(utánfutónál dombon felfele jobban kijön ez a probléma)
Naplózva
igabor
Vendég
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 13:18:01 »

Sziasztok!

Megint a segítségeteket szeretném kérni worship.
Meg tudná valaki mondani, hogy mit lehetne csinálni, hogy a váltásnál ne olyan érzése legyen az embernek mintha egy rágógumival teli vödörben  Grin próbálna váltani?
Ugyanis ez kicsit idegesítő és nem is mindig oda megy ahova kellene  Grin.
Mit kellene cserélni, megolajozni, felújítani, hogy rendesen működjön?
Nincs valakinek egy fényképe a kulisszáról, hogy jobban képben legyek?

Válaszaitokat előre is köszönöm!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 16:40:52 »

Lenne pár kérdésem. 93'-as Td Kombi Mondeonk van, és nem olyan régen lett benne kuplung cserélve(egyébként tök feleslegesen mert csak a tömítés vagy egy csavar volt kilazulva és az olaj beszívárgott a tárcsához Undecided), egy zsír új Saxx kuplung került az autóba, ám ez viszont ráz amikor el akarok vele indulni, (elöször csak egy kicsit rázott de ez egyre rosszabb lesz),ha nem adok gázt indulásnál,ez a jelenség a régi kuplungnál nem volt jellemzö. Van tippetek hogy ez mitől lehet? Illetve másik kérdés, hogy amikor 3-dikba akarok váltani akkor "reccsenik" egy halkat,és enyhe ellenállásal megy csak be a helyére, visszaváltásnál még rosszab,ám ha visszakapcsnál üresbe teszem kis gáz vissza háromba akkor könnyen veszi a sebességet.(utánfutónál dombon felfele jobban kijön ez a probléma)
gondolom a Saxx az Sachs akart lenni.Hát,elképzelhető,hogy trehány módon szerelték össze és nincs központosítva a kuplungod.Az,hogy reccsen?Jó kérdés.Nálam a váltó a halálán van,minden fokozat recseg-ropog és szorul.De ha gázt is kell adni,hogy sebességbe tudd rakni,az gyaníthatólag szinkrongyűrű.Ezt tudom ajánlani próbára:visszaváltás előtt tedd üresbe,majd 4. fokozatba majd rögtön utána told harmadikba.Ha nem reccsen és nem is érzel ellenállást mint addig,akkor szinkrongyűrű.
Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 20:58:50 »

gondolom a Saxx az Sachs akart lenni.Hát,elképzelhető,hogy trehány módon szerelték össze és nincs központosítva a kuplungod.Az,hogy reccsen?Jó kérdés.Nálam a váltó a halálán van,minden fokozat recseg-ropog és szorul.De ha gázt is kell adni,hogy sebességbe tudd rakni,az gyaníthatólag szinkrongyűrű.Ezt tudom ajánlani próbára:visszaváltás előtt tedd üresbe,majd 4. fokozatba majd rögtön utána told harmadikba.Ha nem reccsen és nem is érzel ellenállást mint addig,akkor szinkrongyűrű.

Őőő nemtom h milen kuplung. A szerelő emlegette igy. Asszem német márkájú, meg 50 rugó volt szereléssel együtt az ára. A váltó meg ha Duplakuplunggal váltok vissza, gázfröccsel akkor nem "reccsenik". Bár a reccsenés csak egy kis halk reccsenés inkább meg gy kis ellenállás a fokozatba tevésnél. Most a rossz idő közeledtével ráér a szerelő és sztem vissza lesz rakva a régi kuplung az autóba. Mert ugye mint utóklag kiderült annak is csak egy csavar/tömítés volt a baja h olaj került a tárcsához Tongue
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 21:29:00 »

Őőő nemtom h milen kuplung. A szerelő emlegette igy. Asszem német márkájú, meg 50 rugó volt szereléssel együtt az ára. A váltó meg ha Duplakuplunggal váltok vissza, gázfröccsel akkor nem "reccsenik". Bár a reccsenés csak egy kis halk reccsenés inkább meg gy kis ellenállás a fokozatba tevésnél. Most a rossz idő közeledtével ráér a szerelő és sztem vissza lesz rakva a régi kuplung az autóba. Mert ugye mint utóklag kiderült annak is csak egy csavar/tömítés volt a baja h olaj került a tárcsához Tongue
hát,azért az sem a legjobb dolog...ha a fékolaj megy rá (hidr. kuplung működtetője) akkor akár megeheti az egészet.Nálam a zetecnél ez volt.Ezt ha gondolod próbáld ki,veszteni nem vesztesz semmit.Max. elkönyveled magadban,hogy hülyeséget írogatok...
Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2010.11.10 szerda, 21:14:07 »

hát,azért az sem a legjobb dolog...ha a fékolaj megy rá (hidr. kuplung működtetője) akkor akár megeheti az egészet.Nálam a zetecnél ez volt.Ezt ha gondolod próbáld ki,veszteni nem vesztesz semmit.Max. elkönyveled magadban,hogy hülyeséget írogatok...

Háát majd szereéő szétkapja azt talán okosabb leszek majd :DD
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 15:12:28 »

sziasztok

Van valakinek ötlete arra, hogy miért nem jön ki a váltóból a bal oldali (rövid) féltengely?

Finoman mozgattam kocogtattam.. semmi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 15:46:18 »

sziasztok

Van valakinek ötlete arra, hogy miért nem jön ki a váltóból a bal oldali (rövid) féltengely?

Finoman mozgattam kocogtattam.. semmi.

nem jön az ki olyan könnyen, kicsit erősebben próbáld
óvatosan rá is tarthatsz egy fadarabbal
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 16:04:25 »

nem jön az ki olyan könnyen, kicsit erősebben próbáld
óvatosan rá is tarthatsz egy fadarabbal

köszi

az másik simán kicsúszott
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 20:27:32 »

Sajnos az én mkI váltom már elég jól kivan, és az egyik havernak van egy mkII-re való váltója amit nekem adna, ezért tettem egy pár kört. Köszi a segitséget!!!

Nekem van MKI 1.8TD '95-ös gyártású MTX-75-ös váltóm ami 0 Km-es tehát nem felujított hanem SZÍR ÚJ....
Ha érdekel privátban dobj 1 ajánlatot...
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
jakuzaaa
Vendég
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2011.01.04 kedd, 19:00:10 »

Üdv!

Érdeklődnék, hogy Kilométer-meghajtó fogaskereket hogyan lehet kicserélni?


Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2011.02.23 szerda, 21:08:18 »

Sziasztok!!
A mostani hideg reggeleken, amíg a motor be nem melegszik, addig a kettest kicsit nehezen (a karon egy "kattanás" érezhető) veszi be. Szerintetek egy váltóolaj csere megoldaná a gondot, vagy ez valami mástól lehet?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 13:17:58 »

Sziasztok!!
A mostani hideg reggeleken, amíg a motor be nem melegszik, addig a kettest kicsit nehezen (a karon egy "kattanás" érezhető) veszi be. Szerintetek egy váltóolaj csere megoldaná a gondot, vagy ez valami mástól lehet?

Hali,
tudtommal life-long olaj van a valtoban, amit nem kell cserelni. A te esetedben viszont en inkabb az eltelt 18 ev szinkrongyurukre gyakorolt hatasara gyanakodnek. Amugy a hideg olajban nem meglepo, hogy kisse osztokelni kell a valtot, de amig ezt nem ugy teszed, mint Carlos Sainz a spanyol ralin, addig sztem nem lesz problemad vele.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 15:28:52 »

Üdv!

Érdeklődnék, hogy Kilométer-meghajtó fogaskereket hogyan lehet kicserélni?


Ez ugye a váltó tetejében van a kmóra jeladó alatt. Esetedben a bovdent kell követni. A jeladó egy menetes cucc, amit ki kell tekerni, miután a bovdent, és a csatit leszedted róla, és ez alatt fogod találni a kérdéses fogaskereket. De ne feledd, hogy két féle van belőle! Olyat tegyél bele, ami benne volt!
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.24 csütörtök, 15:30:30 írta Joe » Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 16:51:37 »

Hali,
tudtommal life-long olaj van a valtoban, amit nem kell cserelni. A te esetedben viszont en inkabb az eltelt 18 ev szinkrongyurukre gyakorolt hatasara gyanakodnek. Amugy a hideg olajban nem meglepo, hogy kisse osztokelni kell a valtot, de amig ezt nem ugy teszed, mint Carlos Sainz a spanyol ralin, addig sztem nem lesz problemad vele.
Elég kis hiba nem is nagyon zavar, mert kb 3-4 perc alatt tökéletes, de gondoltam azért megkérdem.
Köszi.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2011.03.26 szombat, 11:06:26 »

Sziasztok!
A váltókarnál valami zörög bizonyos fordulatszám tartománynál. Ha felhúzom a gyűrűt, amit a hátramenet kapcsolásnál kell felhúzni, akkor abba hagyja. A váltógomb letekerése után viszont nem jövök rá, hogyan lehetne ezt a sz*rt leszerelni.
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2011.03.26 szombat, 11:36:03 »

Sziasztok!
A váltókarnál valami zörög bizonyos fordulatszám tartománynál. Ha felhúzom a gyűrűt, amit a hátramenet kapcsolásnál kell felhúzni, akkor abba hagyja. A váltógomb letekerése után viszont nem jövök rá, hogyan lehetne ezt a sz*rt leszerelni.
Egyszerű.Gomb leteker,szoknya műanyag kipattint.A kar körül általában egy kötegelő rögzíti a szoknyát,vágd el és már le is jött.A többit már látnod kell,jó keresgélést!De lehet,hogy maga a kulissza kopott ki.
Naplózva
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2011.03.26 szombat, 11:40:24 »

Egyszerű.Gomb leteker,szoknya műanyag kipattint.A kar körül általában egy kötegelő rögzíti a szoknyát,vágd el és már le is jött.A többit már látnod kell,jó keresgélést!De lehet,hogy maga a kulissza kopott ki.
A szoknyát is levettem, de magát a gyűrűt nem tudom hogyan kell (vagy kulisszát, ha ez a neve)
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2011.03.26 szombat, 11:41:49 »

folyt. Valami rugó lehet benne, gondolom, talán ott zöröghet valami.
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2011.03.26 szombat, 11:56:49 »

folyt. Valami rugó lehet benne, gondolom, talán ott zöröghet valami.
van benne az is,de azt a gomb szorítja le.Sajnos (?) az mk2. kulisszája egyszerűbb mint az mk1-é és már képileg nincs teljesen előttem,hogy van összerakva (pedig szedtem szét én is...)
Naplózva
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2011.03.26 szombat, 12:01:43 »

van benne az is,de azt a gomb szorítja le.Sajnos (?) az mk2. kulisszája egyszerűbb mint az mk1-é és már képileg nincs teljesen előttem,hogy van összerakva (pedig szedtem szét én is...)
Azért köszönöm.
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2011.04.09 szombat, 18:35:17 »

 felkialtas :felkialtas:Sziasztok érdeklődnék  váltó olaj ügyben hol lehet kapni ocsóé és jól bevált márkát Huh?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2011.04.09 szombat, 19:10:36 »

felkialtas :felkialtas:Sziasztok érdeklődnék  váltó olaj ügyben hol lehet kapni ocsóé és jól bevált márkát Huh?
én utoljára q8-at vettem.valami 1200 ft/liter volt.De nekem bejött a castrol is csak az épp nem volt.
Naplózva
jakuzaaa
Vendég
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 09:59:16 »

Ez ugye a váltó tetejében van a kmóra jeladó alatt. Esetedben a bovdent kell követni. A jeladó egy menetes cucc, amit ki kell tekerni, miután a bovdent, és a csatit leszedted róla, és ez alatt fogod találni a kérdéses fogaskereket. De ne feledd, hogy két féle van belőle! Olyat tegyél bele, ami benne volt!

Bocs, hogy ily későn reagálok...

Azt tudom, hogy hol van és ki is cseréltem a siralmas állapotú spirált és jeladót, de akkor sem mér az óra semmit. Kézzel megpörgetve jó. Így már csak ez maradt, de sehogy sem bírtam rájönni hogyan lehet kicserélni. Felkerestem egy szerelőt, aki elkeserített, hogy csak a váltó szétszerelésével. Biztonság kedvéért kértem a nyíregyházi Ford Márkaszerviztől egy árajánlatot. Felhívtak és sajnos igazolták a másik szerelőt. Mindketten azt javasolták, hogy egy kuplung felújítással egybekötött váltóleszereléssel/szétszereléssel együtt legyen javítva. Ez a művelet meg sajnos súlyos tízezrekbe kerül.
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 17:27:16 »

 integet2
én utoljára q8-at vettem.valami 1200 ft/liter volt.De nekem bejött a castrol is csak az épp nem volt.
:integet2:köszi Misi!
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2011.04.29 péntek, 17:38:55 »

Hali emberek!
Szaraxik a tolatólámpakapcsolóm. Ha leveszem a kezem a váltókarról akkor nem világít de ha rátartok a karra akkor minden ok....
Valószínű elkopott valami.
Valakinek esetleg képe arról ,hogy hol találom és ,hogy hogyan lehet javítani???

Üdv:VoTo
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2011.04.30 szombat, 08:05:59 »

Hali emberek!
***axik a tolatólámpakapcsolóm. Ha leveszem a kezem a váltókarról akkor nem világít de ha rátartok a karra akkor minden ok....
Valószínű elkopott valami.
Valakinek esetleg képe arról ,hogy hol találom és ,hogy hogyan lehet javítani???

Üdv:VoTo
kapcsoló ment tönkre.ha rákeresel,akkor találsz megoldást itt a fórumon.
Naplózva
papus56
Vendég
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2011.06.03 péntek, 21:36:54 »

Üdv! Tudna nekem valaki mondani valamit miért dobja ki a hátramenetet ? manuális, 93-as 2000-es mondeom , ?
Köszönöm !
Naplózva
Hanzsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


hanzsigyuri@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2011.06.15 szerda, 15:03:42 »

Helló!

Azt szeretném megtudakolni, hátha valaki cserélt már ilyen alkatrészt, hogy a nyelestengelycsapágy típusa milyen. Mit kell kérni a csapágyboltban?
Ha valakinek van információja, kérem ne tartsa magában!

Köszönttel:

Hanzsi
Naplózva

''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''

'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2011.06.15 szerda, 15:47:26 »

Üdv! Tudna nekem valaki mondani valamit miért dobja ki a hátramenetet ? manuális, 93-as 2000-es mondeom , ?
Köszönöm !
mert nem jó...lehet kikopott a kulissza és már nem tudod rendesen sebességbe tenni.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 10:53:07 »

Sziasztok!

Erről a pirossal jelölt alkatrészről érdekelne, hogy mi az. Nálam is, a képen láthatóhoz hasonlóan, folyik az olaj. Jó lenne megszüntetni, de nem tudom, a lecsavarozom és tömítést cserélek módszer működőkepés eljárás-e.

http://kep.psharing.com/575175.jpg

üdv
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 11:52:16 »

Sziasztok!

Erről a pirossal jelölt alkatrészről érdekelne, hogy mi az. Nálam is, a képen láthatóhoz hasonlóan, folyik az olaj. Jó lenne megszüntetni, de nem tudom, a lecsavarozom és tömítést cserélek módszer működőkepés eljárás-e.

http://kep.psharing.com/575175.jpg

üdv
pirossal a váltó teteje van jelölve
oda amúgy kerülhet a légszűrőházból is ..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #197 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 12:03:32 »

pirossal a váltó teteje van jelölve
oda amúgy kerülhet a légszűrőházból is ..
sztem a kuplung hidraulika csövére gondol, az van elvágva

mégsem. abban nincs tömítés
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 12:03:58 »

pirossal a váltó teteje van jelölve
oda amúgy kerülhet a légszűrőházból is ..
Arra gondoltam, ami a váltó tetejére van felcsavarozva. Az illesztésnél szivároghat olaj?
A légszűrőházból folyhat olaj?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #199 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 12:05:13 »

Sziasztok!

Erről a pirossal jelölt alkatrészről érdekelne, hogy mi az. Nálam is, a képen láthatóhoz hasonlóan, folyik az olaj. Jó lenne megszüntetni, de nem tudom, a lecsavarozom és tömítést cserélek módszer működőkepés eljárás-e.

http://kep.psharing.com/575175.jpg

üdv
a takarólemez alól szivárog az olajad?
azt leszeded, bekened tömítőpasztával, és kész
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.