Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.21 szerda, 17:28:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
9
10
11
12
13
14
15
[
16
]
17
18
19
20
21
22
23
...
43
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 706228 alkalommal)
McRae
és 1 vendég van a témában
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #750 Dátum:
2019.09.03 kedd, 09:47:21 »
Sziasztok,
Kicsit elektronika meg TDCI is...
A Start/Stop rendszer szerintetek mennyire gyilkolja a kettőstömegűt?
A korábbi mondeom kettőstömegűjének hosszú élettartama (244e km és semmi rezgés, semmi csörgés indítás/leállítás során) titka, hogy leállításkor/indításkor a kuplungot kinyomom, meg igyekszem nem lefulladni vele
A kuplung kinyomást még egy szerelő javasolta.
A Start/Stop rendszer meg pont akkor állítja le a motort, ha megállok és a kuplungot is felengedtem. Indításnál nem probléma, mert úgyis kuplungolással indulok, de a leállítás nem csökkenti az élettartamát?
Köszönöm,
SzemiSun
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #751 Dátum:
2019.09.03 kedd, 09:58:55 »
Idézetet írta: szemisun - 2019.09.03 kedd, 09:47:21
Sziasztok,
Kicsit elektronika meg TDCI is...
A Start/Stop rendszer szerintetek mennyire gyilkolja a kettőstömegűt?
A korábbi mondeom kettőstömegűjének hosszú élettartama (244e km és semmi rezgés, semmi csörgés indítás/leállítás során) titka, hogy leállításkor/indításkor a kuplungot kinyomom, meg igyekszem nem lefulladni vele
A kuplung kinyomást még egy szerelő javasolta.
A Start/Stop rendszer meg pont akkor állítja le a motort, ha megállok és a kuplungot is felengedtem. Indításnál nem probléma, mert úgyis kuplungolással indulok, de a leállítás nem csökkenti az élettartamát?
Köszönöm,
SzemiSun
Én az esetek 90%-ában kikapcsolom a start-stopot. A maradék 10%-ában elfelejtem.
Mindig kuplunggal indítok, másképp nem is tudok
, és azzal is állítom le.
Szerintem a start-stop nem az autó élettartamának növelése érdekében született, hanem hogy egy elméleti számítással kimuztatható legyen, hogy mennyire környezet kímélő. Tehát egy nagy baromság. Szerintem
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #752 Dátum:
2019.09.03 kedd, 10:12:37 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.03 kedd, 09:58:55
Én az esetek 90%-ában kikapcsolom a start-stopot. A maradék 10%-ában elfelejtem.
Mindig kuplunggal indítok, másképp nem is tudok
, és azzal is állítom le.
Szerintem a start-stop nem az autó élettartamának növelése érdekében született, hanem hogy egy elméleti számítással kimuztatható legyen, hogy mennyire környezet kímélő. Tehát egy nagy baromság. Szerintem
hasonlóan gondolom a "hasznosságát"/haszontalanságát én is
cserébe lehet spéci aksit venni a kocsiba
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #753 Dátum:
2019.09.03 kedd, 10:44:25 »
Idézetet írta: szemisun - 2019.09.03 kedd, 10:12:37
hasonlóan gondolom a "hasznosságát"/haszontalanságát én is
cserébe lehet spéci aksit venni a kocsiba
Automatánál meg jo, mert adott esetben D-ben is leállitja a motort, kimélve a lamellákat.
Nekem meg visszacsatolás az akksitol, h kapacitásügyileg rendben vagyunk.
Sztem a,mai akksik joval többet birnak mint a régebbiek. Én nem gondolnám, h idö elött kellene emiatt cserélni.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #754 Dátum:
2019.09.03 kedd, 10:53:01 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.03 kedd, 09:10:45
Megnéztem ezt aFord Zap-os online katalógust. Tök fura, de smaxnál évjárat korlátozás nlkül hozza a radart és azt írja ki, hogy az még jó a mustanghoz, viszont mk5-nél nem jelöli a radart a lökös elejében...
Ki ne találjátok, hogy nincs benne az ami benne van. 1945148 a finish kódja.
https://ford.7zap.com/hu/car/180/no/26/1562/15615/93702/#9E731
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #755 Dátum:
2019.09.03 kedd, 11:13:03 »
Idézetet írta: Vectron - 2019.09.03 kedd, 10:44:25
Automatánál meg jo, mert adott esetben D-ben is leállitja a motort, kimélve a lamellákat.
Nekem meg visszacsatolás az akksitol, h kapacitásügyileg rendben vagyunk.
Sztem a,mai akksik joval többet birnak mint a régebbiek. Én nem gondolnám, h idö elött kellene emiatt cserélni.
Az, hogy adott pillanatban milyen a töltöttsége egy akkunak, az nem jelenti azt, hogy terhelés (pl. egy indítás) alatt is a toppon lenne. És ez mondjuk csak az egyik érték a sokból, amit talán ilyenkor figyel a start-stop.
És a mai akksik egyáltalán nem bírnak többet, viszont sokkal több fogyasztó terheli, ezért hamarabb kipurcannak.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #756 Dátum:
2019.09.03 kedd, 13:10:30 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.03 kedd, 11:13:03
Az, hogy adott pillanatban milyen a töltöttsége egy akkunak, az nem jelenti azt, hogy terhelés (pl. egy indítás) alatt is a toppon lenne. És ez mondjuk csak az egyik érték a sokból, amit talán ilyenkor figyel a start-stop.
És a mai akksik egyáltalán nem bírnak többet, viszont sokkal több fogyasztó terheli, ezért hamarabb kipurcannak.
Ok.
En azt mondom, h az idö fogja megadni a választ.
Én használom továbbra is a Start/Stop funkciot, ha nyekk az akksinak hama, megirom, megígérem!
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #757 Dátum:
2019.09.03 kedd, 13:15:45 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.03 kedd, 09:58:55
Én az esetek 90%-ában kikapcsolom a start-stopot. A maradék 10%-ában elfelejtem.
Mindig kuplunggal indítok, másképp nem is tudok
, és azzal is állítom le.
Szerintem a start-stop nem az autó élettartamának növelése érdekében született, hanem hogy egy elméleti számítással kimuztatható legyen, hogy mennyire környezet kímélő. Tehát egy nagy baromság. Szerintem
Városban, nagy forgalomban ha nem kell klímázni/fűteni, akkor az idő nagy részében lekapcsolja a motort ácsorgás közben a rendszer. Figyeli hogy a megflelő üzemi körülmények adottak-e. És biza 3-4 dl-es fogyasztáscsökkentést is el lehet érni vele. Ez elég sok ha végiggondolod hogy a városokban mennyi autó járatja feleslegesen ácsorgás közben a motorját...
És hidd el, az akkunak meglehet nem tesz jót, de azt is és az egyéb alkatrészeket is szerintem úgy tervezik hogy magasabb az igénybevétel. Off autónál mi használjuk, és szeretem is hogy van benne. Figyelni kell, az automata váltó miatt van egy kis késés, de elég jól lehet szabályozni a fékpedállal hogy mikor indítsa vissza a motort, így nem szoktam ottragadni a lámpánál.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
YaZoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #758 Dátum:
2019.09.03 kedd, 13:37:26 »
Tényleg, hogyan működik egyáltalán a Start/Stop rendszer automata váltóval? Ha D fokozatban megállok,
és lenyomva tartom a féket, akkor nem állítja le a motort?Ha megállok és kiszállok (pl. belépőkártya lehúzás alatt)
akkor N-be kell tenni és kézifék, vagy rögtön P-be és kézifék addig is? Mikor, mennyi idő múlva áll le a motor?
Piros lámpánál állva mindig leáll, vagy csak ha átrakom N-be? Vagy érdemes arra rövid időre D-ben hagyni?
Köszi. (Még sosem volt auto váltós autóm, de még Start/Stop rendszeres sem.)
Idézetet írta: titta - 2019.09.03 kedd, 13:15:45
Városban, nagy forgalomban ha nem kell klímázni/fűteni, akkor az idő nagy részében lekapcsolja a motort ácsorgás közben a rendszer. Figyeli hogy a megflelő üzemi körülmények adottak-e. És biza 3-4 dl-es fogyasztáscsökkentést is el lehet érni vele. Ez elég sok ha végiggondolod hogy a városokban mennyi autó járatja feleslegesen ácsorgás közben a motorját...
És hidd el, az akkunak meglehet nem tesz jót, de azt is és az egyéb alkatrészeket is szerintem úgy tervezik hogy magasabb az igénybevétel. Off autónál mi használjuk, és szeretem is hogy van benne. Figyelni kell, az automata váltó miatt van egy kis késés, de elég jól lehet szabályozni a fékpedállal hogy mikor indítsa vissza a motort, így nem szoktam ottragadni a lámpánál.
Naplózva
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #759 Dátum:
2019.09.03 kedd, 13:43:36 »
Idézetet írta: titta - 2019.09.03 kedd, 13:15:45
Városban, nagy forgalomban ha nem kell klímázni/fűteni...
én továbbra is féltem a kettőstömegűt. A leállítást nem tudom kivédeni kuplungolással, de ha klímázok, akkor még ez indítást se, mert az bármikor visszakapcsolhatja
Az meg hogy idővel mennyit bír, nem szeretném a saját káromon megtudni
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #760 Dátum:
2019.09.03 kedd, 13:45:59 »
Idézetet írta: titta - 2019.09.03 kedd, 13:15:45
Városban, nagy forgalomban ha nem kell klímázni/fűteni, akkor az idő nagy részében lekapcsolja a motort ácsorgás közben a rendszer. Figyeli hogy a megflelő üzemi körülmények adottak-e. És biza 3-4 dl-es fogyasztáscsökkentést is el lehet érni vele. Ez elég sok ha végiggondolod hogy a városokban mennyi autó járatja feleslegesen ácsorgás közben a motorját...
És hidd el, az akkunak meglehet nem tesz jót, de azt is és az egyéb alkatrészeket is szerintem úgy tervezik hogy magasabb az igénybevétel. Off autónál mi használjuk, és szeretem is hogy van benne. Figyelni kell, az automata váltó miatt van egy kis késés, de elég jól lehet szabályozni a fékpedállal hogy mikor indítsa vissza a motort, így nem szoktam ottragadni a lámpánál.
Ez megint csak egy oldal....
Azért, hogy neked az átlagfogyasztás 3-4 deci el kevesebb legyen:
- Erősített/módosított indítómotor
- A megnövekedett igénybevézelhez igazított töltő/elektromos rendszer
- Sokkal drágább, szintén a megnövekedett energiaigényhez igazított akku
..... szükséges. Ezek többletköltségek az új autó árában is és majd ha cserélni kell, ki kell fizetni.
A garancia nem mindenre és nem is a "futamidő" végéig él.
Egy hagyományos új generátor, indítómotor is simán van 2-300e, az erősített nyilván nem olcsóbb lesz.
Akku nál ugyanez.
Ezeknek a többletköltségét elég nehéz összerakni a pár deci spórolásból.
Ráadásul ez nem is a user miatt van, hanem a káros anyag kibocsátás miatt, hogy szebb adatokat írhassanak le.
Mert amikor áll a motor, ugye nincs.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #761 Dátum:
2019.09.03 kedd, 13:49:47 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.09.03 kedd, 13:45:59
Ez megint csak egy oldal....
Azért, hogy neked az átlagfogyasztás 3-4 deci el kevesebb legyen:
- Erősített/módosított indítómotor
- A megnövekedett igénybevézelhez igazított töltő/elektromos rendszer
- Sokkal drágább, szintén a megnövekedett energiaigényhez igazított akku
..... szükséges. Ezek többletköltségek az új autó árában is és majd ha cserélni kell, ki kell fizetni.
A garancia nem mindenre és nem is a "futamidő" végéig él.
Egy hagyományos új generátor, indítómotor is simán van 2-300e, az erősített nyilván nem olcsóbb lesz.
Akku nál ugyanez.
Ezeknek a többletköltségét elég nehéz összerakni a pár deci spórolásból.
Ráadásul ez nem is a user miatt van, hanem a káros anyag kibocsátás miatt, hogy szebb adatokat írhassanak le.
Mert amikor áll a motor, ugye nincs.
Szvsz a start/stop egy hamvában született ötlet. Akkor már inkább egy hibrid megoldás, ami elballag 30-40 km-t akkuról. És nem az, hogy fél percenként állítjuk le a motort 10 másodpercre...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #762 Dátum:
2019.09.03 kedd, 16:02:56 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.09.03 kedd, 13:49:47
Szvsz a start/stop egy hamvában született ötlet. Akkor már inkább egy hibrid megoldás, ami elballag 30-40 km-t akkuról. És nem az, hogy fél percenként állítjuk le a motort 10 másodpercre...
A tölthető hibrid csak akkor jó megoldás, ha töltik is. Nem egy elemzés született arról, hogy cégautónak felesleges tölhető hibridet vásárolni, ugyanis a júzerek 90-95 százaléka nem tölti otthon, így a papíron jónak tűnő fogyasztást sose tudják produkálni, ráadásul feleslegesen cipelik az akkupakkot, és így nem feltétlen jobb a fogyasztása mint egy normál benzinesnek. Ráadásul jóval drágább. És ne feledd, jelenleg mind az akkugyártás, mind a használat utáni feldolgozás eléggé szennyező.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #763 Dátum:
2019.09.03 kedd, 16:06:12 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.09.03 kedd, 13:45:59
Ez megint csak egy oldal....
Azért, hogy neked az átlagfogyasztás 3-4 deci el kevesebb legyen:
- Erősített/módosított indítómotor
- A megnövekedett igénybevézelhez igazított töltő/elektromos rendszer
- Sokkal drágább, szintén a megnövekedett energiaigényhez igazított akku
..... szükséges. Ezek többletköltségek az új autó árában is és majd ha cserélni kell, ki kell fizetni.
A garancia nem mindenre és nem is a "futamidő" végéig él.
Egy hagyományos új generátor, indítómotor is simán van 2-300e, az erősített nyilván nem olcsóbb lesz.
Akku nál ugyanez.
Ezeknek a többletköltségét elég nehéz összerakni a pár deci spórolásból.
Ráadásul ez nem is a user miatt van, hanem a káros anyag kibocsátás miatt, hogy szebb adatokat írhassanak le.
Mert amikor áll a motor, ugye nincs.
Sose állítottam hogy az én két szép szememért csinálták a strat/stop rendszert, meg hogy nekem jó legyen és olcsóbb legyen a közlekedésem a fogyasztáscsökkenés miatt. Azt írtam hogy a városokban ahol nagy a szennyezés (és a felesleges szennyezés is), ezt lehet ezzel a rendszerrel csökkenteni. És ha kevesebben halnak meg a szmogtól, az jó dolog. Szerintem. (Most ne jöjjünk az egyéni korszerűtlen fűtési rendszerek jóval nagyobb szennyezésével,az autókról beszélünk).
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #764 Dátum:
2019.09.03 kedd, 17:41:58 »
Idézetet írta: titta - 2019.09.03 kedd, 16:06:12
Sose állítottam hogy az én két szép szememért csinálták a strat/stop rendszert, meg hogy nekem jó legyen és olcsóbb legyen a közlekedésem a fogyasztáscsökkenés miatt. Azt írtam hogy a városokban ahol nagy a szennyezés (és a felesleges szennyezés is), ezt lehet ezzel a rendszerrel csökkenteni. És ha kevesebben halnak meg a szmogtól, az jó dolog. Szerintem. (Most ne jöjjünk az egyéni korszerűtlen fűtési rendszerek jóval nagyobb szennyezésével,az autókról beszélünk).
Most már mástól beszélsz.
Korában szimplán csak a fogyasztás csökkenés említetted, mint nyilván pozitív hatást.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #765 Dátum:
2019.09.03 kedd, 17:53:15 »
Idézetet írta: YaZoli - 2019.09.03 kedd, 13:37:26
Tényleg, hogyan működik egyáltalán a Start/Stop rendszer automata váltóval? Ha D fokozatban megállok,
és lenyomva tartom a féket, akkor nem állítja le a motort?Ha megállok és kiszállok (pl. belépőkártya lehúzás alatt)
akkor N-be kell tenni és kézifék, vagy rögtön P-be és kézifék addig is? Mikor, mennyi idő múlva áll le a motor?
Piros lámpánál állva mindig leáll, vagy csak ha átrakom N-be? Vagy érdemes arra rövid időre D-ben hagyni?
Köszi. (Még sosem volt auto váltós autóm, de még Start/Stop rendszeres sem.)
D fokozatban is leállítja a motort. Miért is ne állítaná le? Pont ez a lényege. Gyakorlatilag azonnal leáll, amint stabilan megállt az autó. Ha bármilyen lassan kúszik, vagy épp csak érintem a fékpedált, akkor nem.
Egyszer nyitottam ki az ajtót így leállított motorral (P-ben) és akkor azonnal beindult a motort. Nem tudom feature, bzg vagy véletlen egybeesés.
Én is kérdeztem, hogy piros lámpánál mi a jobb az N vagy D+fék (ha jár a motor)? Ellentmondásos válaszokat kaptam. Hagyományos automatánál a D jobb, a PS-nél talán az N. Start/stop esetén nincs kérdés, a D fokozat álló motorral a jó. Én már egészen megszoktam. Lámpánál szerintem jó. Akkor nem jó, ha kereszteződésben elsőbbségadás tábla alatt vársz, hogy mehess. Ilyenkor nem jó, ha leáll a motor, főleg ha a forgalom miatt gyorsan kellene indulni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #766 Dátum:
2019.09.04 szerda, 10:20:50 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.09.03 kedd, 17:41:58
Most már mástól beszélsz.
Korában szimplán csak a fogyasztás csökkenés említetted, mint nyilván pozitív hatást.....
Olvasd újra. Negyedik mondat. És nem, nem utólag szerkesztettem bele....
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #767 Dátum:
2019.09.04 szerda, 10:57:59 »
Idézetet írta: titta - 2019.09.04 szerda, 10:20:50
Olvasd újra. Negyedik mondat. És nem, nem utólag szerkesztettem bele....
Nos,
A fogyasztás csökkenés említetted pozitív dolgoként.
Én pedig azt írtam, hogy azt említetted csak pozitív hatásként.
Mi a nem érthető?
Tehát, nem volt szó más előnyről.
Én pedig leírtam a hátrányokat, azaz a másik oldalt.
Engem a hátrányok általában jobban érdekelnek, mert azoknak többnyire pénzben kifejezhető lesz a mértéke.
Nekem meg nem mindegy.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.09.04 szerda, 11:06:21 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #768 Dátum:
2019.09.10 kedd, 08:47:04 »
Sziasztok,
Az miért lehet, hogy pár menüt nem találok, holott biztos hogy a felszereltség része?
pl: Keréknyomás visszajelzés, a menüben csak resetelni lehet. Azt olvastam h utólag a levegőnyomás kiírást berhelni kell, de nekem maga a monitor menü is hiányzik.
Tükrök menüben tükör billentés, ezt is tudja, csak most tolatás során valamelyik tükör gombját kell megnyomni és akkor dönti. Erre is kellene lenni ki/be kapcsolható lehetőségnek
Vagy ezek mind olyanok, amin a forscan segít? Még nem dugtam rá erre a kocsira, régen is néztem a progit, de amit írtak német fórumokon, hogy milyen kódokat kell átírni, hogy valami enable/disable legyen, azt előbb utóbb beteszik a progiba választható opciónak, vagy marad a programozás és a számolgatás a kapcsolgatásukhoz?
Köszönöm a válaszokat előre is.
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #769 Dátum:
2019.09.10 kedd, 10:28:41 »
Idézetet írta: szemisun - 2019.09.10 kedd, 08:47:04
Sziasztok,
Az miért lehet, hogy pár menüt nem találok, holott biztos hogy a felszereltség része?
pl: Keréknyomás visszajelzés, a menüben csak resetelni lehet. Azt olvastam h utólag a levegőnyomás kiírást berhelni kell, de nekem maga a monitor menü is hiányzik.
Tükrök menüben tükör billentés, ezt is tudja, csak most tolatás során valamelyik tükör gombját kell megnyomni és akkor dönti. Erre is kellene lenni ki/be kapcsolható lehetőségnek
Vagy ezek mind olyanok, amin a forscan segít? Még nem dugtam rá erre a kocsira, régen is néztem a progit, de amit írtak német fórumokon, hogy milyen kódokat kell átírni, hogy valami enable/disable legyen, azt előbb utóbb beteszik a progiba választható opciónak, vagy marad a programozás és a számolgatás a kapcsolgatásukhoz?
Köszönöm a válaszokat előre is.
Keréknyomás, nekem kijelzi, de faternak is. Szóval szerintem ott frissíteni kell valószínű hozzá.
Tükör billentés: csak memóriás ülésnél létező opció. Fel kell programozni a tükröket a leírás szerint és akkor működik. Menüben nem kapcsolható ez!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #770 Dátum:
2019.09.10 kedd, 10:40:54 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.10 kedd, 10:28:41
Keréknyomás, nekem kijelzi, de faternak is. Szóval szerintem ott frissíteni kell valószínű hozzá.
Tükör billentés: csak memóriás ülésnél létező opció. Fel kell programozni a tükröket a leírás szerint és akkor működik. Menüben nem kapcsolható ez!
az óracsoport szoftverének frissítésére gondolsz?
tükör billentésre a user manual ír menü opciót, azért kérdeztem h másnak is hiányzik-e, nekem nincs
amúgy ülés memóriás meg gombokkal billenti is, csak nem automatikusan, amit meg a manual alapján menüben kellene lennie rá egy kapcsolónak
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #771 Dátum:
2019.09.10 kedd, 13:33:35 »
Idézetet írta: szemisun - 2019.09.10 kedd, 10:40:54
az óracsoport szoftverének frissítésére gondolsz?
tükör billentésre a user manual ír menü opciót, azért kérdeztem h másnak is hiányzik-e, nekem nincs
amúgy ülés memóriás meg gombokkal billenti is, csak nem automatikusan, amit meg a manual alapján menüben kellene lennie rá egy kapcsolónak
1. igen
2. Tükör becsukásra van menü opció, azaz, hogy bezáráskor behajtsa-e a tükröket. Vagy mást ír a kezelési? Hányadik oldal? Melyik kiadású kezelési?
3. Miért is kellene a billentéshez menüben opció? Akkor billent és az az oldal, ha benyomod az érintett oldali tükröt és rükibe rakod. Ehhez milyen menü opció kellene? Ha nem jelölöd ki az adott oldali tükröt, akkor nem billent.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
N0R31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #772 Dátum:
2019.09.10 kedd, 13:43:45 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.10 kedd, 13:33:35
1. igen
2. Tükör becsukásra van menü opció, azaz, hogy bezáráskor behajtsa-e a tükröket. Vagy mást ír a kezelési? Hányadik oldal? Melyik kiadású kezelési?
3. Miért is kellene a billentéshez menüben opció? Akkor billent és az az oldal, ha benyomod az érintett oldali tükröt és rükibe rakod. Ehhez milyen menü opció kellene? Ha nem jelölöd ki az adott oldali tükröt, akkor nem billent.
Csak megerősíteni tudom mind a 3 pontot
Naplózva
Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le - Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #773 Dátum:
2019.09.10 kedd, 13:46:42 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.10 kedd, 13:33:35
1. igen
2. Tükör becsukásra van menü opció, azaz, hogy bezáráskor behajtsa-e a tükröket. Vagy mást ír a kezelési? Hányadik oldal? Melyik kiadású kezelési?
3. Miért is kellene a billentéshez menüben opció? Akkor billent és az az oldal, ha benyomod az érintett oldali tükröt és rükibe rakod. Ehhez milyen menü opció kellene? Ha nem jelölöd ki az adott oldali tükröt, akkor nem billent.
otthon kikeresem!
Engem nem zavar a mostani működés, sőt... miért kellene minden esetben billentenie a tükröt, ha R-be rakom, lehet hogy nem is patka mellé akarok parkolni és akkor még zavaró is, ha nagyon lebillenti. Csak a manualban olvastam és nem találtam a menüben. Ennyi a kérdésem oka, nem több.
Az óracsoport szoftverét csak úgy szervizben frissítik vagy ennél összetettebb a dolog?
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #774 Dátum:
2019.09.10 kedd, 14:16:28 »
Idézetet írta: szemisun - 2019.09.10 kedd, 13:46:42
otthon kikeresem!
Ez nagyon érdekel, mert kíváncsi vagyok, hogy én vagyok a hülye, vagy te?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
maximi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #775 Dátum:
2019.09.10 kedd, 16:52:23 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.10 kedd, 13:33:35
1. igen
2. Tükör becsukásra van menü opció, azaz, hogy bezáráskor behajtsa-e a tükröket. Vagy mást ír a kezelési? Hányadik oldal? Melyik kiadású kezelési?
3. Miért is kellene a billentéshez menüben opció? Akkor billent és az az oldal, ha benyomod az érintett oldali tükröt és rükibe rakod. Ehhez milyen menü opció kellene? Ha nem jelölöd ki az adott oldali tükröt, akkor nem billent.
Ugyan S-MAX, de ugyenez a helyzet: a lebillenést én sem tudtam aktiválni. Néha jól jönne.
Naplózva
2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #776 Dátum:
2019.09.10 kedd, 20:06:58 »
Idézetet írta: maximi - 2019.09.10 kedd, 16:52:23
Ugyan S-MAX, de ugyenez a helyzet: a lebillenést én sem tudtam aktiválni. Néha jól jönne.
Várj, neked nem megy a lebillentés?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #777 Dátum:
2019.09.10 kedd, 20:45:19 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.10 kedd, 14:16:28
Ez nagyon érdekel, mert kíváncsi vagyok, hogy én vagyok a hülye, vagy te?
Itt is van. 97. oldal!
https://photos.app.goo.gl/Y42oTqzZvNeVXvgg8
amúgy igazam is volt, meg nem is. Ez a 2-es típusú kijelzőhöz van, nekem meg 3-as van
«
Utoljára szerkesztve: 2019.09.10 kedd, 20:48:50 írta szemisun
»
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
maximi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #778 Dátum:
2019.09.10 kedd, 20:58:56 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.10 kedd, 20:06:58
Várj, neked nem megy a lebillentés?
Így van. Nem működik.
Persze simán lehet, hogy én vagyok a béna
, de nem sikerült. Mondjuk, az tényleg igaz, hogy minden tolatásnál ne mozogjon a tükör. Inkább hagyom, hátha tovább eláll.
Naplózva
2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #779 Dátum:
2019.09.11 szerda, 06:10:25 »
Idézetet írta: maximi - 2019.09.10 kedd, 20:58:56
Így van. Nem működik.
Persze simán lehet, hogy én vagyok a béna
, de nem sikerült. Mondjuk, az tényleg igaz, hogy minden tolatásnál ne mozogjon a tükör. Inkább hagyom, hátha tovább eláll.
Memóriás az ülés?
ÉN is kétszer kezdtem neki, mire sikerült beállítani.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.09.11 szerda, 11:43:19 írta Mikorka Kálmán
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
maximi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #780 Dátum:
2019.09.11 szerda, 20:23:37 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.11 szerda, 06:10:25
Memóriás az ülés?
ÉN is kétszer kezdtem neki, mire sikerült beállítani.
Nem memóriás. Sima manuálisan tologatható. Monduk én örülök neki, hátha jó lesz még 10 év múlva is.
Naplózva
2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #781 Dátum:
2019.09.11 szerda, 20:37:57 »
A memóriás üléssel van együtt a tükörlap lehajtás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #782 Dátum:
2019.09.11 szerda, 22:43:40 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.09.11 szerda, 20:37:57
A memóriás üléssel van együtt a tükörlap lehajtás.
Ez azért van így (MK4-nél is), mert abban a modulban tárolja a tükör normál és lehajtott állapotát, amiben az üléspozíciókat?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
maximi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #783 Dátum:
2019.09.12 csütörtök, 05:35:17 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.09.11 szerda, 20:37:57
A memóriás üléssel van együtt a tükörlap lehajtás.
Mondjuk így már érthető, csak nekem nem derült ki a kezelési útmutatóból.
Naplózva
2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #784 Dátum:
2019.09.12 csütörtök, 08:16:12 »
Idézetet írta: maximi - 2019.09.12 csütörtök, 05:35:17
Mondjuk így már érthető, csak nekem nem derült ki a kezelési útmutatóból.
Mondjuk talán felkiáltójellel van beírva ez a kezelésibe...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
maximi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #785 Dátum:
2019.09.12 csütörtök, 20:37:05 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.12 csütörtök, 08:16:12
Mondjuk talán felkiáltójellel van beírva ez a kezelésibe...
Akkor benéztem.
Naplózva
2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #786 Dátum:
2019.09.12 csütörtök, 20:54:26 »
Idézetet írta: maximi - 2019.09.10 kedd, 16:52:23
Ugyan S-MAX, de ugyenez a helyzet: a lebillenést én sem tudtam aktiválni. Néha jól jönne.
1. Tedd hátramenetbe a sebváltot.
2. Állitsd olyan dölésszögbe a tükröket- jobb/bal - ahogy ilyenkor szeretnéd hogy álljon
3. Az ajton lévö memoria kapcsoloval(1 v 2 v 3) memorizáltasd a poziciot, kb 2 sec múlva egyet sipol, h tárolta.
Ez a dölés pozicio csak akkor jön, ha a vezetöajton(könyöklö elején) lévö jobb felsö nyomogombot müködteted mielött hátramenetbe kapcsolsz.(ab ovo, ha nem nyomod/aktiválod akkor nincs is döntögetés)
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #787 Dátum:
2019.09.12 csütörtök, 20:55:55 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.09.11 szerda, 20:37:57
A memóriás üléssel van együtt a tükörlap lehajtás.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #788 Dátum:
2019.09.13 péntek, 09:50:35 »
Nekem vannak elől a hűtő előtt ezek a nyíló-záró lamellék, zsalu. Ami elvileg a bemelegedést segíti.
Ez mikor nyit, mikor zár, alap esetben mindig nyitva van, vagy zárva?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bajkonur
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #789 Dátum:
2019.09.13 péntek, 11:02:17 »
Hali!
A minap Bécsben kocsikáztam és kivételesen nem használtam az Android Auto +Google kombót, meglepődve láttam, hogy a gyári navi is pontosan mutatja a torlódásokat(beadott cím nélkül is). Tudja valaki esetleg, hogy ez Tmc alapú, vagy mi a szösz?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #790 Dátum:
2019.09.13 péntek, 11:04:07 »
Idézetet írta: Bajkonur - 2019.09.13 péntek, 11:02:17
Hali!
A minap Bécsben kocsikáztam és kivételesen nem használtam az Android Auto +Google kombót, meglepődve láttam, hogy a gyári navi is pontosan mutatja a torlódásokat(beadott cím nélkül is). Tudja valaki esetleg, hogy ez Tmc alapú, vagy mi a szösz?
Igen. TMC, de nekem itthon nem nagyon megy.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bajkonur
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #791 Dátum:
2019.09.13 péntek, 11:36:01 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.13 péntek, 09:50:35
Nekem vannak elől a hűtő előtt ezek a nyíló-záró lamellék, zsalu. Ami elvileg a bemelegedést segíti.
Ez mikor nyit, mikor zár, alap esetben mindig nyitva van, vagy zárva?
Amennyire tudom ezeket az aktív lamellákat a túllihegett EU-s károsanyag kibocsátási normáknak köszönhetjük. Amíg nem üzemmeleg a motor, többszörös is lehet a szmötyi szint a kipuf. gázban, ezért az alap, hogy hideg motornál zárva, majd üzemmeleg rendszernél nyitva. Szegény apám, nem is tudta, hogy megelőzte a korát vagy 30 évvel... 120-as Škoda, kartonpapír...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #792 Dátum:
2019.09.13 péntek, 11:42:57 »
Idézetet írta: Bajkonur - 2019.09.13 péntek, 11:36:01
Amennyire tudom ezeket az aktív lamellákat a túllihegett EU-s károsanyag kibocsátási normáknak köszönhetjük. Amíg nem üzemmeleg a motor, többszörös is lehet a szmötyi szint a kipuf. gázban, ezért az alap, hogy hideg motornál zárva, majd üzemmeleg rendszernél nyitva. Szegény apám, nem is tudta, hogy megelőzte a korát vagy 30 évvel... 120-as Škoda, kartonpapír...
Te a termosztátról beszélsz.
Ez nem az.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
maximi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #793 Dátum:
2019.09.13 péntek, 20:28:03 »
Idézetet írta: Vectron - 2019.09.12 csütörtök, 20:54:26
1. Tedd hátramenetbe a sebváltot.
2. Állitsd olyan dölésszögbe a tükröket- jobb/bal - ahogy ilyenkor szeretnéd hogy álljon
3. Az ajton lévö memoria kapcsoloval(1 v 2 v 3) memorizáltasd a poziciot, kb 2 sec múlva egyet sipol, h tárolta.
Ez a dölés pozicio csak akkor jön, ha a vezetöajton(könyöklö elején) lévö jobb felsö nyomogombot müködteted mielött hátramenetbe kapcsolsz.(ab ovo, ha nem nyomod/aktiválod akkor nincs is döntögetés)
Aha, majd ránézek. Bár ha nem memóriás az ülés, akkor úgy néz ki nem kell vele bajlódnom.
Naplózva
2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #794 Dátum:
2019.09.13 péntek, 21:22:18 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.09.13 péntek, 11:42:57
Te a termosztátról beszélsz.
Ez nem az.
Ez nem. De te meg a semmiről beszélsz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #795 Dátum:
2019.09.13 péntek, 21:29:09 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.13 péntek, 21:22:18
Ez nem. De te meg a semmiről beszélsz.
így van. Nem mondtam semmit.
Jeleztem, hogy az nem az, ami.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #796 Dátum:
2019.09.13 péntek, 22:53:43 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.09.13 péntek, 21:29:09
így van. Nem mondtam semmit.
Jeleztem, hogy az nem az, ami.
Jelezhetnéd a válaszodat is a kérdésre.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #797 Dátum:
2019.09.14 szombat, 08:34:21 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.13 péntek, 22:53:43
Jelezhetnéd a válaszodat is a kérdésre.
Felhasználói oldalról nem tökmindegy?
Én sem gondolkodom azon, hogy a benzinkúton a kútfej miért olyan alkatrészekből van, amiből.
Csak tankolok vele oszt' jóvan.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #798 Dátum:
2019.09.14 szombat, 14:11:57 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.09.10 kedd, 10:28:41
Keréknyomás, nekem kijelzi, de faternak is. Szóval szerintem ott frissíteni kell valószínű hozzá.
Nem kellett
Forscannel csak be kellett aktiválni. És ha már rákötöttem, kapcsolgattam még ezt/azt
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26691
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #799 Dátum:
2019.09.15 vasárnap, 09:41:42 »
Idézetet írta: szemisun - 2019.09.14 szombat, 14:11:57
Nem kellett
Forscannel csak be kellett aktiválni. És ha már rákötöttem, kapcsolgattam még ezt/azt
Na mit?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
9
10
11
12
13
14
15
[
16
]
17
18
19
20
21
22
23
...
43
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ