Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.28 csütörtök, 23:48:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 85912 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
gtor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2021.02.02 kedd, 21:30:22 »

üdv mindenkinek! Szeretném meg kérdezni hogy véleményetek szerint mennyit lehet autózni egy powershift-es váltóval.A jelenlegit szeretném cserélni egy Mondeo v .re 2016 évjáratra.  A jelenlegi Passat  DSG-6 már 320 ezret futott hiba nélkul.Vajon a PS váltó tud ennyit?
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #151 Dátum: 2021.02.03 szerda, 15:55:16 »

üdv mindenkinek! Szeretném meg kérdezni hogy véleményetek szerint mennyit lehet autózni egy powershift-es váltóval.A jelenlegit szeretném cserélni egy Mondeo v .re 2016 évjáratra.  A jelenlegi Passat  DSG-6 már 320 ezret futott hiba nélkul.Vajon a PS váltó tud ennyit?
30 ezrenként olajcsere és nem kizárt. Egyébként erre a futásra nem vennék PS-t (mondom úgy, hogy nekem is az van).
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2021.02.04 csütörtök, 07:06:02 »

üdv mindenkinek! Szeretném meg kérdezni hogy véleményetek szerint mennyit lehet autózni egy powershift-es váltóval.A jelenlegit szeretném cserélni egy Mondeo v .re 2016 évjáratra.  A jelenlegi Passat  DSG-6 már 320 ezret futott hiba nélkul.Vajon a PS váltó tud ennyit?
Szia!
Nekem az van a céges mk4 ben. 2010-es 2.0 TDCI Powershift. Jelenleg 405.000km, tudtommal a váltóhoz nem nyúltak még, csak lendkerék csere volt. Egyesben finoman indulok vele, mert nagy gázra bizonytalan picit, illetve 2-est, 3-ast van hogy keményebben váltja el, a többi váltás nagyon finom. Váltós megvizsgálta, azt mondta egyelőre ne nyúljunk hozzá, szerinte ez bőven jó még, és kisebb futásteljesítménynél is csinál ilyet ez a váltó, elmondása alapján ez a futás kivételes, nagyjából fele ennyinél indulnak vele a gondok. Gondolom az időben cserélt olaj segít rajta.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
gtor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2021.02.04 csütörtök, 20:53:07 »

30 ezrenként olajcsere és nem kizárt. Egyébként erre a futásra nem vennék PS-t (mondom úgy, hogy nekem is az van).
          Véleményed szerint melyik autómataváltó birja javítás nélkúl a legtovább?
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #154 Dátum: 2021.02.09 kedd, 13:29:43 »

          Véleményed szerint melyik autómataváltó birja javítás nélkúl a legtovább?
Amiben a leggyakrabban cserélnek olajat. Wink
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2021.05.05 szerda, 07:43:12 »

Sziasztok,

Tudtok valakit ajánlani, aki tapasztalt PS váltóban és egy próbaút vagy konzultáció alapján meg tudja mondani, hogy fennáll-e rendellenesség?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #156 Dátum: 2021.05.05 szerda, 08:32:55 »

Sziasztok,

Tudtok valakit ajánlani, aki tapasztalt PS váltóban és egy próbaút vagy konzultáció alapján meg tudja mondani, hogy fennáll-e rendellenesség?


http://valtoszerviz.eu/kapcsolat/

Ők elég profik és van tapasztalatuk PS-el.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 21:43:17 »

ford sorozatban felülbírálja a beszállítók előírásait, pl olaj, stb. hogy konkrétat mondjak egy 508as 2.0hdi euro6 140-150ekm a vezérlés csere, ford szerint 200

A 2.0 tdci és 2.0 hdi nem ugyanaz a motor. Ha jól tudom, a fej is más, és a tdci-be szerintem nem kell ad-blue
Azt nem tudom, kell-e bele eolys. A pözsóban kipufogóütembe fecskendez üzemanyagot. A tdci-ben nincs ötödik inyektor, a dpf előtt?
Mert a pözsónál, a puma motornál van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #158 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 21:54:41 »

A 2.0 tdci és 2.0 hdi nem ugyanaz a motor. Ha jól tudom, a fej is más, és a tdci-be szerintem nem kell ad-blue
Azt nem tudom, kell-e bele eolys. A pözsóban kipufogóütembe fecskendez üzemanyagot. A tdci-ben nincs ötödik inyektor, a dpf előtt?
Mert a pözsónál, a puma motornál van.

Szerintem még a hengerfej is ugyanaz, csak a befecskendezés más. Az euro 6.1. már adblue-s, és mindegyikben van befecskendezés a dpf-nél.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 22:01:08 »

Szerintem még a hengerfej is ugyanaz, csak a befecskendezés más. Az euro 6.1. már adblue-s, és mindegyikben van befecskendezés a dpf-nél.

Üzemanyag befecskendezésről beszélek. Az nincs a pugban.
Mit értünk más befecskendezés alatt?
Szerintem meg más a fej...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 22:57:16 »

Szerintem még a hengerfej is ugyanaz, csak a befecskendezés más. Az euro 6.1. már adblue-s, és mindegyikben van befecskendezés a dpf-nél.
dpf rendszer, motorvezérlés más minden más azonos
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 22:58:32 »

A 2.0 tdci és 2.0 hdi nem ugyanaz a motor. Ha jól tudom, a fej is más, és a tdci-be szerintem nem kell ad-blue
Azt nem tudom, kell-e bele eolys. A pözsóban kipufogóütembe fecskendez üzemanyagot. A tdci-ben nincs ötödik inyektor, a dpf előtt?
Mert a pözsónál, a puma motornál van.
és miben más? vigyor3 semmiben. váltót, motorvezérlőt, dpf rendszert nem vették más minden más dw10
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 23:01:47 »

A 2.0 tdci és 2.0 hdi nem ugyanaz a motor. Ha jól tudom, a fej is más, és a tdci-be szerintem nem kell ad-blue
Azt nem tudom, kell-e bele eolys. A pözsóban kipufogóütembe fecskendez üzemanyagot. A tdci-ben nincs ötödik inyektor, a dpf előtt?
Mert a pözsónál, a puma motornál van.
de gondolom sok 2.0 hdi euro4/5/6 motort láttál már szétszedve vigyor3 most is van kettő egymás mellett szétborítva, motorkódnélkül nem mondod meg melyik melyikből hulott ki.

2.2 pumát ne keverd bele, azt meg 1az1 ben a fordtól veszik.

az 1.4/1.5/1.6 dolgot már meg se merem említeni hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2021.07.05 hétfő, 23:04:10 »

Szerintem még a hengerfej is ugyanaz, csak a befecskendezés más. Az euro 6.1. már adblue-s, és mindegyikben van befecskendezés a dpf-nél.
a 6.1 már pont ford saját motor olajban futó szíjjal meg egyéb nyalánkságokkal nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2021.07.06 kedd, 00:28:28 »

de gondolom sok 2.0 hdi euro4/5/6 motort láttál már szétszedve vigyor3 most is van kettő egymás mellett szétborítva, motorkódnélkül nem mondod meg melyik melyikből hulott ki.

2.2 pumát ne keverd bele, azt meg 1az1 ben a fordtól veszik.

az 1.4/1.5/1.6 dolgot már meg se merem említeni hehe

Igen, jól gondolod, elég sokat láttam. Hetente 2-3. A pözsónál dolgoztam...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2021.07.06 kedd, 00:55:30 »

Igen, jól gondolod, elég sokat láttam. Hetente 2-3. A pözsónál dolgoztam...

akkor sorolhatod bátran miben különböznek(hengerfej)
« Utoljára szerkesztve: 2021.07.06 kedd, 00:57:47 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2021.07.06 kedd, 10:32:49 »

akkor sorolhatod bátran miben különböznek(hengerfej)

Voltam a gyárban is, 3x vagy 4x.

Inkább kiszállok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #167 Dátum: 2021.09.09 csütörtök, 17:47:58 »

Sziasztok,

van tapasztalata valakinek, hogy csak a gyári olaj jó-e a PS váltóba, vagy lehet más is ha megvan a specifikáció? Ha igen, milyen márkát ajánlanátok?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #168 Dátum: 2021.09.13 hétfő, 11:12:34 »

Sziasztok,

van tapasztalata valakinek, hogy csak a gyári olaj jó-e a PS váltóba, vagy lehet más is ha megvan a specifikáció? Ha igen, milyen márkát ajánlanátok?

Erre senki?

Febi olaj jó lehet?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2021.09.14 kedd, 08:39:35 »

Erre senki?

Febi olaj jó lehet?
Nekem az van benne, tudja a specifikációt.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #170 Dátum: 2021.09.14 kedd, 13:03:55 »

Nekem az van benne, tudja a specifikációt.

Azt láttam hogy tudja a szabványt, de olvastam olyanról, hogy nem gyári olajat használva nem lett az igazi. Azért is kérdeztem hogy van-e itt valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban.

Megkérdezhetem hogy hol cserélték?
« Utoljára szerkesztve: 2021.09.14 kedd, 13:05:33 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2021.09.14 kedd, 13:11:08 »

Azt láttam hogy tudja a szabványt, de olvastam olyanról, hogy nem gyári olajat használva nem lett az igazi. Azért is kérdeztem hogy van-e itt valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban.

Megkérdezhetem hogy hol cserélték?
Egy szerelő ismerősöm cserélte a 15.kerben. Előtte is jól működött, utána is.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #172 Dátum: 2021.09.29 szerda, 21:23:00 »

Sziasztok,

van valami trükk, megoldás arra, hogy az automata ne akarjon állandóan 1500-as fordulatot tartani? Ha visszaváltom a füllel, akkor is csak pár másodpercig tartja, aztán ugyanúgy felvált.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2021.09.30 csütörtök, 15:49:32 »

Sziasztok,

van valami trükk, megoldás arra, hogy az automata ne akarjon állandóan 1500-as fordulatot tartani? Ha visszaváltom a füllel, akkor is csak pár másodpercig tartja, aztán ugyanúgy felvált.
Sport mód.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #174 Dátum: 2021.09.30 csütörtök, 17:19:39 »

Sport mód.

Te is abban használod? Vagy te nem érzed úgy, hogy ez a folyamatos 1500-as fordulat nem tesz jót a motornak?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2021.09.30 csütörtök, 18:34:44 »

Te is abban használod? Vagy te nem érzed úgy, hogy ez a folyamatos 1500-as fordulat nem tesz jót a motornak?
megsértődik, vagy mi baja lesz? vigyor3 károsanyagkibocsátás/fogyasztás katalógus adat miatt szorítják lefele a részterhelési fordulatszámokat, megfelelő olaj, kenés mellett semmi baja nem lesz tőle, terhelésre úgyis visszavált
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #176 Dátum: 2021.09.30 csütörtök, 18:57:49 »

megsértődik, vagy mi baja lesz? vigyor3 károsanyagkibocsátás/fogyasztás katalógus adat miatt szorítják lefele a részterhelési fordulatszámokat, megfelelő olaj, kenés mellett semmi baja nem lesz tőle, terhelésre úgyis visszavált

Értem én hogy károsanyag meg fogyasztás, de szerinted megfelelő pl. városban 50-60-nál az 1200-1300-as fordulat? Érezni ahogy felteszi a legmagasabb fokozatba hogy erőlködik és enyhén remeg is az autó. Nem lenne rossz ha folyamatosan legalább 1800-1900-en tartaná.
« Utoljára szerkesztve: 2021.09.30 csütörtök, 19:01:04 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2021.09.30 csütörtök, 19:22:59 »

Értem én hogy károsanyag meg fogyasztás, de szerinted megfelelő pl. városban 50-60-nál az 1200-1300-as fordulat? Érezni ahogy felteszi a legmagasabb fokozatba hogy erőlködik és enyhén remeg is az autó. Nem lenne rossz ha folyamatosan legalább 1800-1900-en tartaná.
akkor meg kell keresni miért remeg, szervizelek pár ilyet, egyik se remeg
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2021.09.30 csütörtök, 20:17:28 »

Te is abban használod? Vagy te nem érzed úgy, hogy ez a folyamatos 1500-as fordulat nem tesz jót a motornak?
Nem. D-ben használom, de nem érzem, hogy különösebben erőlködne. Illetve érzi az autó a terhelést és olyankor magasabb fordulaton megy. Na meg ha letaposom akkor visszavált. A fogyasztása pedig kiváló. Szóval alapvetően elégedett vagyok vele.
De ha nem érdekel a fogyasztás, akkor mi akadályoz abban, hogy S-ben menjél?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22907


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2021.10.01 péntek, 08:58:15 »

Sziasztok,

van valami trükk, megoldás arra, hogy az automata ne akarjon állandóan 1500-as fordulatot tartani? Ha visszaváltom a füllel, akkor is csak pár másodpercig tartja, aztán ugyanúgy felvált.

Ott valami érzékelő hiba lesz, vagy dugulás... Alacsony fordulaton, kis üzemanyag, vagy levegő felhasználás mellett remeg az autó. De lehet gyújtás probléma is. Jól teszi, ha elvált, ez üzemanyag spórolás, az autó nem tudja tenni hozzá a dolgát... Sztem...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #180 Dátum: 2021.10.01 péntek, 17:16:18 »

A remegés lehet kicsit túlzás volt, mert remegni azért nem remeg, de az is fix hogy nem jó ez az 1300-1500-as fordulat a motornak.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
DosziMK5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



E-mail
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2022.01.28 péntek, 20:44:37 »

Sziasztok!
D-ből S-be csak állóhelyzetből lehet rakni mint minden más fokozatot vagy lehet menet közben is?
Amikor megvettem erről nem kérdeztem és őszintén nem mertem kipróbálni inkább azóta.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2022.01.30 vasárnap, 17:41:45 »

Sziasztok!
D-ből S-be csak állóhelyzetből lehet rakni mint minden más fokozatot vagy lehet menet közben is?
Amikor megvettem erről nem kérdeztem és őszintén nem mertem kipróbálni inkább azóta.
Hogyne lehetne.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2022.03.26 szombat, 18:22:48 »

Sziasztok!

Segítsetek nekem. Az előbb vasúti átkelőnél pirosat kaptunk. A feleségem fékezett, majd a kocsi olyan 1-2 kmes sebességénél bedobta Pbe a váltókart. Koppant egy nagyot az egész, majd megállt az autó. Az ütem kihagyott bennem, nem kaptam levegőt. Elindulás után nem volt vele semmi gond, vált szépen a kocsi.

Lehet valami baja esetleg a váltónak?
2016, 2.0, Vignale kombi.

Köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #184 Dátum: 2022.04.21 csütörtök, 21:47:09 »

Sziasztok!

Segítsetek nekem. Az előbb vasúti átkelőnél pirosat kaptunk. A feleségem fékezett, majd a kocsi olyan 1-2 kmes sebességénél bedobta Pbe a váltókart. Koppant egy nagyot az egész, majd megállt az autó. Az ütem kihagyott bennem, nem kaptam levegőt. Elindulás után nem volt vele semmi gond, vált szépen a kocsi.

Lehet valami baja esetleg a váltónak?
2016, 2.0, Vignale kombi.

Köszönöm.
Mármint D-ből magától áthúzta P-be a kart át N-en és R-en keresztül?
Naplózva
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2022.04.25 hétfő, 19:45:27 »

Mármint D-ből magától áthúzta P-be a kart át N-en és R-en keresztül?

Nem jól fogalmaztam! A feleségem tolta be P-be a váltókart!  nyes
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #186 Dátum: 2022.05.25 szerda, 12:43:10 »

Nem jól fogalmaztam! A feleségem tolta be P-be a váltókart!  nyes
Fennakadtatok a reteszen, ami nem fékezésre szolgál. Ennek a tiltakozását hallottátok. Nem gondolnám, hogy baja van, ha azóta nincs új hangja, ugyanúgy működik.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #187 Dátum: 2022.05.25 szerda, 14:51:13 »

Nem jól fogalmaztam! A feleségem tolta be P-be a váltókart!  nyes
Vannak ilyen "balesetek"... amíg nem folyik a vér, nagy baj nem lehet.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2022.05.26 csütörtök, 18:34:15 »

Vannak ilyen "balesetek"... amíg nem folyik a vér, nagy baj nem lehet.  hehe

Nincs baja azóta sem! Teszi a dolgát, ahogy kell.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2022.05.26 csütörtök, 21:03:45 »

Nincs baja azóta sem! Teszi a dolgát, ahogy kell.
Az csak egy retesz. Nemigen tudja szerintem befolyásolni a váltó működését. Ha P-ben nem gurul el az autó, akkor nem lehet nagy baja.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #190 Dátum: 2023.01.22 vasárnap, 14:39:47 »

Sziasztok,

Tudtok valakit ajánlani, aki tapasztalt PS váltóban és egy próbaút vagy konzultáció alapján meg tudja mondani, hogy fennáll-e rendellenesség?


Végül kerestél/találtál valakit aki megnézte?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2023.01.22 vasárnap, 16:26:55 »

Végül kerestél/találtál valakit aki megnézte?
Szia,

Nem. Az 5 év garancia lejárta miatt lett volna érdekes. A Fáy utcai 20ezerért ment volna egy próbakört, a Ford meg úgyis elhajtott volna ha nincs egyértelmű hiba.
Majd ha eljön a következő olajcsere, akkor megnézetem alaposabban.
A másik topikban írtam, hogy a minap beijesztett a váltó, de úgy tűnik más volt a probléma oka.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Csabi01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2023.06.15 csütörtök, 06:32:35 »

Sziasztok! Gondolkodom egy 1,5 ecoboost automata (17 év végi) megvásárlásán. Van valakinek van tapasztalata a váltóval kapcsolatban ? Elolvastam a hozzászólásokat, de nem hozzértőként úgy tűnik, hogy van a PS és van egy másik automata váltó. Ebben a “sima” van jól gondolom?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #193 Dátum: 2023.06.16 péntek, 09:11:49 »

Sziasztok! Gondolkodom egy 1,5 ecoboost automata (17 év végi) megvásárlásán. Van valakinek van tapasztalata a váltóval kapcsolatban ? Elolvastam a hozzászólásokat, de nem hozzértőként úgy tűnik, hogy van a PS és van egy másik automata váltó. Ebben a “sima” van jól gondolom?
Röviden annyit tudnék mondani, hogy lesz vele bajod, de nem a váltó fogja okozni a legtöbb fejtörést.
Gondolkozz más motorban.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Csabi01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2023.06.16 péntek, 23:18:39 »

Röviden annyit tudnék mondani, hogy lesz vele bajod, de nem a váltó fogja okozni a legtöbb fejtörést.
Gondolkozz más motorban.
Köszönöm a választ. Sajnos az egyiket elvitték előlem. A másik meg egy legyötört hulladék volt. Így manuális lett.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #195 Dátum: 2023.06.17 szombat, 09:24:29 »

Köszönöm a választ. Sajnos az egyiket elvitték előlem. A másik meg egy legyötört hulladék volt. Így manuális lett.

Akkor már csak átszakadó hengerperselyre kell figyelned. A hűtővizet ellenőrizd nagy rendszerességgel.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37274


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2023.06.19 hétfő, 10:19:25 »

Akkor már csak átszakadó hengerperselyre kell figyelned. A hűtővizet ellenőrizd nagy rendszerességgel.

Az nem csak az 1.6-os baja volt?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Csabi01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2023.06.19 hétfő, 14:25:02 »

Az nem csak az 1.6-os baja volt?
Az 1,6 os is megvan (még).Annak volt olyan baja, hogy elrepedhetett a kiegyenlítő tartály és túl melegedett a motor (hűtés hiányában). Az enyémben cserélték a hűtő rendszert visszahívásban. A motorral nem volt gondom eddig. Az 1.5 ről nem tudtam, hogy ilyen baja létezik.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.