Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 05:42:13
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
16
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 291958 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #350 Dátum:
2019.03.04 hétfő, 22:02:22 »
Idézetet írta: Laca76 - 2019.03.04 hétfő, 20:02:20
Most akkor szerintetek felrakhatom a régi 205/55 R16 -ot az újra?
a 205/55 szerintem messze van a 215/60-tól. én ledobnám róla. biztosan buksz rajta, de könnyen el tudod adni.
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Laca76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #351 Dátum:
2019.03.13 szerda, 12:45:28 »
Köszi a válaszokat
Szerintem nem játszok vele .Az új gyári méretet fogom rárakni.A régit valahogy csak eladom.
Üdv.
Naplózva
Atomprof
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #352 Dátum:
2019.03.22 péntek, 10:02:01 »
Sziasztok!
Tudnátok mondani nekem egy oldalt, ahonnan meg tudnám venni a 2016-os mondeohoz azt a programot és kábelt, amivel hibakódot tudok olvasni, mert mostanában szórakozik velem a motor, alapjáraton ugrál a fordulat 500-900-ig.
Esetleg honnan lehetne letölteni a progit hozzá?
Előre is köszönöm,
Atomprof
«
Utoljára szerkesztve: 2019.03.22 péntek, 10:08:18 írta Atomprof
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #353 Dátum:
2019.03.22 péntek, 11:23:16 »
Idézetet írta: Atomprof - 2019.03.22 péntek, 10:02:01
Sziasztok!
Tudnátok mondani nekem egy oldalt, ahonnan meg tudnám venni a 2016-os mondeohoz azt a programot és kábelt, amivel hibakódot tudok olvasni, mert mostanában szórakozik velem a motor, alapjáraton ugrál a fordulat 500-900-ig.
Esetleg honnan lehetne letölteni a progit hozzá?
Előre is köszönöm,
Atomprof
www.forscan.org
Aliexpress,ebay vagy Vagyokabajnoktól veszel 5ért teszteltet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #354 Dátum:
2019.03.22 péntek, 12:04:20 »
Idézetet írta: Atomprof - 2019.03.22 péntek, 10:02:01
Sziasztok!
Tudnátok mondani nekem egy oldalt, ahonnan meg tudnám venni a 2016-os mondeohoz azt a programot és kábelt, amivel hibakódot tudok olvasni, mert mostanában szórakozik velem a motor, alapjáraton ugrál a fordulat 500-900-ig.
Esetleg honnan lehetne letölteni a progit hozzá?
Előre is köszönöm,
Atomprof
Vagy esetleg elviszed a kocsit olyan helyre, ahol értenek is hozzá, főleg mivel garanciális is az autó. Egy hibakód sok esetben nem mond önmagában semmit egy hozzá nem értőnek
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #355 Dátum:
2019.03.22 péntek, 12:08:49 »
Idézetet írta: podani - 2019.03.22 péntek, 12:04:20
Vagy esetleg elviszed a kocsit olyan helyre, ahol értenek is hozzá, főleg mivel garanciális is az autó. Egy hibakód sok esetben nem mond önmagában semmit egy hozzá nem értőnek
annyi már sok esetben elég, hogy nem tudják (vagy kevésbé) megvezetni az embert.
Nem kell érteni, de egy hibakódot itt megkérdezni nem kerül semmibe.
Nagyon sok probléma orvosolható másként is, mint amit egy szerelő felvázol sok100ezerér'.
Példa.
Még a szervízben is hamarbb mondanak komplett dpf cserét akkor is, ha a nyomáskülönbség szenzort kell csak javítani egy 100ft-os gumicsővel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Atomprof
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #356 Dátum:
2019.03.22 péntek, 13:04:10 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.22 péntek, 11:23:16
www.forscan.org
Aliexpress,ebay vagy Vagyokabajnoktól veszel 5ért teszteltet.
Köszönöm Alf.
Ki az a Vagyokabajnok? Írnék neki.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #357 Dátum:
2019.03.22 péntek, 13:11:22 »
Idézetet írta: Atomprof - 2019.03.22 péntek, 13:04:10
Köszönöm Alf.
Ki az a Vagyokabajnok? Írnék neki.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=52016
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #358 Dátum:
2019.03.22 péntek, 13:11:36 »
Idézetet írta: Atomprof - 2019.03.22 péntek, 13:04:10
Köszönöm Alf.
Ki az a Vagyokabajnok? Írnék neki.
Egy tag itt a forumon:
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=52016
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
cssl
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 187
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #359 Dátum:
2019.03.23 szombat, 22:31:58 »
Idézetet írta: Atomprof - 2019.03.22 péntek, 10:02:01
Sziasztok!
Tudnátok mondani nekem egy oldalt, ahonnan meg tudnám venni a 2016-os mondeohoz azt a programot és kábelt, amivel hibakódot tudok olvasni, mert mostanában szórakozik velem a motor, alapjáraton ugrál a fordulat 500-900-ig.
Esetleg honnan lehetne letölteni a progit hozzá?
Előre is köszönöm,
Atomprof
Nekem ugyanez a problémám. Eddig kétszer fordult elő és az alacsony alapjárat miatt le is fulladt a motor. Valaki, valami, ötlet
Naplózva
MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011 2.0 TDci Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #360 Dátum:
2019.03.24 vasárnap, 12:04:33 »
Idézetet írta: cssl - 2019.03.23 szombat, 22:31:58
Nekem ugyanez a problémám. Eddig kétszer fordult elő és az alacsony alapjárat miatt le is fulladt a motor. Valaki, valami, ötlet
Km?
- hol tankolsz, mit?
Miota tart, mikor, mivel kezdödött?
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #361 Dátum:
2019.03.24 vasárnap, 18:45:28 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.22 péntek, 12:08:49
annyi már sok esetben elég, hogy nem tudják (vagy kevésbé) megvezetni az embert.
Nem kell érteni, de egy hibakódot itt megkérdezni nem kerül semmibe.
Nagyon sok probléma orvosolható másként is, mint amit egy szerelő felvázol sok100ezerér'.
Példa.
Még a szervízben is hamarbb mondanak komplett dpf cserét akkor is, ha a nyomáskülönbség szenzort kell csak javítani egy 100ft-os gumicsővel.
Egy hibakód sokféle hibát takarhat, és a sok "szakértő", aki rendelkezik pár ezer forintos kiolvasóval, drága mellékvágányokra futhat.
pl. hozzáértő tulaj kiolvasta, hogy alacsony a turbónyomás, kicseréltette sok pénzért a turbónyomás szabályzót, majd a turbót is újra, a hiba persze oldódott meg. Végül kiderült hogy egy pár ezer forintos csövet rágott el egy állat. Vagy nagynyomású szenzor "tartományon kívül" hibát jelzett, tulaj kicserélte a szenzort, már a pumpát is akarta, a végén persze az volt a gond hogy az egyik befecskendezőnek nagy volt a résolaj vesztesége. De lehetne hosszan sorolni. Persze arra jó, hogy ABS hibára ne akarja a szerelő kicseréltetni a lambdaszondát, de ha ennyire lehet megbízni az adott szerelőben, az már régen rossz. Azt is tudom, hogy sok ilyen szerelő van, de attól óvok mindenki hogy egy - főleg garanciális - pár éves autón a saját szakállára kezdjen el cserélgetni alkatrészeket. Inkább a szerelőt cserélje le
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #362 Dátum:
2019.03.24 vasárnap, 18:57:19 »
Idézetet írta: podani - 2019.03.24 vasárnap, 18:45:28
Egy hibakód sokféle hibát takarhat, és a sok "szakértő", aki rendelkezik pár ezer forintos kiolvasóval, drága mellékvágányokra futhat.
pl. hozzáértő tulaj kiolvasta, hogy alacsony a turbónyomás, kicseréltette sok pénzért a turbónyomás szabályzót, majd a turbót is újra, a hiba persze oldódott meg. Végül kiderült hogy egy pár ezer forintos csövet rágott el egy állat. Vagy nagynyomású szenzor "tartományon kívül" hibát jelzett, tulaj kicserélte a szenzort, már a pumpát is akarta, a végén persze az volt a gond hogy az egyik befecskendezőnek nagy volt a résolaj vesztesége. De lehetne hosszan sorolni. Persze arra jó, hogy ABS hibára ne akarja a szerelő kicseréltetni a lambdaszondát, de ha ennyire lehet megbízni az adott szerelőben, az már régen rossz. Azt is tudom, hogy sok ilyen szerelő van, de attól óvok mindenki hogy egy - főleg garanciális - pár éves autón a saját szakállára kezdjen el cserélgetni alkatrészeket. Inkább a szerelőt cserélje le
egy hibakódolvasóval még messzire nem lehet menni.De nélküle vakon tapogatózás van, és bizony nem mindenkinek van "házi szerelője".
Nem azt mondom, hogy mindenki álljon neki szegelni az autóját, de hamarabb kell hibakódolvasót venni, mint egy villáskulcs készletet az autóhoz.
És igen, ma már mindenkinek alap követelmény, hogy nem fizet egy hibakód kiolvassásért 2-3e ft ot, mert ugye mindenhol pénzért mondják meg még azt is.
A forscannel legalább nagyon nem lehet mellélőni. És nagyobb grimbuszt is nehéz vele csinálni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cssl
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 187
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #363 Dátum:
2019.03.24 vasárnap, 20:45:21 »
Idézetet írta: Vectron - 2019.03.24 vasárnap, 12:04:33
Km?
- hol tankolsz, mit?
Miota tart, mikor, mivel kezdödött?
1 - Hol itt hol ott tankolok, de mindig "prémiumot"
2 - Eddig kétszer jelentkezett a hiba. Először piros lámpánál leállt a motor, majd újra indítás után az alapjárat 550-800 között ugrált. Másodszor parkolásnál szintén leállt a motor, indít fordulatszám ugrál. Mindkét esetben üzem meleg motor /kb 50km után/ A két hiba kb. 10 napos eltéréssel jelentkezett. Azóta 2 hét eltelt és semmi gond. 2016 180LE /gyári/ Powershift. Torsque, Forscan semmilyen hibakódot nem ír!
Naplózva
MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011 2.0 TDci Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #364 Dátum:
2019.03.24 vasárnap, 21:34:05 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.24 vasárnap, 18:57:19
egy hibakódolvasóval még messzire nem lehet menni.De nélküle vakon tapogatózás van, és bizony nem mindenkinek van "házi szerelője".
Nem azt mondom, hogy mindenki álljon neki szegelni az autóját, de hamarabb kell hibakódolvasót venni, mint egy villáskulcs készletet az autóhoz.
És igen, ma már mindenkinek alap követelmény, hogy nem fizet egy hibakód kiolvassásért 2-3e ft ot, mert ugye mindenhol pénzért mondják meg még azt is.
A forscannel legalább nagyon nem lehet mellélőni. És nagyobb grimbuszt is nehéz vele csinálni.
Persze, nem azt mondom hogy gond ha van valakinek ilyen kiolvasója, hanem ha innentől kezdve szerelőnk képzeli magát
Én azzal abszolút nem értek egyet, hogy valahol valaki azért fizet hogy kiolvassák a hibát, aztán eljön. Ez nem szakma a szerelő/szerviz részéről, ez csak simán pénzlehúzás, a probléma megoldása nélkül. Szerintem nem feltétlen megy többre egy kiolvasóval mint egy villáskulccsal, mert azokat legalább meg tudja csinálni, amire a villáskulcs való. Egy nem szakavatott tulaj ugyan mire megy egy hibakóddal? Talán nekiáll megbontani egy 2-3 éves autó nagynyomású rendszerét, ha túl alacsony rendszernyomást jelez a hibakód és mondjuk leáll a motor néha? Nyilván nem, max annyit tehet hogy szétnéz a motortérben hogy lát-e valahol fizikai sérülést, aztán elviszi oda, ahol értenek is hozzá, ha jót akar
Ott persze okoskodhat, hogy mit olvasott ki a 2eft-os kínai kiolvasóval, de úgyis azzal fogják kezdeni hogy kiolvassák a saját profi műszerükkel. Arról nem beszélve hogy sokszor hibakód sincs, mert mérési tartományon belül vannak az értékek, csak nem akkor amikor kéne.
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #365 Dátum:
2019.03.24 vasárnap, 21:43:19 »
Idézetet írta: podani - 2019.03.24 vasárnap, 21:34:05
Persze, nem azt mondom hogy gond ha van valakinek ilyen kiolvasója, hanem ha innentől kezdve szerelőnk képzeli magát
Én azzal abszolút nem értek egyet, hogy valahol valaki azért fizet hogy kiolvassák a hibát, aztán eljön. Ez nem szakma a szerelő/szerviz részéről, ez csak simán pénzlehúzás, a probléma megoldása nélkül. Szerintem nem feltétlen megy többre egy kiolvasóval mint egy villáskulccsal, mert azokat legalább meg tudja csinálni, amire a villáskulcs való. Egy nem szakavatott tulaj ugyan mire megy egy hibakóddal? Talán nekiáll megbontani egy 2-3 éves autó nagynyomású rendszerét, ha túl alacsony rendszernyomást jelez a hibakód és mondjuk leáll a motor néha? Nyilván nem, max annyit tehet hogy szétnéz a motortérben hogy lát-e valahol fizikai sérülést, aztán elviszi oda, ahol értenek is hozzá, ha jót akar
Ott persze okoskodhat, hogy mit olvasott ki a 2eft-os kínai kiolvasóval, de úgyis azzal fogják kezdeni hogy kiolvassák a saját profi műszerükkel. Arról nem beszélve hogy sokszor hibakód sincs, mert mérési tartományon belül vannak az értékek, csak nem akkor amikor kéne.
arra már épp elég, ha nem akarják hülyének nézni, mert esetleg itt megkapja a hibakódja megfejtését, és nem tudják a fél autó árát ráköltetni a szeretett autójára.
Én inkább racionalitásnak gondolom, ha van valakinek manapság egy mezei kínai hibakódolvasója aprópénzért.
Már nemsokkal tudnak kevesebbet,mint egy gyári eszköz.Ott egyébként sem tart az autós, hogy sw-t frissítsen a PCM-ben...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #366 Dátum:
2019.03.24 vasárnap, 21:45:51 »
Idézetet írta: podani - 2019.03.24 vasárnap, 21:34:05
Persze, nem azt mondom hogy gond ha van valakinek ilyen kiolvasója, hanem ha innentől kezdve szerelőnk képzeli magát
Én azzal abszolút nem értek egyet, hogy valahol valaki azért fizet hogy kiolvassák a hibát, aztán eljön. Ez nem szakma a szerelő/szerviz részéről, ez csak simán pénzlehúzás, a probléma megoldása nélkül. Szerintem nem feltétlen megy többre egy kiolvasóval mint egy villáskulccsal, mert azokat legalább meg tudja csinálni, amire a villáskulcs való. Egy nem szakavatott tulaj ugyan mire megy egy hibakóddal? Talán nekiáll megbontani egy 2-3 éves autó nagynyomású rendszerét, ha túl alacsony rendszernyomást jelez a hibakód és mondjuk leáll a motor néha? Nyilván nem, max annyit tehet hogy szétnéz a motortérben hogy lát-e valahol fizikai sérülést, aztán elviszi oda, ahol értenek is hozzá, ha jót akar
Ott persze okoskodhat, hogy mit olvasott ki a 2eft-os kínai kiolvasóval, de úgyis azzal fogják kezdeni hogy kiolvassák a saját profi műszerükkel. Arról nem beszélve hogy sokszor hibakód sincs, mert mérési tartományon belül vannak az értékek, csak nem akkor amikor kéne.
...és ha csak a benzinesnél egy henger ha nem megy,mondjuk nem szedetik szét az autót egy teljes generálra veled, hanem a hibakód alapján kicseréled a gyujtótrafót, adott esetben.Pl...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Atomprof
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #367 Dátum:
2019.03.25 hétfő, 00:01:46 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.22 péntek, 13:11:22
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=52016
Köszönöm a segítséget, már rendeltem is egyet. Látom kicsit elharapózott a téma kábel ügyben. Annyit hozzá tennék, hogy nem vagyok idióta, hogy én álljak neki szerelgetni a kocsit. Első sorban a kíváncsiság hajt és amit Alf leírt. A második, hogy nem vagyok Pesti és PowerFord csinálta meg a 150 LE kocsimat 180 LE-re. Most újra el kellene mennem visszaállítani a 150 LE-t, majd el a szervízbe, majd újra Pest, ha sikerült kitalálni, hogy mi a hiba. Ez fórum pedig azért is van szerintem, hogy ha találnék valamit, akkor itt megvitassuk, hátha valaki tud jó megoldást a problémára. Főleg amint látom nem én vagyok az egyetlen ezzel a gonddal. Én csak OMV üzemanyagot tankolok bele és 73 000 km van a kocsiban. Még annyit, hogy nem bízom a szakszervízben egy kicsit sem és a tempójuk is nagyon lassú. Pl.: 30 000-nél ki kellett cserélni a jobbos féltengelyt, mert szétment (anyaghiba). Ennek a cseréje 7 napot vett igénybe úgy, hogy az autómat vissza sem adták, ráadásul 8 órát vártam arra, hogy közöljék velem, hogy menjek haza ahogy tudok, mert a kocsit nem adják oda, csak ha kész. Na mindegy is. Bocs a hosszú monológért...
A lényeg, hogy Alf jól látja a dolgot, ami engem illet.
Köszönöm,
Atomprof
Naplózva
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #368 Dátum:
2019.03.25 hétfő, 16:59:18 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.24 vasárnap, 21:45:51
...és ha csak a benzinesnél egy henger ha nem megy,mondjuk nem szedetik szét az autót egy teljes generálra veled, hanem a hibakód alapján kicseréled a gyujtótrafót, adott esetben.Pl...
Szomorú ez, hogy minden arra épül, hogy a tulaj ne legyen átverve. Kár, hogy vígan tudnak működni ezek a szervizek, és nem lehet társadalmilag összefogva elkerülni őket, aztán majd csődbe megy. Kicsit ez olyan, mintha mielőtt elmennél orvoshoz, azért egy saját kis kínai röntgen géppel megvizsgálnád magad, felrakod a fórumra a képeket, nehogy átverjen az orvos, és drágább kezelést írjon fel (már ha fizetős kezelésről beszélünk, más úgysincs).
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #369 Dátum:
2019.03.25 hétfő, 17:05:16 »
Idézetet írta: Atomprof - 2019.03.25 hétfő, 00:01:46
Annyit hozzá tennék, hogy nem vagyok idióta, hogy én álljak neki szerelgetni a kocsit.
Nem rólad beszéltem, ne vedd magadra. Csak én meg a másik oldalt (is) látom, van szerviz a családban, és hidd el, láttunk már sok cifrát. Igenis nekiállnak sokan maguk szerelni, komoly autókat is. De persze megértem az autó tulajokat is, lassan már nincs olyan szerviz, amelyikben meg lehetne bízni.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.03.25 hétfő, 21:55:20 írta podani
»
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #370 Dátum:
2019.03.25 hétfő, 20:12:53 »
Idézetet írta: podani - 2019.03.25 hétfő, 16:59:18
Szomorú ez, hogy minden arra épül, hogy a tulaj ne legyen átverve. Kár, hogy vígan tudnak működni ezek a szervizek, és nem lehet társadalmilag összefogva elkerülni őket, aztán majd csődbe megy. Kicsit ez olyan, mintha mielőtt elmennél orvoshoz, azért egy saját kis kínai röntgen géppel megvizsgálnád magad, felrakod a fórumra a képeket, nehogy átverjen az orvos, és drágább kezelést írjon fel (már ha fizetős kezelésről beszélünk, más úgysincs).
igen, szomorú.De gondolj bele.A nagyszámok törvénye.Sok autó van, és sokan nem értenek hozzá.Annyira, hogy ez már akkor látszik rajtuk, amikor a kapuban kiszállnak az autójukból.Már akkor ott csicsereg a kisördög a fülében a csibész vállalkozónak, hogy ezt most legombolom vagy 3 kilóra egy 10e ft-os alkatrész cserével.És a delikvens még annak is örülni fog, mert az "neki" még szinte aprópénz,zsebből rendezi.
És akkor ott a másik oldal, aki nem azért dolgozik keményen, hogy a csibész szerelő lehúzza, de annyi esze van, hogy előbb itt vagy ilyen helyen kérdezzen,tájékozódjon.Na ezek vesznek maguknak kínai "röntgengépet" a te szavaiddal élve.És ez rendben is van így. Tulzásokba esni már más kérdés.
Nem hiszem, hogy önjelölt autószerelő akarna lenni mindenki egy kínai elm327 klónnal...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #371 Dátum:
2019.03.26 kedd, 07:34:46 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.25 hétfő, 20:12:53
Nem hiszem, hogy önjelölt autószerelő akarna lenni mindenki egy kínai elm327 klónnal...
Úgy legyen
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #372 Dátum:
2019.05.21 kedd, 09:50:23 »
Valaki nézze már meg a mondeo kézikönyvben, hogy a hűtőfolyadék feltöltési mennyiség mennyi...
S-max, galaxyban az alábbi furcsaságot találtam:
Motor hűtőfolyadékának feltöltési mennyisége.1, 2, 3. 120 LE és 150 LE – kézi sebességváltóval felszerelt gépkocsik. 7,3 L
Motor hűtőfolyadékának feltöltési mennyisége.1, 2, 3. 180 LE – kézi sebességváltóval felszerelt gépkocsik. 7,8 L
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #373 Dátum:
2019.05.21 kedd, 11:50:31 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.05.21 kedd, 09:50:23
Valaki nézze már meg a mondeo kézikönyvben, hogy a hűtőfolyadék feltöltési mennyiség mennyi...
S-max, galaxyban az alábbi furcsaságot találtam:
Motor hűtőfolyadékának feltöltési mennyisége.1, 2, 3. 120 LE és 150 LE – kézi sebességváltóval felszerelt gépkocsik. 7,3 L
Motor hűtőfolyadékának feltöltési mennyisége.1, 2, 3. 180 LE – kézi sebességváltóval felszerelt gépkocsik. 7,8 L
Mi ebben a furcsa?
Más motor, más kivitel.....más mennyiség.
Nem minden -látszólag ugyanolyan motorral szerelt- típusban azonos formájú/méretű minden alkatrész, így pl. más méretű hűtőfolyadék csövezés miatt máris változik a mennyiség.
Ha adsz konkrét alvázszámokat, megmondom melyikbe mennyi. De úgyis MAX-ig kell tölteni.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #374 Dátum:
2019.05.21 kedd, 12:03:09 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.21 kedd, 11:50:31
Mi ebben a furcsa?
Más motor, más kivitel.....más mennyiség.
Nem minden -látszólag ugyanolyan motorral szerelt- típusban azonos formájú/méretű minden alkatrész, így pl. más méretű hűtőfolyadék csövezés miatt máris változik a mennyiség.
Ha adsz konkrét alvázszámokat, megmondom melyikbe mennyi. De úgyi
s MAX
-ig kell tölteni.....
s-max -ig?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #375 Dátum:
2019.05.21 kedd, 12:07:32 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.21 kedd, 11:50:31
Mi ebben a furcsa?
Más motor, más kivitel.....más mennyiség.
Nem minden -látszólag ugyanolyan motorral szerelt- típusban azonos formájú/méretű minden alkatrész, így pl. más méretű hűtőfolyadék csövezés miatt máris változik a mennyiség.
Ha adsz konkrét alvázszámokat, megmondom melyikbe mennyi. De úgyis MAX-ig kell tölteni.....
és ha bármelyiket nézzük, akkor is 8 egész litert kell venni.
Felettébb furcsa...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #376 Dátum:
2019.05.21 kedd, 12:07:59 »
Idézetet írta: Domi - 2019.05.21 kedd, 12:03:09
s-max -ig?
Mindenképpen.
Elkezded önteni egy B-Max -nál......aztán folyatatod a C-Max-nál, majd abbahagyod az S-Max -nál.
Ha közben ráöntesz Minden-ra is, nem probléma csak változni fog a mennyiség a(z S-)MAX -ig.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #377 Dátum:
2019.05.21 kedd, 12:10:08 »
Idézetet írta: alf® - 2019.05.21 kedd, 12:07:32
és ha bármelyiket nézzük, akkor is 8 egész litert kell venni.
Felettébb furcsa...
Vagyis 4 litert.
Mivel 50:50 Superplus és csapvíz. (mutatja az ábra a flakonon)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #378 Dátum:
2019.05.21 kedd, 12:12:29 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.21 kedd, 12:10:08
Vagyis 4 litert.
Mivel 50:50 Superplus és csapvíz. (mutatja az ábra a flakonon)
Ok.Ez így már még inkább furcsábbá teszi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #379 Dátum:
2019.05.21 kedd, 12:15:28 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.21 kedd, 11:50:31
Mi ebben a furcsa?
Más motor, más kivitel.....más mennyiség.
Nem minden -látszólag ugyanolyan motorral szerelt- típusban azonos formájú/méretű minden alkatrész, így pl. más méretű hűtőfolyadék csövezés miatt máris változik a mennyiség.
Ha adsz konkrét alvázszámokat, megmondom melyikbe mennyi. De úgyis MAX-ig kell tölteni.....
akkor a 150 és a 180 lóerős 2.0 tdci motor más?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #380 Dátum:
2019.05.21 kedd, 12:25:15 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.05.21 kedd, 12:15:28
akkor a 150 és a 180 lóerős 2.0 tdci motor más?
off: és mk4 fronton mi a helyzet vajon?
ott is valaki azt mondja, hogy ugyanaz, csak sw más. a másik tábor szerint pedig más
(én még nem jártam utána)
érdemes lenne összehasonlítani mk4 (s-max mk1) 140 és 163 lovas motorjait is, vajon az alkatrészek mennyire térnek el
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #381 Dátum:
2019.05.21 kedd, 12:26:03 »
Idézetet írta: G_B - 2019.05.21 kedd, 12:25:15
off: és mk4 fronton mi a helyzet vajon?
ott is valaki azt mondja, hogy ugyanaz, csak sw más. a másik tábor szerint pedig más
(én még nem jártam utána)
érdemes lenne összehasonlítani mk4 (s-max mk1) 140 és 163 lovas motorjait is, vajon az alkatrészek mennyire térnek el
Akkor húzzál át az mk4 szekcióba...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #382 Dátum:
2019.05.21 kedd, 12:27:50 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.05.21 kedd, 12:26:03
Akkor húzzál át az mk4 szekcióba...
a válasz jöhet oda
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #383 Dátum:
2019.05.21 kedd, 12:30:44 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.05.21 kedd, 12:15:28
akkor a 150 és a 180 lóerős 2.0 tdci motor más?
A motorblokk nem tudom, valamiben lehet. De a motor felszerelései, bekötése lehet....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #384 Dátum:
2019.05.21 kedd, 12:33:21 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.21 kedd, 12:30:44
A motorblokk nem tudom, valamiben lehet. De a motor felszerelései, bekötése lehet....
Köszönjük. Kicsit sok lett a lehet, meg a nem tudom...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #385 Dátum:
2019.05.21 kedd, 12:37:44 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.05.21 kedd, 12:33:21
Köszönjük. Kicsit sok lett a lehet, meg a nem tudom...
Mivel nem én készítettem, terveztem, gyártottam.....nem tudhatom a különbségeket, azonosságokat.
Korábban írtam, hogy adj konkrét alvázszámokat és megmondom mi és miben különbözik ill. azonos.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.21 kedd, 12:39:27 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #386 Dátum:
2019.05.21 kedd, 12:39:10 »
Idézetet írta: G_B - 2019.05.21 kedd, 12:25:15
off: és mk4 fronton mi a helyzet vajon?
ott is valaki azt mondja, hogy ugyanaz, csak sw más. a másik tábor szerint pedig más
(én még nem jártam utána)
érdemes lenne összehasonlítani mk4 (s-max mk1) 140 és 163 lovas motorjait is, vajon az alkatrészek mennyire térnek el
cikkszámra van eltérés
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #387 Dátum:
2019.05.21 kedd, 13:17:46 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.21 kedd, 12:37:44
Mivel nem én készítettem, terveztem, gyártottam.....nem tudhatom a különbségeket, azonosságokat.
Korábban írtam, hogy adj konkrét alvázszámokat és megmondom mi és miben különbözik ill. azonos.
Alf-é 180-as, az enyém 150-es. Az én alvázszámom megvan, Ald küldje át.
Köszcsi
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #388 Dátum:
2019.05.21 kedd, 13:53:56 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.05.21 kedd, 13:17:46
Alf-é 180-as, az enyém 150-es. Az én alvázszámom megvan, Ald küldje át.
Köszcsi
Ald-nak is 180-as?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #389 Dátum:
2019.05.21 kedd, 14:15:44 »
Idézetet írta: alf® - 2019.05.21 kedd, 13:53:56
Ald-nak is 180-as?
de nem a 150-ből
Bár neked a magasságod meg 150
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #390 Dátum:
2019.05.21 kedd, 15:26:02 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.05.21 kedd, 13:17:46
Alf-é 180-as, az enyém 150-es. Az én alvázszámom megvan, Ald küldje át.
Köszcsi
Milliméter?
Hm....
Te honnan tudod, mérted neki?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #391 Dátum:
2019.05.21 kedd, 15:28:37 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.21 kedd, 15:26:02
Milliméter?
Hm....
Te honnan tudod, mérted neki?
Ald-ét csak a Balogh tudhatja.Az enyém 180-as,ez biztos.Még mindig az autóról beszélek...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kelly
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #392 Dátum:
2019.07.18 csütörtök, 14:23:30 »
Sziasztok
Lassan csereérett lesz a Focusom, és szemezgetek a Mondeoval is. Jól gondolom, hogy ekkora kasznihoz felejtős az 1.5 dízel? Nem versenyezni akarok természetesen, de szeretném ha nem kellene a klímát ki kapcsolni egy előzésnél.
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #393 Dátum:
2019.07.18 csütörtök, 15:36:48 »
Idézetet írta: kelly - 2019.07.18 csütörtök, 14:23:30
Sziasztok
Lassan csereérett lesz a Focusom, és szemezgetek a Mondeoval is. Jól gondolom, hogy ekkora kasznihoz felejtős az 1.5 dízel? Nem versenyezni akarok természetesen, de szeretném ha nem kellene a klímát ki kapcsolni egy előzésnél.
Biztos vagy benne hogy van 1.5 dízel a Mondeóhoz?
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #394 Dátum:
2019.07.18 csütörtök, 19:16:30 »
Idézetet írta: Vectron - 2019.03.03 vasárnap, 18:36:25
Nekem 16“-os a téli kerék, a nyári 19“-es.
Csal a km óra, de csak számottevöen 60 km/h felett, a biztonság felé téved. Azaz többet mutat mint a valóság.
GPS 130, km óra 143. A Waze-n szoktam nézni, kontrollálni.
Milyen méretű a nyári illetve a téli abroncsod?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kelly
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #395 Dátum:
2019.07.18 csütörtök, 20:43:20 »
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.5_tdci_business_titanium-1ev_garancia-kamera-navigacio-14609883
Ez nem az pl?
Idézetet írta: titta - 2019.07.18 csütörtök, 15:36:48
Biztos vagy benne hogy van 1.5 dízel a Mondeóhoz?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #396 Dátum:
2019.07.18 csütörtök, 22:11:33 »
Idézetet írta: titta - 2019.07.18 csütörtök, 15:36:48
Biztos vagy benne hogy van 1.5 dízel a Mondeóhoz?
És tényleg létezik:
https://www.ford.hu/szemelyautok-szemelyszallitok/mondeo/felszereltsegek/teljesitmeny-es-hatekonysag
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #397 Dátum:
2019.07.18 csütörtök, 22:26:38 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.07.18 csütörtök, 22:11:33
És tényleg létezik:
https://www.ford.hu/szemelyautok-szemelyszallitok/mondeo/felszereltsegek/teljesitmeny-es-hatekonysag
Szerintem vmi nyugati downsizing. Ilyet még fókába sem vennék...
Olyan ez, mikor a nőci leveszi a d kosaras push-up-ot, azután kiderül, hogy még a b is kényelmes lenne...
És legalább 4 henger van benne?
PS: ha megveszed a Kékesen nem fogunk találkozni...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #398 Dátum:
2019.07.18 csütörtök, 22:40:38 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2019.07.18 csütörtök, 22:26:38
Szerintem vmi nyugati downsizing. Ilyet még fókába sem vennék...
Olyan ez, mikor a nőci leveszi a d kosaras push-up-ot, azután kiderül, hogy még a b is kényelmes lenne...
És legalább 4 henger van benne?
PS: ha megveszed a Kékesen nem fogunk találkozni...
Majd amikor az új mondeosmaxgalaxy SUV utódot árulják csak 3 henger 1.0 ecoboosttal, akkor visszasírod ezt az ezeröcsit
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #399 Dátum:
2019.07.18 csütörtök, 22:51:22 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.07.18 csütörtök, 22:40:38
Majd amikor az új mondeosmaxgalaxy SUV utódot árulják csak 3 henger 1.0 ecoboosttal, akkor visszasírod ezt az ezeröcsit
Én már mindent (IS) el tudok képzelni! Mikor is írtam, hogy éljen a 0.6i 2 henger, mint anno Zwickauban....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
16
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ