Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.25 csütörtök, 19:28:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 15   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 250667 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 10:13:53 »

TDCi motorok
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 18:49:20 »

TDCi motorok
Én arra leszek kiváncsimilyenek lesznek a diesel motorok a forgalomba kerülés után 1-2 évvel és milyen lesz a saját fejlesztésü motor a PEUGEOT nélkül.???Mert úgy írták először marad a régi diesel  motor.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 21:49:19 »

Én arra leszek kiváncsimilyenek lesznek a diesel motorok a forgalomba kerülés után 1-2 évvel és milyen lesz a saját fejlesztésü motor a PEUGEOT nélkül.???Mert úgy írták először marad a régi diesel  motor.

Melyik a saját fejlesztésű motor? Az 1,8? Mert a puma dízelek (2.0 és 2.2) is közös fejlesztés... a mai napig gyártják őket, és szerelik is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 21:54:13 »

Melyik a saját fejlesztésű motor? Az 1,8? Mert a puma dízelek (2.0 és 2.2) is közös fejlesztés... a mai napig gyártják őket, és szerelik is.
A láncos motornak semmi köze a psa-hoz. Csak a 4esbe szereltek psa motort..igaz annak meg semmi köze a fordhoz csak rámondják, hogy közös fejlesztés, de igazából nincs ezzel baj mert jó motor.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.08 kedd, 21:14:59 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2013.01.08 kedd, 00:08:10 »

Melyik a saját fejlesztésű motor? Az 1,8? Mert a puma dízelek (2.0 és 2.2) is közös fejlesztés... a mai napig gyártják őket, és szerelik is.
Mire kijön és eltellikaddig 3 év lesz saját fejlesztés így volt a cikkben.nem véletlenül mondom hidd el.tavaly már szét is váltak már önállóan fejleszt a FORD
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2013.01.12 szombat, 15:42:33 »

A láncos motornak semmi köze a psa-hoz. Csak a 4esbe szereltek psa motort..igaz annak meg semmi köze a fordhoz csak rámondják, hogy közös fejlesztés, de igazából nincs ezzel baj mert jó motor.

A láncos motor (puma) közös fejlesztés, és a mai napig szerelik a psa járműveibe. Hogy ki gyártja (ford v psa) ant nem tudom.
Lehet, hogy a ford legyárt x pumát, és cserébe kap x hdi motort.
Viszont, ha jól tudom, az 1997 ccm-s, psa dízelt a ford is gyártja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2016.10.08 szombat, 19:49:31 »

Hello , milyen motor a 2016 mondeo 5. 180 loeros diesel mitora?
A kereskedesben azt mondtak a ford teljesen uj motort rakott be, uj tervezes nem a regebbi tovabb fejlesztese. Van errol valalmi elerheto infotok ? A neten eddig nem talaltam semmit. Koszi!
Naplózva
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2016.10.08 szombat, 20:06:46 »

Hello , milyen motor a 2016 mondeo 5. 180 loeros diesel mitora?
A kereskedesben azt mondtak a ford teljesen uj motort rakott be, uj tervezes nem a regebbi tovabb fejlesztese. Van errol valalmi elerheto infotok ? A neten eddig nem talaltam semmit. Koszi!
Állítólag a PSA motort eldobták már(1.6 os dízel felett), és szinte biztos, hogy valami más, mert az én MK4es 2.0 tdci-m(DW10C) mellett az apám MK5 2.0 tdcije (igaz 150LE-s, de csak szoftver a különbség) olyan, mintha(valóban) 1 traktor lenne :S
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.08 szombat, 20:08:28 írta Bandy » Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 12:26:00 »

Hello , milyen motor a 2016 mondeo 5. 180 loeros diesel mitora?
A kereskedesben azt mondtak a ford teljesen uj motort rakott be, uj tervezes nem a regebbi tovabb fejlesztese. Van errol valalmi elerheto infotok ? A neten eddig nem talaltam semmit. Koszi!

Szerintem az ugyanúgy PSA motor.

http://www.peugeot-citroen-moteurs.fr/cache/docs_public/6666cd76f96956469e7be39d750cc7d9/155_fr-fr_fiche_publique.pdf
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 09:18:12 »


Egy régebbi cikk:
http://autopult.hu/gazdasag/szakit-a-ford-es-a-psa-konszern-nincs-tobbe-kozos-nagydizel.html
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 12:53:26 »


Igen, a kereskedesben is azt mondta az uriember, hogy nincs mar PSA motor, ez ujra FORD, es nem is a korabbi tovabb fejlesztese hanem uj koncepcio.Nem is europai, hanem az amcsi fusion - edge - tourneo hoz tervezett uj Middle-Size-Engine.

De egyebkent jo lett. Nem ertek egyet vele hogy traktor.sokkal csendesebb mint a PSA TDCI, a 4.es mondeoban levo 2.0-es TDCI 140LE-vel lenyegesen hangosabb. Hozzateszem annak van jellegzetes ford hangja, for dmotorok mindig is hangosabbak voltak mint pl VW motorok.
De ez a 5-s motor (180LE,2.0 diesel) egesz csendes. Hol vannak a regi szep idok amikor felreppentek a varjak a jegenyefakrol amikor a TDDI-vel bekanyarodtam az utcankba egy kicsike gazfroccsel...
400Nm nyomatek dupla (elosztott) kipufogo, de biztos hogy mas a karakterisztikaja mint a korabbinak, mert nagyon kiegyenlitetten gyorsul, ergo nincs az ulesbe pumpalas utana meg elengedes feeling, nagyon linearis.


 
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 15:13:52 »

Igen, a kereskedesben is azt mondta az uriember, hogy nincs mar PSA motor, ez ujra FORD, es nem is a korabbi tovabb fejlesztese hanem uj koncepcio.Nem is europai, hanem az amcsi fusion - edge - tourneo hoz tervezett uj Middle-Size-Engine.

De egyebkent jo lett. Nem ertek egyet vele hogy traktor.sokkal csendesebb mint a PSA TDCI, a 4.es mondeoban levo 2.0-es TDCI 140LE-vel lenyegesen hangosabb. Hozzateszem annak van jellegzetes ford hangja, for dmotorok mindig is hangosabbak voltak mint pl VW motorok.
De ez a 5-s motor (180LE,2.0 diesel) egesz csendes. Hol vannak a regi szep idok amikor felreppentek a varjak a jegenyefakrol amikor a TDDI-vel bekanyarodtam az utcankba egy kicsike gazfroccsel...
400Nm nyomatek dupla (elosztott) kipufogo, de biztos hogy mas a karakterisztikaja mint a korabbinak, mert nagyon kiegyenlitetten gyorsul, ergo nincs az ulesbe pumpalas utana meg elengedes feeling, nagyon linearis.


 

ööö, az usa nem éppen az a személyautósdízelpiac Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 16:22:10 »

Igen, a kereskedesben is azt mondta az uriember, hogy nincs mar PSA motor, ez ujra FORD, es nem is a korabbi tovabb fejlesztese hanem uj koncepcio.Nem is europai, hanem az amcsi fusion - edge - tourneo hoz tervezett uj Middle-Size-Engine.

De egyebkent jo lett. Nem ertek egyet vele hogy traktor.sokkal csendesebb mint a PSA TDCI, a 4.es mondeoban levo 2.0-es TDCI 140LE-vel lenyegesen hangosabb. Hozzateszem annak van jellegzetes ford hangja, for dmotorok mindig is hangosabbak voltak mint pl VW motorok.
De ez a 5-s motor (180LE,2.0 diesel) egesz csendes. Hol vannak a regi szep idok amikor felreppentek a varjak a jegenyefakrol amikor a TDDI-vel bekanyarodtam az utcankba egy kicsike gazfroccsel...
400Nm nyomatek dupla (elosztott) kipufogo, de biztos hogy mas a karakterisztikaja mint a korabbinak, mert nagyon kiegyenlitetten gyorsul, ergo nincs az ulesbe pumpalas utana meg elengedes feeling, nagyon linearis.
Na majd megpróbálok csinálni vmi összehasonlítós videót. Viszont ha a 180LE-s halk, akkor meg nem csak szoftver különbség lehet a 150Le-s meg közte. Vagy apáménak lehet vmi kehéje fél évesen. Bár most már 10ezer km fölött annyira nem is zavaró mint legelőször, mikor elvittem átvenni. Mintha klímával lehetne nagyon hallani, lehet ott van bal első kerék környékén?
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 17:26:35 »

Igen, a kereskedesben is azt mondta az uriember, hogy nincs mar PSA motor, ez ujra FORD, es nem is a korabbi tovabb fejlesztese hanem uj koncepcio.Nem is europai, hanem az amcsi fusion - edge - tourneo hoz tervezett uj Middle-Size-Engine.

De egyebkent jo lett. Nem ertek egyet vele hogy traktor.sokkal csendesebb mint a PSA TDCI, a 4.es mondeoban levo 2.0-es TDCI 140LE-vel lenyegesen hangosabb. Hozzateszem annak van jellegzetes ford hangja, for dmotorok mindig is hangosabbak voltak mint pl VW motorok.
De ez a 5-s motor (180LE,2.0 diesel) egesz csendes. Hol vannak a regi szep idok amikor felreppentek a varjak a jegenyefakrol amikor a TDDI-vel bekanyarodtam az utcankba egy kicsike gazfroccsel...
400Nm nyomatek dupla (elosztott) kipufogo, de biztos hogy mas a karakterisztikaja mint a korabbinak, mert nagyon kiegyenlitetten gyorsul, ergo nincs az ulesbe pumpalas utana meg elengedes feeling, nagyon linearis.


 


Gondolom még nem erről van szó.

http://www.fordmoczas.hu/Hirek/Reszletek/749/ford-ecoblue-dizelmotor
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 17:35:45 »

Én úgy tudom a haszongépjárművekbe eddig is ford fejlesztésű motor volt. Ha jól rémlik talán még a Ranger 2.2, 3.2 is az.

Ja csak ez nem volt kérdés, ok  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.10 hétfő, 17:39:30 írta Bandy » Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 18:52:23 »

Én úgy tudom a haszongépjárművekbe eddig is ford fejlesztésű motor volt. Ha jól rémlik talán még a Ranger 2.2, 3.2 is az.

Ja csak ez nem volt kérdés, ok  vigyor3
azokban a ford puma volt a 2.2dízel, sőt, pug/citroen teherautókban meg a 2.2hdi a ford motor
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2016.10.13 csütörtök, 23:06:40 »

Na majd megpróbálok csinálni vmi összehasonlítós videót. Viszont ha a 180LE-s halk, akkor meg nem csak szoftver különbség lehet a 150Le-s meg közte. Vagy apáménak lehet vmi kehéje fél évesen. Bár most már 10ezer km fölött annyira nem is zavaró mint legelőször, mikor elvittem átvenni. Mintha klímával lehetne nagyon hallani, lehet ott van bal első kerék környékén?

Egyetértek. Nekem is a 2.0L 140LE-s MKIV TDCi-m volt, most az MKV-ben a 2.0L 180LE-s van. Egyértelműen csendesebb kívül is, de belül sokkal, mivel a hangszigetelés sokkal jobb.
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2016.12.31 szombat, 12:59:10 »

Tudja valaki, hogy a T7MA motor dob hibát az egr dugózásra? Illetve, ha az egr után, szívócső előtt dugózom le az nem gond az egr szelepnek?

Szerk: Van hibakód.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.01 vasárnap, 11:57:47 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #18 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 22:14:17 »

http://bevezetem.eu/2016/06/15/tisztabb-takarekosabb-erosebb-es-nyomatekosabb-a-ford-ecoblue
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #19 Dátum: 2017.02.27 hétfő, 20:06:48 »

hú ennyi vakert.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 14:40:12 »

Lefialt a ménes!  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #21 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 15:00:07 »

Lefialt a ménes!  Cheesy

Akkor most mennyi az annyi?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 15:31:04 »

Akkor most mennyi az annyi?
"Állítólag 180"  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #23 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 15:57:34 »

"Állítólag 180"  Cheesy

Gondolom most még nem nagyon érzed a különbséget, legalábbis az elején ajánlott nem kihasználni a ménest. Mondták Neked is hogy 3000-nél ajánlott egy olajcsere? Mindenesetre én elvittem anno, lehet hülyeség, de többen állítják hogy nem árt.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #24 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 16:24:34 »

"Állítólag 180"  Cheesy

De kevesebbnek érződik, mint az mk4-es 1.8 tdci...  szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 18:16:07 »

Gondolom most még nem nagyon érzed a különbséget, legalábbis az elején ajánlott nem kihasználni a ménest. Mondták Neked is hogy 3000-nél ajánlott egy olajcsere? Mindenesetre én elvittem anno, lehet hülyeség, de többen állítják hogy nem árt.
Rákérdeztem direkt, nem is hallottak ilyenről.
Viszont 11 éve az MK III asomnál mondták, hogy 5e km után vigyem vissza, a Ford költségére olaj+olajszűrő cserélve lett.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 18:17:35 »

"Állítólag 180"  Cheesy
Fogyasztás, hogy alakul?
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 18:21:59 »

De kevesebbnek érződik, mint az mk4-es 1.8 tdci...  szomoru1
Á, nem! Megy ez, ha taposod! 2-3-4 pikk-pákk 150... a teszt folytatódik majd. 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 18:23:18 »

Fogyasztás, hogy alakul?

Ez most komoly? 350km van a kocsiba!  Cheesy  integet2
Megyek, beveszem inkább a szívgyógyszeremet!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 18:27:14 »

Ez most komoly? 350km van a kocsiba!  Cheesy  integet2
Megyek, beveszem inkább a szívgyógyszeremet!
Ok, majd írj, hogy alakul a következő tankolás utáni km számsor. Wink
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 21:23:50 »

Rákérdeztem direkt, nem is hallottak ilyenről.
Viszont 11 éve az MK III asomnál mondták, hogy 5e km után vigyem vissza, a Ford költségére olaj+olajszűrő cserélve lett.

Már nincs ilyen, első ajánlott olajcsere sem
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2017.03.23 csütörtök, 21:39:57 »

Gondolom most még nem nagyon érzed a különbséget, legalábbis az elején ajánlott nem kihasználni a ménest. Mondták Neked is hogy 3000-nél ajánlott egy olajcsere? Mindenesetre én elvittem anno, lehet hülyeség, de többen állítják hogy nem árt.
Itt azért 1 picit mást mondtak: a szervizperiodus 30ekm. Tehát minden második olajcsere ford, minden egyedik magánrendelés. 15ekm/olajcsere. Ez így rendeben lesz.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2017.03.29 szerda, 20:41:14 »

2.0 tdci/ 150 ló esetében: trend/biznic (vagyis 215-ös gumik esetén) v max= 210km/h. Tit esetén a 235-ös gumiknál ez már 225km/h.
De mi a helyzet 2.0tdci/180 ló esetén? Itt is a gumik a mérvadók? és leszabályoz az elektronika? 
PS: a volt golf7 kombi esetén (2.0 tdi/140ló) természetesen Németországban próbálva, az autó valóban nem ment többet 210nél.   
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33 Dátum: 2017.03.29 szerda, 20:49:50 »

2.0 tdci/ 150 ló esetében: trend/biznic (vagyis 215-ös gumik esetén) v max= 210km/h. Tit esetén a 235-ös gumiknál ez már 225km/h.
De mi a helyzet 2.0tdci/180 ló esetén? Itt is a gumik a mérvadók? és leszabályoz az elektronika? 
PS: a volt golf7 kombi esetén (2.0 tdi/140ló) természetesen Németországban próbálva, az autó valóban nem ment többet 210nél.   

Nem ilyen egyszerű. Minden indításkor ellenőrzi a gumiméretet. Azaz, ha felraksz 305-ös gumikat, akkor 295 lesz a végsebessége.

 taps eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2017.03.29 szerda, 20:58:51 »

Nem ilyen egyszerű. Minden indításkor ellenőrzi a gumiméretet. Azaz, ha felraksz 305-ös gumikat, akkor 295 lesz a végsebessége.

 taps eplus2 hehe
Tudtam, hogy mindig számíthatok Rád!  taps taps
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:08:20 »

Tudtam, hogy mindig számíthatok Rád!  taps taps

Qva jó autót vettél, de azért ennyire nem okos. Elvileg a kulcsokhoz lehet beállítani sebességkorlátozást. Kérdés hogy neked mykeyes rendszered van-e. De ezt a menüben be tudod állítani.

Meg egyébként is, nem fog az menni 210-el.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:13:03 »

Qva jó autót vettél, de azért ennyire nem okos. Elvileg a kulcsokhoz lehet beállítani sebességkorlátozást. Kérdés hogy neked mykeyes rendszered van-e. De ezt a menüben be tudod állítani.

Meg egyébként is, nem fog az menni 210-el.
Szvsz: olyan ez kb, mint az új smaxitok. Ott mi a helyzet?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #37 Dátum: 2017.03.29 szerda, 21:19:05 »

Szvsz: olyan ez kb, mint az új smaxitok. Ott mi a helyzet?

Még vegre nem lett tesztelve, de az gyárilag 18-as felnikkel jött. Illetve egyik kulcshoz sem állítottam sebességkorlátozást.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2017.03.29 szerda, 22:04:51 »

Még vegre nem lett tesztelve, de az gyárilag 18-as felnikkel jött. Illetve egyik kulcshoz sem állítottam sebességkorlátozást.
Értem én, de hogy is van ez hivatalosan, ajánlat szerint? A 150ló/215 és 235ös gumi esetén van a 210/225km/h sebesség.
De mi van a gyári 180 ló esetén?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 21:10:31 »

Itt azért 1 picit mást mondtak: a szervizperiodus 30ekm. Tehát minden második olajcsere ford, minden egyedik magánrendelés. 15ekm/olajcsere. Ez így rendeben lesz.
Nem tudom, gratuláltam e már az új verdához, de ha még nem, akkor most gratula!

Nem szeretnék okoskodni, vagy valami hasonló. De. Én 5000 km-nél lecseréltettem az olajat-olajszűrőt. Mert ajánlott. És nem csak a fordnál. Aki ennek az ellenkezőjét állítja, az egész egyszerűen hülye. Jelenleg még nem tart ott a technológia, hogy úgy gyártsanak le egy motort, hogy az már eleve össze legyen kopva. Nem véletlen, hogy egyes luxusmárkáknál már a gyárban bejáratják a motorokat.

Amíg az Ivanicshoz jártam, volt olajcsere akció, 8 Ft/ccm És az elvégzett munka fel lett vezetve a digitális szervizkönyvbe. Ennél olcsóbban lehet, hogy meg lehet oldani egy olajcserét maszekban, de vajon megéri egy 10 millás autónál?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 21:23:14 »

Nem tudom, gratuláltam e már az új verdához, de ha még nem, akkor most gratula!

Nem szeretnék okoskodni, vagy valami hasonló. De. Én 5000 km-nél lecseréltettem az olajat-olajszűrőt. Mert ajánlott. És nem csak a fordnál. Aki ennek az ellenkezőjét állítja, az egész egyszerűen hülye. Jelenleg még nem tart ott a technológia, hogy úgy gyártsanak le egy motort, hogy az már eleve össze legyen kopva. Nem véletlen, hogy egyes luxusmárkáknál már a gyárban bejáratják a motorokat.

Amíg az Ivanicshoz jártam, volt olajcsere akció, 8 Ft/ccm És az elvégzett munka fel lett vezetve a digitális szervizkönyvbe. Ennél olcsóbban lehet, hogy meg lehet oldani egy olajcserét maszekban, de vajon megéri egy 10 millás autónál?
Ártani biztosan nem árt. Megkérdezem majd Józsit. Ha mondja, cserélem. Ha nem, akkor majd 15ekmnél.
Hogy megéri-e? Szerintem biztosan! Mondjuk a garanciát nem befolyásolja. Ott az előírás 30ekm vagy évente.
Amúgy minden ugyanaz, csak a hely más és fele költség és fele idő.
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2017.03.30 csütörtök, 21:43:35 »

Ártani biztosan nem árt. Megkérdezem majd Józsit. Ha mondja, cserélem. Ha nem, akkor majd 15ekmnél.
Hogy megéri-e? Szerintem biztosan! Mondjuk a garanciát nem befolyásolja. Ott az előírás 30ekm vagy évente.
Amúgy minden ugyanaz, csak a hely más és fele költség és fele idő.
 

A tiéd, a te döntésed Smiley Én lecseréltettem, és nyugodt a lelkiismeretem Smiley
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 18:41:58 »

Fogyasztás, hogy alakul?

Ma +volt az első tankolás: 751 km/52 lityi durván. Mikor teletankoltam, már 950km megtehetőt mutatott. Pedig még az automata leállítást is kikapcsolom mindig. Nekem ne indítgasson itt újra...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 22:58:54 »

... Nekem ne indítgasson itt újra...
Miért is?
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 23:01:43 »

Miért is?
egy tempos pályázás után begurulva egy lehajtón egy lámpához, nem túl egészséges neki, ha lelövi magát
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #45 Dátum: 2017.04.04 kedd, 07:46:06 »

Teljes mértékben igazad van! Még mindig itt tart a program, hogy fontosabb megtakarítás a fél dl gázolaj, mint a megbízhatóság, tartósság? Most megtakarítás, de mennyi környezet szennyezés lesz, ha hamarabb kell alkatrészt cserélni. Mindegy, a profit a lényeg!  levele
 beka3
egy tempos pályázás után begurulva egy lehajtón egy lámpához, nem túl egészséges neki, ha lelövi magát
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46 Dátum: 2017.04.04 kedd, 07:53:06 »

Teljes mértékben igazad van! Még mindig itt tart a program, hogy fontosabb megtakarítás a fél dl gázolaj, mint a megbízhatóság, tartósság? Most megtakarítás, de mennyi környezet szennyezés lesz, ha hamarabb kell alkatrészt cserélni. Mindegy, a profit a lényeg!  levele
 beka3


Azért a start-stop rendszereknek vannak feltételei. Sok mindent figyelembe vesz, mielőtt "beavatkozik". Az sem kizárt, hogy figyeli a hőmérsékleteket és nem állítja le ha magas. De a user ugye bármikor le tudja állítani! Autópálya, pihenő....

Nem kell hamarabb alkatrészt cserélni, mert egy ilyen rendszernél "izmosabb" a generátor, akku, önindító ellenben jóval drágább is!  vigyor3

Csakis a káros anyag kibocsájtás a fő csapásvonal, amiért és amivel lehet kampányolni mellette.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #47 Dátum: 2017.04.04 kedd, 08:36:06 »

egy tempos pályázás után begurulva egy lehajtón egy lámpához, nem túl egészséges neki, ha lelövi magát

Nem egy NASA program, de ennyit még ez is tud bőven, hogy nem akármikor kapcsolja le a motort.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2017.04.04 kedd, 23:37:14 »

egy tempos pályázás után begurulva egy lehajtón egy lámpához, nem túl egészséges neki, ha lelövi magát

Megint csak ledöbbenek  falbav, hogy egyesek okosabbnak tartják magukat, mint egy komplett gyári fejlesztőcsapat.  gun Gondolod, hogy ennyire hülye a Fordnál mindenki, hogy ilyen dolgokra nem gondolnak? Tapasztalatból beszélek: látom, hogy milyen sok esetben nem állítja le a motort a vezérlés, pedig vmiért megállok.
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #49 Dátum: 2017.04.05 szerda, 17:44:21 »

Hát jó Neked, hogy Te még nem találkoztál hülyeséggel!  nyes
 beka3
Megint csak ledöbbenek  falbav, hogy egyesek okosabbnak tartják magukat, mint egy komplett gyári fejlesztőcsapat.  gun Gondolod, hogy ennyire hülye a Fordnál mindenki, hogy ilyen dolgokra nem gondolnak? Tapasztalatból beszélek: látom, hogy milyen sok esetben nem állítja le a motort a vezérlés, pedig vmiért megállok.
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 15   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.