Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.28 csütörtök, 17:59:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 248161 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #350 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 22:02:22 »

Most akkor szerintetek felrakhatom a régi 205/55 R16 -ot az újra?
 wave
a 205/55 szerintem messze van a 215/60-tól. én ledobnám róla. biztosan buksz rajta, de könnyen el tudod adni.
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Laca76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2019.03.13 szerda, 12:45:28 »

Köszi a válaszokat worship

Szerintem nem játszok vele .Az új gyári méretet fogom rárakni.A régit valahogy csak eladom.

Üdv.
Naplózva
Atomprof
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


« Új hozzászólás #352 Dátum: 2019.03.22 péntek, 10:02:01 »

Sziasztok!

Tudnátok mondani nekem egy oldalt, ahonnan meg tudnám venni a 2016-os mondeohoz azt a programot és kábelt, amivel hibakódot tudok olvasni, mert mostanában szórakozik velem a motor, alapjáraton ugrál a fordulat 500-900-ig.

Esetleg honnan lehetne letölteni a progit hozzá?

Előre is köszönöm,
Atomprof
« Utoljára szerkesztve: 2019.03.22 péntek, 10:08:18 írta Atomprof » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #353 Dátum: 2019.03.22 péntek, 11:23:16 »

Sziasztok!

Tudnátok mondani nekem egy oldalt, ahonnan meg tudnám venni a 2016-os mondeohoz azt a programot és kábelt, amivel hibakódot tudok olvasni, mert mostanában szórakozik velem a motor, alapjáraton ugrál a fordulat 500-900-ig.

Esetleg honnan lehetne letölteni a progit hozzá?

Előre is köszönöm,
Atomprof
www.forscan.org
Aliexpress,ebay vagy Vagyokabajnoktól veszel 5ért teszteltet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2019.03.22 péntek, 12:04:20 »

Sziasztok!

Tudnátok mondani nekem egy oldalt, ahonnan meg tudnám venni a 2016-os mondeohoz azt a programot és kábelt, amivel hibakódot tudok olvasni, mert mostanában szórakozik velem a motor, alapjáraton ugrál a fordulat 500-900-ig.

Esetleg honnan lehetne letölteni a progit hozzá?

Előre is köszönöm,
Atomprof

Vagy esetleg elviszed a kocsit olyan helyre, ahol értenek is hozzá, főleg mivel garanciális is az autó. Egy hibakód sok esetben nem mond önmagában semmit egy hozzá nem értőnek Smiley
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #355 Dátum: 2019.03.22 péntek, 12:08:49 »

Vagy esetleg elviszed a kocsit olyan helyre, ahol értenek is hozzá, főleg mivel garanciális is az autó. Egy hibakód sok esetben nem mond önmagában semmit egy hozzá nem értőnek Smiley
annyi már sok esetben elég, hogy nem tudják (vagy kevésbé) megvezetni az embert.
Nem kell érteni, de egy hibakódot itt megkérdezni nem kerül semmibe.
Nagyon sok probléma orvosolható másként is, mint amit egy szerelő felvázol sok100ezerér'.
Példa.
Még a szervízben is hamarbb mondanak komplett dpf cserét akkor is, ha a nyomáskülönbség szenzort kell csak javítani egy 100ft-os gumicsővel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Atomprof
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


« Új hozzászólás #356 Dátum: 2019.03.22 péntek, 13:04:10 »

www.forscan.org
Aliexpress,ebay vagy Vagyokabajnoktól veszel 5ért teszteltet.

Köszönöm Alf.
Ki az a Vagyokabajnok? Írnék neki.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #357 Dátum: 2019.03.22 péntek, 13:11:22 »

Köszönöm Alf.
Ki az a Vagyokabajnok? Írnék neki.

http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=52016
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2019.03.22 péntek, 13:11:36 »

Köszönöm Alf.
Ki az a Vagyokabajnok? Írnék neki.

Egy tag itt a forumon: http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=52016
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2019.03.23 szombat, 22:31:58 »

Sziasztok!

Tudnátok mondani nekem egy oldalt, ahonnan meg tudnám venni a 2016-os mondeohoz azt a programot és kábelt, amivel hibakódot tudok olvasni, mert mostanában szórakozik velem a motor, alapjáraton ugrál a fordulat 500-900-ig.

Esetleg honnan lehetne letölteni a progit hozzá?

Előre is köszönöm,
Atomprof
Nekem ugyanez a problémám. Eddig kétszer fordult elő és az alacsony alapjárat miatt le is fulladt a motor. Valaki, valami, ötlet
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2019.03.24 vasárnap, 12:04:33 »

Nekem ugyanez a problémám. Eddig kétszer fordult elő és az alacsony alapjárat miatt le is fulladt a motor. Valaki, valami, ötlet
Km?
- hol tankolsz, mit?
Miota tart, mikor, mivel kezdödött?
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2019.03.24 vasárnap, 18:45:28 »

annyi már sok esetben elég, hogy nem tudják (vagy kevésbé) megvezetni az embert.
Nem kell érteni, de egy hibakódot itt megkérdezni nem kerül semmibe.
Nagyon sok probléma orvosolható másként is, mint amit egy szerelő felvázol sok100ezerér'.
Példa.
Még a szervízben is hamarbb mondanak komplett dpf cserét akkor is, ha a nyomáskülönbség szenzort kell csak javítani egy 100ft-os gumicsővel.

Egy hibakód sokféle hibát takarhat, és a sok "szakértő", aki rendelkezik pár ezer forintos kiolvasóval, drága mellékvágányokra futhat.
pl. hozzáértő tulaj kiolvasta, hogy alacsony a turbónyomás, kicseréltette sok pénzért a turbónyomás szabályzót, majd a turbót is újra, a hiba persze oldódott meg. Végül kiderült hogy egy pár ezer forintos csövet rágott el egy állat. Vagy nagynyomású szenzor "tartományon kívül" hibát jelzett, tulaj kicserélte a szenzort, már a pumpát is akarta, a végén persze az volt a gond hogy az egyik befecskendezőnek nagy volt a résolaj vesztesége. De lehetne hosszan sorolni. Persze arra jó, hogy ABS hibára ne akarja a szerelő kicseréltetni a lambdaszondát, de ha ennyire lehet megbízni az adott szerelőben, az már régen rossz. Azt is tudom, hogy sok ilyen szerelő van, de attól óvok mindenki hogy egy - főleg garanciális - pár éves autón a saját szakállára kezdjen el cserélgetni alkatrészeket. Inkább a szerelőt cserélje le Smiley
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #362 Dátum: 2019.03.24 vasárnap, 18:57:19 »

Egy hibakód sokféle hibát takarhat, és a sok "szakértő", aki rendelkezik pár ezer forintos kiolvasóval, drága mellékvágányokra futhat.
pl. hozzáértő tulaj kiolvasta, hogy alacsony a turbónyomás, kicseréltette sok pénzért a turbónyomás szabályzót, majd a turbót is újra, a hiba persze oldódott meg. Végül kiderült hogy egy pár ezer forintos csövet rágott el egy állat. Vagy nagynyomású szenzor "tartományon kívül" hibát jelzett, tulaj kicserélte a szenzort, már a pumpát is akarta, a végén persze az volt a gond hogy az egyik befecskendezőnek nagy volt a résolaj vesztesége. De lehetne hosszan sorolni. Persze arra jó, hogy ABS hibára ne akarja a szerelő kicseréltetni a lambdaszondát, de ha ennyire lehet megbízni az adott szerelőben, az már régen rossz. Azt is tudom, hogy sok ilyen szerelő van, de attól óvok mindenki hogy egy - főleg garanciális - pár éves autón a saját szakállára kezdjen el cserélgetni alkatrészeket. Inkább a szerelőt cserélje le Smiley
egy hibakódolvasóval még messzire nem lehet menni.De nélküle vakon tapogatózás van, és bizony nem mindenkinek van "házi szerelője".
Nem azt mondom, hogy mindenki álljon neki szegelni az autóját, de hamarabb kell hibakódolvasót venni, mint egy villáskulcs készletet az autóhoz.
És igen, ma már mindenkinek alap követelmény, hogy nem fizet egy hibakód kiolvassásért 2-3e ft ot, mert ugye mindenhol pénzért mondják meg még azt is.
A forscannel legalább nagyon nem lehet mellélőni. És nagyobb grimbuszt is nehéz vele csinálni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2019.03.24 vasárnap, 20:45:21 »

Km?
- hol tankolsz, mit?
Miota tart, mikor, mivel kezdödött?
1 - Hol itt hol ott tankolok, de mindig "prémiumot"
2 - Eddig kétszer jelentkezett a hiba. Először piros lámpánál leállt a motor, majd újra indítás után az alapjárat 550-800 között ugrált. Másodszor parkolásnál szintén leállt a motor, indít fordulatszám ugrál. Mindkét esetben üzem meleg motor /kb 50km után/ A két hiba kb. 10 napos eltéréssel jelentkezett. Azóta 2 hét eltelt és semmi gond.  2016 180LE /gyári/ Powershift. Torsque, Forscan semmilyen hibakódot nem ír!
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2019.03.24 vasárnap, 21:34:05 »

egy hibakódolvasóval még messzire nem lehet menni.De nélküle vakon tapogatózás van, és bizony nem mindenkinek van "házi szerelője".
Nem azt mondom, hogy mindenki álljon neki szegelni az autóját, de hamarabb kell hibakódolvasót venni, mint egy villáskulcs készletet az autóhoz.
És igen, ma már mindenkinek alap követelmény, hogy nem fizet egy hibakód kiolvassásért 2-3e ft ot, mert ugye mindenhol pénzért mondják meg még azt is.
A forscannel legalább nagyon nem lehet mellélőni. És nagyobb grimbuszt is nehéz vele csinálni.

Persze, nem azt mondom hogy gond ha van valakinek ilyen kiolvasója, hanem ha innentől kezdve szerelőnk képzeli magát Smiley Én azzal abszolút nem értek egyet, hogy valahol valaki azért fizet hogy kiolvassák a hibát, aztán eljön. Ez nem szakma a szerelő/szerviz részéről, ez csak simán pénzlehúzás, a probléma megoldása nélkül. Szerintem nem feltétlen megy többre egy kiolvasóval mint egy villáskulccsal, mert azokat legalább meg tudja csinálni, amire a villáskulcs való. Egy nem szakavatott tulaj ugyan mire megy egy hibakóddal? Talán nekiáll megbontani egy 2-3 éves autó nagynyomású rendszerét, ha túl alacsony rendszernyomást jelez a hibakód és mondjuk leáll a motor néha? Nyilván nem, max annyit tehet hogy szétnéz a motortérben hogy lát-e valahol fizikai sérülést, aztán elviszi oda, ahol értenek is hozzá, ha jót akar Wink Ott persze okoskodhat, hogy mit olvasott ki a 2eft-os kínai kiolvasóval, de úgyis azzal fogják kezdeni hogy kiolvassák a saját profi műszerükkel. Arról nem beszélve hogy sokszor hibakód sincs, mert mérési tartományon belül vannak az értékek, csak nem akkor amikor kéne.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #365 Dátum: 2019.03.24 vasárnap, 21:43:19 »

Persze, nem azt mondom hogy gond ha van valakinek ilyen kiolvasója, hanem ha innentől kezdve szerelőnk képzeli magát Smiley Én azzal abszolút nem értek egyet, hogy valahol valaki azért fizet hogy kiolvassák a hibát, aztán eljön. Ez nem szakma a szerelő/szerviz részéről, ez csak simán pénzlehúzás, a probléma megoldása nélkül. Szerintem nem feltétlen megy többre egy kiolvasóval mint egy villáskulccsal, mert azokat legalább meg tudja csinálni, amire a villáskulcs való. Egy nem szakavatott tulaj ugyan mire megy egy hibakóddal? Talán nekiáll megbontani egy 2-3 éves autó nagynyomású rendszerét, ha túl alacsony rendszernyomást jelez a hibakód és mondjuk leáll a motor néha? Nyilván nem, max annyit tehet hogy szétnéz a motortérben hogy lát-e valahol fizikai sérülést, aztán elviszi oda, ahol értenek is hozzá, ha jót akar Wink Ott persze okoskodhat, hogy mit olvasott ki a 2eft-os kínai kiolvasóval, de úgyis azzal fogják kezdeni hogy kiolvassák a saját profi műszerükkel. Arról nem beszélve hogy sokszor hibakód sincs, mert mérési tartományon belül vannak az értékek, csak nem akkor amikor kéne.
arra már épp elég, ha nem akarják hülyének nézni, mert esetleg itt megkapja a hibakódja megfejtését, és nem tudják a fél autó árát ráköltetni a szeretett autójára.
Én inkább racionalitásnak gondolom, ha van valakinek manapság egy mezei kínai hibakódolvasója aprópénzért.
Már nemsokkal tudnak kevesebbet,mint egy gyári eszköz.Ott egyébként sem tart az autós, hogy sw-t frissítsen a PCM-ben...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #366 Dátum: 2019.03.24 vasárnap, 21:45:51 »

Persze, nem azt mondom hogy gond ha van valakinek ilyen kiolvasója, hanem ha innentől kezdve szerelőnk képzeli magát Smiley Én azzal abszolút nem értek egyet, hogy valahol valaki azért fizet hogy kiolvassák a hibát, aztán eljön. Ez nem szakma a szerelő/szerviz részéről, ez csak simán pénzlehúzás, a probléma megoldása nélkül. Szerintem nem feltétlen megy többre egy kiolvasóval mint egy villáskulccsal, mert azokat legalább meg tudja csinálni, amire a villáskulcs való. Egy nem szakavatott tulaj ugyan mire megy egy hibakóddal? Talán nekiáll megbontani egy 2-3 éves autó nagynyomású rendszerét, ha túl alacsony rendszernyomást jelez a hibakód és mondjuk leáll a motor néha? Nyilván nem, max annyit tehet hogy szétnéz a motortérben hogy lát-e valahol fizikai sérülést, aztán elviszi oda, ahol értenek is hozzá, ha jót akar Wink Ott persze okoskodhat, hogy mit olvasott ki a 2eft-os kínai kiolvasóval, de úgyis azzal fogják kezdeni hogy kiolvassák a saját profi műszerükkel. Arról nem beszélve hogy sokszor hibakód sincs, mert mérési tartományon belül vannak az értékek, csak nem akkor amikor kéne.
...és ha csak a benzinesnél egy henger ha nem megy,mondjuk nem szedetik szét az autót egy teljes generálra veled, hanem a hibakód alapján kicseréled a gyujtótrafót, adott esetben.Pl... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Atomprof
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


« Új hozzászólás #367 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 00:01:46 »


Köszönöm a segítséget, már rendeltem is egyet. Látom kicsit elharapózott a téma kábel ügyben. Annyit hozzá tennék, hogy nem vagyok idióta, hogy én álljak neki szerelgetni a kocsit. Első sorban a kíváncsiság hajt és amit Alf leírt. A második, hogy nem vagyok Pesti és PowerFord csinálta meg a 150 LE kocsimat 180 LE-re. Most újra el kellene mennem visszaállítani a 150 LE-t, majd el a szervízbe, majd újra Pest, ha sikerült kitalálni, hogy mi a hiba. Ez fórum pedig azért is van szerintem, hogy ha találnék valamit, akkor itt megvitassuk, hátha valaki tud jó megoldást a problémára. Főleg amint látom nem én vagyok az egyetlen ezzel a gonddal. Én csak OMV üzemanyagot tankolok bele és 73 000 km van a kocsiban. Még annyit, hogy nem bízom a szakszervízben egy kicsit sem és a tempójuk is nagyon lassú. Pl.: 30 000-nél ki kellett cserélni a jobbos féltengelyt, mert szétment (anyaghiba). Ennek a cseréje 7 napot vett igénybe úgy, hogy az autómat vissza sem adták, ráadásul 8 órát vártam arra, hogy közöljék velem, hogy menjek haza ahogy tudok, mert a kocsit nem adják oda, csak ha kész. Na mindegy is. Bocs a hosszú monológért...
A lényeg, hogy Alf jól látja a dolgot, ami engem illet.

Köszönöm,
Atomprof
Naplózva
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 16:59:18 »

...és ha csak a benzinesnél egy henger ha nem megy,mondjuk nem szedetik szét az autót egy teljes generálra veled, hanem a hibakód alapján kicseréled a gyujtótrafót, adott esetben.Pl... Roll Eyes

Szomorú ez, hogy minden arra épül, hogy a tulaj ne legyen átverve. Kár, hogy vígan tudnak működni ezek a szervizek, és nem lehet társadalmilag összefogva elkerülni őket, aztán majd csődbe megy. Kicsit ez olyan, mintha mielőtt elmennél orvoshoz, azért egy saját kis kínai röntgen géppel megvizsgálnád magad, felrakod a fórumra a képeket, nehogy átverjen az orvos, és drágább kezelést írjon fel (már ha fizetős kezelésről beszélünk, más úgysincs). Sad
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 17:05:16 »

Annyit hozzá tennék, hogy nem vagyok idióta, hogy én álljak neki szerelgetni a kocsit.


Nem rólad beszéltem, ne vedd magadra. Csak én meg a másik oldalt (is) látom, van szerviz a családban, és hidd el, láttunk már sok cifrát. Igenis nekiállnak sokan maguk szerelni, komoly autókat is. De persze megértem az autó tulajokat is, lassan már nincs olyan szerviz, amelyikben meg lehetne bízni.
« Utoljára szerkesztve: 2019.03.25 hétfő, 21:55:20 írta podani » Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #370 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 20:12:53 »

Szomorú ez, hogy minden arra épül, hogy a tulaj ne legyen átverve. Kár, hogy vígan tudnak működni ezek a szervizek, és nem lehet társadalmilag összefogva elkerülni őket, aztán majd csődbe megy. Kicsit ez olyan, mintha mielőtt elmennél orvoshoz, azért egy saját kis kínai röntgen géppel megvizsgálnád magad, felrakod a fórumra a képeket, nehogy átverjen az orvos, és drágább kezelést írjon fel (már ha fizetős kezelésről beszélünk, más úgysincs). Sad
igen, szomorú.De gondolj bele.A nagyszámok törvénye.Sok autó van, és sokan nem értenek hozzá.Annyira, hogy ez már akkor látszik rajtuk, amikor a kapuban kiszállnak az autójukból.Már akkor ott csicsereg a kisördög a fülében a csibész vállalkozónak, hogy ezt most legombolom vagy 3 kilóra egy 10e ft-os alkatrész cserével.És a delikvens még annak is örülni fog, mert az "neki" még szinte aprópénz,zsebből rendezi.

És akkor ott a másik oldal, aki nem azért dolgozik keményen, hogy a csibész szerelő lehúzza, de annyi esze van, hogy előbb itt vagy ilyen helyen kérdezzen,tájékozódjon.Na ezek vesznek maguknak kínai "röntgengépet" a te szavaiddal élve.És ez rendben is van így. Tulzásokba esni már más kérdés.
Nem hiszem, hogy önjelölt autószerelő akarna lenni mindenki egy kínai elm327 klónnal...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2019.03.26 kedd, 07:34:46 »

Nem hiszem, hogy önjelölt autószerelő akarna lenni mindenki egy kínai elm327 klónnal...

Úgy legyen Wink
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #372 Dátum: 2019.05.21 kedd, 09:50:23 »

Valaki nézze már meg a mondeo kézikönyvben, hogy a hűtőfolyadék feltöltési mennyiség mennyi...

S-max, galaxyban az alábbi furcsaságot találtam:

Motor hűtőfolyadékának feltöltési mennyisége.1, 2, 3.  120 LE és 150 LE – kézi sebességváltóval felszerelt gépkocsik.    7,3 L
Motor hűtőfolyadékának feltöltési mennyisége.1, 2, 3.  180 LE – kézi sebességváltóval felszerelt gépkocsik.    7,8 L
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #373 Dátum: 2019.05.21 kedd, 11:50:31 »

Valaki nézze már meg a mondeo kézikönyvben, hogy a hűtőfolyadék feltöltési mennyiség mennyi...

S-max, galaxyban az alábbi furcsaságot találtam:

Motor hűtőfolyadékának feltöltési mennyisége.1, 2, 3.  120 LE és 150 LE – kézi sebességváltóval felszerelt gépkocsik.    7,3 L
Motor hűtőfolyadékának feltöltési mennyisége.1, 2, 3.  180 LE – kézi sebességváltóval felszerelt gépkocsik.    7,8 L

Mi ebben a furcsa?
Más motor, más kivitel.....más mennyiség.
Nem minden -látszólag ugyanolyan motorral szerelt- típusban azonos formájú/méretű minden alkatrész, így pl. más méretű hűtőfolyadék csövezés miatt máris változik a mennyiség.

Ha adsz konkrét alvázszámokat, megmondom melyikbe mennyi. De úgyis MAX-ig kell tölteni..... vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2019.05.21 kedd, 12:03:09 »

Mi ebben a furcsa?
Más motor, más kivitel.....más mennyiség.
Nem minden -látszólag ugyanolyan motorral szerelt- típusban azonos formájú/méretű minden alkatrész, így pl. más méretű hűtőfolyadék csövezés miatt máris változik a mennyiség.

Ha adsz konkrét alvázszámokat, megmondom melyikbe mennyi. De úgyis MAX-ig kell tölteni..... vigyor3
s-max -ig?  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #375 Dátum: 2019.05.21 kedd, 12:07:32 »

Mi ebben a furcsa?
Más motor, más kivitel.....más mennyiség.
Nem minden -látszólag ugyanolyan motorral szerelt- típusban azonos formájú/méretű minden alkatrész, így pl. más méretű hűtőfolyadék csövezés miatt máris változik a mennyiség.

Ha adsz konkrét alvázszámokat, megmondom melyikbe mennyi. De úgyis MAX-ig kell tölteni..... vigyor3
és ha bármelyiket nézzük, akkor is 8 egész litert kell venni. nyes Felettébb furcsa... Roll Eyes hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #376 Dátum: 2019.05.21 kedd, 12:07:59 »

s-max -ig?  vigyor3

Mindenképpen.
Elkezded önteni egy B-Max -nál......aztán folyatatod a C-Max-nál, majd abbahagyod az S-Max -nál.
Ha közben ráöntesz Minden-ra is, nem probléma csak változni fog a mennyiség a(z S-)MAX -ig.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #377 Dátum: 2019.05.21 kedd, 12:10:08 »

és ha bármelyiket nézzük, akkor is 8 egész litert kell venni. nyes Felettébb furcsa... Roll Eyes hehe
Vagyis 4 litert. Roll Eyes

Mivel 50:50 Superplus és csapvíz. (mutatja az ábra a flakonon)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #378 Dátum: 2019.05.21 kedd, 12:12:29 »

Vagyis 4 litert. Roll Eyes

Mivel 50:50 Superplus és csapvíz. (mutatja az ábra a flakonon)
Ok.Ez így már még inkább furcsábbá teszi. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #379 Dátum: 2019.05.21 kedd, 12:15:28 »

Mi ebben a furcsa?
Más motor, más kivitel.....más mennyiség.
Nem minden -látszólag ugyanolyan motorral szerelt- típusban azonos formájú/méretű minden alkatrész, így pl. más méretű hűtőfolyadék csövezés miatt máris változik a mennyiség.

Ha adsz konkrét alvázszámokat, megmondom melyikbe mennyi. De úgyis MAX-ig kell tölteni..... vigyor3

akkor a 150 és a 180 lóerős 2.0 tdci motor más?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #380 Dátum: 2019.05.21 kedd, 12:25:15 »

akkor a 150 és a 180 lóerős 2.0 tdci motor más?
off: és mk4 fronton mi a helyzet vajon?
ott is valaki azt mondja, hogy ugyanaz, csak sw más. a másik tábor szerint pedig más
(én még nem jártam utána)
érdemes lenne összehasonlítani mk4 (s-max mk1) 140 és 163 lovas motorjait is, vajon az alkatrészek mennyire térnek el
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #381 Dátum: 2019.05.21 kedd, 12:26:03 »

off: és mk4 fronton mi a helyzet vajon?
ott is valaki azt mondja, hogy ugyanaz, csak sw más. a másik tábor szerint pedig más
(én még nem jártam utána)
érdemes lenne összehasonlítani mk4 (s-max mk1) 140 és 163 lovas motorjait is, vajon az alkatrészek mennyire térnek el

Akkor húzzál át az mk4 szekcióba...  hehe eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #382 Dátum: 2019.05.21 kedd, 12:27:50 »

Akkor húzzál át az mk4 szekcióba...  hehe eplus2
a válasz jöhet oda  Tongue
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #383 Dátum: 2019.05.21 kedd, 12:30:44 »

akkor a 150 és a 180 lóerős 2.0 tdci motor más?

A motorblokk nem tudom, valamiben lehet. De a motor felszerelései, bekötése lehet....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #384 Dátum: 2019.05.21 kedd, 12:33:21 »

A motorblokk nem tudom, valamiben lehet. De a motor felszerelései, bekötése lehet....

Köszönjük. Kicsit sok lett a lehet, meg a nem tudom...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #385 Dátum: 2019.05.21 kedd, 12:37:44 »

Köszönjük. Kicsit sok lett a lehet, meg a nem tudom...  eplus2

Mivel nem én készítettem, terveztem, gyártottam.....nem tudhatom a különbségeket, azonosságokat.

Korábban írtam, hogy adj konkrét alvázszámokat és megmondom mi és miben különbözik ill. azonos. Cool
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.21 kedd, 12:39:27 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2019.05.21 kedd, 12:39:10 »

off: és mk4 fronton mi a helyzet vajon?
ott is valaki azt mondja, hogy ugyanaz, csak sw más. a másik tábor szerint pedig más
(én még nem jártam utána)
érdemes lenne összehasonlítani mk4 (s-max mk1) 140 és 163 lovas motorjait is, vajon az alkatrészek mennyire térnek el
cikkszámra van eltérés
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #387 Dátum: 2019.05.21 kedd, 13:17:46 »

Mivel nem én készítettem, terveztem, gyártottam.....nem tudhatom a különbségeket, azonosságokat.

Korábban írtam, hogy adj konkrét alvázszámokat és megmondom mi és miben különbözik ill. azonos. Cool

Alf-é 180-as, az enyém 150-es. Az én alvázszámom megvan, Ald küldje át.

Köszcsi
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #388 Dátum: 2019.05.21 kedd, 13:53:56 »

Alf-é 180-as, az enyém 150-es. Az én alvázszámom megvan, Ald küldje át.

Köszcsi
Ald-nak is 180-as? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #389 Dátum: 2019.05.21 kedd, 14:15:44 »

Ald-nak is 180-as? hehe

de nem a 150-ből

Bár neked a magasságod meg 150  Cheesy
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #390 Dátum: 2019.05.21 kedd, 15:26:02 »

Alf-é 180-as, az enyém 150-es. Az én alvázszámom megvan, Ald küldje át.

Köszcsi

Milliméter?
Hm....
Te honnan tudod, mérted neki?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #391 Dátum: 2019.05.21 kedd, 15:28:37 »

Milliméter?
Hm....
Te honnan tudod, mérted neki?  hehe
Cheesy Ald-ét csak a Balogh tudhatja.Az enyém 180-as,ez biztos.Még mindig az autóról beszélek...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kelly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #392 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 14:23:30 »

Sziasztok

Lassan csereérett lesz a Focusom, és szemezgetek a Mondeoval is. Jól gondolom, hogy ekkora kasznihoz felejtős az 1.5 dízel? Nem versenyezni akarok természetesen, de szeretném ha nem kellene a klímát ki kapcsolni egy előzésnél.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #393 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 15:36:48 »

Sziasztok

Lassan csereérett lesz a Focusom, és szemezgetek a Mondeoval is. Jól gondolom, hogy ekkora kasznihoz felejtős az 1.5 dízel? Nem versenyezni akarok természetesen, de szeretném ha nem kellene a klímát ki kapcsolni egy előzésnél.

Biztos vagy benne hogy van 1.5 dízel a Mondeóhoz?Huh?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 19:16:30 »

Nekem 16“-os a téli kerék, a nyári 19“-es.
Csal a km óra, de csak számottevöen 60 km/h felett, a biztonság felé téved. Azaz többet mutat mint a valóság.
GPS 130, km óra 143.  A Waze-n szoktam nézni, kontrollálni.
Milyen méretű a nyári illetve a téli abroncsod?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kelly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #395 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 20:43:20 »

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.5_tdci_business_titanium-1ev_garancia-kamera-navigacio-14609883

Ez nem az pl?



Biztos vagy benne hogy van 1.5 dízel a Mondeóhoz?Huh?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #396 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 22:11:33 »

Biztos vagy benne hogy van 1.5 dízel a Mondeóhoz?Huh?

És tényleg létezik:
https://www.ford.hu/szemelyautok-szemelyszallitok/mondeo/felszereltsegek/teljesitmeny-es-hatekonysag
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 22:26:38 »

Szerintem vmi nyugati downsizing. Ilyet még fókába sem vennék...
Olyan ez, mikor a nőci leveszi a d kosaras push-up-ot, azután kiderül, hogy még a b is kényelmes lenne...  Grin Grin
És legalább 4 henger van benne?  Cheesy Cheesy Cheesy
PS: ha megveszed a Kékesen nem fogunk találkozni...  integet2 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 22:40:38 »

Szerintem vmi nyugati downsizing. Ilyet még fókába sem vennék...
Olyan ez, mikor a nőci leveszi a d kosaras push-up-ot, azután kiderül, hogy még a b is kényelmes lenne...  Grin Grin
És legalább 4 henger van benne?  Cheesy Cheesy Cheesy
PS: ha megveszed a Kékesen nem fogunk találkozni...  integet2 

Majd amikor az új mondeosmaxgalaxy SUV utódot árulják csak 3 henger 1.0 ecoboosttal, akkor visszasírod ezt az ezeröcsit Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 22:51:22 »

Majd amikor az új mondeosmaxgalaxy SUV utódot árulják csak 3 henger 1.0 ecoboosttal, akkor visszasírod ezt az ezeröcsit Cheesy
Én már mindent (IS) el tudok képzelni! Mikor is írtam, hogy éljen a 0.6i 2 henger, mint anno Zwickauban....
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.