Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 07:55:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 16   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 292440 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #200 Dátum: 2018.03.06 kedd, 17:22:19 »

Ma nem volt malacfarok. Nem is volt olyan hideg... Nem is indult 1ből...  Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #201 Dátum: 2018.03.06 kedd, 19:45:56 »

Ma nem volt malacfarok. Nem is volt olyan hideg... Nem is indult 1ből...  Grin

Bebaszcsiztál?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #202 Dátum: 2018.03.06 kedd, 21:04:24 »

Bebaszcsiztál?  eplus2
Nem, de igény már lenne rá!  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #203 Dátum: 2018.03.12 hétfő, 14:56:15 »

Vki kérdezte korábban.
Nos, 7,5 hónap és 21e km után ezeket tudom elmondani a motor/dinamika kapcsán:
https://www.google.hu/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.autoaddikt.hu/teszt-ford-mondeo-2-0-tdci-biturbo-powershift-st-line-sportos-szellemiseggel-felruhazott-csaladbarat-kombi/amp/&ved=2ahUKEwidgpbo9ebZAhVBzaQKHZRABwkQFjAOegQIBRAB&usg=AOvVaw1jkG8k2_2N001k4kA1YVZM&ampcf=1
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2018.03.12 hétfő, 19:23:52 »


Ez az ST Line-s bőrülés hitványronda így a cikk képei alapján  szomoru1
Ha már ST, meg 4 kerék, igazán lehetne benne egy V6...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #205 Dátum: 2018.03.14 szerda, 08:08:10 »

Ez az ST Line-s bőrülés hitványronda így a cikk képei alapján  szomoru1
Ha már ST, meg 4 kerék, igazán lehetne benne egy V6...
Nekem bejön ez az ülés, a piros cérna verzióval. Akik látták azoknak is, idáig.
AWD nekem nincs, az a 180 pacis verzióval rendelhetö, a Duplaturbo s mocival nem elérhetö, erre nem tudott senki idáig válaszolni, h miért.
V6? Nem is tudom h hiányzik e ekkora teljesitményhez?(210 lo)
Menetdinamikában meggyözö, tegnap az M1 esen a torlodás ok után kilötte magát, a hátulról addig tolók lemaradtak szépen. 160-180 ig elég intenziv a gyorsulás.
Ezt a karosszériát megfelelöen mozgatja.
Ehhez képest az üzemanyag fogyasztása -nekem- szerénynek hat.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #206 Dátum: 2018.03.14 szerda, 10:57:57 »

Nekem bejön ez az ülés, a piros cérna verzióval. Akik látták azoknak is, idáig.
AWD nekem nincs, az a 180 pacis verzióval rendelhetö, a Duplaturbo s mocival nem elérhetö, erre nem tudott senki idáig válaszolni, h miért.
V6? Nem is tudom h hiányzik e ekkora teljesitményhez?(210 lo)
Menetdinamikában meggyözö, tegnap az M1 esen a torlodás ok után kilötte magát, a hátulról addig tolók lemaradtak szépen. 160-180 ig elég intenziv a gyorsulás.
Ezt a karosszériát megfelelöen mozgatja.
Ehhez képest az üzemanyag fogyasztása -nekem- szerénynek hat.
Ez számszerűen mit jelent?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #207 Dátum: 2018.03.14 szerda, 11:52:38 »

Ez számszerűen mit jelent?
Épp tegnap fotóztam(nem tudja vki hogyan tudom beszurni a képet telorol közvetlenül?) Királyhida-Györ autópályán, 111km/h 4,4L/100 km.
A nagy átlagom 6,7L, és ebben benne a többnyire sietös tempo.
Nem akarok abba belelépni hogy a Tankstelle re üzemanyagot járunk leadni, de eddig döfi.
62,5 L es a tank, tegnap kocsikáztam Györ-Salgótarjánt a Duna bal partján Komáromtól, volt hogy a megtett/megtehetö táv így nézett ki:
286/914, azaz ca 1200 km.
Hazafelé Tarjánból a 21/M3/Bp/M1 en siettem(2h 20p) az mindent “elrontott“ 5,4 L/100 km lett a nap végére a történet.

Irják többen h V6...
Magánvéleményem, hogy nem ennek a kocsinak hiányzik, hanem a leendö tulajnak.
Gondolom a 180 pacis motorral felszerelt sem poroszkálásra elég csak, de ez a biturbo oda...rendesen.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #208 Dátum: 2018.03.14 szerda, 12:39:21 »

Épp tegnap fotóztam(nem tudja vki hogyan tudom beszurni a képet telorol közvetlenül?) Királyhida-Györ autópályán, 111km/h 4,4L/100 km.
A nagy átlagom 6,7L, és ebben benne a többnyire sietös tempo.
Nem akarok abba belelépni hogy a Tankstelle re üzemanyagot járunk leadni, de eddig döfi.
62,5 L es a tank, tegnap kocsikáztam Györ-Salgótarjánt a Duna bal partján Komáromtól, volt hogy a megtett/megtehetö táv így nézett ki:
286/914, azaz ca 1200 km.
Hazafelé Tarjánból a 21/M3/Bp/M1 en siettem(2h 20p) az mindent “elrontott“ 5,4 L/100 km lett a nap végére a történet.

Irják többen h V6...
Magánvéleményem, hogy nem ennek a kocsinak hiányzik, hanem a leendö tulajnak.
Gondolom a 180 pacis motorral felszerelt sem poroszkálásra elég csak, de ez a biturbo oda...rendesen.
Ezek kijelzett, vagy számolt értékek? Ha kijelzett, akkor az mennyire pontos? Amúgy ez a 6l körüli érték tényleg nem rossz. Ha városban is döcögsz vele, akkor a 6,7 is simán jó.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #209 Dátum: 2018.03.14 szerda, 13:50:57 »

Ezek kijelzett, vagy számolt értékek? Ha kijelzett, akkor az mennyire pontos? Amúgy ez a 6l körüli érték tényleg nem rossz. Ha városban is döcögsz vele, akkor a 6,7 is simán jó.
én azért elcserélném 1 hónapra az smaxit,tesztelni azt a fogyasztást... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2018.03.14 szerda, 15:32:00 »

én azért elcserélném 1 hónapra az smaxit,tesztelni azt a fogyasztást... eplus2
Egy tesztvezetést felajánlok Cool
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #211 Dátum: 2018.03.14 szerda, 15:37:38 »

Egy tesztvezetést felajánlok Cool
alf-nak 70km egy tank, szóval csak óvatosan ezzel a felajánlással  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #212 Dátum: 2018.03.14 szerda, 15:39:32 »

Ezek kijelzett, vagy számolt értékek? Ha kijelzett, akkor az mennyire pontos? Amúgy ez a 6l körüli érték tényleg nem rossz. Ha városban is döcögsz vele, akkor a 6,7 is simán jó.
Érdekes, mert a Tankolassal ellenörizve 1-1,5% az eltérés mint amit a fedcomp jelez. Söt, a máskor közröhej gyári értékekkel is partiban van.
De nagyságrendileg egal.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #213 Dátum: 2018.03.14 szerda, 16:08:17 »

alf-nak 70km egy tank, szóval csak óvatosan ezzel a felajánlással  vigyor3
Problem Solved, by Zacci nyes

Igaz ez esetben köszönö viszonyba se lesz a gyári értékekkel cserébe nagyon hamar megérkezünk. taps
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2018.03.14 szerda, 17:28:57 »

Épp tegnap fotóztam(nem tudja vki hogyan tudom beszurni a képet telorol közvetlenül?) Királyhida-Györ autópályán, 111km/h 4,4L/100 km....
Akkor én amellett, hogy parkolni sem tudok, még takarékosan vezetni sem. Nálam a nagyátlag 800km/50 lityi (néha 900ra tankolok 57-58 lityit). Persze mutat a kijelző nekem is 4...5 lityi körüli értékeket. Amúgy a 210 ló/6,7 lityi jó fogyasztás.
Oktánszámos ezt mennyivel is abszolválná? 10...12 lityi?  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #215 Dátum: 2018.03.14 szerda, 17:33:38 »

alf-nak 70km egy tank, szóval csak óvatosan ezzel a felajánlással  vigyor3
Cheesy litert akartál írni. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
totga@
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2018.03.15 csütörtök, 12:17:37 »

A linkelt tesztben olvasott fogyasztáson meglepődtem. Nekem a 9000km alatt a szalontól idáig 6,7 a nagy átlag, elsősorban városban. 4,4et nem is láttam soha kiírva, és kézzel számolva is nagyjából ennyire jön ki minden tankolás. Mit csinálok rosszul?! szomoru1
Naplózva

MK5 2017 5dr Titanium 2.0 TDCi biturbo DC6
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #217 Dátum: 2018.03.15 csütörtök, 15:21:23 »

A linkelt tesztben olvasott fogyasztáson meglepődtem. Nekem a 9000km alatt a szalontól idáig 6,7 a nagy átlag, elsősorban városban. 4,4et nem is láttam soha kiírva, és kézzel számolva is nagyjából ennyire jön ki minden tankolás. Mit csinálok rosszul?! szomoru1
Dominak küldtem képet, hátha fel tudja ide tenni.

Annyi, h a  nyári 19 es kerékkel picit több az étvágy, de vmit vmiért ugye.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #218 Dátum: 2018.03.15 csütörtök, 16:31:37 »

Dominak küldtem képet, hátha fel tudja ide tenni.

Annyi, h a  nyári 19 es kerékkel picit több az étvágy, de vmit vmiért ugye.

feltöltöd a képet erre  http://www.***/   és a linket bemásolod a hszbe.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #219 Dátum: 2018.03.21 szerda, 00:37:07 »

A linkelt tesztben olvasott fogyasztáson meglepődtem. Nekem a 9000km alatt a szalontól idáig 6,7 a nagy átlag, elsősorban városban. 4,4et nem is láttam soha kiírva, és kézzel számolva is nagyjából ennyire jön ki minden tankolás. Mit csinálok rosszul?! szomoru1

Én sem láttam de még 5-öt se soha. Mondjuk én nem koplalni megyek az étterembe SmileySmiley.
HA egyszer találkoznánk velük egy hosszabb autópálya szakaszon akkor szerintem el tudnánk lesni az economy technikát Smiley.
Jó pap holtig Smiley

Nekem 10-11-et eszik. 160-220 tartományban, gyorsításokkal fékezésekkel, élvezetes dinamikus haladással.  Autópályán 120 tempomattal nem merek menni mert az életveszélyes. (elalszom az unalomtól)
Városban napi 20-30 km-nél szintén 10-11 liter.

1x már fogyasztott autópályán 8.5-t de akkor a párom vezetett.

Komolyan kíváncsi vagyok  hogyan lehet ezekkel  több mint 1800Kg-os autókkal ilyen jó fogyasztási eredményeket produkálni.
Isti-bizi ellesem ha megmutatjátok. De csak ha nem uncsi úgy a vezetés SmileySmileySmiley


Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #220 Dátum: 2018.03.21 szerda, 06:04:58 »

Én sem láttam de még 5-öt se soha. Mondjuk én nem koplalni megyek az étterembe SmileySmiley.
HA egyszer találkoznánk velük egy hosszabb autópálya szakaszon akkor szerintem el tudnánk lesni az economy technikát Smiley.
Jó pap holtig Smiley

Nekem 10-11-et eszik. 160-220 tartományban, gyorsításokkal fékezésekkel, élvezetes dinamikus haladással.  Autópályán 120 tempomattal nem merek menni mert az életveszélyes. (elalszom az unalomtól)
Városban napi 20-30 km-nél szintén 10-11 liter.

1x már fogyasztott autópályán 8.5-t de akkor a párom vezetett.

Komolyan kíváncsi vagyok  hogyan lehet ezekkel  több mint 1800Kg-os autókkal ilyen jó fogyasztási eredményeket produkálni.
Isti-bizi ellesem ha megmutatjátok. De csak ha nem uncsi úgy a vezetés SmileySmileySmiley



Szeretnélek megnyugtatni, hogy abban a tartományban amit irtál nálam se lesz 5 alatt a méröke.  nyes
Percenként 2 km táv nál mértem a 4,4L/100 km es fogyit Brucklajta-Györ autópályán.
Nincs benne semmi ördöngösség. Tempomat, székbe kényelmesen elhelyezkedés.
Idöm volt, a megbeszélt találkozoig volt igy is fél órám, hát kiprobáltam mit tud az 1,8t ebben a szegmensben.
Sietni ha kell tudok, és néha úgy van, pl Györ- Miskolc 2h 40 perc. De akkor nem 4,4 lesz a kijelzön eplus2
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #221 Dátum: 2018.03.21 szerda, 23:00:50 »

Én sem láttam de még 5-öt se soha. Mondjuk én nem koplalni megyek az étterembe SmileySmiley.
HA egyszer találkoznánk velük egy hosszabb autópálya szakaszon akkor szerintem el tudnánk lesni az economy technikát Smiley.
Jó pap holtig Smiley

Nekem 10-11-et eszik. 160-220 tartományban, gyorsításokkal fékezésekkel, élvezetes dinamikus haladással.  Autópályán 120 tempomattal nem merek menni mert az életveszélyes. (elalszom az unalomtól)
Városban napi 20-30 km-nél szintén 10-11 liter.

1x már fogyasztott autópályán 8.5-t de akkor a párom vezetett.

Komolyan kíváncsi vagyok  hogyan lehet ezekkel  több mint 1800Kg-os autókkal ilyen jó fogyasztási eredményeket produkálni.
Isti-bizi ellesem ha megmutatjátok. De csak ha nem uncsi úgy a vezetés SmileySmileySmiley




Motor és váltó az aláírásban.

- Autópálya KRESZ szerint sebességgel 7,1-7,2 l, "büntetés-mentessel" 7,4-7,6 l
- Országút "büntetés-mentessel": 6,2 -6,5 l
- Város dinamikusan Wink: 10-11 l
- Eddigi 23 ekm-n kb. 75% város, 25% országút/pálya mixen: 9 l/100 km (tankolásból számítva).

Persze manuális váltóval  és/vagy kisebb (150LE) motorral lehet kevesebb, de azért egy 5,5 l alatti út dinamikáját megnézném...
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #222 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 06:50:10 »

de azért egy 5,5 l alatti út dinamikáját megnézném...
Menetdinamika,
Utazosebesség gyorsan elér, Tempomat be, azt jo szél.
Ezzel igy egy Bp- Miskolc táv ca 1,5h. (2 km/perc)
Ha a többi alternativ közlekedésre vetitve nézzük messze a legjobb.

Ab ovo ezt a kocsit nem erre terveztek, pláne nem ezért tartják, veszik.

Ma reggel sietös tempot kellett jönnöm, 143-160, igy 6,2-7,6 közt cirkált a pillanatnyi fogyi. Vmit vmiért.
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.22 csütörtök, 06:52:08 írta Vectron » Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #223 Dátum: 2018.03.22 csütörtök, 23:41:29 »

Menetdinamika,
Utazosebesség gyorsan elér, Tempomat be, azt jo szél.
Ezzel igy egy Bp- Miskolc táv ca 1,5h. (2 km/perc)
Ha a többi alternativ közlekedésre vetitve nézzük messze a legjobb.

Ab ovo ezt a kocsit nem erre terveztek, pláne nem ezért tartják, veszik.

Ma reggel sietös tempot kellett jönnöm, 143-160, igy 6,2-7,6 közt cirkált a pillanatnyi fogyi. Vmit vmiért.


OK, én hiszek neked. Más: az aláírásodban ez van: "A6 Powershift". Vagy A6 (ez a "hagyományos"  6 sebességes aut. váltó - ez volt az MKIV-ben nekem) vagy Powershift (ez meg a duplakuplungos aut. á lá Ford - most ez van az MKV dízelekben). Döntsd el...  Wink
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #224 Dátum: 2018.03.23 péntek, 08:00:18 »

OK, én hiszek neked. Más: az aláírásodban ez van: "A6 Powershift". Vagy A6 (ez a "hagyományos"  6 sebességes aut. váltó - ez volt az MKIV-ben nekem) vagy Powershift (ez meg a duplakuplungos aut. á lá Ford - most ez van az MKV dízelekben). Döntsd el...  Wink
Bevallom, kimásoltam. A megrendelö lapról.
De te vagy a 2. aki szóvá tette, de értetek mindent! Wink
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #225 Dátum: 2018.03.23 péntek, 12:28:34 »

Bevallom, kimásoltam. A megrendelö lapról.
De te vagy a 2. aki szóvá tette, de értetek mindent! Wink
Az most tök mind1, hogy mi mit értünk és mit nem, a lényeg:
A6 vagy powershit?  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #226 Dátum: 2018.03.23 péntek, 12:30:37 »

Az most tök mind1, hogy mi mit értünk és mit nem, a lényeg:
A6 vagy powershit?  hehe
értem, hogy érted, de mit keres itt egy Audi?   hehe
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #227 Dátum: 2018.03.23 péntek, 12:35:00 »

értem, hogy érted, de mit keres itt egy Audi?   hehe
Hát, én már ezt sem értem...  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #228 Dátum: 2018.03.23 péntek, 23:52:53 »

Az most tök mind1, hogy mi mit értünk és mit nem, a lényeg:
A6 vagy powershit?  hehe

Powershift.
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #229 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 09:03:48 »

Powershift.
Dankesör!  worship
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #230 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 16:10:51 »

Ez számszerűen mit jelent?
http://www.***/view.php?filename=414MKV_1..jpg

http://www.***/view.php?filename=340MKV._Tankol_s_el_337_t.jpg

http://www.***/view.php?filename=935MKV_Tankol_s_ut_n.jpg

Kresz szerinti sebesség és/vagy +10%. Autopálya és országút.
Város csak annyi van benne amíg az M19 esről ki/beérek a belvárosból/ba.
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.26 hétfő, 16:19:46 írta Vectron » Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #231 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 17:05:54 »

http://www.***/view.php?filename=414MKV_1..jpg

http://www.***/view.php?filename=340MKV._Tankol_s_el_337_t.jpg

http://www.***/view.php?filename=935MKV_Tankol_s_ut_n.jpg

Kresz szerinti sebesség és/vagy +10%. Autopálya és országút.
Város csak annyi van benne amíg az M19 esről ki/beérek a belvárosból/ba.
heló.Tudnál a kepfeltoltes helyett másik oldalra feltöteni? Állandóan a BT szaporodását jeleníti meg kéretlenül a reklámokban.... eplus2 worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #232 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 17:22:10 »

heló.Tudnál a kepfeltoltes helyett másik oldalra feltöteni? Állandóan a BT szaporodását jeleníti meg kéretlenül a reklámokban.... eplus2 worship
Dobj vmi cimet pls.
Igazábol azt nem vágom, hogy direkt fényképek a telorol itt miért nem müxik.
A legtöbb forum oldal ezt tudja már, ezért szoktam le a képfeltöltögetös oldalakrol.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #233 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 17:31:03 »

Dobj vmi cimet pls.
Igazábol azt nem vágom, hogy direkt fényképek a telorol itt miért nem müxik.
A legtöbb forum oldal ezt tudja már, ezért szoktam le a képfeltöltögetös oldalakrol.
https://www.kephost.com/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #234 Dátum: 2018.03.31 szombat, 07:40:53 »

Lap Time.
MKV, 180 paci.
Nézzük.  smile
https://youtu.be/yQ25nlAi5HU
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.31 szombat, 07:53:21 írta Vectron » Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #235 Dátum: 2018.03.31 szombat, 08:27:55 »

Lap Time.
MKV, 180 paci.
Nézzük.  smile
https://youtu.be/yQ25nlAi5HU
Ez az összehasonlítás olyan, mintha a fatbike-al indulnék a karbonvázas outik ellen a tour de hungaryn...

 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #236 Dátum: 2018.04.02 hétfő, 12:08:22 »

Ez az összehasonlítás olyan, mintha a fatbike-al indulnék a karbonvázas outik ellen a tour de hungaryn...

 

Igazábol nem a 2 összehasonlitás lett volna a lényeg, hanem Mondeo hogy megy összkereken.

De az is megér egy misét, h az off260lo 4x4 se az agyondicsert, pedig elsö ranezesre többet gondoltam.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
tlacika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #237 Dátum: 2018.05.04 péntek, 15:34:09 »

Sziasztok!

Közeljövőben szeretnék egy 2.0 tdci (150LE) példányt venni, sajnos úgy néz ki manuálisat mert mindenfelé riogatnak az 1M+ javítási költségekel. Viszont nem találok információt a részecskeszűrőről. Nem volt még DPF-es autom, mire kell ezekkel kapcsolatban számítani, illetve ezek az EURO6-os motorok igényelnek valami adalékot, mint a bluetec?

Köszi a válaszokat.
Laci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #238 Dátum: 2018.05.04 péntek, 15:37:56 »

Sziasztok!

Közeljövőben szeretnék egy 2.0 tdci (150LE) példányt venni, sajnos úgy néz ki manuálisat mert mindenfelé riogatnak az 1M+ javítási költségekel. Viszont nem találok információt a részecskeszűrőről. Nem volt még DPF-es autom, mire kell ezekkel kapcsolatban számítani, illetve ezek az EURO6-os motorok igényelnek valami adalékot, mint a bluetec?

Köszi a válaszokat.
Laci
lehet, hogy költségesebb az automata, de ennyivel nem.Ez nem az a kategória.A dpf gondozás mentes.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #239 Dátum: 2018.05.04 péntek, 17:56:51 »

Sziasztok!

Közeljövőben szeretnék egy 2.0 tdci (150LE) példányt venni, sajnos úgy néz ki manuálisat mert mindenfelé riogatnak az 1M+ javítási költségekel. Viszont nem találok információt a részecskeszűrőről. Nem volt még DPF-es autom, mire kell ezekkel kapcsolatban számítani, illetve ezek az EURO6-os motorok igényelnek valami adalékot, mint a bluetec?

Köszi a válaszokat.
Laci
Az 1M+ javitási költségekröl hogy volt e, késöbb tudok nyilatkozni, eddig semmi.
Automata válto 60e km ként erösen ajánlott az olajcsere.
Idáig ami volt probléma ahogy utána olvastam, pont ennek a megspòrolása okozta.

Dpf. Annyi van vele ha elinditja a tisztitást, kiirja az infoscreen h ne állitsd le a motort. Ilyenkor ne szénaboglya elött állj le háttal.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
tlacika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #240 Dátum: 2018.05.04 péntek, 19:57:11 »

Az 1M+ javitási költségekröl hogy volt e, késöbb tudok nyilatkozni, eddig semmi.
Automata válto 60e km ként erösen ajánlott az olajcsere.
Idáig ami volt probléma ahogy utána olvastam, pont ennek a megspòrolása okozta.

Dpf. Annyi van vele ha elinditja a tisztitást, kiirja az infoscreen h ne állitsd le a motort. Ilyenkor ne szénaboglya elött állj le háttal.

Köszönöm a válaszokat, ha találok valami jól dokumentáltan szervizelt példány akkor lehet beleugrok az automatába. Ezek szerint akkor a DPF-ről terjengő rémhírek sem igazak, hogy megtelik/eltömődik és sok százezres javítással orvosolható? Jelenleg egy s80 2.5d hajtok 2000-ből ott meg az ilyen úri huncutságok nagyon ismeretlenek, mondjuk a kutyák prüszkölnek is mikor reggel elindítom:)
Van itt köztetek esetleg aki mondjuk már 200ezren felül jár az autóval? Csak hgoy ott sem okoznak gazdasági totalkárt ezek az ügyek?
Naplózva
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #241 Dátum: 2018.05.04 péntek, 21:05:48 »

Köszönöm a válaszokat, ha találok valami jól dokumentáltan szervizelt példány akkor lehet beleugrok az automatába. Ezek szerint akkor a DPF-ről terjengő rémhírek sem igazak, hogy megtelik/eltömődik és sok százezres javítással orvosolható? Jelenleg egy s80 2.5d hajtok 2000-ből ott meg az ilyen úri huncutságok nagyon ismeretlenek, mondjuk a kutyák prüszkölnek is mikor reggel elindítom:)
Van itt köztetek esetleg aki mondjuk már 200ezren felül jár az autóval? Csak hgoy ott sem okoznak gazdasági totalkárt ezek az ügyek?
   enyém is automata 60.000kmes olajcsere azt mondták, hogy az a lelke neki! Dpf problémám még nem volt!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #242 Dátum: 2018.05.04 péntek, 22:58:48 »

Köszönöm a válaszokat, ha találok valami jól dokumentáltan szervizelt példány akkor lehet beleugrok az automatába. Ezek szerint akkor a DPF-ről terjengő rémhírek sem igazak, hogy megtelik/eltömődik és sok százezres javítással orvosolható? Jelenleg egy s80 2.5d hajtok 2000-ből ott meg az ilyen úri huncutságok nagyon ismeretlenek, mondjuk a kutyák prüszkölnek is mikor reggel elindítom:)
Van itt köztetek esetleg aki mondjuk már 200ezren felül jár az autóval? Csak hgoy ott sem okoznak gazdasági totalkárt ezek az ügyek?
Szvsz, talán még 100ekm-es sincs, de keress a mobile.de-n 2015-ösöket.
3.ra találtam. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=259217585&categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&maxFirstRegistrationDate=2015&minFirstRegistrationDate=2015&pageNumber=1&scopeId=C&fnai=prev&steered=1&searchId=38dce58e-566b-2605-e392-924b9a73d75f
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #243 Dátum: 2018.05.05 szombat, 17:25:05 »

Sziasztok!

Közeljövőben szeretnék egy 2.0 tdci (150LE) példányt venni, sajnos úgy néz ki manuálisat mert mindenfelé riogatnak az 1M+ javítási költségekel. Viszont nem találok információt a részecskeszűrőről. Nem volt még DPF-es autom, mire kell ezekkel kapcsolatban számítani, illetve ezek az EURO6-os motorok igényelnek valami adalékot, mint a bluetec?

Köszi a válaszokat.
Laci
Szia, gondolod a kettős tömegű cseréje olcsóbb? (a javítását felejtsd el) Szerintem ha egy jól szervizelt automatát találsz, akkor semmi gondod nem lesz. Az enyém jövőre eladó lesz kb 160 ezer km-el. Smiley
Naplózva
Jokepu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


n.a. n.a.
E-mail
« Új hozzászólás #244 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 12:45:48 »

Van egy visszahívásom.
Száma: 17S45.
Azt írják, hogy esetleges túlmelegedés miatt az olajteknőn repedések keletkezhetnek, és ettől olajvesztes lehet a motor... A szervíz átprogramozza a szoftvert, miután a rendszer sokkal érzékenyebb lesz a motorolaj hőfokra, és korábban riasztást ad, illetve ez esetben leveszi az motor teljesítményét. Bravo! Olajteknő cseréről szó sincs!
Akkor ez most jó nekem, vagy nem?
Naplózva

Mk5 2.0 TDCi Turnier '14
Norbert78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


monsieur


E-mail
« Új hozzászólás #245 Dátum: 2018.05.22 kedd, 20:09:53 »

Sziasztok!
Olvastam korábban hogy van valamilyen megoldás 150le-ről 180-ra felprogramozni a gépet. Tud valaki erről valamit? Ki csinál ilyet. Buhera megoldás nem érdekel.
Köszi
Naplózva

MK5 2.0 TDCI Titánium.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #246 Dátum: 2018.05.22 kedd, 20:12:42 »

Sziasztok!
Olvastam korábban hogy van valamilyen megoldás 150le-ről 180-ra felprogramozni a gépet. Tud valaki erről valamit? Ki csinál ilyet. Buhera megoldás nem érdekel.
Köszi
Cheesy buhera?

http://mondeo.hu/index.php?topic=23517.msg1058956#msg1058956
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Norbert78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


monsieur


E-mail
« Új hozzászólás #247 Dátum: 2018.05.25 péntek, 21:19:14 »

Na jól van. Ez konkrét!!
 Grin Grin Grin Grin
Naplózva

MK5 2.0 TDCI Titánium.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #248 Dátum: 2018.05.25 péntek, 21:44:06 »

Mindig mondom én, hogy az a baj ezekkel a fiatal versenyzőkkel, hogy nem olvasnak vissza! Úgy gondolják, minden úgy működik, mint gugli! Hogy az mennyire buhera, aztat csak a facebúkon lehet kiposztolni! Csodálom a türelmed! Persze, ha én is 4 nővel élnék együtt... meg két macskával!
PS: a felnidet mikor vigyem? Lehet bedobom a kertbe a jövő héten...  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Norbert78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


monsieur


E-mail
« Új hozzászólás #249 Dátum: 2018.05.25 péntek, 22:04:52 »

Mindig mondom én, hogy az a baj ezekkel a fiatal versenyzőkkel, hogy nem olvasnak vissza! Úgy gondolják, minden úgy működik, mint gugli! Hogy az mennyire buhera, aztat csak a facebúkon lehet kiposztolni! Csodálom a türelmed! Persze, ha én is 4 nővel élnék együtt... meg két macskával!
PS: a felnidet mikor vigyem? Lehet bedobom a kertbe a jövő héten...  integet2
Olvastam vissza nem keveset, csak mikor vissza akartam keresni már nem emlékeztem hogy hol volt.  nyes
Naplózva

MK5 2.0 TDCI Titánium.
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 ... 16   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.