Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 05:19:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Hybrid motorok  (Megtekintve 154559 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 10:27:23 »

Hybrid motorok
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 10:38:31 »

Hybrid motorok

Kicsit (nagyon) korai... eplus2 taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 11:02:26 »

Kicsit (nagyon) korai... eplus2 taps

De van legalább! Smiley
http://www.ford.com/cars/fusion/trim/hybrid/
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2012.12.14 péntek, 11:20:28 »

az a csúnya hogy most nézegettem a konfigurátort és ~7.500.000 Huf egy fullus hybrid modell. Persze átszámítva dollárból falbav
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 17:59:28 »

A csomagtartó a vicc kategóriája... falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 18:42:02 »

A csomagtartó a vicc kategóriája... falbav

A Master Card elfér a kesztyűtartóban is.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 22:39:58 »

A csomagtartó a vicc kategóriája... falbav

Még pár generáció, aztán akkorra majd kinövi magát ez a hybrid vs Ford téma.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 08:44:32 »

Itt 1 cikk:
http://www.piacesprofit.hu/kkv_cegblog/ford-mondeo-a-titkos-tipp/
a 383 lityis csomagtér "kicsit" vicces
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Alexander09
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100



E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2016.07.31 vasárnap, 20:48:12 »

Itt 1 cikk:
http://www.piacesprofit.hu/kkv_cegblog/ford-mondeo-a-titkos-tipp/
a 383 lityis csomagtér "kicsit" vicces

Szerintem inkább a fogyasztásuk az ami vicces.
1.5 benzinnel most ott tartok, hogy 6.3 az országúti autópályával, a városi 7.5. 160 lóérő, bazi nagy csomi. Minek vennék hybridet?
Naplózva

Jelenleg: mk5 Titanium 1.5 ecoboost 160 LE, 5 ajtós, fehér;
Toyota LJ70
VW T5
Előző: mk4 Titanium 2.0 tdci 140 LE, kombi, fekete ;
 BMW 330 Ci;
VW 1300 70' ;
G Astra 1.4 ecotec;
 Porsche 996 4S;
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 21:35:15 »

http://totalcar.hu/tesztek/2016/09/01/ford_mondeo_hybrid_hev/
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 17:14:11 »

Hibrid óriáskombit épít a Ford
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 21:02:27 »

Hibridnek OK, de mitől óriás ez a kombi (525 lityi)?
E-Benz 640 lityi, Superb 633, az USA car-okról ne is beszéljünk...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #12 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 21:09:49 »

Hibridnek OK, de mitől óriás ez a kombi (525 lityi)?
E-Benz 640 lityi, Superb 633, az USA car-okról ne is beszéljünk...
hibrid kombi azt hiszem, hogy csak az Aurisból van.
na, ahhoz képest óriás.
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 21:57:53 »

hibrid kombi azt hiszem, hogy csak az Aurisból van.
na, ahhoz képest óriás.
Ja, így már más a leányzó fekvése...  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 22:37:08 »

Most melyik helyes? Hybrid motor vagy Hybrid autó? Amúgy mindegy...  vigyor3 Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
TamTam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185


E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2018.10.05 péntek, 00:07:46 »

Ja, így már más a leányzó fekvése...  hehe

No meg a szokásos kattintásszám növelés...
Naplózva

Most: Mondeo MKV. Kombi TDCI 2.0 (180LE) Titanium AWD Powershift 2016.01 (Deep Impact Blue)
Előtte: Mondeo MKIV. Kombi TDCI 2.0 (140LE) Titanium-X ++ 6Aut 2008.09 / Mondeo MKIII Kombi Ghia  TDCi 2.0 (130LE)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16 Dátum: 2018.11.30 péntek, 21:39:22 »

https://www.vezess.hu/hirek/2018/10/04/ford-mondeo-hibrid-2019/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17 Dátum: 2018.12.05 szerda, 20:40:25 »

Na voltam ma egy tesztvezetésen a budafoki Ivanicsnál.
Szörnyen rossz élmény volt.
A 4ajtós mondiba hátra csak a keret szétfejelésével lehet beszállni.Még az én magasságommal is.
Az gyerekekre van méretezve.Nem beszélve belülről.Hátul 3 teljesértékű ember szorong.Ez mondjuk nagyon fura volt,mert az mk3 nál nem emlékszem ilyenre.
Igaz ott gyerekülések voltak csak hátul.
Aztán ott van a csomagtartó.385liter... Undecided
A fókusznak 660literes csomija is van... Roll Eyes
Vezetni:
Halk,mintha csak a villannyal menne,de kamuzik.A villanyt nem is használja normál menetben,csak a benzinmotort.
Az viszont jól húz, és még mintha határozott nyomatéka is lenne.Ezzel szemben az ígért 5liter helyett 7,9literes átlagfogyija volt a komp szerint.
És nagyon meglepő, hogy a villamos üzemet nem is tudtuk előcsalni,persze kevés volt a lehetőség, de a minta is.
Szedan 4 ajtósba ezt elcseszték.Az idén az ivanicsnál 2 db hibridet adtak el.Hát értem, hogy miért.
Pedig a motorja elég érdekessé teszi.
Amiért még érdemes várni, az a kombi lesz,bár ott nem lehet meglepetés, hiszen annál csak a csomiban lesz talán nagyobb hely.
Igaz, hogy a 2019-es modellváltásnál már újabb fészliftel jön a mondi,az csak a váltókart és az akkupakkot a villanymotorokat fogja érinteni,meg talán a tacskijelzőt,és pár apró külcsínyt.

Kevés az esélye az 5ösnek ilyen kínálattal.Smax magasra tette a mércét.A hátul 3 teljes értékű üléssel mindet veri(még az 5üléses is).Éppen csak a Vínyále 16misi...
Decemberben megállt a mondi gyártása.Nem is rendelhető.Most átszerelik a gyártósorokat,és február magasságában talán megjelenik a 19es katalógus.
Ha valaki szemfüles, a legjobb esetben is a 6ik hónap vége felé lehet belőle autó. szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2018.12.05 szerda, 21:37:44 »

Kevés az esélye az 5ösnek ilyen kínálattal.Smax magasra tette a mércét.A hátul 3 teljes értékű üléssel mindet veri(még az 5üléses is).Éppen csak a Vínyále 16misi...
Decemberben megállt a mondi gyártása.Nem is rendelhető.Most átszerelik a gyártósorokat,és február magasságában talán megjelenik a 19es katalógus.
Ha valaki szemfüles, a legjobb esetben is a 6ik hónap vége felé lehet belőle autó. szomoru1


Én mostmár biztosan befejezem a mondeozást. MK3 az utolsó mondeom. Viszont nagyon szemezek egy 320kombival  Roll Eyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2018.12.05 szerda, 23:27:58 »

Én mostmár biztosan befejezem a mondeozást. MK3 az utolsó mondeom. Viszont nagyon szemezek egy 320kombival  Roll Eyes
hajrá, évi 1-2 mk3 árát benyeli vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 00:06:35 »

hajrá, évi 1-2 mk3 árát benyeli vigyor3
Az e46 ? :O
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 08:59:11 »

Na voltam ma egy tesztvezetésen a budafoki Ivanicsnál.
Szörnyen rossz élmény volt.
A 4ajtós mondiba hátra csak a keret szétfejelésével lehet beszállni.Még az én magasságommal is.
Az gyerekekre van méretezve.Nem beszélve belülről.Hátul 3 teljesértékű ember szorong.Ez mondjuk nagyon fura volt,mert az mk3 nál nem emlékszem ilyenre.
Igaz ott gyerekülések voltak csak hátul.
Aztán ott van a csomagtartó.385liter... Undecided
A fókusznak 660literes csomija is van... Roll Eyes
Vezetni:
Halk,mintha csak a villannyal menne,de kamuzik.A villanyt nem is használja normál menetben,csak a benzinmotort.
Az viszont jól húz, és még mintha határozott nyomatéka is lenne.Ezzel szemben az ígért 5liter helyett 7,9literes átlagfogyija volt a komp szerint.
És nagyon meglepő, hogy a villamos üzemet nem is tudtuk előcsalni,persze kevés volt a lehetőség, de a minta is.
Szedan 4 ajtósba ezt elcseszték.Az idén az ivanicsnál 2 db hibridet adtak el.Hát értem, hogy miért.
Pedig a motorja elég érdekessé teszi.
Amiért még érdemes várni, az a kombi lesz,bár ott nem lehet meglepetés, hiszen annál csak a csomiban lesz talán nagyobb hely.
Igaz, hogy a 2019-es modellváltásnál már újabb fészliftel jön a mondi,az csak a váltókart és az akkupakkot a villanymotorokat fogja érinteni,meg talán a tacskijelzőt,és pár apró külcsínyt.

Kevés az esélye az 5ösnek ilyen kínálattal.Smax magasra tette a mércét.A hátul 3 teljes értékű üléssel mindet veri(még az 5üléses is).Éppen csak a Vínyále 16misi...
Decemberben megállt a mondi gyártása.Nem is rendelhető.Most átszerelik a gyártósorokat,és február magasságában talán megjelenik a 19es katalógus.
Ha valaki szemfüles, a legjobb esetben is a 6ik hónap vége felé lehet belőle autó. szomoru1


Szvsz a Ford még ott tart csak a hibrid konstrukcióval, hogy "megvolt az autó, valahogy gyömöszöljük bele a villanyt meg az akkukat valahova". Aztán ezekből lesz az ilyen semmit nem érő csomagtartó és társai.
Kell 1-2 generáció, amikor majd már a tervezés legelső szakaszában számolnak a villannyal.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 10:22:55 »

Szvsz a Ford még ott tart csak a hibrid konstrukcióval, hogy "megvolt az autó, valahogy gyömöszöljük bele a villanyt meg az akkukat valahova". Aztán ezekből lesz az ilyen semmit nem érő csomagtartó és társai.
Kell 1-2 generáció, amikor majd már a tervezés legelső szakaszában számolnak a villannyal.
Ez nem hiba a ford részéről, hanem koncepció.
A kereskedő azt mondta ( ez lehet csak eladó story), hogy a ford átakarta ugrani ezt a hibrid korszakot.Ezért nem fejlesztett,csak megvette a liszenszt a toyotától.Az meg azért adta el,mert nem volt abban a szegmensben neki mondeo konkurenciája.A priusz ugye alatta van minden szempontból.
Szóval még kivárnak, mert látszik, hogy a piac nem mozdult rá a "villanyosra". Legalább is még nem azt kapják, ami nekünk is gazdaságos.

Gondolj bele.
Veszel mondit 13millától Hibridet. Ugyan az dízelbe 9től.
Hibrid az ígéretek szerint 5liter, valóságban inkább több, mondjuk legyen vegyesbe 7. A dízel meg az egyhattal mondjuk 5.
De figyelembe vehetjük a plug in hibridet is.Ez valóban életszerű?
Vegyél egy 16ért egy plugint, és hagyd az iskola előtt a töltőn, és menj haza 3km-re gyalog.
Ez kiváltképp mondjuk egy 30millás teslával életszerű. 30millás autó mellől hazasétálni a zingyenes töltőtől nap mint nap, és vissza.
Vagy állj sorba valamelyik benzinkúton a 20perces gyorstöltőért 2 órát, mert vannak előtted 3an.
Vagy töltsd az otthoni villamos hálózatról 7-8órát naponta, és fizess havi 60e-el több villanyszámlát.
Ez az egész egy nagy bullshit... Undecided

Egyedül a hibrid mondi benzinmotorja mozgat meg.De ha az is megeszi a 7-8at, ugyan azt már tudta tojással a pedál alatt az mk2 és3as mondeó is.
Ahhoz tudom hasonlítani ezt a korszakot, hogy hiába gyűjtjük még vagy már szelektíven a szemetet, ha a takkernéni egy nagy feketezsákba viszi abba az 1szem konténerbe ki az egészet, amit a kukásautó bezúz és elvisz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 11:03:23 »

Ez nem hiba a ford részéről, hanem koncepció.
A kereskedő azt mondta ( ez lehet csak eladó story), hogy a ford átakarta ugrani ezt a hibrid korszakot.Ezért nem fejlesztett,csak megvette a liszenszt a toyotától.Az meg azért adta el,mert nem volt abban a szegmensben neki mondeo konkurenciája.A priusz ugye alatta van minden szempontból.
Szóval még kivárnak, mert látszik, hogy a piac nem mozdult rá a "villanyosra". Legalább is még nem azt kapják, ami nekünk is gazdaságos.

Gondolj bele.
Veszel mondit 13millától Hibridet. Ugyan az dízelbe 9től.
Hibrid az ígéretek szerint 5liter, valóságban inkább több, mondjuk legyen vegyesbe 7. A dízel meg az egyhattal mondjuk 5.
De figyelembe vehetjük a plug in hibridet is.Ez valóban életszerű?
Vegyél egy 16ért egy plugint, és hagyd az iskola előtt a töltőn, és menj haza 3km-re gyalog.
Ez kiváltképp mondjuk egy 30millás teslával életszerű. 30millás autó mellől hazasétálni a zingyenes töltőtől nap mint nap, és vissza.
Vagy állj sorba valamelyik benzinkúton a 20perces gyorstöltőért 2 órát, mert vannak előtted 3an.
Vagy töltsd az otthoni villamos hálózatról 7-8órát naponta, és fizess havi 60e-el több villanyszámlát.
Ez az egész egy nagy bullshit... Undecided

Egyedül a hibrid mondi benzinmotorja mozgat meg.De ha az is megeszi a 7-8at, ugyan azt már tudta tojással a pedál alatt az mk2 és3as mondeó is.
Ahhoz tudom hasonlítani ezt a korszakot, hogy hiába gyűjtjük még vagy már szelektíven a szemetet, ha a takkernéni egy nagy feketezsákba viszi abba az 1szem konténerbe ki az egészet, amit a kukásautó bezúz és elvisz.

Az első része szerintem csak a marketing szöveg. Későn eszméltek rá a villany világra. Persze nincs azzal semmi baj, hogy megvették a Toyota technikát.

A hibridnek akkor látnám értelmét, ha valós használattal (nem tojásokon lépdelve, fűtve/hűtve, világítva, hifizve, télen is, stb) el tudna menni legalább 100-150 km-t csak villanyból. Az ingázók így nagyrészt villanyból tudhatnák le a munkába járást és ha kell akkor hosszabb útra is lehet menni az autóval.
És az árak igen... Amíg jelentősen olcsóbb egy dízel és a fogyasztás is saccperkb megegyezik, addig nehéz megindkolni a hibridet. Főleg, hogy az ingyenes töltésnek és az ingyenes parkolásnak előbb-utóbb vége lesz.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 13:27:41 »

Na voltam ma egy tesztvezetésen a budafoki Ivanicsnál.
Szörnyen rossz élmény volt.
A 4ajtós mondiba hátra csak a keret szétfejelésével lehet beszállni.Még az én magasságommal is.
Az gyerekekre van méretezve.Nem beszélve belülről.Hátul 3 teljesértékű ember szorong.Ez mondjuk nagyon fura volt,mert az mk3 nál nem emlékszem ilyenre.
Igaz ott gyerekülések voltak csak hátul.
Aztán ott van a csomagtartó.385liter... Undecided
A fókusznak 660literes csomija is van... Roll Eyes
Vezetni:
Halk,mintha csak a villannyal menne,de kamuzik.A villanyt nem is használja normál menetben,csak a benzinmotort.
Az viszont jól húz, és még mintha határozott nyomatéka is lenne.Ezzel szemben az ígért 5liter helyett 7,9literes átlagfogyija volt a komp szerint.
És nagyon meglepő, hogy a villamos üzemet nem is tudtuk előcsalni,persze kevés volt a lehetőség, de a minta is.
Szedan 4 ajtósba ezt elcseszték.Az idén az ivanicsnál 2 db hibridet adtak el.Hát értem, hogy miért.
Pedig a motorja elég érdekessé teszi.
Amiért még érdemes várni, az a kombi lesz,bár ott nem lehet meglepetés, hiszen annál csak a csomiban lesz talán nagyobb hely.
Igaz, hogy a 2019-es modellváltásnál már újabb fészliftel jön a mondi,az csak a váltókart és az akkupakkot a villanymotorokat fogja érinteni,meg talán a tacskijelzőt,és pár apró külcsínyt.

Kevés az esélye az 5ösnek ilyen kínálattal.Smax magasra tette a mércét.A hátul 3 teljes értékű üléssel mindet veri(még az 5üléses is).Éppen csak a Vínyále 16misi...
Decemberben megállt a mondi gyártása.Nem is rendelhető.Most átszerelik a gyártósorokat,és február magasságában talán megjelenik a 19es katalógus.
Ha valaki szemfüles, a legjobb esetben is a 6ik hónap vége felé lehet belőle autó. szomoru1


Valszeg nem volt elég ideje bemelegedni a katalizátornak/motornak és/vagy ment a fűtés folyamatosan. Ebben az esetben a Toyota is többet járatja hidegben a motort. Leállni csak bemelegedett motorral áll le, egyenletes tempónál (nagyon minimális gyorsításnál) illetve fékezéskor és álláskor. A csomagtérre meg lehetett számítani Smiley
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 13:29:50 »

Ez nem hiba a ford részéről, hanem koncepció.
A kereskedő azt mondta ( ez lehet csak eladó story), hogy a ford átakarta ugrani ezt a hibrid korszakot.Ezért nem fejlesztett,csak megvette a liszenszt a toyotától.Az meg azért adta el,mert nem volt abban a szegmensben neki mondeo konkurenciája.A priusz ugye alatta van minden szempontból.
Szóval még kivárnak, mert látszik, hogy a piac nem mozdult rá a "villanyosra". Legalább is még nem azt kapják, ami nekünk is gazdaságos.

Gondolj bele.
Veszel mondit 13millától Hibridet. Ugyan az dízelbe 9től.
Hibrid az ígéretek szerint 5liter, valóságban inkább több, mondjuk legyen vegyesbe 7. A dízel meg az egyhattal mondjuk 5.
De figyelembe vehetjük a plug in hibridet is.Ez valóban életszerű?
Vegyél egy 16ért egy plugint, és hagyd az iskola előtt a töltőn, és menj haza 3km-re gyalog.
Ez kiváltképp mondjuk egy 30millás teslával életszerű. 30millás autó mellől hazasétálni a zingyenes töltőtől nap mint nap, és vissza.
Vagy állj sorba valamelyik benzinkúton a 20perces gyorstöltőért 2 órát, mert vannak előtted 3an.
Vagy töltsd az otthoni villamos hálózatról 7-8órát naponta, és fizess havi 60e-el több villanyszámlát.
Ez az egész egy nagy bullshit... Undecided

Egyedül a hibrid mondi benzinmotorja mozgat meg.De ha az is megeszi a 7-8at, ugyan azt már tudta tojással a pedál alatt az mk2 és3as mondeó is.
Ahhoz tudom hasonlítani ezt a korszakot, hogy hiába gyűjtjük még vagy már szelektíven a szemetet, ha a takkernéni egy nagy feketezsákba viszi abba az 1szem konténerbe ki az egészet, amit a kukásautó bezúz és elvisz.

Egy tesztút nem mérvadó fogyasztás tekintetében. Nekem a 2.4-es hibrid motorral 6 literrel vegyesben elment a Camry (méretek hasonlóak), pedig már majd 10 éves konstrukció volt.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 14:37:18 »

Valszeg nem volt elég ideje bemelegedni a katalizátornak/motornak és/vagy ment a fűtés folyamatosan. Ebben az esetben a Toyota is többet járatja hidegben a motort. Leállni csak bemelegedett motorral áll le, egyenletes tempónál (nagyon minimális gyorsításnál) illetve fékezéskor és álláskor. A csomagtérre meg lehetett számítani Smiley
fehérvárról jött fel a kocsi, én vártam rá 15percet. Az meleg volt annyira, amennyire kellett, egészen biztosan.
A csomagtér papíron 385liter tényleg kicsinek gondolja az ember.Élőben elszomorító.
Tudod próbáltam optimistán hozzá állni, majd dobok rá egy tetőboxot. De járjak tetőboxal minden 7végén? Egy komolyabb bevásárlás nem fér el benne.Kb az I30-asnak akkor a csomagtartója.
Aztán nyilván nem viccet akartam én ebből csinálni.Annyira komolyan gondolom mindenképpen, hogy ha nem így lenne, megsem néztem volna.

A tesztútról pedig annyit, hogy 5km-ről messze menő következtetést levonni nem lehet.Én szerettem volna, ha villanyhajtással is ment volna az autó, de ez itt úgy tűnt, nem kívánság műsor. Nyilván csalódás. Az élmény viszont az Atkinson benzinmotorról pozitív. Halk, erős,könnyedén mozgatta a mondit.Kicsit felbőgött a kövérgáznál, de az a fokozatmentes váltó miatt van.A fordulatnak megkell lennie, különben motorfékként fogná az autót.
Még azt is elfogadom, hogy egy nyers motor egy tesztautóban, nem állt be(500km volt benne), de a 7,9-es átlag sem mondható pozitív élménynek, hiszen az M7esen jött fehérvárról az autó, ahol a hibridnek semmi jelentősége, csak a benzinmotor hajt. Nem tudom, én talán elvártam volna egy 6,5literes átlagot, és akkor azt mondom, kicsit van feljebb mint egy 2.0dízel.És a 4ajtós biztos nem felel meg az igényeinknek.

De a lepény hal meg utoljára.

Én bízok a 2019-es hibrid kombiban a fészlifttel.-Már csak a helykínálattal kellene megbékülni.Könnyű hozzászokni a térhez, és a család még 6-7 évig együtt megy nyaralni.Mi és a fél ház.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 16:07:18 »

fehérvárról jött fel a kocsi, én vártam rá 15percet. Az meleg volt annyira, amennyire kellett, egészen biztosan.
A csomagtér papíron 385liter tényleg kicsinek gondolja az ember.Élőben elszomorító.
Tudod próbáltam optimistán hozzá állni, majd dobok rá egy tetőboxot. De járjak tetőboxal minden 7végén? Egy komolyabb bevásárlás nem fér el benne.Kb az I30-asnak akkor a csomagtartója.
Aztán nyilván nem viccet akartam én ebből csinálni.Annyira komolyan gondolom mindenképpen, hogy ha nem így lenne, megsem néztem volna.

A tesztútról pedig annyit, hogy 5km-ről messze menő következtetést levonni nem lehet.Én szerettem volna, ha villanyhajtással is ment volna az autó, de ez itt úgy tűnt, nem kívánság műsor. Nyilván csalódás. Az élmény viszont az Atkinson benzinmotorról pozitív. Halk, erős,könnyedén mozgatta a mondit.Kicsit felbőgött a kövérgáznál, de az a fokozatmentes váltó miatt van.A fordulatnak megkell lennie, különben motorfékként fogná az autót.
Még azt is elfogadom, hogy egy nyers motor egy tesztautóban, nem állt be(500km volt benne), de a 7,9-es átlag sem mondható pozitív élménynek, hiszen az M7esen jött fehérvárról az autó, ahol a hibridnek semmi jelentősége, csak a benzinmotor hajt. Nem tudom, én talán elvártam volna egy 6,5literes átlagot, és akkor azt mondom, kicsit van feljebb mint egy 2.0dízel.És a 4ajtós biztos nem felel meg az igényeinknek.

De a lepény hal meg utoljára.

Én bízok a 2019-es hibrid kombiban a fészlifttel.-Már csak a helykínálattal kellene megbékülni.Könnyű hozzászokni a térhez, és a család még 6-7 évig együtt megy nyaralni.Mi és a fél ház.... nyes
Abba a 7,9-be azt is vedd bele, hogy ahogy a mondás tartja: "mindig a kölcsönzői/tesztautók a leggyorsabbak". És nyilván azok is fogyasztanak a legtöbbet. Ha beleülsz egy autóba tesztelni, akkor nem az országúti tempomat 80-at fogod próbálgatni, hanem a lámpától lámpáig gyorsulást, ilyen olyan rugalmasságot, miegymás. Ehhez meg nyomod a pedált, mint süket a csengőt. Perszehogy zabál a tesztautó. Szerintem abból a fogyiból min. 1 litert lehúzhatsz, ha normális üzemben használod.
A kis csomagtartón, meg a szűkös hátsó üléssoron ez nyilván nem segít. Meg a tisztán elektromos nemműködésen sem.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 16:44:39 »

fehérvárról jött fel a kocsi, én vártam rá 15percet. Az meleg volt annyira, amennyire kellett, egészen biztosan.
A csomagtér papíron 385liter tényleg kicsinek gondolja az ember.Élőben elszomorító.
Tudod próbáltam optimistán hozzá állni, majd dobok rá egy tetőboxot. De járjak tetőboxal minden 7végén? Egy komolyabb bevásárlás nem fér el benne.Kb az I30-asnak akkor a csomagtartója.
Aztán nyilván nem viccet akartam én ebből csinálni.Annyira komolyan gondolom mindenképpen, hogy ha nem így lenne, megsem néztem volna.

A tesztútról pedig annyit, hogy 5km-ről messze menő következtetést levonni nem lehet.Én szerettem volna, ha villanyhajtással is ment volna az autó, de ez itt úgy tűnt, nem kívánság műsor. Nyilván csalódás. Az élmény viszont az Atkinson benzinmotorról pozitív. Halk, erős,könnyedén mozgatta a mondit.Kicsit felbőgött a kövérgáznál, de az a fokozatmentes váltó miatt van.A fordulatnak megkell lennie, különben motorfékként fogná az autót.
Még azt is elfogadom, hogy egy nyers motor egy tesztautóban, nem állt be(500km volt benne), de a 7,9-es átlag sem mondható pozitív élménynek, hiszen az M7esen jött fehérvárról az autó, ahol a hibridnek semmi jelentősége, csak a benzinmotor hajt. Nem tudom, én talán elvártam volna egy 6,5literes átlagot, és akkor azt mondom, kicsit van feljebb mint egy 2.0dízel.És a 4ajtós biztos nem felel meg az igényeinknek.

De a lepény hal meg utoljára.

Én bízok a 2019-es hibrid kombiban a fészlifttel.-Már csak a helykínálattal kellene megbékülni.Könnyű hozzászokni a térhez, és a család még 6-7 évig együtt megy nyaralni.Mi és a fél ház.... nyes

Ahogy írtam is korábban: 5,6 liter az átlagom 40.000 km alatt... (döntően Budapesten közlekedve). A csomitartó tényleg kicsi, nem a családos nagy kirándulásokra van kitalálva. Amúgy 10,6 M a listaár, cca. 1 misivel magasabb, mint a hasonló felszereltségű dízel. Kinek a pap, kinek a paplan...
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 17:02:11 »

Ahogy írtam is korábban: 5,6 liter az átlagom 40.000 km alatt... (döntően Budapesten közlekedve). A csomitartó tényleg kicsi, nem a családos nagy kirándulásokra van kitalálva. Amúgy 10,6 M a listaár, cca. 1 misivel magasabb, mint a hasonló felszereltségű dízel. Kinek a pap, kinek a paplan...
Okok.Én is utánajártam.
A 2018as modell volt 10,7 milla.
19ben megjelenik a plug in hibrid is,ami szinte biztos 12 felett lesz alapáron,és akkor még a kombi is megdob(hat)ja.
Vinyáléban most is 13 felett van,az pluginnel lesz az 16felett.Ahogyan a vinyále dízel smax is annyi most.
Nem ellene vagyok,csak valahogyan másként képzeletem,másként gondoltam rá addig,amíg ki nem próbáltuk.


Írtam lentebb, hogy ami még nem hagy nyugodni, az a fészliftes kombi lesz konnektor nélkül.A férősebb hely miatt.A motorja hagyott még némi űrt,de kíváncsi vagyok rá a mindennapokban.De az még minimum fél év.
A konnektoros az szerintem zsákutca.Egyszerűen nem fér bele a mindennapokba a töltögetés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 17:14:03 »

Ahogy írtam is korábban: 5,6 liter az átlagom 40.000 km alatt... (döntően Budapesten közlekedve). A csomitartó tényleg kicsi, nem a családos nagy kirándulásokra van kitalálva. Amúgy 10,6 M a listaár, cca. 1 misivel magasabb, mint a hasonló felszereltségű dízel. Kinek a pap, kinek a paplan...
Mégegy.
A városban hamarabb besegít a villany.Én épp azt nehezményeztem, hogy a csak benzines módban lehetne azért jóval jobb is.Vagy túlgondolom a 2020-as éveket?
Ismerem magam.Engem semmilyen autó nem tud megtanítani spórolósan vezetni (sajnos).
A vezetés élménye mindenek felett.Ha akarnék és tudnék spórolni az Smaxal,akkor nem 7,5liter lenne az átlagom, hanem 6(mint Trekx). Ehhez viszonyítva kevésbé esélyes, hogy az új hibrid mondinak a fogyiját letudnám szorítani 7-8 alá.Én kevéssé mozgok klasszikus városi forgalomban.Én egy külvárosi autó utas közlekedést általánosítok a mindennapokban.Ahol van 100körüli tempó is,meg ha cumi van, akkor fél óra dugóban ülés is.
Autópályás menetben pedig a büntihatáron autózok inkább,mint a klasszikus sebességhatáron.Namost azt is írtad, hogy neked 1 literrel több a pályás menet, mint a dízellel. Azt én 7-8ra saccolom.Akkor 150 körül mennyi lenne? 9-10?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 19:34:43 »

Ugyan ez a hibrid motor topik, de:
szerintem itt nem arról van szó, hogy mit nyúltunk le és mit vettünk meg, hanem arról, amit egy ideje már rebesgetnek, hogy a mondeot megszüntetik (mint a toyota az avensist...). Szóval lesz fordéknál lesz pickup, bohócterepjáró meg focus st/rs... a többi meg a lecsóba.
Végülis akár már most is elférünk a transit customben hárman...  Cheesy Cheesy Cheesy 40 cm-el hosszabb is... 
Csak kicsit ciki teherautóval járni a rokonokhoz...  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 20:13:46 »

Mégegy.
A városban hamarabb besegít a villany.Én épp azt nehezményeztem, hogy a csak benzines módban lehetne azért jóval jobb is.Vagy túlgondolom a 2020-as éveket?
Ismerem magam.Engem semmilyen autó nem tud megtanítani spórolósan vezetni (sajnos).
A vezetés élménye mindenek felett.Ha akarnék és tudnék spórolni az Smaxal,akkor nem 7,5liter lenne az átlagom, hanem 6(mint Trekx). Ehhez viszonyítva kevésbé esélyes, hogy az új hibrid mondinak a fogyiját letudnám szorítani 7-8 alá.Én kevéssé mozgok klasszikus városi forgalomban.Én egy külvárosi autó utas közlekedést általánosítok a mindennapokban.Ahol van 100körüli tempó is,meg ha cumi van, akkor fél óra dugóban ülés is.
Autópályás menetben pedig a büntihatáron autózok inkább,mint a klasszikus sebességhatáron.Namost azt is írtad, hogy neked 1 literrel több a pályás menet, mint a dízellel. Azt én 7-8ra saccolom.Akkor 150 körül mennyi lenne? 9-10?


Viszi egyáltalán a 150-et? hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 20:15:31 »

Viszi egyáltalán a 150-et? hehe
190 a papírforma.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 20:16:48 »

Viszi egyáltalán a 150-et? hehe
Te biztosan Degecen születtél, hogy ilyen intim dolgokat feszegetsz...  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 20:19:09 »

Te biztosan Degecen születtél, hogy ilyen intim dolgokat feszegetsz...  Cheesy Cheesy

és te honna veszed, hogy a mondi elmegy a lecsóba? Én a 19-es modellt i s csekkoltam már,csak ez még fusion.


https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_hev_titanium_automata_automata_hybrid_uj_modell-13169134
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 20:21:23 »

és te honna veszed, hogy a mondi elmegy a lecsóba? Én a 19-es modellt i s csekkoltam már,csak ez még fusion.


https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_hev_titanium_automata_automata_hybrid_uj_modell-13169134
Persze a facelift még elmegy, de után nincs tovább (legalábbis ilyeneket lehetett olvasni, ide is linkelte vki a cikket).
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 20:41:55 »

Persze a facelift még elmegy, de után nincs tovább (legalábbis ilyeneket lehetett olvasni, ide is linkelte vki a cikket).
szóval csak hangulatot keltesz... eplus2 inkább  pias finom Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 20:49:06 »

szóval csak hangulatot keltesz... eplus2 inkább  pias finom Cheesy
Mesterem!  Belátom balgaságom, inkább megfogadom az intelmeket! Legalább 2x!  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 21:28:18 »

Holnap minire jöttök?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2018.12.07 péntek, 06:08:29 »

Viszi egyáltalán a 150-et? hehe
Jeahhhh

https://youtu.be/lnVtq8Htizo

Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2018.12.07 péntek, 06:26:48 »

Persze a facelift még elmegy, de után nincs tovább (legalábbis ilyeneket lehetett olvasni, ide is linkelte vki a cikket).
Kínába vinnék a gyártást. És az ázsiai vásárlóerö fogja vagy megmenteni, vagy lenullázni ezt a verziot.
Ennek a modellnek is betett a suv örület(ahogy ismerösöm a kereskedö szakmában fogalmazott, divat auto lett a gurulo kerti budi melyböl minden bóvlit el lehet most adni azonnal) és MONDjuk ki, nem Europa a meghatározo piaca a Mondeo-nak.
Ha a privát vásárlók annyira vennék mint a flotta cégek, nem is lenne gond. De a tények, az eladási statisztikák makacs dolgok.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42 Dátum: 2018.12.07 péntek, 06:59:30 »

Holnap minire jöttök?
ja. lesz meglepi vendég is.neked. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43 Dátum: 2018.12.07 péntek, 10:46:05 »

Kínába vinnék a gyártást. És az ázsiai vásárlóerö fogja vagy megmenteni, vagy lenullázni ezt a verziot.
Ennek a modellnek is betett a suv örület(ahogy ismerösöm a kereskedö szakmában fogalmazott, divat auto lett a gurulo kerti budi melyböl minden bóvlit el lehet most adni azonnal) és MONDjuk ki, nem Europa a meghatározo piaca a Mondeo-nak.
Ha a privát vásárlók annyira vennék mint a flotta cégek, nem is lenne gond. De a tények, az eladási statisztikák makacs dolgok.
vicces, hogy az eladások igazolják a kerti budi szükségességét a nagyközönségnek.És van is miért. Év tizedekig használtunk mi is szedán és kombi autókat, kényelmesen elfértünk benne ketten, még hárman is, de 2 gyerekkel, már voltak holmik amik megmutatták a szűk keresztmetszeteket. Pl két babakocsi mellé már nem sokminden fér még egy kombiba sem.És jött a kerti budi, ami igen magasra tette a mércét.Elférni benne 5en, elfér benne annyi csomag,cucc és bármi,ami 5embernek kell. Még költözéshez is lehet használni.Nem kerül többe a fenntartása sem.
Ez eddig rendben is van, ez is egy korszak.
Aztán jön az, amikor azt gondolja az ember, hogy már megint elegendő lesz a szedán vagy a kombi. Talán már nem 5en megyünk családi nyaralásra, hosszabb távon értelmét veszti a nagyautó. Nézzük meg a mostani kínálatot.
Smax után minden kicsi, mindenbe lefelé esik bele az ember, és kúszva, majd kapaszkodva próbál kikászálódni. Öregszik az ember na (nem csak a Blau... hehe ) .Hátra már a serdülő kölkök is nehezen férnek be,gyakorlatilag teljes értékű embereknek számítanak. Beszálláskor belefejelnek a divatosan lefelő ívelő hátsóajtó keretbe. Benn a középső ülésre csak a legkissebbet tervezd be, mert máshogyan nem lehet elférni.
Igen. Kell a kerti budi, amiből úgy száll ki az ember mint egy fotelből, csak kiteszi a lábát oldalt és nem kell kapaszkodni sehova.
Igen, kell a kerti budi, hogy a gyerekszobát és a nappalit magával tudja vinni az ember.

De talán 5év múlva már nem 3 gyerekkel használjuk, és mégsem tud majd lemondani arról a kényelemről az ember, amit a kerti budi nyújt.
Most nagyon ezt gondolom. A racionalitás pedig kevésbé tetszik... Sad
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2018.12.07 péntek, 10:57:29 »

ez így szép, de akkor Neked minek az smax? Mindenki tudja, hogy a kilincset csak sámlival éred fel, a beszálláshoz meg létra kell  eplus2 integet2 hehe
Naplózva
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2018.12.07 péntek, 11:26:35 »


Igen. Kell a kerti budi, amiből úgy száll ki az ember mint egy fotelből, csak kiteszi a lábát oldalt és nem kell kapaszkodni sehova.
Igen, kell a kerti budi, hogy a gyerekszobát és a nappalit magával tudja vinni az ember.


Ez így csak az esetek kis részében igaz, egyébként meg:

Igen. Kell a kerti budi, hogy növeljék a férfiak a szerszámuk méretét
Igen. Kell a kerti budi, hogy valahogy kifejezzék fölényüket, legalább az autóban ülve, ha már máshogy nem megy Wink
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46 Dátum: 2018.12.07 péntek, 11:28:42 »

ez így szép, de akkor Neked minek az smax? Mindenki tudja, hogy a kilincset csak sámlival éred fel, a beszálláshoz meg létra kell  eplus2 integet2 hehe
Egy oka van. Ha egyszer szeretnél velem utazni, a fejed beférjen neked is.Legalább hátra... hehe hehe hehe
Látod én gondolok a te kényelmedre is. nyes

Ez az, hogy olyan átmeneti időszakban vagyunk, amikor jól jön a nagy autó, de 70%-ban már egyedül ülök benne. Megint közel dolgozom, kevesebbet megyek, a hosszabb távok már csak a pihenésre mennek.
És itt lenne létjogosultsága a kombi hibrid mondeónak, csak még csócsálgatom 12-13 milléárt, meg a lentebb leírt kompromisszumok miatt. Mindig az MK3 jut eszembe, ahol hátul 3 gyerekülés bekötve elfért. De basszus az már majd 14éve volt. A lányaim felnőtt emberek, már csak az egyik fér el a középső ülésen hátul.
Sacc 5 év és talán a nyaralást is majd talán már a saját családjával tervezi a nagyobbik. Na akkor már kényelmesebben elfogunk férni... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47 Dátum: 2018.12.07 péntek, 11:42:49 »

Ez így csak az esetek kis részében igaz, egyébként meg:

Igen. Kell a kerti budi, hogy növeljék a férfiak a szerszámuk méretét
Igen. Kell a kerti budi, hogy valahogy kifejezzék fölényüket, legalább az autóban ülve, ha már máshogy nem megy Wink
Cheesy
Másként gondoljuk.
Szerintem az a márka amire ez igaz lehet, az a bömbi. Az smax-galaxy ezekre alkalmatlan. Minden másra meg ott a master kart.... taps
Ezek megmaradnak a valóban családi autónak. Én azt amivel több egy kerti budi, azt a kényelem és az autó méretére a pakolhatóság szempontjából gondolom.
Korábban nagy kedvencem volt a honda szivik. Na abból most maximum kiesni tudok, vagy egy kötelet kellene rendszeresíteni kapaszkodónak a kiszálláshoz. Vannak dolgok, amik az idővel nagyon megváltoznak. Ilyen egy autó praktikuma is.
És tényleg fölénynek érzed az utakon az Smaxokat? taps taps Imádom ezt a magyarázatot... nyes nyes
Oké biztosan más is van, nagy ódi, meg merga és bömi kerti budik, de én nem ezekre gondolok.
Igen kell a kerti budi.
Pl apám esete. Végre rászánta magát, hogy a dácsiát lecserélje egy autóra  vigyor3 . 67 éves, kipróbálta azúj dácsiát. Hát... nem tudott se beszállni normálisan, sem ki. Öregszik, nehezebben mozoknak a lábai, kevésbé kényelmes a ki be szállás-lábpakolás.
Beült egy vitarába, és beleszeretett. Fotelbe ül, lábát kifordítva egyszerűen kiszáll az autóból. Praktikus, kényelmes.
Hirtelen gondolat vezérelte, 2 hét alatt vett egy készleten lévő 2018as új modellt. 1000 turbó benzin, 110le.
Ketten vannak anyámmal, de ha a lányaimért mennek, még ők is bőven elférnek ide oda fuvarozgatáskor a Vitarába.
Ég és föld a két autó. Pedig éppen csak annyi, hogy a szuzi viti, egy kerti budi forma. És igen, ez kell, a kerti budi. nemtudom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2018.12.07 péntek, 12:21:35 »

És tényleg fölénynek érzed az utakon az Smaxokat? taps taps Imádom ezt a magyarázatot... nyes nyes

SUV-okról volt szó, az S-MAX nyilvánvalóan nem az... Wink
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2018.12.07 péntek, 12:39:17 »

Ez így csak az esetek kis részében igaz, egyébként meg:

Igen. Kell a kerti budi, hogy növeljék a férfiak a szerszámuk méretét
Igen. Kell a kerti budi, hogy valahogy kifejezzék fölényüket, legalább az autóban ülve, ha már máshogy nem megy Wink

Ez a logika alapján folytathatnánk a sort a kombikkal (az emberek nagy részének felesleges a kombi). Utána jöhetnek a Mondeo méretű autók (az emberek nagy részének bőven elég lenne egy Fiesta is).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.