Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 03:16:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Hybrid motorok  (Megtekintve 128664 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #200 Dátum: 2019.01.15 kedd, 17:00:44 »


Kezdek mérges lenni a villanyautóra.Ebben a hónapban már 3x fordult elő, hogy melóba menet jön velem szembe a sötétben egy autó. Ma reggel rávillogtam,ledudáltam, és elébe álltam. Kiszállok,odamegyek a csókához (talán pici BMW volt),és kérdem, miért nem kapcsolsz lámpát baxod? Nem látni a sötétben,csak dereng, hogy jön valaki a kanyarban.Erre aszonygya a csóka:
Nincs elég villany a gépben,és éppen azt spórolja, hogy hazajusson keréken...   wow1 wow1 wow1

Hány ilyen lesz még az utakon,az utak mentén, ha ezek elszaporodnak? Mert nem feltétlenül a gazdán múlik, ha halódik az akku,és már nem bír korrekt mennyiségeket menni vele.Persze lehet a gazdi is balfék,de ez sokkal rosszabb,mint amikor kifogy a nyál a verdából,mert abba visz az ember egy marékkal,és megy tovább.De ez a villanyos,hova teszi az elektronokat? A zsebébe?
Erre mondom, hogy a hibridnek nagyobb a létjogosultsága-még,akát HEV akár PHEV. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #201 Dátum: 2019.01.15 kedd, 21:06:51 »

Nem látni a sötétben,csak dereng, hogy jön valaki a kanyarban.Erre aszonygya a csóka:
Nincs elég villany a gépben,és éppen azt spórolja, hogy hazajusson keréken...   wow1 wow1 wow1
...
Erre mondom: https://www.youtube.com/watch?v=UWFTZUKc5PQ
Ez lesz az e-himnusz!  Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #202 Dátum: 2019.01.16 szerda, 14:19:52 »

Ez nem teljesen így van ha jól emlékszem a kisebb akkupakkosba is a nagyot szerelik, így éri meg nekik, és csak szoftveresen van korlátozva. Amikor természeti csapások vannak, fel is szokták oldani a korlátozást, hogy tudjanak menekülni vele az emberek. Az iPhone értékesítése meg pont hogy visszaesett, nincs már rá akkora kereslet, épp a napokban volt róla cikk hogy korlátozzák a termelést, mert nem viszik...
Akkor a Tesla is olyan, mint az MK4 140 Vs. 163 LE? Smiley
Konkrét infóm nincs, de szerintem nem ugyanaz az akkupakk meg mindenbe. Eleinte 40kW-os volt a Tesla, aztán 60, 70, 75, 85, 90, 100. Szerintem ezt nem mind ugyanabból hozták ki, aztán persze lehet.
Az Apple visszaesést meg nem olvastam. De az alma hírek amúgy se nagyon mozgatnak meg. Próbáltam, de nem az én világom az iPhone.

Itt van bőven Tesla infó: https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.16 szerda, 14:23:28 írta Domi » Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #203 Dátum: 2019.01.16 szerda, 15:50:26 »

Kezdek mérges lenni a villanyautóra.Ebben a hónapban már 3x fordult elő, hogy melóba menet jön velem szembe a sötétben egy autó. Ma reggel rávillogtam,ledudáltam, és elébe álltam. Kiszállok,odamegyek a csókához (talán pici BMW volt),és kérdem, miért nem kapcsolsz lámpát baxod? Nem látni a sötétben,csak dereng, hogy jön valaki a kanyarban.Erre aszonygya a csóka:
Nincs elég villany a gépben,és éppen azt spórolja, hogy hazajusson keréken...   wow1 wow1 wow1

Hány ilyen lesz még az utakon,az utak mentén, ha ezek elszaporodnak? Mert nem feltétlenül a gazdán múlik, ha halódik az akku,és már nem bír korrekt mennyiségeket menni vele.Persze lehet a gazdi is balfék,de ez sokkal rosszabb,mint amikor kifogy a nyál a verdából,mert abba visz az ember egy marékkal,és megy tovább.De ez a villanyos,hova teszi az elektronokat? A zsebébe?
Erre mondom, hogy a hibridnek nagyobb a létjogosultsága-még,akát HEV akár PHEV. Roll Eyes


Nagyon igaz! Én nem vágom a témát, de a villany ótózás ennél kicsit több felelőssége jár.
Rengeteg autót láttam klíma nélkül 4 lehúzott ablakkal...(elég feltünő)
Máskülönben /nem ismerve a biztonsági köröket/ de az állandó alul töltöttségből gondok lesznek.
Lényeg a lényeg..még nem az igazi, kell még pár év  Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2019.01.16 szerda, 16:17:51 »

Kezdek mérges lenni a villanyautóra.Ebben a hónapban már 3x fordult elő, hogy melóba menet jön velem szembe a sötétben egy autó. Ma reggel rávillogtam,ledudáltam, és elébe álltam. Kiszállok,odamegyek a csókához (talán pici BMW volt),és kérdem, miért nem kapcsolsz lámpát baxod? Nem látni a sötétben,csak dereng, hogy jön valaki a kanyarban.Erre aszonygya a csóka:
Nincs elég villany a gépben,és éppen azt spórolja, hogy hazajusson keréken...   wow1 wow1 wow1

Hány ilyen lesz még az utakon,az utak mentén, ha ezek elszaporodnak? Mert nem feltétlenül a gazdán múlik, ha halódik az akku,és már nem bír korrekt mennyiségeket menni vele.Persze lehet a gazdi is balfék,de ez sokkal rosszabb,mint amikor kifogy a nyál a verdából,mert abba visz az ember egy marékkal,és megy tovább.De ez a villanyos,hova teszi az elektronokat? A zsebébe?
Erre mondom, hogy a hibridnek nagyobb a létjogosultsága-még,akát HEV akár PHEV. Roll Eyes

A kicsit hidegebb, napokban egy körbe full bepárásodott üveges Leaf jött nekem majdnem. Ott kiszállt az ürge, és nem győzött elnézést kérni, de hogy alig lát ki a párától, és az utolsó pillanatban vett észre. Mondom miért nem fűti le a párát a p*csába? Erre mondta, hogy az túl sok áramot vesz ki az akksikból. Jah, mondom így akkor értem.  falbav
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #205 Dátum: 2019.01.19 szombat, 12:47:37 »

 Undecided news:

" A hibrid kombi egyébként 403 literes csomagteret kínál, amely 1508 literre bővíthető a hátsó üléssor ledöntésével."
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37274


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #206 Dátum: 2019.01.19 szombat, 16:13:41 »

Undecided news:

" A hibrid kombi egyébként 403 literes csomagteret kínál, amely 1508 literre bővíthető a hátsó üléssor ledöntésével."

Ez már nem rossz!  eljen Kár, hogy 2-3 év mire pár évesen jó áron lesz. Sad

Én még mindig nagyon gondolkozok, hogy elmegyek megnézni a lent belinkelt hybridet. Próbálom magam meggyőzni, hogy 90%-ba egyedül megyek, akkor elég a csomagtért, ha meg kell több, tetőboxozok, ez nekem évente 2-3 alkalom max.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #207 Dátum: 2019.01.19 szombat, 16:23:58 »

Ez már nem rossz!  eljen Kár, hogy 2-3 év mire pár évesen jó áron lesz. Sad

Én még mindig nagyon gondolkozok, hogy elmegyek megnézni a lent belinkelt hybridet. Próbálom magam meggyőzni, hogy 90%-ba egyedül megyek, akkor elég a csomagtért, ha meg kell több, tetőboxozok, ez nekem évente 2-3 alkalom max.
egyedül utazva van létjogosultsága,de nekem 5felnőttel kell számolnom,még akkor is, ha nagyobb utazás évente 4-5alkalomról lenne szó. Hétvégente viszont kivan használva maxira a főszezonban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37274


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #208 Dátum: 2019.01.19 szombat, 16:29:34 »

egyedül utazva van létjogosultsága,de nekem 5felnőttel kell számolnom,még akkor is, ha nagyobb utazás évente 4-5alkalomról lenne szó. Hétvégente viszont kivan használva maxira a főszezonban.

Igen, a másik viszont az ár, egy idén 4 éves autóért 5,8M... 6,5-ért kapok teljesen új 1.5 EcoBoost-ot. Ok, hogy 11 felett van az új Hybrid ára, de mégis más érzés az új.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #209 Dátum: 2019.01.19 szombat, 18:23:11 »

Igen, a másik viszont az ár, egy idén 4 éves autóért 5,8M... 6,5-ért kapok teljesen új 1.5 EcoBoost-ot. Ok, hogy 11 felett van az új Hybrid ára, de mégis más érzés az új.

Nem tudom mikor nézted ezt az árat, de ennyiért már nem kapsz 5öst mondeot: https://www.fordsolymar.hu/docman/szemelyautok/szemelyauto-arlistak/75-mondeo-arlista/file


sajnos így van.Nagyon magasra tette az árat a ford a hibriddel.Vicces, hogy kb ugyan azt a hajtásláncot használja a Honda is,és olcsóbb 1,5-2m-val.És annak a csomagtartója 500liter.Nyilván nem ugyan az a forma-kaszni,de (nekem) szempont a csomagtartó méret.


Mondeo hibrid 2018as modell, mert a 19es fl, már ennél drágábban érkezik
Titanium Hybrid (HEV)
2.0l HEV (187LE) Euro6.2
10 795 000 Ft


CRV 2019-es hibrid:
i-MMD HYBRID 2WD (Elsőkerék hajtás) 2.0 i-MMD Hybrid Comfort 107/145 135/184 e-CVT automata RON 95 benzin 5,3 120 EURO 6          9 599 000
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37274


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2019.01.19 szombat, 18:43:11 »

Nem tudom mikor nézted ezt az árat, de ennyiért már nem kapsz 5öst mondeot: https://www.fordsolymar.hu/docman/szemelyautok/szemelyauto-arlistak/75-mondeo-arlista/file


sajnos így van.Nagyon magasra tette az árat a ford a hibriddel.Vicces, hogy kb ugyan azt a hajtásláncot használja a Honda is,és olcsóbb 1,5-2m-val.És annak a csomagtartója 500liter.Nyilván nem ugyan az a forma-kaszni,de (nekem) szempont a csomagtartó méret.


Mondeo hibrid 2018as modell, mert a 19es fl, már ennél drágábban érkezik
Titanium Hybrid (HEV)
2.0l HEV (187LE) Euro6.2
10 795 000 Ft


CRV 2019-es hibrid:
i-MMD HYBRID 2WD (Elsőkerék hajtás) 2.0 i-MMD Hybrid Comfort 107/145 135/184 e-CVT automata RON 95 benzin 5,3 120 EURO 6          9 599 000


Hahu-n nézd meg a Ford kereskedők autóit, 6,5-7M körül vannak új, 0km-es készletes autók. A hivatlos árlista náluk egy kiindulási alap, e-mail-es ajánlat kérésben is már jóval kedvezőbb árakat küldtek (Ford Credit-el).
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #211 Dátum: 2019.01.20 vasárnap, 08:51:50 »

Kezdek mérges lenni a villanyautóra.Ebben a hónapban már 3x fordult elő, hogy melóba menet jön velem szembe a sötétben egy autó. Ma reggel rávillogtam,ledudáltam, és elébe álltam. Kiszállok,odamegyek a csókához (talán pici BMW volt),és kérdem, miért nem kapcsolsz lámpát baxod? Nem látni a sötétben,csak dereng, hogy jön valaki a kanyarban.Erre aszonygya a csóka:
Nincs elég villany a gépben,és éppen azt spórolja, hogy hazajusson keréken...   wow1 wow1 wow1

Hány ilyen lesz még az utakon,az utak mentén, ha ezek elszaporodnak? Mert nem feltétlenül a gazdán múlik, ha halódik az akku,és már nem bír korrekt mennyiségeket menni vele.Persze lehet a gazdi is balfék,de ez sokkal rosszabb,mint amikor kifogy a nyál a verdából,mert abba visz az ember egy marékkal,és megy tovább.De ez a villanyos,hova teszi az elektronokat? A zsebébe?
Erre mondom, hogy a hibridnek nagyobb a létjogosultsága-még,akát HEV akár PHEV. Roll Eyes


Ez addig tart amíg nem lesz valamelyik fejlesztésből sorozatgyártás érett termék, onnantól aztán nagyot fordul minden, pl.

https://www.pocket-lint.com/gadgets/news/130380-future-batteries-coming-soon-charge-in-seconds-last-months-and-power-over-the-air

"Aluminium-air battery gives 1,100 mile drive on a charge
A car has managed to drive 1,100 miles on a single battery charge. The secret to this super range is a type of battery technology called aluminium-air that uses oxygen from the air to fill its cathode. This makes it far lighter than liquid filled lithium-ion batteries to give car a far greater range."

Ahogy sikerül megoldani hogy gazdaságosan lehessen nagy mennyiségű energiát tárolni, gyors feltöltéssel, mehet az össze robbanómotor a levesbe Wink
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #212 Dátum: 2019.01.20 vasárnap, 09:51:26 »

... mehet az össze robbanómotor a levesbe Wink
Az a baj, hogy ez a story az, amit majd csak az unokáink fognak látni... Tongue
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #213 Dátum: 2019.01.20 vasárnap, 15:47:14 »

Az a baj, hogy ez a story az, amit majd csak az unokáink fognak látni... Tongue
SEM! Hiába ismerjük az Einsteini fizikát (E=m*c2), a szupravezetést, jelenlegi életünk (nem a labor kísérletek), azért még erőssen a Newtoni szerint müködik.
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2019.01.20 vasárnap, 21:40:30 »

SEM! Hiába ismerjük az Einsteini fizikát (E=m*c2), a szupravezetést, jelenlegi életünk (nem a labor kísérletek), azért még erőssen a Newtoni szerint müködik.
 

Ne legyünk ilyen szűklátókörűek, így max a Commodore 256-nál tartanánk Smiley Tuti hogy sok olyan fejlesztés zajlik a háttérben, amiről még nem is tudunk. Én bízok benne hogy lesz áttörés ebben, még a mi generációnkban.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #215 Dátum: 2019.01.21 hétfő, 07:10:32 »

Ne legyünk ilyen szűklátókörűek, így max a Commodore 256-nál tartanánk Smiley Tuti hogy sok olyan fejlesztés zajlik a háttérben, amiről még nem is tudunk. Én bízok benne hogy lesz áttörés ebben, még a mi generációnkban.
a hírekben majd olvashatunk róla.De épp úgy kapjuk majd, mint a telefon akkukat.Kezdetben a 300mah is csúcs volt,tíz év múlva már 5000mah szerelnek néhány készülékbe, de a piac- a gyártó érdekei nem azt diktálja, hogy ez a fejlődés 2év alatt menjen végbe.
Ez nem szkeptikusság, csak mindenki tudja, hogy a varázsütésre nem lesz áttörő változás a szériába gyártottaknál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2019.01.21 hétfő, 11:16:51 »

a hírekben majd olvashatunk róla.De épp úgy kapjuk majd, mint a telefon akkukat.Kezdetben a 300mah is csúcs volt,tíz év múlva már 5000mah szerelnek néhány készülékbe, de a piac- a gyártó érdekei nem azt diktálja, hogy ez a fejlődés 2év alatt menjen végbe.
Ez nem szkeptikusság, csak mindenki tudja, hogy a varázsütésre nem lesz áttörő változás a szériába gyártottaknál.
Olvastam egy tanulmányt, mely szerint az elektromos autok felhasználási maximuma alapját egy, az uthálózatba fekvö indukcio elvén müködö folyamatosan tölthetö elöre lefektetett hálozat jelenthetné.
Ebben az esetben nem kellene az akku töltöttséget figyelni, hisz az energia a haladás közben érkezne.
(Láttam hasonlot katonáéknál Németbe, de az a katonai bázison valo közlekedésre szolgált, targoncák, hordozo jármüvek max 20 km/h sebesség)
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #217 Dátum: 2019.01.21 hétfő, 11:22:17 »

Olvastam egy tanulmányt, mely szerint az elektromos autok felhasználási maximuma alapját egy, az uthálózatba fekvö indukcio elvén müködö folyamatosan tölthetö elöre lefektetett hálozat jelenthetné.
Ebben az esetben nem kellene az akku töltöttséget figyelni, hisz az energia a haladás közben érkezne.
(Láttam hasonlot katonáéknál Németbe, de az a katonai bázison valo közlekedésre szolgált, targoncák, hordozo jármüvek max 20 km/h sebesség)

ez egy szép álom...a világon az öszes utat újra kellene építeni... Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
De segond, a StarTrekben ezt is megoldják... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #218 Dátum: 2019.01.21 hétfő, 11:27:33 »

Olvastam egy tanulmányt, mely szerint az elektromos autok felhasználási maximuma alapját egy, az uthálózatba fekvö indukcio elvén müködö folyamatosan tölthetö elöre lefektetett hálozat jelenthetné.
Ebben az esetben nem kellene az akku töltöttséget figyelni, hisz az energia a haladás közben érkezne.
(Láttam hasonlot katonáéknál Németbe, de az a katonai bázison valo közlekedésre szolgált, targoncák, hordozo jármüvek max 20 km/h sebesség)

innen már csak egy lépés lenne a mágnesvasút elve
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #219 Dátum: 2019.01.21 hétfő, 11:32:01 »

ez egy szép álom...a világon az öszes utat újra kellene építeni... Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
De segond, a StarTrekben ezt is megoldják... nyes
Nem feltétlen. Elegendö csak a gyorsforgalmi utak, autópályán.(tanulmány szerint igy akár a sebesség szabályzásba is bele tudnak szolni, hogy a megengedettet senki ne léphesse túl)
A többi utakon meg a saját akksija kapacitását használja, a kiépitesi költsegek miatt.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #220 Dátum: 2019.01.21 hétfő, 11:52:19 »

innen már csak egy lépés lenne a mágnesvasút elve
Annyi, h a magnetrail kötöttpályán halad.

De ha belegondolsz a nikkel aksik alkatrész árai az egekbe szöktek, és egyre drágábbak. Kérdés h ezt meddig tudja ugy lenyelni a piac, h az a végfelhasználókat se tántorítsa el a vásárlástól. Az ollo pedig egyre jobban nyílik.
Ennek ellentételezésére született egy tanulmány, hogyan lehetne mégis továbblépni.
Sztem van benne rácio,föleg h már használják ezt az elvet.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #221 Dátum: 2019.01.21 hétfő, 12:05:30 »

S lön:

http://hvg.hu/cegauto/20190121_nagy_puttonyos_hibrid_bearaztak_a_legujabb_ford_mondeot
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #222 Dátum: 2019.01.21 hétfő, 13:19:43 »

Nem feltétlen. Elegendö csak a gyorsforgalmi utak, autópályán.(tanulmány szerint igy akár a sebesség szabályzásba is bele tudnak szolni, hogy a megengedettet senki ne léphesse túl)
A többi utakon meg a saját akksija kapacitását használja, a kiépitesi költsegek miatt.
hurrá.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #223 Dátum: 2019.01.21 hétfő, 13:23:06 »

wow1

"Mondeo kombi német alapára 41 000 euró (13 millió forint). "
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #224 Dátum: 2019.01.21 hétfő, 15:50:18 »

wow1

"Mondeo kombi német alapára 41 000 euró (13 millió forint). "
Ez az ottani flotta cégeknek megéri, akik meg egy évesen használtan tölük is viszik el, nekik is.
Újonnan meg saját vásárlóknak nem hiszem hogy sokaknak vonzo...
Ahogy én is megkaptam mikor vettem a Mondeo-t, h ennyi fájdalomdijért már bajor v Ingolstadt i prémiumot is kaptam volna. Jahhh, 2-3 évesen, sok km+nagyszerviz elött.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #225 Dátum: 2019.09.20 péntek, 16:44:28 »

Ojje!

https://youtu.be/ZICFtXyyZv8

Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #226 Dátum: 2019.09.20 péntek, 20:26:37 »


Hát nem tudom, nekem ez a fajta hibrid annyira nem áll össze. 5-6 literes fogyasztást tud egy dízel is. Hibrid, de csak 1-3 km-t megy el akkuról. Hibrid, de zöldrendszámra nem vagy vele jogosult (ingyenparkolás, most még, stb). Hibrid, de a 0-100-as gyorsulása rosszabb, mint egy dízelnek. Kombi, de elcseszik a csomagtartót. Árakat nem néztem, de gondolom drágább, mint egy dízel.

Ha tud valaki pozitívumokat, ami miatt ez az autó logikus választás, ne tartsa magában. Tényleg kíváncsi vagyok, hogy valaki miért választaná ezt.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #227 Dátum: 2019.09.20 péntek, 20:58:59 »

Hát nem tudom, nekem ez a fajta hibrid annyira nem áll össze. 5-6 literes fogyasztást tud egy dízel is. Hibrid, de csak 1-3 km-t megy el akkuról. Hibrid, de zöldrendszámra nem vagy vele jogosult (ingyenparkolás, most még, stb). Hibrid, de a 0-100-as gyorsulása rosszabb, mint egy dízelnek. Kombi, de elcseszik a csomagtartót. Árakat nem néztem, de gondolom drágább, mint egy dízel.

Ha tud valaki pozitívumokat, ami miatt ez az autó logikus választás, ne tartsa magában. Tényleg kíváncsi vagyok, hogy valaki miért választaná ezt.


Egyszerű, nézz meg egyet élőben!
Nincs elcseszve a csomagtartó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #228 Dátum: 2019.09.20 péntek, 21:18:07 »

Egyszerű, nézz meg egyet élőben!
Nincs elcseszve a csomagtartó.

Meg van emelve egy 10 centivel, majd az utolsó 20-30 centin lejt kifele. Nálam ez a gyakorlatban úgy nézne ki, hogy bedobálom a cuccokat a csomagtartóba, majd mikor megérkezek és kinyitom a csomagtérajtót, akkor gurul/esik ki belőle minden.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #229 Dátum: 2019.09.20 péntek, 21:38:45 »

Meg van emelve egy 10 centivel, majd az utolsó 20-30 centin lejt kifele. Nálam ez a gyakorlatban úgy nézne ki, hogy bedobálom a cuccokat a csomagtartóba, majd mikor megérkezek és kinyitom a csomagtérajtót, akkor gurul/esik ki belőle minden.
Oké, ne vegyél.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #230 Dátum: 2019.09.21 szombat, 00:03:25 »

Oké, ne vegyél.


Ne durcizz  Grin
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #231 Dátum: 2019.09.21 szombat, 05:55:34 »

Ne durcizz  Grin

Használtál már ilyet úgy, ahogy leírtad?
Gyakorlati tapasztalat?

Ha előre eldöntötted, hogy nem megfelelő, akkor az enyhén szólva alaptalan előítélet.
Vagyis nem releváns.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #232 Dátum: 2019.09.21 szombat, 08:13:11 »

Használtál már ilyet úgy, ahogy leírtad?
Gyakorlati tapasztalat?

Ha előre eldöntötted, hogy nem megfelelő, akkor az enyhén szólva alaptalan előítélet.
Vagyis nem releváns.  wave
Nekem volt, igaz utasként Taxiban ülve. (Jesenice-Villach, volt ebben minden az autópályátol a városi töttyögésig)
A Totoja Hybrid röl irom az élményeket amit ugye a Ford megvett/átvett.

Mondja a taxis, hogy sietös lesz az utunk, mert utána ki kell idöre mennie a reptérre. Mondtam, semmi gond, 200 km/h ig hitelesitve vagyok. Orvosi papirom van rola.
Ééés, odalépett neki!  Felbögött a motor, én megkapaszkodtam a majrévasban, hogy most kilövünk mint az ürhajó...
Ehhez képest, elsö gondolatom az volt, hogy szolni kellene neki mert csuszik a kupplung!  eplus2
Gyorsulásrol mint élményröl annyit mikor Érdröl üresben gurulva haladunk a lejtön, kb ennyi.
Az elektro-dinamikus fék az valoban hatásos(ilyenkor visszatáplál) ennyi ami pozitiv.
Meg városban piros lámpákhoz araszolva tök csend.

De itt diplomatikusan a környezet tudatosságot lehet hangsulyozni, vezetési élmény kilöve.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #233 Dátum: 2019.09.21 szombat, 10:40:02 »

Nekem volt, igaz utasként Taxiban ülve. (Jesenice-Villach, volt ebben minden az autópályátol a városi töttyögésig)
A Totoja Hybrid röl irom az élményeket amit ugye a Ford megvett/átvett.

Mondja a taxis, hogy sietös lesz az utunk, mert utána ki kell idöre mennie a reptérre. Mondtam, semmi gond, 200 km/h ig hitelesitve vagyok. Orvosi papirom van rola.
Ééés, odalépett neki!  Felbögött a motor, én megkapaszkodtam a majrévasban, hogy most kilövünk mint az ürhajó...
Ehhez képest, elsö gondolatom az volt, hogy szolni kellene neki mert csuszik a kupplung!  eplus2
Gyorsulásrol mint élményröl annyit mikor Érdröl üresben gurulva haladunk a lejtön, kb ennyi.
Az elektro-dinamikus fék az valoban hatásos(ilyenkor visszatáplál) ennyi ami pozitiv.
Meg városban piros lámpákhoz araszolva tök csend.

De itt diplomatikusan a környezet tudatosságot lehet hangsulyozni, vezetési élmény kilöve.

Szerintem ott lesz a probléma hogy egy hibrid autótól az elektromos vagy a belsőégésű motorral hajtott érzést várják.
Miért?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #234 Dátum: 2019.09.21 szombat, 11:30:16 »

Szerintem ott lesz a probléma hogy egy hibrid autótól az elektromos vagy a belsőégésű motorral hajtott érzést várják.
Miért?
Mert feszt alternativának állitják be, összehasonlitgatva az üzemanyagfogyasztástol a hosszabb távon megtérülö beruházási költségekig.
Nem kéne.
Öszintén kellene beszélni róla.
Hogy ez egy olyan auto, amelyik csak kivülröl hasonlit a belsöégésü társaira. Azt pont.


Még ez is;
- E motor:
A héten nyuzta a szomszédom a nagy dobásnak szánt E-Tron t. Györben.
Mikor kérdeztem töle tegnap, h milyen volt?
Annyit mondott sommásan, a sznobok meg fogják venni...
Többieknek pedig lesz megfelelö alternativájuk egy másik gyártora.(jobb).
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #235 Dátum: 2019.09.21 szombat, 22:02:44 »

Használtál már ilyet úgy, ahogy leírtad?
Gyakorlati tapasztalat?

Ha előre eldöntötted, hogy nem megfelelő, akkor az enyhén szólva alaptalan előítélet.
Vagyis nem releváns.  wave

Nem használtam ilyet és nincs vele gyakorlati tapasztalatom. Ezért is érdeklődök itt. Ha tudnám a válaszokat, nem kérdeznék.

Amiket felsoroltam, annak nagy része tény. Mit próbáljak ki rajta? Parkoljak le fizetős övezetben normál rendszámmal és próbáljam ki, hogy tényleg megvág-e 6000-re a parkolóőr, ha nem fizetek?
Nem előítéleteskedek, hanem próbálom megérteni, hogy mire gondolt a költő. Ki a célközönség? Milyen előnyei vannak egy ilyen hajtásláncnak, amiért megéri a plusz pénzt?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #236 Dátum: 2019.09.21 szombat, 22:06:04 »

Nem használtam ilyet és nincs vele gyakorlati tapasztalatom. Ezért is érdeklődök itt. Ha tudnám a válaszokat, nem kérdeznék.

"Meg van emelve egy 10 centivel, majd az utolsó 20-30 centin lejt kifele. Nálam ez a gyakorlatban úgy nézne ki, hogy bedobálom a cuccokat a csomagtartóba, majd mikor megérkezek és kinyitom a csomagtérajtót, akkor gurul/esik ki belőle minden."

Hát fura..... nincs gyakorlat, de tudod hogyan történne. Akkor miről érdeklődsz ?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #237 Dátum: 2019.09.21 szombat, 22:20:07 »

Nekem volt, igaz utasként Taxiban ülve. (Jesenice-Villach, volt ebben minden az autópályátol a városi töttyögésig)
A Totoja Hybrid röl irom az élményeket amit ugye a Ford megvett/átvett.

Mondja a taxis, hogy sietös lesz az utunk, mert utána ki kell idöre mennie a reptérre. Mondtam, semmi gond, 200 km/h ig hitelesitve vagyok. Orvosi papirom van rola.
Ééés, odalépett neki!  Felbögött a motor, én megkapaszkodtam a majrévasban, hogy most kilövünk mint az ürhajó...
Ehhez képest, elsö gondolatom az volt, hogy szolni kellene neki mert csuszik a kupplung!  eplus2
Gyorsulásrol mint élményröl annyit mikor Érdröl üresben gurulva haladunk a lejtön, kb ennyi.
Az elektro-dinamikus fék az valoban hatásos(ilyenkor visszatáplál) ennyi ami pozitiv.
Meg városban piros lámpákhoz araszolva tök csend.

De itt diplomatikusan a környezet tudatosságot lehet hangsulyozni, vezetési élmény kilöve.

Ez az érzés megvolt nekem is nem rég. Kollégámnak Priusa van, múltkor átvitt megbeszélésre. Egyik piros lámpánál bűvészkedett a gombokkal, feltekert mindent maxra. Belefeszültem az ülésbe, hogy na most majd aztán megindul a vas. Aztán zöldre váltott a lámpa és hát a katarzis elmaradt. Mint egy döglött kecske háton fekve, kb olyan dinamikával indult meg Cheesy

De még azt mondom, hogy ezzel nincs is semmi baj, az emberek nagy részének bőven elég ez. Eljut vele A-ból B-be, azt joccak. Viszont nem érzem megváltónak, hogy emellé 5 literes fogyasztást produkál, amit egy nem hibrid turbós benzines is kb tud hozni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #238 Dátum: 2019.09.21 szombat, 22:24:04 »

Hát fura..... nincs gyakorlat, de tudod hogyan történne. Akkor miről érdeklődsz ?  Roll Eyes

Talán logikus gondolkodás meg fizika? Cheesy
(Meg, hogy pl most is van pár cucc a csomagtartómban, amit beraktam eredetileg a jobb oldalra, amennyire lehet előre tolva, aztán ma este mikor felnyitottam az ajtót, akkor a bal oldalt hemperegtek az ajtónál.)

Btw, te próbáltad a hibridet?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #239 Dátum: 2019.09.23 hétfő, 15:34:33 »

Ez az érzés megvolt nekem is nem rég. Kollégámnak Priusa van, múltkor átvitt megbeszélésre. Egyik piros lámpánál bűvészkedett a gombokkal, feltekert mindent maxra. Belefeszültem az ülésbe, hogy na most majd aztán megindul a vas. Aztán zöldre váltott a lámpa és hát a katarzis elmaradt. Mint egy döglött kecske háton fekve, kb olyan dinamikával indult meg Cheesy

De még azt mondom, hogy ezzel nincs is semmi baj, az emberek nagy részének bőven elég ez. Eljut vele A-ból B-be, azt joccak. Viszont nem érzem megváltónak, hogy emellé 5 literes fogyasztást produkál, amit egy nem hibrid turbós benzines is kb tud hozni.

Fura amiket itt írtok. Korábban többször is írtam a tapasztalataimról (most már közel 3 éve hajtok hibrid Mondeot), ha visszalapozol, megtalálod. integet2

A gyorsulásról annyit, hogy városban sztem bármelyik Mondeoval felveszi a versenyt, de sokkal jobb élményt ad a hibridsége, szemben egy dízellel. (Tudom, miről beszélek, előtte 3 dízel Mondeom volt. Soha többet dízelt!) Lehet Prius-szal hasonlítani, de nem ugyanaz, szóval nem fair.

0-100 gyorsulásban pedig katalógus szerint is minimális a különsbég van a dízellel szemben...

A csomagtartó tekintetében tényleg kell kompromisszumot kötni, de nekem ez nem fájt.
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #240 Dátum: 2019.09.23 hétfő, 16:11:55 »

Viszont nem érzem megváltónak, hogy emellé 5 literes fogyasztást produkál, amit egy nem hibrid turbós benzines is kb tud hozni.
Melyik városban? Ez a hibridnek városi fogyasztás.
Naplózva
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #241 Dátum: 2019.09.23 hétfő, 18:24:35 »

Fura amiket itt írtok. Korábban többször is írtam a tapasztalataimról (most már közel 3 éve hajtok hibrid Mondeot), ha visszalapozol, megtalálod. integet2

A gyorsulásról annyit, hogy városban sztem bármelyik Mondeoval felveszi a versenyt, de sokkal jobb élményt ad a hibridsége, szemben egy dízellel. (Tudom, miről beszélek, előtte 3 dízel Mondeom volt. Soha többet dízelt!) Lehet Prius-szal hasonlítani, de nem ugyanaz, szóval nem fair.

0-100 gyorsulásban pedig katalógus szerint is minimális a különsbég van a dízellel szemben...

A csomagtartó tekintetében tényleg kell kompromisszumot kötni, de nekem ez nem fájt.
Ne vedd a lelkedre, Toyota System volt boncolgatva. integet2(annak kapcsán h megvette a Ford)

Különben meg mindent a helyén kell kezelni. Hybrid városba valo.(egyik ismerös forditva adja elö, a dizel D4D vel a városba járnak rövid távon, a Hybrid Auris al meg lemarad mögöttem az autópályán, azt ugy telefonál, h várjuk meg).

En a Bazso müsorában láttam a Hybrid Mondeo bemutatoját, az van emlékemben. Nem dicsérte agyon a menetdinamikát, talán egy gyorsulást is felvettek.(hogy nem történik nagyon semmi)
+  Vezetni valoban nem vezettem, ismerjük el.

GE-nél dolgozo családtag mesél ezt azt, hogy nagy dobásra készülnek a Ford-al közösen, a tisztán E hajtással+hatásfok kapcsán.  Fusion(tengerentul).
A dizel üzemet veri az eddigi tesztek alapján, mint menetdinamika, hatótáv, töltés(15 percröl és 85-90%-rol regélnek) hármasában.
Megmondom öszintén, ha ez bejön, akár fizetnék is érte, h a belsöégésü motor helyén E meghajtás legyen a saját jelenlegi Mondeomban.
Mert...ez lesz a jövö.

« Utoljára szerkesztve: 2019.09.23 hétfő, 18:34:16 írta Vectron » Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #242 Dátum: 2019.09.23 hétfő, 18:41:37 »

Viszont nem érzem megváltónak, hogy emellé 5 literes fogyasztást produkál, amit egy nem hibrid turbós benzines is kb tud hozni.


Melyik városban? Ez a hibridnek városi fogyasztás.


Melyik turbós benzines??? Kb 50-60km-re tényleg elég az 5l benya városban....
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.23 hétfő, 18:43:22 írta Bajkonur » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #243 Dátum: 2019.09.23 hétfő, 18:42:39 »

Ne vedd a lelkedre, Toyota System volt boncolgatva. integet2(annak kapcsán h megvette a Ford)

Különben meg mindent a helyén kell kezelni. Hybrid városba valo.(egyik ismerös forditva adja elö, a dizel D4D vel a városba járnak rövid távon, a Hybrid Auris al meg lemarad mögöttem az autópályán, azt ugy telefonál, h várjuk meg).

En a Bazso müsorában láttam a Hybrid Mondeo bemutatoját, az van emlékemben. Nem dicsérte agyon a menetdinamikát, talán egy gyorsulást is felvettek.(hogy nem történik nagyon semmi)
+  Vezetni valoban nem vezettem, ismerjük el.

GE-nél dolgozo családtag mesél ezt azt, hogy nagy dobásra készülnek a Ford-al közösen, a tisztán E hajtással+hatásfok kapcsán.  Fusion(tengerentul).
A dizel üzemet veri az eddigi tesztek alapján, mint menetdinamika, hatótáv, töltés(15 percröl és 85-90%-rol regélnek) hármasában.
Megmondom öszintén, ha ez bejön, akár fizetnék is érte, h a belsöégésü motor helyén E meghajtás legyen a saját jelenlegi Mondeomban.
Mert...ez lesz a jövö.



Az/Ez a jövő még nagyon messze van..... 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #244 Dátum: 2019.09.23 hétfő, 20:28:35 »

Az/Ez a jövő még nagyon messze van..... 

sőt,úgy tűnik egyre inkább belassul.Egész egyszerűen nem veszik a népek.Illetve kevésbé, mint azt várták. Mondjuk nem csoda,nagyon fölélőtték azt az árat, még a magyar állami támogatással is-sok(k).Aztán kínában is romlottak az eladási számok,nyilván annak van nagyobb jelentősége,nem a magyar piacnak...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #245 Dátum: 2019.09.24 kedd, 06:01:43 »

sőt,úgy tűnik egyre inkább belassul.Egész egyszerűen nem veszik a népek.Illetve kevésbé, mint azt várták. Mondjuk nem csoda,nagyon fölélőtték azt az árat, még a magyar állami támogatással is-sok(k).Aztán kínában is romlottak az eladási számok,nyilván annak van nagyobb jelentősége,nem a magyar piacnak...
Hollandok 50%-nál járnak az uj autok E eladásainak arányaiban. De ez önmagában nem akkora piac+ott biciklivel járnak dolgozni különben is.
Én ahogy követem a trendeket, elsösorban azok engedhetik meg(ma még)a tisztán E autozást, akiknél az árcédula csak egy szám, másrészt van még a garázsban más is, ha nagyon messzire kell menni, és az nem Hybrid.

Szomszéd országokban felfutott a dizel(!) eladás az uj autok értékesitésnél(Szlovák, Cseh, Szlovén).
Hybrid technologia(lágy hybrid) nagyobb elterjedése még odébb. Sztem.


Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #246 Dátum: 2019.09.24 kedd, 09:33:58 »

...
En a Bazso müsorában láttam a Hybrid Mondeo bemutatoját, az van emlékemben. Nem dicsérte agyon a menetdinamikát, talán egy gyorsulást is felvettek.(hogy nem történik nagyon semmi)
+  Vezetni valoban nem vezettem, ismerjük el.
...
Nem kötözködés, de a 9,4-es gyorsulás vs. "nem történik nagyon semmi" hogyan értendő? Az, hogy béget, nem jelenti, hogy nem gyorsul.
Naplózva
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #247 Dátum: 2019.09.24 kedd, 12:08:25 »

Nem kötözködés, de a 9,4-es gyorsulás vs. "nem történik nagyon semmi" hogyan értendő? Az, hogy béget, nem jelenti, hogy nem gyorsul.
Nem a 0-100 gyorsulas a mérvado, egyrészt arra ritkán van egzakt történet h állorajtot vegyünk hama, másrészt meg ezek az autok nem erre valok.
Inkább a rugalmasságrol kell beszélni, ahol 40-60--80 rol kell nekirugaszkodni egy egy elözésnél.
Tapasztalatom szerint az offtotoja hybridek sem gyorsulo bajnokok, de Mondeo t nem volt alkalmam követni, föleg olyan necces utvonalon mint a 82-es Pannonhalma-Veszprém hogy mit tud olyan helyen, ahol nincs reptér hosszuságu egyenes ha elözni kell.

Hogy béget, az egy dolog, ez ilyen. De mennyire lehet vele dinamikusan közlekedni, arra kiváncsi lennék.
Mert az a hajtás ami a totojákban van, az nem gyözött meg.

Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #248 Dátum: 2019.09.24 kedd, 12:22:47 »

Nem a 0-100 gyorsulas a mérvado, egyrészt arra ritkán van egzakt történet h állorajtot vegyünk hama, másrészt meg ezek az autok nem erre valok.
Inkább a rugalmasságrol kell beszélni, ahol 40-60--80 rol kell nekirugaszkodni egy egy elözésnél.
Tapasztalatom szerint az offtotoja hybridek sem gyorsulo bajnokok, de Mondeo t nem volt alkalmam követni, föleg olyan necces utvonalon mint a 82-es Pannonhalma-Veszprém hogy mit tud olyan helyen, ahol nincs reptér hosszuságu egyenes ha elözni kell.

Hogy béget, az egy dolog, ez ilyen. De mennyire lehet vele dinamikusan közlekedni, arra kiváncsi lennék.
Mert az a hajtás ami a totojákban van, az nem gyözött meg.


Nyilván a villanymotor aránytalanul sokat segít az indulásnál. De van benne egy 150 ló körüli benzinmotor meg néha némi delej. Itt ( https://www.youtube.com/watch?v=pu5xOMylKiA ) pl. kb 6 sec alatt van meg a 80-120. Szerintem 110-ről is vállalhatóan megindul: https://www.youtube.com/watch?v=pub1ngHCe7g . Nyilván ezt nem adja elő 10x egymás után, mert lemerül. Kérdés, hogy milyen gyakran van szükség ilyen gyakorlatokra. Érdemes összenézni a saját autó gyorsulásával (biztos van fenn a YouTube-on vagy lehet videot csinálni, mérni stb.). Az "emlékszem, hogy az enyém jobban megy" csak bizonyos változatok esetén ér. Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #249 Dátum: 2019.09.24 kedd, 13:04:34 »

Autópályán 140-nél tempomattal pont a benzinmotor erőlködik. Tehát városba talán jó az elképzelés, oda meg felesleges 2.0...

Nekem ez zsákutca...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.