Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:57:13
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 261056 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #450 Dátum:
2014.06.10 kedd, 21:31:04 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2014.06.09 hétfő, 21:40:57
Irigyellek, hogy ilyen gondjaid vannak
Elég nagy probléma
Naplózva
kianeks
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #451 Dátum:
2014.06.23 hétfő, 15:23:11 »
Sziasztok segítségeteket szeretném kérni Mondeomat(mk1 2000ccm hidraulikus kinyomócsapágyas) nagyobb szerelés után kihoztam a szervízből a kuplung közép helyett fent fogott és a kinyomócsapágy halkan de hangot adott holott nem így adtam át!!
(már több mint fél éve így járok a helyzet nem romlik,stagnál,veszi a sebességeket,a kinyomó nem hangosodott semmit) Van valakinek ötlete ,hogy mit állíthattak el,vagy járt valaki úgy,hogy lelevegősödött a kinyomócsapágya,vagy esetleg kinyomva kinyírták a csapágyat??...Üdv Segítségeteket előre is köszönöm
Naplózva
Mike31
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #452 Dátum:
2014.08.04 hétfő, 14:49:02 »
Idézetet írta: paky - 2014.06.10 kedd, 21:31:04
Elég nagy probléma
ST verzának rövidebbek, ha jól tudom - de majd egy jobban tudóˇˇ megmondja. Bontottan nem olyan dárga. (kinek mi a drága)
Naplózva
Mike31
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #453 Dátum:
2014.09.23 kedd, 11:42:31 »
Mai nap vettem észre, csökkent a fékfolyadék szintem...
Átnéztem mindent, akkor vettem észre
INNEN
folyik a fékolajam. Milyen ötletetek van, mit kéne cserélnem? vagy mitől folyik / csepeg ott az olaj?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.23 kedd, 11:46:08 írta Mikee
»
Naplózva
orion77
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #454 Dátum:
2014.09.23 kedd, 12:40:09 »
Idézetet írta: Mikee - 2014.09.23 kedd, 11:42:31
Mai nap vettem észre, csökkent a fékfolyadék szintem...
Átnéztem mindent, akkor vettem észre
INNEN
folyik a fékolajam. Milyen ötletetek van, mit kéne cserélnem? vagy mitől folyik / csepeg ott az olaj?
Hali!
Onnan nem folyhat fékolaj maximum a váltóolaj.
Ha fogy a fékolaj,szerintem keresgélj tovább fékmunkahengerek, főfékhenger, fékcső vagy fékcsőcsatlakozás esetleg fékerőszabályzó.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #455 Dátum:
2014.09.23 kedd, 12:58:42 »
Idézetet írta: orion77 - 2014.09.23 kedd, 12:40:09
Hali!
Onnan nem folyhat fékolaj maximum a váltóolaj.
Ha fogy a fékolaj,szerintem keresgélj tovább fékmunkahengerek, főfékhenger, fékcső vagy fékcsőcsatlakozás esetleg fékerőszabályzó.
Ha hidraulikus kuplungja van
(2107-esemnek is az volt)
, akkor folyhat onnan fékolaj.
Naplózva
Mike31
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #456 Dátum:
2014.09.23 kedd, 13:17:57 »
Idézetet írta: orion77 - 2014.09.23 kedd, 12:40:09
Hali!
Onnan nem folyhat fékolaj maximum a váltóolaj.
Ha fogy a fékolaj,szerintem keresgélj tovább fékmunkahengerek, főfékhenger, fékcső vagy fékcsőcsatlakozás esetleg fékerőszabályzó.
Szerintem sem, köszi.
Idézetet írta: HegeGabi - 2014.09.23 kedd, 12:58:42
Ha hidraulikus kuplungja van
(2107-esemnek is az volt)
, akkor folyhat onnan fékolaj.
Igen hidraulikus a kuplungom. Kb 2 hónapja rakattam bele majdnem új kinyomócsapágyat. Én is rá gyanakodtam megnéztem, gumi sapka le - nem volt olajos.
Szóval nem tudom mi tévő legyek. Fékek felől nem jön szívárgás megnéztem, és a fékcsöveket is. Aztán lehet a kinyomócsapágyból jön,
csak ugye nem láthattam - fentről néztem, alá nem látok. Vagy egy kuplung csőcsatlakozás ereszt, de hol?
Megnézetem aknából, írok mi a fejlemény.
Naplózva
orion77
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #457 Dátum:
2014.09.23 kedd, 14:34:51 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2014.09.23 kedd, 12:58:42
Ha hidraulikus kuplungja van
(2107-esemnek is az volt)
, akkor folyhat onnan fékolaj.
Értem,hogy mit akarsz írni.Ha folyat a kuplunghidraulika akkor a váltó alsó részén összegyűlhet az olaj.
Én úgy értettem,hogy ami a képen be van karikázva és ha ott rossz a tömítés onnan fékolaj biztosan nem jön....
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #458 Dátum:
2014.09.23 kedd, 15:57:14 »
Idézetet írta: Mikee - 2014.09.23 kedd, 13:17:57
Szerintem sem, köszi.
Igen hidraulikus a kuplungom. Kb 2 hónapja rakattam bele majdnem új kinyomócsapágyat. Én is rá gyanakodtam megnéztem, gumi sapka le - nem volt olajos.
Szóval nem tudom mi tévő legyek. Fékek felől nem jön szívárgás megnéztem, és a fékcsöveket is. Aztán lehet a kinyomócsapágyból jön,
csak ugye nem láthattam - fentről néztem, alá nem látok. Vagy egy kuplung csőcsatlakozás ereszt, de hol?
Megnézetem aknából, írok mi a fejlemény.
Ha dobféked van hátul, akkor a munkahengerből jöhet. Ha levetted és megnézted, akkor nem szóltam.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Mike31
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #459 Dátum:
2014.09.23 kedd, 18:43:28 »
Idézetet írta: orion77 - 2014.09.23 kedd, 14:34:51
Értem,hogy mit akarsz írni.Ha folyat a kuplunghidraulika akkor a váltó alsó részén összegyűlhet az olaj.
Én úgy értettem,hogy ami a képen be van karikázva és ha ott rossz a tömítés onnan fékolaj biztosan nem jön....
Igen, a bekarikázott részen van folyásom.
Idézetet írta: xrobe - 2014.09.23 kedd, 15:57:14
Ha dobféked van hátul, akkor a munkahengerből jöhet. Ha levetted és megnézted, akkor nem szóltam.
Alánéztünk, és nem látni sehol szivárgást...:-/ A bal hátsó fékmunkahengerem cserélve lett, valószínűleg a jobboldalinak is lejárt az élettartama. Mindenesetre az furcsa, hogy a jobb hátsó dobféken nem látni kívülről fékolajat.(Nem értem, miért így tervezték...Scorpiomon 89-es verda ˇˇ alap felszereltség volt a hátsó tárcsa fék) Úgyhogy cserélve lesz az is, de előtte lecsekkolom onnan jön-e a viszkózus anyag.
Köszi mindenkinek, ez az összetartás - ha már Mondink van!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.23 kedd, 18:45:07 írta Mikee
»
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #460 Dátum:
2014.09.23 kedd, 21:24:47 »
Idézetet írta: Mikee - 2014.09.23 kedd, 18:43:28
Igen, a bekarikázott részen van folyásom.
Alánéztünk, és nem látni sehol szivárgást...:-/ A bal hátsó fékmunkahengerem cserélve lett, valószínűleg a jobboldalinak is lejárt az élettartama. Mindenesetre az furcsa, hogy a jobb hátsó dobféken nem látni kívülről fékolajat.(Nem értem, miért így tervezték...Scorpiomon 89-es verda ˇˇ alap felszereltség volt a hátsó tárcsa fék) Úgyhogy cserélve lesz az is, de előtte lecsekkolom onnan jön-e a viszkózus anyag.
Köszi mindenkinek, ez az összetartás - ha már Mondink van!
Nekem is most kezdett el folyni a bal hátsónál. Kívülről nem látszik.
Amúgy ezekhez jó lehet a felújítókészlet?
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Mike31
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #461 Dátum:
2014.09.24 szerda, 12:13:48 »
Idézetet írta: xrobe - 2014.09.23 kedd, 21:24:47
Nekem is most kezdett el folyni a bal hátsónál. Kívülről nem látszik.
Amúgy ezekhez jó lehet a felújítókészlet?
Pfff..nem tom. Szerintem nem nagyon. Hmmm...nekem a baloldalin rendesen látszott a folyás. Igaz nem kicsit folyt.
Mikor észrevettem nagy csapásként ért. Plussz szégyeltem is, meg féltem is mikor folyik el. Mindig ellenőriztem a fékolaj szintet.
Naplózva
orion77
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #462 Dátum:
2014.09.24 szerda, 21:26:54 »
Idézetet írta: xrobe - 2014.09.23 kedd, 21:24:47
Nekem is most kezdett el folyni a bal hátsónál. Kívülről nem látszik.
Amúgy ezekhez jó lehet a felújítókészlet?
Szerintem nem érdemes vele kínlódni.
Próbáltam már igaz hogy kuplung munkahengernél és nem lett jó újat kellett venni.
Inkább vegyél újat akkor nincs para,és le van róla a gond egy jó ideig....
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #463 Dátum:
2014.09.24 szerda, 21:36:13 »
Idézetet írta: orion77 - 2014.09.24 szerda, 21:26:54
Szerintem nem érdemes vele kínlódni.
Próbáltam már igaz hogy kuplung munkahengernél és nem lett jó újat kellett venni.
Inkább vegyél újat akkor nincs para,és le van róla a gond egy jó ideig....
Az lesz, köszi
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
orion77
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #464 Dátum:
2014.09.24 szerda, 21:41:09 »
Idézetet írta: Mikee - 2014.09.24 szerda, 12:13:48
Pfff..nem tom. Szerintem nem nagyon. Hmmm...nekem a baloldalin rendesen látszott a folyás. Igaz nem kicsit folyt.
Mikor észrevettem nagy csapásként ért. Plussz szégyeltem is, meg féltem is mikor folyik el. Mindig ellenőriztem a fékolaj szintet.
Ha mégis az egyik fékmunkahengered folyat és olajosak lettek a fékpofák akkor azt is érdemes kicserélni.
Nem lehet megtisztítani!
Naplózva
Mike31
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #465 Dátum:
2014.09.25 csütörtök, 09:10:25 »
Idézetet írta: orion77 - 2014.09.24 szerda, 21:41:09
Ha mégis az egyik fékmunkahengered folyat és olajosak lettek a fékpofák akkor azt is érdemes kicserélni.
Nem lehet megtisztítani!
Amúgy is fel kell újjítanom a hátsó fékeket, nem 100%-os a fékhatás.
Köszi az infót!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #466 Dátum:
2014.09.26 péntek, 08:43:45 »
Idézetet írta: Mikee - 2014.09.23 kedd, 11:42:31
Mai nap vettem észre, csökkent a fékfolyadék szintem...
Átnéztem mindent, akkor vettem észre
INNEN
folyik a fékolajam. Milyen ötletetek van, mit kéne cserélnem? vagy mitől folyik / csepeg ott az olaj?
ott valoban nem folyhat de a hibás kinyomobol a váltó harangnal alul kifolyhat
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mike31
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #467 Dátum:
2014.09.26 péntek, 09:24:42 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.26 péntek, 08:43:45
ott valoban nem folyhat de a hibás kinyomobol a váltó harangnal alul kifolyhat
Váltóharangom száraz. Ott nem látni fékolajat. Úgyhogy marad a fékmunkahenger, köszi neked is.
Naplózva
alexnowan
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #468 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 16:40:16 »
Sziasztok!
Ha csak a 3-as röccen az mitől van?
20 km/h alatt nem.
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1629
...
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #469 Dátum:
2015.06.08 hétfő, 22:51:34 »
üdv,
pár napja a váltókar olyanná vált, mintha sűrű masszában kellett volna váltanom. "Gyorsan" leparkoltam és az ucsó centiken beesett a kuplungpedál, ott is maradt
Szépen elvontattuk szegény mondeot. A hiba alapja gyorsan meglett, az úgynevezett kinyomóvilla tört el!
Ki is lett ripsz-ropsz cserélve, de a kuplungpedál most legalább 5 centivel magasabban áll! Szinte a nyakamba kell húznom a lában, hogy kuplungolni tudjak.
Lehet ezen a pedálálláson valahogy állítani visszább?
Lett még egy apró, de engem zavaró kísérőjelenség, mégpedig az, hogy a pedál lenyomásakor valahol a pedálút felénél kis fémes koppanás, pattanás hallatszik.
... valamint az, hogy hirtelen nagyon fenn fog a kuplung... gondolom, el vagyon már kopva, bár nem csúszik, a kocsi egyből lefullad kézifékezve, viszont kérdésem, hogy egy villacserétől miért állítódik így el
pedálút+fennfogás
Még egy kérdés: mitől törik el egy ilyen villa? 21 év használat és anyagfáradás? Ősi rejtett anyaghiba? Vagy pl mittudomén nemértekhozzá, elferdült, félrekopott valami a kuplungszerkezetben és emiatt? Esetleg talán tárcsástól, kinyomócsapágyastól kellett volna, kellene cserélni kb a teljes kuplungszettet?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.06.08 hétfő, 22:53:19 írta ocsigep1
»
Naplózva
MKI 2.0i
Neon
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #470 Dátum:
2016.05.25 szerda, 19:53:54 »
Helló Mindenki! remélem valaki tud nekem segíteni. Az 1-es 1.8 Td Mondóba a 2-es 1.8 Td váltó berakható???
Naplózva
szikla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #471 Dátum:
2016.05.27 péntek, 21:12:03 »
Idézetet írta: ocsigep1 - 2015.06.08 hétfő, 22:51:34
üdv,
pár napja a váltókar olyanná vált, mintha sűrű masszában kellett volna váltanom. "Gyorsan" leparkoltam és az ucsó centiken beesett a kuplungpedál, ott is maradt
Szépen elvontattuk szegény mondeot. A hiba alapja gyorsan meglett, az úgynevezett kinyomóvilla tört el!
Ki is lett ripsz-ropsz cserélve, de a kuplungpedál most legalább 5 centivel magasabban áll! Szinte a nyakamba kell húznom a lában, hogy kuplungolni tudjak.
Lehet ezen a pedálálláson valahogy állítani visszább?
Lett még egy apró, de engem zavaró kísérőjelenség, mégpedig az, hogy a pedál lenyomásakor valahol a pedálút felénél kis fémes koppanás, pattanás hallatszik.
... valamint az, hogy hirtelen nagyon fenn fog a kuplung... gondolom, el vagyon már kopva, bár nem csúszik, a kocsi egyből lefullad kézifékezve, viszont kérdésem, hogy egy villacserétől miért állítódik így el
Kinyómo csapágyat cserélté e,hidralukus vagy bovdenes. Biztos hogy megfelelö villát raktatók be ez amit le íról ere utal.
pedálút+fennfogás
Még egy kérdés: mitől törik el egy ilyen villa? 21 év használat és anyagfáradás? Ősi rejtett anyaghiba? Vagy pl mittudomén nemértekhozzá, elferdült, félrekopott valami a kuplungszerkezetben és emiatt? Esetleg talán tárcsástól, kinyomócsapágyastól kellett volna, kellene cserélni kb a teljes kuplungszettet?
Naplózva
szepesim
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #472 Dátum:
2016.06.25 szombat, 12:37:33 »
Sziasztok!
Nem tudom kapcsolni a 2-es, 4-es fokozatot és a hátramenetet. A váltó ment tönkre vagy a rudazatnál lehet gond?
A segítséget köszönöm!
Naplózva
MK l Mondeo 2.0 kombi
Luki1989
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #473 Dátum:
2017.02.01 szerda, 17:35:05 »
Sziasztok! Ford Mondeo 1.8 Td-m van, 95-ös kiadás kombi. Nem akarja venni a rükvercet, a többi sebességet egyből! Mi lehet a gond? Köszi előre is!
Naplózva
puffin__lekvar
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #474 Dátum:
2017.02.01 szerda, 17:43:26 »
Idézetet írta: szepesim - 2016.06.25 szombat, 12:37:33
Sziasztok!
Nem tudom kapcsolni a 2-es, 4-es fokozatot és a hátramenetet. A váltó ment tönkre vagy a rudazatnál lehet gond?
A segítséget köszönöm!
Vagy a fokozatválasztó.Nálam is ment márt tönkre,pont ugyanígy.
Naplózva
motosrac
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #475 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 10:03:43 »
Sziasztok!
Kuplungcsere előtt állok a '95 2.0 4x4 mondeómon. Szeretnék kicserélni mindent rajta, kinyomócsapágy, kuplung szett, talán még nyelestengely csapágyat is. A problémám az hogy 3 féle kuplungtárcsa mérettel lehet a kuplungszettet kapni és nem tudom, hogy melyik való az enyémbe. Ebbe tudna valaki segíteni, hogy honnan tudom meg még szétszedés előtt? Vagy ha szerkezettel együtt veszem, akkor belemegy mindhárom méret?
A másik kérdés, a hidraulikus kinyómócsapágyhoz kapcsolódik. Ezt csak hidraulikával együtt lehet kapni? nem lehet valahogy csak a csapágyat kicserélni rajta?
Köszönöm előre is a választ!
Naplózva
'95 MkI 4x4 2.0 kombi GHIA
puffin__lekvar
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #476 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 18:58:45 »
Idézetet írta: motosrac - 2017.03.26 vasárnap, 10:03:43
Sziasztok!
Kuplungcsere előtt állok a '95 2.0 4x4 mondeómon. Szeretnék kicserélni mindent rajta, kinyomócsapágy, kuplung szett, talán még nyelestengely csapágyat is. A problémám az hogy 3 féle kuplungtárcsa mérettel lehet a kuplungszettet kapni és nem tudom, hogy melyik való az enyémbe. Ebbe tudna valaki segíteni, hogy honnan tudom meg még szétszedés előtt? Vagy ha szerkezettel együtt veszem, akkor belemegy mindhárom méret?
A másik kérdés, a hidraulikus kinyómócsapágyhoz kapcsolódik. Ezt csak hidraulikával együtt lehet kapni? nem lehet valahogy csak a csapágyat kicserélni rajta?
Köszönöm előre is a választ!
Jobban jársz a komplett cserével,értelmetlen dolog megbontani a knyomócspágyat.Az életeddel játszol,ha megsérül a beavatkozáskor és elfolyik a fékfolyadék akkor gáz van.A szettek linkjét ha van tedd fel ide.
Naplózva
motosrac
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #477 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 08:03:21 »
Idézetet írta: puffin__lekvar - 2017.03.26 vasárnap, 18:58:45
Jobban jársz a komplett cserével,értelmetlen dolog megbontani a knyomócspágyat.Az életeddel játszol,ha megsérül a beavatkozáskor és elfolyik a fékfolyadék akkor gáz van.A szettek linkjét ha van tedd fel ide.
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&4712&9900255&9900260&-1&14&5&-1&~/frmCarBrowser.aspx
itt az első 3 találat 3 különböző méret 180/220/240
bár gyanítom hogy a 240-es kell, mert a Bárdinál például csak az van. A kinyomócsapágynál csak akkor vágtam volna bele ha tutira működik a dolog, nem szeretném szétszedni miatta újra 5000 km mulva a kocsit.
(Bár a fék megmarad a kocsin ha a kuplung elereszti az olajat mert a kuplung csatlakozás magasabban van a fékfolyadéktartályon)
Naplózva
'95 MkI 4x4 2.0 kombi GHIA
puffin__lekvar
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #478 Dátum:
2017.03.28 kedd, 11:36:32 »
Idézetet írta: motosrac - 2017.03.27 hétfő, 08:03:21
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&4712&9900255&9900260&-1&14&5&-1&~/frmCarBrowser.aspx
itt az első 3 találat 3 különböző méret 180/220/240
bár gyanítom hogy a 240-es kell, mert a Bárdinál például csak az van. A kinyomócsapágynál csak akkor vágtam volna bele ha tutira működik a dolog, nem szeretném szétszedni miatta újra 5000 km mulva a kocsit.
(Bár a fék megmarad a kocsin ha a kuplung elereszti az olajat mert a kuplung csatlakozás magasabban van a fékfolyadéktartályon)
Csak azt felejted el,hogy az is nyomás alatt vanErgo minden kuplubg pedál lenyomáskor az olaj kering.Ha valahol sérült,ott szépen kinyomódik a rendszerből.A második mondeomban szembesültem azzal,hogy motor+ váltócsere után rosszul rakràk össze (előtte bowdenes volt a kuplung) és szépen kifolyt a cucc a váltóba.kb. az utolsó pillanatban néztem rá,kb. fél deci folyadék volt még benne.Lehúztuk a váltót és látszot,hogy hol folyt el.A Bárdinál vagy a cromaxnál alvázszám alapján megmondják milyen kell az autódba.A bárdit szeretem,többször is csak náluk kaptam st200 alkatrészt amiről pl. a kovácsautó nem is hallott.A 4*4 elég ritka,emiatt nem tudom a különbséget az első kerekesekhez képest.Ja,a kuplung tekintetében...
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.29 szerda, 16:28:31 írta puffin__lekvar
»
Naplózva
motosrac
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #479 Dátum:
2017.03.29 szerda, 09:03:54 »
Köszönöm a választ, egyik nap bemegyek akkor és megkérdezem alvázszám alapján mert tuti kitépem a hajam ha szétszedtem az egészet és nem akkora kell bele mint amilyet vettem és mehetek el beszerezni újat
Naplózva
'95 MkI 4x4 2.0 kombi GHIA
puffin__lekvar
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #480 Dátum:
2017.03.29 szerda, 16:32:53 »
Idézetet írta: motosrac - 2017.03.29 szerda, 09:03:54
Köszönöm a választ, egyik nap bemegyek akkor és megkérdezem alvázszám alapján mert tuti kitépem a hajam ha szétszedtem az egészet és nem akkora kell bele mint amilyet vettem és mehetek el beszerezni újat
Én általában a Luk-ot preferálom,bár nem a legolcsóbb de nem is a legdrágább,eddig bajom sosem volt vele.Nálam is érik a kuplungcsere,valószínű az lesz belerakva.A Starline-ból eddig lengéscsillapítókat és futómű alkatrészeket vettem.A teleszkópok jók voltak,de például a gömbfejeik szarok.Tavaly ősszel lettek cserélve a kormányművön és a téli-nyári kerékcserénél láttam,hogy már ki van szakadva a porvédő gumi körben.
Naplózva
motosrac
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #481 Dátum:
2017.04.20 csütörtök, 20:12:51 »
Túlestem a váltócserén, hát nem mondom hogy sétagalopp volt. Az első nap délutánján inkább kiszedtük az egész motort váltóstul és utána raklapon szereltük tovább. Sikerült a teljes hosszúhétvégét ellőni erre a cserére, és bár minden ellenem volt azért elkészült nagynehezen.
Volt egyben vezérműszíj szett csere is, meg kormányszervo nyomócső csere is (innen is üdvözlöm aki kitalálta hogy a hollanderes csatlakozásnál a menet tömítsen ne a cső mint minden más hollanderes megoldásnál)
Remélem hogy az elkövetkező pár évben nem kell újra szétszednem az egészet, de azért emlékeztetőül leírnám magamnak hogy a diffiházat is le kell csavarozni és leengedni belőle az olajat és akkor talán bent a helyén is szétjön eléggé egy tárcsa meg esetleg szerkezet cseréhez
Naplózva
'95 MkI 4x4 2.0 kombi GHIA
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ