Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 23:26:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 13   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 357971 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 17:46:17 »

Manuális váltó, kuplung.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 18:02:51 »

Hali!
 Továbbra is fennáll a problémám, ha kicsit kiforgatom a másodikat, akkor reccsen, amikor berakom harmadikba. Ez semmiképp nem normális. Ha kuplungot kell cserélnem, annak nem fogok örülni, mert betenne a kis költségvetésemnek. rinya Még reménykedem, hogy csak hidraulikus probléma, rövidesen megnézetem, hogy biztosat tudjak.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 19:44:37 »

Hali!
 Továbbra is fennáll a problémám, ha kicsit kiforgatom a másodikat, akkor reccsen, amikor berakom harmadikba. Ez semmiképp nem normális. Ha kuplungot kell cserélnem, annak nem fogok örülni, mert betenne a kis költségvetésemnek. rinya Még reménykedem, hogy csak hidraulikus probléma, rövidesen megnézetem, hogy biztosat tudjak.
Amikor kiveszed 2-böl, várj 2-3 másodpercet mielött beteszed 3-ba.
Valószinü, nincs ideje a szinkrongűrünek reagálnia.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.08.31 hétfő, 20:32:36 »

Hali!
 Továbbra is fennáll a problémám, ha kicsit kiforgatom a másodikat, akkor reccsen, amikor berakom harmadikba. Ez semmiképp nem normális. Ha kuplungot kell cserélnem, annak nem fogok örülni, mert betenne a kis költségvetésemnek. rinya Még reménykedem, hogy csak hidraulikus probléma, rövidesen megnézetem, hogy biztosat tudjak.

Rosszabb, mint a kuplung... szinkrongyűrű, ahogy Mobidick írta.
Válts lassabban, vagy duplakuplunggal.
A szinkrongyűrű cseréjéért szét kell kapni a váltót.
Alsó hangon 50e...
Ha a kuplung nem emel ki rendesen, akkor üresből 1-be is reccsenne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.09.01 kedd, 09:34:36 »

Amikor kiveszed 2-böl, várj 2-3 másodpercet mielött beteszed 3-ba.
Valószinü, nincs ideje a szinkrongűrünek reagálnia.


Még szerencse, hogy nem nagyon gyorsulgatok, mert akkor sok lenne az a 2-3 másodperc. Majd odafigyelek, mert lesz így is kiadás bőven, nem hiányzik még ez is. A probléma meg csak ebben az egy esetben fordul elő, nagy fordulat 2-ből 3-ba. Ezután majd harmadikban nyomatékból nyomom le a sutyukikat! nyes
 Kösz a segítséget! worship
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.09.01 kedd, 09:37:37 »

Rosszabb, mint a kuplung... szinkrongyűrű, ahogy Mobidick írta.
Válts lassabban, vagy duplakuplunggal.
A szinkrongyűrű cseréjéért szét kell kapni a váltót.
Alsó hangon 50e...
Ha a kuplung nem emel ki rendesen, akkor üresből 1-be is reccsenne.


Most, hogy mondod, tényleg mondták már, hogy az egyest meg a hátramanetet is nehezen venné, ha kuplung gond lenne. A váltót inkább nem szedetem szét, marad a nyugodt váltás, ez egy olyan probléma, ami nem okoz gondot a hétköznapokban, együtt tudok élni vele, majd odafigyelek kicsit. Kösz a tanácsot! worship
Naplózva
bgyugyu01
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.09.02 szerda, 12:35:40 »

Sziasztok

Valaki tudna segíteni abba, hogy '97-es 1,8td-nek a kuplungcseréhez ki lehet venni csak a váltó levételével? Mert azzal riogatnak hogy a motort is ki kell venni meg mindent szétbontani, csak úgy megy.
Válaszokat előre is köszi
Gyuri
Naplózva
viktorwrz
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.09.02 szerda, 13:25:14 »

Hát elkell keseritselek. A váltó kivételéhez mindenképp szétkell boritani mindent.
Más autóknál nem kéne, de itt a vázkeret tart mindent gyakorlatilag. Ahhoz van rögzitve a motor és a váltó is (elöl ugyanahhoz a tartóbakhoz  Undecided).
Igy ha lefelé akarnád kivenni a váltót akkor lekell venni a vázkeretet, igy a futóművet, hűtőt...stb.stb, Felfelé pedig csak motorral együtt jön....
Naplózva
bgyugyu01
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.09.04 péntek, 07:16:47 »

Hát elkell keseritselek. A váltó kivételéhez mindenképp szétkell boritani mindent.
Más autóknál nem kéne, de itt a vázkeret tart mindent gyakorlatilag. Ahhoz van rögzitve a motor és a váltó is (elöl ugyanahhoz a tartóbakhoz  Undecided).
Igy ha lefelé akarnád kivenni a váltót akkor lekell venni a vázkeretet, igy a futóművet, hűtőt...stb.stb, Felfelé pedig csak motorral együtt jön....


Hát köszi szomoru1
Naplózva
vszabcsi
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.04 péntek, 16:45:51 »

Sziasztok

Valaki tudna segíteni abba, hogy '97-es 1,8td-nek a kuplungcseréhez ki lehet venni csak a váltó levételével? Mert azzal riogatnak hogy a motort is ki kell venni meg mindent szétbontani, csak úgy megy.
Válaszokat előre is köszi
Gyuri

Szeva Gyuri!

Tegnap kuplugoztuk meg az 1.8 TD II Mondeomat.
Csápos emelő, hűtők felköt, motor felköt, első hátsó bak levesz, kipufogó szétköt /rezgőcső után/ alsó lengőkarok leköt, váltóolaj leereszt, féltengelyek kivesz, bölcső első csavarok fellazít, hátsók kivesz, a kormánymű két csavarja kivesz, váltóbowden kiköt, bölcső levesz, váltó gumibak levesz, motortartó marad! motor+váltó lebillent, váltót lehúzhatod a motorról. Összeszerelés fordított sorrendben. Két embernek ez kb 7 óra
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.09 szerda, 22:21:51 »

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy 1.8td-nél hogyan lehet lecserélni  a váltóolajat?  fejvakaras
Ha nem nagyon bonyolult akkor lehet, hogy belevágnék.  vigyor3
köszi
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 19:43:49 »

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy 1.8td-nél hogyan lehet lecserélni  a váltóolajat?  fejvakaras
Ha nem nagyon bonyolult akkor lehet, hogy belevágnék.  vigyor3
köszi
hát bonyolultabb, mint pl hátsó agyat cserélni. azt hiszem(az enyémen pl) nincs leeresztő csavar, tehát váltót el kell fordítani 90 fokkal előre. vagy megállsz valami nagyon meredek utcában(felétek tele van ilyennel) vagy le kell venni a váltót. de amúgy mért akarsz cserélni benne?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 19:57:23 »

de amúgy mért akarsz cserélni benne?
Nem ismerem a kocsi elő életét ....és úgy tudom, hogy bizonyos intervallumot követve ezt is illik cserélni.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 20:01:12 »

Nem ismerem a kocsi elő életét ....és úgy tudom, hogy bizonyos intervallumot követve ezt is illik cserélni.

váltóolajat, csak ha valmiért muszály. várd meg még kuplungozni kell, akkor úgyis le kell venni a váltót
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 20:07:40 »

váltóolajat, csak ha valmiért muszály. várd meg még kuplungozni kell, akkor úgyis le kell venni a váltót
Tádé szerint meg van leeresztő csavar.  vigyor3
Csak kicsit nehéz a beöntés.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 20:09:15 »

Tádé szerint meg van leeresztő csavar.  vigyor3
Csak kicsit nehéz a beöntés.
holnap lefényképezem az alját. nekem van egy a garázsban.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 20:13:36 »

holnap lefényképezem az alját. nekem van egy a garázsban.
Most akkó mivan?  wilting
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 20:17:06 »

Most akkó mivan?  wilting
holnap lefényképezem, és megnézzük, hogy mi micsoda rajta. én ugy tudom nincs leeresztő
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 20:20:42 »

Most akkó mivan?  wilting

Van amire tettek, és van, amelyikre nem. Amelyiken van, annak imbuszkulcsos méretesebb csavar a leeresztője is, és a betöltője is. Benzinesnél a leeresztő a váltó elején volt. Betöltése macerás, de a váltóolaj flakonok kis csővel vannak ellátva, ami azért megoldhatóvá teszik a beöntést. nyes

Vagy torxos?... fejvakaras Lényeg, hogy méretesebb...
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.10 csütörtök, 20:22:29 írta Joe » Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 20:21:21 »

holnap lefényképezem, és megnézzük, hogy mi micsoda rajta. én ugy tudom nincs leeresztő
Várom hátha okosabb leszek.  vigyor3
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 20:25:02 »

Van a mire tettek, és van, amelyikre nem. Amelyiken van, annak imbuszkulcsos méretesebb csavar a leeresztője is, és a betöltője is. Benzinesnél a leeresztő a váltó elején volt. Betöltése macerás, de a váltóolaj flakonok kis csővel vannak ellátva, ami azért megoldhatóvá teszik a beöntést. nyes
na én egyszer vettem olyan csöves váltóolajat az escorthoz, hát nem volt egyszerű így sem, mert ugye csak akkora a cső, mint a doboz, és még így is kéne egy csomó hely neki. Tádéval ugy öntöttük bele, hogy egy kupakot kilyukasztottunk, bele kb 70-80 cm 10-es szilikoncső, és mindig rátekerjük a kupakot arra, amit éppen be kell önteni, valamint van egy félbevágott doboz is tölcsérnek
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 20:30:31 »

Van amire tettek, és van, amelyikre nem.
Nincs más hátra mint lőre...megnézni.  wow1
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 20:32:07 »

Nincs más hátra mint lőre...megnézni.  wow1
akkor fekvés! a kocsi alá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 20:36:08 »

Köszönöm a segítségeteket. worship
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 20:37:24 »

akkor fekvés! a kocsi alá
majd csak holnap  Wink
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.09.11 péntek, 07:18:55 »

Ezen az olalon is van írva neki leeresztő. Holnap megyek a tartalék motoromhoz, ha nem kell sokat mozgatni, megpróbálok fényképezni egy leeresztőt neked. A leírás is 8mm-es imbuszt mond.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.09.11 péntek, 07:29:38 »

Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.09.11 péntek, 08:51:34 »

megkövetem magam. valóban van az enyémen is a differenciálmű oldalán
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.09.11 péntek, 09:47:14 »

Nem ismerem a kocsi elő életét ....és úgy tudom, hogy bizonyos intervallumot követve ezt is illik cserélni.

En azt javaslom, hogy csak ugy, 'just for fun' ne cserelj valtoolajat. Tapasztalat... Undecided
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.09.11 péntek, 21:00:57 »

En azt javaslom, hogy csak ugy, 'just for fun' ne cserelj valtoolajat. Tapasztalat... Undecided
Ezzel mire gondolsz Huh?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.09.11 péntek, 21:33:06 »

Ezzel mire gondolsz Huh?
Gondolom arra, hogy ez egy 10000Ft-os kérdés, és nem biztos, hogy jobb lesz tőle...
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.09.11 péntek, 21:47:44 »

Gondolom arra, hogy ez egy 10000Ft-os kérdés, és nem biztos, hogy jobb lesz tőle...
Értem.  vigyor3 Tehát ha nem tapasztalok semmit akkor inkább hagyjam?
Apropó mik azok a "tünetek" amik után el lehet mondani, hogy itt az ideje a váltóolaj cserének?
   
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.09.11 péntek, 21:51:05 »

Értem.  vigyor3 Tehát ha nem tapasztalok semmit akkor inkább hagyjam?
Apropó mik azok a "tünetek" amik után el lehet mondani, hogy itt az ideje a váltóolaj cserének?
Igen. Inkább vegyél az árából sört, és kettőt küldj belőle nekem...  hehe

Nehezen vált, recseg.
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.09.11 péntek, 22:00:07 »

Nehezen vált, recseg.
Ezek ha nem is olyan erősen, de meg vannak.
Azt hiszem mégis megpróbálom, ha lesz hozzá "elég kedvem".  hehe

Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.09.11 péntek, 22:01:26 »

Ezek ha nem is olyan erősen, de meg vannak.
Azt hiszem mégis megpróbálom, ha lesz hozzá "elég kedvem".  hehe
Esetleg megpróbálhatsz egy váltóbowden beállítást. Az is szörnyű xar helyen van, nehéz hozzáférni, de ingyen van.
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.09.11 péntek, 22:34:16 »

Esetleg megpróbálhatsz egy váltóbowden beállítást. Az is szörnyű xar helyen van, nehéz hozzáférni, de ingyen van.
Ezen a kocsin sz@r helyen van?  falbav
A váltóbowdent hol lehet állítani? Van esetleg vmi extra trükk?  szomoru1
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.09.11 péntek, 22:39:18 »

Ezen a kocsin sz@r helyen van?  falbav
A váltóbowdent hol lehet állítani? Van esetleg vmi extra trükk?  szomoru1
A váltó és a tűzfal között... Na az egy elég szűk hely, nőgyógyászati feladat. A trükk az, hogy a belét kell kitolni az akasztókeretnek...
Mindjárt kreálok egy mórickarajzot.
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.09.11 péntek, 22:42:02 »

A váltó és a tűzfal között... Na az egy elég szűk hely, nőgyógyászati feladat. A trükk az, hogy a belét kell kitolni az akasztókeretnek...
Mindjárt kreálok egy mórickarajzot.
  integet2 worship
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.09.11 péntek, 22:48:47 »


Jó xar lett...
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.09.11 péntek, 22:57:13 »


Jó xar lett...
mindjárt 11 óra vigyor3
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.09.11 péntek, 22:59:13 »

mindjárt 11 óra vigyor3
Megpróbálom majd félegy felé, hátha jobb lesz. Addig pihenek...  nyes
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.09.11 péntek, 23:01:20 »

Megpróbálom majd félegy felé, hátha jobb lesz. Addig pihenek...  nyes

integet2

Holnap megnézem azt a bowdent magamnak.  eplus2
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.09.11 péntek, 23:03:09 »


integet2

Holnap megnézem azt a bowdent magamnak.  eplus2
Megnézni okés, de azt, hogy csinálni mit kell, tudod-e?
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.09.11 péntek, 23:05:15 »

Megnézni okés, de azt, hogy csinálni mit kell, tudod-e?

ÖÖÖÖ   háát wilting
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.09.11 péntek, 23:06:53 »


ÖÖÖÖ   háát wilting
Naugye.
Nem eszik olyan forrón a kását.
Ki kell peckelni a biztosítót mind2 bowdenről, segítő pont függőben tartja a váltóbotot, visszapeckelni a biztosítókat.
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.09.11 péntek, 23:11:17 »

Naugye.
Nem eszik olyan forrón a kását.
Ki kell peckelni a biztosítót mind2 bowdenről, segítő pont függőben tartja a váltóbotot, visszapeckelni a biztosítókat.

Ha jól értem ez is két emberes mutatvány.  szomoru1
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.09.11 péntek, 23:12:46 »

Ha jól értem ez is két emberes mutatvány.  szomoru1
Ja, bocs, igen, ezis 2 emberes.
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.09.11 péntek, 23:18:58 »

Ja, bocs, igen, ezis 2 emberes.
Akkor marad az óvatos váltáska  hehe
De mindentől függetlenül is megérte szóba hoznom a témát; azt hiszem tanultam a hozzászólásokból.  Cheesy
Na jócakát!   integet2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.09.12 szombat, 08:10:11 »


Jó xar lett...
tényleg xar lett
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.09.12 szombat, 10:17:06 »

Ezzel mire gondolsz Huh?

Nekem kezdett karcolni a 3-as, gondoltam jobb lesz tole. Nem lett jobb. Minden fokozat nehezkes lett es nem lehet 2-be visszatenni csak ha teljesen visszaesik a fordulat, mintha nem lenne szinkron.
Ugyanakkor volt fekolaj is cserelve, gondoltam levegos maradt, de "sajnos" nem. Meg az is lehet, hogy nem jo olaj kerult bele (akkor ilyesmit meg rabiztam a szerelore falbav). Szoval kar volt cserelni.
Sokkal fontosabb a bowdenek jo beallitasa meg a fitt kinyomocsapagy. Wink
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 13   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.