Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:38:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
110
111
112
113
114
115
116
[
117
]
118
119
120
121
122
123
124
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2328522 alkalommal)
0 Felhasználó és 125 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5800 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 19:35:11 »
Idézetet írta: brughom - 2017.01.08 vasárnap, 20:32:13
Mivel a szerelőm volt kollégám /állami cégnél/, ezért a munkadíj már felejtős. Amikor megvettem a vasat már számoltam a kuplungra
Lóvé van rá, úgyhogy várom a tyilifont
Akkor csak a megfelelő sörmennyiséget kell leszállítanod neki.
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5801 Dátum:
2017.01.11 szerda, 12:53:00 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.01.09 hétfő, 19:35:11
Akkor csak a megfelelő sörmennyiséget kell leszállítanod neki.
Miután megcsinálta, mert nem szeretném azt érzékelni, hogy az index belever a karterbe
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5802 Dátum:
2017.01.11 szerda, 21:46:50 »
Idézetet írta: brughom - 2017.01.11 szerda, 12:53:00
Miután megcsinálta, mert nem szeretném azt érzékelni, hogy az index belever a karterbe
Vagy enged a féklámpa szimering.
Naplózva
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5803 Dátum:
2017.01.21 szombat, 20:23:59 »
Sziasztok! Üdv Mindenkinek!
2002.10. havi Mondeo 2.0 TDDI, át lett műtve egytömegűre, kupplungszettel, kinyomóval miegymással. Kb 40000 km-t tettem bele azóta, mostanában a nagy hidegekben elkezdett szarakodni a kupplung hidraulika rendszer. Többször beesett a kupplungpedál, megnéztem, a légtelenítő csavarnál szétugrott a csatlakozó. Összeraktam, légtelenítettem, működött. Használtam tovább, többször is beesett, de ekkor már nem ugrott szét a csatlakozónál. Kézzel, vagy lábbal visyzahúztam a pedált és megint működött. Ma viszont induláskor beesett és úgy is maradt, pumpálásra a váltóház alján folyik ki a fékfolyadék. Lehet ezzel még valamit kínlódni, vagy kinyomócsapágy csere, vagy komplett kupplungszett csere egytömegűhöz?
Nem tudom, hogy beljebb, a légtelenítő csavar alatt szétugorgat-e még valami amit vissza lehetne nyomni a helyére, vagy mindenképpen le kell szedni a váltót? Nagyon utálnám, mert nem gyenge meló!!!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
tjani
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5804 Dátum:
2017.01.23 hétfő, 21:09:51 »
Sziasztok !
Kettős tömegű lendkerék csere volt az autómban ami egy kicsit megijesztett az új lendkerékben ,hogy a fogas koszorú 8mm széles
a gyárin pedig ami benne volt 18 mm széles .
Ez így is jó, vagy sikerült valami gagyit vennem ?
Naplózva
2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5805 Dátum:
2017.01.24 kedd, 16:32:14 »
Akkor kérdezem máshogy! A kérdés, hogy 2.0 TDDI Mondeo kinyomócsapágyából vibráció hatására ki tud-e rázkódni bármelyik hidraulika cső csonkja? A kinyomócsapágy házához a két db hidraulika cső menetettel csatlakozik, vagy a csapágyban lévő szimering is meg tudja adni magát. Van valakinek ilyen jellegű tapasztalata?
Üdv! Tadzsik
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5806 Dátum:
2017.01.24 kedd, 17:14:17 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2017.01.24 kedd, 16:32:14
Akkor kérdezem máshogy! A kérdés, hogy 2.0 TDDI Mondeo kinyomócsapágyából vibráció hatására ki tud-e rázkódni bármelyik hidraulika cső csonkja? A kinyomócsapágy házához a két db hidraulika cső menetettel csatlakozik, vagy a csapágyban lévő szimering is meg tudja adni magát. Van valakinek ilyen jellegű tapasztalata?
Üdv! Tadzsik
Nem gondolom, hogy ki tud rázkódni, de le tudsz nyúlni a váltóharanghoz és megnézed, hogy laza-e valamelyik.
A szimeringnek nincs köze a kinyomóhoz, azon kívül hogy abba van beépítve, az egy nyelestengely szimering.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5807 Dátum:
2017.01.26 csütörtök, 09:12:19 »
Köszi a választ Ervin!
Csak azért gondoltam arra, hogy lelazulhatott valamelyik hidraulika cső, mert egy ideje eresztgette a fékolajat, amit én először fagyállónak gondoltam, csak később eltünt a folt a betonról.
Az utóbbi időben nagyon óvatosan kellett kuplungolni, mert, ha teljesen kinyomtam a kuplungot, volt, hogy bent maradt, viszont ha kihúztam a pedált akkor tovább működött. Még ugyan nem néztem meg, de bízok benne, hogy csak ez a gond. Hétvégén kiderül, akkor nekiesek, ha meg a kinyomó adta meg magát, akkor teljes szett csere lesz.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
kustora
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5808 Dátum:
2017.01.29 vasárnap, 09:04:34 »
Sziasztok,
Hidegen, álló helyzetben nagyon nehezen veszi az egyest. Előtte inkább át kell húzni kettesbe, onnan már könnyebb. Menet közben, és melegen, már nincsen gond. Olajat cseréltem, de nem lett jobb.
Váltófelújítás?
Naplózva
2004. Mk3 Turnier 2.0 145hp LPG 300+
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5809 Dátum:
2017.01.29 vasárnap, 09:18:48 »
Idézetet írta: kustora - 2017.01.29 vasárnap, 09:04:34
Sziasztok,
Hidegen, álló helyzetben nagyon nehezen veszi az egyest. Előtte inkább át kell húzni kettesbe, onnan már könnyebb. Menet közben, és melegen, már nincsen gond. Olajat cseréltem, de nem lett jobb.
Váltófelújítás?
Szia.
Ne várj tőle csodát,de egy zsírzást megpróbálhatsz.Régebben valaki linkelt egy képet,ezt:
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.29 vasárnap, 13:15:40 írta Vagyokabajnok©
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5810 Dátum:
2017.01.29 vasárnap, 12:52:05 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok© - 2017.01.29 vasárnap, 09:18:48
Szia.
Ne várj tőle csodát,de egy olajozást megpróbálhatsz.Régebben valaki linkelt egy képet,ezt:
url=http://www.kephost.com/image/vQvL]img]http://www.kephost.com/images/2017/01/29/sebvaltoolajozaskep.th.jpg[/img][/url]
Inkább zsírspray. Tartósabb
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ati777
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5811 Dátum:
2017.01.30 hétfő, 10:09:28 »
Sziasztok!
Olvasgattam a topikot, de úgy gondoltam, hogy inkább leírom a problémámat, mert félek, hogy zsebbenyúlós projectem lesz. A kuplung a probléma. (MKIII tdci 2004 es kombi 131 le)
Amikor kinyomom a kuplungot a pedálon apró, folyamatos rezonanciát érzek, és persze menet közben a váltásoknál is ugyanezt, plusz autópályán tegnap még a gázpedálon is éreztem halványan.
kérdésem az lenne, hogy csak a kettöstömegű okozhat ilyen tünetet, vagy esetleg más is a kuplung alkatrészei közül?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Ati
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5812 Dátum:
2017.01.30 hétfő, 11:29:08 »
Idézetet írta: w3issing3r - 2017.01.30 hétfő, 10:09:28
Sziasztok!
Olvasgattam a topikot, de úgy gondoltam, hogy inkább leírom a problémámat, mert félek, hogy zsebbenyúlós projectem lesz. A kuplung a probléma. (MKIII tdci 2004 es kombi 131 le)
Amikor kinyomom a kuplungot a pedálon apró, folyamatos rezonanciát érzek, és persze menet közben a váltásoknál is ugyanezt, plusz autópályán tegnap még a gázpedálon is éreztem halványan.
kérdésem az lenne, hogy csak a kettöstömegű okozhat ilyen tünetet, vagy esetleg más is a kuplung alkatrészei közül?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Ati
Általában a kettős tömegű. Ha azt cseréled, akkor célszerű az egész kuplungszettet, mert nem kis meló és nem leszel boldog, ha 2 hónap múlva újra szét kell szedned vagy szerelőhöz vinned újabb 30+e ft-os munkadíjjal.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5813 Dátum:
2017.01.30 hétfő, 12:33:53 »
Idézetet írta: w3issing3r - 2017.01.30 hétfő, 10:09:28
Sziasztok!
Olvasgattam a topikot, de úgy gondoltam, hogy inkább leírom a problémámat, mert félek, hogy zsebbenyúlós projectem lesz. A kuplung a probléma. (MKIII tdci 2004 es kombi 131 le)
Amikor kinyomom a kuplungot a pedálon apró, folyamatos rezonanciát érzek, és persze menet közben a váltásoknál is ugyanezt, plusz autópályán tegnap még a gázpedálon is éreztem halványan.
kérdésem az lenne, hogy csak a kettöstömegű okozhat ilyen tünetet, vagy esetleg más is a kuplung alkatrészei közül?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Ati
Nem tudom mennyire kezeled "durván" a kuplungot, de egy kis rezonanciával akár még több hónapot is el lehet gurulni. A végén kelepel csattog, és persze csere. Ha kuplung rezonanciát érzed a gázpedálon az viszont nem jó, teljesen külön egység.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Ati777
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5814 Dátum:
2017.01.30 hétfő, 15:25:34 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.01.30 hétfő, 12:33:53
Nem tudom mennyire kezeled "durván" a kuplungot, de egy kis rezonanciával akár még több hónapot is el lehet gurulni. A végén kelepel csattog, és persze csere. Ha kuplung rezonanciát érzed a gázpedálon az viszont nem jó, teljesen külön egység.
Lehet attól is érzek rezonanciát a kaszniban, a gázpedálnál, hogy a minap futóművet akartam állíttatni, de nem csinálták meg, mivel cserélni kell a hátsó hídszilentek java részét és a kormánygömbfejeket. Talán ez is okozhat plusz rezonanciát?
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5815 Dátum:
2017.01.30 hétfő, 19:51:12 »
Idézetet írta: w3issing3r - 2017.01.30 hétfő, 15:25:34
Lehet attól is érzek rezonanciát a kaszniban, a gázpedálnál, hogy a minap futóművet akartam állíttatni, de nem csinálták meg, mivel cserélni kell a hátsó hídszilentek java részét és a kormánygömbfejeket. Talán ez is okozhat plusz rezonanciát?
Még a meglazult kerékcsavarok is tudnak érdekes dolgokat csinálni
Naplózva
mondejó 2.5 V6
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5816 Dátum:
2017.01.31 kedd, 00:01:34 »
Idézetet írta: w3issing3r - 2017.01.30 hétfő, 15:25:34
Lehet attól is érzek rezonanciát a kaszniban, a gázpedálnál, hogy a minap futóművet akartam állíttatni, de nem csinálták meg, mivel cserélni kell a hátsó hídszilentek java részét és a kormánygömbfejeket. Talán ez is okozhat plusz rezonanciát?
Gyengébb lengéscsillapító is remeghet, bizonyos sebességnél.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
blaci82
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5817 Dátum:
2017.02.04 szombat, 17:31:02 »
Sziasztok ! Mondom a gondom . Beindítás után pár percig zörgö hangot hallok , de ha kicsit benyomom a kuplung pedált elhalgat . Nehezen lehet sebességbe rakni . Ha már gurul akkor minden sebességet rendben vesz de ha megállok egy piros lámpánál , üresböl megint nehéz sebességbe rakni....ötletek ??
Naplózva
Ford Mondeo mk3 Titanium 2.0 Kombi
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5818 Dátum:
2017.02.05 vasárnap, 22:36:47 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2017.01.26 csütörtök, 09:12:19
Köszi a választ Ervin!
Csak azért gondoltam arra, hogy lelazulhatott valamelyik hidraulika cső, mert egy ideje eresztgette a fékolajat, amit én először fagyállónak gondoltam, csak később eltünt a folt a betonról.
Az utóbbi időben nagyon óvatosan kellett kuplungolni, mert, ha teljesen kinyomtam a kuplungot, volt, hogy bent maradt, viszont ha kihúztam a pedált akkor tovább működött. Még ugyan nem néztem meg, de bízok benne, hogy csak ez a gond. Hétvégén kiderül, akkor nekiesek, ha meg a kinyomó adta meg magát, akkor teljes szett csere lesz.
A probléma magától megoldódott az idő enyhülésével. Megszűnt a fékolaj folyása. Mindössze annyit csináltam, hogy ismét szintre töltöttem a fékolajat, majd vissza húztam a beesett kulung pedált, pumpálgattam és ismét jó a kuplung. Csinálhat ilyesmit a nagy hideg, hogy a kinyomócsapágy karmantyúja félkeményedik és nem zár rendesen?
Mindenesetre nagyon örülök, hogy nem kell szétborítani az autót.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5819 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 10:16:41 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2017.02.05 vasárnap, 22:36:47
A probléma magától megoldódott az idő enyhülésével. Megszűnt a fékolaj folyása. Mindössze annyit csináltam, hogy ismét szintre töltöttem a fékolajat, majd vissza húztam a beesett kulung pedált, pumpálgattam és ismét jó a kuplung. Csinálhat ilyesmit a nagy hideg, hogy a kinyomócsapágy karmantyúja félkeményedik és nem zár rendesen?
Mindenesetre nagyon örülök, hogy nem kell szétborítani az autót.
...csak majd jövő télen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Hanzsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5820 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 15:33:47 »
Üdv!
Vásárolnék egy 2005-ös MK3-as Mondeót, 2.0 benyás motorral. (245.000 km. Végig, tavaly nyárig szervizkönyves). Szép, meg jó, de az első kipróbálásnál azonnal érezhető volt a kettőstömegű és pont úgy, mint eme topicban néhány hozzászólással feljebb írta valaki, az egyest és a rükvercet is nagyon nehezen vette álló helyzetben.
Az világos számomra, hogy ha azt akarom, hogy igazán jó legyen, és hosszú távra tervezek, cserélni kell a kettőstömegűt, a teljes kuplung szettet, meg a kinyomócsapágyat.
Kérdésem a következő, mivel nekem ez új terület (még MK1 tulaj vagyok):
Van-e még valami, amit itt tudni, cserélni kell. Illetve utángyártott alkatrészből mit szabad?
Még csak a Cromaxot nézegettem, Nagy autótól még nem kértem ajánlatot.
Esetleg valakinek bejáratott, jó árú, minőségi forrása?
Ötletet, tanácsot, mindenfélét szívesen várok!
Köszönettel:
Hanzsi
Naplózva
''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''
'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5821 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 15:57:07 »
Idézetet írta: Hanzsi - 2017.02.06 hétfő, 15:33:47
Üdv!
Vásárolnék egy 2005-ös MK3-as Mondeót, 2.0 benyás motorral. (245.000 km. Végig, tavaly nyárig szervizkönyves). Szép, meg jó, de az első kipróbálásnál azonnal érezhető volt a kettőstömegű és pont úgy, mint eme topicban néhány hozzászólással feljebb írta valaki, az egyest és a rükvercet is nagyon nehezen vette álló helyzetben.
Az világos számomra, hogy ha azt akarom, hogy igazán jó legyen, és hosszú távra tervezek, cserélni kell a kettőstömegűt, a teljes kuplung szettet, meg a kinyomócsapágyat.
Kérdésem a következő, mivel nekem ez új terület (még MK1 tulaj vagyok):
Van-e még valami, amit itt tudni, cserélni kell. Illetve utángyártott alkatrészből mit szabad?
Még csak a Cromaxot nézegettem, Nagy autótól még nem kértem ajánlatot.
Esetleg valakinek bejáratott, jó árú, minőségi forrása?
Ötletet, tanácsot, mindenfélét szívesen várok!
Köszönettel:
Hanzsi
Szia.
Nézd meg a szívósort is és kérdezz rá.
Így:
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ&t=3s
ha olyan,akkor azt is heréltetned,vagy felújítanod kell.
Triumvirátus állapota(gyertya-kábel-trafó) 1-es 2-es sebességbe kihuzatod és utána 4-be és egy kövér gázt.Ha rángat akkor valamelyik cserés lesz.
Mivel már FL utáni,különösebb talán nincs.
Nézd meg a Bárdi-s weboldalt is.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.06 hétfő, 15:59:32 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Hanzsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5822 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 16:13:08 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.02.06 hétfő, 15:57:07
Szia.
Nézd meg a szívósort is és kérdezz rá.
Így:
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ&t=3s
ha olyan,akkor azt is heréltetned,vagy felújítanod kell.
Triumvirátus állapota(gyertya-kábel-trafó) 1-es 2-es sebességbe kihuzatod és utána 4-be és egy kövér gázt.Ha rángat akkor valamelyik cserés lesz.
Mivel már FL utáni,különösebb talán nincs.
Nézd meg a Bárdi-s weboldalt is.
Szívósort meglestem, kelepel, de az bele van számítva a várárlás utáni teendők keretébe. Eladónak fogalma sem volt, mit nyúkálok a szívósoron.
Meg a triumvirátus is előirányozva.
Lehet kissé félreérthető voltam, bocsi, az előbbiekben a kuplung és kettőstömegű körüli egyéb teendőkre gondoltam. Van-e ott még valami, amit nem tudok, cserélendő, figyelendő.
Köszönöm a választ!
Hanzsi
Naplózva
''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''
'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5823 Dátum:
2017.02.06 hétfő, 16:44:32 »
Idézetet írta: Hanzsi - 2017.02.06 hétfő, 16:13:08
Szívósort meglestem, kelepel, de az bele van számítva a várárlás utáni teendők keretébe. Eladónak fogalma sem volt, mit nyúkálok a szívósoron.
Meg a triumvirátus is előirányozva.
Lehet kissé félreérthető voltam, bocsi, az előbbiekben a kuplung és kettőstömegű körüli egyéb teendőkre gondoltam. Van-e ott még valami, amit nem tudok, cserélendő, figyelendő.
Köszönöm a választ!
Hanzsi
Tisztelt Fórumtárs!
Én a kuplung és a kettős tömegű lendkerék mellé még, beütemezném a motor hátsó főtengely és a sebváltó szimering, valamint a két kihajtótengely szimering cseréjét. Mivel a teljes ki-be szerelés nem két fillér, akkor már egy füst alatt minden későbbi kellemetlenség ki van küszöbölve.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.06 hétfő, 17:08:36 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5824 Dátum:
2017.02.07 kedd, 07:40:57 »
Idézetet írta: László - 2017.02.06 hétfő, 16:44:32
Tisztelt Fórumtárs!
Én a kuplung és a kettős tömegű lendkerék mellé még, beütemezném a motor hátsó főtengely és a sebváltó szimering, valamint a két kihajtótengely szimering cseréjét. Mivel a teljes ki-be szerelés nem két fillér, akkor már egy füst alatt minden későbbi kellemetlenség ki van küszöbölve.
Tisztelettel László!
Kedves László, részleteznéd nekem legyél szíves, a szimeringeket, melyek azok? A hátsó főtengely szimering oké, de a többi hol található? Általános méretűek vagy csak Fordtól beszerezhető?
Köszönöm.
UI: Közben rájöttem a kihajtótengely szimering a féltengelyszimering. Akkor már csak a sebváltó szimering maradt, azt nem tudom. A kinyomó csapágy mögött lenne tömítés?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.07 kedd, 12:10:31 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5825 Dátum:
2017.02.07 kedd, 15:04:14 »
Idézetet írta: Bleky - 2017.02.07 kedd, 07:40:57
Kedves László, részleteznéd nekem legyél szíves, a szimeringeket, melyek azok? A hátsó főtengely szimering oké, de a többi hol található? Általános méretűek vagy csak Fordtól beszerezhető?
Köszönöm.
UI: Közben rájöttem a kihajtótengely szimering a féltengelyszimering. Akkor már csak a sebváltó szimering maradt, azt nem tudom. A kinyomó csapágy mögött lenne tömítés?
Tisztelt Fórumtárs!
Tulajdon képp a kinyomócsapággyal együtt van az u.n sebváltó szimering.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5826 Dátum:
2017.02.07 kedd, 16:00:36 »
Idézetet írta: László - 2017.02.07 kedd, 15:04:14
Tisztelt Fórumtárs!
Tulajdon képp a kinyomócsapággyal együtt van az u.n sebváltó szimering.
Tisztelettel László!
Köszönöm!
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Hanzsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5827 Dátum:
2017.02.08 szerda, 14:20:54 »
Köszönöm én is a válaszokat, ezek valóban hasznos tanácsok!
Közben új kérdést vetett elém az élet! A kuplung és kettőstömegű során ugye le kell venni a bölcsőt. Azt hallottam, hogy ezek a Mondeok állandóan összerohadnak, nem lehet kivenni a bölcső csavarokat, csak vágással, meg nem is tudom hogy lehet szétvandálkodni mindent, hogy kuplungozni és kettőstömegűt cserélni lehessen.
Gondolom vannak itt többen, akik már túl vannak ezen. Mennyre igaz ez, kell félni ettől a szereléstől? Autószerelővel csináltatnám, nem magam.
Köszi srácok!
Naplózva
''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''
'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5828 Dátum:
2017.02.08 szerda, 14:51:36 »
Idézetet írta: Hanzsi - 2017.02.08 szerda, 14:20:54
Köszönöm én is a válaszokat, ezek valóban hasznos tanácsok!
Közben új kérdést vetett elém az élet! A kuplung és kettőstömegű során ugye le kell venni a bölcsőt. Azt hallottam, hogy ezek a Mondeok állandóan összerohadnak, nem lehet kivenni a bölcső csavarokat, csak vágással, meg nem is tudom hogy lehet szétvandálkodni mindent, hogy kuplungozni és kettőstömegűt cserélni lehessen.
Gondolom vannak itt többen, akik már túl vannak ezen. Mennyre igaz ez, kell félni ettől a szereléstől? Autószerelővel csináltatnám, nem magam.
Köszi srácok!
Akkor hagyd rá, majd megoldja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Hanzsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5829 Dátum:
2017.02.08 szerda, 15:14:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.08 szerda, 14:51:36
Akkor hagyd rá, majd megoldja.
AndyA
Igen, csak pont az autószerelő mondta, hogy ez ilyen és nem lesz biztonságos utána, nem szívesen adna ki ilyen a kezéből, stb.
Azaz kiesett az ismert szerelőm. Ezért kérdeném, mert még sehol nem olvastam róla, hogy ez tényleg ennyire nehéz ügy.
Naplózva
''Aki kitart a saját hülyesége mellett, egy nap bölccsé válik''
'94 MK I sedan, 1.8 TD - 13 éve velem
'05 MK3 turnier, 2.0 - '17 febr. 17 óta
meg néhány Sierra, többnyire darabokban
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5830 Dátum:
2017.02.08 szerda, 15:15:49 »
Idézetet írta: Hanzsi - 2017.02.08 szerda, 14:20:54
Köszönöm én is a válaszokat, ezek valóban hasznos tanácsok!
Közben új kérdést vetett elém az élet! A kuplung és kettőstömegű során ugye le kell venni a bölcsőt. Azt hallottam, hogy ezek a Mondeok állandóan összerohadnak, nem lehet kivenni a bölcső csavarokat, csak vágással, meg nem is tudom hogy lehet szétvandálkodni mindent, hogy kuplungozni és kettőstömegűt cserélni lehessen.
Gondolom vannak itt többen, akik már túl vannak ezen. Mennyre igaz ez, kell félni ettől a szereléstől? Autószerelővel csináltatnám, nem magam.
Köszi srácok!
Szerintem ez nem igaz. Én már engedtem le a bölcsőt, semmi probléma azzal a 4db csavarral. 2001es az autóm, szinte világ életében szabad ég alatt volt. Ha ennyi idő alatt nem rohadt össze, nem is fog. Az inkább lehetséges, hogy sokszor szerelők összerakásnál lusták nyomatékozni, inkább jól meghúzzák légszerszámmal és elfordul az ellenanya. Na akkor lehet vagdosni....
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5831 Dátum:
2017.02.08 szerda, 15:16:26 »
Idézetet írta: kustora - 2017.01.29 vasárnap, 09:04:34
Sziasztok,
Hidegen, álló helyzetben nagyon nehezen veszi az egyest. Előtte inkább át kell húzni kettesbe, onnan már könnyebb. Menet közben, és melegen, már nincsen gond. Olajat cseréltem, de nem lett jobb.
Váltófelújítás?
Nekem amióta meg van a vas, ezt csinálja ősztől-tavaszig.
Csak megszokás kérdése, hogy amikor beülök reggel, melegítem a motort 1-2 percig akkor egymás utáni váltogatást
csinálok 3-4-5-6. Egyszer kétszer elég ismételni. Ezután könnyen beveszi az egyet és a rükit is.
Sz.tem a váltónak semmi baja, nem kell felújítani, ez ilyen mondejós hiba!
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5832 Dátum:
2017.02.08 szerda, 15:22:25 »
Idézetet írta: Kispusi - 2017.02.08 szerda, 15:16:26
Nekem amióta meg van a vas, ezt csinálja ősztől-tavaszig.
Csak megszokás kérdése, hogy amikor beülök reggel, melegítem a motort 1-2 percig akkor egymás utáni váltogatást
csinálok 3-4-5-6. Egyszer kétszer elég ismételni. Ezután könnyen beveszi az egyet és a rükit is.
Sz.tem a váltónak semmi baja, nem kell felújítani, ez ilyen mondejós hiba!
Azon túl, hogy ez ilyen, azért a soha-nem-kell-cserélni váltóolaj cseréje 4-5-6 évente és/vagy 100-150 ezer km-enként tud egy kicsit javítani a helyzeten.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5833 Dátum:
2017.02.08 szerda, 15:26:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.08 szerda, 15:22:25
Azon túl, hogy ez ilyen, azért a soha-nem-kell-cserélni váltóolaj cseréje 4-5-6 évente és/vagy 100-150 ezer km-enként tud egy kicsit javítani a helyzeten.
AndyA
Én is cseréltem váltó olaját azonnal, miután ezt tapasztaltam, de nem javított a helyzeten.
Ettől függetlenül én is osztom az olajcserét
és nyugodtabb lettem, hogy 250e km után friss váltó olaj van benne.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5834 Dátum:
2017.02.08 szerda, 17:46:46 »
Idézetet írta: Hanzsi - 2017.02.08 szerda, 14:20:54
Köszönöm én is a válaszokat, ezek valóban hasznos tanácsok!
Közben új kérdést vetett elém az élet! A kuplung és kettőstömegű során ugye le kell venni a bölcsőt. Azt hallottam, hogy ezek a Mondeok állandóan összerohadnak, nem lehet kivenni a bölcső csavarokat, csak vágással, meg nem is tudom hogy lehet szétvandálkodni mindent, hogy kuplungozni és kettőstömegűt cserélni lehessen.
Gondolom vannak itt többen, akik már túl vannak ezen. Mennyre igaz ez, kell félni ettől a szereléstől? Autószerelővel csináltatnám, nem magam.
Köszi srácok!
Az enyémen már cseréltek kuplungot, lengéscsillapítót, kerékcsapágyat, féltengely támcsapágyat, stb (mind olyan, ami miatt leengedték a bölcsőt), de nem szólt még egyszer sem a szerelő, hogy vágni kellett volna a csavarokat. Némelyiknél ott voltam, rátette a légkulcsot és már szaladt is ki a csavar.
Nyilván nem lehetetlen, hogy összerohad, de nem jellemző hiba.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5835 Dátum:
2017.02.08 szerda, 21:07:21 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.02.08 szerda, 17:46:46
Az enyémen már cseréltek kuplungot, lengéscsillapítót, kerékcsapágyat, féltengely támcsapágyat, stb (mind olyan, ami miatt leengedték a bölcsőt), de nem szólt még egyszer sem a szerelő, hogy vágni kellett volna a csavarokat. Némelyiknél ott voltam, rátette a légkulcsot és már szaladt is ki a csavar.
Nyilván nem lehetetlen, hogy összerohad, de nem jellemző hiba.
Visszafelé meg kell alá egy adag csavarrögzítő, és akkor tutter kijön legközelebb is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5836 Dátum:
2017.02.08 szerda, 21:09:57 »
Idézetet írta: Hanzsi - 2017.02.08 szerda, 15:14:34
Igen, csak pont az autószerelő mondta, hogy ez ilyen és nem lesz biztonságos utána, nem szívesen adna ki ilyen a kezéből, stb.
Azaz kiesett az ismert szerelőm. Ezért kérdeném, mert még sehol nem olvastam róla, hogy ez tényleg ennyire nehéz ügy.
nincs semmi ilyen probléma.
1, vagy nincs kedve megcsinálni és leterelt
2, vagy csak beetetés ment, hogy utána legyen mire ráfogni a magasabb munkadíjat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5837 Dátum:
2017.02.08 szerda, 21:11:37 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.02.08 szerda, 17:46:46
Az enyémen már cseréltek kuplungot, lengéscsillapítót, kerékcsapágyat, féltengely támcsapágyat, stb (mind olyan, ami miatt leengedték a bölcsőt), de nem szólt még egyszer sem a szerelő, hogy vágni kellett volna a csavarokat. Némelyiknél ott voltam, rátette a légkulcsot és már szaladt is ki a csavar.
Nyilván nem lehetetlen, hogy összerohad, de nem jellemző hiba.
na ezekből a kuplungozás amihez le kell engedni. meg ha lengőkart cserélnek. kb ennyi amihez le kell engedni a bölcsőt. max még kormányműcserét tudom idesorolni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5838 Dátum:
2017.02.08 szerda, 21:32:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.08 szerda, 21:09:57
nincs semmi ilyen probléma.
1, vagy nincs kedve megcsinálni és leterelt
2, vagy csak beetetés ment, hogy utána legyen mire ráfogni a magasabb munkadíjat
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5839 Dátum:
2017.02.08 szerda, 22:30:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.08 szerda, 21:11:37
na ezekből a kuplungozás amihez le kell engedni. meg ha lengőkart cserélnek. kb ennyi amihez le kell engedni a bölcsőt. max még kormányműcserét tudom idesorolni
Igen, valószínűleg meg lehet csinálni anélkül is, hogy leengedné az ember a bölcsőt. Kívülről nézve, a bölcső leengedésével pont annyit nyertek, hogy ne kelljen feszegetni a futóművet, sokkal finomabban szét jött.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5840 Dátum:
2017.02.08 szerda, 23:46:20 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.02.08 szerda, 22:30:24
Igen, valószínűleg meg lehet csinálni anélkül is, hogy leengedné az ember a bölcsőt. Kívülről nézve, a bölcső leengedésével pont annyit nyertek, hogy ne kelljen feszegetni a futóművet, sokkal finomabban szét jött.
nem kell ott semmit se feszegetni amúgy sem. minden szétjön szépen. gyári leírásokban sem engedik le a bölcsőt mindenhez. márcsak azért sem, mert le van írva, hogy 3 meghúzásonként új csavar kéne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5841 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 08:48:01 »
Sziasztok
Mi a különbség a két kinyomó között?
Luk 510 0230 10
Luk 510 0125 10
Az egyik fém talpas a másik műanyag, ennyi lenne?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 145
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5842 Dátum:
2017.02.09 csütörtök, 09:22:37 »
Idézetet írta: Kispusi - 2017.02.08 szerda, 15:26:50
Én is cseréltem váltó olaját azonnal, miután ezt tapasztaltam, de nem javított a helyzeten.
Ettől függetlenül én is osztom az olajcserét
és nyugodtabb lettem, hogy 250e km után friss váltó olaj van benne.
Én 200.000-el vettem a kocsit, olyan volt a váltás érzet, mint ha egy szerszámosládában összevisszadobált szerszámokba beleállítasz egy csavarhúzót és azt mozgatnád. Olajcsere nem hozott rögtön változást, de folyamatosan jobb lett és kb. 8.000 km után mondtam azt, hoppá jó lett a váltó.
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Novy
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5843 Dátum:
2017.02.11 szombat, 21:39:13 »
Jo estet. A 2 TDCI-kben a 6-os valto az évjárat függő vagy felszereltség függő? Köszönöm.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5844 Dátum:
2017.02.11 szombat, 21:49:35 »
Idézetet írta: Sycora - 2017.02.11 szombat, 21:39:13
Jo estet. A 2 TDCI-kben a 6-os valto az évjárat függő vagy felszereltség függő? Köszönöm.
évjárat. 2003tól van kb
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5845 Dátum:
2017.02.12 vasárnap, 08:38:32 »
Idézetet írta: Sycora - 2017.02.11 szombat, 21:39:13
Jo estet. A 2 TDCI-kben a 6-os valto az évjárat függő vagy felszereltség függő? Köszönöm.
Nagyjából pre-FL ötös, FL1-FL2 hatos.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5846 Dátum:
2017.02.12 vasárnap, 09:57:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.12 vasárnap, 08:38:32
Nagyjából pre-FL ötös, FL1-FL2 hatos.
AndyA
fl előtt is volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5847 Dátum:
2017.02.12 vasárnap, 10:16:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.02.12 vasárnap, 09:57:20
fl előtt is volt
https://wikiszotar.hu/ertelmezo-szotar/Nagyj%C3%A1b%C3%B3l
Az 5. jelentést ajánlom figyelmedbe.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5848 Dátum:
2017.02.12 vasárnap, 12:35:28 »
Idézetet írta: Sycora - 2017.02.11 szombat, 21:39:13
Jo estet. A 2 TDCI-kben a 6-os valto az évjárat függő vagy felszereltség függő? Köszönöm.
2003 előtt 5sebességes volt.Később 95% 6sebességes a tdci.Talán 2004/2005 környékén a gyengébb motorokhoz lehetett kérni,hogy 5 vagy 6 legyen.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #5849 Dátum:
2017.02.12 vasárnap, 12:41:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.02.12 vasárnap, 10:16:01
https://wikiszotar.hu/ertelmezo-szotar/Nagyj%C3%A1b%C3%B3l
Az 5. jelentést ajánlom figyelmedbe.
AndyA
Egy müszaki világban ezek a szavak elég nehezen értelmezhetőek...-tól vagy -ig és kész!
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Oldalak:
1
...
110
111
112
113
114
115
116
[
117
]
118
119
120
121
122
123
124
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ