Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:15:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2325284 alkalommal)
0 Felhasználó és 69 vendég van a témában
tanos.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2010.02.23 kedd, 22:34:01 »

Hölgyeim és uraim,

jelentem ma túlestünk a témába vágó alkatrészek cseréjén, mintha kicserélték volna a teljes váltót-motort. Finoman jár, nincs kopogás a motorból, a váltó, mint a vaj, olyan puhán kapcsolható, egyszóval hiphiphurrá! smile a pénztárcám természetesen ellenvéleményen van, de sajna ezt megúszni nem lehet.

üdv
Wink
Szia, Zsolt vagyok!
ha lehet, lenne két - indiszkrét - kérdésem:
1.Mennyibe fájt mindez?
2.És hol történt? ha Bp-en, akkor lehetne erről többet is tudni?ha igen, írj privát üzit!
Köszönettel, és sok boldog km-t kívánva
Zsolt
Naplózva
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2010.02.24 szerda, 16:28:48 »

Hölgyeim és uraim,

jelentem ma túlestünk a témába vágó alkatrészek cseréjén, mintha kicserélték volna a teljes váltót-motort. Finoman jár, nincs kopogás a motorból, a váltó, mint a vaj, olyan puhán kapcsolható, egyszóval hiphiphurrá! smile a pénztárcám természetesen ellenvéleményen van, de sajna ezt megúszni nem lehet.

üdv

Szevasz!

Újra kettőstömegű lendkereket tettél bele?
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2010.02.24 szerda, 16:56:02 »

Szevasz!

Újra kettőstömegű lendkereket tettél bele?

Benzinese van úgy tudom, nem nagyon van vagy még senki nem cserélte sima vasra! Nekünk benzineseknek marad a "jó" kéttömegű egyelőre! gun gun gun
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.24 szerda, 17:48:02 írta szeszka » Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
drfarkas
Vendég
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2010.02.24 szerda, 18:08:17 »

Benzinese van úgy tudom, nem nagyon van vagy még senki nem cserélte sima vasra! Nekünk benzineseknek marad a "jó" kéttömegű egyelőre! gun gun gun


Nem, gázolajosom van és igen, kettőstömegűt tetettem bele. Tudom, volt szó róla korábban, hogy van eredeti ford helyettesítés, amelyet talán a transitokba szerelnek, de az a helyzet, hogy lehet, hogy változás áll be nálam autó témában és a mondi menni fog:-(((( (nagyon fogom sajnálni egyébként) és arra gondoltam, hogy ha a leendő vevő rákérdez, hogy mi a helyzet a lendkerékkel, akkor ne tűnjön kókányolásnak, hogy nem eredeti alkatrészt tetettem az autóba. Azért remélem újabb 130e km-t kibír ezzel a szettel az autó:-)
Naplózva
kubazax
Vendég
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2010.02.25 csütörtök, 17:35:09 »

Meg tudná adni valaki quest elérhetőségét. Sajnos engem is utolért a a kettős tömegű átok, és jóáras alkatrészekre lenne szükségem. Minden ötlet érdekel hol lehet olcsón a szokásos dolgokhoz hozzájutni (kinyomó+kuplung szett+kettős tömegű lendkerék). Köszi
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #455 Dátum: 2010.03.02 kedd, 17:04:01 »

Sziasztok.

Tegnap hozhattam el a mondeomat a régi tulajdonostól. És máris itt a baj.
Reggeli hideg indításnál és délutáni hideg indításnál nem veszi be a rükvercet. De ha megyek vele kb:1-2 km-et akkor már nincs gáz. A szerelőim holnap megnézik a váltóolajat hátha az a baj.
Esetleg a részetekről ötlet?

2004 tdci 5 sebességes.
Milyen olaj jó a váltóba?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2010.03.02 kedd, 18:17:51 »

ez elég gyakori hiba itt, ha találtok rá megoldást, akkor az jöhet nekem is
régebbi hozzászólásban volt valami bowden az akksi környékén, http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg489115#msg489115 , és ha megtaláltátok a megoldást, akk kérlek írd meg
olajból csakis gyárit

Mi az olaj Fajája? jelölése stb...??
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2010.03.02 kedd, 18:37:55 »

http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/061116b/
A váltóba egyébként jó minőségű szintetikus 75W-90-es mechanikus hajtóműolaj kell (bármilyen normális olajmárkától)
de a ki már csinált ilyet az megmondja, hogy pontosan mit tett bele

Köszönöm
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
tanos.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2010.03.03 szerda, 10:38:47 »

ez elég gyakori hiba itt, ha találtok rá megoldást, akkor az jöhet nekem is
régebbi hozzászólásban volt valami bowden az akksi környékén, http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg489115#msg489115 , és ha megtaláltátok a megoldást, akk kérlek írd meg
olajból csakis gyárit

Sziasztok!
Én azt tapasztaltam, hogy amikor nem veszi a rükvercet, akkor be kell tenni V.-be (és ha van VI, akkor megmozgatni az V.és VI.között is) és akkor simán beveszi, akármilyen hideg is van.
Persze sajnos ez nem oldja meg a kuplung-lendkerék problémát......azt csak a csere.....
üdv miondenkinek!
Zsolt
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2010.03.04 csütörtök, 16:14:41 »

Sziasztok!

Nekem 2004-es 2,0TDCI - 115le - HJBC motorkódos Mondeom van 5 sebességes kézi váltóva. Ha jól tudom a MTX75 az öt sebességes, de a hátramenetet a kallantyú felhúzásával lehet kapcsolni. Az enyémben, nem. Simán jobb hátra, mint pl az Escortokban. Ennek a váltónak mi a gyári neve, vagy ez is MTX75? Esetleg tudja valaki, hogy ebbe is 1,9l olaj kell? Valaki cserélt már olajt ilyen váltóban? Ha igen megoszthatná a tapasztalatait. Előre is köszi.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #460 Dátum: 2010.03.05 péntek, 19:10:36 »

A szerelőim megnézték és azt mondták, hogy minden rendben van a kuplung terén. Tehát kissé tanácstalanok, hogy miért nem veszi az egyest és a rükvercet. A egyes elött 3.-2.-1. a rükverc meg 4.-5-r
Nem normális dolog ez így.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
tanos.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2010.03.06 szombat, 16:54:44 »

A szerelőim megnézték és azt mondták, hogy minden rendben van a kuplung terén. Tehát kissé tanácstalanok, hogy miért nem veszi az egyest és a rükvercet. A egyes elött 3.-2.-1. a rükverc meg 4.-5-r
Nem normális dolog ez így.
smile

Hát igen......én is így gondolom......Az én Mondeomban most 108,-e km van.Nincs széthajtva, nem volt agyonütve és előtte is Mondeom volt (az egy 1,8 benzines MK II volt). És éppen ez az,ahogy te is írod; ezért nem akarnám még most kicseréltetni kompletten a lendkereket és a kuplungot, nemcsak a pénz miatt - bár az egy igen fontos szempont - hanem mert mi van, ha hiába cseréltetem ki?
Nekem nincs hangja a kuplungkinyomócsapágynak, és - szerinetm - nem zörög a lendkerék sem.
A hidraulika tartályban bőven a min. szint felett van a folyadék, és nem érzem, hogy levegős lenne a kuplunghidraulika. Szóval ez nekem egy rejtély.
A váltással ugyanúgy vagyok, ahogy te; ugyanezeket alépéseket szoktam végig csinálni. De gépészmérnök létemre azért is furcsa a dolog, mert a régi időkben egy "szocialista" autóban is a váltó legalább 2-300,- e km-t kibírt normális üzemeltetés mellett....
Na majd meglátjuk.....Én most 110,-e km-nél elmegyek motorolajcserére, mert én 10,-e km-ként cseréltetem a motorolajat(sok hidegindítás. sok rövid városi menet miatt) és akkor én is kikérdezem a szerelőket, hogy ők mit javasolnak.

Üdv minden kedves Fórumosnak!
Zsolt
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2010.03.06 szombat, 18:16:17 »

smile

Hát igen......én is így gondolom......Az én Mondeomban most 108,-e km van.Nincs széthajtva, nem volt agyonütve és előtte is Mondeom volt (az egy 1,8 benzines MK II volt). És éppen ez az,ahogy te is írod; ezért nem akarnám még most kicseréltetni kompletten a lendkereket és a kuplungot, nemcsak a pénz miatt - bár az egy igen fontos szempont - hanem mert mi van, ha hiába cseréltetem ki?
Nekem nincs hangja a kuplungkinyomócsapágynak, és - szerinetm - nem zörög a lendkerék sem.
A hidraulika tartályban bőven a min. szint felett van a folyadék, és nem érzem, hogy levegős lenne a kuplunghidraulika. Szóval ez nekem egy rejtély.
A váltással ugyanúgy vagyok, ahogy te; ugyanezeket alépéseket szoktam végig csinálni. De gépészmérnök létemre azért is furcsa a dolog, mert a régi időkben egy "szocialista" autóban is a váltó legalább 2-300,- e km-t kibírt normális üzemeltetés mellett....
Na majd meglátjuk.....Én most 110,-e km-nél elmegyek motorolajcserére, mert én 10,-e km-ként cseréltetem a motorolajat(sok hidegindítás. sok rövid városi menet miatt) és akkor én is kikérdezem a szerelőket, hogy ők mit javasolnak.

Üdv minden kedves Fórumosnak!
Zsolt

Szia

Ha megvolt a szervíz akkor írj légyszíves, hogy neked mit mondtak.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2010.03.06 szombat, 20:00:33 »

hello! manuális váltós mk3 tddi kombiné van, nem túl könnyen veszi a 2est 3mast első körben arra gondoltam lekéne cserélni a váltó olajat, mert szerintem még sosem volt, de ha ne adj Isten nekem is ez a kuplung lendkerék téma elő jön akkor megy az olaj is a kukába, tehát akkor kidobott pénz lenne az olaj csere?
Naplózva
tanos.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 12:53:03 »

 smile
Sziasztok váltó problémás Fórumosok!
időközben - átgondolva sok mindent - még eszembe jutott valami. Ez részben az életkoromból, részben pedig a korábbi szakmai tapasztalaimból adódik, és ezt szeretnémk most veletek megosztani. Tehát:

A régmúlt idókben létezett egy olyan anyag, hogy FIMOL. Ez egy molibdén-diszulfidos (MoS2) tartalmú olajadalék volt, amely a szerszámgépiparban kezdte  a karrierjét, és a szó szoros értelmében tényleg fantasztikus dolgokat produkált. A fizikai-kémiai magyarázatba engedelmetekkel most nem mennék bele (ha akarjátok, akkor később igen), de a lényeg az, hogy a legnehezebb üzemi körülmények között is ez az anyag gyakorlatilag megszüntette a kopást!
Nem tudom, hogy ma van- e ez még nálunk.De ha igen -és én most ennek utána fogok menni - akkor szerintem mindenképpen hasznos lesz, ha a váltóolajba bele fogjuk tenni, mégpedig két okból:
-egyrészt, mert igen jelentősen csökkenteni fogja a váltó belső súrlódását;
-másrészt, mivel ezáltal csökkenti a kopást, ebből következőleg növeli az élettartamot.
Mindenkinek szép vasárnapot,
Üdv
Zsolt
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 15:17:42 »

Sziasztok
Lenne egy kérdésem, mégpedig,hogy mi a különbség egy 115le és 130le ledkerék közt mert azt irtátok hogy fell lehet szerelni csak nem indul el.
A fogak száma?vagy mi?
Köszi elöre is
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
tanos.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 15:41:51 »

Sziasztok
Lenne egy kérdésem, mégpedig,hogy mi a különbség egy 115le és 130le ledkerék közt mert azt irtátok hogy fell lehet szerelni csak nem indul el.
A fogak száma?vagy mi?
Köszi elöre is

Szia Virág!
Én ezt nem tudom pontosan megmondani, tehát az, amit most mondok, csak egy elméleti megközelítés ( de a gyakorlati alapját mindjárt elmondom):

Általában a motorgyártóknál az egymáshoz viszonylag közel eső, és lökettérfogatban is azonos motorokat úgy szokták kialakítani, hogy a nagyobb telhjesítményű motornál a vezérlő elektronika magasabb fordulatszámot enged meg és így a teljesítmény nagyobb lesz ( de a nyomaték nem!!!! Fizika!)
Egy konkrét példa:
Az én DF 115 típusú, 2000 cm3-es SUZUKI hajómotorom teljesítménye 115 LE, amelyet 6500 rpm mellett ad le a motor.
Ugyanilyen lökettérfogattal, súllyal és méretekkel a DF 90 motor 90 LE-t ad le, azzal a különbséggel, hogy ott a vezérlő computer 4500 rpm-nél lehatárol.
Ebből persze a Ford lendkerékre nem következik semmi, ez csak egy kis elméleti eszmefuttatás volt....(ami persze akár igaz is lehet...)
Üdv Mindenkinek!
Zsolt
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 15:50:21 »

smile
Sziasztok váltó problémás Fórumosok!
időközben - átgondolva sok mindent - még eszembe jutott valami. Ez részben az életkoromból, részben pedig a korábbi szakmai tapasztalaimból adódik, és ezt szeretnémk most veletek megosztani. Tehát:

A régmúlt idókben létezett egy olyan anyag, hogy FIMOL. Ez egy molibdén-diszulfidos (MoS2) tartalmú olajadalék volt, amely a szerszámgépiparban kezdte  a karrierjét, és a szó szoros értelmében tényleg fantasztikus dolgokat produkált. A fizikai-kémiai magyarázatba engedelmetekkel most nem mennék bele (ha akarjátok, akkor később igen), de a lényeg az, hogy a legnehezebb üzemi körülmények között is ez az anyag gyakorlatilag megszüntette a kopást!
Nem tudom, hogy ma van- e ez még nálunk.De ha igen -és én most ennek utána fogok menni - akkor szerintem mindenképpen hasznos lesz, ha a váltóolajba bele fogjuk tenni, mégpedig két okból:
-egyrészt, mert igen jelentősen csökkenteni fogja a váltó belső súrlódását;
-másrészt, mivel ezáltal csökkenti a kopást, ebből következőleg növeli az élettartamot.
Mindenkinek szép vasárnapot,
Üdv
Zsolt
Ha a FIMOL-t már nem gyártják, lehet, hogy jó ez is helyette: http://www.liqui-moly.hu/termekkep/limo2670.jpg
Szintén MoS2 tartalmú adalék, csak motorolajhoz javasolják.
A váltóba én ezt tettem: http://www.metabond.hu/metabondnet2/shop_termek.aspx?ism=1&tkod=11
Ez szulfurált molibdén-ditiofoszfátot tartalmaz és speciálisan váltóba, difibe való adalék. Azt ne kérdezd, hogy miben külömbözik a MoS2-től, nem vagyok kémikus.  nyes
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 16:44:01 »

Sziasztok

Ma reggel indítás előtt végigjártam a sebességeket és minden fokozatot tökéletesen vett. Amint elindítottam már nem vette az 1.2.3. sebességet. Érdekes dolog.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 17:52:06 »

Sziasztok
Lenne egy kérdésem, mégpedig,hogy mi a különbség egy 115le és 130le ledkerék közt mert azt irtátok hogy fell lehet szerelni csak nem indul el.
A fogak száma?vagy mi?
Köszi elöre is


semmi különbség nincs ha 5 sebességes mindegyik....ha 6 akkor van pár dolog ami más...
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2010.03.07 vasárnap, 18:34:28 »

semmi különbség nincs ha 5 sebességes mindegyik....ha 6 akkor van pár dolog ami más...
[/quote
Szevasz
És meg lehet kérdezni hogy mik azok vagy azok már szakmai titkok
Köszi
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 17:56:48 »

http://cgi.ebay.co.uk/FORD-MONDEO-2-0-TDCI-CLUTCH-KIT-BRAND-NEW-CLUTCH-KIT_W0QQitemZ220557445319QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item335a3f88c7

Szerintetek létezik hogy csak ennyi lenne az ára egy komplett szettnek???
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 18:24:59 »


Ez nem komplett szett:
PLEASE NOTE THIS IS A 2 PIECE CLUTCH KIT

1 X DRIVE PLATE
1 X PRESSURE PLATE
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 18:29:05 »

Ez nem komplett szett:
PLEASE NOTE THIS IS A 2 PIECE CLUTCH KIT

1 X DRIVE PLATE
1 X PRESSURE PLATE

Én Londonba élek és 65 fontért vettel LUK tip.-ú tárcsát és szerkezet! ( benzineshez )
Szerintem az ár az lehetséges csak azt nem tudod, hogy milyen tip.
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 20:15:12 »

Valóban a kinyomó csapágyat nem tartalmazza.


Ez nem komplett szett:
PLEASE NOTE THIS IS A 2 PIECE CLUTCH KIT

1 X DRIVE PLATE
1 X PRESSURE PLATE
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 20:28:14 »

Valóban a kinyomó csapágyat nem tartalmazza.



és a lendkereket sem és azon a képen fix lendkerékhez való kuplungszett van....
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2010.03.09 kedd, 09:46:43 »

és a lendkereket sem és azon a képen fix lendkerékhez való kuplungszett van....

Viszont az is ott van, hogy a kép csak illusztráció nem a szett tartalmát mutatja. worship
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2010.03.10 szerda, 23:11:57 »

Sziasztok!

Üdvözlök mindenkit friss klubtagként.

A probléma, ami egyben generálta a klubtagságomat, sajnos vagy szerencsére mások által már felvázolt (1-es és a hátramenet nehezen vagy csak másik fokozat után kapcsolható, hidegen a legrosszabb, ezt kb. 1 éves probléma, 100e km körül kezdődött).

Találtatok-e megoldást? Kuplungcsere még nem volt de itt azt is olvastam, hogy az sem oldotta meg a problémát.
Ez a második mondeo ami nálam kötött ki és még 3 különböző típushoz (Ford) volt szerencsém de még csak hasonló jellegű problémával sem találkoztam. (szerelő szerint csak a kuplungcsere a megoldás)


hali!

Sajna nekem is hasonló a gondom, azzal a különbséggel, hogy az 1-es és a 2-es váltásakor időnként akad , illetve hidegen szinte be kell erőszakolni 1-be. Baromi nehezen megy. komplett kuplung + lendkerék és váltóolaj sem oldotta meg a problémámat.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 08:56:26 »

hali!

Sajna nekem is hasonló a gondom, azzal a különbséggel, hogy az 1-es és a 2-es váltásakor időnként akad , illetve hidegen szinte be kell erőszakolni 1-be. Baromi nehezen megy. komplett kuplung + lendkerék és váltóolaj sem oldotta meg a problémámat.

Sziasztok!

Én is új klubtag vagyok és csatlakoznék a váltóproblémások táborához  falbav nekem szintén az 1-es és a hátramenet megy nehezen.
Szombaton viszem szerelőhöz olajcsere és teljes átvizsgálás céljából, kíváncsi vagyok hogy mit fog szólni. Ami viszont eléggé aggasztó, hogy az előttem levő hozzászólások között többen panaszkodtak, hogy a komplett csere után se lett változás...nem mintha örülnék, hogy egy 200e-s műtét állok, de feleslegesen nem csináltatnám meg. Várom a szerelő véleményét és a további hsz-eket a témában!

Üdv: Alpha Dog
Naplózva
tanos.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 09:45:17 »

 wave
Sziasztok!
Olvasva a hozzászólásokat, egyre többet gondolkodom (főleg azért, mert én is fázom a 200 e Ft-os,vagy esetleg még drágább"műtéttől),és a következők jutottak eszembe - természetesen nem vitatva a szerelők javaslatait:
1.A kuplung-legjobb tudásom szerint-automatikus utánállítású.Nekem ráadásul eléggé lent fog;ebből arra következtetek, hogy még nem lehet túlzottan elkopva,mert akkor, korábbi autós tapasztalataim szerint fent kellene, hogy fogjon.De ez nincs.
2.Meleg motornál könnyen kapcsolható mindegyik fokozat.
És most jön az érdekesség - ez egy Wartburgos tapasztalatom a múltból!!!
A Wartburg kormányváltójának megvezetéséről egy két részes gumipersely,az ún."szemüveggumi"gondoskodott. Ha ez elkopott, akkor egyszerre csak EGYÁLTALÁN nem lehetett a hátamenetet kapcsolni.és ez a hiba egyik pillanatról a másikra tudott bekövetkezni.A cserét 10 perc alatt országúton is végre lehetett hajtani és ez a gumipersely k-akkor- kemény 270,-Ft-ba került.A lényeg:a persely kopása a váltó működtető rudazatának helytelen geometriáját okozta és erre volt a Wartburg nagyon érzékeny, másra semmire nem.
3.Na most akkor én arra gondolok,hogy lehetséges, hogy a váltó rudazatos-bowdenes mechanikájában alakulnak ki olyan kopások és ebből adódó elállítódások kb.100 e km környékén, amelyeket ,ha sikerülne kiküszöbölni, akkor a hiba megszűnne.
Ezt látszik alátámasztani azoknak a fórumosoknak a véleménye, akik esetében a nagyértékű cserék nem oldották meg a gondokat.
Mit szóltok ehhez?
Üdv
Zsolt
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 10:20:32 »

wave
Sziasztok!
Olvasva a hozzászólásokat, egyre többet gondolkodom (főleg azért, mert én is fázom a 200 e Ft-os,vagy esetleg még drágább"műtéttől),és a következők jutottak eszembe - természetesen nem vitatva a szerelők javaslatait:
1.A kuplung-legjobb tudásom szerint-automatikus utánállítású.Nekem ráadásul eléggé lent fog;ebből arra következtetek, hogy még nem lehet túlzottan elkopva,mert akkor, korábbi autós tapasztalataim szerint fent kellene, hogy fogjon.De ez nincs.
2.Meleg motornál könnyen kapcsolható mindegyik fokozat.
És most jön az érdekesség - ez egy Wartburgos tapasztalatom a múltból!!!
A Wartburg kormányváltójának megvezetéséről egy két részes gumipersely,az ún."szemüveggumi"gondoskodott. Ha ez elkopott, akkor egyszerre csak EGYÁLTALÁN nem lehetett a hátamenetet kapcsolni.és ez a hiba egyik pillanatról a másikra tudott bekövetkezni.A cserét 10 perc alatt országúton is végre lehetett hajtani és ez a gumipersely k-akkor- kemény 270,-Ft-ba került.A lényeg:a persely kopása a váltó működtető rudazatának helytelen geometriáját okozta és erre volt a Wartburg nagyon érzékeny, másra semmire nem.
3.Na most akkor én arra gondolok,hogy lehetséges, hogy a váltó rudazatos-bowdenes mechanikájában alakulnak ki olyan kopások és ebből adódó elállítódások kb.100 e km környékén, amelyeket ,ha sikerülne kiküszöbölni, akkor a hiba megszűnne.
Ezt látszik alátámasztani azoknak a fórumosoknak a véleménye, akik esetében a nagyértékű cserék nem oldották meg a gondokat.
Mit szóltok ehhez?
Üdv
Zsolt


Lehet benne valami, mert előző autóm E39-nél ugyanez a pár száz forintos persely volt a típushiba...nálam nem jött elő, de a fórumon többen is írták, hogy a csere után ég és föld lett a különbség. Ha valaki járatos a Mondeo váltójában, ne tartsa magában az okosságot! Főként, hogy nem kis összegekről beszélünk a fullos javításnál.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 23:43:09 »

Nálam a hátramenettel nincs semmi gond. A legnagyobb fájdalmam az, hogy meleg motornál-váltónál is gondom van a váltással. Nem szorul vagy nehezen megy be a helyére, hanem egyszerűen akad, miközben tolnám 1-be vagy 2-be. Hiába húzom semmi nem történik csak megáll egy ponton és kész. Olyankor újra kuplung és talán jó. Már próbáltam automatikusan duplán kuplungolni, de semmi változás. Gyanakszom a szinkrongyűrűre vagy váltóbovdenre.  gun
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tanos.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2010.03.12 péntek, 08:57:04 »

Sziasztok!
Hát ez az.......szerintem az akadás oka valószínűleg a működtető mechanizmusban keresendő (bowden, rudazat,perselyek)azért,mert itt a fellépő kopások miatt megváltozhat a geometria annyira,hogy a váltó belsejében lévő elemeket(kapcsolóvillákat)már nem képes megfelelően elérni.
És ha ez így van, akkor ezt a kinematikai láncot kell(ene)gondosan végignézni,mert lehet, hogy csak néhány viszonylag olcsó kopóalkatrész cseréjével megoldható minden.
Más:
Volt itt a fórumon egy társ,akinek nem oldódott meg a problémája a lendkerék-kinyomócsapágy-kuplungcsere után sem.
Kérdésem: és ilyenkor a szervíznek nem kellene gariban megoldania- most már akárhogyan- a gondot?
Hiszen nyilván azért lett kicserélve a lendkerék-kuplung stb.mert azt mondták, hogy ez okozza a hibát. És innentől kezdve ez a szervíz problémája, ha nem képes megtalálni a hibát!Vagy én nem jól gondolkodom?
Üdv
Zsolt
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2010.03.12 péntek, 09:28:47 »

Sziasztok!
Hát ez az.......szerintem az akadás oka valószínűleg a működtető mechanizmusban keresendő (bowden, rudazat,perselyek)azért,mert itt a fellépő kopások miatt megváltozhat a geometria annyira,hogy a váltó belsejében lévő elemeket(kapcsolóvillákat)már nem képes megfelelően elérni.
És ha ez így van, akkor ezt a kinematikai láncot kell(ene)gondosan végignézni,mert lehet, hogy csak néhány viszonylag olcsó kopóalkatrész cseréjével megoldható minden.
Más:
Volt itt a fórumon egy társ,akinek nem oldódott meg a problémája a lendkerék-kinyomócsapágy-kuplungcsere után sem.
Kérdésem: és ilyenkor a szervíznek nem kellene gariban megoldania- most már akárhogyan- a gondot?
Hiszen nyilván azért lett kicserélve a lendkerék-kuplung stb.mert azt mondták, hogy ez okozza a hibát. És innentől kezdve ez a szervíz problémája, ha nem képes megtalálni a hibát!Vagy én nem jól gondolkodom?
Üdv
Zsolt

Koniman írta (lehet, hogy mások is), de a szervizek ilyenkor általában azt mondják, hogy "amúgy is cserélni kellett volna" -sajnos
Továbbá az az érdekes, hogy ahogy nézegetem tömegesen vagyunk ezzel a váltóproblémával, de még sehol nem olvastam, hogy "ez egy típushiba, aminek .....a megoldása, ennyibe kerül, itt és itt lehet javíttatni, mert már rutinból nyomják"...ekkora kérdőjel ez ennyi idő után is?
Naplózva
tanos.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2010.03.12 péntek, 10:13:17 »

Van nekem még néhány ötletem, ami nem biztos, hogy jó, de talán meg kellene próbálni.......én nem tudom megoldani, de esetleg a fórumtársak között van valakinek ilyen lehetősége.
Szóval:el kellene indulni Ausztria vagy Németország felé, két irányban:
1.Ha van e két országban - esetleg - a mienkhez hasonló Mondeo klub, akkor ott fel kellene vetni a problémát, hohy nekik erre milyen ötleteik,javaslataik vannak.
2.Ha valakinek vannak kint Mondeos ismerősei (még jobb lenne  Ford szervizes), akkor őket megkérdezni a megoldásról.
Mert azt nem hiszem, hogy ez csak Mo.-on probléma; viszont esetleg kaphatnánk jó ötleteket.
3.Érdekes lehetne még az is- csak kísérletképpen- hogy pl. egy ausztriai szakszervíz mennyiért végzi el a lendkerék-kuplung-kinyomócsapágy cserét.Ez azért lehet érdekes, mert az alkatrész árak valószínűleg kint olcsóbbak és ez -talán - kiegyenlíti a munkadíjkülönbséget (bár a mai szervízárak mellett én még abban sem vagyok biztos,hogy nem a miénk a drágább...)
A munka minősége meg nem hiszem, hogy kint rosszabb lenne.
Üdv
Zsolt
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2010.03.12 péntek, 10:54:59 »

Az ötletet jónak tartom, de sajnos az én németem és angolom nincs annyira jó, hogy pl meg tudjak fogalmazni egy levelet szakmai témában...ha valaki úgy érzi, hogy tudna segíteni... worship

A váltós tapasztalataimat annyival kiegészíteném, hogy eddig csak az 1-es ill hátra volt gázos (hidegen és melegen is), de tagnap álló helyzetben járó motornál próbálgattam, de a többi is nehézkes volt...(esetleg másnak is, csak mivel induláskor 1-es vagy hátrát kapcsolunk, a többit nem vettük észre?), aztán valamin sikerült áttolnom és akkor hirtelen vette a többi fokozatot is...eddig azt gondoltam, hogy nem lehet kuplungos, mert "csak" 2 fokozatot nem vett...ááhhhh
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #486 Dátum: 2010.03.12 péntek, 12:20:22 »



.....Ez azért lehet érdekes, mert az alkatrész árak valószínűleg kint olcsóbbak és ez -talán - kiegyenlíti a munkadíjkülönbséget (bár a mai szervízárak mellett én még abban sem vagyok biztos,hogy nem a miénk a drágább...)
A munka minősége meg nem hiszem, hogy kint rosszabb lenne.
Üdv
Zsolt
Szerintem az alkatrészek nem olcsóbbak. Egyszer hátsó fékbetét cserére kényszerültem Németo.-ban. Szerencsére olyan helyen voltam, hogy meg tudtam magamnak csinálni, viszont a gyári alkatrész közel 100 euró volt (kb 25000 Ft)  egy Ford szervízben. Egy nem márkaszervizes, hanem országos alkatrész kereskedős hálózaton még ennél is többe került pár euróval.
 A Cromax 16000-ért árulja a gyárit.
A szerviz ott is horror áron dolgozik.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 06:46:40 »

Voltam szerelőnél, aki megszakértette  nyes a váltót:
Ami arra utal, hogy kuplungos: álló motornál simán veszi a fokozatokat, járó motornál nehezen (menet közben könnyebben)
Ami arra utal, hogy NEM kuplungos: teljesen benyomott kuplungpedál esetében nagy nehezen beveszi a sebességet, DE ha engedem fel a pedált, akkor nem indul meg az autó, sőt már majdnem leveszem a lábam, mire megmozdul

Viszont amitől sokkal jobb lett (eseti műtét):
-a váltó rudazatot felülről befújta spray-el (álló motornál lehetett hallani, hogy nyikorog)
-2 dl hiányzott a váltóolajból-feltöltötte

Most figyelem, hogy változik e valami és döntenem kell, hogy kicserélem e a kuplungot (lendkerék nélkül-benzineseknél ritkább a meghibásodás)
Amit megfigyelésre ajánlott: ha pl piros lámpánál nem tudom berakni 1-esbe (és nincsenek mögöttem), állítsam le a motort és próbáljam úgy kapcsolni. Ha akkor sikerül, ajánlott a kuplung cseréje.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 12:47:19 »

Az ötletet jónak tartom, de sajnos az én németem és angolom nincs annyira jó, hogy pl meg tudjak fogalmazni egy levelet szakmai témában...ha valaki úgy érzi, hogy tudna segíteni... worship

A váltós tapasztalataimat annyival kiegészíteném, hogy eddig csak az 1-es ill hátra volt gázos (hidegen és melegen is), de tagnap álló helyzetben járó motornál próbálgattam, de a többi is nehézkes volt...(esetleg másnak is, csak mivel induláskor 1-es vagy hátrát kapcsolunk, a többit nem vettük észre?), aztán valamin sikerült áttolnom és akkor hirtelen vette a többi fokozatot is...eddig azt gondoltam, hogy nem lehet kuplungos, mert "csak" 2 fokozatot nem vett...ááhhhh

Ha ezen töröd a fejed, csak írd le a szöveget magyarul, én szívesen lefordítom. A müszaki német nem gond... vigyor3

Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 13:04:22 »

Szerintem az alkatrészek nem olcsóbbak. Egyszer hátsó fékbetét cserére kényszerültem Németo.-ban. Szerencsére olyan helyen voltam, hogy meg tudtam magamnak csinálni, viszont a gyári alkatrész közel 100 euró volt (kb 25000 Ft)  egy Ford szervízben. Egy nem márkaszervizes, hanem országos alkatrész kereskedős hálózaton még ennél is többe került pár euróval.
 A Cromax 16000-ért árulja a gyárit.
A szerviz ott is horror áron dolgozik.

Nekem minkdössze Ausztriával és Focus-szal van tapasztalatom. Ausztriában egy egyszerü szervíz sosem volt 400 € alatt (olajcsere, szürök cseréje). Ha vittem alkatrészt, akkor ez lement kb. a felére. Szóval kb a fele ár az alkatrész.
Azért Magyarországon messze nem kerül 200 €-ba az olaj és a szürök...

Egy nagyobb szervíz (fékek, motorinspekció, stb.) általában kb 500 - 600€-t kóstált. Nem véletlen, hogy az osztrákok is átjárnak Magyarországra szervizeltetni (a Fordos pecsét mindenjol ugyanolyan).

Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #490 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 18:16:15 »

Nekem minkdössze Ausztriával és Focus-szal van tapasztalatom. Ausztriában egy egyszerü szervíz sosem volt 400 € alatt (olajcsere, szürök cseréje). Ha vittem alkatrészt, akkor ez lement kb. a felére. Szóval kb a fele ár az alkatrész.
Azért Magyarországon messze nem kerül 200 €-ba az olaj és a szürök...

Egy nagyobb szervíz (fékek, motorinspekció, stb.) általában kb 500 - 600€-t kóstált. Nem véletlen, hogy az osztrákok is átjárnak Magyarországra szervizeltetni (a Fordos pecsét mindenjol ugyanolyan).

Gabe
Hát ezt mondom én is. Kint drágább. eljen
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #491 Dátum: 2010.03.17 szerda, 17:13:11 »

találtam itt egy nem is olyan régi hozzászólást:

"Sziasztok.Az enyém is nehezen veszi az 1-est és a lükit.Ahogy én néztem az aksi mögött van kettő bovden.Na ebből az egyiken van egy fekete müanyag piros betéttel.Ez felemel egy vas sonkát és akkor lehet rakni a sebeségeket.Itt mm is számit szerintem és ezen kellene tekerni jobbra max kettőt.Én felemeltem az auto egyik oldalát és járó motornál sebességbe raktam és a kerék nem forgott.Ezek szerint a kuplung jó mert kiemel.Hétfőn jobban megnézem,most nem szorakozom vele mert ku..a hideg van.JAJ azért tekerjük jobbra mert igy jobban megemeli a sonkát és talán könnyebben veszi asebeséget.Ez itt saját véleményem de majd meglátjuk mi lessz belőle."

talán ez segíthet nekünk, én nézegettem az akksi körül, de én nem találtam semmit sem, de hátha ti igen

Ez az?

Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #492 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 18:40:19 »

nem tom én csak visszaolvastam, és ez egy lehetséges megoldásnak tűnt
Ma megnéztem az enyémet is. És tényleg. Az egyik bovden vége menetes szár és azon tényleg lehet állítani. Valószínű, hogy a bovden nyúlását lehet kompenzálni.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 19:30:22 »

Ma megnéztem az enyémet is. És tényleg. Az egyik bovden vége menetes szár és azon tényleg lehet állítani. Valószínű, hogy a bovden nyúlását lehet kompenzálni.

Jó lenne, mert a Cromax-ban mondták, hogy több mint 30e a bovden...asszem 2 van belőle
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #494 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 19:37:16 »

Jó lenne, mert a Cromax-ban mondták, hogy több mint 30e a bovden...asszem 2 van belőle
Kettő van. Szerintem, amelyiken állítani lehet, az emelgeti le-föl a villa szerkezetet. Ha megnyúlt akkor nyilván akad az "emeletek" között. Egy próbát megér. Ha nem jön be, vissza is lehet állítani.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 21:12:07 »

Van nekem még néhány ötletem, ami nem biztos, hogy jó, de talán meg kellene próbálni.......én nem tudom megoldani, de esetleg a fórumtársak között van valakinek ilyen lehetősége.
Szóval:el kellene indulni Ausztria vagy Németország felé, két irányban:
1.Ha van e két országban - esetleg - a mienkhez hasonló Mondeo klub, akkor ott fel kellene vetni a problémát, hohy nekik erre milyen ötleteik,javaslataik vannak.
2.Ha valakinek vannak kint Mondeos ismerősei (még jobb lenne  Ford szervizes), akkor őket megkérdezni a megoldásról.
Mert azt nem hiszem, hogy ez csak Mo.-on probléma; viszont esetleg kaphatnánk jó ötleteket.
3.Érdekes lehetne még az is- csak kísérletképpen- hogy pl. egy ausztriai szakszervíz mennyiért végzi el a lendkerék-kuplung-kinyomócsapágy cserét.Ez azért lehet érdekes, mert az alkatrész árak valószínűleg kint olcsóbbak és ez -talán - kiegyenlíti a munkadíjkülönbséget (bár a mai szervízárak mellett én még abban sem vagyok biztos,hogy nem a miénk a drágább...)
A munka minősége meg nem hiszem, hogy kint rosszabb lenne.
Üdv
Zsolt
Ha szerettek olvasni angolul:
http://fordmondeo.org/forum/showforum.php?fid/295/
Itt teljes topicgyűjteményt szenteltek az MTX75/MMT6 váltóknak, fejlesztésben részt vett szakértő támogatásával.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 21:20:07 »

Ha szerettek olvasni angolul:
http://fordmondeo.org/forum/showforum.php?fid/295/
Itt teljes topicgyűjteményt szenteltek az MTX75/MMT6 váltóknak, fejlesztésben részt vett szakértő támogatásával.


Én nem szeretek(mert nem is nagyon tudok), de nem is nagyon találtam hasznos infót itt.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
zolseges
Vendég
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2010.03.19 péntek, 07:50:19 »

Gyerekek kuva nagy gondom van!!!!!

Amiota kicserelte a szaki a kinyomocspagyamat azota zabalja az olajat!Mintmar a felso tartalybol a DOT4-es fekolajat!Minden fasza jol valt,nem csuszik,minden sebesseg olyan mint a vaj de zabal mint allat!Magyarbol hazafele a 2500km-en semmi amiota nyomom itt a varosba az kb 40-50km volt mar ketszer 1 decit ra kellett toltenem!Mi ez mar???

Soha tobbet Mondeot!!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2010.03.19 péntek, 08:05:05 »

Soha tobbet Mondeot!!

Mondod ezt azért, mert a "szerelőd" nem tudta rendesen elvégezni a cserét?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2010.03.19 péntek, 09:00:46 »

Gyerekek kuva nagy gondom van!!!!!

Amiota kicserelte a szaki a kinyomocspagyamat azota zabalja az olajat!Mintmar a felso tartalybol a DOT4-es fekolajat!Minden ***a jol valt,nem csuszik,minden sebesseg olyan mint a vaj de zabal mint allat!Magyarbol hazafele a 2500km-en semmi amiota nyomom itt a varosba az kb 40-50km volt mar ketszer 1 decit ra kellett toltenem!Mi ez mar???

Soha tobbet Mondeot!!

Azért bocsi, de a sz*****r szerelő hibája miatt nem a mondeó tehet! worship falbav

Biztos szarul pakolta össze és engedi valahol az olajat! integet2
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.