Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:14:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2327620 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #600 Dátum:
2010.04.24 szombat, 14:28:53 »
Idézetet írta: stealt - 2010.04.24 szombat, 13:34:57
Vannak akkor tényleg tempósan haladnak nem csak beszélnek róla. Azoknak nagyon nem mindegy
jaja szoktalak látni mindig mögöttem....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #601 Dátum:
2010.04.24 szombat, 14:29:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.24 szombat, 13:33:37
akk most az mtx75 helyett fel lehet rakni az mmt6-ost??
fel.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #602 Dátum:
2010.04.24 szombat, 14:43:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.24 szombat, 14:29:48
fel.
és mit kell vele együtt cserélni?? és mennyiből lehet felrakni?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #603 Dátum:
2010.04.24 szombat, 15:20:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.24 szombat, 14:29:48
fel.
http://www.cromax.hu/?katid=37410333&termek_al_id=31182&katnev=V%E1lt%F3%20MMT6%20komplett%20Diesel%20motorhoz
http://www.cromax.hu/?katid=37410332&termek_al_id=31181&katnev=V%E1lt%F3kulissza%20%20MMT6%20Mo00-07
ezeken felül mi kell még?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #604 Dátum:
2010.04.24 szombat, 21:22:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.24 szombat, 14:28:53
jaja szoktalak látni mindig mögöttem....
Ja xar dolog amikor beéri az ember egy lassú árművet és pont nem lehet előzni
Amúgy meg vigyázz nehogy úgy járj mint ez egyszeri gyerek aki akkorát akart szellenteni mint az apja, csak közbe bef....ott
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #605 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:15:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.24 szombat, 15:20:57
http://www.cromax.hu/?katid=37410333&termek_al_id=31182&katnev=V%E1lt%F3%20MMT6%20komplett%20Diesel%20motorhoz
http://www.cromax.hu/?katid=37410332&termek_al_id=31181&katnev=V%E1lt%F3kulissza%20%20MMT6%20Mo00-07
ezeken felül mi kell még?
kilóméteróra jeladót beépíteni a hatosba...na az a férfimunka..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #606 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:17:23 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.04.24 szombat, 22:15:50
kilóméteróra jeladót beépíteni a hatosba...na az a férfimunka..
Hagyd el, legalább lesz valaki aki megcsinálja. Én sokról eddig nem hallottam
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #607 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:18:41 »
Idézetet írta: stealt - 2010.04.24 szombat, 22:17:23
Hagyd el, legalább lesz valaki aki megcsinálja. Én sokról eddig nem hallottam
én se, ez a baj, de néha jól jönne egy pihentető hatodik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #608 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:24:15 »
Idézetet írta: stealt - 2010.04.24 szombat, 21:22:28
Ja xar dolog amikor beéri az ember egy lassú árművet és pont nem lehet előzni
annyira nem szoktam időzni előtted mert sietek,és egyre kisebb leszel a tükörben mindig....
azért érsz utól mert mindig akarok kérdezni valamit de mire bevárlak elfelejtem,azt inkább lépek...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #609 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:26:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.24 szombat, 22:24:15
annyira nem szoktam időzni előtted mert sietek,és egyre kisebb leszel a tükörben mindig....
azért érsz utól mert mindig akarok kérdezni valamit de mire bevárlak elfelejtem,azt inkább lépek...
Olyan jók a poénjaid , hogy miért nem lépsz fel a showder klubban kicsidizel?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #610 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:27:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.24 szombat, 22:18:41
én se, ez a baj, de néha jól jönne egy pihentető hatodik
Én már az 5-öt is sokallom kapcsolgatni....vezettél már DSG váltóval
...Te is sokallnád az 5-öt
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #611 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:28:32 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.04.24 szombat, 22:27:18
Én már az 5-öt is sokallom kapcsolgatni....vezettél már DSG váltóval
...Te is sokallnád az 5-öt
én még fiatal vok ráérek kapcsolgatni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #612 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:43:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.04.24 szombat, 22:27:18
Én már az 5-öt is sokallom kapcsolgatni....vezettél már DSG váltóval
...Te is sokallnád az 5-öt
áááá...mit beszélsz!! az olyan mint guminővel dugni...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #613 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:49:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.24 szombat, 22:43:21
áááá...mit beszélsz!! az olyan mint guminővel dugni...
Hát ha Te mondod...én DSG-t már próbáltam, guminőt még nem..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Morfologus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #614 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 09:55:41 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.19 hétfő, 12:03:09
aki 0-tól használja azoknak elég sokat elmegy vagy elment már.Stealt asszem 180e km körül jár-eredetivel.Aztán volt akinek 80e km nél cserélték-majd kiderült,hogy nem,csak átbaxták vagy 100e ft-al,talán Gabesz82.....
nem tudom,ilyenekre számítasz?
Én is asszem, hogy ő volt az
hosszú történet ez...
Naplózva
2003. Mondeo 1.8 SCI Ghia
http://www.mmm2008.hu
mondeo111
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #615 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 10:49:47 »
Nekem volt már 5-ös váltós is, most 6-os van. Városban jobb az 5-ös, kevesebbet kell váltani, mert hoszabbak a fokozatok, az viszont nagy igazság hogy városon kívül nem mindegy hogy egy adott sebességnél mennyit pörög a motor. Szerintem a 6-os jót tesz a motornak is és a fogyasztásnak is. Pl. az 5-ösnél 220km/h-nál már majdnem a pirosban volt a fordulatszámmérő, a hatossal meg sem lehet 6.-ban közelíteni.
Idézetet írta: stealt - 2010.04.24 szombat, 12:43:03
Mármint MX75 és MMT6? az egyik 5 a másik 6 sebességes. A 6 sebességes gazdaságosabb nagyobb ford számon kevesebbet forog a motor , de a 6 sebességeshez nem árt egy kicsit nyomatékosabb motor.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #616 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 13:38:53 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.04.25 vasárnap, 10:49:47
Nekem volt már 5-ös váltós is, most 6-os van. Városban jobb az 5-ös, kevesebbet kell váltani, mert hoszabbak a fokozatok, az viszont nagy igazság hogy városon kívül nem mindegy hogy egy adott sebességnél mennyit pörög a motor. Szerintem a 6-os jót tesz a motornak is és a fogyasztásnak is. Pl. az 5-ösnél 220km/h-nál már majdnem a pirosban volt a fordulatszámmérő, a hatossal meg sem lehet 6.-ban közelíteni.
nekem városban, már 2esben is pirosban van néha a mutató
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #617 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 14:10:07 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.04.25 vasárnap, 10:49:47
Nekem volt már 5-ös váltós is, most 6-os van. Városban jobb az 5-ös, kevesebbet kell váltani, mert hoszabbak a fokozatok, az viszont nagy igazság hogy városon kívül nem mindegy hogy egy adott sebességnél mennyit pörög a motor. Szerintem a 6-os jót tesz a motornak is és a fogyasztásnak is. Pl. az 5-ösnél 220km/h-nál már majdnem a pirosban volt a fordulatszámmérő, a hatossal meg sem lehet 6.-ban közelíteni.
Igen az 5-ös 4500-at pörög 220-nál...
ott kezdődik a piros...nem volt szívem tovább pörgetni...
Bár szerintem a fékek miatt a III-as mondival nem célszerű 160-170 felett járni mert igazából ott már érződik, hogy alulméretezett kissé..
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.25 vasárnap, 14:21:21 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #618 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 14:22:51 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.04.25 vasárnap, 13:38:53
nekem városban, már 2esben is pirosban van néha a mutató
akkor Te sem szeretsz váltogatni...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #619 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 14:25:42 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.04.25 vasárnap, 13:38:53
nekem városban, már 2esben is pirosban van néha a mutató
am semmi értelme kipörgetni, ez nem rizsrakéta, hogy ott van benne a legtöbb erő.
ha 2,5-3e-nél elváltod sokkal jobban megy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #620 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 16:14:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.25 vasárnap, 14:25:42
am semmi értelme kipörgetni, ez nem rizsrakéta, hogy ott van benne a legtöbb erő.
ha 2,5-3e-nél elváltod sokkal jobban megy
és akkor lehet nem füstölne olyan feketén?
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #621 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 16:53:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.25 vasárnap, 14:25:42
am semmi értelme kipörgetni, ez nem rizsrakéta, hogy ott van benne a legtöbb erő.
ha 2,5-3e-nél elváltod sokkal jobban megy
Ma kint voltam autóúton, és "kinyomtam a szemét" egyszer 3000-ig! Egyébként a 2500 is csak naponta egyszer, ha előfordul nálam.
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #622 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 20:18:20 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.04.25 vasárnap, 10:49:47
Nekem volt már 5-ös váltós is, most 6-os van. Városban jobb az 5-ös, kevesebbet kell váltani, mert hoszabbak a fokozatok, az viszont nagy igazság hogy városon kívül nem mindegy hogy egy adott sebességnél mennyit pörög a motor. Szerintem a 6-os jót tesz a motornak is és a fogyasztásnak is. Pl. az 5-ösnél 220km/h-nál már majdnem a pirosban volt a fordulatszámmérő, a hatossal meg sem lehet 6.-ban közelíteni.
én eddig azt hittem,h 5.-ig tök ugyanaz az áttétel...
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #623 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 21:43:50 »
Nem tudom, hogy 5-ös váltóval pl. hogy mentek lakott területen belül.
A 6-os váltóval kész szívás, mert ha 50 km/órát akarok menni, ahhoz az 5. fokozat kevés, a 4. fokozatban meg már pörgetni kell a motort (fogyasztás...!).
Az 5. fokozatot úgy 56-58 km/óránál tudom kapcsolni, ott van valahol az alsó határ.
Akkor volt még jó, amikor 60-nal lehetett menni lakott területen, ez az 50 km/óra nagy kitolás a 6. sebességes váltónak.
A másik rettegett helyzet, amikor egy buzukis vagy egy kopeles 50-et akar menni egész nap, mert neki az a kedvező,....beáll rá, oszt végig követni kell a kanyargós hegyi utakon ....
Nekem meg a lehető legszarabb tempó az 50-55 km/óra között van, ott fogyasztok a legtöbbet, negyedikben!
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #624 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 21:55:51 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.04.25 vasárnap, 21:43:50
Nem tudom, hogy 5-ös váltóval pl. hogy mentek lakott területen belül.
A 6-os váltóval kész szívás, mert ha 50 km/órát akarok menni, ahhoz az 5. fokozat kevés, a 4. fokozatban meg már pörgetni kell a motort (fogyasztás...!).
Az 5. fokozatot úgy 56-58 km/óránál tudom kapcsolni, ott van valahol az alsó határ.
Akkor volt még jó, amikor 60-nal lehetett menni lakott területen, ez az 50 km/óra nagy kitolás a 6. sebességes váltónak.
A másik rettegett helyzet, amikor egy buzukis vagy egy kopeles 50-et akar menni egész nap, mert neki az a kedvező,....beáll rá, oszt végig követni kell a kanyargós hegyi utakon ....
Nekem meg a lehető leg***abb tempó az 50-55 km/óra között van, ott fogyasztok a legtöbbet, negyedikben!
Miért lenne probléma 5.-ben 50-el menni? teljesen sima rángatás mentesen lehet.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #625 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 22:05:22 »
Idézetet írta: stealt - 2010.04.25 vasárnap, 21:55:51
Miért lenne probléma 5.-ben 50-el menni? teljesen sima rángatás mentesen lehet.
Akkor valamelyikünk sebességmérő órája csal.
Mert 5. fokozatban, 50 km/óránál nekem a fordulatszám csak 990 és 1000 között van, ami nem tartható.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
stealt
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #626 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 23:05:38 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.04.25 vasárnap, 22:05:22
Akkor valamelyikünk sebességmérő órája csal.
Mert 5. fokozatban, 50 km/óránál nekem a fordulatszám csak 990 és 1000 között van, ami nem tartható.
bocs benéztem , most látom hogy 2,0TDCi-ről írsz ott tényleg gond lehet.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #627 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 10:20:11 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.04.25 vasárnap, 22:05:22
Akkor valamelyikünk sebességmérő órája csal.
Mert 5. fokozatban, 50 km/óránál nekem a fordulatszám csak 990 és 1000 között van, ami nem tartható.
Sík úton sztm tartható, gyorsításkor vissza kell váltani, de én lakott területen inkább 55-60-al megyek úgyis csal az óra no trafipax veszély és ott simán viszi 5-ben a párom autója ezeket a sebességeket. a 2,2-es meg valóban még lazábban tol.
A mazsi drazsikat akik meg csak szüttyögnek előzd meg, azért van az a 300 sok nyomatékod, hogy tudd tartani a számodra megfelelő sebességet
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #628 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 15:54:04 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.04.26 hétfő, 10:20:11
Sík úton sztm tartható, gyorsításkor vissza kell váltani, de én lakott területen inkább 55-60-al megyek úgyis csal az óra no trafipax veszély és ott simán viszi 5-ben a párom autója ezeket a sebességeket. a 2,2-es meg valóban még lazábban tol.
A mazsi drazsikat akik meg csak szüttyögnek előzd meg, azért van az a 300 sok nyomatékod, hogy tudd tartani a számodra megfelelő sebességet
Hát nemtom, ti milyen autókról beszéltek, de a 2,0TDCI Mondeoval jó érzésű ember szerintem nem megy 65 km/h alatt 5.ben, mert az alatt többet eszik mint 4.-ben és még morog is.
szerintem városban a 4. fokozat ami pont jól van áttételezve az 50-hez, mert 50 körül már nem morog, de még nem forog sokat..
)
Nagybátyám 5 gangosa detto így viselkedik..., mert szerintem ugyanaz az áttétel.
Tudom,h elmegy simán még 1000-es fordulatról is, de nagyon nem szép hangja van.
Ha nem én vezetek és hangosan szól a rádió akkor észre se szoktam venni, h 1400 alatt van a fordulatszám mérő, de ha én vezetek akkor már a kormányon meg a gázpedálon is érezni,h ez a fordulatszám tartomány nem nagyon teccik neki még síkuton sebességtartásra sem.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #629 Dátum:
2010.04.26 hétfő, 21:02:45 »
Sziasztok
Lendkerék cserénél mindig cserélni kell a csavarokat?vagy csak ajánlatos .
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #630 Dátum:
2010.04.27 kedd, 09:56:21 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.04.26 hétfő, 15:54:04
Hát nemtom, ti milyen autókról beszéltek, de a 2,0TDCI Mondeoval jó érzésű ember szerintem nem megy 65 km/h alatt 5.ben, mert az alatt többet eszik mint 4.-ben és még morog is.
szerintem városban a 4. fokozat ami pont jól van áttételezve az 50-hez, mert 50 körül már nem morog, de még nem forog sokat..
)
Nagybátyám 5 gangosa detto így viselkedik..., mert szerintem ugyanaz az áttétel.
Tudom,h elmegy simán még 1000-es fordulatról is, de nagyon nem szép hangja van.
Ha nem én vezetek és hangosan szól a rádió akkor észre se szoktam venni, h 1400 alatt van a fordulatszám mérő, de ha én vezetek akkor már a kormányon meg a gázpedálon is érezni,h ez a fordulatszám tartomány nem nagyon teccik neki még síkuton sebességtartásra sem.
Hát ez eléggé szubjektív dolog mármint a hang meg a vibráció, de ma reggel is mentem az autóval 55-el 5-ben sík úton és sztm nincs fura hangja és nem is vibrál, de gondolom autók között is van különbség.
Megfigyeltem azt is, hogy normál gyorsításnál hogyan használom, hát ott 70-nél teszem 5-be és 90-nél 6.-ba.
Azaz teljesen más, ha csak döcögök lakott területen, sík úton vagy gyorsítok.
Na nem reklámozom a spurit, de sztm nyomatékosabb tőle a motor és lehet ez is hozzájárul az alacsonyabb fordulatszámhoz ami megjegyzem 55 és 65 között 150 lehet talán a különbség? Meg kell néznem.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #631 Dátum:
2010.04.27 kedd, 15:13:04 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.04.27 kedd, 09:56:21
Hát ez eléggé szubjektív dolog mármint a hang meg a vibráció, de ma reggel is mentem az autóval 55-el 5-ben sík úton és sztm nincs fura hangja és nem is vibrál, de gondolom autók között is van különbség.
Megfigyeltem azt is, hogy normál gyorsításnál hogyan használom, hát ott 70-nél teszem 5-be és 90-nél 6.-ba.
Azaz teljesen más, ha csak döcögök lakott területen, sík úton vagy gyorsítok.
Na nem reklámozom a spurit, de sztm nyomatékosabb tőle a motor és lehet ez is hozzájárul az alacsonyabb fordulatszámhoz ami megjegyzem 55 és 65 között 150 lehet talán a különbség? Meg kell néznem.
Hát az biztos,h szubjektív, ráadásul 2 egyforma autó sincs.
kiváncsi lennék, hogy a tiednek milyen hangja van 5.-ben 1100-as fordulaton.... nincs benne tuning ügye?
Tesóék Avensise is zokszó nélkül tűri a kis fordulatokat, de még annyira sem megy mint a Mondeo, pedig az is agyhalott 1500 alatt.
A normál gyorsításokkor én is hasonló képpen használom, de 100 felett szoktam csak a 6.at rakni. Bár a pillanatnyi fogyi azt mondja sík úton,h kevesebbet eszik 90-nél 6.ban mint 5.-ben, de ha jön egy kissebb emelkedő akkor 5.-ben 2-3 litert emelkedik a fogyasztás 6.-ban meg 4-5 litert, szóval nagyábból ugyan ott vagyok szerintem.
Neked pillanatnyi fogyasztásmérőd van? mit ír ki 5.-ben 55-nél?
Na de ez már off szerintem itt... inkább a TDCI topicba volna a helye.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #632 Dátum:
2010.04.27 kedd, 15:42:49 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.04.27 kedd, 15:13:04
Hát az biztos,h szubjektív, ráadásul 2 egyforma autó sincs.
kiváncsi lennék, hogy a tiednek milyen hangja van 5.-ben 1100-as fordulaton.... nincs benne tuning ügye?
Tesóék Avensise is zokszó nélkül tűri a kis fordulatokat, de még annyira sem megy mint a Mondeo, pedig az is agyhalott 1500 alatt.
A normál gyorsításokkor én is hasonló képpen használom, de 100 felett szoktam csak a 6.at rakni. Bár a pillanatnyi fogyi azt mondja sík úton,h kevesebbet eszik 90-nél 6.ban mint 5.-ben, de ha jön egy kissebb emelkedő akkor 5.-ben 2-3 litert emelkedik a fogyasztás 6.-ban meg 4-5 litert, szóval nagyábból ugyan ott vagyok szerintem.
Neked pillanatnyi fogyasztásmérőd van? mit ír ki 5.-ben 55-nél?
Na de ez már off szerintem itt... inkább a TDCI topicba volna a helye.
Ez nem az én autóm a páromé. Az enyémnek még annyi hangja sincs
Na de visszatérve a lényegre tuning mentes és én sem szeretem, ha szenved a motor, de komolyan ez nem szenved sztm.
Pillanatnyim nincs. Párszor játszottam vele eleinte, hogy az átlagot adott sebességnél lenulláztam, hogy lássam mit ír ki, de nagyon sokat csal lefelé főleg az enyém. A lényeg sík úton a pároméval 55-el megyek ötbe, lakott terület végénél vissza négy, gyorsítok és utána a szokásos. Na hajrá, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #633 Dátum:
2010.04.27 kedd, 18:54:23 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.04.27 kedd, 15:13:04
Hát az biztos,h szubjektív, ráadásul 2 egyforma autó sincs.
kiváncsi lennék, hogy a tiednek milyen hangja van 5.-ben 1100-as fordulaton.... nincs benne tuning ügye?
Tesóék Avensise is zokszó nélkül tűri a kis fordulatokat, de még annyira sem megy mint a Mondeo, pedig az is agyhalott 1500 alatt.
A normál gyorsításokkor én is hasonló képpen használom, de 100 felett szoktam csak a 6.at rakni. Bár a pillanatnyi fogyi azt mondja sík úton,h kevesebbet eszik 90-nél 6.ban mint 5.-ben, de ha jön egy kissebb emelkedő akkor 5.-ben 2-3 litert emelkedik a fogyasztás 6.-ban meg 4-5 litert, szóval nagyábból ugyan ott vagyok szerintem.
Neked pillanatnyi fogyasztásmérőd van? mit ír ki 5.-ben 55-nél?
Na de ez már off szerintem itt... inkább a TDCI topicba volna a helye.
én a 90le tddi-t ami 5 sebes 50-nél fel tudom rakni 5-be és nincs fura hangja. kb 1100-1200-as ford. gyorsítani nem igazán lehet onnan dinamikusan, de sík úton elmegy. lendkerék csere előtt volt borzasztó hangja kis fordulaton és akkor rázta is a kasztnit.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #634 Dátum:
2010.04.28 szerda, 09:00:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.27 kedd, 18:54:23
én a 90le tddi-t ami 5 sebes 50-nél fel tudom rakni 5-be és nincs fura hangja. kb 1100-1200-as ford. gyorsítani nem igazán lehet onnan dinamikusan, de sík úton elmegy. lendkerék csere előtt volt borzasztó hangja kis fordulaton és akkor rázta is a kasztnit.
Nem is kell akkor az autódat tuningolni
Mellesleg nem tudom még nem vezettem ezért is kérdezem, de a TDDi-ik valamivel erősebbek alapjárat közelében nem? lefulladni sem fulladnak le olyan könnyen? Mert akkor azért más a két autó.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #635 Dátum:
2010.04.28 szerda, 09:09:48 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.04.28 szerda, 09:00:41
Nem is kell akkor az autódat tuningolni
Mellesleg nem tudom még nem vezettem ezért is kérdezem, de a TDDi-ik valamivel erősebbek alapjárat közelében nem? lefulladni sem fulladnak le olyan könnyen? Mert akkor azért más a két autó.
Nem kicsit más.
tdci-k, dízelek rezonálnak. Ülj be egy td-be és megtudod, hogy azért fejlődtek a dolgok.
Mk4 is tud rezonálni kis fordulaton
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #636 Dátum:
2010.04.28 szerda, 19:48:25 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.04.28 szerda, 09:00:41
Nem is kell akkor az autódat tuningolni
Mellesleg nem tudom még nem vezettem ezért is kérdezem, de a TDDi-ik valamivel erősebbek alapjárat közelében nem? lefulladni sem fulladnak le olyan könnyen? Mert akkor azért más a két autó.
itt 900 az alapjárat, eddig max 2x fulladtam le vele
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #637 Dátum:
2010.04.29 csütörtök, 09:31:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.28 szerda, 19:48:25
itt 900 az alapjárat, eddig max 2x fulladtam le vele
Én az első TDCI mondeóval amit vezettem egyszer sem fulladtam le. Igaz automata volt
A második TDCI mondi az nagyon ciki volt, mivel a 2,2-es már a parkolóból kiállásnál lefulladt alattam. Pedig sztm a 2,2-essel még lefulladni is nehezebb.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
nandi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #638 Dátum:
2010.04.29 csütörtök, 11:26:49 »
egy cikk
http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/04/29/minek_nekunk_kettostomegu_lendkerek/
Naplózva
MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Gyurma77
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #639 Dátum:
2010.04.29 csütörtök, 16:06:57 »
Sziasztok!
MK3 TDCI-m van, 2002-es. Alig lépte át a 120 ezret (újkora óta családban, így garantáltan tényleg ennyi), így porlasztócsúcsos, kuplungos sztoriktól eddig még nem tartottam. Ezért is volt meglepő, hogy tegnap egy csúnya másfél órás dugóban araszolás (1-es csúsztat/stop, ismét csúsztat/stop) után gyorsulásnál 2-3-ban megcsúszott a kuplung... Óvatosan gyorsítva autópályatempóra amikor kicsit visszahűlt (gondolom) megszűnt a dolog, azóta is rendben. Mondjuk hasonló dugóban nem voltam azóta. Lehet hogy elfogyott a tárcsa? Kuplung nem remeg, lendkerék (szerintem) rendben. Nincs "kedvem" most az egészet cseréltetni horror pénzekért.
Ötlet esetleg?
Illetve kérdés hogy lehet-e összefüggés: a fékem eléggé lenn fog, illetve egy pumpálás után már okés. Nem levegős, szervíz szerint a rásegítővel lehet valami, de ha engem nem zavar, nem kell vele foglalkozni. Mivel ha jól tudom, egy körön van a kuplunggal, eszembe jutott, hogy talán összefügghet a két téma. Szerintetek?
Köszi a válaszokat előre is!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #640 Dátum:
2010.04.29 csütörtök, 17:26:00 »
Idézetet írta: Gyurma77 - 2010.04.29 csütörtök, 16:06:57
Sziasztok!
MK3 TDCI-m van, 2002-es. Alig lépte át a 120 ezret (újkora óta családban, így garantáltan tényleg ennyi), így porlasztócsúcsos, kuplungos sztoriktól eddig még nem tartottam. Ezért is volt meglepő, hogy tegnap egy csúnya másfél órás dugóban araszolás (1-es csúsztat/stop, ismét csúsztat/stop) után gyorsulásnál 2-3-ban megcsúszott a kuplung... Óvatosan gyorsítva autópályatempóra amikor kicsit visszahűlt (gondolom) megszűnt a dolog, azóta is rendben. Mondjuk hasonló dugóban nem voltam azóta. Lehet hogy elfogyott a tárcsa? Kuplung nem remeg, lendkerék (szerintem) rendben. Nincs "kedvem" most az egészet cseréltetni horror pénzekért.
Ötlet esetleg?
Illetve kérdés hogy lehet-e összefüggés: a fékem eléggé lenn fog, illetve egy pumpálás után már okés. Nem levegős, szervíz szerint a rásegítővel lehet valami, de ha engem nem zavar, nem kell vele foglalkozni. Mivel ha jól tudom, egy körön van a kuplunggal, eszembe jutott, hogy talán összefügghet a két téma. Szerintetek?
Köszi a válaszokat előre is!
A 2-3ban elforgó motor a tárcsa végét jelzi. Nekem is ez volt, levették, nem volt már rajta anyag.
Kuplung-lendkerék-kinyomó
Ha nem lenne jó a rásegítésed nehéz lenne nyomni a fékedet és a kuplungot.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
prokee
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #641 Dátum:
2010.04.30 péntek, 09:04:23 »
Idézetet írta: nandi - 2010.04.29 csütörtök, 11:26:49
egy cikk
http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/04/29/minek_nekunk_kettostomegu_lendkerek/
...és köszönöm a segítségeteket.
Naplózva
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #642 Dátum:
2010.04.30 péntek, 12:17:33 »
Sziasztok!
A 2.0 benzinesben kéttömegű lendkerék van?
köszi
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #643 Dátum:
2010.04.30 péntek, 12:29:38 »
Idézetet írta: prokee - 2010.04.30 péntek, 09:04:23
...és köszönöm a segítségeteket.
Grat a cikkhez.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Gyurma77
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #644 Dátum:
2010.05.05 szerda, 14:49:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.29 csütörtök, 17:26:00
A 2-3ban elforgó motor a tárcsa végét jelzi. Nekem is ez volt, levették, nem volt már rajta anyag.
Kuplung-lendkerék-kinyomó
Ha nem lenne jó a rásegítésed nehéz lenne nyomni a fékedet és a kuplungot.
Köszi a választ, szomorú hír...
Olcsó forrást tud valaki komplett szettre? (2002, 5 seb TDCI, 130LE, FMBA)
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #645 Dátum:
2010.05.05 szerda, 15:18:18 »
Idézetet írta: makrobi - 2010.04.30 péntek, 12:17:33
Sziasztok!
A 2.0 benzinesben kéttömegű lendkerék van?
köszi
m
az enyémben igen, a szakszervíz szerint
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
meszi19
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #646 Dátum:
2010.05.11 kedd, 20:25:29 »
Sziasztok!
MK3-as Mondeóm van, V6 benzines, 170 LE. Az utóbbi napokban észrevettem, hogy gázt adva remeg a kuplungpedál.
Eddig ez a jelenség nem állt fent. Mitől lehet? Ha így járok vele az milyen következményekkel járhat?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #647 Dátum:
2010.05.12 szerda, 08:45:16 »
Idézetet írta: meszi19 - 2010.05.11 kedd, 20:25:29
Sziasztok!
MK3-as Mondeóm van, V6 benzines, 170 LE. Az utóbbi napokban észrevettem, hogy gázt adva remeg a kuplungpedál.
Eddig ez a jelenség nem állt fent. Mitől lehet? Ha így járok vele az milyen következményekkel járhat?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv.
kuplungtárcsa-lendkerék!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
meszi19
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #648 Dátum:
2010.05.12 szerda, 10:24:06 »
Hát az nem jó hír. Eddig a remegés nem nagy, amikor rajt van a lábam érezni, kb. egy hete kezdte el ezt csinálni.
Korábbi tünetek közé vehetjük, hogy néha kicsit nehezen veszi az egyest, egyszer pedig (kézifék nem volt behúzva, csak 1-be volt rakba), kis lejtőn előrébb gurult egy oszlopnak. Semmi baja nem lett mert nagyon lassan gurulhatott, a pózna pedig 1 méterre volt az autótól.
Nem tudom ezek is a lendkerék miatt lehettek-e.
Biztosra vehetjük a lendkerék hibáját? Az autóban 199.000 km van. Főleg hoszabb utakon lett használva (autópálya).
Leálláskor nem hallok semmilyen koppanást.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.12 szerda, 10:35:37 írta meszi19
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #649 Dátum:
2010.05.12 szerda, 11:03:45 »
Idézetet írta: meszi19 - 2010.05.12 szerda, 10:24:06
Hát az nem jó hír. Eddig a remegés nem nagy, amikor rajt van a lábam érezni, kb. egy hete kezdte el ezt csinálni.
Korábbi tünetek közé vehetjük, hogy néha kicsit nehezen veszi az egyest, egyszer pedig (kézifék nem volt behúzva, csak 1-be volt rakba), kis lejtőn előrébb gurult egy oszlopnak. Semmi baja nem lett mert nagyon lassan gurulhatott, a pózna pedig 1 méterre volt az autótól.
Nem tudom ezek is a lendkerék miatt lehettek-e.
Biztosra vehetjük a lendkerék hibáját?
Az autóban 199.000 km van. Főleg hoszabb utakon lett használva (autópálya).
Leálláskor nem hallok semmilyen koppanást.
...más zsebére nem szivesen,de valszeg igen.
De van még abban,ha csak pici remegést érzel a kuplungpedálon.Használd,ha rosszabbra fordul a helyzet,majd akkor foglalkozz vele....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ