Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:20:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2327856 alkalommal)
0 Felhasználó és 115 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2010.04.24 szombat, 14:28:53 »

Vannak akkor tényleg tempósan haladnak nem csak beszélnek róla. Azoknak nagyon nem mindegy Wink

jaja szoktalak látni mindig mögöttem.... eplus2  worship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #601 Dátum: 2010.04.24 szombat, 14:29:48 »

akk most az mtx75 helyett fel lehet rakni az mmt6-ost??

fel.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2010.04.24 szombat, 14:43:14 »

fel.
és mit kell vele együtt cserélni?? és mennyiből lehet felrakni?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2010.04.24 szombat, 15:20:57 »

fel.
http://www.cromax.hu/?katid=37410333&termek_al_id=31182&katnev=V%E1lt%F3%20MMT6%20komplett%20Diesel%20motorhoz
http://www.cromax.hu/?katid=37410332&termek_al_id=31181&katnev=V%E1lt%F3kulissza%20%20MMT6%20Mo00-07
ezeken felül mi kell még?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #604 Dátum: 2010.04.24 szombat, 21:22:28 »

jaja szoktalak látni mindig mögöttem.... eplus2  worship
Ja xar dolog amikor beéri az ember egy lassú árművet  és pont nem lehet előzni eplus2 Amúgy meg vigyázz nehogy úgy járj mint ez egyszeri gyerek aki akkorát akart szellenteni mint az apja, csak közbe bef....ott  eplus2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #605 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:15:50 »

kilóméteróra jeladót beépíteni a hatosba...na az a férfimunka.. eplus2 hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #606 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:17:23 »

kilóméteróra jeladót beépíteni a hatosba...na az a férfimunka.. eplus2 hehe
Hagyd el, legalább lesz valaki aki megcsinálja. Én sokról eddig nem hallottam  Roll Eyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #607 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:18:41 »

Hagyd el, legalább lesz valaki aki megcsinálja. Én sokról eddig nem hallottam  Roll Eyes
én se, ez a baj, de néha jól jönne egy pihentető hatodik eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #608 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:24:15 »

Ja xar dolog amikor beéri az ember egy lassú árművet  és pont nem lehet előzni eplus2

annyira nem szoktam időzni előtted mert sietek,és egyre kisebb leszel a tükörben mindig.... eplus2
azért érsz utól mert mindig akarok kérdezni valamit de mire bevárlak elfelejtem,azt inkább lépek... eplus2
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:26:50 »

annyira nem szoktam időzni előtted mert sietek,és egyre kisebb leszel a tükörben mindig.... eplus2
azért érsz utól mert mindig akarok kérdezni valamit de mire bevárlak elfelejtem,azt inkább lépek... eplus2
Olyan jók  a poénjaid , hogy miért nem lépsz fel a showder klubban kicsidizel?  eplus2 wave
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #610 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:27:18 »

én se, ez a baj, de néha jól jönne egy pihentető hatodik eplus2
Én már az 5-öt is sokallom kapcsolgatni....vezettél már DSG váltóval eljen...Te is sokallnád az 5-öt
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:28:32 »

Én már az 5-öt is sokallom kapcsolgatni....vezettél már DSG váltóval eljen...Te is sokallnád az 5-öt
én még fiatal vok ráérek kapcsolgatni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:43:21 »

Én már az 5-öt is sokallom kapcsolgatni....vezettél már DSG váltóval eljen...Te is sokallnád az 5-öt


áááá...mit beszélsz!!  az olyan mint guminővel dugni...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #613 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:49:14 »


áááá...mit beszélsz!!  az olyan mint guminővel dugni...
Hát ha Te mondod...én DSG-t már próbáltam, guminőt még nem.. help vigyor3 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Morfologus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196


E-mail
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 09:55:41 »

aki 0-tól használja azoknak elég sokat elmegy vagy elment már.Stealt asszem 180e km körül jár-eredetivel.Aztán volt akinek 80e km nél cserélték-majd kiderült,hogy nem,csak átbaxták vagy 100e ft-al,talán Gabesz82..... Roll Eyes
nem tudom,ilyenekre számítasz? vigyor3

Én is asszem, hogy ő volt az  vigyor3 hosszú történet ez... Smiley
Naplózva

2003. Mondeo 1.8 SCI Ghia
http://www.mmm2008.hu
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 10:49:47 »

Nekem volt már 5-ös váltós is, most 6-os van. Városban jobb az 5-ös, kevesebbet kell váltani, mert hoszabbak a fokozatok, az viszont nagy igazság hogy városon kívül nem mindegy hogy egy adott sebességnél mennyit pörög a motor. Szerintem a 6-os jót tesz a motornak is és a fogyasztásnak is. Pl. az 5-ösnél 220km/h-nál már majdnem a pirosban volt a fordulatszámmérő, a hatossal meg sem lehet 6.-ban közelíteni.

Mármint MX75 és MMT6? az egyik 5 a másik 6 sebességes. A 6 sebességes gazdaságosabb nagyobb ford számon kevesebbet forog a motor , de a 6 sebességeshez nem árt egy kicsit nyomatékosabb motor.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 13:38:53 »

Nekem volt már 5-ös váltós is, most 6-os van. Városban jobb az 5-ös, kevesebbet kell váltani, mert hoszabbak a fokozatok, az viszont nagy igazság hogy városon kívül nem mindegy hogy egy adott sebességnél mennyit pörög a motor. Szerintem a 6-os jót tesz a motornak is és a fogyasztásnak is. Pl. az 5-ösnél 220km/h-nál már majdnem a pirosban volt a fordulatszámmérő, a hatossal meg sem lehet 6.-ban közelíteni.

nekem városban, már 2esben is pirosban van néha a mutató  eplus2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #617 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 14:10:07 »

Nekem volt már 5-ös váltós is, most 6-os van. Városban jobb az 5-ös, kevesebbet kell váltani, mert hoszabbak a fokozatok, az viszont nagy igazság hogy városon kívül nem mindegy hogy egy adott sebességnél mennyit pörög a motor. Szerintem a 6-os jót tesz a motornak is és a fogyasztásnak is. Pl. az 5-ösnél 220km/h-nál már majdnem a pirosban volt a fordulatszámmérő, a hatossal meg sem lehet 6.-ban közelíteni.

Igen az 5-ös 4500-at pörög 220-nál... eplus2 ott kezdődik a piros...nem volt szívem tovább pörgetni...
Bár szerintem a fékek miatt a III-as mondival nem célszerű 160-170 felett járni mert igazából ott már érződik, hogy alulméretezett kissé.. szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.25 vasárnap, 14:21:21 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #618 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 14:22:51 »

nekem városban, már 2esben is pirosban van néha a mutató  eplus2
akkor Te sem szeretsz váltogatni... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 14:25:42 »

nekem városban, már 2esben is pirosban van néha a mutató  eplus2
am semmi értelme kipörgetni, ez nem rizsrakéta, hogy ott van benne a legtöbb erő.
ha 2,5-3e-nél elváltod sokkal jobban megy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 16:14:25 »

am semmi értelme kipörgetni, ez nem rizsrakéta, hogy ott van benne a legtöbb erő.
ha 2,5-3e-nél elváltod sokkal jobban megy
és akkor lehet nem füstölne olyan feketén?  fejvakaras
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 16:53:58 »

am semmi értelme kipörgetni, ez nem rizsrakéta, hogy ott van benne a legtöbb erő.
ha 2,5-3e-nél elváltod sokkal jobban megy

 wow1  Ma kint voltam autóúton, és "kinyomtam a szemét" egyszer 3000-ig! Egyébként a 2500 is csak naponta egyszer, ha előfordul nálam.
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 20:18:20 »

Nekem volt már 5-ös váltós is, most 6-os van. Városban jobb az 5-ös, kevesebbet kell váltani, mert hoszabbak a fokozatok, az viszont nagy igazság hogy városon kívül nem mindegy hogy egy adott sebességnél mennyit pörög a motor. Szerintem a 6-os jót tesz a motornak is és a fogyasztásnak is. Pl. az 5-ösnél 220km/h-nál már majdnem a pirosban volt a fordulatszámmérő, a hatossal meg sem lehet 6.-ban közelíteni.


én eddig azt hittem,h 5.-ig tök ugyanaz az áttétel...

Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #623 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 21:43:50 »

Nem tudom, hogy 5-ös váltóval pl. hogy mentek lakott területen belül.
A 6-os váltóval kész szívás, mert ha 50 km/órát akarok menni, ahhoz az 5. fokozat kevés, a 4. fokozatban meg már pörgetni kell a motort (fogyasztás...!).
Az 5. fokozatot úgy 56-58 km/óránál tudom kapcsolni, ott van valahol az alsó határ.
Akkor volt még jó, amikor 60-nal lehetett menni lakott területen, ez az 50 km/óra nagy kitolás a 6. sebességes váltónak.
A másik rettegett helyzet, amikor egy buzukis vagy egy kopeles 50-et akar menni egész nap, mert neki az a kedvező,....beáll rá, oszt végig követni kell a kanyargós hegyi utakon .... gun
Nekem meg a lehető legszarabb tempó az 50-55 km/óra között van, ott fogyasztok a legtöbbet, negyedikben!
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 21:55:51 »

Nem tudom, hogy 5-ös váltóval pl. hogy mentek lakott területen belül.
A 6-os váltóval kész szívás, mert ha 50 km/órát akarok menni, ahhoz az 5. fokozat kevés, a 4. fokozatban meg már pörgetni kell a motort (fogyasztás...!).
Az 5. fokozatot úgy 56-58 km/óránál tudom kapcsolni, ott van valahol az alsó határ.
Akkor volt még jó, amikor 60-nal lehetett menni lakott területen, ez az 50 km/óra nagy kitolás a 6. sebességes váltónak.
A másik rettegett helyzet, amikor egy buzukis vagy egy kopeles 50-et akar menni egész nap, mert neki az a kedvező,....beáll rá, oszt végig követni kell a kanyargós hegyi utakon .... gun
Nekem meg a lehető leg***abb tempó az 50-55 km/óra között van, ott fogyasztok a legtöbbet, negyedikben!
Miért lenne probléma 5.-ben 50-el menni? teljesen sima rángatás mentesen lehet.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #625 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 22:05:22 »

Miért lenne probléma 5.-ben 50-el menni? teljesen sima rángatás mentesen lehet.
Akkor valamelyikünk sebességmérő órája csal.
Mert 5. fokozatban, 50 km/óránál nekem a fordulatszám csak 990 és 1000 között van, ami nem tartható.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 23:05:38 »

Akkor valamelyikünk sebességmérő órája csal.
Mert 5. fokozatban, 50 km/óránál nekem a fordulatszám csak 990 és 1000 között van, ami nem tartható.
bocs benéztem , most látom hogy 2,0TDCi-ről írsz ott tényleg gond lehet.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 10:20:11 »

Akkor valamelyikünk sebességmérő órája csal.
Mert 5. fokozatban, 50 km/óránál nekem a fordulatszám csak 990 és 1000 között van, ami nem tartható.
Sík úton sztm tartható, gyorsításkor vissza kell váltani, de én lakott területen inkább 55-60-al megyek úgyis csal az óra no trafipax veszély és ott simán viszi 5-ben a párom autója ezeket a sebességeket. a 2,2-es meg valóban még lazábban tol.

A mazsi drazsikat akik meg csak szüttyögnek előzd meg, azért van az a 300 sok nyomatékod, hogy tudd tartani a számodra megfelelő sebességet eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 15:54:04 »

Sík úton sztm tartható, gyorsításkor vissza kell váltani, de én lakott területen inkább 55-60-al megyek úgyis csal az óra no trafipax veszély és ott simán viszi 5-ben a párom autója ezeket a sebességeket. a 2,2-es meg valóban még lazábban tol.

A mazsi drazsikat akik meg csak szüttyögnek előzd meg, azért van az a 300 sok nyomatékod, hogy tudd tartani a számodra megfelelő sebességet eplus2


Hát nemtom, ti milyen autókról beszéltek, de a 2,0TDCI Mondeoval jó érzésű ember szerintem nem megy 65 km/h alatt 5.ben, mert az alatt többet eszik mint 4.-ben és még morog is.
szerintem városban a 4. fokozat ami pont jól van áttételezve az 50-hez, mert 50 körül már nem morog, de még nem forog sokat.. Smiley)
Nagybátyám 5 gangosa detto így viselkedik..., mert szerintem ugyanaz az áttétel.

Tudom,h elmegy simán még 1000-es fordulatról is, de nagyon nem szép hangja van.
Ha nem én vezetek és hangosan szól a rádió akkor észre se szoktam venni, h 1400 alatt van a fordulatszám mérő, de ha én vezetek akkor már a kormányon meg a gázpedálon is érezni,h ez a fordulatszám tartomány nem nagyon teccik neki még síkuton sebességtartásra sem.



Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #629 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 21:02:45 »

Sziasztok
Lendkerék cserénél mindig cserélni kell a csavarokat?vagy csak ajánlatos .
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #630 Dátum: 2010.04.27 kedd, 09:56:21 »

Hát nemtom, ti milyen autókról beszéltek, de a 2,0TDCI Mondeoval jó érzésű ember szerintem nem megy 65 km/h alatt 5.ben, mert az alatt többet eszik mint 4.-ben és még morog is.
szerintem városban a 4. fokozat ami pont jól van áttételezve az 50-hez, mert 50 körül már nem morog, de még nem forog sokat.. Smiley)
Nagybátyám 5 gangosa detto így viselkedik..., mert szerintem ugyanaz az áttétel.

Tudom,h elmegy simán még 1000-es fordulatról is, de nagyon nem szép hangja van.
Ha nem én vezetek és hangosan szól a rádió akkor észre se szoktam venni, h 1400 alatt van a fordulatszám mérő, de ha én vezetek akkor már a kormányon meg a gázpedálon is érezni,h ez a fordulatszám tartomány nem nagyon teccik neki még síkuton sebességtartásra sem.
Hát ez eléggé szubjektív dolog mármint a hang meg a vibráció, de ma reggel is mentem az autóval 55-el 5-ben sík úton és sztm nincs fura hangja és nem is vibrál, de gondolom autók között is van különbség.
Megfigyeltem azt is, hogy normál gyorsításnál hogyan használom, hát ott 70-nél teszem 5-be és 90-nél 6.-ba.
Azaz teljesen más, ha csak döcögök lakott területen, sík úton vagy gyorsítok.
Na nem reklámozom a spurit, de sztm nyomatékosabb tőle a motor és lehet ez is hozzájárul az alacsonyabb fordulatszámhoz ami megjegyzem 55 és 65 között 150 lehet talán a különbség? Meg kell néznem. wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #631 Dátum: 2010.04.27 kedd, 15:13:04 »

Hát ez eléggé szubjektív dolog mármint a hang meg a vibráció, de ma reggel is mentem az autóval 55-el 5-ben sík úton és sztm nincs fura hangja és nem is vibrál, de gondolom autók között is van különbség.
Megfigyeltem azt is, hogy normál gyorsításnál hogyan használom, hát ott 70-nél teszem 5-be és 90-nél 6.-ba.
Azaz teljesen más, ha csak döcögök lakott területen, sík úton vagy gyorsítok.
Na nem reklámozom a spurit, de sztm nyomatékosabb tőle a motor és lehet ez is hozzájárul az alacsonyabb fordulatszámhoz ami megjegyzem 55 és 65 között 150 lehet talán a különbség? Meg kell néznem. wave

Hát az biztos,h szubjektív, ráadásul 2 egyforma autó sincs.
kiváncsi lennék, hogy a tiednek milyen hangja van 5.-ben 1100-as fordulaton.... nincs benne tuning ügye?
Tesóék Avensise is zokszó nélkül tűri a kis fordulatokat, de még annyira sem megy mint a Mondeo, pedig az is agyhalott 1500 alatt.
A normál gyorsításokkor én is hasonló képpen használom, de 100 felett szoktam csak a 6.at rakni. Bár a pillanatnyi fogyi azt mondja sík úton,h kevesebbet eszik 90-nél 6.ban mint 5.-ben, de ha jön egy kissebb emelkedő akkor 5.-ben 2-3 litert emelkedik a fogyasztás 6.-ban meg 4-5 litert, szóval nagyábból ugyan ott vagyok szerintem.
Neked pillanatnyi fogyasztásmérőd van? mit ír ki 5.-ben 55-nél?
Na de ez már off szerintem itt... inkább a TDCI topicba volna a helye.


Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2010.04.27 kedd, 15:42:49 »

Hát az biztos,h szubjektív, ráadásul 2 egyforma autó sincs.
kiváncsi lennék, hogy a tiednek milyen hangja van 5.-ben 1100-as fordulaton.... nincs benne tuning ügye?
Tesóék Avensise is zokszó nélkül tűri a kis fordulatokat, de még annyira sem megy mint a Mondeo, pedig az is agyhalott 1500 alatt.
A normál gyorsításokkor én is hasonló képpen használom, de 100 felett szoktam csak a 6.at rakni. Bár a pillanatnyi fogyi azt mondja sík úton,h kevesebbet eszik 90-nél 6.ban mint 5.-ben, de ha jön egy kissebb emelkedő akkor 5.-ben 2-3 litert emelkedik a fogyasztás 6.-ban meg 4-5 litert, szóval nagyábból ugyan ott vagyok szerintem.
Neked pillanatnyi fogyasztásmérőd van? mit ír ki 5.-ben 55-nél?
Na de ez már off szerintem itt... inkább a TDCI topicba volna a helye.
Ez nem az én autóm a páromé. Az enyémnek még annyi hangja sincs taps
Na de visszatérve a lényegre tuning mentes és én sem szeretem, ha szenved a motor, de komolyan ez nem szenved sztm.
Pillanatnyim nincs. Párszor játszottam vele eleinte, hogy az átlagot adott sebességnél lenulláztam, hogy lássam mit ír ki, de nagyon sokat csal lefelé főleg az enyém. A lényeg sík úton a pároméval 55-el megyek ötbe, lakott terület végénél vissza négy, gyorsítok és utána a szokásos. Na hajrá, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2010.04.27 kedd, 18:54:23 »

Hát az biztos,h szubjektív, ráadásul 2 egyforma autó sincs.
kiváncsi lennék, hogy a tiednek milyen hangja van 5.-ben 1100-as fordulaton.... nincs benne tuning ügye?
Tesóék Avensise is zokszó nélkül tűri a kis fordulatokat, de még annyira sem megy mint a Mondeo, pedig az is agyhalott 1500 alatt.
A normál gyorsításokkor én is hasonló képpen használom, de 100 felett szoktam csak a 6.at rakni. Bár a pillanatnyi fogyi azt mondja sík úton,h kevesebbet eszik 90-nél 6.ban mint 5.-ben, de ha jön egy kissebb emelkedő akkor 5.-ben 2-3 litert emelkedik a fogyasztás 6.-ban meg 4-5 litert, szóval nagyábból ugyan ott vagyok szerintem.
Neked pillanatnyi fogyasztásmérőd van? mit ír ki 5.-ben 55-nél?
Na de ez már off szerintem itt... inkább a TDCI topicba volna a helye.



én a 90le tddi-t ami 5 sebes 50-nél fel tudom rakni 5-be és nincs fura hangja. kb 1100-1200-as ford. gyorsítani nem igazán lehet onnan dinamikusan, de sík úton elmegy. lendkerék csere előtt volt borzasztó hangja kis fordulaton és akkor rázta is a kasztnit.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #634 Dátum: 2010.04.28 szerda, 09:00:41 »

én a 90le tddi-t ami 5 sebes 50-nél fel tudom rakni 5-be és nincs fura hangja. kb 1100-1200-as ford. gyorsítani nem igazán lehet onnan dinamikusan, de sík úton elmegy. lendkerék csere előtt volt borzasztó hangja kis fordulaton és akkor rázta is a kasztnit.
Nem is kell akkor az autódat tuningolni  taps

Mellesleg nem tudom még nem vezettem ezért is kérdezem, de a TDDi-ik valamivel erősebbek alapjárat közelében nem? lefulladni sem fulladnak le olyan könnyen? Mert akkor azért más a két autó.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #635 Dátum: 2010.04.28 szerda, 09:09:48 »

Nem is kell akkor az autódat tuningolni  taps

Mellesleg nem tudom még nem vezettem ezért is kérdezem, de a TDDi-ik valamivel erősebbek alapjárat közelében nem? lefulladni sem fulladnak le olyan könnyen? Mert akkor azért más a két autó.

Nem kicsit más.

tdci-k, dízelek rezonálnak. Ülj be egy td-be és megtudod, hogy azért fejlődtek a dolgok.  vigyor3

Mk4 is tud rezonálni kis fordulaton
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2010.04.28 szerda, 19:48:25 »

Nem is kell akkor az autódat tuningolni  taps

Mellesleg nem tudom még nem vezettem ezért is kérdezem, de a TDDi-ik valamivel erősebbek alapjárat közelében nem? lefulladni sem fulladnak le olyan könnyen? Mert akkor azért más a két autó.
itt 900 az alapjárat, eddig max 2x fulladtam le vele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2010.04.29 csütörtök, 09:31:20 »

itt 900 az alapjárat, eddig max 2x fulladtam le vele
Én az első TDCI mondeóval amit vezettem egyszer sem fulladtam le. Igaz automata volt  Grin
A második TDCI mondi az nagyon ciki volt, mivel a 2,2-es már a parkolóból kiállásnál lefulladt alattam. Pedig sztm a 2,2-essel még lefulladni is nehezebb.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #638 Dátum: 2010.04.29 csütörtök, 11:26:49 »

egy cikk

http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/04/29/minek_nekunk_kettostomegu_lendkerek/
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Gyurma77
Vendég
« Új hozzászólás #639 Dátum: 2010.04.29 csütörtök, 16:06:57 »

Sziasztok!
MK3 TDCI-m van, 2002-es. Alig lépte át a 120 ezret (újkora óta családban, így garantáltan tényleg ennyi), így porlasztócsúcsos, kuplungos sztoriktól eddig még nem tartottam. Ezért is volt meglepő, hogy tegnap egy csúnya másfél órás dugóban araszolás (1-es csúsztat/stop, ismét csúsztat/stop) után gyorsulásnál 2-3-ban megcsúszott a kuplung... Óvatosan gyorsítva autópályatempóra amikor kicsit visszahűlt (gondolom) megszűnt a dolog, azóta is rendben. Mondjuk hasonló dugóban nem voltam azóta. Lehet hogy elfogyott a tárcsa? Kuplung nem remeg, lendkerék (szerintem) rendben. Nincs "kedvem" most az egészet cseréltetni horror pénzekért.
Ötlet esetleg?
Illetve kérdés hogy lehet-e összefüggés: a fékem eléggé lenn fog, illetve egy pumpálás után már okés. Nem levegős, szervíz szerint a rásegítővel lehet valami, de ha engem nem zavar, nem kell vele foglalkozni. Mivel ha jól tudom, egy körön van a kuplunggal, eszembe jutott, hogy talán összefügghet a két téma. Szerintetek?
Köszi a válaszokat előre is!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #640 Dátum: 2010.04.29 csütörtök, 17:26:00 »

Sziasztok!
MK3 TDCI-m van, 2002-es. Alig lépte át a 120 ezret (újkora óta családban, így garantáltan tényleg ennyi), így porlasztócsúcsos, kuplungos sztoriktól eddig még nem tartottam. Ezért is volt meglepő, hogy tegnap egy csúnya másfél órás dugóban araszolás (1-es csúsztat/stop, ismét csúsztat/stop) után gyorsulásnál 2-3-ban megcsúszott a kuplung... Óvatosan gyorsítva autópályatempóra amikor kicsit visszahűlt (gondolom) megszűnt a dolog, azóta is rendben. Mondjuk hasonló dugóban nem voltam azóta. Lehet hogy elfogyott a tárcsa? Kuplung nem remeg, lendkerék (szerintem) rendben. Nincs "kedvem" most az egészet cseréltetni horror pénzekért.
Ötlet esetleg?
Illetve kérdés hogy lehet-e összefüggés: a fékem eléggé lenn fog, illetve egy pumpálás után már okés. Nem levegős, szervíz szerint a rásegítővel lehet valami, de ha engem nem zavar, nem kell vele foglalkozni. Mivel ha jól tudom, egy körön van a kuplunggal, eszembe jutott, hogy talán összefügghet a két téma. Szerintetek?
Köszi a válaszokat előre is!
A 2-3ban elforgó motor a tárcsa végét jelzi. Nekem is ez volt, levették, nem volt már rajta anyag. Sad
Kuplung-lendkerék-kinyomó

Ha nem lenne jó a rásegítésed nehéz lenne nyomni a fékedet és a kuplungot.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
prokee
Vendég
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2010.04.30 péntek, 09:04:23 »


...és köszönöm a segítségeteket.
Naplózva
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2010.04.30 péntek, 12:17:33 »

Sziasztok!

A 2.0 benzinesben kéttömegű lendkerék van?

köszi
m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #643 Dátum: 2010.04.30 péntek, 12:29:38 »

...és köszönöm a segítségeteket.

Grat a cikkhez.  wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Gyurma77
Vendég
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2010.05.05 szerda, 14:49:13 »

A 2-3ban elforgó motor a tárcsa végét jelzi. Nekem is ez volt, levették, nem volt már rajta anyag. Sad
Kuplung-lendkerék-kinyomó

Ha nem lenne jó a rásegítésed nehéz lenne nyomni a fékedet és a kuplungot.

Köszi a választ, szomorú hír...

Olcsó forrást tud valaki komplett szettre? (2002, 5 seb TDCI, 130LE, FMBA)
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2010.05.05 szerda, 15:18:18 »

Sziasztok!

A 2.0 benzinesben kéttömegű lendkerék van?

köszi
m

az enyémben igen, a szakszervíz szerint
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
meszi19
Vendég
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2010.05.11 kedd, 20:25:29 »

Sziasztok!

MK3-as Mondeóm van, V6 benzines, 170 LE. Az utóbbi napokban észrevettem, hogy gázt adva remeg a kuplungpedál.
Eddig ez a jelenség nem állt fent. Mitől lehet? Ha így járok vele az milyen következményekkel járhat?

Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #647 Dátum: 2010.05.12 szerda, 08:45:16 »

Sziasztok!

MK3-as Mondeóm van, V6 benzines, 170 LE. Az utóbbi napokban észrevettem, hogy gázt adva remeg a kuplungpedál.
Eddig ez a jelenség nem állt fent. Mitől lehet? Ha így járok vele az milyen következményekkel járhat?

Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv.
kuplungtárcsa-lendkerék! szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
meszi19
Vendég
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2010.05.12 szerda, 10:24:06 »

Hát az nem jó hír. Eddig a remegés nem nagy, amikor rajt van a lábam érezni, kb. egy hete kezdte el ezt csinálni.
Korábbi tünetek közé vehetjük, hogy néha kicsit nehezen veszi az egyest, egyszer pedig (kézifék nem volt behúzva, csak 1-be volt rakba), kis lejtőn előrébb gurult egy oszlopnak. Semmi baja nem lett mert nagyon lassan gurulhatott, a pózna pedig 1 méterre volt az autótól.

Nem tudom ezek is a lendkerék miatt lehettek-e.

Biztosra vehetjük a lendkerék hibáját? Az autóban 199.000 km van. Főleg hoszabb utakon lett használva (autópálya).
Leálláskor nem hallok semmilyen koppanást.
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.12 szerda, 10:35:37 írta meszi19 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #649 Dátum: 2010.05.12 szerda, 11:03:45 »

Hát az nem jó hír. Eddig a remegés nem nagy, amikor rajt van a lábam érezni, kb. egy hete kezdte el ezt csinálni.
Korábbi tünetek közé vehetjük, hogy néha kicsit nehezen veszi az egyest, egyszer pedig (kézifék nem volt behúzva, csak 1-be volt rakba), kis lejtőn előrébb gurult egy oszlopnak. Semmi baja nem lett mert nagyon lassan gurulhatott, a pózna pedig 1 méterre volt az autótól.

Nem tudom ezek is a lendkerék miatt lehettek-e.

Biztosra vehetjük a lendkerék hibáját? Az autóban 199.000 km van. Főleg hoszabb utakon lett használva (autópálya).
Leálláskor nem hallok semmilyen koppanást.
...más zsebére nem szivesen,de valszeg igen.
De van még abban,ha csak pici remegést érzel a kuplungpedálon.Használd,ha rosszabbra fordul a helyzet,majd akkor foglalkozz vele.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.