Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 13:58:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2327083 alkalommal)
0 Felhasználó és 123 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #950 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 14:51:18 »

Mert a dízelnél állítólag azért csinálták kéttömegűre mert a 300Nm körüli nyomatéktól a tárcsák kinyiffantak...de itt(benzines) csak 190-200 körül van Huh? Na de ők tudják vigyor3 vagy nem Roll Eyes  eplus2

azért azt ne felejtsük el hogy a tuning passatokba is kb 200LE ig kéttömegű még talán birja egy ideig, utánna szerelik be az audi80-as, meg 1Z-s fix lendkerekeket kevlárral hogy birja.....ja és azok is csak 228-as tárcsák....az A6 audié 240-es aszem de azt nem lehet mindegyikbe berakni.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #951 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 17:52:51 »

azért azt ne felejtsük el hogy a tuning passatokba is kb 200LE ig kéttömegű még talán birja egy ideig, utánna szerelik be az audi80-as, meg 1Z-s fix lendkerekeket kevlárral hogy birja.....ja és azok is csak 228-as tárcsák....az A6 audié 240-es aszem de azt nem lehet mindegyikbe berakni.
Persze extrém dolgokhoz biztosan jobb a fix, de annak nem kell több funkciót is teljesíteni, mint a hétköznapi használatban használt gépeknél.
Ja a volkswageneket lehet tuningolni rendesen, azoknak nem lyukad ki a dugójuk, meg nem hullik szét a motor a +100 lóerőtől sem...de meg van az oka, csak fogj a kezedbe egy PD dugót hajtókarral együtt, meg mondjuk egy TDCi-TDDi (egyforma) dugót... wow1  VW kb 20%-al könnyebb, de trapéz dugó-hajtókar, olaj öblítéses üreges dugók(ez nem= dugattyúfenék hűtés).....de nem is fújja el még 3bar sem tartós terhelésnél sem..
Ettől függetlenül a mienk is jó, csak nem szabad túl húzni őket mert széthullik. egyszerűen jóval kevesebbet hagy benn a ford mint a VW. szomoru1
Egyébként szerintem a PD technika a legjobb, csak állítólag drága(tömeggyártásnál ez a technika halálát is jelentette egyben) és nem szabadott volna a Siemensre bízni... szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #952 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 18:36:06 »

ha a motor és a légszűrőház között benézünk, akkor ezt látjuk:

ez a váltó tetején lévő szerkezet, amit a váltókarral mozgatunk, ezt kell alaposan meglocsolni WD-40-nel vagy fegyverolajjal és elmúlik az 1-esbe, R-be váltással járó kínlódás. kb 2hetente meg kell ismételni, mert a wd-40 elillan onnan, fegyverolajjal elvileg tartósabb a megoldás, azzal még nem próbáltam.

MMT6-osnál is kipróbálhatná valaki, hátha segít nekik is
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.02 csütörtök, 18:09:56 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #953 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 20:12:17 »

Persze extrém dolgokhoz biztosan jobb a fix, de annak nem kell több funkciót is teljesíteni, mint a hétköznapi használatban használt gépeknél.
Ja a volkswageneket lehet tuningolni rendesen, azoknak nem lyukad ki a dugójuk, meg nem hullik szét a motor a +100 lóerőtől sem...de meg van az oka, csak fogj a kezedbe egy PD dugót hajtókarral együtt, meg mondjuk egy TDCi-TDDi (egyforma) dugót... wow1  VW kb 20%-al könnyebb, de trapéz dugó-hajtókar, olaj öblítéses üreges dugók(ez nem= dugattyúfenék hűtés).....de nem is fújja el még 3bar sem tartós terhelésnél sem..
Ettől függetlenül a mienk is jó, csak nem szabad túl húzni őket mert széthullik. egyszerűen jóval kevesebbet hagy benn a ford mint a VW. szomoru1
Egyébként szerintem a PD technika a legjobb, csak állítólag drága(tömeggyártásnál ez a technika halálát is jelentette egyben) és nem szabadott volna a Siemensre bízni... szomoru1

Ennyire azért nem lennék ebben biztos...Én még nem láttam olyan 200Le fölé húzott passatot ami stabil lett volna,vajon miért?
PD-t meg nehezebb tuningolni mint a sima adagolósat....az egy dolog hogy a pd dugókat teszik át a simába,mert az jobban birja.
De nemis ez a lényeg,passatot minden h+lye tud tuningolni,bemész a boltba azt szinre tudsz venni mindent hozzá...mi ebben az izgalom?
Akivel enyémet fogjuk épiteni, egy emberének a superb-jén 270-nél elolvadt 3 dugója M6-on...turbót állandóan lerugja, és mindig valami baja van....pd nem szereti ha túlhúzzák....
Enyémet olyan 200LE körülire saccoltuk és az elég is lessz nekem......meglátjuk.

Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #954 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 20:27:53 »

Ennyire azért nem lennék ebben biztos...Én még nem láttam olyan 200Le fölé húzott passatot ami stabil lett volna,vajon miért?
PD-t meg nehezebb tuningolni mint a sima adagolósat....az egy dolog hogy a pd dugókat teszik át a simába,mert az jobban birja.
De nemis ez a lényeg,passatot minden h+lye tud tuningolni,bemész a boltba azt szinre tudsz venni mindent hozzá...mi ebben az izgalom?
Akivel enyémet fogjuk épiteni, egy emberének a superb-jén 270-nél elolvadt 3 dugója M6-on...turbót állandóan lerugja, és mindig valami baja van....pd nem szereti ha túlhúzzák....
Enyémet olyan 200LE körülire saccoltuk és az elég is lessz nekem......meglátjuk.


Remélem összejön!! wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #955 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 20:33:22 »

Remélem összejön!! wave

énis...a turbóért a héten megyek pestre....GTB2056VL(Volvo 2.4 D5 S80 180Le gyári turbója) A geometriát kipugázzal fogjuk megvezérelni és igy sokkal gyorsabb reakcióideje lessz....de az egész tavasszal lessz csak,addig megveszek mindent hozzá ami kell...
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #956 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 21:13:21 »

Enyémet olyan 200LE körülire saccoltuk és az elég is lessz nekem......meglátjuk.

Egy ideig  Wink eplus2 aztan mar keves lesz, dehat ilyen ez a tuningosdi  wave
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #957 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 21:28:26 »

Egy ideig  Wink eplus2 aztan mar keves lesz, dehat ilyen ez a tuningosdi  wave

az lehet de akkor inkább autócsere lessz majd....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #958 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 22:05:45 »

az lehet de akkor inkább autócsere lessz majd....
ha ezt stabilra felhúztad, úgy sem fogod eladni Wink, vagy majd megveszem én árun alul eplus2 wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #959 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 22:28:07 »

ha ezt stabilra felhúztad, úgy sem fogod eladni Wink, vagy majd megveszem én árun alul eplus2 wave

mindenképpen áron alul fogom eladni....  falbav
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #960 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 22:28:44 »

mindenképpen áron alul fogom eladni....  falbav
majd gondolj rám wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Moncsicsi
Vendég
« Új hozzászólás #961 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 09:03:39 »

Mindennek nevezhető, csak ostobának nem a kérdésed...inkább okos kérdés  nyes
E14-es torx fej kell!
Ilyen a csavar:

Itt meg a készletben láthatod az E14-re passzol:

Jó munkát!

 wave
:worship:Köszönöm  Isten vagy!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #962 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 19:59:39 »

:worship:Köszönöm  Isten vagy!
eljen wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ringer
Vendég
« Új hozzászólás #963 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 15:32:49 »

Sziasztok!

Egy 2003 03 havi TDCI Mondeónk van. Kuplung, lenkerék csere elött vagyunk. A Ford szalonba 300.000ft-os ajánlatot kaptam. Nem vagyok járatos ezekben a dolgokban, érdekelne a véleményetek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #964 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 15:36:15 »

Sziasztok!

Egy 2003 03 havi TDCI Mondeónk van. Kuplung, lenkerék csere elött vagyunk. A Ford szalonba 300.000ft-os ajánlatot kaptam. Nem vagyok járatos ezekben a dolgokban, érdekelne a véleményetek.
bőven meg lehet úszni a feléből is Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ringer
Vendég
« Új hozzászólás #965 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 15:51:26 »

Kifejtenéd részletesen? Hol érdemes beszerezni az alkatrészt? Reális munkadíj?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #966 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 15:58:23 »

Kifejtenéd részletesen? Hol érdemes beszerezni az alkatrészt? Reális munkadíj?
forrás pl: http://mondeo.hu/index.php?topic=4577.0
munkadíjat nem tudok, nekem ismerős csinálta ingyé vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #967 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 16:41:37 »

Kifejtenéd részletesen? Hol érdemes beszerezni az alkatrészt? Reális munkadíj?

Szia!

Itt is próbálkozhatnál:
http://www.kauffer.hu/index.php?page=kuplung&op=kuplung%20akcio
Itt hirdették magukat a fórumon.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg518692#msg518692
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #968 Dátum: 2010.12.01 szerda, 19:20:08 »

Sziasztok forumtarsak!
 Nekem olyan problemam a valtovan hogy jaro motornal kuplungot benyomom es tennem 1 2 3 4 5 vagy R be de nehezen megy be. de ha varok egy kicsit 1-2 masodpercet kuplungbenyomas utan siman veszi barmeiket. Meg nem kedeztem senkit e felol. Ha nem nagy beavatkozassal lehet rajta segiteni megkoszonnem barki otletet.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #969 Dátum: 2010.12.01 szerda, 19:45:52 »

Sziasztok forumtarsak!
 Nekem olyan problemam a valtovan hogy jaro motornal kuplungot benyomom es tennem 1 2 3 4 5 vagy R be de nehezen megy be. de ha varok egy kicsit 1-2 masodpercet kuplungbenyomas utan siman veszi barmeiket. Meg nem kedeztem senkit e felol. Ha nem nagy beavatkozassal lehet rajta segiteni megkoszonnem barki otletet.
nemrég írtam ebben a topicban wd-40-es/fegyverolajos kúrát, próbáld meg azt wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #970 Dátum: 2010.12.01 szerda, 20:05:22 »

nemrég írtam ebben a topicban wd-40-es/fegyverolajos kúrát, próbáld meg azt wave

TANUSITOM!!!

Vasárnap csináltam meg az utmutató alapján. Cirka 10 perc volt.
Azóta nagyon könnyen megy a váltás dolog.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #971 Dátum: 2010.12.01 szerda, 20:09:37 »

TANUSITOM!!!

Vasárnap csináltam meg az utmutató alapján. Cirka 10 perc volt.
Azóta nagyon könnyen megy a váltás dolog.
Neked is csak az elejen mikor benyomtad a kuplungot ment nehezen? Ha igen akkor ez a megoldas rajtam is segit. kossz az infot.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #972 Dátum: 2010.12.01 szerda, 20:17:17 »

TANUSITOM!!!

Vasárnap csináltam meg az utmutató alapján. Cirka 10 perc volt.
Azóta nagyon könnyen megy a váltás dolog.

Szia!

Szabad kérdezni? Turbó beszerzéssel mi a helyzet?Huh?
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #973 Dátum: 2010.12.01 szerda, 20:45:44 »

Neked is csak az elejen mikor benyomtad a kuplungot ment nehezen? Ha igen akkor ez a megoldas rajtam is segit. kossz az infot.

Igen, csak akkor amikor egyesbe akrtam tenni.
Azóta megszünt a dolog.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #974 Dátum: 2010.12.01 szerda, 20:47:06 »

Szia!

Szabad kérdezni? Turbó beszerzéssel mi a helyzet?Huh?

Pénzgyüjtö fázisban vagyok.  rinya
Felujitás lesz januárban.

Ha meglesz megosztom a dolgot Veletek is.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #975 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 17:21:15 »

a képet láttam de pontosan mit kell befújni wd-40 el??
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
ringer
Vendég
« Új hozzászólás #976 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 17:26:27 »

Szia!

Hálás vagyok a jó tippért!
Az eredeti ajánlat 2/3-ért megcsinálták a Ford-ba.

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #977 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 18:07:20 »

a képet láttam de pontosan mit kell befújni wd-40 el??
le van írva  falbav

Válasz
ez a váltó tetején lévő szerkezet, amit a váltókarral mozgatunk, ezt kell alaposan meglocsolni WD-40-nel vagy fegyverolajjal és elmúlik az 1-esbe, R-be váltással járó kínlódás. kb 2hetente meg kell ismételni, mert a wd-40 elillan onnan, fegyverolajjal elvileg tartósabb a megoldás, azzal még nem próbáltam.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #978 Dátum: 2010.12.08 szerda, 19:06:09 »

Nem írtam, hogy "sz@r" sőt én is azt vettem volna, ha nem 228-as a tárcsa...Ha 240-es tárcsával adnák nem volna semmi gond, még ha többe is kerül, de a kisebb tárcsa kisebb nyomatékot visz át, ez nem egyenlő azzal hogy sz@r.  smile
200 ezer felett van a gyári kuplungomban, aminek semmi baja, csak a kinyomómat hallom néha ciripelni, ezért kell majd cserélni valamikor.
Tegnap megvettem a kéttömegű szettet(LUK-Motorcraft) (lendkerék, szerkezet, tárcsa, kinyomó cs.) minden együtt számlával garanciával 125e Huf.... többe került volna a fix, és ha ez a szett is lemegy egy 250e KM-t, onnantól nincs miről beszélni... wave


hello hol kaphato 125 -ert komplett szett ? koszi
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #979 Dátum: 2010.12.08 szerda, 20:29:04 »


hello hol kaphato 125 -ert komplett szett ? koszi
Szia!
Akkor a KAUF-FER Kft-nél volt annyi akcióban. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #980 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 18:30:14 »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne a verdával hogy a kuplung pedál beesett.Olaj meg van a féktartályban, csak az a nagy baj hogy a hidraulikus kinyomócsapágy légtelenítő csövén ahogy pumpálom a pedált löveli ki aaz olajat.
És nem zár el mi lehet a probléma? Ja és a csövet kivettme és nincs benne semmi ami lezárna az nagy gond?
Várom válaszotokat. Ford mondeo 2001 tddi 2000 köbci.
Köszi Robi
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #981 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 19:53:55 »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne a verdával hogy a kuplung pedál beesett.Olaj meg van a féktartályban, csak az a nagy baj hogy a hidraulikus kinyomócsapágy légtelenítő csövén ahogy pumpálom a pedált löveli ki aaz olajat.
És nem zár el mi lehet a probléma? Ja és a csövet kivettme és nincs benne semmi ami lezárna az nagy gond?
Várom válaszotokat. Ford mondeo 2001 tddi 2000 köbci.
Köszi Robi

Szia!

Teszek ide egy képet. Ez a kuplungozásomkor készült. Itt már bent van az új kinyomó a helyén, de a réginek láthatod a végét. Ott valami menetes csatlakozáson egy golyós légtelenítőnek kell lenni - nézd meg, hogy a tiéd is ilyen. Ha látsz  lapfejű alkatrész húzz utána, ha nincs, akkor az elmaradt.
http://kepfeltoltes.hu/100109/DSCF4782_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #982 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 21:34:52 »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne a verdával hogy a kuplung pedál beesett.Olaj meg van a féktartályban, csak az a nagy baj hogy a hidraulikus kinyomócsapágy légtelenítő csövén ahogy pumpálom a pedált löveli ki aaz olajat.
És nem zár el mi lehet a probléma? Ja és a csövet kivettme és nincs benne semmi ami lezárna az nagy gond?
Várom válaszotokat. Ford mondeo 2001 tddi 2000 köbci.
Köszi Robi
igen-nagy gond.féked sem lesz! wow1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #983 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 22:01:55 »

igen-nagy gond.féked sem lesz! wow1
Tévedés!
A kuplung utánfolyó csöve magasabban van... vigyor3 Wink
Azé ennyire nem hülék.... hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #984 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 22:09:00 »

Tévedés!
A kuplung utánfolyó csöve magasabban van... vigyor3 Wink
Azé ennyire nem hülék.... hehe
  vigyor3 Kb a használhatatlan kategória.még így is,hogy a féknek marad olaj a tartályba......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #985 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 22:10:14 »

  vigyor3 Kb a használhatatlan kategória.még így is,hogy a féknek marad olaj a tartályba......
nyes Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #986 Dátum: 2010.12.10 péntek, 07:51:21 »

Szia!

Teszek ide egy képet. Ez a kuplungozásomkor készült. Itt már bent van az új kinyomó a helyén, de a réginek láthatod a végét. Ott valami menetes csatlakozáson egy golyós légtelenítőnek kell lenni - nézd meg, hogy a tiéd is ilyen. Ha látsz  lapfejű alkatrész húzz utána, ha nincs, akkor az elmaradt.
http://kepfeltoltes.hu/100109/DSCF4782_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Köszi szépen.Nekem hiányzik belőle a golyó akkor valószínűleg. 
üdv Robi
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #987 Dátum: 2010.12.10 péntek, 17:53:28 »

Köszi szépen.Nekem hiányzik belőle a golyó akkor valószínűleg. 
üdv Robi

Szia!

Mintha azt írtad volna, hogy kivetted a csövet. Kihajtottad volna a kinyomóból a légtelenítőt?
Ha ez a kezedben volt akkor azon láttad ezt a légtelenítő fejrészt? Nem tudom, hogy ez azonos lehet-e a féknyergeken használatos légtelenítőkkel, talán olyanról lehetne pótolni.

Írd majd meg, ha jutsz valamire.  worship
Naplózva
tommy ramone
Vendég
« Új hozzászólás #988 Dátum: 2010.12.11 szombat, 20:17:54 »

S.O.S.!

Próbálkoztam a KAUF-FER-nél kuplungszett iránt. Ezt a választ kaptam:

"Tisztelt Érdeklődő!

Köszönjük megkeresését. Az ön által érdeklődött Luk gyártmányú kuplung-alkatrészek árai a következőek:

Kuplungszett csapággyal
Luk cikkszám: 624 3136 34
Akciós ár: 79089 Ft.

Kuplungszett csapágy nélkül
Luk cikkszám: 624 3136 09
Akciós ár: 42229 Ft.


Kinyomócsapágy
Luk cikkszám: 510 0125 10
Akciós ár: 45589 Ft.

Kettőstömegű Lendkerék
Luk cikkszám: 415 0168 10
Akciós ár: 74250 Ft.



A felsorolt alkatrészek Luk gyártmányok, az árak bruttó akciós árak.

Az árajánlatot a megadott adatok és a rendelkezésünkre álló katalógusok alapján, legjobb tudásunk szerint tesszük.
Katalógushibáért vagy pontatlanul, hiányosan megadott adatokért felelősséget vállalni nem áll módunkban.

Amennyiben ajánlatunk felkelti érdeklődését, megrendelheti erre az e-mailre válaszolva.


Üdvözlettel:
Kauf-Fer Kft."


Hááát...
Ha ez akciós, akkor ne lássam többet anyámat salakmotoron hegedülni!
Arról nem is beszélve, hogy akciós beszerelésről még említést se tesznek...

Találtam egy hirdetést (Vatera, ill. Használtautó alkatrész szekciójában is megtalálható) 150e-ért, jelenleg ez a legjobb ajánlatom, ha valaki tud olcsóbbat, kérem segítsen!

Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #989 Dátum: 2010.12.11 szombat, 20:29:03 »

S.O.S.!

Próbálkoztam a KAUF-FER-nél kuplungszett iránt. Ezt a választ kaptam:

"Tisztelt Érdeklődő!

Köszönjük megkeresését. Az ön által érdeklődött Luk gyártmányú kuplung-alkatrészek árai a következőek:

Kuplungszett csapággyal
Luk cikkszám: 624 3136 34
Akciós ár: 79089 Ft.

Kuplungszett csapágy nélkül
Luk cikkszám: 624 3136 09
Akciós ár: 42229 Ft.


Kinyomócsapágy
Luk cikkszám: 510 0125 10
Akciós ár: 45589 Ft.

Kettőstömegű Lendkerék
Luk cikkszám: 415 0168 10
Akciós ár: 74250 Ft.



A felsorolt alkatrészek Luk gyártmányok, az árak bruttó akciós árak.

Az árajánlatot a megadott adatok és a rendelkezésünkre álló katalógusok alapján, legjobb tudásunk szerint tesszük.
Katalógushibáért vagy pontatlanul, hiányosan megadott adatokért felelősséget vállalni nem áll módunkban.

Amennyiben ajánlatunk felkelti érdeklődését, megrendelheti erre az e-mailre válaszolva.


Üdvözlettel:
Kauf-Fer Kft."


Hááát...
Ha ez akciós, akkor ne lássam többet anyámat salakmotoron hegedülni!
Arról nem is beszélve, hogy akciós beszerelésről még említést se tesznek...

Találtam egy hirdetést (Vatera, ill. Használtautó alkatrész szekciójában is megtalálható) 150e-ért, jelenleg ez a legjobb ajánlatom, ha valaki tud olcsóbbat, kérem segítsen!



Szia!

Ha megnézed ez is ott mozog, mert ha veszed a szerkezetet + kinyomót egyben 79089-ért + a lendkereket 74250-ért, akkor ez 153339 és ezt egy cégtől vezed, akit megfelelőt ad, megtalálod utána is és biztos még garit is vállal. És még nem is próbáltál alkudni  Wink
Sajna ezek a dolgok nem olcsók.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #990 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 00:24:43 »

Szia!

Ha megnézed ez is ott mozog, mert ha veszed a szerkezetet + kinyomót egyben 79089-ért + a lendkereket 74250-ért, akkor ez 153339 és ezt egy cégtől vezed, akit megfelelőt ad, megtalálod utána is és biztos még garit is vállal. És még nem is próbáltál alkudni  Wink
Sajna ezek a dolgok nem olcsók.
én is a kaufer-est választanám. az ilyen vaterásokhoz kerül 1-2 db és ha mégsem stimmel az autódhoz, akkor lehet, hogy nem tudja kicserélni, míg ez egy nagyobb cégnél nem áll fent
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tommy ramone
Vendég
« Új hozzászólás #991 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 18:21:11 »

Hali!

Az észrevétel helyes, de!
Az oldalukon "Világverő kuplung akció 20%-30%-40%-50%-60%" nyitó felirat fogad, kérdés mihez képest?
Itt a fórumon 125e-s szettekről olvastam, szintén tőlük. És akkor az ingyenes beszerelésről még szó sem volt...
http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg518692#msg518692
Ez a bejegyzés egyébként 2010.09.24.-ei, még aznap érdeklődtem:

Tisztelt Érdeklődő!

Köszönjük megkeresését. Az ön által érdeklődött autóhoz utángyártott alkatrészként sajnos csak a kettőstömegű lendkerék létezik.:



Kettőstömegű Lendkerék
Luk cikkszám: 415 0168 10
Akciós ár: 61875 Ft.



A felsorolt alkatrészek Luk gyártmányok, az árak bruttó akciós árak.

Az árajánlatot a megadott adatok és a rendelkezésünkre álló katalógusok alapján, legjobb tudásunk szerint tesszük.
Katalógushibáért vagy pontatlanul, hiányosan megadott adatokért felelősséget vállalni nem áll módunkban.

Amennyiben ajánlatunk felkelti érdeklődését, megrendelheti erre az e-mailre válaszolva.


Üdvözlettel:
Kauf-Fer Kft.

Erről ennyit...

Üdv
Naplózva
tommy ramone
Vendég
« Új hozzászólás #992 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 18:27:16 »

Érdemes az "akciós" árra fókuszálni, csupán 12e-el drágább ugyanaz!!!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #993 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 18:36:38 »

Érdemes az "akciós" árra fókuszálni, csupán 12e-el drágább ugyanaz!!!
Szia!
Nem akarlak elkeseríteni, de ettől olcsóbban meg nem fogsz máshol kapni garanciával, számlával.
Én mikor kerestem a kinyomó hiba miatt 170-200-ig kaptam ajánlatokat...míg náluk akkor megvettem 125-ért(kinyomó-szerkezet-tárcsa-lendkerék) de ez 5 sebességes, a 6-oshoz lényegesen drágább a kinyomó.
Ebbe ennyi, el kell fogadni...az ezres suzukiba meg 13 ezer minden egyben...de akkor olyannal kell közlekedni.
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.12 vasárnap, 18:39:17 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #994 Dátum: 2010.12.12 vasárnap, 18:39:22 »

Szia!
Nem akarlak elkeseríteni, de ettől olcsóbban meg nem fogsz máshol kapni garanciával, számlával.
Én mikor kerestem a kinyomó hiba miatt 170-200-ig kaptam ajánlatokat...míg náluk akkor megvettem 125-ért(kinyomó-szerkezet-tárcsa-lendkerék) de ez 5 sebességes, a 6-oshoz lényegesen drágább a kinyomó.
Ebbe ennyi el kell fogadni...az ezres suzukiba meg 13 ezer minden egyben...de akkor olyannal kell közlekedni.
eljen meg kell fizetni a komfortot és az erőt.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tommy ramone
Vendég
« Új hozzászólás #995 Dátum: 2010.12.13 hétfő, 21:15:27 »

Igazatok van ár/minőség kérdésben, már megbékéltem ezzel az árral, csak az a bizonyos "mézesmadzag" ba***a a csőrömet...

Üdv
Naplózva
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #996 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 09:50:05 »

Szia!

Mintha azt írtad volna, hogy kivetted a csövet. Kihajtottad volna a kinyomóból a légtelenítőt?
Ha ez a kezedben volt akkor azon láttad ezt a légtelenítő fejrészt? Nem tudom, hogy ez azonos lehet-e a féknyergeken használatos légtelenítőkkel, talán olyanról lehetne pótolni.

Írd majd meg, ha jutsz valamire.  worship


Szia
Ki is lett léágtelenítve ment egy hete úgy most megint beszart.
Jutottam ideág. Mert sajna elmegy az olaj benne van a kuplungházba.Valószínűleg kinyomócsapágy átengedi, mert lehet a beszart a kettős tömegű lendkerék de nem vagyok benne biztos. Mert beindítom a verdát és rázza az egész kasznit.(Gumibakok kicserélve).

Köszi aválaszt.Most ez a helyzet.
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #997 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 09:53:58 »



Sziaasztok!
Egy kérdés miért rázza az egész kasznit ha beindítom.És nagyobb fordulaton.
Szerintetek mi lehet a baj? Mondeo mk3 tddi 2.0, És ha vki kuplungozta légyszíves irjja már le ki kell e venni a motort vagy kifér a váltó?

Köszi
Üdv Gyürki
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #998 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 12:35:41 »

üresben alapjáraton és fordulaton is rázza?   Mert akkor nem lendkerék,meg kinyomó baja van, az tuti...annyira azért nemhiszem hogy
széttud dűlni egy kéttömegű....
Nem kell kivenni a motort, bölcsőt kell levenni, a bal kereket, féltengelyt kihúzni ,bakról leakasztani és leis lehet venni a váltót, plusz egyébb sallangok természetesen...de emelő vagy akna nélkül neki se kezdjél szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.19 vasárnap, 12:38:10 írta Bunyek » Naplózva
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #999 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 12:48:07 »



Szia
Köszi
Igen üresbe is meg menet közbe is rázza.DE nagyon remegteti. Meg nagy fordulaton is.


Üdv Gyürki
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.