Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:31:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
18
19
[
20
]
21
22
23
24
25
26
27
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2325658 alkalommal)
0 Felhasználó és 68 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #950 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 14:51:18 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.11.20 szombat, 15:56:30
Mert a dízelnél állítólag azért csinálták kéttömegűre mert a 300Nm körüli nyomatéktól a tárcsák kinyiffantak...de itt(benzines) csak 190-200 körül van
Na de ők tudják
vagy nem
azért azt ne felejtsük el hogy a tuning passatokba is kb 200LE ig kéttömegű még talán birja egy ideig, utánna szerelik be az audi80-as, meg 1Z-s fix lendkerekeket kevlárral hogy birja.....ja és azok is csak 228-as tárcsák....az A6 audié 240-es aszem de azt nem lehet mindegyikbe berakni.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #951 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 17:52:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.11.21 vasárnap, 14:51:18
azért azt ne felejtsük el hogy a tuning passatokba is kb 200LE ig kéttömegű még talán birja egy ideig, utánna szerelik be az audi80-as, meg 1Z-s fix lendkerekeket kevlárral hogy birja.....ja és azok is csak 228-as tárcsák....az A6 audié 240-es aszem de azt nem lehet mindegyikbe berakni.
Persze extrém dolgokhoz biztosan jobb a fix, de annak nem kell több funkciót is teljesíteni, mint a hétköznapi használatban használt gépeknél.
Ja a volkswageneket lehet tuningolni rendesen, azoknak nem lyukad ki a dugójuk, meg nem hullik szét a motor a +100 lóerőtől sem...de meg van az oka, csak fogj a kezedbe egy PD dugót hajtókarral együtt, meg mondjuk egy TDCi-TDDi (egyforma) dugót...
VW kb 20%-al könnyebb, de trapéz dugó-hajtókar, olaj öblítéses üreges dugók(ez nem= dugattyúfenék hűtés).....de nem is fújja el még 3bar sem tartós terhelésnél sem..
Ettől függetlenül a mienk is jó, csak nem szabad túl húzni őket mert széthullik. egyszerűen jóval kevesebbet hagy benn a ford mint a VW.
Egyébként szerintem a PD technika a legjobb, csak állítólag drága(tömeggyártásnál ez a technika halálát is jelentette egyben) és nem szabadott volna a Siemensre bízni...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
"MTX75 nehezen veszi a sebességet" javítása
«
Új hozzászólás #952 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 18:36:06 »
ha a motor és a légszűrőház között benézünk, akkor ezt látjuk:
ez a váltó tetején lévő szerkezet, amit a váltókarral mozgatunk, ezt kell alaposan meglocsolni WD-40-nel vagy fegyverolajjal és elmúlik az 1-esbe, R-be váltással járó kínlódás. kb 2hetente meg kell ismételni, mert a wd-40 elillan onnan, fegyverolajjal elvileg tartósabb a megoldás, azzal még nem próbáltam.
MMT6-osnál is kipróbálhatná valaki, hátha segít nekik is
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.02 csütörtök, 18:09:56 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #953 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 20:12:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.11.21 vasárnap, 17:52:51
Persze extrém dolgokhoz biztosan jobb a fix, de annak nem kell több funkciót is teljesíteni, mint a hétköznapi használatban használt gépeknél.
Ja a volkswageneket lehet tuningolni rendesen, azoknak nem lyukad ki a dugójuk, meg nem hullik szét a motor a +100 lóerőtől sem...de meg van az oka, csak fogj a kezedbe egy PD dugót hajtókarral együtt, meg mondjuk egy TDCi-TDDi (egyforma) dugót...
VW kb 20%-al könnyebb, de trapéz dugó-hajtókar, olaj öblítéses üreges dugók(ez nem= dugattyúfenék hűtés).....de nem is fújja el még 3bar sem tartós terhelésnél sem..
Ettől függetlenül a mienk is jó, csak nem szabad túl húzni őket mert széthullik. egyszerűen jóval kevesebbet hagy benn a ford mint a VW.
Egyébként szerintem a PD technika a legjobb, csak állítólag drága(tömeggyártásnál ez a technika halálát is jelentette egyben) és nem szabadott volna a Siemensre bízni...
Ennyire azért nem lennék ebben biztos...Én még nem láttam olyan 200Le fölé húzott passatot ami stabil lett volna,vajon miért?
PD-t meg nehezebb tuningolni mint a sima adagolósat....az egy dolog hogy a pd dugókat teszik át a simába,mert az jobban birja.
De nemis ez a lényeg,passatot minden h+lye tud tuningolni,bemész a boltba azt szinre tudsz venni mindent hozzá...mi ebben az izgalom?
Akivel enyémet fogjuk épiteni, egy emberének a superb-jén 270-nél elolvadt 3 dugója M6-on...turbót állandóan lerugja, és mindig valami baja van....pd nem szereti ha túlhúzzák....
Enyémet olyan 200LE körülire saccoltuk és az elég is lessz nekem......meglátjuk.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #954 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 20:27:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.11.21 vasárnap, 20:12:17
Ennyire azért nem lennék ebben biztos...Én még nem láttam olyan 200Le fölé húzott passatot ami stabil lett volna,vajon miért?
PD-t meg nehezebb tuningolni mint a sima adagolósat....az egy dolog hogy a pd dugókat teszik át a simába,mert az jobban birja.
De nemis ez a lényeg,passatot minden h+lye tud tuningolni,bemész a boltba azt szinre tudsz venni mindent hozzá...mi ebben az izgalom?
Akivel enyémet fogjuk épiteni, egy emberének a superb-jén 270-nél elolvadt 3 dugója M6-on...turbót állandóan lerugja, és mindig valami baja van....pd nem szereti ha túlhúzzák....
Enyémet olyan 200LE körülire saccoltuk és az elég is lessz nekem......meglátjuk.
Remélem összejön!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #955 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 20:33:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.11.21 vasárnap, 20:27:53
Remélem összejön!!
énis...a turbóért a héten megyek pestre....GTB2056VL(Volvo 2.4 D5 S80 180Le gyári turbója) A geometriát kipugázzal fogjuk megvezérelni és igy sokkal gyorsabb reakcióideje lessz....de az egész tavasszal lessz csak,addig megveszek mindent hozzá ami kell...
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #956 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 21:13:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.11.21 vasárnap, 20:12:17
Enyémet olyan 200LE körülire saccoltuk és az elég is lessz nekem......meglátjuk.
Egy ideig
aztan mar keves lesz, dehat ilyen ez a tuningosdi
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #957 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 21:28:26 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.11.21 vasárnap, 21:13:21
Egy ideig
aztan mar keves lesz, dehat ilyen ez a tuningosdi
az lehet de akkor inkább autócsere lessz majd....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #958 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 22:05:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.11.21 vasárnap, 21:28:26
az lehet de akkor inkább autócsere lessz majd....
ha ezt stabilra felhúztad, úgy sem fogod eladni
, vagy majd megveszem én árun alul
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #959 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 22:28:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.21 vasárnap, 22:05:45
ha ezt stabilra felhúztad, úgy sem fogod eladni
, vagy majd megveszem én árun alul
mindenképpen áron alul fogom eladni....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #960 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 22:28:44 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.11.21 vasárnap, 22:28:07
mindenképpen áron alul fogom eladni....
majd gondolj rám
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Moncsicsi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #961 Dátum:
2010.11.22 hétfő, 09:03:39 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.11.19 péntek, 20:41:13
Mindennek nevezhető, csak ostobának nem a kérdésed...inkább okos kérdés
E14-es torx fej kell!
Ilyen a csavar:
Itt meg a készletben láthatod az E14-re passzol:
Jó munkát!
:worship:Köszönöm Isten vagy!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #962 Dátum:
2010.11.22 hétfő, 19:59:39 »
Idézetet írta: Moncsicsi - 2010.11.22 hétfő, 09:03:39
:worship:Köszönöm Isten vagy!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ringer
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #963 Dátum:
2010.11.25 csütörtök, 15:32:49 »
Sziasztok!
Egy 2003 03 havi TDCI Mondeónk van. Kuplung, lenkerék csere elött vagyunk. A Ford szalonba 300.000ft-os ajánlatot kaptam. Nem vagyok járatos ezekben a dolgokban, érdekelne a véleményetek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #964 Dátum:
2010.11.25 csütörtök, 15:36:15 »
Idézetet írta: ringer - 2010.11.25 csütörtök, 15:32:49
Sziasztok!
Egy 2003 03 havi TDCI Mondeónk van. Kuplung, lenkerék csere elött vagyunk. A Ford szalonba 300.000ft-os ajánlatot kaptam. Nem vagyok járatos ezekben a dolgokban, érdekelne a véleményetek.
bőven meg lehet úszni a feléből is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ringer
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #965 Dátum:
2010.11.25 csütörtök, 15:51:26 »
Kifejtenéd részletesen? Hol érdemes beszerezni az alkatrészt? Reális munkadíj?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #966 Dátum:
2010.11.25 csütörtök, 15:58:23 »
Idézetet írta: ringer - 2010.11.25 csütörtök, 15:51:26
Kifejtenéd részletesen? Hol érdemes beszerezni az alkatrészt? Reális munkadíj?
forrás pl:
http://mondeo.hu/index.php?topic=4577.0
munkadíjat nem tudok, nekem ismerős csinálta ingyé
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #967 Dátum:
2010.11.25 csütörtök, 16:41:37 »
Idézetet írta: ringer - 2010.11.25 csütörtök, 15:51:26
Kifejtenéd részletesen? Hol érdemes beszerezni az alkatrészt? Reális munkadíj?
Szia!
Itt is próbálkozhatnál:
http://www.kauffer.hu/index.php?page=kuplung&op=kuplung%20akcio
Itt hirdették magukat a fórumon.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg518692#msg518692
Naplózva
zsolt_z
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #968 Dátum:
2010.12.01 szerda, 19:20:08 »
Sziasztok forumtarsak!
Nekem olyan problemam a valtovan hogy jaro motornal kuplungot benyomom es tennem 1 2 3 4 5 vagy R be de nehezen megy be. de ha varok egy kicsit 1-2 masodpercet kuplungbenyomas utan siman veszi barmeiket. Meg nem kedeztem senkit e felol. Ha nem nagy beavatkozassal lehet rajta segiteni megkoszonnem barki otletet.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #969 Dátum:
2010.12.01 szerda, 19:45:52 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2010.12.01 szerda, 19:20:08
Sziasztok forumtarsak!
Nekem olyan problemam a valtovan hogy jaro motornal kuplungot benyomom es tennem 1 2 3 4 5 vagy R be de nehezen megy be. de ha varok egy kicsit 1-2 masodpercet kuplungbenyomas utan siman veszi barmeiket. Meg nem kedeztem senkit e felol. Ha nem nagy beavatkozassal lehet rajta segiteni megkoszonnem barki otletet.
nemrég írtam ebben a topicban wd-40-es/fegyverolajos kúrát, próbáld meg azt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #970 Dátum:
2010.12.01 szerda, 20:05:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.01 szerda, 19:45:52
nemrég írtam ebben a topicban wd-40-es/fegyverolajos kúrát, próbáld meg azt
TANUSITOM!!!
Vasárnap csináltam meg az utmutató alapján. Cirka 10 perc volt.
Azóta nagyon könnyen megy a váltás dolog.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
zsolt_z
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #971 Dátum:
2010.12.01 szerda, 20:09:37 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.12.01 szerda, 20:05:22
TANUSITOM!!!
Vasárnap csináltam meg az utmutató alapján. Cirka 10 perc volt.
Azóta nagyon könnyen megy a váltás dolog.
Neked is csak az elejen mikor benyomtad a kuplungot ment nehezen? Ha igen akkor ez a megoldas rajtam is segit. kossz az infot.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #972 Dátum:
2010.12.01 szerda, 20:17:17 »
Idézetet írta: Feco66 - 2010.12.01 szerda, 20:05:22
TANUSITOM!!!
Vasárnap csináltam meg az utmutató alapján. Cirka 10 perc volt.
Azóta nagyon könnyen megy a váltás dolog.
Szia!
Szabad kérdezni? Turbó beszerzéssel mi a helyzet?
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #973 Dátum:
2010.12.01 szerda, 20:45:44 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2010.12.01 szerda, 20:09:37
Neked is csak az elejen mikor benyomtad a kuplungot ment nehezen? Ha igen akkor ez a megoldas rajtam is segit. kossz az infot.
Igen, csak akkor amikor egyesbe akrtam tenni.
Azóta megszünt a dolog.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #974 Dátum:
2010.12.01 szerda, 20:47:06 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.12.01 szerda, 20:17:17
Szia!
Szabad kérdezni? Turbó beszerzéssel mi a helyzet?
Pénzgyüjtö fázisban vagyok.
Felujitás lesz januárban.
Ha meglesz megosztom a dolgot Veletek is.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #975 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 17:21:15 »
a képet láttam de pontosan mit kell befújni wd-40 el??
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
ringer
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #976 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 17:26:27 »
Szia!
Hálás vagyok a jó tippért!
Az eredeti ajánlat 2/3-ért megcsinálták a Ford-ba.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #977 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 18:07:20 »
Idézetet írta: T0aD - 2010.12.02 csütörtök, 17:21:15
a képet láttam de pontosan mit kell befújni wd-40 el??
le van írva
Válasz
ez a váltó tetején lévő szerkezet, amit a váltókarral mozgatunk, ezt kell alaposan meglocsolni WD-40-nel vagy fegyverolajjal és elmúlik az 1-esbe, R-be váltással járó kínlódás. kb 2hetente meg kell ismételni, mert a wd-40 elillan onnan, fegyverolajjal elvileg tartósabb a megoldás, azzal még nem próbáltam.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
n.norbi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #978 Dátum:
2010.12.08 szerda, 19:06:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.03.28 vasárnap, 11:07:53
Nem írtam, hogy "sz@r" sőt én is azt vettem volna, ha nem 228-as a tárcsa...Ha 240-es tárcsával adnák nem volna semmi gond, még ha többe is kerül, de a kisebb tárcsa kisebb nyomatékot visz át, ez nem egyenlő azzal hogy sz@r.
200 ezer felett van a gyári kuplungomban, aminek semmi baja, csak a kinyomómat hallom néha ciripelni, ezért kell majd cserélni valamikor.
Tegnap megvettem a kéttömegű szettet(LUK-Motorcraft) (lendkerék, szerkezet, tárcsa, kinyomó cs.) minden együtt számlával garanciával 125e Huf.... többe került volna a fix, és ha ez a szett is lemegy egy 250e KM-t, onnantól nincs miről beszélni...
hello hol kaphato 125 -ert komplett szett ? koszi
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #979 Dátum:
2010.12.08 szerda, 20:29:04 »
Idézetet írta: n.norbi - 2010.12.08 szerda, 19:06:09
hello hol kaphato 125 -ert komplett szett ? koszi
Szia!
Akkor a KAUF-FER Kft-nél volt annyi akcióban.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #980 Dátum:
2010.12.09 csütörtök, 18:30:14 »
Sziasztok!
Olyan problémám lenne a verdával hogy a kuplung pedál beesett.Olaj meg van a féktartályban, csak az a nagy baj hogy a hidraulikus kinyomócsapágy légtelenítő csövén ahogy pumpálom a pedált löveli ki aaz olajat.
És nem zár el mi lehet a probléma? Ja és a csövet kivettme és nincs benne semmi ami lezárna az nagy gond?
Várom válaszotokat. Ford mondeo 2001 tddi 2000 köbci.
Köszi Robi
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #981 Dátum:
2010.12.09 csütörtök, 19:53:55 »
Idézetet írta: robin2005 - 2010.12.09 csütörtök, 18:30:14
Sziasztok!
Olyan problémám lenne a verdával hogy a kuplung pedál beesett.Olaj meg van a féktartályban, csak az a nagy baj hogy a hidraulikus kinyomócsapágy légtelenítő csövén ahogy pumpálom a pedált löveli ki aaz olajat.
És nem zár el mi lehet a probléma? Ja és a csövet kivettme és nincs benne semmi ami lezárna az nagy gond?
Várom válaszotokat. Ford mondeo 2001 tddi 2000 köbci.
Köszi Robi
Szia!
Teszek ide egy képet. Ez a kuplungozásomkor készült. Itt már bent van az új kinyomó a helyén, de a réginek láthatod a végét. Ott valami menetes csatlakozáson egy golyós légtelenítőnek kell lenni - nézd meg, hogy a tiéd is ilyen. Ha látsz lapfejű alkatrész húzz utána, ha nincs, akkor az elmaradt.
http://kepfeltoltes.hu/100109/DSCF4782_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #982 Dátum:
2010.12.09 csütörtök, 21:34:52 »
Idézetet írta: robin2005 - 2010.12.09 csütörtök, 18:30:14
Sziasztok!
Olyan problémám lenne a verdával hogy a kuplung pedál beesett.Olaj meg van a féktartályban, csak az a nagy baj hogy a hidraulikus kinyomócsapágy légtelenítő csövén ahogy pumpálom a pedált löveli ki aaz olajat.
És nem zár el mi lehet a probléma? Ja és a csövet kivettme és nincs benne semmi ami lezárna az nagy gond?
Várom válaszotokat. Ford mondeo 2001 tddi 2000 köbci.
Köszi Robi
igen-nagy gond.féked sem lesz!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #983 Dátum:
2010.12.09 csütörtök, 22:01:55 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.09 csütörtök, 21:34:52
igen-nagy gond.féked sem lesz!
Tévedés!
A kuplung utánfolyó csöve magasabban van...
Azé ennyire nem hülék....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #984 Dátum:
2010.12.09 csütörtök, 22:09:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.09 csütörtök, 22:01:55
Tévedés!
A kuplung utánfolyó csöve magasabban van...
Azé ennyire nem hülék....
Kb a használhatatlan kategória.még így is,hogy a féknek marad olaj a tartályba......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #985 Dátum:
2010.12.09 csütörtök, 22:10:14 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.09 csütörtök, 22:09:00
Kb a használhatatlan kategória.még így is,hogy a féknek marad olaj a tartályba......
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #986 Dátum:
2010.12.10 péntek, 07:51:21 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.12.09 csütörtök, 19:53:55
Szia!
Teszek ide egy képet. Ez a kuplungozásomkor készült. Itt már bent van az új kinyomó a helyén, de a réginek láthatod a végét. Ott valami menetes csatlakozáson egy golyós légtelenítőnek kell lenni - nézd meg, hogy a tiéd is ilyen. Ha látsz lapfejű alkatrész húzz utána, ha nincs, akkor az elmaradt.
http://kepfeltoltes.hu/100109/DSCF4782_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Köszi szépen.Nekem hiányzik belőle a golyó akkor valószínűleg.
üdv Robi
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #987 Dátum:
2010.12.10 péntek, 17:53:28 »
Idézetet írta: robin2005 - 2010.12.10 péntek, 07:51:21
Köszi szépen.Nekem hiányzik belőle a golyó akkor valószínűleg.
üdv Robi
Szia!
Mintha azt írtad volna, hogy kivetted a csövet. Kihajtottad volna a kinyomóból a légtelenítőt?
Ha ez a kezedben volt akkor azon láttad ezt a légtelenítő fejrészt? Nem tudom, hogy ez azonos lehet-e a féknyergeken használatos légtelenítőkkel, talán olyanról lehetne pótolni.
Írd majd meg, ha jutsz valamire.
Naplózva
tommy ramone
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #988 Dátum:
2010.12.11 szombat, 20:17:54 »
S.O.S.!
Próbálkoztam a KAUF-FER-nél kuplungszett iránt. Ezt a választ kaptam:
"Tisztelt Érdeklődő!
Köszönjük megkeresését. Az ön által érdeklődött Luk gyártmányú kuplung-alkatrészek árai a következőek:
Kuplungszett csapággyal
Luk cikkszám: 624 3136 34
Akciós ár: 79089 Ft.
Kuplungszett csapágy nélkül
Luk cikkszám: 624 3136 09
Akciós ár: 42229 Ft.
Kinyomócsapágy
Luk cikkszám: 510 0125 10
Akciós ár: 45589 Ft.
Kettőstömegű Lendkerék
Luk cikkszám: 415 0168 10
Akciós ár: 74250 Ft.
A felsorolt alkatrészek Luk gyártmányok, az árak bruttó akciós árak.
Az árajánlatot a megadott adatok és a rendelkezésünkre álló katalógusok alapján, legjobb tudásunk szerint tesszük.
Katalógushibáért vagy pontatlanul, hiányosan megadott adatokért felelősséget vállalni nem áll módunkban.
Amennyiben ajánlatunk felkelti érdeklődését, megrendelheti erre az e-mailre válaszolva.
Üdvözlettel:
Kauf-Fer Kft."
Hááát...
Ha ez akciós, akkor ne lássam többet anyámat salakmotoron hegedülni!
Arról nem is beszélve, hogy akciós beszerelésről még említést se tesznek...
Találtam egy hirdetést (Vatera, ill. Használtautó alkatrész szekciójában is megtalálható) 150e-ért, jelenleg ez a legjobb ajánlatom, ha valaki tud olcsóbbat, kérem segítsen!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #989 Dátum:
2010.12.11 szombat, 20:29:03 »
Idézetet írta: tommy ramone - 2010.12.11 szombat, 20:17:54
S.O.S.!
Próbálkoztam a KAUF-FER-nél kuplungszett iránt. Ezt a választ kaptam:
"Tisztelt Érdeklődő!
Köszönjük megkeresését. Az ön által érdeklődött Luk gyártmányú kuplung-alkatrészek árai a következőek:
Kuplungszett csapággyal
Luk cikkszám: 624 3136 34
Akciós ár: 79089 Ft.
Kuplungszett csapágy nélkül
Luk cikkszám: 624 3136 09
Akciós ár: 42229 Ft.
Kinyomócsapágy
Luk cikkszám: 510 0125 10
Akciós ár: 45589 Ft.
Kettőstömegű Lendkerék
Luk cikkszám: 415 0168 10
Akciós ár: 74250 Ft.
A felsorolt alkatrészek Luk gyártmányok, az árak bruttó akciós árak.
Az árajánlatot a megadott adatok és a rendelkezésünkre álló katalógusok alapján, legjobb tudásunk szerint tesszük.
Katalógushibáért vagy pontatlanul, hiányosan megadott adatokért felelősséget vállalni nem áll módunkban.
Amennyiben ajánlatunk felkelti érdeklődését, megrendelheti erre az e-mailre válaszolva.
Üdvözlettel:
Kauf-Fer Kft."
Hááát...
Ha ez akciós, akkor ne lássam többet anyámat salakmotoron hegedülni!
Arról nem is beszélve, hogy akciós beszerelésről még említést se tesznek...
Találtam egy hirdetést (Vatera, ill. Használtautó alkatrész szekciójában is megtalálható) 150e-ért, jelenleg ez a legjobb ajánlatom, ha valaki tud olcsóbbat, kérem segítsen!
Szia!
Ha megnézed ez is ott mozog, mert ha veszed a szerkezetet + kinyomót egyben 79089-ért + a lendkereket 74250-ért, akkor ez 153339 és ezt egy cégtől vezed, akit megfelelőt ad, megtalálod utána is és biztos még garit is vállal. És még nem is próbáltál alkudni
Sajna ezek a dolgok nem olcsók.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #990 Dátum:
2010.12.12 vasárnap, 00:24:43 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.12.11 szombat, 20:29:03
Szia!
Ha megnézed ez is ott mozog, mert ha veszed a szerkezetet + kinyomót egyben 79089-ért + a lendkereket 74250-ért, akkor ez 153339 és ezt egy cégtől vezed, akit megfelelőt ad, megtalálod utána is és biztos még garit is vállal. És még nem is próbáltál alkudni
Sajna ezek a dolgok nem olcsók.
én is a kaufer-est választanám. az ilyen vaterásokhoz kerül 1-2 db és ha mégsem stimmel az autódhoz, akkor lehet, hogy nem tudja kicserélni, míg ez egy nagyobb cégnél nem áll fent
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tommy ramone
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #991 Dátum:
2010.12.12 vasárnap, 18:21:11 »
Hali!
Az észrevétel helyes, de!
Az oldalukon "Világverő kuplung akció 20%-30%-40%-50%-60%" nyitó felirat fogad, kérdés mihez képest?
Itt a fórumon 125e-s szettekről olvastam, szintén tőlük. És akkor az ingyenes beszerelésről még szó sem volt...
http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg518692#msg518692
Ez a bejegyzés egyébként 2010.09.24.-ei, még aznap érdeklődtem:
Tisztelt Érdeklődő!
Köszönjük megkeresését. Az ön által érdeklődött autóhoz utángyártott alkatrészként sajnos csak a kettőstömegű lendkerék létezik.:
Kettőstömegű Lendkerék
Luk cikkszám: 415 0168 10
Akciós ár: 61875 Ft.
A felsorolt alkatrészek Luk gyártmányok, az árak bruttó akciós árak.
Az árajánlatot a megadott adatok és a rendelkezésünkre álló katalógusok alapján, legjobb tudásunk szerint tesszük.
Katalógushibáért vagy pontatlanul, hiányosan megadott adatokért felelősséget vállalni nem áll módunkban.
Amennyiben ajánlatunk felkelti érdeklődését, megrendelheti erre az e-mailre válaszolva.
Üdvözlettel:
Kauf-Fer Kft.
Erről ennyit...
Üdv
Naplózva
tommy ramone
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #992 Dátum:
2010.12.12 vasárnap, 18:27:16 »
Érdemes az "akciós" árra fókuszálni, csupán 12e-el drágább ugyanaz!!!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #993 Dátum:
2010.12.12 vasárnap, 18:36:38 »
Idézetet írta: tommy ramone - 2010.12.12 vasárnap, 18:27:16
Érdemes az "akciós" árra fókuszálni, csupán 12e-el drágább ugyanaz!!!
Szia!
Nem akarlak elkeseríteni, de ettől olcsóbban meg nem fogsz máshol kapni garanciával, számlával.
Én mikor kerestem a kinyomó hiba miatt 170-200-ig kaptam ajánlatokat...míg náluk akkor megvettem 125-ért(kinyomó-szerkezet-tárcsa-lendkerék) de ez 5 sebességes, a 6-oshoz lényegesen drágább a kinyomó.
Ebbe ennyi, el kell fogadni...az ezres suzukiba meg 13 ezer minden egyben...de akkor olyannal kell közlekedni.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.12 vasárnap, 18:39:17 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #994 Dátum:
2010.12.12 vasárnap, 18:39:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.12 vasárnap, 18:36:38
Szia!
Nem akarlak elkeseríteni, de ettől olcsóbban meg nem fogsz máshol kapni garanciával, számlával.
Én mikor kerestem a kinyomó hiba miatt 170-200-ig kaptam ajánlatokat...míg náluk akkor megvettem 125-ért(kinyomó-szerkezet-tárcsa-lendkerék) de ez 5 sebességes, a 6-oshoz lényegesen drágább a kinyomó.
Ebbe ennyi el kell fogadni...az ezres suzukiba meg 13 ezer minden egyben...de akkor olyannal kell közlekedni.
meg kell fizetni a komfortot és az erőt.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tommy ramone
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #995 Dátum:
2010.12.13 hétfő, 21:15:27 »
Igazatok van ár/minőség kérdésben, már megbékéltem ezzel az árral, csak az a bizonyos "mézesmadzag" ba***a a csőrömet...
Üdv
Naplózva
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #996 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 09:50:05 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.12.10 péntek, 17:53:28
Szia!
Mintha azt írtad volna, hogy kivetted a csövet. Kihajtottad volna a kinyomóból a légtelenítőt?
Ha ez a kezedben volt akkor azon láttad ezt a légtelenítő fejrészt? Nem tudom, hogy ez azonos lehet-e a féknyergeken használatos légtelenítőkkel, talán olyanról lehetne pótolni.
Írd majd meg, ha jutsz valamire.
Szia
Ki is lett léágtelenítve ment egy hete úgy most megint beszart.
Jutottam ideág. Mert sajna elmegy az olaj benne van a kuplungházba.Valószínűleg kinyomócsapágy átengedi, mert lehet a beszart a kettős tömegű lendkerék de nem vagyok benne biztos. Mert beindítom a verdát és rázza az egész kasznit.(Gumibakok kicserélve).
Köszi aválaszt.Most ez a helyzet.
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #997 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 09:53:58 »
Sziaasztok!
Egy kérdés miért rázza az egész kasznit ha beindítom.És nagyobb fordulaton.
Szerintetek mi lehet a baj? Mondeo mk3 tddi 2.0, És ha vki kuplungozta légyszíves irjja már le ki kell e venni a motort vagy kifér a váltó?
Köszi
Üdv Gyürki
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #998 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 12:35:41 »
üresben
alapjáraton és fordulaton is rázza? Mert akkor nem lendkerék,meg kinyomó baja van, az tuti...annyira azért nemhiszem hogy
széttud dűlni egy kéttömegű....
Nem kell kivenni a motort, bölcsőt kell levenni, a bal kereket, féltengelyt kihúzni ,bakról leakasztani és leis lehet venni a váltót, plusz egyébb sallangok természetesen...de emelő vagy akna nélkül neki se kezdjél szerintem.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.19 vasárnap, 12:38:10 írta Bunyek
»
Naplózva
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #999 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 12:48:07 »
Szia
Köszi
Igen üresbe is meg menet közbe is rázza.DE nagyon remegteti. Meg nagy fordulaton is.
Üdv Gyürki
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
18
19
[
20
]
21
22
23
24
25
26
27
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ