Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:29:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
14
15
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
24
25
26
27
28
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2328199 alkalommal)
0 Felhasználó és 131 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1000 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 13:14:37 »
Idézetet írta: robin2005 - 2010.12.19 vasárnap, 12:48:07
Szia
Köszi
Igen üresbe is meg menet közbe is rázza.DE nagyon remegteti. Meg nagy fordulaton is.
Üdv Gyürki
biztos vagy benn,hogy minden henger megy?bár a kinyomó miatt úgy is szét kell szedni......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1001 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 13:39:21 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.19 vasárnap, 13:14:37
biztos vagy benn,hogy minden henger megy?bár a kinyomó miatt úgy is szét kell szedni......
Abba nem vagyok biztos hogy megy minden henger. DE ha ugyis ki kell szedni majd kiderül.
Csak voltam vele adagolosnál és azt mondta minden oké. Befecskendezés jó, turbónyomás jó.
Ő nekem olyant mondott hogy vmi vész üzem módba megy motor.
Ma reggel beinditottam és koppant vmi amikor beindult.
Kiváncsi leszek mi a gond.
Holnap neki ugrok.
Üdv
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1002 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 17:05:16 »
Idézetet írta: robin2005 - 2010.12.19 vasárnap, 13:39:21
Abba nem vagyok biztos hogy megy minden henger. DE ha ugyis ki kell szedni majd kiderül.
Csak voltam vele adagolosnál és azt mondta minden oké. Befecskendezés jó, turbónyomás jó.
Ő nekem olyant mondott hogy vmi vész üzem módba megy motor.
Ma reggel beinditottam és koppant vmi amikor beindult.
Kiváncsi leszek mi a gond.
Holnap neki ugrok.
Üdv
pedig ha vészüzembe megy ,akkor az valszeg üzarendszeri probléma miatt lehet......talán érdemes lenne kompressziót is méretni...
de ha vészüzemben van a verda,a
gyári diaggal
hibakódot is találni.én mindenképp ezzel kezdeném!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1003 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 17:06:22 »
Idézetet írta: robin2005 - 2010.12.19 vasárnap, 13:39:21
Abba nem vagyok biztos hogy megy minden henger. DE ha ugyis ki kell szedni majd kiderül.
Csak voltam vele adagolosnál és azt mondta minden oké. Befecskendezés jó, turbónyomás jó.
Ő nekem olyant mondott hogy vmi vész üzem módba megy motor.
Ma reggel beinditottam és koppant vmi amikor beindult.
Kiváncsi leszek mi a gond.
Holnap neki ugrok.
Üdv
adagolót gépre tették??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1004 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 17:09:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.19 vasárnap, 17:06:22
adagolót gépre tették??
Csak az elektronikaját nézték nincs hiba kód.
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1005 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 17:11:05 »
Idézetet írta: alf - 2010.12.19 vasárnap, 17:05:16
pedig ha vészüzembe megy ,akkor az valszeg üzarendszeri probléma miatt lehet......talán érdemes lenne kompressziót is méretni...
de ha vészüzemben van a verda,a
gyári diaggal
hibakódot is találni.én mindenképp ezzel kezdeném!
Oké köszike.
Igazad van.
Üdv
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1006 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 17:16:00 »
Idézetet írta: robin2005 - 2010.12.19 vasárnap, 17:09:13
Csak az elektronikaját nézték nincs hiba kód.
külön az adagoló agyában keresték a hibakódot, vagy az utastéri diagcsatin nézték??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1007 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 17:16:30 »
Idézetet írta: robin2005 - 2010.12.19 vasárnap, 17:11:05
Oké köszike.
Igazad van.
Üdv
TDDI-t csak gyári diag cucc visz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1008 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 18:18:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.19 vasárnap, 17:16:00
külön az adagoló agyában keresték a hibakódot, vagy az utastéri diagcsatin nézték??
külön az adagolón
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1009 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 19:45:10 »
füstje van valamilyen? fehéres füstje nincs?
Nézd meg hogy ha beinditod, a motor maga rángatózik,remeg e alapjáraton?
Naplózva
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1010 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 21:07:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.19 vasárnap, 19:45:10
füstje van valamilyen? fehéres füstje nincs?
Nézd meg hogy ha beinditod, a motor maga rángatózik,remeg e alapjáraton?
Szia
Füstje csak reggel hidegbe van egy kis ideig. Máskor nincsen fehér füstje.
Megnéztem igen remeg alapjáraton.
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1011 Dátum:
2010.12.19 vasárnap, 22:54:38 »
Idézetet írta: robin2005 - 2010.12.19 vasárnap, 21:07:25
Szia
Füstje csak reggel hidegbe van egy kis ideig. Máskor nincsen fehér füstje.
Megnéztem igen remeg alapjáraton.
Lehet valahol fellevegősődik a rendszer....azért remeg a motor is inditás után...amig kinem dolgozza addig remeg és fehér füstje is van....enyém pl okádja reggeli első inditásnál, meg ha több órát áll.
én spec emiatt is cserélem most a gázolajcsöveket....
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.19 vasárnap, 22:56:36 írta Bunyek
»
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1012 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 11:18:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.19 vasárnap, 22:54:38
Lehet valahol fellevegősődik a rendszer....azért remeg a motor is inditás után...amig kinem dolgozza addig remeg és fehér füstje is van....enyém pl okádja reggeli első inditásnál, meg ha több órát áll.
én spec emiatt is cserélem most a gázolajcsöveket....
Es az miert lehet, hogy ugyanezen tunetek mellett sokat is kell inditozni reggel vagy hosszabb allas utan? ugyanez lehet az oka? mindig beindul, de tegnap pl majdnem 1 percig tekertem, mire beindult. ha akkor leallitom es ujra inditok, azonnal indul. ac 3-4 honapos, szoval azt kizarnam. Izzitok nem tudom milyenek, mar vettem 4-et, csak meg nem kerultek bele. Mondjuk amig 4 fok felett volt a homerseklet, nem volt ilyen gondom.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1013 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 16:57:25 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.12.20 hétfő, 11:18:57
Es az miert lehet, hogy ugyanezen tunetek mellett sokat is kell inditozni reggel vagy hosszabb allas utan? ugyanez lehet az oka? mindig beindul, de tegnap pl majdnem 1 percig tekertem, mire beindult. ha akkor leallitom es ujra inditok, azonnal indul. ac 3-4 honapos, szoval azt kizarnam. Izzitok nem tudom milyenek, mar vettem 4-et, csak meg nem kerultek bele. Mondjuk amig 4 fok felett volt a homerseklet, nem volt ilyen gondom.
Hát azért a TDDI nem veszi zokon -10 fok körül ha van normális izzitás....
1 percig inditózás azért nem olyan jó, de ha nem füstöl fehéren nemhiszem hogy levegősődés miatt lenne...ott valami más van, akku,öninditó,stb...látatlanba elég nehéz...
Tök egyszerű,ha inditod és okádja a fehér vizszerű füstöt és remeg a motor,meg ugrál a mutató...tuti fellevegősödik valahol, és amig ezt kinem dolgozza és nem épül fel a nyomás addig ez a műsor.....rosszabb esetben elsem indul.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1014 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 20:03:44 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.12.20 hétfő, 11:18:57
Es az miert lehet, hogy ugyanezen tunetek mellett sokat is kell inditozni reggel vagy hosszabb allas utan? ugyanez lehet az oka? mindig beindul, de tegnap pl majdnem 1 percig tekertem, mire beindult. ha akkor leallitom es ujra inditok, azonnal indul. ac 3-4 honapos, szoval azt kizarnam. Izzitok nem tudom milyenek, mar vettem 4-et, csak meg nem kerultek bele. Mondjuk amig 4 fok felett volt a homerseklet, nem volt ilyen gondom.
Nincs elég kompresszió ez 99% a leírt tünetek alapján (szelepek, vagy gyűrű kopás)
esetleg porlasztó, ha nem porlaszt már, hanem pisil, akkor is nehezen indul.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1015 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 22:18:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.20 hétfő, 20:03:44
Nincs elég kompresszió ez 99% a leírt tünetek alapján (szelepek, vagy gyűrű kopás)
esetleg porlasztó, ha nem porlaszt már, hanem pisil, akkor is nehezen indul.
hát ha nem lenne kompresszió,akkor leállitás után sem indulna pöccre szerintem...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1016 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 22:21:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.20 hétfő, 22:18:59
hát ha nem lenne kompresszió,akkor leállitás után sem indulna pöccre szerintem...
De pont az a lényege, hogy akkor már igen...ebből lehet tudni, hogy nincs elég kompresszió.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1017 Dátum:
2010.12.20 hétfő, 22:42:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.20 hétfő, 22:21:50
De pont az a lényege, hogy akkor már igen...ebből lehet tudni, hogy nincs elég kompresszió.
hát nagyon kicsi az esélye egy tddi-nél hogy ne legyen kompresszió...nem igen kopik a gyürű, és a szelepek sem szoktak szétmenni, legalábbis én még egyről sem hallotam....a dugattyú kilukadásról meg szinte még annyira sem hallottam TDDI-nél....
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.20 hétfő, 22:43:44 írta Bunyek
»
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1018 Dátum:
2010.12.21 kedd, 01:13:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.20 hétfő, 22:42:05
hát nagyon kicsi az esélye egy tddi-nél hogy ne legyen kompresszió...nem igen kopik a gyürű, és a szelepek sem szoktak szétmenni, legalábbis én még egyről sem hallotam....a dugattyú kilukadásról meg szinte még annyira sem hallottam TDDI-nél....
"de van de van"
van feher fust is ilyenkor, es az akksim is halodhat, mert az abs lampa felvillan ilyenkor, VIK szerint ez az akku kozelgo halalanak a jele.
szoval tobb ismeretlenes az egyenlet...
Naplózva
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1019 Dátum:
2010.12.21 kedd, 08:49:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.19 vasárnap, 22:54:38
Lehet valahol fellevegősődik a rendszer....azért remeg a motor is inditás után...amig kinem dolgozza addig remeg és fehér füstje is van....enyém pl okádja reggeli első inditásnál, meg ha több órát áll.
én spec emiatt is cserélem most a gázolajcsöveket....
Értem, szét szedtem tegnap a verdát kinyomó csapágy darabjaira hullott, kettős tömegű lendkerék is szétesett.És még a tárcsa és szerkezet sokáig birta volna.
Lehet ezért remegett az egész. Majd eldől.
Üdv
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1020 Dátum:
2010.12.21 kedd, 22:31:20 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.12.21 kedd, 01:13:30
"de van de van"
van feher fust is ilyenkor, es az akksim is halodhat, mert az abs lampa felvillan ilyenkor, VIK szerint ez az akku kozelgo halalanak a jele.
szoval tobb ismeretlenes az egyenlet...
ez nekem akartad irni ? ha igen akkor nem értem....
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1021 Dátum:
2010.12.22 szerda, 10:43:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.21 kedd, 22:31:20
ez nekem akartad irni ? ha igen akkor nem értem....
Szia! Igen, Neked. A lenyeg, hogy amikor tekerni kell reggelente, akkor van utana feher fust is.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1022 Dátum:
2010.12.22 szerda, 21:52:12 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.12.22 szerda, 10:43:57
Szia! Igen, Neked. A lenyeg, hogy amikor tekerni kell reggelente, akkor van utana feher fust is.
de mennyi fehér füstje van....kevés vagy dől belőle?
Naplózva
domino
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1023 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 11:12:22 »
Helló!
1.8 benzines váltóba hol köll az olajat leengedni illetve beletölteni elsőre nem létom.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1024 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 11:18:16 »
Idézetet írta: domino - 2010.12.23 csütörtök, 11:12:22
Helló!
1.8 benzines váltóba hol köll az olajat leengedni illetve beletölteni elsőre nem létom.
Szia!
Nekem Tddi van, de gondolom ebben nincs nagy eltérés. A leeresztőt a kocsi alatt állva kb a sebváltó kar vonalától nézve lehet meglátni, a betöltö menetiránynak előrefelé helyezkedik el a váltó házán.
Mindjárt keresek képet
http://kepfeltoltes.hu/101223/v_lt__bet_lt_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101223/v_lt__leereszt_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101223/leereszt__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.23 csütörtök, 11:32:48 írta V.Tamás
»
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1025 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 11:33:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.22 szerda, 21:52:12
de mennyi fehér füstje van....kevés vagy dől belőle?
amikor beindul, akkor ugye kitolja ami az inditozasok alatt felgyulemlett, aztan semmi.
Naplózva
domino
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1026 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 16:22:54 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.12.23 csütörtök, 11:18:16
Szia!
Nekem Tddi van, de gondolom ebben nincs nagy eltérés. A leeresztőt a kocsi alatt állva kb a sebváltó kar vonalától nézve lehet meglátni, a betöltö menetiránynak előrefelé helyezkedik el a váltó házán.
Mindjárt keresek képet
http://kepfeltoltes.hu/101223/v_lt__bet_lt_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101223/v_lt__leereszt_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101223/leereszt__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Köszi!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1027 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 18:19:42 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.12.23 csütörtök, 11:33:15
amikor beindul, akkor ugye kitolja ami az inditozasok alatt felgyulemlett, aztan semmi.
az normális...enyémből több percig dől a tömény fehér füst jelenleg....
Naplózva
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1028 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 21:01:40 »
Sziasztok!
Meg kuplungoztam a gépezetet és remegés megoldva. Már nem remeg és szebb hangja lett.Úgy néz ki a lendkerék miatt volt.
Teljesen uj szettet kapott.
Mindenkinek Kellemes Ünnepeket.
Üdv
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1029 Dátum:
2010.12.23 csütörtök, 22:31:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.23 csütörtök, 18:19:42
az normális...enyémből több percig dől a tömény fehér füst jelenleg....
Azóta sem jobb, mióta kicserélted a gázolaj csöveket? Pont múlt héten -17-ben figyeltem indításkor ugyan az a kis fekete pamacs, majd semmi, csak kicsit később a gőz, mikor már melegszik a kipufogó rendszer, de azonnal egyenletesen is járt. Igazából csak a keményebb hangban veszek észre különbséget egy nyári "hidegindításhoz" képest.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1030 Dátum:
2010.12.24 péntek, 00:24:39 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.23 csütörtök, 22:31:18
Azóta sem jobb, mióta kicserélted a gázolaj csöveket? Pont múlt héten -17-ben figyeltem indításkor ugyan az a kis fekete pamacs, majd semmi, csak kicsit később a gőz, mikor már melegszik a kipufogó rendszer, de azonnal egyenletesen is járt. Igazából csak a keményebb hangban veszek észre különbséget egy nyári "hidegindításhoz" képest.
nekem reszelés, nagy fehér füst, de stabil alapjarat, es a fust is megszunik azonnal, ahogy kidolgozta magabol. aztan csak a goz van, es az erosebb hang, ahogy te is mondod. szoval akkor 3 di, 3 fele hideginditas
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1031 Dátum:
2010.12.24 péntek, 08:37:19 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.23 csütörtök, 22:31:18
Azóta sem jobb, mióta kicserélted a gázolaj csöveket? Pont múlt héten -17-ben figyeltem indításkor ugyan az a kis fekete pamacs, majd semmi, csak kicsit később a gőz, mikor már melegszik a kipufogó rendszer, de azonnal egyenletesen is járt. Igazából csak a keményebb hangban veszek észre különbséget egy nyári "hidegindításhoz" képest.
eddig ja....tegnap kicseréltem a résolajcsöveket is...nemsoká kiderül...több szaki is látta és értekeztünk, valahol falsot sziv mindegyik szerint.....
De hol a K anyjába arra még nem jöttem rá....kidolgozza utánna olyan mint ISTEN...semmi füst atom stabil minden.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1032 Dátum:
2010.12.24 péntek, 10:30:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.24 péntek, 08:37:19
eddig ja....tegnap kicseréltem a résolajcsöveket is...nemsoká kiderül...több szaki is látta és értekeztünk, valahol falsot sziv mindegyik szerint.....
De hol a K anyjába arra még nem jöttem rá....kidolgozza utánna olyan mint ISTEN...semmi füst atom stabil minden.
nincsen benne valahol visszacsapó szelep, ami már nem az igazi??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1033 Dátum:
2010.12.24 péntek, 11:39:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.24 péntek, 10:30:48
nincsen benne valahol visszacsapó szelep, ami már nem az igazi??
hol? én nem tudok róla...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1034 Dátum:
2010.12.24 péntek, 11:47:00 »
Hát füstölt most is, de mintha egy picivel kevesebb lenne,de dől belőle a füst, alapjárat ugrál...2 km után megszűnik a dolog és semmi füst alapjárat atomstabil....annyira nincs füst utánna hogy haver odaállt mellém diesellel és a 2 éves diesele jobban füstölt.
Kezd idegesiteni a dolog, de fater most mondta hogy mikor inditottam múltkor a 4-es henger később indult érezte a nyomócsövön is.
de jó lenne ha csak porlasztós lenne,legalább lenne egy mintám tuning miatt...
szűrőtől AC felé is szivhat falsot, vagy porlasztó vagy előtöltésszabályzó adagolón...ezek a tippeim jelenleg....vagy passz. januárba szétlessz buritva akkor ha nem jutok dőlőre ugytervezem....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1035 Dátum:
2010.12.24 péntek, 12:20:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.24 péntek, 11:39:46
hol? én nem tudok róla...
valahol tuti van benne, mert különben egyből elejtené az üzemanyagot a tankba...
ui. tddi topicba átmehetnénk, mert ez nem arra van
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.24 péntek, 12:22:51 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1036 Dátum:
2010.12.24 péntek, 16:07:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.12.24 péntek, 11:47:00
Hát füstölt most is, de mintha egy picivel kevesebb lenne,de dől belőle a füst, alapjárat ugrál...2 km után megszűnik a dolog és semmi füst alapjárat atomstabil....annyira nincs füst utánna hogy haver odaállt mellém diesellel és a 2 éves diesele jobban füstölt.
Kezd idegesiteni a dolog, de fater most mondta hogy mikor inditottam múltkor a 4-es henger később indult érezte a nyomócsövön is.
de jó lenne ha csak porlasztós lenne,legalább lenne egy mintám tuning miatt...
szűrőtől AC felé is szivhat falsot, vagy porlasztó vagy előtöltésszabályzó adagolón...ezek a tippeim jelenleg....vagy passz. januárba szétlessz buritva akkor ha nem jutok dőlőre ugytervezem....
Szia!
Mivel AC-s az autónk ezért levegősödéssel ne számolj...ez ha tömítetlen akkor nyomja a gázolajat..ezt már előbb is akartam írni, csak nem akartalak stresszelni..
..valamiért hideg egyik másik henger ezért dönti a fehéret, ez lehet kompresszió, vagy porlasztás nem OK, de valóban ha kicsi az előtöltés a dízelnél akkor is fehéret tol hidegen és sz@rul jár.
Remélem hamar megoldódik!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1037 Dátum:
2010.12.24 péntek, 16:31:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.12.24 péntek, 16:07:22
Szia!
Mivel AC-s az autónk ezért levegősödéssel ne számolj...ez ha tömítetlen akkor nyomja a gázolajat..ezt már előbb is akartam írni, csak nem akartalak stresszelni..
..valamiért hideg egyik másik henger ezért dönti a fehéret, ez lehet kompresszió, vagy porlasztás nem OK, de valóban ha kicsi az előtöltés a dízelnél akkor is fehéret tol hidegen és sz@rul jár.
Remélem hamar megoldódik!
több helyen is levegősődhet sajna....de gyanakszom a szürő és az ac közti szakaszra is....nemtudom van e ott gyorscsati..a fémcsöveknél.
résolajat már kizártam....
Naplózva
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1038 Dátum:
2010.12.26 vasárnap, 19:59:03 »
Helló srácok!
A kérdés az az lenne, hogy:
Városon kívüli autózásnál úgy 30 km megtétele után úgy éreztem mintha keményebb lenne a kuplungpedál és olyan ragadós ahogy feljön. Városi használatkor puha a pedál. Mitől lehet ez?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.27 hétfő, 12:04:30 írta T0aD
»
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
domino
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1039 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 22:14:15 »
Még egy kérdés! Megtaláltam a fotó alapján, hogy hol kell a váltóba olajat önteni
Már csak azt mondjátok el, hogy hogyan mert oda szinte semmivel nem tudok hozzáférni. Az olajflakon esetleg olyan csőrös hogy bele lehet vele nyomni?
Vagy van erre valami spec pumpa?
Valamint hol lehet olajszintet nézni, vagy lehet egyáltalán?
Azt már megnéztem hogy 1,9 liter olaj kell bele. Ennyi elég, vagy szintet kell valahol nézni?
Hát röviden ennyi.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1040 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 22:25:31 »
Idézetet írta: domino - 2010.12.27 hétfő, 22:14:15
Még egy kérdés! Megtaláltam a fotó alapján, hogy hol kell a váltóba olajat önteni
Már csak azt mondjátok el, hogy hogyan mert oda szinte semmivel nem tudok hozzáférni. Az olajflakon esetleg olyan csőrös hogy bele lehet vele nyomni?
Vagy van erre valami spec pumpa?
Valamint hol lehet olajszintet nézni, vagy lehet egyáltalán?
Azt már megnéztem hogy 1,9 liter olaj kell bele. Ennyi elég, vagy szintet kell valahol nézni?
Hát röviden ennyi.
Elvileg csőrös, de ha nem akkor tölcsér+gumicső. A betöltőnyílás a szint. Csordultig kell tölteni.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1041 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 22:30:52 »
Idézetet írta: T0aD - 2010.12.26 vasárnap, 19:59:03
Helló srácok!
A kérdés az az lenne, hogy:
Városon kívüli autózásnál úgy 30 km megtétele után úgy éreztem mintha keményebb lenne a kuplungpedál és olyan ragadós ahogy feljön. Városi használatkor puha a pedál. Mitől lehet ez?
Fékolajat mikor cseréltél? Városban többet kuplungolsz, bejáratódik.
Szóval, olaj+légtelenítés, munkahenger és kinyomócsapágy. Ebben a sorrendben kutakodj.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1042 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 22:37:22 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.27 hétfő, 22:30:52
Fékolajat mikor cseréltél? Városban többet kuplungolsz, bejáratódik.
Szóval, olaj+légtelenítés, munkahenger és kinyomócsapágy. Ebben a sorrendben kutakodj.
ilyen felkeményedés nekem is volt egy párszor durván. pályán 1 óra és a lehajtónál jóval nehezebb volt benyomni a pedált, az mitől lehet??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1043 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 22:46:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.12.27 hétfő, 22:37:22
ilyen felkeményedés nekem is volt egy párszor durván. pályán 1 óra és a lehajtónál jóval nehezebb volt benyomni a pedált, az mitől lehet??
Neked is csak azt tudom mondani mint amit az előbb. Néhány évente érdemes lecserélni a fékolajat, mert összeszedi a nedvességet.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1044 Dátum:
2010.12.27 hétfő, 22:53:39 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.27 hétfő, 22:46:16
Neked is csak azt tudom mondani mint amit az előbb. Néhány évente érdemes lecserélni a fékolajat, mert összeszedi a nedvességet.
tervben van a köv olajcserénél, kormányszervó olajcsere is, és lehet hogy egy váltóolajcserét is megejtünk így 150ekm után
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1045 Dátum:
2010.12.28 kedd, 00:36:41 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.27 hétfő, 22:46:16
Neked is csak azt tudom mondani mint amit az előbb. Néhány évente érdemes lecserélni a fékolajat, mert összeszedi a nedvességet.
allitolag 2 evente illik fekolajat cserelni
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1046 Dátum:
2010.12.28 kedd, 00:43:31 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.12.28 kedd, 00:36:41
allitolag 2 evente illik fekolajat cserelni
ezért lesz lecserélve. úgyis cserélnem kell a 2 hátsó gumi csövet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1047 Dátum:
2010.12.28 kedd, 20:05:58 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.12.28 kedd, 00:36:41
allitolag 2 evente illik fekolajat cserelni
Így van!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zsolt_z
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1048 Dátum:
2010.12.31 péntek, 15:10:34 »
Sziasztok.
A valtasom 1 esbe es Rbe nehezkes. Befujtam WD40 el a valto tetejen a szarkapcsolo veget de semmi valtozas. Ugyanolyan mint volt. Lehet hogy olajat is kellene potoljak a szekrenybe mert meg ki sem bontottam miota nalam van az oto.
A masodik problema a szervoval van akadozik az elso forgatasnal. Hideg motornal. Az olaj le lett cserelve az osszel. Most sem annyira tiszta piros mint kell legyen. Attol lehet iesmi? Vagy meg kell varni mig eleri a megfelelo olajnyomast?
Jovore is talalkozunk.!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1049 Dátum:
2010.12.31 péntek, 15:20:58 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2010.12.31 péntek, 15:10:34
Sziasztok.
A valtasom 1 esbe es Rbe nehezkes. Befujtam WD40 el a valto tetejen a ***kapcsolo veget de semmi valtozas. Ugyanolyan mint volt. Lehet hogy olajat is kellene potoljak a szekrenybe mert meg ki sem bontottam miota nalam van az oto.
A masodik problema a szervoval van akadozik az elso forgatasnal. Hideg motornal. Az olaj le lett cserelve az osszel. Most sem annyira tiszta piros mint kell legyen. Attol lehet iesmi? Vagy meg kell varni mig eleri a megfelelo olajnyomast?
Jovore is talalkozunk.!
váltóban az olajszintet megnézheted. én adnék még neki wd-t(ne sajnáld tőle
), nálam és másnál is segített már ez a módszer.
a szervóban lévőt, lehet, hogy érdemes lenne mégegyszer lecserélni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
14
15
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
24
25
26
27
28
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ