Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:33:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2325685 alkalommal)
0 Felhasználó és 72 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 13:14:37 »


Szia
Köszi
Igen üresbe is meg menet közbe is rázza.DE nagyon remegteti. Meg nagy fordulaton is.


Üdv Gyürki
biztos vagy benn,hogy minden henger megy?bár a kinyomó miatt úgy is szét kell szedni...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 13:39:21 »

biztos vagy benn,hogy minden henger megy?bár a kinyomó miatt úgy is szét kell szedni...... Roll Eyes


Abba nem vagyok biztos hogy megy minden henger. DE ha ugyis ki kell szedni majd kiderül.
Csak voltam vele adagolosnál és azt mondta minden oké. Befecskendezés jó, turbónyomás jó.
Ő nekem olyant mondott hogy vmi vész üzem módba megy motor.
Ma reggel beinditottam és koppant vmi amikor beindult.
Kiváncsi leszek mi a gond.
Holnap neki ugrok.

Üdv
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 17:05:16 »


Abba nem vagyok biztos hogy megy minden henger. DE ha ugyis ki kell szedni majd kiderül.
Csak voltam vele adagolosnál és azt mondta minden oké. Befecskendezés jó, turbónyomás jó.
Ő nekem olyant mondott hogy vmi vész üzem módba megy motor.
Ma reggel beinditottam és koppant vmi amikor beindult.
Kiváncsi leszek mi a gond.
Holnap neki ugrok.

Üdv
pedig ha vészüzembe megy ,akkor az valszeg üzarendszeri probléma miatt lehet......talán érdemes lenne kompressziót is méretni... Roll Eyes
de ha vészüzemben van a verda,a gyári diaggal hibakódot is találni.én mindenképp ezzel kezdeném!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 17:06:22 »


Abba nem vagyok biztos hogy megy minden henger. DE ha ugyis ki kell szedni majd kiderül.
Csak voltam vele adagolosnál és azt mondta minden oké. Befecskendezés jó, turbónyomás jó.
Ő nekem olyant mondott hogy vmi vész üzem módba megy motor.
Ma reggel beinditottam és koppant vmi amikor beindult.
Kiváncsi leszek mi a gond.
Holnap neki ugrok.

Üdv
adagolót gépre tették??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 17:09:13 »

adagolót gépre tették??

Csak az elektronikaját nézték nincs hiba kód.
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 17:11:05 »

pedig ha vészüzembe megy ,akkor az valszeg üzarendszeri probléma miatt lehet......talán érdemes lenne kompressziót is méretni... Roll Eyes
de ha vészüzemben van a verda,a gyári diaggal hibakódot is találni.én mindenképp ezzel kezdeném!


Oké köszike.
Igazad van.

Üdv
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 17:16:00 »

Csak az elektronikaját nézték nincs hiba kód.

külön az adagoló agyában keresték a hibakódot, vagy az utastéri diagcsatin nézték??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 17:16:30 »


Oké köszike.
Igazad van.

Üdv
TDDI-t csak gyári diag cucc visz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 18:18:54 »

külön az adagoló agyában keresték a hibakódot, vagy az utastéri diagcsatin nézték??



külön az adagolón
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 19:45:10 »

füstje van valamilyen? fehéres füstje nincs?
Nézd meg hogy ha beinditod, a motor maga rángatózik,remeg e alapjáraton?

Naplózva
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 21:07:25 »

füstje van valamilyen? fehéres füstje nincs?
Nézd meg hogy ha beinditod, a motor maga rángatózik,remeg e alapjáraton?



Szia
Füstje csak reggel hidegbe van  egy kis ideig. Máskor nincsen fehér füstje.
Megnéztem igen remeg alapjáraton.
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 22:54:38 »

Szia
Füstje csak reggel hidegbe van  egy kis ideig. Máskor nincsen fehér füstje.
Megnéztem igen remeg alapjáraton.

Lehet valahol fellevegősődik a rendszer....azért remeg a motor is inditás után...amig kinem dolgozza addig remeg és fehér füstje is van....enyém pl okádja reggeli első inditásnál, meg ha több órát áll.
én spec emiatt is cserélem most a gázolajcsöveket....
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.19 vasárnap, 22:56:36 írta Bunyek » Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 11:18:57 »

Lehet valahol fellevegősődik a rendszer....azért remeg a motor is inditás után...amig kinem dolgozza addig remeg és fehér füstje is van....enyém pl okádja reggeli első inditásnál, meg ha több órát áll.
én spec emiatt is cserélem most a gázolajcsöveket....

Es az miert lehet, hogy ugyanezen tunetek mellett sokat is kell inditozni reggel vagy hosszabb allas utan? ugyanez lehet az oka? mindig beindul, de tegnap pl majdnem 1 percig tekertem, mire beindult. ha akkor leallitom es ujra inditok, azonnal indul. ac 3-4 honapos, szoval azt kizarnam. Izzitok nem tudom milyenek, mar vettem 4-et, csak meg nem kerultek bele. Mondjuk amig 4 fok felett volt a homerseklet, nem volt ilyen gondom.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 16:57:25 »

Es az miert lehet, hogy ugyanezen tunetek mellett sokat is kell inditozni reggel vagy hosszabb allas utan? ugyanez lehet az oka? mindig beindul, de tegnap pl majdnem 1 percig tekertem, mire beindult. ha akkor leallitom es ujra inditok, azonnal indul. ac 3-4 honapos, szoval azt kizarnam. Izzitok nem tudom milyenek, mar vettem 4-et, csak meg nem kerultek bele. Mondjuk amig 4 fok felett volt a homerseklet, nem volt ilyen gondom.

Hát azért a TDDI nem veszi zokon -10 fok körül ha van normális izzitás....
1 percig inditózás azért nem olyan jó, de ha nem füstöl fehéren nemhiszem hogy levegősődés miatt lenne...ott valami más van, akku,öninditó,stb...látatlanba elég nehéz...
Tök egyszerű,ha inditod és okádja a fehér vizszerű füstöt és remeg a motor,meg ugrál a mutató...tuti fellevegősödik valahol, és amig ezt kinem dolgozza és nem épül fel a nyomás addig ez a műsor.....rosszabb esetben elsem indul.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 20:03:44 »

Es az miert lehet, hogy ugyanezen tunetek mellett sokat is kell inditozni reggel vagy hosszabb allas utan? ugyanez lehet az oka? mindig beindul, de tegnap pl majdnem 1 percig tekertem, mire beindult. ha akkor leallitom es ujra inditok, azonnal indul. ac 3-4 honapos, szoval azt kizarnam. Izzitok nem tudom milyenek, mar vettem 4-et, csak meg nem kerultek bele. Mondjuk amig 4 fok felett volt a homerseklet, nem volt ilyen gondom.
Nincs elég kompresszió ez 99% a leírt tünetek alapján (szelepek, vagy gyűrű kopás) szomoru1    esetleg porlasztó, ha nem porlaszt már, hanem pisil, akkor is nehezen indul.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 22:18:59 »

Nincs elég kompresszió ez 99% a leírt tünetek alapján (szelepek, vagy gyűrű kopás) szomoru1    esetleg porlasztó, ha nem porlaszt már, hanem pisil, akkor is nehezen indul.

hát ha nem lenne kompresszió,akkor leállitás után sem indulna pöccre szerintem...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 22:21:50 »

hát ha nem lenne kompresszió,akkor leállitás után sem indulna pöccre szerintem...
De pont az a lényege, hogy akkor már igen...ebből lehet tudni, hogy nincs elég kompresszió. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 22:42:05 »

De pont az a lényege, hogy akkor már igen...ebből lehet tudni, hogy nincs elég kompresszió. wave

hát nagyon kicsi az esélye egy tddi-nél hogy ne legyen kompresszió...nem igen kopik a gyürű, és a szelepek sem szoktak szétmenni, legalábbis én még egyről sem hallotam....a dugattyú kilukadásról meg szinte még annyira sem hallottam TDDI-nél....
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.20 hétfő, 22:43:44 írta Bunyek » Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2010.12.21 kedd, 01:13:30 »

hát nagyon kicsi az esélye egy tddi-nél hogy ne legyen kompresszió...nem igen kopik a gyürű, és a szelepek sem szoktak szétmenni, legalábbis én még egyről sem hallotam....a dugattyú kilukadásról meg szinte még annyira sem hallottam TDDI-nél....

"de van de van"   hehe van feher fust is ilyenkor, es az akksim is halodhat, mert az abs lampa felvillan ilyenkor, VIK szerint ez az akku kozelgo halalanak a jele.

szoval tobb ismeretlenes az egyenlet...
Naplózva
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2010.12.21 kedd, 08:49:42 »

Lehet valahol fellevegősődik a rendszer....azért remeg a motor is inditás után...amig kinem dolgozza addig remeg és fehér füstje is van....enyém pl okádja reggeli első inditásnál, meg ha több órát áll.
én spec emiatt is cserélem most a gázolajcsöveket....


Értem, szét szedtem tegnap a verdát kinyomó csapágy darabjaira hullott, kettős tömegű lendkerék is szétesett.És még a tárcsa és szerkezet sokáig birta volna.
Lehet ezért remegett az egész. Majd eldől.

Üdv
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2010.12.21 kedd, 22:31:20 »

"de van de van"   hehe van feher fust is ilyenkor, es az akksim is halodhat, mert az abs lampa felvillan ilyenkor, VIK szerint ez az akku kozelgo halalanak a jele.

szoval tobb ismeretlenes az egyenlet...

ez nekem akartad irni ?  ha igen akkor nem értem.... szomoru1
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2010.12.22 szerda, 10:43:57 »

ez nekem akartad irni ?  ha igen akkor nem értem.... szomoru1

Szia! Igen, Neked. A lenyeg, hogy amikor tekerni kell reggelente, akkor van utana feher fust is.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2010.12.22 szerda, 21:52:12 »

Szia! Igen, Neked. A lenyeg, hogy amikor tekerni kell reggelente, akkor van utana feher fust is.

de mennyi fehér füstje van....kevés vagy dől belőle?
Naplózva
domino
Vendég
« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 11:12:22 »

Helló!
1.8 benzines váltóba hol köll az olajat leengedni illetve beletölteni elsőre nem létom. Huh?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 11:18:16 »

Helló!
1.8 benzines váltóba hol köll az olajat leengedni illetve beletölteni elsőre nem létom. Huh?

Szia!

Nekem Tddi van, de gondolom ebben nincs nagy eltérés. A leeresztőt a kocsi alatt állva kb a sebváltó kar vonalától nézve lehet meglátni, a betöltö menetiránynak előrefelé helyezkedik el a váltó házán.
Mindjárt keresek képet
http://kepfeltoltes.hu/101223/v_lt__bet_lt_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101223/v_lt__leereszt_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101223/leereszt__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.23 csütörtök, 11:32:48 írta V.Tamás » Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 11:33:15 »

de mennyi fehér füstje van....kevés vagy dől belőle?

amikor beindul, akkor ugye kitolja ami az inditozasok alatt felgyulemlett, aztan semmi.
Naplózva
domino
Vendég
« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 16:22:54 »



Szia!

Nekem Tddi van, de gondolom ebben nincs nagy eltérés. A leeresztőt a kocsi alatt állva kb a sebváltó kar vonalától nézve lehet meglátni, a betöltö menetiránynak előrefelé helyezkedik el a váltó házán.
Mindjárt keresek képet
http://kepfeltoltes.hu/101223/v_lt__bet_lt_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101223/v_lt__leereszt_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101223/leereszt__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Köszi! worship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 18:19:42 »

amikor beindul, akkor ugye kitolja ami az inditozasok alatt felgyulemlett, aztan semmi.

az normális...enyémből több percig dől a tömény fehér füst jelenleg.... szomoru1
Naplózva
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 21:01:40 »

Sziasztok!
Meg kuplungoztam a gépezetet és remegés megoldva. Már nem remeg és szebb hangja lett.Úgy néz ki a lendkerék miatt volt.
Teljesen uj szettet kapott.


Mindenkinek Kellemes Ünnepeket.


Üdv


Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2010.12.23 csütörtök, 22:31:18 »

az normális...enyémből több percig dől a tömény fehér füst jelenleg.... szomoru1
Azóta sem jobb, mióta kicserélted a gázolaj csöveket? Pont múlt héten -17-ben figyeltem indításkor ugyan az a kis fekete pamacs, majd semmi, csak kicsit később a gőz, mikor már melegszik a kipufogó rendszer, de azonnal egyenletesen is járt. Igazából csak a keményebb hangban veszek észre különbséget egy nyári "hidegindításhoz" képest.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2010.12.24 péntek, 00:24:39 »

Azóta sem jobb, mióta kicserélted a gázolaj csöveket? Pont múlt héten -17-ben figyeltem indításkor ugyan az a kis fekete pamacs, majd semmi, csak kicsit később a gőz, mikor már melegszik a kipufogó rendszer, de azonnal egyenletesen is járt. Igazából csak a keményebb hangban veszek észre különbséget egy nyári "hidegindításhoz" képest.
nekem reszelés, nagy fehér füst, de stabil alapjarat, es a fust is megszunik azonnal, ahogy kidolgozta magabol. aztan csak a goz van, es az erosebb hang, ahogy te is mondod. szoval akkor 3 di, 3 fele hideginditas Cheesy
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2010.12.24 péntek, 08:37:19 »

Azóta sem jobb, mióta kicserélted a gázolaj csöveket? Pont múlt héten -17-ben figyeltem indításkor ugyan az a kis fekete pamacs, majd semmi, csak kicsit később a gőz, mikor már melegszik a kipufogó rendszer, de azonnal egyenletesen is járt. Igazából csak a keményebb hangban veszek észre különbséget egy nyári "hidegindításhoz" képest.

eddig ja....tegnap kicseréltem a résolajcsöveket is...nemsoká kiderül...több szaki is látta és értekeztünk, valahol falsot sziv mindegyik szerint.....
De hol a K anyjába arra még nem jöttem rá....kidolgozza utánna olyan mint ISTEN...semmi füst atom stabil minden.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2010.12.24 péntek, 10:30:48 »

eddig ja....tegnap kicseréltem a résolajcsöveket is...nemsoká kiderül...több szaki is látta és értekeztünk, valahol falsot sziv mindegyik szerint.....
De hol a K anyjába arra még nem jöttem rá....kidolgozza utánna olyan mint ISTEN...semmi füst atom stabil minden.
nincsen benne valahol visszacsapó szelep, ami már nem az igazi??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2010.12.24 péntek, 11:39:46 »

nincsen benne valahol visszacsapó szelep, ami már nem az igazi??

hol? én nem tudok róla...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2010.12.24 péntek, 11:47:00 »

Hát füstölt most is, de mintha egy picivel kevesebb lenne,de dől belőle a füst, alapjárat ugrál...2 km után megszűnik a dolog és semmi füst alapjárat atomstabil....annyira nincs füst utánna hogy haver odaállt mellém diesellel és a 2 éves diesele jobban füstölt.
Kezd idegesiteni a dolog, de fater most mondta hogy mikor inditottam múltkor a 4-es henger később indult érezte a nyomócsövön is.
de jó lenne ha csak porlasztós lenne,legalább lenne egy mintám tuning miatt... eplus2
szűrőtől AC felé is szivhat falsot, vagy porlasztó vagy előtöltésszabályzó adagolón...ezek a tippeim jelenleg....vagy passz. januárba szétlessz buritva akkor ha nem jutok dőlőre ugytervezem....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2010.12.24 péntek, 12:20:38 »

hol? én nem tudok róla...
valahol tuti van benne, mert különben egyből elejtené az üzemanyagot a tankba...


ui. tddi topicba átmehetnénk, mert ez nem arra van vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.24 péntek, 12:22:51 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2010.12.24 péntek, 16:07:22 »

Hát füstölt most is, de mintha egy picivel kevesebb lenne,de dől belőle a füst, alapjárat ugrál...2 km után megszűnik a dolog és semmi füst alapjárat atomstabil....annyira nincs füst utánna hogy haver odaállt mellém diesellel és a 2 éves diesele jobban füstölt.
Kezd idegesiteni a dolog, de fater most mondta hogy mikor inditottam múltkor a 4-es henger később indult érezte a nyomócsövön is.
de jó lenne ha csak porlasztós lenne,legalább lenne egy mintám tuning miatt... eplus2
szűrőtől AC felé is szivhat falsot, vagy porlasztó vagy előtöltésszabályzó adagolón...ezek a tippeim jelenleg....vagy passz. januárba szétlessz buritva akkor ha nem jutok dőlőre ugytervezem....
Szia!
Mivel AC-s az autónk ezért levegősödéssel ne számolj...ez ha tömítetlen akkor nyomja a gázolajat..ezt már előbb is akartam írni, csak nem akartalak stresszelni.. vigyor3 Wink..valamiért hideg egyik másik henger ezért dönti a fehéret, ez lehet kompresszió, vagy porlasztás nem OK, de valóban ha kicsi az előtöltés a dízelnél akkor is fehéret tol hidegen és sz@rul jár.
Remélem hamar megoldódik! wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2010.12.24 péntek, 16:31:04 »

Szia!
Mivel AC-s az autónk ezért levegősödéssel ne számolj...ez ha tömítetlen akkor nyomja a gázolajat..ezt már előbb is akartam írni, csak nem akartalak stresszelni.. vigyor3 Wink..valamiért hideg egyik másik henger ezért dönti a fehéret, ez lehet kompresszió, vagy porlasztás nem OK, de valóban ha kicsi az előtöltés a dízelnél akkor is fehéret tol hidegen és sz@rul jár.
Remélem hamar megoldódik! wave

több helyen is levegősődhet sajna....de gyanakszom a szürő és az ac közti szakaszra is....nemtudom van e ott gyorscsati..a fémcsöveknél.
résolajat már kizártam....
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 19:59:03 »

Helló srácok!

A kérdés az az lenne, hogy:
Városon kívüli autózásnál úgy 30 km megtétele után úgy éreztem mintha keményebb lenne a kuplungpedál és olyan ragadós ahogy feljön. Városi használatkor puha a pedál. Mitől lehet ez?
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.27 hétfő, 12:04:30 írta T0aD » Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
domino
Vendég
« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 22:14:15 »


Még egy kérdés! Megtaláltam a fotó alapján, hogy hol kell a váltóba olajat önteni eljen Már csak azt mondjátok el, hogy hogyan mert oda szinte semmivel nem tudok hozzáférni. Az olajflakon esetleg olyan csőrös hogy bele lehet vele nyomni?
Vagy van erre valami spec pumpa?
Valamint hol lehet olajszintet nézni, vagy lehet egyáltalán?
Azt már megnéztem hogy 1,9 liter olaj kell bele. Ennyi elég, vagy szintet kell valahol nézni?

Hát röviden ennyi. Huh?
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 22:25:31 »

Még egy kérdés! Megtaláltam a fotó alapján, hogy hol kell a váltóba olajat önteni eljen Már csak azt mondjátok el, hogy hogyan mert oda szinte semmivel nem tudok hozzáférni. Az olajflakon esetleg olyan csőrös hogy bele lehet vele nyomni?
Vagy van erre valami spec pumpa?
Valamint hol lehet olajszintet nézni, vagy lehet egyáltalán?
Azt már megnéztem hogy 1,9 liter olaj kell bele. Ennyi elég, vagy szintet kell valahol nézni?

Hát röviden ennyi. Huh?
Elvileg csőrös, de ha nem akkor tölcsér+gumicső. A betöltőnyílás a szint. Csordultig kell tölteni.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 22:30:52 »

Helló srácok!

A kérdés az az lenne, hogy:
Városon kívüli autózásnál úgy 30 km megtétele után úgy éreztem mintha keményebb lenne a kuplungpedál és olyan ragadós ahogy feljön. Városi használatkor puha a pedál. Mitől lehet ez?
Fékolajat mikor cseréltél? Városban többet kuplungolsz, bejáratódik.  vigyor3 Szóval, olaj+légtelenítés, munkahenger és kinyomócsapágy. Ebben a sorrendben kutakodj.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 22:37:22 »

Fékolajat mikor cseréltél? Városban többet kuplungolsz, bejáratódik.  vigyor3 Szóval, olaj+légtelenítés, munkahenger és kinyomócsapágy. Ebben a sorrendben kutakodj.
ilyen felkeményedés nekem is volt egy párszor durván. pályán 1 óra és a lehajtónál jóval nehezebb volt benyomni a pedált, az mitől lehet??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 22:46:16 »

ilyen felkeményedés nekem is volt egy párszor durván. pályán 1 óra és a lehajtónál jóval nehezebb volt benyomni a pedált, az mitől lehet??
Neked is csak azt tudom mondani mint amit az előbb. Néhány évente érdemes lecserélni a fékolajat, mert összeszedi a nedvességet.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 22:53:39 »

Neked is csak azt tudom mondani mint amit az előbb. Néhány évente érdemes lecserélni a fékolajat, mert összeszedi a nedvességet.
tervben van a köv olajcserénél, kormányszervó olajcsere is, és lehet hogy egy váltóolajcserét is megejtünk így 150ekm után
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2010.12.28 kedd, 00:36:41 »

Neked is csak azt tudom mondani mint amit az előbb. Néhány évente érdemes lecserélni a fékolajat, mert összeszedi a nedvességet.

allitolag 2 evente illik fekolajat cserelni  Roll Eyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2010.12.28 kedd, 00:43:31 »

allitolag 2 evente illik fekolajat cserelni  Roll Eyes
ezért lesz lecserélve. úgyis cserélnem kell a 2 hátsó gumi csövet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2010.12.28 kedd, 20:05:58 »

allitolag 2 evente illik fekolajat cserelni  Roll Eyes
Így van!
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2010.12.31 péntek, 15:10:34 »

Sziasztok.
A valtasom 1 esbe es Rbe nehezkes. Befujtam WD40 el a valto tetejen a szarkapcsolo veget de semmi valtozas. Ugyanolyan mint volt. Lehet hogy olajat is kellene potoljak a szekrenybe mert meg ki sem bontottam miota nalam van az oto.
A masodik problema a szervoval van akadozik az elso forgatasnal. Hideg motornal. Az olaj le lett cserelve az osszel. Most sem annyira tiszta piros mint kell legyen. Attol lehet iesmi? Vagy meg kell varni mig eleri a megfelelo olajnyomast?
Jovore is talalkozunk.! wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2010.12.31 péntek, 15:20:58 »

Sziasztok.
A valtasom 1 esbe es Rbe nehezkes. Befujtam WD40 el a valto tetejen a ***kapcsolo veget de semmi valtozas. Ugyanolyan mint volt. Lehet hogy olajat is kellene potoljak a szekrenybe mert meg ki sem bontottam miota nalam van az oto.
A masodik problema a szervoval van akadozik az elso forgatasnal. Hideg motornal. Az olaj le lett cserelve az osszel. Most sem annyira tiszta piros mint kell legyen. Attol lehet iesmi? Vagy meg kell varni mig eleri a megfelelo olajnyomast?
Jovore is talalkozunk.! wave
váltóban az olajszintet megnézheted. én adnék még neki wd-t(ne sajnáld tőle Wink), nálam és másnál is segített már ez a módszer.
a szervóban lévőt, lehet, hogy érdemes lenne mégegyszer lecserélni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.035 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.