Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:38:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2325797 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1750 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 19:28:28 »

Az jó sokat ér, kb semmit, főleg hogy nincs is benne mágnes... vigyor3  wave

Akkor tévedtem. Pedig úgy él az emlékezetemben, mintha lett volna benne, de akkor összecseréltem valamivel. Viszont azt nem hogy ne érne semmit.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1751 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 19:40:22 »

Akkor tévedtem. Pedig úgy él az emlékezetemben, mintha lett volna benne, de akkor összecseréltem valamivel. Viszont azt nem hogy ne érne semmit.
A csavarban tényleg nincs, de általában minden váltóban van 1 db mágnes az acél darabok miatt, csak a szinkronnál pl acélból van a legkevesebb...a többi nem mágnesezhető hulladékra csak az olajcsere a gyógyír. Meg ha nem válna le semmi, akkor is van egy természetes elhasználódása az olajnak, ami így veszít a minőségéből...csak a ford szerint nem, vagyis nem kell cserélni...aztán váltócsere...ismerős?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1752 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 19:41:36 »

Tisztelt Fórumtárs!
A szupererős mágnesekkel egy gond van, kicsi a hőtürő képességük. Általában +70°C. Az ennél magasabb hőállandóval rendelkező szupererős mágnesek elég drágák. Bármilyen furcsán hangzik még a csúcsra menő üza csövekre is fel lehetne tenni. Ha sikerül ilyen mágnest szereznem kipóbálom. Bajt nem csinálok vele.
Tisztelettel László!
...és még nem is biztos,hogy nem.Mondjuk úszkál rossz esetben 1mikronos mágnesezhető szemcse az üza rendszerben.(feltevés)
Ezt az úszó szilárd anyagot ritkásan haladva áttolja a csúcsokon-koptatva azokat valamilyen mértékben-ez a jelenség jelentkezik hibaként 2-300e km környékén-jó esetben.
Na,most fogsz egy mágnest,és megpróbálos felfogni ezt a szennyeződést.Tegyük fel,hogy sikerül.Nem látsz bele,hogy mennyi és mekkora "galacsint" szed össze a rendszerben a mágnes.Viszont ha netalántán olyan mennyiség összejönne,ami egy nagyobb kigyorsításkor elvinne az áramlás,akkor az komoly gondot is okozhatna.Mindez a képzelet szüleménye-agyalás. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1753 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 19:43:20 »

A csavarban tényleg nincs, de általában minden váltóban van 1 db mágnes az acél darabok miatt, csak a szinkronnál pl acélból van a legkevesebb...a többi nem mágnesezhető hulladékra csak az olajcsere a gyógyír. Meg ha nem válna le semmi, akkor is van egy természetes elhasználódása az olajnak, ami így veszít a minőségéből...csak a ford szerint nem, vagyis nem kell cserélni...aztán váltócsere...ismerős?
vigyor3 az audimban 180e km-nél lecseréltem az olajat.Hát az adta meg az utolsó cseppet,hogy végleg eldöntöttem,elkell adnom.
A leeresztett olajban kb fél tenyérnyi réz forgács volt.......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1754 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 19:51:25 »

vigyor3 az audimban 180e km-nél lecseréltem az olajat.Hát az adta meg az utolsó cseppet,hogy végleg eldöntöttem,elkell adnom.
A leeresztett olajban kb fél tenyérnyi réz forgács volt.......
Igen, ha ekkora mennyiségben nem is (normál esetben), de bronz forgács mindig van az olajban, és nem mindegy, hogy mennyi.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #1755 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 20:17:29 »

Sziasztok.
Valamelyik nap írtam, hogy a nyeles tengely csapágya "koporcoló" hangot ad ki.
Szerintetek érdemes venni bele prolongot, hogy kibírja még ezt az évet vagy pedig felesleges. Meg tud szorulni ez a csapágy?  Mennyi olaj kell hivatalosan a váltóba, mert amikor cseréltem 2,2 l ment bele.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #1756 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 20:38:38 »

Sziasztok.
Valamelyik nap írtam, hogy a nyeles tengely csapágya "koporcoló" hangot ad ki.
Szerintetek érdemes venni bele prolongot, hogy kibírja még ezt az évet vagy pedig felesleges. Meg tud szorulni ez a csapágy?  Mennyi olaj kell hivatalosan a váltóba, mert amikor cseréltem 2,2 l ment bele.
Volt az előző autóm Escort 1.8 dizel rengeteg km-el annak a váltójában zörgött a nyeles tengely, raktam bele Xado váltó felújító gélt és elmúlt.
Ezen felbuzdúlva mai nap megtörtént egy olajcsere a váltóban és belekerült egy ilyen felújító gél is, így 10 év múltán. Elsó 30km alpján korai a végitélet de eddig az 1 fokozatba erősebben kellett nyomni a váltókart most sokkal finomabb lett. És az egész autó csendesebb lett, ezek szerint a váltó hozzáadott valamit az utastér alpzajához. Majd megy bele a km meglátom milyen változás lessz még ha lesz.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #1757 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 21:15:48 »

Volt az előző autóm Escort 1.8 dizel rengeteg km-el annak a váltójában zörgött a nyeles tengely, raktam bele Xado váltó felújító gélt és elmúlt.
Ezen felbuzdúlva mai nap megtörtént egy olajcsere a váltóban és belekerült egy ilyen felújító gél is, így 10 év múltán. Elsó 30km alpján korai a végitélet de eddig az 1 fokozatba erősebben kellett nyomni a váltókart most sokkal finomabb lett. És az egész autó csendesebb lett, ezek szerint a váltó hozzáadott valamit az utastér alpzajához. Majd megy bele a km meglátom milyen változás lessz még ha lesz.

Mennyi km után észlelhető a javulás kb?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #1758 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 21:25:40 »

Mennyi km után észlelhető a javulás kb?
Bevallom nem jegyeztem csak azt vettem észre, hogy alpjáraton nem zörgött. Olyan 200-500 km környékén. Abban még olajat sem cseréltem csak beleraktam a cuccot. Egy biztos ártani nem árt és 2500ft egy kis tubus. 2l olajhoz egy elég.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #1759 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 22:00:06 »

Bevallom nem jegyeztem csak azt vettem észre, hogy alpjáraton nem zörgött. Olyan 200-500 km környékén. Abban még olajat sem cseréltem csak beleraktam a cuccot. Egy biztos ártani nem árt és 2500ft egy kis tubus. 2l olajhoz egy elég.

Köszönöm a válaszokat.  worship worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1760 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 22:02:02 »

Volt az előző autóm Escort 1.8 dizel rengeteg km-el annak a váltójában zörgött a nyeles tengely, raktam bele Xado váltó felújító gélt és elmúlt.
Ezen felbuzdúlva mai nap megtörtént egy olajcsere a váltóban és belekerült egy ilyen felújító gél is, így 10 év múltán. Elsó 30km alpján korai a végitélet de eddig az 1 fokozatba erősebben kellett nyomni a váltókart most sokkal finomabb lett. És az egész autó csendesebb lett, ezek szerint a váltó hozzáadott valamit az utastér alpzajához. Majd megy bele a km meglátom milyen változás lessz még ha lesz.
valami link van hozzá??

vannak kétségeim, hogy egy gél, hogy tud felújítani bármilyen mechanikai alkatrészt vigyor3

én inkább nem töltögetnék bele semmit, azzal csak a viszkozitása változik a benne lévő cuccnak...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #1761 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 22:42:48 »

valami link van hozzá??

vannak kétségeim, hogy egy gél, hogy tud felújítani bármilyen mechanikai alkatrészt vigyor3

én inkább nem töltögetnék bele semmit, azzal csak a viszkozitása változik a benne lévő cuccnak...
Forgalmazó: http://www.xado.hu/
És ahol én veszem: http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?mit=xado&x=35&y=11

Valamilyen kerámia cucc van benne és nagyon kis mennyíség azért gél mert egy kenőcs az egész ez oldódik fel az olajban. Escortomban 500e felett volt a km tettem a motorolajba  és a hengerek kompressziója egy évvel később mind 29 lett addig meg 22, 23, 25, 27 volt. Szóval nekem bevált bebizonyította, hogy valamit csinál. Azóta kicsit bátrabb vagyok a használatával.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #1762 Dátum: 2012.03.02 péntek, 07:04:24 »

valami link van hozzá??

vannak kétségeim, hogy egy gél, hogy tud felújítani bármilyen mechanikai alkatrészt vigyor3

én inkább nem töltögetnék bele semmit, azzal csak a viszkozitása változik a benne lévő cuccnak...

Jelen esetben nem érdekes,hogy javúl ill. romlik a viszkozitás. Az a lényeg, hogy az éven ne kelljen váltót cserélnem. Ennek a váltónak már úgyis hello van  vigyor3 vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1763 Dátum: 2012.03.02 péntek, 09:40:55 »

Jelen esetben nem érdekes,hogy javúl ill. romlik a viszkozitás. Az a lényeg, hogy az éven ne kelljen váltót cserélnem. Ennek a váltónak már úgyis hello van  vigyor3 vigyor3
annyit meg kibír szerintem mindenféle lötty nélkül is. ha a dizli 5-ös váltója jó benyásra, akkor lesz egy olcsó darabom Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1764 Dátum: 2012.03.02 péntek, 09:46:17 »

annyit meg kibír szerintem mindenféle lötty nélkül is. ha a dizli 5-ös váltója jó benyásra, akkor lesz egy olcsó darabom Grin
Nem jó rá.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1765 Dátum: 2012.03.02 péntek, 09:47:25 »

Nem jó rá.
akkor is lesz egy olcsó darabom beka3 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1766 Dátum: 2012.03.02 péntek, 09:48:14 »

akkor is lesz egy olcsó darabom beka3 vigyor3
Az igaz!  vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1767 Dátum: 2012.03.03 szombat, 09:57:51 »

valami link van hozzá??

vannak kétségeim, hogy egy gél, hogy tud felújítani bármilyen mechanikai alkatrészt vigyor3

én inkább nem töltögetnék bele semmit, azzal csak a viszkozitása változik a benne lévő cuccnak...

Ezzel én is így vagyok. Sajnos sok ilyen "csoda cucc" csak tüneti kezelésre jó, és hosszú távon még több bajt okoz. Lásd ATF manual váltóba. Tök jó lesz tőle hirtelen, könnyen mennek a váltások is, csak hosszútávon hazavágja a váltót.

Eladás előtt jók ezek az adalékok váltóba/motorba ugye...
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1768 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 09:40:28 »

Szevasztok!
Na, most a hétvégén beletoltunk egy 1200 km-t és az alábbiak vannak kuplung/váltó ügyben:
A.) intenzív gyorsításnál (3-as, 4-es padló) ráz az autó, nem rángat, hanem ráz, mintha rossz lenne a gumi, vagy hasonló. Egyenletes gyorsításnál ez nincs, talán nem is kuplung hiba, akár gyertya/kábel is lehet ...
B.) 3-4-5 váltáskor kuplung kinyomására kelepel, mint egy dízel, visszaengedve oké
C.) nagyobb sebességnél motorféken és gyorsításnál nem kelepel, de ha csak tartani akarom a sebességet szintén kelepel!!!
Mi a jelenség akkor, ha pl. nincs olaj a váltóban?  wow1
Az ótó 2.0 benzines kombi '04.
Én sajnos nem vagyok képben ... mi lehet ez? Váltó? Kuplung?
Egyébként szalad szépen, a váltás továbbra is gond, főleg elindulásnál (1 és R).
(Megvolt a 180, de psszt eplus2)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1769 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 10:08:36 »

Szevasztok!
Na, most a hétvégén beletoltunk egy 1200 km-t és az alábbiak vannak kuplung/váltó ügyben:
A.) intenzív gyorsításnál (3-as, 4-es padló) ráz az autó, nem rángat, hanem ráz, mintha rossz lenne a gumi, vagy hasonló. Egyenletes gyorsításnál ez nincs, talán nem is kuplung hiba, akár gyertya/kábel is lehet ...
B.) 3-4-5 váltáskor kuplung kinyomására kelepel, mint egy dízel, visszaengedve oké
C.) nagyobb sebességnél motorféken és gyorsításnál nem kelepel, de ha csak tartani akarom a sebességet szintén kelepel!!!
Mi a jelenség akkor, ha pl. nincs olaj a váltóban?  wow1
Az ótó 2.0 benzines kombi '04.
Én sajnos nem vagyok képben ... mi lehet ez? Váltó? Kuplung?
Egyébként szalad szépen, a váltás továbbra is gond, főleg elindulásnál (1 és R).
(Megvolt a 180, de psszt eplus2)

Tán lendkerék...
Ha nincs olaj a váltóban, ki szokta dobni sebességből.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #1770 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 11:00:03 »

Hali mindenkinek!!!
Nekem is sza..dik a váltóm ha 1.-be akarom betenni,meg néha hátramenetben is.A többivel nincsen gond.Lehet *** a bowden??
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1771 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 12:18:21 »

Szevasztok!
Na, most a hétvégén beletoltunk egy 1200 km-t és az alábbiak vannak kuplung/váltó ügyben:
A.) intenzív gyorsításnál (3-as, 4-es padló) ráz az autó, nem rángat, hanem ráz, mintha rossz lenne a gumi, vagy hasonló. Egyenletes gyorsításnál ez nincs, talán nem is kuplung hiba, akár gyertya/kábel is lehet ...
B.) 3-4-5 váltáskor kuplung kinyomására kelepel, mint egy dízel, visszaengedve oké
C.) nagyobb sebességnél motorféken és gyorsításnál nem kelepel, de ha csak tartani akarom a sebességet szintén kelepel!!!
Mi a jelenség akkor, ha pl. nincs olaj a váltóban?  wow1
Az ótó 2.0 benzines kombi '04.
Én sajnos nem vagyok képben ... mi lehet ez? Váltó? Kuplung?
Egyébként szalad szépen, a váltás továbbra is gond, főleg elindulásnál (1 és R).
(Megvolt a 180, de psszt eplus2)

A.) Nekem ilyet akkor csinált a 98-as 2.0 benzines, amikor kivolt a féltengely. Keményebb gumival kevésbé, puhábbra fújttal jobban, viszont nekem tempótól függően csinálta egyre jobban, 3-astól és 50-60-as tempótól felfelé.

B.) Ezt nekem is csinálja, de nem tudom, miért (2.2 TDCi). Egyértelműen valami kinyomócsapágy környéki gebasz. Mondjuk nálam álló helyben is hallani, ha tudja, mire füleljen az ember.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1772 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 14:31:18 »

A.) Nekem ilyet akkor csinált a 98-as 2.0 benzines, amikor kivolt a féltengely. Keményebb gumival kevésbé, puhábbra fújttal jobban, viszont nekem tempótól függően csinálta egyre jobban, 3-astól és 50-60-as tempótól felfelé.

B.) Ezt nekem is csinálja, de nem tudom, miért (2.2 TDCi). Egyértelműen valami kinyomócsapágy környéki gebasz. Mondjuk nálam álló helyben is hallani, ha tudja, mire füleljen az ember.

AndyA

A.) mibe fáj egy ilyen műtét?
B.) akkor az enyém is ilyen lesz előbb-utóbb  szomoru1 mit találtál ki ellene?

Kösz vigyor3
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1773 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 15:46:04 »

A.) mibe fáj egy ilyen műtét?
B.) akkor az enyém is ilyen lesz előbb-utóbb  szomoru1 mit találtál ki ellene?

Kösz vigyor3

A.) Kérdezd olyantól, aki ért hozzá.  wave nyes
B.) Semmit, ha nem nyomom ki a kuplungot, semmi baja, márpedig egy Bp-Bécs-Bp túrán vonatozva elég keveset kell kuplungolni a megtett km-hez képest. taps

Majd ha jobban csinálja, elgondolkodom egy teljes lendkerék-kuplung-kinyomó-főtengelyszimmering cserén, bár a 167 ezer km ellenére nem zörög a kettős tömegű, úgyhogy egyébként nemigen lenne esedékes amúgy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1774 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 17:38:53 »

Szevasztok!
Na, most a hétvégén beletoltunk egy 1200 km-t és az alábbiak vannak kuplung/váltó ügyben:
A.) intenzív gyorsításnál (3-as, 4-es padló) ráz az autó, nem rángat, hanem ráz, mintha rossz lenne a gumi, vagy hasonló. Egyenletes gyorsításnál ez nincs, talán nem is kuplung hiba, akár gyertya/kábel is lehet ...
B.) 3-4-5 váltáskor kuplung kinyomására kelepel, mint egy dízel, visszaengedve oké
C.) nagyobb sebességnél motorféken és gyorsításnál nem kelepel, de ha csak tartani akarom a sebességet szintén kelepel!!!
wow1
Az ótó 2.0 benzines kombi '04.
Én sajnos nem vagyok képben ... mi lehet ez? Váltó? Kuplung?
Egyébként szalad szépen, a váltás továbbra is gond, főleg elindulásnál (1 és R).

Egyéb tippek A.) B.) C.) ügyben?  police
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1775 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 19:28:08 »

Egyéb tippek A.) B.) C.) ügyben?  police

Szerintem lendkerék... bár lehet féltengely is.
Állóhelyzetben finomad vidd fel a fordulatot 3e-ig, majd hirtelen engedd el.
Vagy játssz a fordulattal... ha előjön, valszeg lendkerék.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1776 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 20:26:46 »

Hali mindenkinek!!!
Nekem is sza..dik a váltóm ha 1.-be akarom betenni,meg néha hátramenetben is.A többivel nincsen gond.Lehet *** a bowden??

Milyen olaj van benne, mikor volt cserélve?  Nekem se jó az 1 es meg a lükverc főleg hidegen. A hátramenetet úgy tudom beletenni, h először 2.ba teszem.  De azóta csinálja mióta lecseréltettem a olajat és nem jót tettek bele...
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1777 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 20:55:09 »

Milyen olaj van benne, mikor volt cserélve?  Nekem se jó az 1 es meg a lükverc főleg hidegen. A hátramenetet úgy tudom beletenni, h először 2.ba teszem.  De azóta csinálja mióta lecseréltettem a olajat és nem jót tettek bele...
Szia,
én most cseréltem, nem volt különösebb panasz csak megelőzési céllal a következő olaj került bele:
http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-syntrans-fe-75w-1-literes/5628/
kb. egy hétig bujtam a netet, hogy melyik lenne a legjobb olaj, ezt találtam, ami megfelel a legújabb ford minősitésnek
ami az MMT6hoz is ajánlott. Eddig nincs vele gond(kb 1ekm), csak finomabb lett a váltás.
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1778 Dátum: 2012.03.06 kedd, 09:41:32 »

Vannak ám nem kevesen "független szakértők", akik szerint az MKIII gyenge pontja, ha tetszik típushiba a váltó/kuplung. Azért furcsa, mert az MKI-II-nél ilyen gond nincs. Miért kellett elrontani?  falbav

Ja, meg azt is hallottam, hogy "csak F betűst ne" (Fiat, Ford, francia), ez állítólag szólásmondás a hazai autószerelők körében (nem Fordosok, évtizedes tapasztalat stb.).

Angel: megnézem ezt a dolgot. A lendkerék A-B-C esetére is igaz lehet?

Polgab: mennyi kell ebből a naftából? Sk cserélted otthon?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1779 Dátum: 2012.03.06 kedd, 10:25:44 »

Vannak ám nem kevesen "független szakértők", akik szerint az MKIII gyenge pontja, ha tetszik típushiba a váltó/kuplung. Azért furcsa, mert az MKI-II-nél ilyen gond nincs. Miért kellett elrontani?  falbav

Ja, meg azt is hallottam, hogy "csak F betűst ne" (Fiat, Ford, francia), ez állítólag szólásmondás a hazai autószerelők körében (nem Fordosok, évtizedes tapasztalat stb.).

Angel: megnézem ezt a dolgot. A lendkerék A-B-C esetére is igaz lehet?

Akár... bár a féltengely hibája is lehet.
A kéttömegű lendkerék fícsör. Puhább váltásokat, egyenletesebb motort eredményez. Más autógyárak is használják (kb mindegyik).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1780 Dátum: 2012.03.06 kedd, 11:18:38 »

Akár... bár a féltengely hibája is lehet.

Féltengely a kuplungoláskori kelepelés oka lehet (B,C)?  wow1 Roll Eyes
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1781 Dátum: 2012.03.06 kedd, 11:22:08 »

Féltengely a kuplungoláskori kelepelés oka lehet (B,C)?  wow1 Roll Eyes
Az kinyomócsapágy
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1782 Dátum: 2012.03.06 kedd, 14:04:20 »

Az kinyomócsapágy

Felvettem a listába  szomoru1

 wave
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1783 Dátum: 2012.03.06 kedd, 14:54:14 »

Vannak ám nem kevesen "független szakértők", akik szerint az MKIII gyenge pontja, ha tetszik típushiba a váltó/kuplung. Azért furcsa, mert az MKI-II-nél ilyen gond nincs. Miért kellett elrontani?  falbav

Ja, meg azt is hallottam, hogy "csak F betűst ne" (Fiat, Ford, francia), ez állítólag szólásmondás a hazai autószerelők körében (nem Fordosok, évtizedes tapasztalat stb.).

Angel: megnézem ezt a dolgot. A lendkerék A-B-C esetére is igaz lehet?

Polgab: mennyi kell ebből a naftából? Sk cserélted otthon?
Szia,

1,7 liter kell MMT6-ba, két tubust kell venni 2L, maszek szerelő csinálta,
bal első kereket le kell venni, hogy hozzáférj a betöltőhöz,
a leeresztőnél meg kicsi a hely a csavar és alváz között, kicsit macerás, de azért
nem lehetetlen, akna nélkül nem ajánlatos belekezdeni.
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1784 Dátum: 2012.03.06 kedd, 14:59:56 »

Szia,

1,7 liter kell MMT6-ba, két tubust kell venni 2L, maszek szerelő csinálta,
bal első kereket le kell venni, hogy hozzáférj a betöltőhöz,
a leeresztőnél meg kicsi a hely a csavar és alváz között, kicsit macerás, de azért
nem lehetetlen, akna nélkül nem ajánlatos belekezdeni.

Jegyeztem  wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1785 Dátum: 2012.03.06 kedd, 15:13:34 »

Jegyeztem  wave

És először MINDIG a BETÖLTŐ csavart kell kiszedni! Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1786 Dátum: 2012.03.06 kedd, 17:18:22 »

Jegyeztem  wave

Neked más váltód van  vigyor3 MTX75
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1787 Dátum: 2012.03.06 kedd, 18:12:00 »

Neked más váltód van  vigyor3 MTX75
hawaii
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1788 Dátum: 2012.03.06 kedd, 21:34:12 »

Neked más váltód van  vigyor3 MTX75
Abba meg 1.9 l  kell asszem.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1789 Dátum: 2012.03.06 kedd, 21:45:14 »


Ja, meg azt is hallottam, hogy "csak F betűst ne" (Fiat, Ford, francia), ez állítólag szólásmondás a hazai autószerelők körében (nem Fordosok, évtizedes tapasztalat stb.).

Az "F" betűset már én is hallottam  eplus2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1790 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 13:47:40 »

Az "F" betűset már én is hallottam  eplus2

Ugye  pias mindenesetre ahogy látom nem vagyok egyedi eset ... sőt, aki olcsó alakatrészt hirdet, azzal kezdi az összehasonlítást, hogy kinyomó-kuplung-váltó  eplus2
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1791 Dátum: 2012.03.09 péntek, 13:39:28 »

Mondjuk az komolyan hehe érdekelne, hogy a benyások, vagy a dizlik küzdenek inkább váltó-kuplung hibával?
Tegye fel a kezét az, aki integet2

Naugye, elég általános a dolog ...  taps eplus2
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1792 Dátum: 2012.03.09 péntek, 17:25:07 »

Mondjuk az komolyan hehe érdekelne, hogy a benyások, vagy a dizlik küzdenek inkább váltó-kuplung hibával?
Tegye fel a kezét az, aki integet2

Naugye, elég általános a dolog ...  taps eplus2

Szerintem ez nem egy olyan nagy truváj. VW pdtdi-ben is fogyóeszköz pl. Meg biztos másban is. 200K kilométerenként szvsz elviselhető, csak ugye azt nem szeretjük, amikor ez nálunk esedékes, pl vásárlás után 5000-rel.  szomoru1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1793 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 17:51:27 »

Mondjuk az komolyan hehe érdekelne, hogy a benyások, vagy a dizlik küzdenek inkább váltó-kuplung hibával?
Tegye fel a kezét az, aki integet2

Naugye, elég általános a dolog ...  taps eplus2

Inkább használat- és kilométerfüggő. Kinek csak 200-at bír a kuplung-lendkerék. Kinek meg több, mint 300-at.
Ha sok a város, nyilván kevesebbet megy le.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1794 Dátum: 2012.03.13 kedd, 13:17:18 »

... Állóhelyzetben finomad vidd fel a fordulatot 3e-ig, majd hirtelen engedd el.
Vagy játssz a fordulattal... ha előjön, valszeg lendkerék.

Megnéztem és 3000 körül valóban előjön  felkialtas ijedt akkor tuti lendkerék???  falbav kinyomót nem cserélnék pluszban, ha nem köll  vigyor3
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1795 Dátum: 2012.03.13 kedd, 13:41:01 »

Szerintem ez nem egy olyan nagy truváj. VW pdtdi-ben is fogyóeszköz pl. Meg biztos másban is. 200K kilométerenként szvsz elviselhető, csak ugye azt nem szeretjük, amikor ez nálunk esedékes, pl vásárlás után 5000-rel.  szomoru1

Hát ja, én is vásárlás után vagyok  buck
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1796 Dátum: 2012.03.13 kedd, 13:59:48 »

Megnéztem és 3000 körül valóban előjön  felkialtas ijedt akkor tuti lendkerék???  falbav kinyomót nem cserélnék pluszban, ha nem köll  vigyor3

Akkor kell cserélni, ha már tényleg kelepel, és jó hangosan. Akkor viszont kuplung, kinyomócs és lendkerék. Kár szétszedegetni egy-egy alkatrész miatt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1797 Dátum: 2012.03.13 kedd, 15:24:44 »

Akkor kell cserélni, ha már tényleg kelepel, és jó hangosan. Akkor viszont kuplung, kinyomócs és lendkerék. Kár szétszedegetni egy-egy alkatrész miatt.

Upsz, az egy kövér havi fizu lesz ahogy sejtem  rinya
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1798 Dátum: 2012.03.13 kedd, 15:26:53 »

Upsz, az egy kövér havi fizu lesz ahogy sejtem  rinya

goto kromax... ott irányárat kapsz. Kb 200e az alkatrész. Viszont, ez további 2-300e kilométerre jó lesz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1799 Dátum: 2012.03.14 szerda, 12:33:07 »

Akkor kell cserélni, ha már tényleg kelepel, és jó hangosan. Akkor viszont kuplung, kinyomócs és lendkerék. Kár szétszedegetni egy-egy alkatrész miatt.

Ezt úgy érted, hogy járó motornál (vagy menetben) folyamatosan hallom a kelepelést? Hogy az már ciki is? hehe
Vagy az is lehet, hogy a váltás egyáltalán nem megy majd? Nem csak 1 és R nehéz, hanem sehova tovább?
Mert akkor még nyugi vagyok  Cool

(sajna a WD40-es belocsolás nem segített szomoru1)
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.14 szerda, 12:58:52 írta napu » Naplózva
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.