Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:06:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
30
31
32
33
34
35
36
[
37
]
38
39
40
41
42
43
44
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2325090 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1800 Dátum:
2012.03.14 szerda, 14:42:18 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.14 szerda, 12:33:07
Ezt úgy érted, hogy járó motornál (vagy menetben) folyamatosan hallom a kelepelést? Hogy az már ciki is?
Vagy az is lehet, hogy a váltás egyáltalán nem megy majd? Nem csak 1 és R nehéz, hanem sehova tovább?
Mert akkor még nyugi vagyok
Szerintem még kb 100e kilométert el tudsz így menni. A váltó nem fogja máról holnapra megadni magát. Az sem biztos, hogy a váltó a rossz...
Válasz
(sajna a WD40-es belocsolás nem segített
)
A WD 40 elég ritkán oldja meg a problémát.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1801 Dátum:
2012.03.14 szerda, 14:54:29 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.14 szerda, 14:42:18
Szerintem még kb 100e kilométert el tudsz így menni. A váltó nem fogja máról holnapra megadni magát. Az sem biztos, hogy a váltó a rossz...
A WD 40 elég ritkán oldja meg a problémát.
a jó hírért
azért meg fogjuk nézni ...
A WD meg igenis jó szer, már több litert ellocsoltam rövidke életem alatt
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1802 Dátum:
2012.03.14 szerda, 16:39:55 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.14 szerda, 14:54:29
A WD meg igenis jó szer, már több litert ellocsoltam rövidke életem alatt
...javarészt feleslegesen.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1803 Dátum:
2012.03.14 szerda, 17:00:29 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.14 szerda, 16:39:55
...javarészt feleslegesen.
Csavarlazítónak tűrhető...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1804 Dátum:
2012.03.14 szerda, 17:08:46 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.14 szerda, 17:00:29
Csavarlazítónak tűrhető...
Meg egy csomó más dologra, pl vízkiszorító, de azért mindenre ez sem jó.
Rengeteg tanácsban előfordul:
adj neki bőven wd40-et.
Például gesztenyepürére sem jó. Aztán... ahány ház, annyi szokás, mi parasztosan csak tejszínhabot teszünk rája.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1805 Dátum:
2012.03.14 szerda, 17:49:35 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.14 szerda, 17:08:46
Meg egy csomó más dologra, pl vízkiszorító, de azért mindenre ez sem jó.
Rengeteg tanácsban előfordul:
adj neki bőven wd40-et.
Például gesztenyepürére sem jó. Aztán... ahány ház, annyi szokás, mi parasztosan csak tejszínhabot teszünk rája.
Én többszáz hangszer elektronikát kezelek vele, hibátlan
... a püre csak habbal
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1806 Dátum:
2012.03.14 szerda, 18:09:40 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.14 szerda, 17:49:35
Én többszáz hangszer elektronikát kezelek vele, hibátlan
... a püre csak habbal
Az elektronikának wd40 kell?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1807 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 13:42:11 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.14 szerda, 17:00:29
Csavarlazítónak tűrhető...
de a kólánál nem jobb
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1808 Dátum:
2012.03.19 hétfő, 11:21:40 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.14 szerda, 18:09:40
Az elektronikának wd40 kell?
Naná! Nincs benne fémtartalom (
) és kenést is ad (pl. potiknál). De pl. sílécek nyáriasításához, meg a görkorikhoz is azt használunk
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1809 Dátum:
2012.03.19 hétfő, 12:02:13 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.19 hétfő, 11:21:40
Naná! Nincs benne fémtartalom (
) és kenést is ad (pl. potiknál). De pl. sílécek nyáriasításához, meg a görkorikhoz is azt használunk
A WD40nek annyi csak a baja, hogy kenyérre nem lehet kenni. Sz'al nem ehető. Különben mindenre jó
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1810 Dátum:
2012.03.19 hétfő, 18:26:46 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.19 hétfő, 11:21:40
Naná! Nincs benne fémtartalom (
) és kenést is ad (pl. potiknál). De pl. sílécek nyáriasításához, meg a görkorikhoz is azt használunk
A potira jobb a kontakt sp.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1811 Dátum:
2012.03.19 hétfő, 18:33:09 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.19 hétfő, 18:26:46
A potira jobb a kontakt sp.
ha már offolunk, szvsz a kontakt sp. ideiglenesen tényleg jó, de hosszú távon inkább az olajozás. Én se hittem korábban, de a sokszori tesztelés bebizonyította.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1812 Dátum:
2012.03.19 hétfő, 18:35:16 »
Idézetet írta: GiN - 2012.03.19 hétfő, 18:33:09
ha már offolunk, szvsz a kontakt sp. ideiglenesen tényleg jó, de hosszú távon inkább az olajozás. Én se hittem korábban, de a sokszori tesztelés bebizonyította.
Ok, majd kipróbálom. De addig váltsunk párat
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1813 Dátum:
2012.03.20 kedd, 12:00:46 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.19 hétfő, 18:35:16
Ok, majd kipróbálom. De addig váltsunk párat
Ja, ahogy figyelem, azért egyre fokozódik a drámai feszkó
ugyanis, már épphogy gurulós motorféknél, mondjuk 2-ben is hallom a kelepelést. Érik az átvizsgálás ... azért furcsa dolog, hogy megy a gép szépen a kuplung/váltó probléma ellenére is
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1814 Dátum:
2012.03.20 kedd, 13:00:07 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.19 hétfő, 18:35:16
Ok, majd kipróbálom. De addig váltsunk párat
csak, hogy a témánál maradjak, nyáron tervezem én a váltóolaj-cserét.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1815 Dátum:
2012.03.20 kedd, 17:59:16 »
Idézetet írta: GiN - 2012.03.20 kedd, 13:00:07
csak, hogy a témánál maradjak, nyáron tervezem én a váltóolaj-cserét.
Én 100.000 Km után cseréltem olajat a váltóban, nem bántam meg. Sokkal könyebb lett a váltó kapcsolhatósága. Az olaj, meg messze nem volt olyan viszkozitásu mint az új. (tapintásra)
Ezek után minden 100.000 Km után lecserélem az olajat a váltóban.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1816 Dátum:
2012.03.20 kedd, 18:09:06 »
Idézetet írta: László - 2012.03.20 kedd, 17:59:16
Én 100.000 Km után cseréltem olajat a váltóban, nem bántam meg. Sokkal könyebb lett a váltó kapcsolhatósága. Az olaj, meg messze nem volt olyan viszkozitásu mint az új. (tapintásra)
Ezek után minden 100.000 Km után lecserélem az olajat a váltóban.
Tisztelettel László!
Köszönöm a reakciót.
-20 fokban éreztem nehézséget egyesben rakásnál. egyébként nincs problémám vele. viszont a váltó alján láttam némi olajszivárgást korábban.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
napu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1817 Dátum:
2012.03.26 hétfő, 12:02:27 »
Egy ilyen cseréje mekkora műtét?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=50846153&termek_al_id=7198
A bal első kerék mögött van "valami", ami eléggé olajsáros, ez a két hengeres cucc (a napocskák
), képet majd csinálok:
http://memimage.cardomain.com/ride_images/1/3385/2861/8461430028_large.jpg
Nem pont ilyen, de az a "dolog" nagyon vastagon olajsáros. Köze van a kuplung-váltóhoz?
Először arra gondoltam, hogy a kinyomó oda nyomja ki ... az olajat
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.26 hétfő, 12:11:18 írta napu
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1818 Dátum:
2012.03.26 hétfő, 12:15:57 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.26 hétfő, 12:02:27
Egy ilyen cseréje mekkora műtét?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=50846153&termek_al_id=7198
A bal első kerék mögött van "valami", ami eléggé olajsáros, ez a két hengeres cucc (a napocskák
), képet majd csinálok:
http://memimage.cardomain.com/ride_images/1/3385/2861/8461430028_large.jpg
Nem pont ilyen, de az a "dolog" nagyon vastagon olajsáros. Köze van a kuplung-váltóhoz?
Először arra gondoltam, hogy a kinyomó oda nyomja ki ... az olajat
Az a váltó vége, valóban. De ha már ezen a végén jön az olaj, akkor nagyon nagy baj van, mert elvileg innen teljesen zárt az öntvény...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1819 Dátum:
2012.03.26 hétfő, 13:10:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.03.26 hétfő, 12:15:57
Az a váltó vége, valóban. De ha már ezen a végén jön az olaj, akkor nagyon nagy baj van, mert elvileg innen teljesen zárt az öntvény...
Vagy valahonnan odafolyik.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1820 Dátum:
2012.03.26 hétfő, 13:58:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.03.26 hétfő, 12:15:57
Az a váltó vége, valóban. De ha már ezen a végén jön az olaj, akkor nagyon nagy baj van, mert elvileg innen teljesen zárt az öntvény...
AndyA
Igazából nem jön az olaj, se cseppenés, se friss fényes olaj nincs, csak olyan, mintha bundába bújt volna télre, lassan rügyezik és olajágat hajt
A kinyomocsapágy csere nagy műtét?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1821 Dátum:
2012.03.26 hétfő, 14:03:15 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.26 hétfő, 13:58:39
Igazából nem jön az olaj, se cseppenés, se friss fényes olaj nincs, csak olyan, mintha bundába bújt volna télre, lassan rügyezik és olajágat hajt
A kinyomocsapágy csere nagy műtét?
Igen.
Akkor érdemes belevágni, ha egyben cserélsz kéttömegűt is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
napu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1822 Dátum:
2012.03.26 hétfő, 15:56:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.03.26 hétfő, 14:03:15
Igen.
Akkor érdemes belevágni, ha
egyben cserélsz kéttömegűt
is.
AndyA
Na, az már valóban nem gyerekjáték
ellenben biztos, hogy azt is cserélnem kell? Mi van, ha a lendítő kiváló állapotú?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1823 Dátum:
2012.03.26 hétfő, 16:21:35 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.26 hétfő, 15:56:07
Na, az már valóban nem gyerekjáték
ellenben biztos, hogy azt is cserélnem kell? Mi van, ha a lendítő kiváló állapotú?
Megkockáztatod, hogy újra szét kell szedni annak a cseréjéhez még egyszer.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
napu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1824 Dátum:
2012.03.26 hétfő, 17:06:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.03.26 hétfő, 16:21:35
Megkockáztatod, hogy újra szét kell szedni annak a cseréjéhez még egyszer.
AndyA
Élettartamuk összefügg? A gyakorlat ezt mutatja?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1825 Dátum:
2012.03.26 hétfő, 17:23:37 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.26 hétfő, 17:06:02
Élettartamuk összefügg? A gyakorlat ezt mutatja?
szét kell szedni, és akkor látszik, hogy kell-e cserélni. nekünk 120ekm-nél kellett cserélni a lendkereket és a kinyomót. azóta bele ment még 60 a gyári kuplunggal, azt nem cseréltük
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
napu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1826 Dátum:
2012.03.26 hétfő, 17:57:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.26 hétfő, 17:23:37
szét kell szedni, és akkor látszik, hogy kell-e cserélni. nekünk 120ekm-nél kellett cserélni a lendkereket és a kinyomót. azóta bele ment még 60 a gyári kuplunggal, azt nem cseréltük
Mondjuk ja
nem kell mindent megvenni előre
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1827 Dátum:
2012.03.26 hétfő, 19:10:12 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.26 hétfő, 15:56:07
Na, az már valóban nem gyerekjáték
ellenben biztos, hogy azt is cserélnem kell? Mi van, ha a lendítő kiváló állapotú?
A kéttömegű olyan, amilyen. Az enyémnél újkora óta van egy, nehezen észrevehető dolog, hogy néha beleng, alapjáraton. Nehéz észrevenni.
Ha leállítod a motort, csattan egyet. Ez sem gond.
A tiédnél, ha menet közben van ilyen-olyan hang, az még tán nem veszélyes, lehet, hogy akár 100e kilométert lemész vele.
Egyszerre érdemes cserélni a lendkerék, kinyomó, kuplung dolgot. És még egyet lehet: a főtengely szimeringet.
Hogy emiatt már ne szedje szét az ember. Viszont azt nem értem, miért nem vásárlás előtt
nézted át?
Esetleg vihettél volna valakit, aki ismeri a 3-ast...
Bár az itt-ott olaj azért felkelthette volna a figyelmet. Pl még alkudhattál volna.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1828 Dátum:
2012.03.26 hétfő, 19:21:31 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.26 hétfő, 19:10:12
Egyszerre érdemes cserélni a lendkerék, kinyomó, kuplung dolgot. És még egyet lehet: a főtengely szimeringet.
miért érdemes még egy xxeft-os alkatrész kidobni és cserélni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
napu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1829 Dátum:
2012.03.27 kedd, 13:32:48 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.26 hétfő, 19:10:12
A kéttömegű olyan, amilyen. Az enyémnél újkora óta van egy, nehezen észrevehető dolog, hogy néha beleng, alapjáraton. Nehéz észrevenni.
Ha leállítod a motort, csattan egyet. Ez sem gond.
A tiédnél, ha
menet közben van ilyen-olyan hang
, az még tán nem veszélyes, lehet, hogy akár 100e kilométert lemész vele.
Egyszerre érdemes cserélni a lendkerék, kinyomó, kuplung dolgot. És még egyet lehet: a főtengely szimeringet.
Hogy emiatt már ne szedje szét az ember. Viszont azt nem értem, miért nem
vásárlás előtt
nézted át?
Esetleg vihettél volna valakit, aki ismeri a 3-ast...
Bár az itt-ott olaj azért felkelthette volna a figyelmet. Pl még alkudhattál volna.
Azt figyeltem még meg, hogy váltáskor menetben ha nem csúsztatom a kuplungot, akkor zajtalanul vált. Nanáhogy
Volt alku is, majd eccer mesélek
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1830 Dátum:
2012.03.27 kedd, 20:27:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.26 hétfő, 19:21:31
miért érdemes még egy xxeft-os alkatrész kidobni és cserélni??
Hogy aztán csak azért ne szedjük szét. A gyári, utcai ár 14e...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1831 Dátum:
2012.03.27 kedd, 20:30:33 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.27 kedd, 20:27:29
Hogy aztán csak azért ne szedjük szét. A gyári, utcai ár 14e...
én nem egy szimeringre gondoltam, hanem pl a kuplung szettre. szép ez az elmélet, csak az a baj, hogy a legtöbb szerelő csak kimondja, és zsebrerakja a kuplungszett árát, ha nincs szhar állapotban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vlandgabes
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1832 Dátum:
2012.03.28 szerda, 10:06:49 »
Szevasztok. Kérdésem a következő: alapjáratom duruzsol a motor és csattogó hangja van, de ha benyomom a kuplungot elhalgat. Szerintetek ez mi lehet? Az autót nemrégen vettem és a tulaj azt mondta h a lendkerék kuplung kinyomó.... cserélve lettek! Ja és mióta ez a hang van a kilóméterórám hol jó hol nem. Nem tudodm h a kettő összefügg-e. Válaszaitokat köszi.
Naplózva
vlandgabes
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1833 Dátum:
2012.03.28 szerda, 10:08:26 »
Bocs majd elfelejtettem 2002-12 havi 130 lovas tdci ghia
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1834 Dátum:
2012.03.28 szerda, 10:23:30 »
Mennyiért vetted?
Írd meg p.ü.-ben lécci. Szeretnék árat írni a kocsimhoz a keres-kínál-ban.
Idézetet írta: vlandgabes - 2012.03.28 szerda, 10:08:26
Bocs majd elfelejtettem 2002-12 havi 130 lovas tdci ghia
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
napu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1835 Dátum:
2012.03.28 szerda, 14:18:02 »
Idézetet írta: vlandgabes - 2012.03.28 szerda, 10:06:49
Szevasztok. Kérdésem a következő: alapjáratom duruzsol a motor és csattogó hangja van, de ha benyomom a kuplungot elhalgat. Szerintetek ez mi lehet? Az autót nemrégen vettem és a tulaj azt mondta h a lendkerék kuplung kinyomó.... cserélve lettek! Ja és mióta ez a hang van a kilóméterórám hol jó hol nem. Nem tudodm h a kettő összefügg-e. Válaszaitokat köszi.
Nálam pont fordítva van ... ezexerint ha kicseréltetem a kinyomót, akkor csak megfordul a jelenség és annyi?
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1836 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 09:18:56 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.26 hétfő, 12:02:27
A bal első kerék mögött van "valami", ami eléggé olajsáros, a két hengeres cucc ... az a "dolog" nagyon vastagon olajsáros. Köze van a kuplung-váltóhoz?
Itt az olajsár
http://kephost.hu/share-986C_4F740BBB.html
Tippek?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1837 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 09:50:19 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.29 csütörtök, 09:18:56
Itt az olajsár
http://kephost.hu/share-986C_4F740BBB.html
Tippek?
Ez vagy a szuszogótól jön, vagy a "kapcsolószekrényből" ezen van felül egy szimmering, gondolom az rossz, de ha felülről is csinálsz fotót egyszerűbb lenne a dolgunk..
Ennek az olajnak semmi köze a kinyomó-nyelestengely szimmerig- főtengely szimmering dolgokhoz.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Greg
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1838 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 10:02:16 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.29 csütörtök, 09:18:56
Itt az olajsár
http://kephost.hu/share-986C_4F740BBB.html
Tippek?
Szerintem sincs köze a kuplungodhoz, mert ez elég távol van attól a területtől. Ilyen esetben egyébként egy alapos motortérmosást javaslok, és amikor tiszta, akkor rendszeresen sasolni egy darabig, hogy hol jelenik (jelennek) meg először az olajfolyás(ok).
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1839 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 11:46:33 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.29 csütörtök, 09:50:19
Ez vagy a szuszogótól jön, vagy a "kapcsolószekrényből" ezen van felül egy szimmering, gondolom az rossz, de ha felülről is csinálsz fotót egyszerűbb lenne a dolgunk..
Ennek az olajnak semmi köze a kinyomó-nyelestengely szimmerig- főtengely szimmering dolgokhoz.
A történek kb. az akksi alatt van, oda nehéz fotózni
motormosás pedig volt eladás előtt, gondolom
hát ez itt nem jött le. Meg az is biztos, hogy ez nem a wd40 locsolástól van, ennyit azért nem kapott
na, majd átnézem a környéket.
Köszi srácok!
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1840 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 12:44:41 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.29 csütörtök, 11:46:33
A történek kb. az akksi alatt van, oda nehéz fotózni
motormosás pedig volt eladás előtt, gondolom
hát ez itt nem jött le. Meg az is biztos, hogy ez nem a wd40 locsolástól van, ennyit azért nem kapott
na, majd átnézem a környéket.
Köszi srácok!
Plö nekem is ganyés (még mindig, nem mostam le, shame-on-me) a váltóm ezen része. Nálam a Szelepfödő tömítés miatt folydogált rá az olaj. Szarul rakták össze na. Hogy törne le a kezük.
A Képen látszik is, hogy a jobboldali fele a nedvesebb, szal a lé valahonnan fentebbről jöhet. Lesse körbe a mocit! Meglesz a ludas
(azzal Napu felnyitotta a motorteret és kiugrott Mátyás
)
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.29 csütörtök, 12:47:49 írta sNatch
»
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
Chris75129
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Ford Mondeo MKIII Turnier Ghia 2.0 TDCI 130 LE
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1841 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 15:12:49 »
Sziasztok !
A kérdésem a következő lenne : Mondeo MK3 2.0 TDCI 2002 , tegnap beesett a kuplungpedál menet közben , a váltás alkalmával . Valószínű rotty lett a kinyomó csapágyam + a kettőstömegű lendkerekem . Nézelődtem , nem annyira olcsó a dolog . DE ! Hallottam és olvasgattam róla hogy FIX lendkereket is be lehet építtetni a kettőstömegű helyére , csak valami "átalakító" is kell hozzá . Valaki megtudná mondani mi ez a bigyó és a FIX lendkereket hol tudnám beszerezni a legolcsóbban ?? Lehet ötlet nagyon keveset futott használt fix is
Ha valakinek van valami jó ötlete szívesen venném .
Lehet privátban is :
farkas.krisztian6@chello.hu
Köszi előre is !
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1842 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 17:39:08 »
Idézetet írta: Chris75129 - 2012.03.29 csütörtök, 15:12:49
Sziasztok !
A kérdésem a következő lenne : Mondeo MK3 2.0 TDCI 2002 , tegnap beesett a kuplungpedál menet közben , a váltás alkalmával . Valószínű rotty lett a kinyomó csapágyam + a kettőstömegű lendkerekem . Nézelődtem , nem annyira olcsó a dolog . DE ! Hallottam és olvasgattam róla hogy FIX lendkereket is be lehet építtetni a kettőstömegű helyére , csak valami "átalakító" is kell hozzá . Valaki megtudná mondani mi ez a bigyó és a FIX lendkereket hol tudnám beszerezni a legolcsóbban ?? Lehet ötlet nagyon keveset futott használt fix is
Ha valakinek van valami jó ötlete szívesen venném .
Lehet privátban is :
farkas.krisztian6@chello.hu
Köszi előre is !
Ne ijesztgess
akkor járhatok így én is, mert eléggé gyanúsan odavan a kinyomó ...
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1843 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 17:39:38 »
Idézetet írta: sNatch - 2012.03.29 csütörtök, 12:44:41
Plö nekem is ganyés (még mindig, nem mostam le, shame-on-me) a váltóm ezen része. Nálam a Szelepfödő tömítés miatt folydogált rá az olaj. Szarul rakták össze na. Hogy törne le a kezük.
A Képen látszik is, hogy a jobboldali fele a nedvesebb, szal a lé valahonnan fentebbről jöhet. Lesse körbe a mocit! Meglesz a ludas
(azzal Napu felnyitotta a motorteret és kiugrott Mátyás
)
Matyi még alatta van
Naplózva
Chris75129
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Ford Mondeo MKIII Turnier Ghia 2.0 TDCI 130 LE
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1844 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 18:55:19 »
Hát szerintem igen , dehát ez van , biztonság kedvéért tarts otthon egy robogót , nekem ideiglenesen ez a megoldás míg beszerzem az alkatrészt
Idézetet írta: napu - 2012.03.29 csütörtök, 17:39:08
Ne ijesztgess
akkor járhatok így én is, mert eléggé gyanúsan odavan a kinyomó ...
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1845 Dátum:
2012.03.29 csütörtök, 21:06:58 »
Idézetet írta: napu - 2012.03.29 csütörtök, 17:39:38
Matyi még alatta van
Háromszor veri el ezt kenden Lúdas Matyi..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1846 Dátum:
2012.04.04 szerda, 15:07:14 »
Sziasztok!
Úgy emlékszem van valami egyértelmű házi diagnosztikai eljárás ha kuplung csereérett.
Segítenétek.
Azt sem szeretném ha idő előtt csere lenne, de azt sem, hogy trélerrel kelljen utaznom.
köszi!
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1847 Dátum:
2012.04.04 szerda, 15:13:11 »
Idézetet írta: dfeco - 2012.04.04 szerda, 15:07:14
Sziasztok!
Úgy emlékszem van valami egyértelmű házi diagnosztikai eljárás ha kuplung csereérett.
Segítenétek.
Azt sem szeretném ha idő előtt csere lenne, de azt sem, hogy trélerrel kelljen utaznom.
köszi!
Leállítod a motor és hallod csörögni-zörögni. Amíg azt nem, addig jó eséllyel még használható.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Hyperborg
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1848 Dátum:
2012.04.04 szerda, 15:16:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.04 szerda, 15:13:11
Leállítod a motor és hallod csörögni-zörögni. Amíg azt nem, addig jó eséllyel még használható.
AndyA
Tehát, ha nagyon hangosra tekered a rádiót, akkor nem hallod zörögni, ergo nyugodtan mehetsz még vele, jó az
Naplózva
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1849 Dátum:
2012.04.04 szerda, 15:21:57 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.04 szerda, 15:16:36
Tehát, ha nagyon hangosra tekered a rádiót, akkor nem hallod zörögni, ergo nyugodtan mehetsz még vele, jó az
ez jó a fogyasztásmérőt meg meghekkelem, hogy mutasson 3,2l/100 km-t
és majd ritkábban megyek tankolni
én valami olyasmire emlékszek, hogy álló helyzetben 4. rakni (padlógáz felenged:)))
és lassan felengedni és talán akkor egyértelműbb.
Egyébként gondolom fel fogom ismerni a csörgést, nem parázok tovább.
Ha mégis tréler Hyperborg kolléga úgyis fizeti:))
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Oldalak:
1
...
30
31
32
33
34
35
36
[
37
]
38
39
40
41
42
43
44
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ