Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 13:54:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
34
35
36
37
38
39
40
[
41
]
42
43
44
45
46
47
48
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2326903 alkalommal)
0 Felhasználó és 76 vendég van a témában
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2000 Dátum:
2012.05.08 kedd, 19:00:13 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.08 kedd, 18:37:49
ja.de onnan törhet le fogaskerék darab.gondolom az se vót....
Még működik az önindítóm... de lehet fogaskerék nélkül is megy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2001 Dátum:
2012.05.08 kedd, 19:10:08 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.05.08 kedd, 19:00:13
Még működik az önindítóm... de lehet fogaskerék nélkül is megy
1darabka nélkül simán,de azért ne szedd le.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2002 Dátum:
2012.05.08 kedd, 19:21:05 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.08 kedd, 19:10:08
1darabka nélkül simán,de azért ne szedd le.
Undorító helyre rakták, 2x vettem ki eddig... többször nem szeretném.
már csak a generátor oldalt kellene felújítanom, eBay en van 179GBP
Szerintem eléggé olcsó vagy sem?
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-Mk3-FAN-BELT-KIT-CRANK-SHAFT-PULLEY-2-0-2-2-TDDi-TDCi-2000-2007-/130653044358?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e6b873e86
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2003 Dátum:
2012.05.08 kedd, 20:48:17 »
Idézetet írta: omilan03 - 2012.05.08 kedd, 00:41:23
Egy próbát megér.
Amúgy még jól működik a fix szett a kocsiban?
tökéletesen......és múlt hétvégén is labancokig oda vissza nagyon lerugtam a száját végig.....
Naplózva
omilan03
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2004 Dátum:
2012.05.09 szerda, 00:42:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.08 kedd, 20:48:17
tökéletesen......és múlt hétvégén is labancokig oda vissza nagyon lerugtam a száját végig.....
Akkor már egyértelmű, hogy a fix az bevált. Szerintetek 228 GBP + 29GBP -ért megéri a kéttömegű kiváltó szett fixesre? Forintra is átszámolva 95 ezer...
Akkor csak megéri szerintem. (eBay)
Naplózva
Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2005 Dátum:
2012.05.09 szerda, 07:36:46 »
Idézetet írta: omilan03 - 2012.05.09 szerda, 00:42:25
Akkor már egyértelmű, hogy a fix az bevált. Szerintetek 228 GBP + 29GBP -ért megéri a kéttömegű kiváltó szett fixesre? Forintra is átszámolva 95 ezer...
Akkor csak megéri szerintem. (eBay)
persze hogy megéri....fix és kiváltó szett már igen régóta van...pl tranzitokba és azok nem nem keveset mennek megpakolva álltalában és semmi bajuk tőle.
De nagyon nagy agyvelők mindig megmagyarázzák hogy miért is jobb a kéttömegű....hát pont leis szrom ezeket....
de szerintem a 6-os mondeo válto nem egy nagy tecnika és ezért is agyalok rajta mi legyen.....macera és nem olcsó az átrakása és kb pont nem éri meg kategória ugynéz ki....inkább eliszom azt a pénz...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.09 szerda, 07:41:51 írta Bunyek
»
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2006 Dátum:
2012.05.09 szerda, 08:32:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.09 szerda, 07:36:46
persze hogy megéri....fix és kiváltó szett már igen régóta van...pl tranzitokba és azok nem nem keveset mennek megpakolva álltalában és semmi bajuk tőle.
De nagyon nagy agyvelők mindig megmagyarázzák hogy miért is jobb a kéttömegű....hát pont leis szrom ezeket....
de szerintem a 6-os mondeo válto nem egy nagy tecnika és ezért is agyalok rajta mi legyen.....macera és nem olcsó az átrakása és kb pont nem éri meg kategória ugynéz ki....inkább eliszom azt a pénz...
Szerintem idd el azt a pénzt. Nekem az 5sebességes váltó sokkal jobban tetszik,mint a 6gangos. Fogyasztás ide vagy oda,a régi Mondeoval jobban szeretek menni,és pont a váltó miatt...
Naplózva
omilan03
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2007 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 01:08:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.09 szerda, 07:36:46
persze hogy megéri....fix és kiváltó szett már igen régóta van...pl tranzitokba és azok nem nem keveset mennek megpakolva álltalában és semmi bajuk tőle.
De nagyon nagy agyvelők mindig megmagyarázzák hogy miért is jobb a kéttömegű....hát pont leis szrom ezeket....
de szerintem a 6-os mondeo válto nem egy nagy tecnika és ezért is agyalok rajta mi legyen.....macera és nem olcsó az átrakása és kb pont nem éri meg kategória ugynéz ki....inkább eliszom azt a pénz...
Akkor szerintem nemsokára belevágok ebbe a projektbe és majd megosztom veletek, hogy hogyan alakul a dolog. De ez a projekt olyan nyár vége fele lesz esedékes, mert még a porlasztókra se ártana ránézni
. Még most összeszedem hogy mit, hol, merre és utána jöhet a menet.
Naplózva
Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2008 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 15:53:26 »
ki volt az az úriember aki felrakta a tddi-re 5-ös helyett a 6-os váltót?
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2009 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 15:54:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.09 szerda, 07:36:46
persze hogy megéri....fix és kiváltó szett már igen régóta van...pl tranzitokba és azok nem nem keveset mennek megpakolva álltalában és semmi bajuk tőle.
De nagyon nagy agyvelők mindig megmagyarázzák hogy miért is jobb a kéttömegű....hát pont leis szrom ezeket....
de szerintem a 6-os mondeo válto nem egy nagy tecnika és ezért is agyalok rajta mi legyen.....macera és nem olcsó az átrakása és kb pont nem éri meg kategória ugynéz ki....inkább eliszom azt a pénz...
kedves Bunyek kolléga! mit értesz az alatt, hogy nem egy nagy technika a 6-os váltó? nekem pont most kezd megjönni a kedvem a dologhoz...
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Nika91127
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2010 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 16:48:01 »
Idézetet írta: tulok99 - 2012.05.10 csütörtök, 15:53:26
ki volt az az úriember aki felrakta a tddi-re 5-ös helyett a 6-os váltót?
Ervin volt az az elvetemült
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2011 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 18:40:54 »
Idézetet írta: tulok99 - 2012.05.10 csütörtök, 15:54:50
kedves Bunyek kolléga! mit értesz az alatt, hogy nem egy nagy technika a 6-os váltó? nekem pont most kezd megjönni a kedvem a dologhoz...
Sokkal több a meghibásodás mint az 5-ösnél, városban kapcsolgatni kell, autópályán meg 130-hoz is tök fölös.....nem olcsó átépiteni és nem tetszik ez a féltengelyről leveszem a jelet dolog....egyet csináltunk már nagyon régen de elég cumi volt....mondjuk semmi baja annak...
Nem tudom megérné e és az árát is ugye visszakéne termelni hogy ne bukta legyen....énse tudom mit akarok,ennyi.
Kocsi milyen, hogy megy? fogyi?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2012 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 18:49:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.10 csütörtök, 18:40:54
Sokkal több a meghibásodás mint az 5-ösnél, városban kapcsolgatni kell, autópályán meg 130-hoz is tök fölös.....nem olcsó átépiteni és nem tetszik ez a féltengelyről leveszem a jelet dolog....egyet csináltunk már nagyon régen de elég cumi volt....mondjuk semmi baja annak...
Nem tudom megérné e és az árát is ugye visszakéne termelni hogy ne bukta legyen....énse tudom mit akarok,ennyi.
Kocsi milyen, hogy megy? fogyi?
városban semmivel sem kell többet kapcsolgatni, az 1-5 fokozatának az áttétele kb megegyezik a sima 5-ösével. gyakorlatilag az 5-ös után van egy 6-os.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2013 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 19:31:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.10 csütörtök, 18:49:36
városban semmivel sem kell többet kapcsolgatni, az 1-5 fokozatának az áttétele kb megegyezik a sima 5-ösével. gyakorlatilag az 5-ös után van egy 6-os.
hát igen ez végülis ilyen egyszerű....ennyi.
rövid áttételű váltó alul penge, felül elfogy, a hosszabb váltó alul hurka felül hosszabb....na most akkor a mondeo 3.56-os áttételű 6-ost kapcsolgatni kell alul hogy csóri nyomatékba maradjon,nem? vagy pörgeted akkor meg minek a hatos....főleg hogy a CR alul elég nyomatékszegény is...
minél nyomatékosabb az autó annál jobban tud megindulni rövidebb áttételű váltóval.....végsebességre elfogy, de az ugyis a legritkább üzemállapot.
Azt lehet tévedek akkor majd kijavit valaki...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2014 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 19:37:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.10 csütörtök, 19:31:10
hát igen ez végülis ilyen egyszerű....ennyi.
rövid áttételű váltó alul penge, felül elfogy, a hosszabb váltó alul hurka felül hosszabb....na most akkor a mondeo 3.56-os áttételű 6-ost kapcsolgatni kell alul hogy csóri nyomatékba maradjon,nem? vagy pörgeted akkor meg minek a hatos....főleg hogy a CR alul elég nyomatékszegény is...
minél nyomatékosabb az autó annál jobban tud megindulni rövidebb áttételű váltóval.....végsebességre elfogy, de az ugyis a legritkább üzemállapot.
Azt lehet tévedek akkor majd kijavit valaki...
mtx75 5th gear 115le 2.0D: 2.51
mmt6 5th gear: 2.52
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2015 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 19:43:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.10 csütörtök, 19:37:36
mtx75 5th gear 115le 2.0D: 2.51
mmt6 5th gear: 2.52
ez mi?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2016 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 20:02:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.10 csütörtök, 19:43:00
ez mi?
ötödik sebességek áttétele.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2017 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 20:08:47 »
Gear ratios for the Mk3 Mondeo, with final drive ratios pre-applied. These ratios can be used to directly convert engine rpm to wheel rpm.
MTX75 5-speed
2.0D
1st gear 13.53
2nd gear 7.29
3rd gear 4.48
4th gear 3.28
5th gear 2.51
Reverse gear 13.27
MMT6 6-speed
2.0D
1st gear 13.41
2nd gear 7.59
3rd gear 5.05
4th gear 3.43
5th gear 2.52
6th gear 2.03
Reverse gear 12.52
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2018 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 20:38:29 »
jóvan akkor veszek énis 6-os váltót akkor...
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2019 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 21:31:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.10 csütörtök, 20:38:29
jóvan akkor veszek énis 6-os váltót akkor...
énisénisénis!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2020 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 21:42:18 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.05.10 csütörtök, 16:48:01
Ervin volt az az elvetemült
Aha...és, hogy örültem volna, ha valaki meg tudta volna mondani, hogy is kell sebességjelet levenni normálisan, de senki sem tudta... pedig a legjobb fordos szakit is kérdeztem és még sok más szakit, de nem tudták hogy csináljam.... előttem egy pesti srác csinált már TDCi-n Ő nagyon segítőkész volt, már nem emlékszem a nevére, de néha a fórumon is megfordult régebben, de Ő szétszedte a váltót és úgy oldotta meg, én meg nem akartam váltót bontani, és mást álmodtam meg! Meg akartam csinálni ezért megcsináltam magam, egyik haverral a garázsomban , és az első perctől kezdve a mai napig tökéletesen működik.
Most már megvan a megoldás, innentől pofon egyszerű mindenkinek aki 6-ost akar.
Hzsolt sebességjeladója és vevője
már kompletten itt van a szekrényemben, csak fel kell dobni a váltót és usgyi..
De az egyetlen MMT6-os TDDi amiről én tudok jelenleg, az itt áll bent a garázsomban!!!!
és nem kicsit vagyok rá büszke..
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.10 csütörtök, 21:46:10 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2021 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 21:44:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.10 csütörtök, 20:38:29
jóvan akkor veszek énis 6-os váltót akkor...
Amióta leszóltad onnantól kezdve tudtam, hogy kell!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2022 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 21:52:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.05.10 csütörtök, 21:44:05
Amióta leszóltad onnantól kezdve tudtam, hogy kell!
Ha tudok szerezni, lessz veled beszédem az biztos...
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2023 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 21:52:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.05.10 csütörtök, 21:42:18
Aha...és, hogy örültem volna, ha valaki meg tudta volna mondani, hogy is kell sebességjelet levenni normálisan, de senki sem tudta... pedig a legjobb fordos szakit is kérdeztem és még sok más szakit, de nem tudták hogy csináljam.... előttem egy pesti srác csinált már TDCi-n Ő nagyon segítőkész volt, már nem emlékszem a nevére, de néha a fórumon is megfordult régebben, de Ő szétszedte a váltót és úgy oldotta meg, én meg nem akartam váltót bontani, és mást álmodtam meg! Meg akartam csinálni ezért megcsináltam magam, egyik haverral a garázsomban , és az első perctől kezdve a mai napig tökéletesen működik.
Most már megvan a megoldás, innentől pofon egyszerű mindenkinek aki 6-ost akar.
Hzsolt sebességjeladója és vevője
már kompletten itt van a szekrényemben, csak fel kell dobni a váltót és usgyi..
De az egyetlen MMT6-os TDDi amiről én tudok jelenleg, az itt áll bent a garázsomban!!!!
és nem kicsit vagyok rá büszke..
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2024 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 21:53:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.10 csütörtök, 21:52:14
Ha tudok szerezni, lessz veled beszédem az biztos...
Majd a termosztát cserénél jelentkezek én is egy beszédre!
Nyáron viszont veled akarok a csipcsiripp miatt.CSak egyszer lenne már annyi fölös zsetonom.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.10 csütörtök, 21:56:34 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
gblasko
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2025 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 21:54:13 »
sziasztok,
TDCI-s Mondeo-mat ismételten (előbb 140ekm, most 100ekm) után elérte a lendkerék problem.
ebayről megrendelem a szettet a fentiek alapján, viszont tudtok szerelőt ajánlani Budapest-Pest megye körzetben?
köszi!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2026 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 21:58:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.10 csütörtök, 21:52:14
Ha tudok szerezni, lessz veled beszédem az biztos...
Mind képekben, mind szóban, tudok segíteni (és fogok is) ha valamiben nem vagy biztos, de van szaki akivel meg tudom csináltatni a jeladóhoz szükséges dolgokat is. (Nagyon profin dolgozik)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2027 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 22:15:18 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.05.10 csütörtök, 21:58:42
Mind képekben, mind szóban, tudok segíteni (és fogok is) ha valamiben nem vagy biztos, de van szaki akivel meg tudom csináltatni a jeladóhoz szükséges dolgokat is. (Nagyon profin dolgozik)
rendben...köszi...ha meglessz a cucc kereslek...
Naplózva
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2028 Dátum:
2012.05.11 péntek, 20:43:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.10 csütörtök, 18:40:54
Sokkal több a meghibásodás mint az 5-ösnél, városban kapcsolgatni kell, autópályán meg 130-hoz is tök fölös.....nem olcsó átépiteni és nem tetszik ez a féltengelyről leveszem a jelet dolog....egyet csináltunk már nagyon régen de elég cumi volt....mondjuk semmi baja annak...
Nem tudom megérné e és az árát is ugye visszakéne termelni hogy ne bukta legyen....énse tudom mit akarok,ennyi.
Kocsi milyen, hogy megy? fogyi?
tetszik! jól megy! még mindig nem wrc a 3.0 6henger után, de 2.0 létére izgalmasan megy! fogyasztásom nem változott észrevehetően se le se fel. talán egy hangyányit jobban füstöl mikor tolom neki nagyon, de még nem vészes. majd lassan kap egy hho-t ideiglenesen, hogy kitisztuljon a motor, aztán elhagyja ezt a kis füstöt is...
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
bandika
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2029 Dátum:
2012.05.12 szombat, 16:52:45 »
Túl vagyok egy kuplungozáson.
Szerkezet, 2 tömegű lendkerék, kuplung tárcsa, kinyomó csapágy,
főtengely szimering, váltóolaj, féltengelyen csapágycsere.
Anyag ár 200.000-huf.
Tudom sok, de ez van.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2030 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 05:42:05 »
Idézetet írta: bandika - 2012.05.12 szombat, 16:52:45
Túl vagyok egy kuplungozáson.
Szerkezet, 2 tömegű lendkerék, kuplung tárcsa, kinyomó csapágy,
főtengely szimering, váltóolaj, féltengelyen csapágycsere.
Anyag ár 200.000-huf.
Tudom sok, de ez van.
Munkadíj mennyi volt?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
bandika
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2031 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 06:42:39 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.13 vasárnap, 05:42:05
Munkadíj mennyi volt?
Szerencsére munkadíj nincs mert mi csináltuk.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2032 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 06:48:49 »
Idézetet írta: bandika - 2012.05.13 vasárnap, 06:42:39
Szerencsére munkadíj nincs mert mi csináltuk.
Gratula! Nekem valahol meg kell csináltatnom, mert nincs garázsom, és a kuplungszett meg a főtengelyszimering itt figyel a kocsiban...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
bandika
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2033 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 08:14:34 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.13 vasárnap, 06:48:49
Gratula! Nekem valahol meg kell csináltatnom, mert nincs garázsom, és a kuplungszett meg a főtengelyszimering itt figyel a kocsiban...
Köszi.
De kemény munka.
http://www.legleresmolnar.hu/
Naplózva
Zoza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2034 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 09:44:24 »
érdeklődnék a szakiktól,hogy milyen probléma lehet a háttérben,ha az autó hideg indítás után kissé fura kerepelő-ciripelő hangot ad üresben?ha benyomom a kuplungot akkor nem hallani,ha felengedem,akkor megint...viszont 2-3 perc után ez a probléma megszűnik...tehát megyek a városban pár km-t és ott megállítom,majd kis idő múlva indulok,nah akkor már nem hallani...
köszi a segítséget előre is
Naplózva
Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
bandika
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2035 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 12:39:42 »
Idézetet írta: Zoza - 2012.05.13 vasárnap, 09:44:24
érdeklődnék a szakiktól,hogy milyen probléma lehet a háttérben,ha az autó hideg indítás után kissé fura kerepelő-ciripelő hangot ad üresben?ha benyomom a kuplungot akkor nem hallani,ha felengedem,akkor megint...viszont 2-3 perc után ez a probléma megszűnik...tehát megyek a városban pár km-t és ott megállítom,majd kis idő múlva indulok,nah akkor már nem hallani...
köszi a segítséget előre is
Ilyen volt nálam is kuplungozás előtt.
Szerintem lendkerék.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2036 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 14:01:39 »
Idézetet írta: bandika - 2012.05.13 vasárnap, 12:39:42
Ilyen volt nálam is kuplungozás előtt.
Szerintem lendkerék.
Nem inkább kinyomó? A lendkerék inkább csattog mint ciripel.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
bandika
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2037 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 14:09:26 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.13 vasárnap, 14:01:39
Nem inkább kinyomó? A lendkerék inkább csattog mint ciripel.
Nekem *** volt a kinyomó is meg a lendkerék is.
Az biztos hogy hidegen elég rossz hangja volt,
most már nincs.
Naplózva
Zoza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2038 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 20:31:18 »
s ez kb milyen sürgős javítást igényelne? meddig lehet feszíteni a húrt?
árban a költsége mibe fájna? (lendkerék,kinyomócsapágy,javítási ktsg)
Naplózva
Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2039 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 22:20:11 »
Idézetet írta: Zoza - 2012.05.13 vasárnap, 20:31:18
s ez kb milyen sürgős javítást igényelne? meddig lehet feszíteni a húrt?
árban a költsége mibe fájna? (lendkerék,kinyomócsapágy,javítási ktsg)
250-
csak saccoltam. szerintem még ne kapkodj, mert mondod, h elhallgat.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
FokaDriver
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2040 Dátum:
2012.05.15 kedd, 08:32:46 »
Van egy leírás hogy mit kell wd-40-nel vagy fegyverolajjal befújni hogy MK3-as 2.0i váltóm könnyebben járjon, ne szoruljon 1-be és R-be rakáskor. Mit mondjak nem jött be. Ha felmelegszik a váltó-motor,minden akkor kicsit könyebbé válik a váltás. Hideg motornál viszont 1-be úgy tudom könnyebben betenni ha előtte 2-esbe tolom be, majd onnan tolom az 1-est. Van tapasztalat hogy mit érdemes még megnézni ? Rudazat, olajszint, bármi ?
kösz, FD.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2041 Dátum:
2012.05.15 kedd, 12:59:49 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2012.05.15 kedd, 08:32:46
Van egy leírás hogy mit kell wd-40-nel vagy fegyverolajjal befújni hogy MK3-as 2.0i váltóm könnyebben járjon, ne szoruljon 1-be és R-be rakáskor. Mit mondjak nem jött be. Ha felmelegszik a váltó-motor,minden akkor kicsit könyebbé válik a váltás. Hideg motornál viszont 1-be úgy tudom könnyebben betenni ha előtte 2-esbe tolom be, majd onnan tolom az 1-est. Van tapasztalat hogy mit érdemes még megnézni ? Rudazat, olajszint, bármi ?
kösz, FD.
A váltó olaj leeresztő csavarját a bele való kulcsal
Mikor cseréltél olajat, és bele való van e benne? Úgytudom a bowdeneknél van éllítási lehetőség, esetleg azt.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2042 Dátum:
2012.05.15 kedd, 18:28:11 »
Akkor egy kis reklám....
http://www.youtube.com/watch?v=jqMFN_WcePY
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2043 Dátum:
2012.05.16 szerda, 08:41:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.15 kedd, 18:28:11
Akkor egy kis reklám....
http://www.youtube.com/watch?v=jqMFN_WcePY
Nem rossz.
Viszont lehetne valami használható link a kuplung katalógusra a videó leírásában.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
napu
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2044 Dátum:
2012.05.16 szerda, 13:40:56 »
Idézetet írta: bandika - 2012.05.13 vasárnap, 14:09:26
Nekem *** volt a kinyomó is meg a lendkerék is.
Az biztos hogy hidegen elég rossz hangja volt,
most már nincs.
Hova vitted? Ki csinálta meg? Mennyiért? Nincs több kérdésem
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2045 Dátum:
2012.05.16 szerda, 14:50:06 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.05.16 szerda, 08:43:56
persze kapható nekem is ez van benn lassan 3-4 éve....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2046 Dátum:
2012.05.16 szerda, 14:51:14 »
Valeo, a nyomatékváltómű rendszerek szakértője.
Közel 70 millió európai járműben található kettőstömegű lendkerék gyárilag beszerelve. Az utángyártott piacra a Valeo kifejlesztette és ajánlja a 4PKIT-et, amely a kettőstömegú lendkerekek megfelelő alternatívája. A 4PKIT egy merev lendkereket, egy kuplungszerkezetet, egy kuplungtárcsát és egy kinyomó csapágyat tartalmaz.
Az eredeti gyári alkatrészekkel szemben támasztott követelmények a 4P KIT-ek tervezése és gyártása során is maximálisan tiszteletben voltak tartva: külön 4P KIT kutató és fejlesztő részleg, OE alkatrészek, tartóssági tesztek, nyomatékátviteli tesztek, zajszűrés, nyomatékváltó védelem. Minden egyes 4P KIT-et járműbe szerelve tesztelnek, hogy megbizonyosodjanak a megfelelő vezetési kényelemről.
A Valeo 4P KIT egy úgynevezett "easy-kit" termék, vagyis minden, a szereléshez és cseréhez szükséges alkatrészt tartalmaz, szerelési utasítással mellékelve.
A 4P KIT-ek 10 éve töltik el megelégedéssel a felhasználókat. Zaj- és rezgéscsökkentő funkciójának köszönhetően megbízható és tartós termékek, ráadásul a kettőstömegű lendkerekekhez képest jóval olcsóbbak is.
60 4PKIT található a választékban, mint pl.:
835035, VW Golf V Passat 1,9TDi
835000, Ford Transit 2,4TDi
835007, Peugeot 307 2.0 HDi
835012, VW Passat, Audi A4, A6
835026, VW Passat, A4 1,9 TDi
835049, Opel Astra 2,0 TDI
835048, Megane II 1,9 Dci
835060, KIT4P Ford Transit 2,4 TDCi
835024, Mini Cooper S 1,6
835013, Mercedes Sprinter, Vito
835061, FORD Mondeo III (2000-)
835070, Focus C-Max Mondeo 1,8 TDCI
A teljes lista a Valeo kuplung katalógusban található.
A web-es katalógus az alábbi linken található:
http://www.valeoservice.com/html/france/fr/produits.catalogueproduits.php
Valeo, az autómobil technológia, természetesen
• további Valeo kuplung alkatrészek itt:
http://www.valeoservice.com/html/hungary/en/index.php
• kövesse a Valeo-t a facebook-on :
http://www.facebook.com/Valeo.Group
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2047 Dátum:
2012.05.16 szerda, 15:46:32 »
Ezt én is megtaláltam, de próbáld meg a linkeken a Mondeo kuplungszettet megtalálni.
Azért kérdeztem, hogy árulják-e, mert én csak a LUK kiváltó szettről hallottam.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2048 Dátum:
2012.05.16 szerda, 22:59:35 »
835020 a cikkszáma
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2049 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 05:10:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.15 kedd, 18:28:11
Akkor egy kis reklám....
http://www.youtube.com/watch?v=jqMFN_WcePY
És ez a megoldás mennyivel olcsóbb mint a DMF? Miért lenne ez jobb nekem?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Oldalak:
1
...
34
35
36
37
38
39
40
[
41
]
42
43
44
45
46
47
48
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ