Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:38:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2325813 alkalommal)
0 Felhasználó és 76 vendég van a témában
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2012.04.27 péntek, 16:12:24 »

Honnan rendelted 300 fontért? Én csak jóval drágábban látok az ebay-en.
1-2 hetig volt akcioban akkor £271 volt es £29 volt a szallitas, most £330 ert van+szallitas. Ki kell fogni, de nem ritka hogy akcio van szerintem. Elozoleg belinkeltem amit vettem.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2012.04.27 péntek, 18:50:43 »

Nagyon köszönöm László!
Holnap megkukkantom, hogy nálam (6 sebesség), így van-e.
Nem egy könnyen hozzáférhető. Hogyan érted el?

Kedves DomeSL!
Elnézlt kérek nem jól irtam, a kuplung légtelenitő csavarról beszélek én is. A sebváltón nincs légtelenitő csavar. Engedelmeddel javitottam a tévedésem. Azon a téglalap alaku gumin az egyik kijővő cső a kinyomó csapágy fékolaj csöve, a másik kicsit sötétebb, a légtelenitő csavaron lévő védő kupak.
Itt a kép!

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2012.04.27 péntek, 19:29:34 »

Nagyon köszönöm László!
Holnap megkukkantom, hogy nálam (6 sebesség), így van-e.
Nem egy könnyen hozzáférhető. Hogyan érted el?

Kedves DomeSL!
A kép készitéshez nem kellet megbontani semmit. A légtelenitéshez is hozzá lehet férni, egy 7 mm-es kulcs nyitja a légtelenitő csavart. Ha nagyon kényelmesen akarsz dolgozni kiszereled a levegő szűrőházat. Mikor én a teljes fékfolyadékot cseréltem és légtelenitettem, nem szereltem ki semmit.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kalifa
Vendég
« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2012.04.28 szombat, 09:00:43 »

Kedves Márkatársak !

Segítséget szeretnék kérni. Tudja valaki a kuplunghoz való cikkszámokat???

Az történt, h tegnap bent maradt a pedálom, ami nem lep meg, mert egy ideje már ciripelt, csak még három hétig húzni akartam a cserét. A kettőstömegűm is csattog kicsit, úgyhogy csere szettben a legegyszerűbb.

Most néztem 600004700 cikkszámú szettet, amiben van  415016810 -LUK lendkerék, 624313609 -LUK kuplungszett és 510000110 -LUK kinyomó.

A kérdés csak az, h jó -e a gépemhez.

A vas : MK3 2005.03-hó TDCI 5 sebesség
           Motorkód N7BA
           Típuskód: BWY

Előre is köszi a segedelmet Cheesy
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2012.04.28 szombat, 13:13:39 »

Kedves Márkatársak !

Segítséget szeretnék kérni. Tudja valaki a kuplunghoz való cikkszámokat???

Az történt, h tegnap bent maradt a pedálom, ami nem lep meg, mert egy ideje már ciripelt, csak még három hétig húzni akartam a cserét. A kettőstömegűm is csattog kicsit, úgyhogy csere szettben a legegyszerűbb.

Most néztem 600004700 cikkszámú szettet, amiben van  415016810 -LUK lendkerék, 624313609 -LUK kuplungszett és 510000110 -LUK kinyomó.

A kérdés csak az, h jó -e a gépemhez.

A vas : MK3 2005.03-hó TDCI 5 sebesség
           Motorkód N7BA
           Típuskód: BWY

Előre is köszi a segedelmet Cheesy

Unix program ugyanezt a szettet hozza, ezzel a cikkszámmal. Jónak kell lennie.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2012.04.28 szombat, 21:21:37 »

Kb. 10 napja megejtettem egy váltóolaj cserét. Előtte egyre nehezebb volt váltani, a téli hidegre fogtam, akkor. De az 1-est, a 2-est és a hátramenetet tortúra kapcsolni, fizikai erő kell hozzá, még mindig. Az elmúlt évben fokozatosan lett egyre nehezebb a váltókart mozgatni. Most kiemeltem a váltókar szoknyát, belenéztem, jól meg lett zsírozva még anno, de nem a szoknya alatt van a gond. Valahol a váltóműnél.
Ha alapjáraton, álló helyben kinyomott kuplungnál kapcsolgatom a váltót, rendesen hallom, ahogy hangosan ugrik át, a motorháztető alól jön a nagy zuttyanás, mintha nem volna semmi burkolat a váltón... help
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.28 szombat, 21:24:16 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2012.04.28 szombat, 21:30:57 »

Kb. 10 napja megejtettem egy váltóolaj cserét. Előtte egyre nehezebb volt váltani, a téli hidegre fogtam, akkor. De az 1-est, a 2-est és a hátramenetet tortúra kapcsolni, fizikai erő kell hozzá, még mindig. Az elmúlt évben fokozatosan lett egyre nehezebb a váltókart mozgatni. Most kiemeltem a váltókar szoknyát, belenéztem, jól meg lett zsírozva még anno, de nem a szoknya alatt van a gond. Valahol a váltóműnél.
Ha alapjáraton, álló helyben kinyomott kuplungnál kapcsolgatom a váltót, rendesen hallom, ahogy hangosan ugrik át, a motorháztető alól jön a nagy zuttyanás, mintha nem volna semmi burkolat a váltón... help
a kábelek nem szorulnak a váltó tetején?
BTW, enyém is ezt csinálja, és nem értem, miért. Olaj van benne, kábelek gyári értéken, aztán mégis.
Szinkron hibának tartják sokan. Az MMT6 kéttengelyes váltó.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2012.04.28 szombat, 21:51:10 »

a kábelek nem szorulnak a váltó tetején?
BTW, enyém is ezt csinálja, és nem értem, miért. Olaj van benne, kábelek gyári értéken, aztán mégis.
Szinkron hibának tartják sokan. Az MMT6 kéttengelyes váltó.
Köszi a tippet!  worship Megnézem a váltókábeleket, le kell szedni az aksit, hogy rálássak?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2012.04.28 szombat, 21:51:49 »

Köszi a tippet!  worship Megnézem a váltókábeleket, le kell szedni az aksit, hogy rálássak?
inkább a légszűrőházat Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2012.04.28 szombat, 22:27:55 »

inkább a légszűrőházat Wink
Ja, télleg, ezt benézhettem
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Mac
Vendég
« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 08:48:24 »

Sziasztok Kedves klubtársak!

2006 óta vagyok tulajdonosa egy 2001-es 2.0 TDDI-s Mondeonak. 82.000-el vettem (+80.000, mert Olaszból jött :-)) Azóta 296.000-ig hajtottam. Kímélem a picikét, ahogy csak tudom. Voltak kisebb javítások + egy adagoló felújítás, de eddig azért bőven megérte hajtanom. Már korábban is segítettetek (Jupiter72) egy turbo problémában, amire három szerelő sem talált megoldást, ezért Örök Hálám! Most ismét egy kéréssel fordulok hozzátok. A jelenség, amit tapasztalok a következő:
A kuplung középső állásában, tehát terhelés alatt és nagyon gyengén végállásban is (kinyomott állapot) vékony sivító hangot hallok. Egyébként sem remegés, rázkódás vagy kapcsolási probléma nincs. Próbáltam a "kinyomott kuplung + fék + 4-es fokozat + kuplung felenged" eljárást és Hál'Istennek simán lefullad.

Szerintetek hol keressem a hibát?

Egy szerelővel konzultálv azt javasolta, hogy az akksit kivéve van egy ellenőrző nyílás a kuplunghoz, ahová fújjak be valamilyen kenőanyagot, mert szerinte a kettős tömegűnél az egymáson elmozduló alkatrészek adják a hangot (terhelésnél).

Használ-e ez a dolognak vagy esetleg árt-e?

Köszönöm a választotokat.

Mindenkit üdvözöl Mac!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 09:20:53 »

Sziasztok Kedves klubtársak!

2006 óta vagyok tulajdonosa egy 2001-es 2.0 TDDI-s Mondeonak. 82.000-el vettem (+80.000, mert Olaszból jött :-)) Azóta 296.000-ig hajtottam. Kímélem a picikét, ahogy csak tudom. Voltak kisebb javítások + egy adagoló felújítás, de eddig azért bőven megérte hajtanom. Már korábban is segítettetek (Jupiter72) egy turbo problémában, amire három szerelő sem talált megoldást, ezért Örök Hálám! Most ismét egy kéréssel fordulok hozzátok. A jelenség, amit tapasztalok a következő:
A kuplung középső állásában, tehát terhelés alatt és nagyon gyengén végállásban is (kinyomott állapot) vékony sivító hangot hallok. Egyébként sem remegés, rázkódás vagy kapcsolási probléma nincs. Próbáltam a "kinyomott kuplung + fék + 4-es fokozat + kuplung felenged" eljárást és Hál'Istennek simán lefullad.

Szerintetek hol keressem a hibát?

Egy szerelővel konzultálv azt javasolta, hogy az akksit kivéve van egy ellenőrző nyílás a kuplunghoz, ahová fújjak be valamilyen kenőanyagot, mert szerinte a kettős tömegűnél az egymáson elmozduló alkatrészek adják a hangot (terhelésnél).

Használ-e ez a dolognak vagy esetleg árt-e?

Köszönöm a választotokat.

Mindenkit üdvözöl Mac!

Kinyomócsapágy esetleg? Amúgy kenőanyagot a kuplungra  conf conf  én azt hittem azt nem szabad.
Naplózva
Mac
Vendég
« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 10:54:12 »

Kinyomócsapágy esetleg? Amúgy kenőanyagot a kuplungra  conf conf  én azt hittem azt nem szabad.

Hát igen, azért kérdezem én is, hogy biztos jó ötlet-e? Huh? Valami olyasmit magyarázott, hogy csak a kettős tömegű részhez kell fújni... hmm  Huh?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 18:22:04 »

Hát igen, azért kérdezem én is, hogy biztos jó ötlet-e? Huh? Valami olyasmit magyarázott, hogy csak a kettős tömegű részhez kell fújni... hmm  Huh?

a kettőstömegű,amíg jó,addig nem kell ilyesmi neki,ha meg már meghalt,akkor meg már nem kell ilyesmi neki.
Ez nem hiszem ,hogy a lendkerék lenne.Inkább a kinyomó csapágy..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 21:08:22 »

Sziasztok Kedves klubtársak!

2006 óta vagyok tulajdonosa egy 2001-es 2.0 TDDI-s Mondeonak. 82.000-el vettem (+80.000, mert Olaszból jött :-)) Azóta 296.000-ig hajtottam. Kímélem a picikét, ahogy csak tudom. Voltak kisebb javítások + egy adagoló felújítás, de eddig azért bőven megérte hajtanom. Már korábban is segítettetek (Jupiter72) egy turbo problémában, amire három szerelő sem talált megoldást, ezért Örök Hálám! Most ismét egy kéréssel fordulok hozzátok. A jelenség, amit tapasztalok a következő:
A kuplung középső állásában, tehát terhelés alatt és nagyon gyengén végállásban is (kinyomott állapot) vékony sivító hangot hallok. Egyébként sem remegés, rázkódás vagy kapcsolási probléma nincs. Próbáltam a "kinyomott kuplung + fék + 4-es fokozat + kuplung felenged" eljárást és Hál'Istennek simán lefullad.

Szerintetek hol keressem a hibát?

Egy szerelővel konzultálv azt javasolta, hogy az akksit kivéve van egy ellenőrző nyílás a kuplunghoz, ahová fújjak be valamilyen kenőanyagot, mert szerinte a kettős tömegűnél az egymáson elmozduló alkatrészek adják a hangot (terhelésnél).

Használ-e ez a dolognak vagy esetleg árt-e?

Köszönöm a választotokat.

Mindenkit üdvözöl Mac!
Nekem most cseréltünk kinyomót (99% , hogy ez a te bajod) az ad ilyen hangot.
A kéttömegű ( azt is cseréltük) alapjáraton csörög zörög ,és 6-ban 60-70-nél rángat az autó, csere után csend és simább járás 6.-ban alacsony sebességnél.
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Mac
Vendég
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2012.05.01 kedd, 07:19:05 »

a kettőstömegű,amíg jó,addig nem kell ilyesmi neki,ha meg már meghalt,akkor meg már nem kell ilyesmi neki.
Ez nem hiszem ,hogy a lendkerék lenne.Inkább a kinyomó csapágy..... Roll Eyes

Köszi az infót, akkor e szerint megyek tovább.
Naplózva
Mac
Vendég
« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2012.05.01 kedd, 07:20:31 »

Nekem most cseréltünk kinyomót (99% , hogy ez a te bajod) az ad ilyen hangot.
A kéttömegű ( azt is cseréltük) alapjáraton csörög zörög ,és 6-ban 60-70-nél rángat az autó, csere után csend és simább járás 6.-ban alacsony sebességnél.

Ha más csörgést-zörgést,remegést, váltási problémát nem tapasztalok, akkor is egyben érdemes cserélni? Mert ugye a pénztárca nagy Úr!
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2012.05.01 kedd, 09:41:03 »

Ha más csörgést-zörgést,remegést, váltási problémát nem tapasztalok, akkor is egyben érdemes cserélni? Mert ugye a pénztárca nagy Úr!
Igen!!!
Saját bőrömön megtanulva rinya
A szerelő azt mondta , hogy jó a kéttömegű,5000km után csörgés-zörgés, csere.
Ne gondolkodj,kuplung+szerkezet+kinyomó+kéttömegű (szimeringek)
Sajna ez van  szomoru1
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Mac
Vendég
« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2012.05.01 kedd, 13:27:15 »

Igen!!!
Saját bőrömön megtanulva rinya
A szerelő azt mondta , hogy jó a kéttömegű,5000km után csörgés-zörgés, csere.
Ne gondolkodj,kuplung+szerkezet+kinyomó+kéttömegű (szimeringek)
Sajna ez van  szomoru1

Köszi, megfogadom. Szerinted az alábbi szett tartalmaz mindent, ami nekem kell?
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-MK3-TDDI-5-SPEED-LUK-CLUTCH-KIT-CSC-TO-FIT-LUK-DUAL-MASS-FLYWHEEL-/250980470808?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a6f9a1018
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2012.05.01 kedd, 18:00:12 »


ebben én a kettőstömegűt nem látom!

ilyen kellene inkább neked:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-TDDI-LUK-DUAL-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-/260771942911?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cb73811ff
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2012.05.01 kedd, 19:08:12 »

Igen , és esetleg a szimeringeket sem árt megnézni,cserélni.
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Mac
Vendég
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2012.05.02 szerda, 07:12:37 »

Igen , és esetleg a szimeringeket sem árt megnézni,cserélni.

Köszi az infókat, akkor "már" csak a beszerzés és a csere van hátra  :-(
Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 11:20:42 »

Hello

Itt vannak a kiszedett egytömegű lendkerék és szett képei, a hiba oka az elkopott tárcsa volt.

http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0683_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0686_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0688_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0690_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 17:45:50 »

Ez van elkopva? ki mondta ezt?
Azok a bemaródások mitől keletkeztek? azokat nem tudom hova tenni..
Mi lessz a sorsa a cuccnak? kidobod? mert ha igen akkor elkérném őket... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 17:46:36 »

Ez van elkopva? ki mondta ezt?
Azok a bemaródások mitől keletkeztek? azokat nem tudom hova tenni..
Mi lessz a sorsa a cuccnak? kidobod? mert ha igen akkor elkérném őket... eplus2
szerinted erre lehetne kevlárt csináltatni?? kb mennyi lenne??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 17:54:11 »

szerinted erre lehetne kevlárt csináltatni?? kb mennyi lenne??

10-15 kb....és örök élet....
Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 18:41:22 »

Ez van elkopva? ki mondta ezt?
Azok a bemaródások mitől keletkeztek? azokat nem tudom hova tenni..
Mi lessz a sorsa a cuccnak? kidobod? mert ha igen akkor elkérném őket... eplus2

Most nem csúszik a kuplung, normálisan lehet gyorsítani. Azért ki nem dobom  Wink eladóba felteszem v.hova.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 20:35:57 »

Most nézem elvan repedve a lendkerék? az elég gáz akkor, ha az lerobban átrendezte volna a motor-váltó környékét... wow1
Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 20:57:28 »

Most nézem elvan repedve a lendkerék? az elég gáz akkor, ha az lerobban átrendezte volna a motor-váltó környékét... wow1

Hol latsz te ilyet? Sehol semmi baja a lendkereknek. Karikazd be mire gondolsz melyik reszere. Told itt at.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 21:10:32 »

Hol latsz te ilyet? Sehol semmi baja a lendkereknek. Karikazd be mire gondolsz melyik reszere. Told itt at.

Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 22:11:35 »



Tény hogy úgy néz ki de az csak a kuplungtárcsa kopásának maradványa ami lerakodott a lendkeréken.
Letakarítottam már mindent.
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0697_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0698_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0701_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0704_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120506/SAM_0696_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 00:15:15 »

10-15 kb....és örök élet....

Azért a kevlárt is csodaszépen tönkre lehet tenni. Szépen beég... Azám a fincsi!  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 07:43:22 »

Azért a kevlárt is csodaszépen tönkre lehet tenni. Szépen beég... Azám a fincsi!  eplus2

Akkor az sz@rul lett megcsinálva...de igen mindent tökre lehet tenni elvileg .....
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 08:09:25 »

Akkor az sz@rul lett megcsinálva...de igen mindent tökre lehet tenni elvileg .....

Vagyis maga a kevlár bírja, csak beleég a fémbe, ha az ember sokat csúsztatja. Ezt inkább arra találták ki, hogy pörgesd fel a motort, aztán ereszd rá a kuplungot és tűz.  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
omilan03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 09:40:41 »

Sziasztok!

Ne haragudjatok, de lehet hogy egy buta kérdést fogok feltenni, mert még nagyon új vagyok a témában.
A kérdésem az lenne, hogy a 130 lovas TDCi és manuális 6 sebességű váltóhoz, van-e kettős tömegű lendkerék kiváltó szett?
Mert a Xenix Auto Kft. -től ezt az e-mailt kaptam.

"Tisztelt Orosz Milán Úr!

Ehhez a típushoz nincs is kiváltó készlet.
Csak a kettős tömegű lendkerékre tudunk Önnek ajánlatot mondani."

Ez igaz???
Naplózva

Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 09:56:16 »

Sziasztok!

Ne haragudjatok, de lehet hogy egy buta kérdést fogok feltenni, mert még nagyon új vagyok a témában.
A kérdésem az lenne, hogy a 130 lovas TDCi és manuális 6 sebességű váltóhoz, van-e kettős tömegű lendkerék kiváltó szett?
Mert a Xenix Auto Kft. -től ezt az e-mailt kaptam.

"Tisztelt Orosz Milán Úr!

Ehhez a típushoz nincs is kiváltó készlet.
Csak a kettős tömegű lendkerékre tudunk Önnek ajánlatot mondani."

Ez igaz???

Mármint egytömegű szett? Hogyne lenne. Tele vele az angol eBay.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
omilan03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 10:30:42 »

Sziasztok!

Ne haragudjatok, de lehet hogy egy buta kérdést fogok feltenni, mert még nagyon új vagyok a témában.
A kérdésem az lenne, hogy a 130 lovas TDCi és manuális 6 sebességű váltóhoz, van-e kettős tömegű lendkerék kiváltó szett?
Mert a Xenix Auto Kft. -től ezt az e-mailt kaptam.

"Tisztelt Orosz Milán Úr!

Ehhez a típushoz nincs is kiváltó készlet.
Csak a kettős tömegű lendkerékre tudunk Önnek ajánlatot mondani."

Ez igaz???
Igen, egytömegű szettre cserélném. Köszönöm a segítségedet.  Wink
Naplózva

Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
omilan03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 11:25:54 »

Szétnéztem az eBay-en és ezt találtam.

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-130-TDCI-TURBO-DIESEL-6-SPEED-SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-BOLTS-/260940778969?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc1484dd9#ht_1747wt_1344

Forintra átszámolva is, szerintem megéri, és mellesleg tényleg van 6-os váltóhoz kettőstömegű lendkerék kiváltó szett egytömegűre.
De ha találtok jobbat, megbízható helyről vagy még ennél olcsóbbat, akkor írjatok pü-t, mert vevő vagyok a jó ötletekre és a negatív kritikákra is.  Wink
Meg még annyit, hogy az eBayen még sosem vásároltam, nem tudom hogy és mint zajlik ott a vásárlás. Ebben viszont kérnék segítséget töletek.
Előre is köszöm a türelmeteket!
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.07 hétfő, 11:27:53 írta omilan03 » Naplózva

Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 12:10:54 »

Vagyis maga a kevlár bírja, csak beleég a fémbe, ha az ember sokat csúsztatja. Ezt inkább arra találták ki, hogy pörgesd fel a motort, aztán ereszd rá a kuplungot és tűz.  eplus2

az a szinter lesz, a kevlárt lehet használni rendesen nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 14:06:06 »

hát én most agyalok épp a 6-os váltót felrakni a meglévő fix szetthez.... eplus2
Naplózva
omilan03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2012.05.08 kedd, 00:41:23 »

hát én most agyalok épp a 6-os váltót felrakni a meglévő fix szetthez.... eplus2
Egy próbát megér.  nyes Amúgy még jól működik a fix szett a kocsiban?
Naplózva

Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2012.05.08 kedd, 07:26:49 »


Mennyit bírt nálad, és végülis mi volt a baja, amiért kicsrélted? Milyen gyártmány volt?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2012.05.08 kedd, 09:11:56 »

Mennyit bírt nálad, és végülis mi volt a baja, amiért kicsrélted? Milyen gyártmány volt?

AndyA

16e km kb. elkopott a tarcsa amit itt paran cafolnak, es vmilyen bemarodasokrol irnak amit nem ertek, hogy lenne bemarodas ha sik feluletekkel erintkezik, de ezt lehet en gondolom rosszul. markara nem tudok mit mondani.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2012.05.08 kedd, 09:34:31 »

16e km kb. elkopott a tarcsa amit itt paran cafolnak, es vmilyen bemarodasokrol irnak amit nem ertek, hogy lenne bemarodas ha sik feluletekkel erintkezik, de ezt lehet en gondolom rosszul. markara nem tudok mit mondani.

Valami érintő irányú, egyenes "reszelést" lehet látni az első képen, szerintem arra gondolnak. Szerelés közben sérült valahogy ilyen módon?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2012.05.08 kedd, 10:24:49 »

Valami érintő irányú, egyenes "reszelést" lehet látni az első képen, szerintem arra gondolnak. Szerelés közben sérült valahogy ilyen módon?

AndyA
szerintem darált valamint.kieshetett 1 csavar....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2012.05.08 kedd, 13:02:21 »

szerintem darált valamint.kieshetett 1 csavar....

Összes csavar megvolt. Szerelés közben sem sérült. Ha csavar lenne gondolom a lendkeréken és valahol máshol is okozott volna kársodást, de ilyen nincs.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2012.05.08 kedd, 13:08:04 »

Összes csavar megvolt. Szerelés közben sem sérült. Ha csavar lenne gondolom a lendkeréken és valahol máshol is okozott volna kársodást, de ilyen nincs.

Pedig ott van valami érintőirányú karistolás.

AndzA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2012.05.08 kedd, 13:08:53 »

Összes csavar megvolt. Szerelés közben sem sérült. Ha csavar lenne gondolom a lendkeréken és valahol máshol is okozott volna kársodást, de ilyen nincs.
az öninditóból sem?   Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2012.05.08 kedd, 13:13:40 »

az öninditóból sem?   Roll Eyes

Abból sem, van benne egyáltalán csavar? (tengely meg fogaskerekeken kivűl?)  vigyor3 tavaly szedtük szét de én nem emlékszem csavarra benne, maximum a két hosszu csavar van ami összefogja.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2012.05.08 kedd, 18:37:49 »

Abból sem, van benne egyáltalán csavar? (tengely meg fogaskerekeken kivűl?)  vigyor3 tavaly szedtük szét de én nem emlékszem csavarra benne, maximum a két hosszu csavar van ami összefogja.
ja.de onnan törhet le fogaskerék darab.gondolom az se vót.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.