Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:47:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2326021 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3700 Dátum: 2014.02.04 kedd, 21:48:25 »

Igen sajnos ez így van. 
Viszont neki Ci-je van ott úgy tudom megoldható.
Első szériás TDCI-nél sincs 6.-ban tempomat sajnos.Nem oldható meg!!!!Így jártam most nem rég mikor feltettem a 6 sebességes váltót.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3701 Dátum: 2014.02.04 kedd, 21:48:41 »

Köszi az infókat. Többre gondolta, azt hittem, hogy drágább mulatság.

Még azért alszom párat rá.

Köszi

Titye

Nekem ha jól számolom, nem volt 50-be az egész...jó helyen kell vásárolni... eplus2
De most már ha drágább lenne, akkor is megcsinálnám...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3702 Dátum: 2014.02.04 kedd, 21:51:38 »

Köszi mindenkinek!

De jól elvettétek a kedvem tőle. Azt hittem, hogy 5-ös váltó le. 6-os váltó fel. Max a kuplungnál valami csere és kész.

Titye
A váltó csere esetén nem kell kuplungnál semmit cserélni.Csak a 6 -os váltóhoz kell a kinyoó és mehet fel.Hanem körülötte kell egy kis alakítás.Másik termosztátház.egy másik hosszabb turbó cső.a váltónak a saját tartója mert a 6osé más,váltókulissza,bowden.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3703 Dátum: 2014.02.04 kedd, 21:52:23 »

Nekem ha jól számolom, nem volt 50-be az egész...jó helyen kell vásárolni... eplus2
De most már ha drágább lenne, akkor is megcsinálnám...
Én is mert nagyon jó!!!!! eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3704 Dátum: 2014.02.04 kedd, 21:56:38 »

Nekem ha jól számolom, nem volt 50-be az egész...jó helyen kell vásárolni... eplus2
De most már ha drágább lenne, akkor is megcsinálnám...
A váltót mindennel együtt Motocraft 40e ft adta és a szállítás volt 8500ft.1 erős nap rámegy a szerelésre.Annyit még ha elsőszériás kocsi és van benne ESP akkor a középkonzolnál lévő dobozt mint nekem feljebb kell rakni mert a 6-os váltókulissza eleje hosszabb és útban van.Egy lapos vassal meglehet oldani.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3705 Dátum: 2014.02.04 kedd, 21:58:53 »

A váltó csere esetén nem kell kuplungnál semmit cserélni.Csak a 6 -os váltóhoz kell a kinyoó és mehet fel.Hanem körülötte kell egy kis alakítás.Másik termosztátház.egy másik hosszabb turbó cső.a váltónak a saját tartója mert a 6osé más,váltókulissza,bowden.

A kuplungnál akkor azért ajánlatos cserélni a dolgokat, ha még nem volt.  Én sem cserélném csak a kinyomót. de a mostani szettben már 150ezr km van....inkább nem kockáztatnám meg, hogy utána megint szétbombázzak mindent.
Más a termosztátház is?
A váltótartó bakok microcat szerint ugyan azok. Ott mi a különbség?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3706 Dátum: 2014.02.04 kedd, 22:05:37 »

A kuplungnál akkor azért ajánlatos cserélni a dolgokat, ha még nem volt.  Én sem cserélném csak a kinyomót. de a mostani szettben már 150ezr km van....inkább nem kockáztatnám meg, hogy utána megint szétbombázzak mindent.
Más a termosztátház is?
A váltótartó bakok microcat szerint ugyan azok. Ott mi a különbség?
A váltó tartó bak ige de a váltón lévő fém felfogatás ami belemegy a bakba az más a 6-osnak mint az 5-nek erre gondoltam.Azt nekem is adták vele.Nekem jó a kuplungom azért nem nyúltunk hozzá.ha úgy érzed persze cseréld.A termosztát ház az 5-ös esetében lefele megy egy cső róla,a 6-osnál már nem tud a váltó kialakítása miatt így egyenessen megy a hütőre.Ezért kell másik belőle
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3707 Dátum: 2014.02.04 kedd, 22:13:59 »

A váltó tartó bak ige de a váltón lévő fém felfogatás ami belemegy a bakba az más a 6-osnak mint az 5-nek erre gondoltam.Azt nekem is adták vele.Nekem jó a kuplungom azért nem nyúltunk hozzá.ha úgy érzed persze cseréld.A termosztát ház az 5-ös esetében lefele megy egy cső róla,a 6-osnál már nem tud a váltó kialakítása miatt így egyenessen megy a hütőre.Ezért kell másik belőle

Köszi!  worship
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3708 Dátum: 2014.02.05 szerda, 08:59:05 »

hűtőt kajak fölös venni....kicsit gondolkodni kell és ennyi... eplus2
Az ICU-s TDCI-kre nem lehet rárakni a 6-os szoftvert...
-1: mert nem volt rájuk ..
-2: az ECU mérete(adat) kisebb mint az ICU nélküli 6-os TDCI-ken igy értelemszerűen nem fér rá a 6-os szoftver...

Nem tudom érthető e?

Tischlernek sincs 6-ban tempomat.


Világos  worship worship
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #3709 Dátum: 2014.02.05 szerda, 20:38:36 »

Szervizben csinálták? Számla van mindenről? 
Ha igen akkor vidd vissza és oldják meg.....mást sajnos nem nagyon tudsz csinálni.  szomoru1
Szervizben csinálták és számla is van de angolbol volt rendelve a cuccos tehát vitt alkatrészből dolgoztak,macerás,ha biztos lennék,hogy szerelési hiba akkor sima ügy de így  Undecided
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3710 Dátum: 2014.02.05 szerda, 20:41:04 »

Szervizben csinálták és számla is van de angolbol volt rendelve a cuccos tehát vitt alkatrészből dolgoztak,macerás,ha biztos lennék,hogy szerelési hiba akkor sima ügy de így  Undecided

Az a baj, hogy így csak találgatás....szétszedés nélkül sajnos nem lehet megmondani, hogy ki vagy mi a hibás.   szomoru1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3711 Dátum: 2014.02.07 péntek, 13:27:40 »

Microcat háromféle MMT6-os váltót hoz dízelekhez:
2003.02.15-2004.08.15:     3S7R 7002 CD
2004.08.15-2005.05.15:     5S7R 7002 CA
2005.05.15-               :     6S7R 7002 CB

Tudja valaki, hogy ezek között mi a különbség, illetve hogy csereszabatosak-e?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3712 Dátum: 2014.02.08 szombat, 19:04:35 »

Microcat háromféle MMT6-os váltót hoz dízelekhez:
2003.02.15-2004.08.15:     3S7R 7002 CD
2004.08.15-2005.05.15:     5S7R 7002 CA
2005.05.15-               :     6S7R 7002 CB

Tudja valaki, hogy ezek között mi a különbség, illetve hogy csereszabatosak-e?
Mihez gondolod a csereszabatosságot?csak azért mert most lett nemrég feltéve 6-os váltó 5-ös helyett és egy 2004-es kocsiból vettem Motocraft-tól és simán ráment és megy vele a kocsi hibátlanul.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3713 Dátum: 2014.02.08 szombat, 19:06:06 »

Mihez gondolod a csereszabatosságot?csak azért mert most lett nemrég feltéve 6-os váltó 5-ös helyett és egy 2004-es kocsiból vettem Motocraft-tól és simán ráment és megy vele a kocsi hibátlanul.

Egymáshoz képest.

Szerk: Mármint hogy a 2004-es autóra fel lehet-e rakni mondjuk 2006-ost.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.08 szombat, 20:09:54 írta tpmportal » Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3714 Dátum: 2014.02.08 szombat, 20:14:20 »

Sziasztok

2002-es kuplungszett tdci-ből megegyezik 2005-ösével?
5 sebességes mindkettő. Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3715 Dátum: 2014.02.08 szombat, 20:18:38 »

Egymáshoz képest.

Szerk: Mármint hogy a 2004-es autóra fel lehet-e rakni mondjuk 2006-ost.
Hát én azt mondom,hogy az enyém ugye 5-ös volt és amikor elhatároztam,hogy most jöhet a 6-os akkor ilyen megsem lett kérdezve,hogy melyik megy rá.megvettem és a hozzá való cuccot és ráraktuk.Még a kulisszát is 2006-os-ból vettem hozzá a váltó meg 2004-es volt ahogy írtam.A hozzá való kulissza eltolhatós volt,de nekem meg a felhúzhatós tetszett és minden tökéletessen megy.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3716 Dátum: 2014.02.08 szombat, 20:24:29 »

Sziasztok

2002-es kuplungszett tdci-ből megegyezik 2005-ösével?
5 sebességes mindkettő. Smiley

Kinyomó ugyanaz, szerkezet ugyanaz. A lendkerék a kérdés.
2002 szeptember környékén volt váltás a lendkerékben (~1 centi széles fogakról ~fél centi szélesre.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3717 Dátum: 2014.02.08 szombat, 20:26:21 »

Sziasztok

2002-es kuplungszett tdci-ből megegyezik 2005-ösével?
5 sebességes mindkettő. Smiley
Igen!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #3718 Dátum: 2014.02.08 szombat, 20:27:43 »

Köszönöm a válaszokat!! worship worship worship integet2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3719 Dátum: 2014.02.08 szombat, 20:28:53 »

Igen!

Szia Ervin!

MKIV nél is érdemes csinálni /csinálsz turbó tisztítást/karbantartást? Ugyan az a normaidő és a tarifa?  wave

Blau4kombi figyelj a válaszra!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3720 Dátum: 2014.02.08 szombat, 20:31:36 »

Szia Ervin!

MKIV nél is érdemes csinálni /csinálsz turbó tisztítást/karbantartást? Ugyan az a normaidő és a tarifa?  wave

Blau4kombi figyelj a válaszra!  Wink

Ez engem is nagyon érdekel!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3721 Dátum: 2014.02.08 szombat, 20:45:41 »

Szia Ervin!

MKIV nél is érdemes csinálni /csinálsz turbó tisztítást/karbantartást? Ugyan az a normaidő és a tarifa?  wave

Blau4kombi figyelj a válaszra!  Wink
Persze mindegyiken érdemes, ha már kezd hullámzó lenni a teljesítmény, vagy ha érezhetően akad, sok város...stb
normaidő biztos több..mkIII becsukott szem, egy kéz elég  Cool  laugh
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3722 Dátum: 2014.02.08 szombat, 20:49:49 »

Persze mindegyiken érdemes, ha már kezd hullámzó lenni a teljesítmény, vagy ha érezhetően akad, sok város...stb
normaidő biztos több..mkIII becsukott szem, egy kéz elég  Cool  laugh

Az nem baj ha több a normaidő, de a tarifa a régi. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3723 Dátum: 2014.02.08 szombat, 20:53:42 »

Persze mindegyiken érdemes, ha már kezd hullámzó lenni a teljesítmény, vagy ha érezhetően akad, sok város...stb
normaidő biztos több..mkIII becsukott szem, egy kéz elég  Cool  laugh
Oks. Köszi.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
szalaigergo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



E-mail
« Új hozzászólás #3724 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 09:04:41 »

Eladó MK3-as Mondeóhoz (2.0 TDCI / TDDI- 5 sebességes) új LUK márkájú kinyomócsapágy- dobozában adapterrel
cikkszám: 510 0001 10
25.000 Ft
tel.: 30/4300 535
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.09 vasárnap, 12:33:48 írta szalaigergo » Naplózva

Mondeo MK5 TDCI Powershift
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3725 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 09:48:17 »

Eladó MK3-as Mondeóhoz (2.0 TDCI - 5 sebességes) új LUK márkájú kinyomócsapágy- dobozában adapterrel
cikkszám: 510 0001 10
25.000 Ft
tel.: 30/4300 535


TDDI-hez is jó, ha 5 sebességes.  Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3726 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 10:00:46 »

Persze mindegyiken érdemes, ha már kezd hullámzó lenni a teljesítmény, vagy ha érezhetően akad, sok város...stb
normaidő biztos több..mkIII becsukott szem, egy kéz elég  Cool  laugh

Ezt kipróbálhatjuk egyszer élőben is...?  eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3727 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 11:10:08 »

Ezt kipróbálhatjuk egyszer élőben is...?  eplus2

AndyA
A Te turbód rendben... nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szalaigergo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



E-mail
« Új hozzászólás #3728 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 12:31:21 »

pláne Cheesy
köszi Wink
Naplózva

Mondeo MK5 TDCI Powershift
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3729 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 15:56:43 »

A Te turbód rendben... nyes

Ha erre hajlandó vagy, biz'isten, összeko(k)szolom újra! Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3730 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 20:34:54 »

Hát én azt mondom,hogy az enyém ugye 5-ös volt és amikor elhatároztam,hogy most jöhet a 6-os akkor ilyen megsem lett kérdezve,hogy melyik megy rá.megvettem és a hozzá való cuccot és ráraktuk.Még a kulisszát is 2006-os-ból vettem hozzá a váltó meg 2004-es volt ahogy írtam.A hozzá való kulissza eltolhatós volt,de nekem meg a felhúzhatós tetszett és minden tökéletessen megy.

 worship
Akkor elvileg működtetésének is ugyanolyannak kell lennie. Vajon akkor mit módosítottak  fejvakaras

Ha valakinek van még észrevétele a témában, ne tartsa magában, az egy elég kínos helyzet, amikor szét van szedve a kocsi, és nem akar felmenni a hozott váltó  vigyor3

Esetleg valaki próbált már WSD-M2C200-D2 szabványú olajat MMT6-os váltóba? Ha igen, mik a tapasztalatok?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3731 Dátum: 2014.02.10 hétfő, 21:18:55 »

worship
Akkor elvileg működtetésének is ugyanolyannak kell lennie. Vajon akkor mit módosítottak  fejvakaras

Ha valakinek van még észrevétele a témában, ne tartsa magában, az egy elég kínos helyzet, amikor szét van szedve a kocsi, és nem akar felmenni a hozott váltó  vigyor3

Esetleg valaki próbált már WSD-M2C200-D2 szabványú olajat MMT6-os váltóba? Ha igen, mik a tapasztalatok?
a 2 kulissza csereszabatos egymással
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3732 Dátum: 2014.02.10 hétfő, 21:51:20 »

worship
Akkor elvileg működtetésének is ugyanolyannak kell lennie. Vajon akkor mit módosítottak  fejvakaras

Ha valakinek van még észrevétele a témában, ne tartsa magában, az egy elég kínos helyzet, amikor szét van szedve a kocsi, és nem akar felmenni a hozott váltó  vigyor3

Esetleg valaki próbált már WSD-M2C200-D2 szabványú olajat MMT6-os váltóba? Ha igen, mik a tapasztalatok?

Szerintem maximum a váltón belül lehetnek módosítások. A motor az ugyanaz, tehát a felfogatások jók kell legyenek. Kuplungszerkezetből, kinyomóból is csak egyfajta van a MMT6-hoz. Féltengelyek is végig ugyanazok.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #3733 Dátum: 2014.02.11 kedd, 08:35:15 »

Szevasztok,

Egyre nehézkesebben veszi be az 1-est és a R-t, a váltó, most már akkor is nehézkes ha teljesen üzem meleg a motor. Kérdésem lenne azokhoz akik túl vannak már kuplung cserén. Ezt a nehézkes váltást megoldotta a kuplung tárcsa csere ?

Kösz, FD.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3734 Dátum: 2014.02.11 kedd, 09:11:22 »

Szevasztok,

Egyre nehézkesebben veszi be az 1-est és a R-t, a váltó, most már akkor is nehézkes ha teljesen üzem meleg a motor. Kérdésem lenne azokhoz akik túl vannak már kuplung cserén. Ezt a nehézkes váltást megoldotta a kuplung tárcsa csere ?

Kösz, FD.


Váltóolajad volt cserélve mostanában?
Illetve a FAQ-ban van egy cikk, hogy mit kell fújkálni WD40-el, hogy könnyebb legyen a váltás.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3735 Dátum: 2014.02.11 kedd, 09:49:05 »

a 2 kulissza csereszabatos egymással

 worship

Szerintem maximum a váltón belül lehetnek módosítások. A motor az ugyanaz, tehát a felfogatások jók kell legyenek. Kuplungszerkezetből, kinyomóból is csak egyfajta van a MMT6-hoz. Féltengelyek is végig ugyanazok.

Igazából csak a működtetése volt kérdéses nekem is, hogy esetleg bovdeneket, kulisszát kell-e hozzá cserélni.
Naplózva
989Peti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #3736 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 22:46:13 »

Sziasztok!!

Mi a véleményetek a lendkerék átalakításáról egytömegűvé?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3737 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 22:48:09 »

Sziasztok!!

Mi a véleményetek a lendkerék átalakításáról egytömegűvé?

Írtam már a másik fórumra is. Keresd meg Bunyekot  integet2
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3738 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 00:47:30 »

Sziasztok!!

Mi a véleményetek a lendkerék átalakításáról egytömegűvé?

Csupa jó  integet2

Keress rá ebben a topikban a hozzászólásaimra. Egyszer-kétszer már leírtam a tapasztalatom az egytömegűvel.
(Röviden: ugyanolyan mint a kéttömegű, csak nem romlik el  nyes)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #3739 Dátum: 2014.02.18 kedd, 22:09:22 »

Urak!

Mi a teendő akkor, ha a tolatólámpa csak a váltó kézzel rükvercben tartásakor ég csak? Tolatólámpa-kapcsoló cserélve, sajna nem az volt a ludas Sad
5 sebességű váltóról van szau.
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3740 Dátum: 2014.02.18 kedd, 22:14:06 »

Urak!

Mi a teendő akkor, ha a tolatólámpa csak a váltó kézzel rükvercben tartásakor ég csak? Tolatólámpa-kapcsoló cserélve, sajna nem az volt a ludas Sad
5 sebességű váltóról van szau.
Mért nem marad bent hátramenet sebességi fokozatban?Nem értem.HA beteszed rükvercbe akkor kapcsolnia kell és világít
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #3741 Dátum: 2014.02.18 kedd, 23:13:18 »

Mért nem marad bent hátramenet sebességi fokozatban?Nem értem.HA beteszed rükvercbe akkor kapcsolnia kell és világít
De, tolatni tudok rendesen, nem ugrik ki fokozatból, de a lámpa csak akkor világít, ha kézzel húzom kicsit hátra... Sad
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #3742 Dátum: 2014.02.18 kedd, 23:21:40 »

De, tolatni tudok rendesen, nem ugrik ki fokozatból, de a lámpa csak akkor világít, ha kézzel húzom kicsit hátra... Sad
Valami nincs rendesen a helyén.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3743 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 17:29:14 »

Mit gondoltok? Ez jó lehet az autómhoz?

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-130-TDCI-TURBO-DIESEL-6-SPEED-SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-BOLTS-/260940778969?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc1484dd9#ht_1747wt_1344



Kérdeztem az eladót, küldtem neki alvázszámot és azt válaszolta nekem, hogy amennyiben 6 sebességes az autóm, akkor megfelel nekem. Mit mondotok? Esetleg más tud korrekt áron kuplung+egytömegű szettet?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3744 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 19:55:01 »

Mit gondoltok? Ez jó lehet az autómhoz?

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-130-TDCI-TURBO-DIESEL-6-SPEED-SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-BOLTS-/260940778969?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc1484dd9#ht_1747wt_1344



Kérdeztem az eladót, küldtem neki alvázszámot és azt válaszolta nekem, hogy amennyiben 6 sebességes az autóm, akkor megfelel nekem. Mit mondotok? Esetleg más tud korrekt áron kuplung+egytömegű szettet?

Ezekkel küzdök egy hónapja, mint malac a jégen, hogy küldjenek már végre egy passzosat a 2.2-höz, mivel elsőre visszaigazolták a jó cikkszámot, majd küldtek egy 2.0-hoz valót...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #3745 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 21:21:25 »

Sziasztok!

2004-es TDci 130Le-s mondeom (6 sebességes, faceliftes) van és a kuplungom felengedésekor enyhe csattanásokat hallok. Föleg üresben benyomott kuplungnál hallható.

Elérekzett ezek szerint a lendkerék+kuplung+kinyomócsapágy csere? Mind a hármat kell cserélni biztosan? Beszerzési források?

(Nem a legjobbkor éppen be akartam számíttani egy MK4-be, de így biztos nem veszik be.)

Köszi szépen előre is a segítségetek!

Üdv:
Laci
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3746 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 21:24:49 »

Sziasztok!

2004-es TDci 130Le-s mondeom (6 sebességes, faceliftes) van és a kuplungom felengedésekor enyhe csattanásokat hallok. Föleg üresben benyomott kuplungnál hallható.

Elérekzett ezek szerint a lendkerék+kuplung+kinyomócsapágy csere? Mind a hármat kell cserélni biztosan? Beszerzési források?

(Nem a legjobbkor éppen be akartam számíttani egy MK4-be, de így biztos nem veszik be.)

Köszi szépen előre is a segítségetek!

Üdv:
Laci

Szerintem beszámítják. (Az, hogy beveszik-e........az más kérdés  eplus2 )
Amennyibe kerül a csere, annyival többet úgysem adnak érte.

" a kuplungom felengedésekor enyhe csattanásokat hallok. Föleg üresben benyomott kuplungnál hallható"

Most felengedéskor hallható vagy benyomott kuplungnál? A kettő nem megy egyszerre.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #3747 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 21:33:35 »

Szerintem beszámítják. (Az, hogy beveszik-e........az más kérdés  eplus2 )
Amennyibe kerül a csere, annyival többet úgysem adnak érte.

" a kuplungom felengedésekor enyhe csattanásokat hallok. Föleg üresben benyomott kuplungnál hallható"

Most felengedéskor hallható vagy benyomott kuplungnál? A kettő nem megy egyszerre.  vigyor3


Mind felengedéskor, mind benyomott kuplungnál hallható..... szomoru1
Naplózva
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3748 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 22:03:24 »

Ezekkel küzdök egy hónapja, mint malac a jégen, hogy küldjenek már végre egy passzosat a 2.2-höz, mivel elsőre visszaigazolták a jó cikkszámot, majd küldtek egy 2.0-hoz valót...

AndyA
Ha jó az enyémhez... átveszem!
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Muci
Vendég
« Új hozzászólás #3749 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 22:12:38 »

Sziasztok!

2004-es TDci 130Le-s mondeom (6 sebességes, faceliftes) van és a kuplungom felengedésekor enyhe csattanásokat hallok. Föleg üresben benyomott kuplungnál hallható.

Elérekzett ezek szerint a lendkerék+kuplung+kinyomócsapágy csere? Mind a hármat kell cserélni biztosan? Beszerzési források?

(Nem a legjobbkor éppen be akartam számíttani egy MK4-be, de így biztos nem veszik be.)

Köszi szépen előre is a segítségetek!

Üdv:
Laci
Nálam ugyanez volt a gond csak ha benyomtam a kuplungot mérséklődött a zaj.Most kedden cseréltettem ki mindent lendkerék,kuplung szett ill. csavarok.Alapjárati zaj megszőnt de kaptam egy új zajt ami menet közben mikor taposom kb.2000-es fordulatnál ha hirtelen felengedem a gázpedált ,egy pillanatra hallható valami furcsa hang vagy ha hirtelen benyomom a kuplungot 2000-es fordulatnál akkor is ugyan ez a zaj van.Minden alkatrész vadi új Luk márkájú.Márkaszerviz aki berakta fogalma sincs mi ez a zaj.Ha valaki találkozott hasonló problémával vagy olyan új kettőstömegű lendkerékkel ami hibás az segítsen!
Üdv:Zsolt
Naplózva
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.