Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:31:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2325658 alkalommal)
0 Felhasználó és 68 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3800 Dátum: 2014.03.01 szombat, 13:32:06 »

Ezt csak azért nem értem, mert a szoftvere egyik fokozatot sem látja(érzékeli), csak a szögsebességet figyeli a jeladó kerék által. A szögsebesség lehet ugyanakkora ötödikben is mint hatodikban. Ha a jeladó kerékről veszi a jelet a tempomat akkor mindegy neki melyik fokozatban van. Tehát józan paraszti ésszel gondolva ha a jeladó kerék kérdés megoldódik a 6-os váltóban is akkor ennek működnie kell. Ha más okból nem működik és vki. ezt tudja, kérem ossza meg. Előre is köszi.

Ez nem egészen így van.
A tempomat bármilyen megváltozott körülményre kikapcsol.
Mivel "nem érti" az adott sebességhez tartozó alacsonyabb motorfordulatszámot az 5. fokozathoz képest, ezért kikapcsol.

Szerintem nem bonyolult ez.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DzZoltan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #3801 Dátum: 2014.03.01 szombat, 13:42:12 »

Ez nem egészen így van.
A tempomat bármilyen megváltozott körülményre kikapcsol.
Mivel "nem érti" az adott sebességhez tartozó alacsonyabb motorfordulatszámot az 5. fokozathoz képest, ezért kikapcsol.

Szerintem nem bonyolult ez.

Na ezt így már értem, és teljesen logikus.
Naplózva

2007.12  2.0 Tdci kombi  minden földi jóval.
2006       1.4 Tdci p..cibusz
2001-es 2.0 TDDi kombi, Ghia, 6-seb.+Chip, Navi, tempomat, ülésfűtés stb.
R 1 3 5
 └-┼┼┤
   2 4 6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3802 Dátum: 2014.03.01 szombat, 14:15:30 »

Ez nem egészen így van.
A tempomat bármilyen megváltozott körülményre kikapcsol.
Mivel "nem érti" az adott sebességhez tartozó alacsonyabb motorfordulatszámot az 5. fokozathoz képest, ezért kikapcsol.

Szerintem nem bonyolult ez.
már csak azért is,mert a tempomat nem a szögsebességet figyeli,hanem a sebességi fokozatokat és a sebesség jelet.Pl asszem 1-3 ig nem tudod bekapcsolni a tempomatot.akármekkora a szögsebessége a kerekeknek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3803 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 20:10:54 »

A héten szeretném megrendelni a kuplung-lendkerék szettet!
Melyiket javasoljátok? Egytömegű NONAME (kb 88e) vagy egytömegű VALEO (kb. 90e)vagy kettőstömegű NONAME (kb 95e AKCIÓS) ?

http://www.ebay.com/itm/SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-SLAVE-CYLINDER-FORD-MONDEO-130-PS-2-0-DIESEL-6-SPEED-/130814227353?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e7522b399

http://www.ebay.com/itm/MONDEO-2-0-TDCI-130-6-SPEED-DUAL-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-/250794243404?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a6480754c

http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-TDCI-6-SPEED-SINGLE-MASS-FLYWHEEL-CONVERSION-VALEO-CLUTCH-CSC-/271077525191?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f1d7ac6c7

Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3804 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 20:19:22 »


Az a te döntésed, hogy milyen lendkereket raksz az autódba. 
Én no-name cuccot egyikből sem vennék....csak márkásat (Valeo, Luk, Sachs...)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #3805 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 21:07:02 »

Pl asszem 1-3 ig nem tudod bekapcsolni a tempomatot.
3-asban működik már a tempomat. Telente 3-asban 2000-es fordulaton tempomattal melegítem a hideg blokkot. Egy hosszú lusta egyenes úton indulok dolgozni, ez olyan 40-es tempó talán...
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3806 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 21:18:21 »

Ez nem egészen így van.
A tempomat bármilyen megváltozott körülményre kikapcsol.
Mivel "nem érti" az adott sebességhez tartozó alacsonyabb motorfordulatszámot az 5. fokozathoz képest, ezért kikapcsol.

Szerintem nem bonyolult ez.

hát én mk3 nál már kipróbáltam, hogy lejtőn "kipöccintettem" sebességből, de amikor lassulni kezdett a kocsi a tempomat azért szépen elforgatta leszabályzásig.....
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3807 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 21:18:59 »

3-asban működik már a tempomat. Telente 3-asban 2000-es fordulaton tempomattal melegítem a hideg blokkot. Egy hosszú lusta egyenes úton indulok dolgozni, ez olyan 40-es tempó talán...

függ fokozattól? szerintem csak annyi, hogy 40 alatt nem lehet bekapcsolni
Naplózva
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3808 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 21:23:42 »

Az a te döntésed, hogy milyen lendkereket raksz az autódba. 
Én no-name cuccot egyikből sem vennék....csak márkásat (Valeo, Luk, Sachs...)
Valamiért az egytömegű vonz!
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3809 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 21:48:32 »


Nekem noname van bent, teljesen meg vagyok elégedve vele (persze én annó 45-ért vettem Cheesy). Viszont azt a 2000 ft pluszt megadnám a Valeo-ért.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3810 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 21:49:11 »

már csak azért is,mert a tempomat nem a szögsebességet figyeli,hanem a sebességi fokozatokat és a sebesség jelet.Pl asszem 1-3 ig nem tudod bekapcsolni a tempomatot.akármekkora a szögsebessége a kerekeknek.

Harmadikban simán be lehet kapcsolni. 1-2-ben még nem próbáltam Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3811 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 21:58:15 »

Nekem noname van bent, teljesen meg vagyok elégedve vele (persze én annó 45-ért vettem Cheesy). Viszont azt a 2000 ft pluszt megadnám a Valeo-ért.
Hol a fenbe vetted annyiert?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3812 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 22:06:18 »

Hol a fenbe vetted annyiert?

Tavaly vettem ebayen techniclutch-tól. Azóta kicsit felment az ára  rinya
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3813 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 22:22:07 »

Tavaly vettem ebayen techniclutch-tól. Azóta kicsit felment az ára  rinya
Komplett szettet vettél?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3814 Dátum: 2014.03.03 hétfő, 22:29:25 »

Komplett szettet vettél?

Igen, TDDI 5 sebességeshez.
Akkoriban ~60 körül volt Buy it now-ként, de fent volt aukcióként is ugyanaz, amit 45-ért utöttem le.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3815 Dátum: 2014.03.04 kedd, 04:35:01 »

Igen, TDDI 5 sebességeshez.
Akkoriban ~60 körül volt Buy it now-ként, de fent volt aukcióként is ugyanaz, amit 45-ért utöttem le.
Tegnap elott dragabban nyertek meg az aukciot, mint a fix arasat.
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
placi86
Vendég
« Új hozzászólás #3816 Dátum: 2014.03.04 kedd, 22:33:14 »

Üdv! Remélem tudtok segíteni a problémámon,ha egyáltalán nagy probléma,de egy biztos hogy nem normális dolog. A problémám 1-2hete jelentkezett és mai napig tart. Furcsa kis csörgés ciripelést hallok ha benyomom a kuplungot viszont,ha felengedem akkor mintha elvágták volna. Valakinek van valami ötlete mi lehet ez a hang?kinyomócsapágy esetleg? én passzolok,de remélem nem a kettőstömegű lendkerekem vagy a kuplungom lassú halála. Minden építőjellegű választ és segítséget előre is megköszönöm. worship
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3817 Dátum: 2014.03.04 kedd, 22:37:59 »

Tegnap elott dragabban nyertek meg az aukciot, mint a fix arasat.

 falbav wow1 falbav
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3818 Dátum: 2014.03.05 szerda, 08:34:11 »

Üdv! Remélem tudtok segíteni a problémámon,ha egyáltalán nagy probléma,de egy biztos hogy nem normális dolog. A problémám 1-2hete jelentkezett és mai napig tart. Furcsa kis csörgés ciripelést hallok ha benyomom a kuplungot viszont,ha felengedem akkor mintha elvágták volna. Valakinek van valami ötlete mi lehet ez a hang?kinyomócsapágy esetleg? én passzolok,de remélem nem a kettőstömegű lendkerekem vagy a kuplungom lassú halála. Minden építőjellegű választ és segítséget előre is megköszönöm. worship

Kinyomó csapágy.  szomoru1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3819 Dátum: 2014.03.05 szerda, 08:50:57 »

Nincs rossz árban, ha tényleg Valeo szettről van szó. Ebayen lehet venni kicsit olcsóbban is, de szerintem nem érdemes, mert tényleg minimális a különbség és egy esetleges garanciális probléma esetén itthon egyszerűbb intézkedni.
ez postával 90 ezer körül lenne: http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-TDDI-DUAL-MASS-FLYWHEEL-REPLACEMENT-FLYWHEEL-VALEO-CLUTCH-CSC-/271059370464?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f1c65c1e0
Kép alapján minden benne van a szettben.
A cserénél érdemes kicserélni az olyan alkatrészeket is amik váltó levétellel járnak vagy megkönnyítik a cserét, ha lent van a váltó.....így egy szereléssel megúszható a dolog.

Pl. főtengely váltó oldali szimmering.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3820 Dátum: 2014.03.05 szerda, 10:16:18 »

Pl. főtengely váltó oldali szimmering.

AndyA
Koszi
Erre tudsz gyari szamot, esetleg angol nevet? Hogyan keressem az ebayen?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3821 Dátum: 2014.03.05 szerda, 13:55:44 »

Koszi
Erre tudsz gyari szamot, esetleg angol nevet? Hogyan keressem az ebayen?

Gyári Finis: 1352017
http://www.ebay.co.uk/itm/New-Genuine-Ford-Transit-Front-Crankshaft-Oil-Seal-2-0-2-2L-00-07-1352017-/181254435349?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a339b3215
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3822 Dátum: 2014.03.05 szerda, 14:40:55 »

Huh. De jó ár!  szomoru1
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3823 Dátum: 2014.03.05 szerda, 14:45:32 »

Huh. De jó ár!  szomoru1

https://cromax.hu/110000000-motor/110630000-motorblokk-es-alkatreszei/110630193-fotengely-tomitesei/110871-fotengely-szimering-ford
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3824 Dátum: 2014.03.05 szerda, 17:28:40 »

Mindenkeppen cserelni kell?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3825 Dátum: 2014.03.05 szerda, 17:38:37 »

Mindenkeppen cserelni kell?

Nem muszáj. Inkább csak ajánlott.
Kellemetlen lenne kuplungozás után 10-20-30 ezer km-el megint kifizetni a váltó fel-le szerelésre a munkadíjat.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3826 Dátum: 2014.03.05 szerda, 17:52:39 »

Mindenkeppen cserelni kell?

Erősen ajánlott, mióta a Ford a két körmös szimmeringet egykörmösre alakította át. Amikor alkalom van rá (azaz leszedeted a váltót) szinte kötelező programpont.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
placi86
Vendég
« Új hozzászólás #3827 Dátum: 2014.03.05 szerda, 22:34:14 »

Kinyomó csapágy.  szomoru1
köszi a segítséget
Naplózva
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #3828 Dátum: 2014.03.07 péntek, 16:11:02 »

Mint alternatíva, fogtam az új kapcsolómat és egy fémreszelővel a pereméből lereszeltem annyit, hogy a golyó mélyebbre kerülhessen becsavart helyzetben. Több próbát is végeztem, mire jó lett. Körülbelül 1mm-t reszeltem le. Közben vigyáztam a menetre, nehogy lereszeljem azt is. Ez a megoldás nekem bevállt, 2012 decemberében csináltam és azóta is műxik a dolog.
Megejtettem a javítást, azzal a kicsi különbséggel, hogy nem reszeltem, hanem véletlenül találtam egy esztergát a műhelyben és a hatlapfejű rész aljából szedtünk le egy mm-t kb, ami gyönyörűen orvosolta a problémát Smiley
Gyakorlatilag ahogy üresből hátrafele megmozdítom a váltókart, egyből villan a lámpa Smiley
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3829 Dátum: 2014.03.07 péntek, 16:23:00 »

Megejtettem a javítást, azzal a kicsi különbséggel, hogy nem reszeltem, hanem véletlenül találtam egy esztergát a műhelyben és a hatlapfejű rész aljából szedtünk le egy mm-t kb, ami gyönyörűen orvosolta a problémát Smiley
Gyakorlatilag ahogy üresből hátrafele megmozdítom a váltókart, egyből villan a lámpa Smiley

Esztergát hogy lehet véletlenül találni?   Grin Grin
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #3830 Dátum: 2014.03.07 péntek, 17:20:24 »

Esztergát hogy lehet véletlenül találni?   Grin Grin
Hát, úgy hogy elmész a feleséged rokonának aknás garázsába szerelni, azt mondod, hogy *** és ott az eszterga a fal mellett.
De lehet hogy a két utolsó lépést felcseréltem.... Smiley
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Turbo
Vendég
« Új hozzászólás #3831 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 21:20:00 »

Hali!

Lehet valahogyan állítani a kuplung pedálon (vagy a szerkezeten bárhol), hogy lentebb fogjon? (benzines, 2.0)

Köszi!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3832 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 22:29:12 »

LUK benzines cikkszámok:

1.8 CGBA/CGBB CHBA/CHBB, 2.0 CJBA, CJBB

Kuplung készlet+kinyomó
2002/10-ig (230 mm): 623 3123 33
2002/11-től (240 mm): 624 3163 33

Kuplung készlet
2002/10-ig (230 mm): 623 3123 09
2002/11-től (240 mm): 624 3163 09

Kinyomó
510 0001 10

Lendkerék
2002/10-ig (csavarkészlettel): 415 0459 10
2002/11-től (csavarkészlet nélkül): 415 0528 10


1.8 SCI CFBA

Kuplung készlet+kinyomó
624 3163 34

Kuplung készlet
624 3163 09

Kinyomó
510 0140 10

Lendkerék
415 0397 10

Csavarkészlet
411 0168 10


2.5 V6 LCBD, 3.0 V6 REBA, ST220 MEBA

Kuplung készlet+kinyomó
MMT6: 624 3324 33

Kuplung készlet
MTX75: 624 3140 09
MMT6: 624 3324 09

Kinyomó
MTX75: 510 0007 10
MMT6: 510 0125 10

Lendkerék
415 0412 10

Csavarkészlet
411 0176 10


Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #3833 Dátum: 2014.03.11 kedd, 09:17:09 »

LUK benzines cikkszámok:

worship worship worship worship worship worship worship
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3834 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 10:13:54 »

Az a tárcsa, amin annyi olvasható, hogy:

"3571-7550 H2A Motorcraft A3502"

az jó nekem a 2.2 TDCi-be?

A LUK 415 0168 10 továbbra is a 2.0 TDCi-be való lendkerék, ugye?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3835 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 12:19:23 »

Próbáltam boltolni eddig már kétszer is az eBay-en a "techniclutch" nevű eladóval. Kétszer rendeltem meg tőle a 2.2 TDCi kettős tömegűt és kuplungot, és mind a kétszer 2.0-ba valót küldtek (azzal együtt, hogy a postázás előtt külön rákérdeztem, és visszaigazolták a helyes cikkszámot!). A hibát készségesen elismerték mindkét esetben, most, a második esetben egy percen belül kaptam meg a választ, hogy küldjem vissza és visszaadják a pénzt.

Hozzá kell tegyem, hogy amikor 290-300 font körül van egy DMF magában, kuplung és kinyomó nélkül, akkor a 337 fontos ár eléggé nagyon jó az egész kupacra egyben. De a tapasztalatok alapján már nem tudom a jóhiszeműséget egyértelműen feltételezni róluk - egyszer lehet tévedni, de kétszer zsinórban, úgy, hogy másodjára már ismernek, tudják, hogy ha megint rosszat küldenek, panaszkodni fogok, és az eBay egyértelműen az én javamra dönt...? És ezzel együtt, vagy ezek ellenére küldeni másodjára is 2.0-ba való kettős tömegűt...?

Az persze csak gyanú és konteo, hogy ettől lesz ilyen olcsó a dolog - azt mondjuk nem tudom, hogy fizikailag a 2.0-s DMF berakható-e a 2.2-be, csak "belül" más benne valami. Meg az is érdekes-gyanús, hogy amikor írtam nekik egy levelet eBay-en kívül, a neten talált címeikre, hogy továbbra is megvenném a jó DMF-et, ráadásul egy fórumtársunk autójába kellene még egy, akkor válaszra sem méltattak.

Száz szónak is egy a vége: részemről a "techniclutch" user elfelejtve, dacára annak, hogy többen dícsérték már itt a fórumon is.

Viszont továbbra is kellene nekem 2.2-be való DMF + kuplung (szerkezet és tárcsa). Tud rá valaki jó árat mondani? Kinyomó nem kell, az az első körben nálam maradt, és a reklamáció végén nem kérték vissza. Talán nem volt képük hozzá...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3836 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 12:26:05 »

Próbáltam boltolni eddig már kétszer is az eBay-en a "techniclutch" nevű eladóval. Kétszer rendeltem meg tőle a 2.2 TDCi kettős tömegűt és kuplungot, és mind a kétszer 2.0-ba valót küldtek (azzal együtt, hogy a postázás előtt külön rákérdeztem, és visszaigazolták a helyes cikkszámot!). A hibát készségesen elismerték mindkét esetben, most, a második esetben egy percen belül kaptam meg a választ, hogy küldjem vissza és visszaadják a pénzt.

Hozzá kell tegyem, hogy amikor 290-300 font körül van egy DMF magában, kuplung és kinyomó nélkül, akkor a 337 fontos ár eléggé nagyon jó az egész kupacra egyben. De a tapasztalatok alapján már nem tudom a jóhiszeműséget egyértelműen feltételezni róluk - egyszer lehet tévedni, de kétszer zsinórban, úgy, hogy másodjára már ismernek, tudják, hogy ha megint rosszat küldenek, panaszkodni fogok, és az eBay egyértelműen az én javamra dönt...? És ezzel együtt, vagy ezek ellenére küldeni másodjára is 2.0-ba való kettős tömegűt...?

Az persze csak gyanú és konteo, hogy ettől lesz ilyen olcsó a dolog - azt mondjuk nem tudom, hogy fizikailag a 2.0-s DMF berakható-e a 2.2-be, csak "belül" más benne valami. Meg az is érdekes-gyanús, hogy amikor írtam nekik egy levelet eBay-en kívül, a neten talált címeikre, hogy továbbra is megvenném a jó DMF-et, ráadásul egy fórumtársunk autójába kellene még egy, akkor válaszra sem méltattak.

Száz szónak is egy a vége: részemről a "techniclutch" user elfelejtve, dacára annak, hogy többen dícsérték már itt a fórumon is.

Viszont továbbra is kellene nekem 2.2-be való DMF + kuplung (szerkezet és tárcsa). Tud rá valaki jó árat mondani? Kinyomó nem kell, az az első körben nálam maradt, és a reklamáció végén nem kérték vissza. Talán nem volt képük hozzá...?

AndyA


Ezért nem mernék én ilyet rendelni ebayről.  szomoru1 Sajnálom, hogy nem jártál sikerrel.
Kérj innen ajánlatot: http://kuplungmester.hu/ viszonylag jó árban szokták adni a szetteket.....és itt legalább személyesen is tudod verni az asztalt, ha gond lenne.     
Vagy itt: http://webshop.alkatracer.hu/home
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3837 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 12:45:21 »

Ezért nem mernék én ilyet rendelni ebayről.  szomoru1 Sajnálom, hogy nem jártál sikerrel.
Kérj innen ajánlatot: http://kuplungmester.hu/ viszonylag jó árban szokták adni a szetteket.....és itt legalább személyesen is tudod verni az asztalt, ha gond lenne.     
Vagy itt: http://webshop.alkatracer.hu/home

Nem túl rossz árak, megnézem, köszi!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3838 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 12:46:51 »

Az a tárcsa, amin annyi olvasható, hogy:

"3571-7550 H2A Motorcraft A3502"

az jó nekem a 2.2 TDCi-be?

A LUK 415 0168 10 továbbra is a 2.0 TDCi-be való lendkerék, ugye?

AndyA

Microcatben, Tecdocban nem találok ilyen cikkszámot. (Próbáltam 3S71-et is).

415 0168 10:
http://kepfeltoltes.hu/140313/Capture_www.kepfeltoltes.hu_.png
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tortugarion
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


Tortugarion


E-mail
« Új hozzászólás #3839 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 17:05:17 »

Megejtettem a javítást, azzal a kicsi különbséggel, hogy nem reszeltem, hanem véletlenül találtam egy esztergát a műhelyben és a hatlapfejű rész aljából szedtünk le egy mm-t kb, ami gyönyörűen orvosolta a problémát Smiley
Gyakorlatilag ahogy üresből hátrafele megmozdítom a váltókart, egyből villan a lámpa Smiley

 Szuper! git
Naplózva

Előző autó: Mondeo Kombi MK3 Facelift TDCI (HJBB 115LE), Szabadonfutós generátor, EGR off és túl a 250E km-en
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3840 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 17:58:42 »

Próbáltam boltolni eddig már kétszer is az eBay-en a "techniclutch" nevű eladóval. Kétszer rendeltem meg tőle a 2.2 TDCi kettős tömegűt és kuplungot, és mind a kétszer 2.0-ba valót küldtek (azzal együtt, hogy a postázás előtt külön rákérdeztem, és visszaigazolták a helyes cikkszámot!). A hibát készségesen elismerték mindkét esetben, most, a második esetben egy percen belül kaptam meg a választ, hogy küldjem vissza és visszaadják a pénzt.

Hozzá kell tegyem, hogy amikor 290-300 font körül van egy DMF magában, kuplung és kinyomó nélkül, akkor a 337 fontos ár eléggé nagyon jó az egész kupacra egyben. De a tapasztalatok alapján már nem tudom a jóhiszeműséget egyértelműen feltételezni róluk - egyszer lehet tévedni, de kétszer zsinórban, úgy, hogy másodjára már ismernek, tudják, hogy ha megint rosszat küldenek, panaszkodni fogok, és az eBay egyértelműen az én javamra dönt...? És ezzel együtt, vagy ezek ellenére küldeni másodjára is 2.0-ba való kettős tömegűt...?

Az persze csak gyanú és konteo, hogy ettől lesz ilyen olcsó a dolog - azt mondjuk nem tudom, hogy fizikailag a 2.0-s DMF berakható-e a 2.2-be, csak "belül" más benne valami. Meg az is érdekes-gyanús, hogy amikor írtam nekik egy levelet eBay-en kívül, a neten talált címeikre, hogy továbbra is megvenném a jó DMF-et, ráadásul egy fórumtársunk autójába kellene még egy, akkor válaszra sem méltattak.

Száz szónak is egy a vége: részemről a "techniclutch" user elfelejtve, dacára annak, hogy többen dícsérték már itt a fórumon is.

Viszont továbbra is kellene nekem 2.2-be való DMF + kuplung (szerkezet és tárcsa). Tud rá valaki jó árat mondani? Kinyomó nem kell, az az első körben nálam maradt, és a reklamáció végén nem kérték vissza. Talán nem volt képük hozzá...?

AndyA


http://techniclutch.weebly.com/your-stories.html
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #3841 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 20:29:00 »

Hali urak.A tavaly szeptemberbe cseréltem komplett kuplungot (ebay).2-3 hét után elkezdett zörögni ami egyre erősödött.Nem tudtam hová tenni a jelenséget,hogy mitől lehet.Gondoltam "na kifogtam 1 sz*r szettet" amit reklamálni érdekes lenne,visszavinni a szervizbe ha kiderül,hogy anyaghiba akkor költséges végül a héten arra az elhatározásra jutottam,hogy teszek egy próbát a kuplung légtelenítésével,hátha.Mivel a szervizbe láttam hogyan csinálták (kurták) el gondoltam azt mellőzőm,GSR adott 1 tippet amit megcsináltam.Az olajat nem hagytam kifele folyni hanem visszafele pumpáltam egy fecskendővel,proba után öröm mert megjavult a kuplung és bánat mert nincs fékem.Nagy valószínűséggel levegőt nyomtam a rásegítőbe mert nagyon rugózik a fékpedál,majd holnap folytatom.
 u.i: a kuplung és a fék rá van kötve a rásegítőre egy külön munkahengerrel amit nem vettem észre,azt hittem csak a féknek van rásegítés.  falbav  vigyor3 
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3842 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 20:37:11 »

Hali urak.A tavaly szeptemberbe cseréltem komplett kuplungot (ebay).2-3 hét után elkezdett zörögni ami egyre erősödött.Nem tudtam hová tenni a jelenséget,hogy mitől lehet.Gondoltam "na kifogtam 1 sz*r szettet" amit reklamálni érdekes lenne,visszavinni a szervizbe ha kiderül,hogy anyaghiba akkor költséges végül a héten arra az elhatározásra jutottam,hogy teszek egy próbát a kuplung légtelenítésével,hátha.Mivel a szervizbe láttam hogyan csinálták (kurták) el gondoltam azt mellőzőm,GSR adott 1 tippet amit megcsináltam.Az olajat nem hagytam kifele folyni hanem visszafele pumpáltam egy fecskendővel,proba után öröm mert megjavult a kuplung és bánat mert nincs fékem.Nagy valószínűséggel levegőt nyomtam a rásegítőbe mert nagyon rugózik a fékpedál,majd holnap folytatom.
 u.i: a kuplung és a fék rá van kötve a rásegítőre egy külön munkahengerrel amit nem vettem észre,azt hittem csak a féknek van rásegítés.  falbav  vigyor3 

Levegőt zárt rendszerben lévő fékfolyadékba aligha tudsz benyomni.
Igazából nem is értem mi történt, mert a féknek a kuplunghoz annyi köze van, hogy azonos tartályból folyik rá mindegyikre a fékfolyadék.
A rásegítőbe levegőt nyomtál? Ezt nem értem.......
A rásegítő vákuummal működik, oda nem tudsz benyomni semmit.
Amikor lentről tolod fel a fékfolyadékot, akkor semmi egyébbel összefüggésbe hozható dolog nem történik. A folyadék felfele kinyomja maga előtt a levegőt és fel a tartályba érkezik. Le kell venni a tartály fedelét. Ennyi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #3843 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 21:20:15 »

Levegőt zárt rendszerben lévő fékfolyadékba aligha tudsz benyomni.
Igazából nem is értem mi történt, mert a féknek a kuplunghoz annyi köze van, hogy azonos tartályból folyik rá mindegyikre a fékfolyadék.
A rásegítőbe levegőt nyomtál? Ezt nem értem.......
A rásegítő vákuummal működik, oda nem tudsz benyomni semmit.
Amikor lentről tolod fel a fékfolyadékot, akkor semmi egyébbel összefüggésbe hozható dolog nem történik. A folyadék felfele kinyomja maga előtt a levegőt és fel a tartályba érkezik. Le kell venni a tartály fedelét. Ennyi.
A vákuumos rásegítőn nekem van 1 hidraulikus munkahenger,ere van rászerelve a tartály,ez a munkahenger nyomja az olajat a (gondolom) 4 fékmunkahengerhez meg a kuplunghoz.Lehet az előbb nem írtam érthetően vagy más mondiba nem így van?   Grin
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.15 szombat, 14:59:01 írta ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) » Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3844 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 21:25:49 »

A vákuumos rásegítőn nekem van 1 hidraulikus munkahenger,ere van rászerelve a tartály,ez a munkahenger nyomja az olajat a főfékmunkahengerhez meg a kuplunghoz.Lehet az előbb nem írtam érthetően vagy más mondiba nem így van?   Grin

Ez elég nagy zőccség......
Ilyen egy mondeoban, sőt semmilyen autóban sincs.
A vákuum dobon van egy főfékhenger. Ez nyomja a fékfolyadékot a kerékfékhengerekhez.
Semmi köze a kuplunghoz. Ahhoz nem nyom senki olajat.
A főfékhenger és a kuplung főhenger fékfolyadék tartálya közös. A főfékhengeren lévő tartályból van egy kivezetés amin keresztül ráfolyik a kuplung főhengerre a fékfolyadék.
Onnan pedig a kinyomócsapágyhoz nyomja a fékfolyadékot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #3845 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 21:41:51 »

Ez elég nagy zőccség......
Ilyen egy mondeoban, sőt semmilyen autóban sincs.
A vákuum dobon van egy főfékhenger. Ez nyomja a fékfolyadékot a kerékfékhengerekhez.
Semmi köze a kuplunghoz. Ahhoz nem nyom senki olajat.
A főfékhenger és a kuplung főhenger fékfolyadék tartálya közös. A főfékhengeren lévő tartályból van egy kivezetés amin keresztül ráfolyik a kuplung főhengerre a fékfolyadék.
Onnan pedig a kinyomócsapágyhoz nyomja a fékfolyadékot.
Na most rendesen összezavartál.Semmi mást nem csináltam csak visszafelé nyomkodtam az olajat,kuplung megjavult, a fékpedál olyan mintha 1 kemény gumilabdát nyomkodnék (visszarúg) és csak minimális fékhatás van.Ha nyomva tartom a féket és leállítom a motort akkor visszanyomja a pedált,akkor most mi van?Hová lett a fék?  falbav  Huh?  Vagy hirtelen megszűnt a vákuum,mitől?
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.13 csütörtök, 22:11:40 írta ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) » Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3846 Dátum: 2014.03.14 péntek, 07:57:17 »

Na most rendesen összezavartál.Semmi mást nem csináltam csak visszafelé nyomkodtam az olajat,kuplung megjavult, a fékpedál olyan mintha 1 kemény gumilabdát nyomkodnék (visszarúg) és csak minimális fékhatás van.Ha nyomva tartom a féket és leállítom a motort akkor visszanyomja a pedált,akkor most mi van?Hová lett a fék?  falbav  Huh?  Vagy hirtelen megszűnt a vákuum,mitől?
egy lukas vákumcső okozhat ilyet....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3847 Dátum: 2014.03.14 péntek, 08:33:36 »

Na most rendesen összezavartál.Semmi mást nem csináltam csak visszafelé nyomkodtam az olajat,kuplung megjavult, a fékpedál olyan mintha 1 kemény gumilabdát nyomkodnék (visszarúg) és csak minimális fékhatás van.Ha nyomva tartom a féket és leállítom a motort akkor visszanyomja a pedált,akkor most mi van?Hová lett a fék?  falbav  Huh?  Vagy hirtelen megszűnt a vákuum,mitől?

A nagy művelet közben nem csúszott le, törött el, sérült meg a vákuumcsövek valamelyike?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #3848 Dátum: 2014.03.14 péntek, 17:13:51 »

A nagy művelet közben nem csúszott le, törött el, sérült meg a vákuumcsövek valamelyike?
Köszi,minden OK(pillanatnyilag).
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3849 Dátum: 2014.03.14 péntek, 17:37:01 »

Köszi,minden OK(pillanatnyilag).

És mi volt?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.