Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:10:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
70
71
72
73
74
75
76
[
77
]
78
79
80
81
82
83
84
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2327504 alkalommal)
0 Felhasználó és 141 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3800 Dátum:
2014.03.01 szombat, 13:32:06 »
Idézetet írta: DzZoltan - 2014.03.01 szombat, 13:21:48
Ezt csak azért nem értem, mert a szoftvere egyik fokozatot sem látja(érzékeli), csak a szögsebességet figyeli a jeladó kerék által. A szögsebesség lehet ugyanakkora ötödikben is mint hatodikban. Ha a jeladó kerékről veszi a jelet a tempomat akkor mindegy neki melyik fokozatban van. Tehát józan paraszti ésszel gondolva ha a jeladó kerék kérdés megoldódik a 6-os váltóban is akkor ennek működnie kell. Ha más okból nem működik és vki. ezt tudja, kérem ossza meg. Előre is köszi.
Ez nem egészen így van.
A tempomat bármilyen
megváltozott
körülményre kikapcsol.
Mivel "nem érti" az adott sebességhez tartozó alacsonyabb motorfordulatszámot az 5. fokozathoz képest, ezért kikapcsol.
Szerintem nem bonyolult ez.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
DzZoltan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3801 Dátum:
2014.03.01 szombat, 13:42:12 »
Idézetet írta: 蒂博尔·科瓦奇 - 2014.03.01 szombat, 13:32:06
Ez nem egészen így van.
A tempomat bármilyen
megváltozott
körülményre kikapcsol.
Mivel "nem érti" az adott sebességhez tartozó alacsonyabb motorfordulatszámot az 5. fokozathoz képest, ezért kikapcsol.
Szerintem nem bonyolult ez.
Na ezt így már értem, és teljesen logikus.
Naplózva
2007.12 2.0 Tdci kombi minden földi jóval.
2006 1.4 Tdci p..cibusz
2001-es 2.0 TDDi kombi, Ghia, 6-seb.+Chip, Navi, tempomat, ülésfűtés stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3802 Dátum:
2014.03.01 szombat, 14:15:30 »
Idézetet írta: 蒂博尔·科瓦奇 - 2014.03.01 szombat, 13:32:06
Ez nem egészen így van.
A tempomat bármilyen
megváltozott
körülményre kikapcsol.
Mivel "nem érti" az adott sebességhez tartozó alacsonyabb motorfordulatszámot az 5. fokozathoz képest, ezért kikapcsol.
Szerintem nem bonyolult ez.
már csak azért is,mert a tempomat nem a szögsebességet figyeli,hanem a sebességi fokozatokat és a sebesség jelet.Pl asszem 1-3 ig nem tudod bekapcsolni a tempomatot.akármekkora a szögsebessége a kerekeknek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3803 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 20:10:54 »
A héten szeretném megrendelni a kuplung-lendkerék szettet!
Melyiket javasoljátok? Egytömegű NONAME (kb 88e) vagy egytömegű VALEO (kb. 90e)vagy kettőstömegű NONAME (kb 95e AKCIÓS) ?
http://www.ebay.com/itm/SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-SLAVE-CYLINDER-FORD-MONDEO-130-PS-2-0-DIESEL-6-SPEED-/130814227353?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e7522b399
http://www.ebay.com/itm/MONDEO-2-0-TDCI-130-6-SPEED-DUAL-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-/250794243404?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a6480754c
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-TDCI-6-SPEED-SINGLE-MASS-FLYWHEEL-CONVERSION-VALEO-CLUTCH-CSC-/271077525191?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f1d7ac6c7
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3804 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 20:19:22 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.03.03 hétfő, 20:10:54
A héten szeretném megrendelni a kuplung-lendkerék szettet!
Melyiket javasoljátok? Egytömegű NONAME (kb 88e) vagy egytömegű VALEO (kb. 90e)vagy kettőstömegű NONAME (kb 95e AKCIÓS) ?
http://www.ebay.com/itm/SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-SLAVE-CYLINDER-FORD-MONDEO-130-PS-2-0-DIESEL-6-SPEED-/130814227353?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e7522b399
http://www.ebay.com/itm/MONDEO-2-0-TDCI-130-6-SPEED-DUAL-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-/250794243404?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a6480754c
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-TDCI-6-SPEED-SINGLE-MASS-FLYWHEEL-CONVERSION-VALEO-CLUTCH-CSC-/271077525191?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f1d7ac6c7
Az a te döntésed, hogy milyen lendkereket raksz az autódba.
Én no-name cuccot egyikből sem vennék....csak márkásat (Valeo, Luk, Sachs...)
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
FokaDriver
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3805 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 21:07:02 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.01 szombat, 14:15:30
Pl asszem 1-3 ig nem tudod bekapcsolni a tempomatot.
3-asban működik már a tempomat. Telente 3-asban 2000-es fordulaton tempomattal melegítem a hideg blokkot. Egy hosszú lusta egyenes úton indulok dolgozni, ez olyan 40-es tempó talán...
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3806 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 21:18:21 »
Idézetet írta: 蒂博尔·科瓦奇 - 2014.03.01 szombat, 13:32:06
Ez nem egészen így van.
A tempomat bármilyen
megváltozott
körülményre kikapcsol.
Mivel "nem érti" az adott sebességhez tartozó alacsonyabb motorfordulatszámot az 5. fokozathoz képest, ezért kikapcsol.
Szerintem nem bonyolult ez.
hát én mk3 nál már kipróbáltam, hogy lejtőn "kipöccintettem" sebességből, de amikor lassulni kezdett a kocsi a tempomat azért szépen elforgatta leszabályzásig.....
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3807 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 21:18:59 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.03.03 hétfő, 21:07:02
3-asban működik már a tempomat. Telente 3-asban 2000-es fordulaton tempomattal melegítem a hideg blokkot. Egy hosszú lusta egyenes úton indulok dolgozni, ez olyan 40-es tempó talán...
függ fokozattól? szerintem csak annyi, hogy 40 alatt nem lehet bekapcsolni
Naplózva
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3808 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 21:23:42 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.03 hétfő, 20:19:22
Az a te döntésed, hogy milyen lendkereket raksz az autódba.
Én no-name cuccot egyikből sem vennék....csak márkásat (Valeo, Luk, Sachs...)
Valamiért az egytömegű vonz!
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3809 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 21:48:32 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.03.03 hétfő, 20:10:54
A héten szeretném megrendelni a kuplung-lendkerék szettet!
Melyiket javasoljátok? Egytömegű NONAME (kb 88e) vagy egytömegű VALEO (kb. 90e)vagy kettőstömegű NONAME (kb 95e AKCIÓS) ?
http://www.ebay.com/itm/SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-SLAVE-CYLINDER-FORD-MONDEO-130-PS-2-0-DIESEL-6-SPEED-/130814227353?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e7522b399
http://www.ebay.com/itm/MONDEO-2-0-TDCI-130-6-SPEED-DUAL-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-/250794243404?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a6480754c
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-TDCI-6-SPEED-SINGLE-MASS-FLYWHEEL-CONVERSION-VALEO-CLUTCH-CSC-/271077525191?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f1d7ac6c7
Nekem noname van bent, teljesen meg vagyok elégedve vele (persze én annó 45-ért vettem
). Viszont azt a 2000 ft pluszt megadnám a Valeo-ért.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3810 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 21:49:11 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.01 szombat, 14:15:30
már csak azért is,mert a tempomat nem a szögsebességet figyeli,hanem a sebességi fokozatokat és a sebesség jelet.Pl asszem 1-3 ig nem tudod bekapcsolni a tempomatot.akármekkora a szögsebessége a kerekeknek.
Harmadikban simán be lehet kapcsolni. 1-2-ben még nem próbáltam
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3811 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 21:58:15 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.03 hétfő, 21:48:32
Nekem noname van bent, teljesen meg vagyok elégedve vele (persze én annó 45-ért vettem
). Viszont azt a 2000 ft pluszt megadnám a Valeo-ért.
Hol a fenbe vetted annyiert?
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3812 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 22:06:18 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.03.03 hétfő, 21:58:15
Hol a fenbe vetted annyiert?
Tavaly vettem ebayen techniclutch-tól. Azóta kicsit felment az ára
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3813 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 22:22:07 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.03 hétfő, 22:06:18
Tavaly vettem ebayen techniclutch-tól. Azóta kicsit felment az ára
Komplett szettet vettél?
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3814 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 22:29:25 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.03.03 hétfő, 22:22:07
Komplett szettet vettél?
Igen, TDDI 5 sebességeshez.
Akkoriban ~60 körül volt Buy it now-ként, de fent volt aukcióként is ugyanaz, amit 45-ért utöttem le.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3815 Dátum:
2014.03.04 kedd, 04:35:01 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.03 hétfő, 22:29:25
Igen, TDDI 5 sebességeshez.
Akkoriban ~60 körül volt Buy it now-ként, de fent volt aukcióként is ugyanaz, amit 45-ért utöttem le.
Tegnap elott dragabban nyertek meg az aukciot, mint a fix arasat.
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
placi86
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3816 Dátum:
2014.03.04 kedd, 22:33:14 »
Üdv! Remélem tudtok segíteni a problémámon,ha egyáltalán nagy probléma,de egy biztos hogy nem normális dolog. A problémám 1-2hete jelentkezett és mai napig tart. Furcsa kis csörgés ciripelést hallok ha benyomom a kuplungot viszont,ha felengedem akkor mintha elvágták volna. Valakinek van valami ötlete mi lehet ez a hang?kinyomócsapágy esetleg? én passzolok,de remélem nem a kettőstömegű lendkerekem vagy a kuplungom lassú halála. Minden építőjellegű választ és segítséget előre is megköszönöm.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3817 Dátum:
2014.03.04 kedd, 22:37:59 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.03.04 kedd, 04:35:01
Tegnap elott dragabban nyertek meg az aukciot, mint a fix arasat.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3818 Dátum:
2014.03.05 szerda, 08:34:11 »
Idézetet írta: placi86 - 2014.03.04 kedd, 22:33:14
Üdv! Remélem tudtok segíteni a problémámon,ha egyáltalán nagy probléma,de egy biztos hogy nem normális dolog. A problémám 1-2hete jelentkezett és mai napig tart. Furcsa kis csörgés ciripelést hallok ha benyomom a kuplungot viszont,ha felengedem akkor mintha elvágták volna. Valakinek van valami ötlete mi lehet ez a hang?kinyomócsapágy esetleg? én passzolok,de remélem nem a kettőstömegű lendkerekem vagy a kuplungom lassú halála. Minden építőjellegű választ és segítséget előre is megköszönöm.
Kinyomó csapágy.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3819 Dátum:
2014.03.05 szerda, 08:50:57 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.27 csütörtök, 09:42:35
Nincs rossz árban, ha tényleg Valeo szettről van szó. Ebayen lehet venni kicsit olcsóbban is, de szerintem nem érdemes, mert tényleg minimális a különbség és egy esetleges garanciális probléma esetén itthon egyszerűbb intézkedni.
ez postával 90 ezer körül lenne:
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-TDDI-DUAL-MASS-FLYWHEEL-REPLACEMENT-FLYWHEEL-VALEO-CLUTCH-CSC-/271059370464?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f1c65c1e0
Kép alapján minden benne van a szettben.
A cserénél érdemes kicserélni az olyan alkatrészeket is amik váltó levétellel járnak vagy megkönnyítik a cserét, ha lent van a váltó.....így egy szereléssel megúszható a dolog.
Pl. főtengely váltó oldali szimmering.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3820 Dátum:
2014.03.05 szerda, 10:16:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.05 szerda, 08:50:57
Pl. főtengely váltó oldali szimmering.
AndyA
Koszi
Erre tudsz gyari szamot, esetleg angol nevet? Hogyan keressem az ebayen?
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3821 Dátum:
2014.03.05 szerda, 13:55:44 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.03.05 szerda, 10:16:18
Koszi
Erre tudsz gyari szamot, esetleg angol nevet? Hogyan keressem az ebayen?
Gyári Finis: 1352017
http://www.ebay.co.uk/itm/New-Genuine-Ford-Transit-Front-Crankshaft-Oil-Seal-2-0-2-2L-00-07-1352017-/181254435349?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a339b3215
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3822 Dátum:
2014.03.05 szerda, 14:40:55 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.05 szerda, 13:55:44
Gyári Finis: 1352017
http://www.ebay.co.uk/itm/New-Genuine-Ford-Transit-Front-Crankshaft-Oil-Seal-2-0-2-2L-00-07-1352017-/181254435349?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a339b3215
Huh. De jó ár!
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3823 Dátum:
2014.03.05 szerda, 14:45:32 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.03.05 szerda, 14:40:55
Huh. De jó ár!
https://cromax.hu/110000000-motor/110630000-motorblokk-es-alkatreszei/110630193-fotengely-tomitesei/110871-fotengely-szimering-ford
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3824 Dátum:
2014.03.05 szerda, 17:28:40 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.05 szerda, 14:45:32
https://cromax.hu/110000000-motor/110630000-motorblokk-es-alkatreszei/110630193-fotengely-tomitesei/110871-fotengely-szimering-ford
Mindenkeppen cserelni kell?
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3825 Dátum:
2014.03.05 szerda, 17:38:37 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.03.05 szerda, 17:28:40
Mindenkeppen cserelni kell?
Nem muszáj. Inkább csak ajánlott.
Kellemetlen lenne kuplungozás után 10-20-30 ezer km-el megint kifizetni a váltó fel-le szerelésre a munkadíjat.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3826 Dátum:
2014.03.05 szerda, 17:52:39 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.03.05 szerda, 17:28:40
Mindenkeppen cserelni kell?
Erősen ajánlott, mióta a Ford a két körmös szimmeringet egykörmösre alakította át. Amikor alkalom van rá (azaz leszedeted a váltót) szinte kötelező programpont.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
placi86
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3827 Dátum:
2014.03.05 szerda, 22:34:14 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.05 szerda, 08:34:11
Kinyomó csapágy.
köszi a segítséget
Naplózva
sqs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3828 Dátum:
2014.03.07 péntek, 16:11:02 »
Idézetet írta: Tortugarion - 2014.02.26 szerda, 08:55:48
Mint alternatíva, fogtam az új kapcsolómat és egy fémreszelővel a pereméből lereszeltem annyit, hogy a golyó mélyebbre kerülhessen becsavart helyzetben. Több próbát is végeztem, mire jó lett. Körülbelül 1mm-t reszeltem le. Közben vigyáztam a menetre, nehogy lereszeljem azt is. Ez a megoldás nekem bevállt, 2012 decemberében csináltam és azóta is műxik a dolog.
Megejtettem a javítást, azzal a kicsi különbséggel, hogy nem reszeltem, hanem véletlenül találtam egy esztergát a műhelyben és a hatlapfejű rész aljából szedtünk le egy mm-t kb, ami gyönyörűen orvosolta a problémát
Gyakorlatilag ahogy üresből hátrafele megmozdítom a váltókart, egyből villan a lámpa
Naplózva
2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3829 Dátum:
2014.03.07 péntek, 16:23:00 »
Idézetet írta: sqs - 2014.03.07 péntek, 16:11:02
Megejtettem a javítást, azzal a kicsi különbséggel, hogy nem reszeltem, hanem véletlenül találtam egy esztergát a műhelyben és a hatlapfejű rész aljából szedtünk le egy mm-t kb, ami gyönyörűen orvosolta a problémát
Gyakorlatilag ahogy üresből hátrafele megmozdítom a váltókart, egyből villan a lámpa
Esztergát hogy lehet véletlenül találni?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
sqs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3830 Dátum:
2014.03.07 péntek, 17:20:24 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.07 péntek, 16:23:00
Esztergát hogy lehet véletlenül találni?
Hát, úgy hogy elmész a feleséged rokonának aknás garázsába szerelni, azt mondod, hogy *** és ott az eszterga a fal mellett.
De lehet hogy a két utolsó lépést felcseréltem....
Naplózva
2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Turbo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3831 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 21:20:00 »
Hali!
Lehet valahogyan állítani a kuplung pedálon (vagy a szerkezeten bárhol), hogy lentebb fogjon? (benzines, 2.0)
Köszi!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3832 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 22:29:12 »
LUK benzines cikkszámok:
1.8 CGBA/CGBB CHBA/CHBB, 2.0 CJBA, CJBB
Kuplung készlet+kinyomó
2002/10-ig (230 mm): 623 3123 33
2002/11-től (240 mm): 624 3163 33
Kuplung készlet
2002/10-ig (230 mm): 623 3123 09
2002/11-től (240 mm): 624 3163 09
Kinyomó
510 0001 10
Lendkerék
2002/10-ig (csavarkészlettel): 415 0459 10
2002/11-től (csavarkészlet nélkül): 415 0528 10
1.8 SCI CFBA
Kuplung készlet+kinyomó
624 3163 34
Kuplung készlet
624 3163 09
Kinyomó
510 0140 10
Lendkerék
415 0397 10
Csavarkészlet
411 0168 10
2.5 V6 LCBD, 3.0 V6 REBA, ST220 MEBA
Kuplung készlet+kinyomó
MMT6: 624 3324 33
Kuplung készlet
MTX75: 624 3140 09
MMT6: 624 3324 09
Kinyomó
MTX75: 510 0007 10
MMT6: 510 0125 10
Lendkerék
415 0412 10
Csavarkészlet
411 0176 10
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3833 Dátum:
2014.03.11 kedd, 09:17:09 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.10 hétfő, 22:29:12
LUK benzines cikkszámok:
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3834 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 10:13:54 »
Az a tárcsa, amin annyi olvasható, hogy:
"3571-7550 H2A Motorcraft A3502"
az jó nekem a 2.2 TDCi-be?
A LUK 415 0168 10 továbbra is a 2.0 TDCi-be való lendkerék, ugye?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3835 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 12:19:23 »
Próbáltam boltolni eddig már kétszer is az eBay-en a "techniclutch" nevű eladóval. Kétszer rendeltem meg tőle a 2.2 TDCi kettős tömegűt és kuplungot, és mind a kétszer 2.0-ba valót küldtek (azzal együtt, hogy a postázás előtt külön rákérdeztem, és visszaigazolták a
helyes
cikkszámot!). A hibát készségesen elismerték mindkét esetben, most, a második esetben egy percen belül kaptam meg a választ, hogy küldjem vissza és visszaadják a pénzt.
Hozzá kell tegyem, hogy amikor 290-300 font körül van egy DMF magában, kuplung és kinyomó nélkül, akkor a 337 fontos ár eléggé nagyon jó az egész kupacra egyben. De a tapasztalatok alapján már nem tudom a jóhiszeműséget egyértelműen feltételezni róluk - egyszer lehet tévedni, de kétszer zsinórban, úgy, hogy másodjára már ismernek, tudják, hogy ha megint rosszat küldenek, panaszkodni fogok, és az eBay egyértelműen az én javamra dönt...? És ezzel együtt, vagy ezek ellenére küldeni másodjára is 2.0-ba való kettős tömegűt...?
Az persze csak gyanú és konteo, hogy ettől lesz ilyen olcsó a dolog - azt mondjuk nem tudom, hogy fizikailag a 2.0-s DMF berakható-e a 2.2-be, csak "belül" más benne valami. Meg az is érdekes-gyanús, hogy amikor írtam nekik egy levelet eBay-en kívül, a neten talált címeikre, hogy továbbra is megvenném a jó DMF-et, ráadásul egy fórumtársunk autójába kellene még egy, akkor válaszra sem méltattak.
Száz szónak is egy a vége: részemről a "techniclutch" user elfelejtve, dacára annak, hogy többen dícsérték már itt a fórumon is.
Viszont továbbra is kellene nekem 2.2-be való DMF + kuplung (szerkezet és tárcsa). Tud rá valaki jó árat mondani? Kinyomó nem kell, az az első körben nálam maradt, és a reklamáció végén nem kérték vissza. Talán nem volt képük hozzá...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3836 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 12:26:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.13 csütörtök, 12:19:23
Próbáltam boltolni eddig már kétszer is az eBay-en a "techniclutch" nevű eladóval. Kétszer rendeltem meg tőle a 2.2 TDCi kettős tömegűt és kuplungot, és mind a kétszer 2.0-ba valót küldtek (azzal együtt, hogy a postázás előtt külön rákérdeztem, és visszaigazolták a
helyes
cikkszámot!). A hibát készségesen elismerték mindkét esetben, most, a második esetben egy percen belül kaptam meg a választ, hogy küldjem vissza és visszaadják a pénzt.
Hozzá kell tegyem, hogy amikor 290-300 font körül van egy DMF magában, kuplung és kinyomó nélkül, akkor a 337 fontos ár eléggé nagyon jó az egész kupacra egyben. De a tapasztalatok alapján már nem tudom a jóhiszeműséget egyértelműen feltételezni róluk - egyszer lehet tévedni, de kétszer zsinórban, úgy, hogy másodjára már ismernek, tudják, hogy ha megint rosszat küldenek, panaszkodni fogok, és az eBay egyértelműen az én javamra dönt...? És ezzel együtt, vagy ezek ellenére küldeni másodjára is 2.0-ba való kettős tömegűt...?
Az persze csak gyanú és konteo, hogy ettől lesz ilyen olcsó a dolog - azt mondjuk nem tudom, hogy fizikailag a 2.0-s DMF berakható-e a 2.2-be, csak "belül" más benne valami. Meg az is érdekes-gyanús, hogy amikor írtam nekik egy levelet eBay-en kívül, a neten talált címeikre, hogy továbbra is megvenném a jó DMF-et, ráadásul egy fórumtársunk autójába kellene még egy, akkor válaszra sem méltattak.
Száz szónak is egy a vége: részemről a "techniclutch" user elfelejtve, dacára annak, hogy többen dícsérték már itt a fórumon is.
Viszont továbbra is kellene nekem 2.2-be való DMF + kuplung (szerkezet és tárcsa). Tud rá valaki jó árat mondani? Kinyomó nem kell, az az első körben nálam maradt, és a reklamáció végén nem kérték vissza. Talán nem volt képük hozzá...?
AndyA
Ezért nem mernék én ilyet rendelni ebayről.
Sajnálom, hogy nem jártál sikerrel.
Kérj innen ajánlatot:
http://kuplungmester.hu/
viszonylag jó árban szokták adni a szetteket.....és itt legalább személyesen is tudod verni az asztalt, ha gond lenne.
Vagy itt:
http://webshop.alkatracer.hu/home
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3837 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 12:45:21 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.13 csütörtök, 12:26:05
Ezért nem mernék én ilyet rendelni ebayről.
Sajnálom, hogy nem jártál sikerrel.
Kérj innen ajánlatot:
http://kuplungmester.hu/
viszonylag jó árban szokták adni a szetteket.....és itt legalább személyesen is tudod verni az asztalt, ha gond lenne.
Vagy itt:
http://webshop.alkatracer.hu/home
Nem túl rossz árak, megnézem, köszi!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3838 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 12:46:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.13 csütörtök, 10:13:54
Az a tárcsa, amin annyi olvasható, hogy:
"3571-7550 H2A Motorcraft A3502"
az jó nekem a 2.2 TDCi-be?
A LUK 415 0168 10 továbbra is a 2.0 TDCi-be való lendkerék, ugye?
AndyA
Microcatben, Tecdocban nem találok ilyen cikkszámot. (Próbáltam 3S71-et is).
415 0168 10:
http://kepfeltoltes.hu/140313/Capture_www.kepfeltoltes.hu_.png
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tortugarion
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Tortugarion
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3839 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 17:05:17 »
Idézetet írta: sqs - 2014.03.07 péntek, 16:11:02
Megejtettem a javítást, azzal a kicsi különbséggel, hogy nem reszeltem, hanem véletlenül találtam egy esztergát a műhelyben és a hatlapfejű rész aljából szedtünk le egy mm-t kb, ami gyönyörűen orvosolta a problémát
Gyakorlatilag ahogy üresből hátrafele megmozdítom a váltókart, egyből villan a lámpa
Szuper!
Naplózva
Előző autó: Mondeo Kombi MK3 Facelift TDCI (HJBB 115LE), Szabadonfutós generátor, EGR off és túl a 250E km-en
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3840 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 17:58:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.13 csütörtök, 12:19:23
Próbáltam boltolni eddig már kétszer is az eBay-en a "techniclutch" nevű eladóval. Kétszer rendeltem meg tőle a 2.2 TDCi kettős tömegűt és kuplungot, és mind a kétszer 2.0-ba valót küldtek (azzal együtt, hogy a postázás előtt külön rákérdeztem, és visszaigazolták a
helyes
cikkszámot!). A hibát készségesen elismerték mindkét esetben, most, a második esetben egy percen belül kaptam meg a választ, hogy küldjem vissza és visszaadják a pénzt.
Hozzá kell tegyem, hogy amikor 290-300 font körül van egy DMF magában, kuplung és kinyomó nélkül, akkor a 337 fontos ár eléggé nagyon jó az egész kupacra egyben. De a tapasztalatok alapján már nem tudom a jóhiszeműséget egyértelműen feltételezni róluk - egyszer lehet tévedni, de kétszer zsinórban, úgy, hogy másodjára már ismernek, tudják, hogy ha megint rosszat küldenek, panaszkodni fogok, és az eBay egyértelműen az én javamra dönt...? És ezzel együtt, vagy ezek ellenére küldeni másodjára is 2.0-ba való kettős tömegűt...?
Az persze csak gyanú és konteo, hogy ettől lesz ilyen olcsó a dolog - azt mondjuk nem tudom, hogy fizikailag a 2.0-s DMF berakható-e a 2.2-be, csak "belül" más benne valami. Meg az is érdekes-gyanús, hogy amikor írtam nekik egy levelet eBay-en kívül, a neten talált címeikre, hogy továbbra is megvenném a jó DMF-et, ráadásul egy fórumtársunk autójába kellene még egy, akkor válaszra sem méltattak.
Száz szónak is egy a vége: részemről a "techniclutch" user elfelejtve, dacára annak, hogy többen dícsérték már itt a fórumon is.
Viszont továbbra is kellene nekem 2.2-be való DMF + kuplung (szerkezet és tárcsa). Tud rá valaki jó árat mondani? Kinyomó nem kell, az az első körben nálam maradt, és a reklamáció végén nem kérték vissza. Talán nem volt képük hozzá...?
AndyA
http://techniclutch.weebly.com/your-stories.html
Naplózva
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3841 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 20:29:00 »
Hali urak.A tavaly szeptemberbe cseréltem komplett kuplungot (ebay).2-3 hét után elkezdett zörögni ami egyre erősödött.Nem tudtam hová tenni a jelenséget,hogy mitől lehet.Gondoltam "na kifogtam 1 sz*r szettet" amit reklamálni érdekes lenne,visszavinni a szervizbe ha kiderül,hogy anyaghiba akkor költséges végül a héten arra az elhatározásra jutottam,hogy teszek egy próbát a kuplung légtelenítésével,hátha.Mivel a szervizbe láttam hogyan csinálták (kurták) el gondoltam azt mellőzőm,GSR adott 1 tippet amit megcsináltam.Az olajat nem hagytam kifele folyni hanem visszafele pumpáltam egy fecskendővel,proba után öröm mert megjavult a kuplung és bánat mert nincs fékem.Nagy valószínűséggel levegőt nyomtam a rásegítőbe mert nagyon rugózik a fékpedál,majd holnap folytatom.
u.i: a kuplung és a fék rá van kötve a rásegítőre egy külön munkahengerrel amit nem vettem észre,azt hittem csak a féknek van rásegítés.
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3842 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 20:37:11 »
Idézetet írta: ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) - 2014.03.13 csütörtök, 20:29:00
Hali urak.A tavaly szeptemberbe cseréltem komplett kuplungot (ebay).2-3 hét után elkezdett zörögni ami egyre erősödött.Nem tudtam hová tenni a jelenséget,hogy mitől lehet.Gondoltam "na kifogtam 1 sz*r szettet" amit reklamálni érdekes lenne,visszavinni a szervizbe ha kiderül,hogy anyaghiba akkor költséges végül a héten arra az elhatározásra jutottam,hogy teszek egy próbát a kuplung légtelenítésével,hátha.Mivel a szervizbe láttam hogyan csinálták (kurták) el gondoltam azt mellőzőm,GSR adott 1 tippet amit megcsináltam.Az olajat nem hagytam kifele folyni hanem visszafele pumpáltam egy fecskendővel,proba után öröm mert megjavult a kuplung és bánat mert nincs fékem.Nagy valószínűséggel levegőt nyomtam a rásegítőbe mert nagyon rugózik a fékpedál,majd holnap folytatom.
u.i: a kuplung és a fék rá van kötve a rásegítőre egy külön munkahengerrel amit nem vettem észre,azt hittem csak a féknek van rásegítés.
Levegőt zárt rendszerben lévő fékfolyadékba aligha tudsz benyomni.
Igazából nem is értem mi történt, mert a féknek a kuplunghoz annyi köze van, hogy azonos tartályból folyik rá mindegyikre a fékfolyadék.
A rásegítőbe levegőt nyomtál? Ezt nem értem.......
A rásegítő vákuummal működik, oda nem tudsz benyomni semmit.
Amikor lentről tolod fel a fékfolyadékot, akkor semmi egyébbel összefüggésbe hozható dolog nem történik. A folyadék felfele kinyomja maga előtt a levegőt és fel a tartályba érkezik. Le kell venni a tartály fedelét. Ennyi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3843 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 21:20:15 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.13 csütörtök, 20:37:11
Levegőt zárt rendszerben lévő fékfolyadékba aligha tudsz benyomni.
Igazából nem is értem mi történt, mert a féknek a kuplunghoz annyi köze van, hogy azonos tartályból folyik rá mindegyikre a fékfolyadék.
A rásegítőbe levegőt nyomtál? Ezt nem értem.......
A rásegítő vákuummal működik, oda nem tudsz benyomni semmit.
Amikor lentről tolod fel a fékfolyadékot, akkor semmi egyébbel összefüggésbe hozható dolog nem történik. A folyadék felfele kinyomja maga előtt a levegőt és fel a tartályba érkezik. Le kell venni a tartály fedelét. Ennyi.
A vákuumos rásegítőn nekem van 1 hidraulikus munkahenger,ere van rászerelve a tartály,ez a munkahenger nyomja az olajat a (gondolom) 4 fékmunkahengerhez meg a kuplunghoz.Lehet az előbb nem írtam érthetően vagy más mondiba nem így van?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.15 szombat, 14:59:01 írta ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili)
»
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3844 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 21:25:49 »
Idézetet írta: ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) - 2014.03.13 csütörtök, 21:20:15
A vákuumos rásegítőn nekem van 1 hidraulikus munkahenger,ere van rászerelve a tartály,ez a munkahenger nyomja az olajat a főfékmunkahengerhez meg a kuplunghoz.Lehet az előbb nem írtam érthetően vagy más mondiba nem így van?
Ez elég nagy zőccség......
Ilyen egy mondeoban, sőt semmilyen autóban sincs.
A vákuum dobon van egy főfékhenger. Ez nyomja a fékfolyadékot a kerékfékhengerekhez.
Semmi köze a kuplunghoz. Ahhoz nem nyom senki olajat.
A főfékhenger és a kuplung főhenger fékfolyadék tartálya közös. A főfékhengeren lévő tartályból van egy kivezetés amin keresztül ráfolyik a kuplung főhengerre a fékfolyadék.
Onnan pedig a kinyomócsapágyhoz nyomja a fékfolyadékot.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3845 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 21:41:51 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.13 csütörtök, 21:25:49
Ez elég nagy zőccség......
Ilyen egy mondeoban, sőt semmilyen autóban sincs.
A vákuum dobon van egy főfékhenger. Ez nyomja a fékfolyadékot a kerékfékhengerekhez.
Semmi köze a kuplunghoz. Ahhoz nem nyom senki olajat.
A főfékhenger és a kuplung főhenger fékfolyadék tartálya közös. A főfékhengeren lévő tartályból van egy kivezetés amin keresztül ráfolyik a kuplung főhengerre a fékfolyadék.
Onnan pedig a kinyomócsapágyhoz nyomja a fékfolyadékot.
Na most rendesen összezavartál.Semmi mást nem csináltam csak visszafelé nyomkodtam az olajat,kuplung megjavult, a fékpedál olyan mintha 1 kemény gumilabdát nyomkodnék (visszarúg) és csak minimális fékhatás van.Ha nyomva tartom a féket és leállítom a motort akkor visszanyomja a pedált,akkor most mi van?Hová lett a fék?
Vagy hirtelen megszűnt a vákuum,mitől?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.13 csütörtök, 22:11:40 írta ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili)
»
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3846 Dátum:
2014.03.14 péntek, 07:57:17 »
Idézetet írta: ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) - 2014.03.13 csütörtök, 21:41:51
Na most rendesen összezavartál.Semmi mást nem csináltam csak visszafelé nyomkodtam az olajat,kuplung megjavult, a fékpedál olyan mintha 1 kemény gumilabdát nyomkodnék (visszarúg) és csak minimális fékhatás van.Ha nyomva tartom a féket és leállítom a motort akkor visszanyomja a pedált,akkor most mi van?Hová lett a fék?
Vagy hirtelen megszűnt a vákuum,mitől?
egy lukas vákumcső okozhat ilyet....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3847 Dátum:
2014.03.14 péntek, 08:33:36 »
Idézetet írta: ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) - 2014.03.13 csütörtök, 21:41:51
Na most rendesen összezavartál.Semmi mást nem csináltam csak visszafelé nyomkodtam az olajat,kuplung megjavult, a fékpedál olyan mintha 1 kemény gumilabdát nyomkodnék (visszarúg) és csak minimális fékhatás van.Ha nyomva tartom a féket és leállítom a motort akkor visszanyomja a pedált,akkor most mi van?Hová lett a fék?
Vagy hirtelen megszűnt a vákuum,mitől?
A nagy művelet közben nem csúszott le, törött el, sérült meg a vákuumcsövek valamelyike?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3848 Dátum:
2014.03.14 péntek, 17:13:51 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.14 péntek, 08:33:36
A nagy művelet közben nem csúszott le, törött el, sérült meg a vákuumcsövek valamelyike?
Köszi,minden OK(pillanatnyilag).
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #3849 Dátum:
2014.03.14 péntek, 17:37:01 »
Idézetet írta: ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) - 2014.03.14 péntek, 17:13:51
Köszi,minden OK(pillanatnyilag).
És mi volt?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
70
71
72
73
74
75
76
[
77
]
78
79
80
81
82
83
84
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ