Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:08:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2325136 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4150 Dátum: 2014.06.14 szombat, 22:21:54 »

Gondolom már látott párat.  vigyor3
OK
De mintha valaki kb 3-4 hónapja olyat irt a fórumon, hogy 2003-ban volt valami fog méretváltás. Nem találom ki irta azt és azt sem, hogy pontosan mit is. Az rémlik viszont, hogy a 2003 évjáratnál oda kell figyelni.
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4151 Dátum: 2014.06.14 szombat, 22:39:29 »

OK
De mintha valaki kb 3-4 hónapja olyat irt a fórumon, hogy 2003-ban volt valami fog méretváltás. Nem találom ki irta azt és azt sem, hogy pontosan mit is. Az rémlik viszont, hogy a 2003 évjáratnál oda kell figyelni.

Majd valaki megnézi neked a microcat-ban, hogy neked melyik kell. Gondolom.
Naplózva
piri
Vendég
« Új hozzászólás #4152 Dátum: 2014.06.14 szombat, 23:40:57 »

Előfordulhat. Nincs egy csattanó hang, amikor leállítod? Ha cserélni kell, akkor sokan ajánlják itt a fórumon is a sima egytömegű lendkerékre a cserét. Van is olyan fórumtárs, aki megcsinálta. Olvass vissza, hogy milyen tapasztalatokat írt le.

na egy kicsit jobban odafigyelem és meghallgattam a gépet.
Üresben, ahogy elkezdem benyomni a kuplungot, a felső harmadban érdekes ciripelő hangot ad, elég jól kivehető hang, nem kell nagyon fülelni.
Leállításkor pedig nem csattanó, hanem inkább csörgő hangot ad. Nem természetes hang, nem az amit alapból várna az ember a motor leállításakor. Eddig valahogy fel sem tűnt nekem, pedig biztosan nem ma kezdte.
Így már egyértelmű a helyzet?

köszi

Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4153 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 09:50:39 »

OK
De mintha valaki kb 3-4 hónapja olyat irt a fórumon, hogy 2003-ban volt valami fog méretváltás. Nem találom ki irta azt és azt sem, hogy pontosan mit is. Az rémlik viszont, hogy a 2003 évjáratnál oda kell figyelni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=16335.0
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #4154 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 14:28:59 »

Megnézed a FAQ-ban a kuplung-kettőstömegűről szóló témában a pontos cikkszámot, és azt rendeled.

AndyA

Hol van ez a FAQ? Istenemre nem találtam meg. Cheesy
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4155 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 14:33:27 »

Hol van ez a FAQ? Istenemre nem találtam meg. Cheesy
ott találod ahol részletessen felvannak sorolva a topicok.MKI-MKII és így tovább és az alsó részen megtalálod.Azt ha kinyitod akkor ott részletessen levannak a dolgok írva.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4156 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 14:45:05 »

Hol van ez a FAQ? Istenemre nem találtam meg. Cheesy

A főoldalon rákattintasz arra, hogy "Fórum". Ez itt a fórumok főoldala:

http://mondeo.hu/index.php?action=forum

Lelapozol addig, hogy "FAQ", és katt. Ide jutsz:

http://mondeo.hu/index.php?board=30.0

Itt megkeresed a kuplung és kettős tömegű cikkszámokról szóló cikket és arra is kattintasz. Ez az eredmény:

http://mondeo.hu/index.php?topic=16335.0

Itt azután motorkód, váltó stb. alapján kikeresed a neked passzos darabokat.

A többi FAQtya cikk ugyanitt, ugyanezen elvek alapján található meg. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #4157 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 15:26:55 »

 worship  eljen
A főoldalon rákattintasz arra, hogy "Fórum". Ez itt a fórumok főoldala:

http://mondeo.hu/index.php?action=forum

Lelapozol addig, hogy "FAQ", és katt. Ide jutsz:

http://mondeo.hu/index.php?board=30.0

Itt megkeresed a kuplung és kettős tömegű cikkszámokról szóló cikket és arra is kattintasz. Ez az eredmény:

http://mondeo.hu/index.php?topic=16335.0

Itt azután motorkód, váltó stb. alapján kikeresed a neked passzos darabokat.

A többi FAQtya cikk ugyanitt, ugyanezen elvek alapján található meg. Smiley

AndyA

Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4158 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 16:46:35 »

na egy kicsit jobban odafigyelem és meghallgattam a gépet.
Üresben, ahogy elkezdem benyomni a kuplungot, a felső harmadban érdekes ciripelő hangot ad, elég jól kivehető hang, nem kell nagyon fülelni.
Leállításkor pedig nem csattanó, hanem inkább csörgő hangot ad. Nem természetes hang, nem az amit alapból várna az ember a motor leállításakor. Eddig valahogy fel sem tűnt nekem, pedig biztosan nem ma kezdte.
Így már egyértelmű a helyzet?

köszi



Ez alapján eléggé kinéz egy kuplungszett+kettőstömegű combo csere. Az enyém is így kezdete. Kicsit benyomott kuplungnál ciripelő hang, majd kis idő múlva megjött a csörgő/csattanó kettőstömegű hangja is. Keress vissza. AndyA valahol belinkelt egy oldalt, ahonnan emberi áron tudsz rendelni cuccot. Itthon 2db aranyrúdért adják az alkatrészt. Ha biztosra akarsz menni, akkor nézesd meg egy normális szerelővel, aki nem lehúzni akar vagy valamelyik közeledben lakó fórumtárssal (vagy valamelyik minitalálkozón)
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.16 hétfő, 16:48:14 írta Lacika71 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4159 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 17:10:09 »

Ez alapján eléggé kinéz egy kuplungszett+kettőstömegű combo csere. Az enyém is így kezdete. Kicsit benyomott kuplungnál ciripelő hang, majd kis idő múlva megjött a csörgő/csattanó kettőstömegű hangja is. Keress vissza. AndyA valahol belinkelt egy oldalt, ahonnan emberi áron tudsz rendelni cuccot. Itthon 2db aranyrúdért adják az alkatrészt. Ha biztosra akarsz menni, akkor nézesd meg egy normális szerelővel, aki nem lehúzni akar vagy valamelyik közeledben lakó fórumtárssal (vagy valamelyik minitalálkozón)

Az övé csak 2.0 TDDI, nem 2.2-es. Az nem olcsóbb annyival, hogy kintről legyen érdemes hozatni, bár akinek 1-2 tizes is számít ebben a nagyságrendben, megkockáztathatja. Én azért valami 60 ezret spóroltam rajta így.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4160 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 17:12:21 »

Az övé csak 2.0 TDDI, nem 2.2-es. Az nem olcsóbb annyival, hogy kintről legyen érdemes hozatni, bár akinek 1-2 tizes is számít ebben a nagyságrendben, megkockáztathatja. Én azért valami 60 ezret spóroltam rajta így.

AndyA

Hidd el, sokaknak még a 20e ft-al olcsóbban megszerzett alkatréz is sokat jelent. Az már majdnem a szerelés ára.
Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #4161 Dátum: 2014.06.17 kedd, 10:58:36 »

Tulajdonképpen mit csinál a tönkrement kettőstömegű lendkerék? Mire van hatása, mit tesz esetleg tönkre? Egy ideje leállításkor csattan (kinyomott kuplungnál ugye nem). Hidegen érezni egy kis remegést a kormányon, de ha bemelegszik a motor akkor nem. Múltkor vittem a kollégámat, akinek dízel Focusa van és a lámpánál kérdezte, hogy lefulladt-e motor. Mondom, nem ez így jár.  Wink

Nézegetem az árakat (egyenlőre AndyA féle csapat a legolcsóbb), és tudni szeretném, hogy meddig nem lesz semmi baja a kocsinak. Mi a tapasztalat, hogy kb. hány km-t lehet menni így? Fokozatosan erősebb lesz a remegés, vagy hirtelen egyszercsak olyan lesz, mint egy tank?

Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4162 Dátum: 2014.06.17 kedd, 11:29:56 »

Tulajdonképpen mit csinál a tönkrement kettőstömegű lendkerék? Mire van hatása, mit tesz esetleg tönkre? Egy ideje leállításkor csattan (kinyomott kuplungnál ugye nem). Hidegen érezni egy kis remegést a kormányon, de ha bemelegszik a motor akkor nem. Múltkor vittem a kollégámat, akinek dízel Focusa van és a lámpánál kérdezte, hogy lefulladt-e motor. Mondom, nem ez így jár.  Wink

Nézegetem az árakat (egyenlőre AndyA féle csapat a legolcsóbb), és tudni szeretném, hogy meddig nem lesz semmi baja a kocsinak. Mi a tapasztalat, hogy kb. hány km-t lehet menni így? Fokozatosan erősebb lesz a remegés, vagy hirtelen egyszercsak olyan lesz, mint egy tank?


ha nagyon lóg,akkor elveheti a CKP jeladót,illetve nem éri el a fogakat a jeladó.nem indul vagy menet közben leáll a motor.
Ha nagyon lóg, az önindítót is tönkreteszi.
Ha nagyon lóg szétrázza a kuplungot,a motort, a kasznit.

senki nem tudja megjósolni,meddíg bírja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #4163 Dátum: 2014.06.17 kedd, 21:30:21 »

Sziasztok!
Olvasgattam régebbi hsz-ekben, hogy nem állítható a kuplung. Nekem nagyon lent fog, tehát a padlóba kell préselnem, hogy teljesen oldjon és egy centiről már elkezd lassan gurulni az autó. Tulajdonképpen baromi érzékeny, csak óvatosan tudom elkerülni a lefulladást. Ezzel nem lehet csinálni semmit? Jobban érezném, ha lenne vagy 3 centim amikor engedem fel, hogy ne azonnal hozza mozgásba az autót. Így még az ülést is nehéz belőni, mert ha a kényelmeset választom, akkor nem érem el a kuplung pedállal a padlólemezt.
Ja, és ha nem préselem bele a padlóba, akkor néha még a fogaskerekek is recsegnek 2-böl 3-ba rakva.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4164 Dátum: 2014.06.17 kedd, 21:32:38 »

Sziasztok!
Olvasgattam régebbi hsz-ekben, hogy nem állítható a kuplung. Nekem nagyon lent fog, tehát a padlóba kell préselnem, hogy teljesen oldjon és egy centiről már elkezd lassan gurulni az autó. Tulajdonképpen baromi érzékeny, csak óvatosan tudom elkerülni a lefulladást. Ezzel nem lehet csinálni semmit? Jobban érezném, ha lenne vagy 3 centim amikor engedem fel, hogy ne azonnal hozza mozgásba az autót. Így még az ülést is nehéz belőni, mert ha a kényelmeset választom, akkor nem érem el a kuplung pedállal a padlólemezt.
Ja, és ha nem préselem bele a padlóba, akkor néha még a fogaskerekek is recsegnek 2-böl 3-ba rakva.

Dehogynem lehet. Kicseréled (érdemes egyben mindent: kinyomó, szerkezet, tárcsa, lendkerék, szimeringek) és jó lesz.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #4165 Dátum: 2014.06.17 kedd, 21:40:10 »

Dehogynem lehet. Kicseréled (érdemes egyben mindent: kinyomó, szerkezet, tárcsa, lendkerék, szimeringek) és jó lesz.

Ez a "lent fogás" a végét jelzi a cuccnak?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4166 Dátum: 2014.06.17 kedd, 21:44:16 »

Ez a "lent fogás" a végét jelzi a cuccnak?

igen
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4167 Dátum: 2014.06.17 kedd, 21:57:46 »

Ez a "lent fogás" a végét jelzi a cuccnak?

A kopott kuplung inkább magasan fog. Ha nem emel ki rendesen, vagy csak nagyon mélyen, az szerintem inkább a hidraulikus rendszer hibája lesz. Hidraulikus kinyomó csapágy, vagy főhenger. Egy rendes légtelenítéssel próbálkozz meg szerintem kezdésnek.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4168 Dátum: 2014.06.17 kedd, 21:59:40 »

igen
ja, "fent"
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #4169 Dátum: 2014.06.17 kedd, 22:06:17 »

A kopott kuplung inkább magasan fog. Ha nem emel ki rendesen, vagy csak nagyon mélyen, az szerintem inkább a hidraulikus rendszer hibája lesz. Hidraulikus kinyomó csapágy, vagy főhenger. Egy rendes légtelenítéssel próbálkozz meg szerintem kezdésnek.

Azt itthon meg tudom csinálni? Valamikor autóvillamosságot tanultam, jó régen. Aztán egyéb szereléseket végeztem, szóval nem idegen tőlem az ilyesmi, de kétségtelen, hogy nem vagyok egy profi...
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4170 Dátum: 2014.06.17 kedd, 22:08:22 »

ja, "fent"

nekem a v6on 200.000 környékén jött ez elő. a tárcsa még bőven jó lett volna, de a szerkezet meg volt kopva.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4171 Dátum: 2014.06.17 kedd, 22:34:31 »

Azt itthon meg tudom csinálni? Valamikor autóvillamosságot tanultam, jó régen. Aztán egyéb szereléseket végeztem, szóval nem idegen tőlem az ilyesmi, de kétségtelen, hogy nem vagyok egy profi...

Féket légtelenítettél már? Kb. ugyanúgy lehet ezt is. Két ember, villáskulcs, cső ha van, akkor meg lehet próbálni.
Naplózva
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #4172 Dátum: 2014.06.18 szerda, 19:21:04 »

Féket légtelenítettél már? Kb. ugyanúgy lehet ezt is. Két ember, villáskulcs, cső ha van, akkor meg lehet próbálni.

Ööööö, asszem inkább profira bízom, vagy legalább az lesz a második ember.
Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #4173 Dátum: 2014.06.20 péntek, 09:49:29 »

Mivel lassan esedékes a kuplung, kettőstömegű csere, a kérdésem, hogy ilyenkor még mit érdemes, mit szokás cserélni? (Ha már úgyis szétbombázzák a kocsit.) Váltóolaj pl? Hűtőfolyadék? A fékolajat például lehet valahogy mérni, hogy milyen?
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4174 Dátum: 2014.06.20 péntek, 09:54:57 »

Mivel lassan esedékes a kuplung, kettőstömegű csere, a kérdésem, hogy ilyenkor még mit érdemes, mit szokás cserélni? (Ha már úgyis szétbombázzák a kocsit.) Váltóolaj pl? Hűtőfolyadék? A fékolajat például lehet valahogy mérni, hogy milyen?


Lendkerék, tárcsa, szerkezet, kinyomó.
Főtengely szimering, nyelestengely szimering.
Én váltóolajat is cseréltettem mindjárt.

Fékolajat jobb helyen be tudják mérni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4175 Dátum: 2014.06.20 péntek, 09:56:49 »

Lendkerék, tárcsa, szerkezet, kinyomó.
Főtengely szimering, nyelestengely szimering.
Én váltóolajat is cseréltettem mindjárt.

Fékolajat jobb helyen be tudják mérni.
nyelestengely szimering benne van az új kinyomóban  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4176 Dátum: 2014.06.20 péntek, 19:13:28 »

nyelestengely szimering benne van az új kinyomóban  Wink
Sem az Övében sem a Tiedben nincs benn.  Wink  vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #4177 Dátum: 2014.06.20 péntek, 19:46:00 »

Lendkerék, tárcsa, szerkezet, kinyomó.
Főtengely szimering, nyelestengely szimering.
Én váltóolajat is cseréltettem mindjárt.

Fékolajat jobb helyen be tudják mérni.
Akkor a Lurdy parkolója egy jobb hely,az utóbbi minin GSR mindenkinek megnézte a fékolaj víztartalmát, egy kis kézi kütyüvel aki kérte.
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4178 Dátum: 2014.06.20 péntek, 20:06:22 »

Akkor a Lurdy parkolója egy jobb hely,az utóbbi minin GSR mindenkinek megnézte a fékolaj víztartalmát, egy kis kézi kütyüvel aki kérte.
2 évente csere és nem rohadnak a hátsó nyergek...amúgy a tartály víztartalma miben hasonlít a nyergekben levő olaj víztartalmához...keringés hiányában kb semmiben.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kiskacsa
Vendég
« Új hozzászólás #4179 Dátum: 2014.06.24 kedd, 15:44:14 »

Sziasztok, véleményeteket kérném.

Kettőstömegű lendkereket kéne cserélnem 115 lovas dízelen.

Keresgéltem a neten, és ezt találtam:
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=catalog&op=11&manuf=FORD&model=MONDEO&ev=2002&cc=1998&bd=d&kw=85&enc=D6BA,%20HJBA,%20HJBB,%20HJBC&typid=15447&level1=10338&level2=10150&level3=10157&artid=415%200168%2010&brand=LuK

66.400 Ft.

Meg szabad venni?

A cég és a Totalcar logo miatt azt mondanám, hogy igen, de miért lehet ennyivel olcsóbb?

Találtam régebbi bejegyzéseket a fórumokban, akik tőlük vettek, és bevált.

Ti mit mondanátok?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4180 Dátum: 2014.06.24 kedd, 15:46:29 »

Sziasztok, véleményeteket kérném.

Kettőstömegű lendkereket kéne cserélnem 115 lovas dízelen.

Keresgéltem a neten, és ezt találtam:
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=catalog&op=11&manuf=FORD&model=MONDEO&ev=2002&cc=1998&bd=d&kw=85&enc=D6BA,%20HJBA,%20HJBB,%20HJBC&typid=15447&level1=10338&level2=10150&level3=10157&artid=415%200168%2010&brand=LuK

66.400 Ft.

Meg szabad venni?

A cég és a Totalcar logo miatt azt mondanám, hogy igen, de miért lehet ennyivel olcsóbb?

Találtam régebbi bejegyzéseket a fórumokban, akik tőlük vettek, és bevált.

Ti mit mondanátok?

A LUK jó, a Kauffer meg elvileg megbízható beszerzési forrás.

Nézd meg a FAQ-ban, hogy passzos-e a szekeredhez.

Viszont ha már széjjelhányod az egészet, kuplungot, tárcsát és kinyomócsapágyat is cserélj, érdemes.

AndyA

Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kiskacsa
Vendég
« Új hozzászólás #4181 Dátum: 2014.06.24 kedd, 16:07:24 »

A LUK jó, a Kauffer meg elvileg megbízható beszerzési forrás.

Nézd meg a FAQ-ban, hogy passzos-e a szekeredhez.

Viszont ha már széjjelhányod az egészet, kuplungot, tárcsát és kinyomócsapágyat is cserélj, érdemes.

AndyA



Köszönöm.
Természetesen a kuplung is cserés, és akkor valószínűleg ugyanonnan lesz az is. Amúgy is találtam még náluk ezt-azt, ami érdekel.
Naplózva
pakasz
Vendég
« Új hozzászólás #4182 Dátum: 2014.06.24 kedd, 19:29:52 »

Sziasztok Mesterek!


Van egy Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001  autóm melyet kuplungozni kellene.  Érdeklődöm, hogy a váltót le lehet szerelni a motor kiemelése nélkül.  Segéd alvázkeretet  le kell -e szerelni s utána lejön vagy sem. Szerelőaknán javítanánk. Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4183 Dátum: 2014.06.24 kedd, 19:34:14 »

Sziasztok Mesterek!


Van egy Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001  autóm melyet kuplungozni kellene.  Érdeklődöm, hogy a váltót le lehet szerelni a motor kiemelése nélkül.  Segéd alvázkeretet  le kell -e szerelni s utána lejön vagy sem. Szerelőaknán javítanánk. Előre is köszi a válaszokat.

A kettőnél már válaszoltam.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pakasz
Vendég
« Új hozzászólás #4184 Dátum: 2014.06.24 kedd, 19:41:29 »

A kettőnél már válaszoltam.

OK köszönöm.
Naplózva
Mocka
Vendég
« Új hozzászólás #4185 Dátum: 2014.06.25 szerda, 09:32:51 »

Sziasztok!

Nekem olyan problemam van, amire keresem a valaszt es a megoldast, hogy sajnos egyre gyakrabban hiaba nyomom ki padloig a kuplungot, nem tudom betenni 1- esbe a sebvaltot ( 6 sebesseges ). Ilyenkor atteszem kettesbe, gurulok par centit, ekkor mar betudom tenni 1-esbe. Neha az is segit, hogy csak siman at teszem masik sebsssegbe es vissza.
Megtudnatok mondani, mi lehet a hiba oka, illetve mire szamitsak a szervizben ( kinel ? ) ?

Köszönettel:
Mocka
MK3 2.0TDCI - 2006.11.


Update:
Bár senki nem válaszolt,  azért leirom mi volt a történet...
Szóval szerelőről szerelőre telefonáltam,  repkedtek a 70-80 000- ek, volt kuplung kiemelő csapágyas ötlet,  volt szinkron gyűrűs tipp, ahány szerelő annyi ár és ötlet.
Végül megkertem valakit üljön be es mozgassa a sebváltót, es kiderült, hogy a kiemelő rudazat a hibas. Oldalra tolásnál mielőtt betolnám egyesbe, nem emelt ki rendesen, maraft egy kis tartalék holtjateka a kiemelesnek. Ezen a rudazaton kellett állítani,  0 Ft, 2 perces művelet.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.26 csütörtök, 20:24:19 írta Mocka » Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #4186 Dátum: 2014.07.08 kedd, 11:34:48 »

Kerestem ilyet a neten: csavarkészlet 411 0168 10 (LUK), de nem találtam. Tudnátok mondani helyet ahol kapható?
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4187 Dátum: 2014.07.08 kedd, 12:17:17 »

Kerestem ilyet a neten: csavarkészlet 411 0168 10 (LUK), de nem találtam. Tudnátok mondani helyet ahol kapható?


A számítógép be volt kapcsolva?

Csak be kell írni a google-ba, ennyi......

https://www.google.hu/search?newwindow=1&site=&source=hp&q=411+0168+10+%28LUK%29&oq=411+0168+10+%28LUK%29&gs_l=hp.13..35i39.1525.1525.0.2774.2.2.0.0.0.0.192.339.0j2.2.0....0...1c.1.48.hp..1.1.146.0.EMnGujXYquE
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #4188 Dátum: 2014.07.08 kedd, 12:34:06 »


A számítógép be volt, meg a monitor is...  worship

"Jelenleg nem elérhető", "Jelenleg egyetlen beszállítónál sincs". Ezek az üzenetek. Az árajánlat kérés még a legjobb.
Arra gondoltam biztos vannak olyan boltok is amik Google-nél nem az elején vannak, hanem mondjuk a 17. oldalon, de itt valaki ismeri és ajánlja...
 
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4189 Dátum: 2014.07.08 kedd, 12:35:29 »

A számítógép be volt, meg a monitor is...  worship

"Jelenleg nem elérhető", "Jelenleg egyetlen beszállítónál sincs". Ezek az üzenetek. Az árajánlat kérés még a legjobb.
Arra gondoltam biztos vannak olyan boltok is amik Google-nél nem az elején vannak, hanem mondjuk a 17. oldalon, de itt valaki ismeri és ajánlja...
 

Buy Parts By?

http://www.buypartsby.co.uk/

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4190 Dátum: 2014.07.08 kedd, 12:35:37 »

A számítógép be volt, meg a monitor is...  worship

"Jelenleg nem elérhető", "Jelenleg egyetlen beszállítónál sincs". Ezek az üzenetek. Az árajánlat kérés még a legjobb.
Arra gondoltam biztos vannak olyan boltok is amik Google-nél nem az elején vannak, hanem mondjuk a 17. oldalon, de itt valaki ismeri és ajánlja...
 


A legtöbb helyen 1 nap alatt beszerzik.  (senki nem tartja, ha kérik elmegy a nagykerbe....)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #4191 Dátum: 2014.07.08 kedd, 19:38:34 »


Azt nem tudod, hogy kb mennyi a szállítás Magyarországra? Vámon rápakolják még az áfát is? Néztem a kocsihoz DMF+clutch kit-et kb 300gbp együtt.
Nekem is elkezdett ciripelni, és indításnál, leállításnál hallom a DMF csörgését.
Szerintetek otthon is cserélhető, kell hozzá valami célszerszám? Régi Fiaton cseréltem kinyomót+tárcsát...
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4192 Dátum: 2014.07.08 kedd, 20:00:06 »

Azt nem tudod, hogy kb mennyi a szállítás Magyarországra? Vámon rápakolják még az áfát is? Néztem a kocsihoz DMF+clutch kit-et kb 300gbp együtt.
Nekem is elkezdett ciripelni, és indításnál, leállításnál hallom a DMF csörgését.
Szerintetek otthon is cserélhető, kell hozzá valami célszerszám? Régi Fiaton cseréltem kinyomót+tárcsát...

A Mondeo-t nagyon ne hasonlítsd egy régi Fiathoz........ Cheesy

Megoldható otthon, ha van egy csápos emelőd és sok szerszámod valamint tudod a mikéntjét.   vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4193 Dátum: 2014.07.08 kedd, 20:25:15 »

Azt nem tudod, hogy kb mennyi a szállítás Magyarországra? Vámon rápakolják még az áfát is? Néztem a kocsihoz DMF+clutch kit-et kb 300gbp együtt.
Nekem is elkezdett ciripelni, és indításnál, leállításnál hallom a DMF csörgését.
Szerintetek otthon is cserélhető, kell hozzá valami célszerszám? Régi Fiaton cseréltem kinyomót+tárcsát...

Anglia előbb volt EU, mint mi. Csak a vételárat kell kifizetni, és 30 font a posta DPD-vel, ha DMF-et és kuplungot veszel (értsd: nagy és nehéz).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #4194 Dátum: 2014.07.08 kedd, 21:26:12 »

Azt nem tudod, hogy kb mennyi a szállítás Magyarországra? Vámon rápakolják még az áfát is? Néztem a kocsihoz DMF+clutch kit-et kb 300gbp együtt.
Nekem is elkezdett ciripelni, és indításnál, leállításnál hallom a DMF csörgését.
Szerintetek otthon is cserélhető, kell hozzá valami célszerszám? Régi Fiaton cseréltem kinyomót+tárcsát...
Nekem tegnap számolták ki. 36 GBP.

Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #4195 Dátum: 2014.07.08 kedd, 21:27:27 »

Anglia előbb volt EU, mint mi. Csak a vételárat kell kifizetni, és 30 font a posta DPD-vel, ha DMF-et és kuplungot veszel (értsd: nagy és nehéz).

AndyA

Ok. Köszönöm a válaszokat!
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4196 Dátum: 2014.07.08 kedd, 21:57:04 »

Nekem tegnap számolták ki. 36 GBP.



Nekem pár hónapja még csak 29 volt, igaz, Bécsbe, nem .hu.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondeo2002
Vendég
« Új hozzászólás #4197 Dátum: 2014.07.12 szombat, 11:16:23 »

sziasztok

megint lenne egy kérdésem Smiley
2003-as mondeo, 5 seb váltóval..
245e km van benne, de az utóbbi 70e km-t 99%ban rövid távon de nagy terhelésen abszolválta.. Gondoltam ha már gyári benne még az olaj, lecserélem.
Maradt Castrol syntrans 75w90es olajam  de elvileg multivehicle 75w90 kellene bele.. a syntrans egy picit hígabb az adatlapja alapján.
Beletehetem ??
Kell a ford minősítés ??
Illetve.. érdemes 245e km után lecserélni ?? Félek hogy meglesz a csere és rossz lesz, mert most hibátlan a váltási érzet (máramennyire egy kopott váltókulisszával és kopott nyelestengely csapággyal hibátlan lehet) de meglepően jól bírja..

Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4198 Dátum: 2014.07.12 szombat, 11:22:07 »

sziasztok

megint lenne egy kérdésem Smiley
2003-as mondeo, 5 seb váltóval..
245e km van benne, de az utóbbi 70e km-t 99%ban rövid távon de nagy terhelésen abszolválta.. Gondoltam ha már gyári benne még az olaj, lecserélem.
Maradt Castrol syntrans 75w90es olajam  de elvileg multivehicle 75w90 kellene bele.. a syntrans egy picit hígabb az adatlapja alapján.
Beletehetem ??
Kell a ford minősítés ??
Illetve.. érdemes 245e km után lecserélni ?? Félek hogy meglesz a csere és rossz lesz, mert most hibátlan a váltási érzet (máramennyire egy kopott váltókulisszával és kopott nyelestengely csapággyal hibátlan lehet) de meglepően jól bírja..


Ha jó, akkor miért piszkálod?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mondeo2002
Vendég
« Új hozzászólás #4199 Dátum: 2014.07.12 szombat, 11:27:12 »

Ha jó, akkor miért piszkálod?

igen, ez eszembe jutott, off autós forumon is amikor kérdezik hogy pl oldaj tipust váltson e mert 200e km alatt bevált visszakérdezek, erre megtettem a kérdést itt is..
A garázs ablakában van kb 10 liternyi ilyen folyadék, ebből kb 2 liter kell majd a következő évtizedben Cheesy elkészülő vizijárművemhez, a többi meg itt áll. Sőt még leltem 4 liter fékfolyadékot most a motorokban és a mondiban is kényszeredetten cserélem igaz nem kell de hadd legyen lecserélve, a 10 liter automata váltó olajat se tudom hova fogom betölteni mert kellene automata váltó, de szerencsére csepeg a kormányszervo szivattyum és ha igy folytatja szerintem 30 év alatt fel tudom használni Smiley

De komolyra fordítva a szót, az jutott eszembe hogy mivel itt van, és szép a doboza, ezért hátha lenne valami csodálatos változás ami történne ha beletenném, és ez esetben beletölteném...
az offomban 76e km van és már érzem a váltón hogy kell cserélni, hátha itt 245e km után valamivel jobb lesz bár így se rossz..
Naplózva
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.