Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 20:00:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
88
89
90
91
92
93
94
[
95
]
96
97
98
99
100
101
102
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2330822 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4700 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 17:52:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.27 csütörtök, 14:19:35
odáig süllyedjek le?
Lehet az lessz a vége...porlasztó pályám ugyis van mindig.....jobban járnék vele lehet.
Akkor lépd meg!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4701 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 21:30:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.27 csütörtök, 14:24:46
Dehogy működik....rengeteg szétmegy...csak ti nem látjátok...én meg megyek kb 4-5 megyében és látom miket szerelnek,mik hullanak szét.
Ez valóban ennyit birt, ki tudja milyen előélettel mint irtam és leis cserélték valamiért....ez az egy széthullott alapján ,messzemenő következtetéseket nemigen vonnék le....mert nincs értelme....másik ilyenről meg nem tudok sehol...én legalább megpróbáltam és felraktam, más mit csinált?
Ezt becumiztam, ennyi..másikat nem rakok fel, vissza eredeti és kész...
Miért nem raksz fel egy másik 6-os váltót?Ha 2 év múlva megint szétesik,akkor tényleg sz@r ez a párosítás.Ha meg nem megy tönkre,akkor nem kell szerelni egy napot....Úgyis szembemész az árral általában,nem?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4702 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 21:41:57 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.11.27 csütörtök, 21:30:07
Miért nem raksz fel egy másik 6-os váltót?Ha 2 év múlva megint szétesik,akkor tényleg sz@r ez a párosítás.Ha meg nem megy tönkre,akkor nem kell szerelni egy napot....Úgyis szembemész az árral általában,nem?
mert jövőre szeretném lecserélni, és tutin akarom eladni.
Nem megyek szemben az árral...csak nem szeretnék olyan lenni mint mindenki más....az unalmas, és nemis én lennék.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.28 péntek, 07:49:52 írta Bunyek
»
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4703 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 21:44:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.27 csütörtök, 21:41:57
mert jövőre szeretném lecserélni, és tutin akarom eladni.
mi lesz helyette ?
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4704 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 22:54:48 »
Idézetet írta: Proconsul - 2014.11.27 csütörtök, 21:44:35
mi lesz helyette ?
Barkasz.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4705 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 23:00:01 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.27 csütörtök, 22:54:48
Barkasz.
csak nem
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4706 Dátum:
2014.11.28 péntek, 07:46:51 »
Idézetet írta: Proconsul - 2014.11.27 csütörtök, 23:00:01
csak nem
Több tipus is játszik, de mindenképp kombira lessz szükségem.
Naplózva
autokiller
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4707 Dátum:
2014.11.29 szombat, 23:41:35 »
Üdv!
Valakinek van ötlete arra, hogy amikor hidegen elindulok akkor miért nem tudok kettest váltani csak nagyon nehezen? Egyből kettőbe borzalom, kettőből háromba sokkal jobb. Visszafelé ugyanez a helyzet. Ha üresben kuplung fel és felpörgetem a motort aztán megint kuplung akkor "simán" megy a kettes. Ez a probléma 6-8 km után sokat javul, de akkor is marad a nehézkes akadós kapcsolás. Csak lassan megfontoltan lehet váltani. Lámpánál ha finoman indulok és kicsit meggurítom a vasat akkor csak húzom a kart és húzom és húzom és talán beveszi a kettest amikorra már elment a sor. Ha jobban kihuzatom akkor könnyebb váltani de hidegen nem akarom gyilkolni a vasat. A kérdés, hogy ez egyértelműen váltó vagy lehet kuplung is? 6-os váltó, talán még gyári kuplung. Elméletileg pár hónapja jött a kocsi Dániából, fogalmam sincs mit alakítottak rajta mielőtt hozzám került.
Ja igen, visszafelé amikor már alig gurul a szekér és szívem szerint már egyest raknék akkor az sem megy. Meg kell állni és akkor már veszi az egyet.
autokiller
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4708 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 09:19:27 »
Idézetet írta: autokiller - 2014.11.29 szombat, 23:41:35
Üdv!
Valakinek van ötlete arra, hogy amikor hidegen elindulok akkor miért nem tudok kettest váltani csak nagyon nehezen? Egyből kettőbe borzalom, kettőből háromba sokkal jobb. Visszafelé ugyanez a helyzet. Ha üresben kuplung fel és felpörgetem a motort aztán megint kuplung akkor "simán" megy a kettes. Ez a probléma 6-8 km után sokat javul, de akkor is marad a nehézkes akadós kapcsolás. Csak lassan megfontoltan lehet váltani. Lámpánál ha finoman indulok és kicsit meggurítom a vasat akkor csak húzom a kart és húzom és húzom és talán beveszi a kettest amikorra már elment a sor. Ha jobban kihuzatom akkor könnyebb váltani de hidegen nem akarom gyilkolni a vasat. A kérdés, hogy ez egyértelműen váltó vagy lehet kuplung is? 6-os váltó, talán még gyári kuplung. Elméletileg pár hónapja jött a kocsi Dániából, fogalmam sincs mit alakítottak rajta mielőtt hozzám került.
Ja igen, visszafelé amikor már alig gurul a szekér és szívem szerint már egyest raknék akkor az sem megy. Meg kell állni és akkor már veszi az egyet.
autokiller
Az elmondottak alapján vagy nem emel ki teljesen a kuplung vagy szinkron hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Levin
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4709 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 14:55:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.28 péntek, 07:46:51
Több tipus is játszik, de mindenképp kombira lessz szükségem.
És akkor itt hagysz bennunket?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4710 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 17:13:39 »
Idézetet írta: A Nagy Levin - 2014.11.30 vasárnap, 14:55:37
És akkor itt hagysz bennunket?
Mondeoból elfogyott az összes kombi?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4711 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 17:56:11 »
Idézetet írta: A Nagy Levin - 2014.11.30 vasárnap, 14:55:37
És akkor itt hagysz bennunket?
Örülnétek mi?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4712 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 18:01:50 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.30 vasárnap, 17:13:39
Mondeoból elfogyott az összes kombi?
nem tudom mi lessz...nem agyalok még rajta...volvo v70,c220,520d,passat,stilo...ezek játszanak egyenlőre...szerintem kintről hozok be valami romot és rendberakom.
Naplózva
autokiller
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4713 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 20:48:46 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.30 vasárnap, 09:19:27
Az elmondottak alapján vagy nem emel ki teljesen a kuplung vagy szinkron hiba.
Az jó, csak egyik drágább mint a másik. El lehet valahogy dönteni szétszedés nélkül?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4714 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 21:06:08 »
Idézetet írta: autokiller - 2014.11.30 vasárnap, 20:48:46
Az jó, csak egyik drágább mint a másik. El lehet valahogy dönteni szétszedés nélkül?
Szerelő megmondja.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4715 Dátum:
2014.12.02 kedd, 17:46:44 »
Idézetet írta: autokiller - 2014.11.30 vasárnap, 20:48:46
Az jó, csak egyik drágább mint a másik. El lehet valahogy dönteni szétszedés nélkül?
nem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4716 Dátum:
2014.12.02 kedd, 17:54:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.30 vasárnap, 18:01:50
nem tudom mi lessz...nem agyalok még rajta...volvo v70,c220,520d,passat,stilo...ezek játszanak egyenlőre...szerintem kintről hozok be valami romot és rendberakom.
stilo..?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cila76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4717 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 18:06:22 »
Sziasztok!
Ma megnézte a szerelőm az autót és a nehéz váltás oka, hogy a kuplung nem emel ki. Így jövő héten kuplung csere lesz. A kettőstömegű lendkerék akkor lesz eldöntve amikor az alkatrész a szerelő kezében lesz.
Nézem most az alkatrész árakat.
Zsu.hu-nál az alábbi alkatrész árak jók?
1, KUPLUNG KINYOMÓCSAPÁGY:
VALEO: 35.565Ft,
2, KUPLUNGKÉSZLET KUPL.KLT-K. FORD:
VALEO: 41.638Ft
LUK: 38.329FT
3, LENDKERÉK KÉTTÖMEGŰ 230mm:
SACHS: 75.357F
t LUK: 116.017FT
1.8 benzines, 125LE, 2004 év végi Mondeonak 230 v. 240mm-es kuplungja van?
Segítséget előre is kösz.
Naplózva
Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4718 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 18:40:35 »
Idézetet írta: Cila76 - 2014.12.04 csütörtök, 18:06:22
Sziasztok!
Ma megnézte a szerelőm az autót és a nehéz váltás oka, hogy a kuplung nem emel ki. Így jövő héten kuplung csere lesz. A kettőstömegű lendkerék akkor lesz eldöntve amikor az alkatrész a szerelő kezében lesz.
Nézem most az alkatrész árakat.
Zsu.hu-nál az alábbi alkatrész árak jók?
1, KUPLUNG KINYOMÓCSAPÁGY:
VALEO: 35.565Ft,
2, KUPLUNGKÉSZLET KUPL.KLT-K. FORD:
VALEO: 41.638Ft
LUK: 38.329FT
3, LENDKERÉK KÉTTÖMEGŰ 230mm:
SACHS: 75.357F
t LUK: 116.017FT
1.8 benzines, 125LE, 2004 év végi Mondeonak 230 v. 240mm-es kuplungja van?
Segítséget előre is kösz.
Alvázszámból meg tudom nézni a hozzá való kuplung cikkszámát.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.04 csütörtök, 18:45:52 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
pukkandur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4719 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 18:47:42 »
Üdv! A következő kérdéssel fordulnék Hozzátok: 2001-es 2.0 Benzines Mondeom van. A kuplung most kezd teljesen meghalni, 3-4.-ben csúszik, felpörög a motor de nem megy stb..Jövő hét elején viszem a szerelőmhöz, aki kuplungot+kinyomó csapágyat és váltó olajat fog cserélni.
Azonban sajnos jön elölről egy morgó-gurgulázó hang is (hasonló, mint amit valaki írt itt, mintha kavicsot őrölnék egy dobban). Nem kerékcsapágy mert az már mindenhol ki van cserélve.
Én féltengely támasztó csapágyra gondoltam, de ő miután kipróbálta azt mondta, hogy lehet, hogy váltó
Nem biztos, de lehet. Sajnos erre már most nem lesz pénzem, hogy Karácsony előtt még ezt is cseréltessek ha úgy alakul, illetve nem is könnyű bontóban találni benzineshez váltót.
Kb 50-60km/h-tól hallani jobban, kinyomott kuplunggal és üresben gurulva is hallani. Lehet, hogy tényleg váltó? ~250.000 km van az autóban és ezt leszámítva nagyon meg vagyok vele elégedve, miután persze megcsináltunk rajta pár típushibát, szívósor herélés, vezetőoldali központi zár csere.
Örülnék neki ha azt kapnám karácsonyi ajándéknak, hogy nem a váltó a ludas, hanem csak egy csapágy
Előre is köszi az esetleges ötleteket, segítséget!
Naplózva
2001 2.0 Ghia 145 LE, 5 ajtós
Cila76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4720 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 19:07:03 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.04 csütörtök, 18:40:35
Alvázszámból meg tudom nézni a hozzá való kuplung cikkszámát.
WF04XXGBB44T09461
Előre is kösz.
Naplózva
Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4721 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 19:31:34 »
Idézetet írta: Cila76 - 2014.12.04 csütörtök, 19:07:03
WF04XXGBB44T09461
Előre is kösz.
A kuplung szett cikkszáma: 1423923
(nem tartalmazza a kinyomócsapágyat, csak tárcsa+szerkezet)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4722 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 19:42:13 »
Idézetet írta: pukkandur - 2014.12.04 csütörtök, 18:47:42
Üdv! A következő kérdéssel fordulnék Hozzátok: 2001-es 2.0 Benzines Mondeom van. A kuplung most kezd teljesen meghalni, 3-4.-ben csúszik, felpörög a motor de nem megy stb..Jövő hét elején viszem a szerelőmhöz, aki kuplungot+kinyomó csapágyat és váltó olajat fog cserélni.
Azonban sajnos jön elölről egy morgó-gurgulázó hang is (hasonló, mint amit valaki írt itt, mintha kavicsot őrölnék egy dobban). Nem kerékcsapágy mert az már mindenhol ki van cserélve.
Én féltengely támasztó csapágyra gondoltam, de ő miután kipróbálta azt mondta, hogy lehet, hogy váltó
Nem biztos, de lehet. Sajnos erre már most nem lesz pénzem, hogy Karácsony előtt még ezt is cseréltessek ha úgy alakul, illetve nem is könnyű bontóban találni benzineshez váltót.
Kb 50-60km/h-tól hallani jobban, kinyomott kuplunggal és üresben gurulva is hallani. Lehet, hogy tényleg váltó? ~250.000 km van az autóban és ezt leszámítva nagyon meg vagyok vele elégedve, miután persze megcsináltunk rajta pár típushibát, szívósor herélés, vezetőoldali központi zár csere.
Örülnék neki ha azt kapnám karácsonyi ajándéknak, hogy nem a váltó a ludas, hanem csak egy csapágy
Előre is köszi az esetleges ötleteket, segítséget!
egy barátomnak most nemrég cseréltünk kluplungot.de nem azért mert annyira elkopott,hanem mert csúszott.És az oka az volt,hogy a főtengely szimering folyatott,és feláztatta a motorolaj a tárcsát teljesen.Lehet,hogy neked is ez van,és ez magyarázza a morgó hangor is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4723 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 21:31:04 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.04 csütörtök, 19:42:13
egy barátomnak most nemrég cseréltünk kluplungot.de nem azért mert annyira elkopott,hanem mert csúszott.És az oka az volt,hogy a főtengely szimering folyatott,és feláztatta a motorolaj a tárcsát teljesen.Lehet,hogy neked is ez van,és ez magyarázza a morgó hangor is.
Ez érdekes, mert a hátsó fötengely szimmering tömítetlensége esetén még a lendkerék előtt távozik a motorolaj. Nem tudja megkerülni a lendkereket, a motor és váltó között kicsöpög.
Ha el van dugulva (Mitől lenne?) a kivezető nyílás, akkor tudna felhalmozódni a motorolaj a kuplungharang aljában. De ahhoz is sok kellene, hogy utána beleforogjon a kuplungszerkezet. De mivel a motor és váltó között sosem tökéletes a tömítés, úgyis kiszivárog valamennyi.
Nem a nyeles tengelytől jött és a váltó olaj? Vagy a kinyomócsapágytól a fékfolyadék?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4724 Dátum:
2014.12.05 péntek, 06:31:31 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.04 csütörtök, 21:31:04
Ez érdekes, mert a hátsó fötengely szimmering tömítetlensége esetén még a lendkerék előtt távozik a motorolaj. Nem tudja megkerülni a lendkereket, a motor és váltó között kicsöpög.
Ha el van dugulva (Mitől lenne?) a kivezető nyílás, akkor tudna felhalmozódni a motorolaj a kuplungharang aljában. De ahhoz is sok kellene, hogy utána beleforogjon a kuplungszerkezet. De mivel a motor és váltó között sosem tökéletes a tömítés, úgyis kiszivárog valamennyi.
Nem a nyeles tengelytől jött és a váltó olaj? Vagy a kinyomócsapágytól a fékfolyadék?
lehetséges,mert minden szimeringet cserélni kellett,meg a nyelestengely is volt csapágyazva,sőt még szinkrongyűrű is volt cserélve az 1,2-n.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cila76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4725 Dátum:
2014.12.05 péntek, 11:16:57 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.04 csütörtök, 19:31:34
A kuplung szett cikkszáma: 1423923
(nem tartalmazza a kinyomócsapágyat, csak tárcsa+szerkezet)
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.04 csütörtök, 19:31:34
A kuplung szett cikkszáma: 1423923
(nem tartalmazza a kinyomócsapágyat, csak tárcsa+szerkezet)
Kösz.
Ez rossz hír, mert akkor a 240mm-es átmérőjű kell, ami drágább.
LUK kuplungszerkezet: 60.000Ft
LUK kettős t. lendkerék: 113.900Ft
Valeo kinyomócsapágy: 25.870Ft
Csak az anyagköltség 200.000Ft. Egy 1.8-as benzinesbe. Vicc.
Naplózva
Mondeo, 2004, 1.8 benzines, 125LE, Trend, Budapest
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4726 Dátum:
2014.12.05 péntek, 11:25:21 »
Idézetet írta: Cila76 - 2014.12.05 péntek, 11:16:57
Kösz.
Ez rossz hír, mert akkor a 240mm-es átmérőjű kell, ami drágább.
LUK kuplungszerkezet: 60.000Ft
LUK kettős t. lendkerék: 113.900Ft
Valeo kinyomócsapágy: 25.870Ft
Csak az anyagköltség 200.000Ft. Egy 1.8-as benzinesbe. Vicc.
Szerintem ennél olcsóbban is meg lehet venni......cromaxba kapásból olcsóbb egy kicsit. Szét kell nézni több helyen.
https://cromax.hu/100000000-kuplung/100330000-kuplung-mechanika/100330078-kuplungszett/2899-kuplung-szett-ford-mondeo-2002-2007-benzines-1_8-2_0
https://cromax.hu/100000000-kuplung/100330000-kuplung-mechanika/100330081-kuplung-kinyomocsapagy/3446-kuplung-kinyomocsapagy-galaxy-1994-2006mondeo-1994-2000
https://cromax.hu/110000000-motor/110740000-lendkerek-es-alkatreszei/110740309-lendkerek/10689-lendkerek-ford-mondeo-2002-2007-benzines-1_8-2_0
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4727 Dátum:
2014.12.05 péntek, 11:45:32 »
Idézetet írta: Cila76 - 2014.12.05 péntek, 11:16:57
Kösz.
Ez rossz hír, mert akkor a 240mm-es átmérőjű kell, ami drágább.
LUK kuplungszerkezet: 60.000Ft
LUK kettős t. lendkerék: 113.900Ft
Valeo kinyomócsapágy: 25.870Ft
Csak az anyagköltség 200.000Ft. Egy 1.8-as benzinesbe. Vicc.
Ez ennyi. Új alkatrészek, ami ennyibe kerül kisker fogyasztónak. Sajnos nem vicc, eléggé komoly. De más drágaság nincs a Mondeo-nál.
Valamint normál használat mellett 200e km-ig le van tudva a dolog, ami azért jó pár év.
Az új alkatrész "nem tud" tekintettel lenni arra az autóra, amihez kell. Lehet az akár fiatal, akár idősebb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Marci96
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4728 Dátum:
2014.12.05 péntek, 14:01:27 »
Amikor benyomom a kuplung pedált rázza a lábamat kicsit és kicsit zakatol ha be van nyomva vagy ki van engedve akkor nincs hang és nem is rázza a pedált csak nyomás vagy engedés közben. A lendkerék lehet rossz vagy mi baja lehet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4729 Dátum:
2014.12.05 péntek, 14:05:05 »
Idézetet írta: Marci96 - 2014.12.05 péntek, 14:01:27
Amikor benyomom a kuplung pedált rázza a lábamat kicsit és kicsit zakatol ha be van nyomva vagy ki van engedve akkor nincs hang és nem is rázza a pedált csak nyomás vagy engedés közben. A lendkerék lehet rossz vagy mi baja lehet?
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4730 Dátum:
2014.12.05 péntek, 14:06:48 »
Idézetet írta: Marci96 - 2014.12.05 péntek, 14:01:27
Amikor benyomom a kuplung pedált rázza a lábamat kicsit és kicsit zakatol ha be van nyomva vagy ki van engedve akkor nincs hang és nem is rázza a pedált csak nyomás vagy engedés közben. A lendkerék lehet rossz vagy mi baja lehet?
nagy valószínűséggel a lendkerék lehet a ludas ezt legjobban úgy tudod tesztelni hogy a kuplungpedált egy olyan fél centire benyomod és akkor megnézed hogy remeg-e vagy sem ha esetleg cicereg is valami kinyomott kuplungnál akkor a kinyomód is rendetlenkedik mondjuk ezeket amúgyis egyszerre illik cserélni és ha esetleg nem teljesen értenéd hogy mit írtam akkor képzelj oda pontokat vesszőket meg nagybetűket
egyszónakisszázavége: használj írásjeleket mert úgy könnyebb megérteni mit is szeretnél írni
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Karika76
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4731 Dátum:
2014.12.05 péntek, 14:09:43 »
Idézetet írta: Domi - 2014.12.05 péntek, 14:06:48
nagy valószínűséggel a lendkerék lehet a ludas ezt legjobban úgy tudod tesztelni hogy a kuplungpedált egy olyan fél centire benyomod és akkor megnézed hogy remeg-e vagy sem ha esetleg cicereg is valami kinyomott kuplungnál akkor a kinyomód is rendetlenkedik mondjuk ezeket amúgyis egyszerre illik cserélni és ha esetleg nem teljesen értenéd hogy mit írtam akkor képzelj oda pontokat vesszőket meg nagybetűket
egyszónakisszázavége: használj írásjeleket mert úgy könnyebb megérteni mit is szeretnél írni
Volt pont és kérdőjel is.
Naplózva
Marci96
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4732 Dátum:
2014.12.05 péntek, 17:34:39 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.05 péntek, 14:05:05
igen.
Köszönöm a válaszokat. Egy másik mondeo kuplung nyomkodásnál nem rázza a pedált és hangja sincs viszont csattan váltásnál az mi lehet?
Naplózva
pukkandur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4733 Dátum:
2014.12.06 szombat, 08:15:56 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.04 csütörtök, 19:42:13
egy barátomnak most nemrég cseréltünk kluplungot.de nem azért mert annyira elkopott,hanem mert csúszott.És az oka az volt,hogy a főtengely szimering folyatott,és feláztatta a motorolaj a tárcsát teljesen.Lehet,hogy neked is ez van,és ez magyarázza a morgó hangor is.
Köszi a gyors választ!
Valakinek esetleg egyéb ötlete? Cromaxnál nincs benzines 2.0-hoz bontott váltó. Alkatrész a váltóhoz csak rendelésre 1-2 hét és csak eredeti Ford. a neten sem találtam. Kicsit félek, hogy nehéz lesz beszerezni ha tényleg a váltó is gatya...
Naplózva
2001 2.0 Ghia 145 LE, 5 ajtós
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4734 Dátum:
2014.12.07 vasárnap, 06:30:17 »
Kérj ajánlatot tőlük is:
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=catalog
Idézetet írta: Cila76 - 2014.12.05 péntek, 11:16:57
Kösz.
Ez rossz hír, mert akkor a 240mm-es átmérőjű kell, ami drágább.
LUK kuplungszerkezet: 60.000Ft
LUK kettős t. lendkerék: 113.900Ft
Valeo kinyomócsapágy: 25.870Ft
Csak az anyagköltség 200.000Ft. Egy 1.8-as benzinesbe. Vicc.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Tiberius
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4735 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 10:00:03 »
Szevasztok!
A minap elvittem az én féltve őrzött kis kombimat szervizbe és egy remek kis olajcsere után közölték, hogy kuplungos az autó. (Említettem egy-két tünetet) Leültettek és közölték, hogy az fájni fog. Gyorsan felugrottak az Unix oldalára és meghasaltak egy komoly kis összeget. Szerintetek mennyiből lehet kihozni reálisan a dolgot? (Kettős tömegű, kinyomó csapágy, kuplung szett) Kíváncsi vagyok a véleményetekre! Ezeket gondolom illik ilyenkor mind kicserélni... 179000 van egyébként a gépben, gyári szettel. Gondolom már kiszolgálta az idejét, de így év vége felé azért nagyon rosszul esik. Amúgy a szerelő eddig megbízható volt és korrekt, ugyan nem dolgozik olcsón. Nekem az a lényeg, hogy a gép rendben legyen, de ez az ár...
Köszi!
Tiberius
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4736 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 10:01:42 »
Idézetet írta: Tiberius - 2014.12.08 hétfő, 10:00:03
Szevasztok!
A minap elvittem az én féltve őrzött kis kombimat szervizbe és egy remek kis olajcsere után közölték, hogy kuplungos az autó. (Említettem egy-két tünetet) Leültettek és közölték, hogy az fájni fog. Gyorsan felugrottak az Unix oldalára és meghasaltak egy komoly kis összeget. Szerintetek mennyiből lehet kihozni reálisan a dolgot? (Kettős tömegű, kinyomó csapágy, kuplung szett) Kíváncsi vagyok a véleményetekre! Ezeket gondolom illik ilyenkor mind kicserélni... 179000 van egyébként a gépben, gyári szettel. Gondolom már kiszolgálta az idejét, de így év vége felé azért nagyon rosszul esik. Amúgy a szerelő eddig megbízható volt és korrekt, ugyan nem dolgozik olcsón. Nekem az a lényeg, hogy a gép rendben legyen, de ez az ár...
Köszi!
Tiberius
Ha elárulod milyen mondeod van, akkor segíteni is tudunk.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4737 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 10:02:28 »
Idézetet írta: Tiberius - 2014.12.08 hétfő, 10:00:03
Szevasztok!
A minap elvittem az én féltve őrzött kis kombimat szervizbe és egy remek kis olajcsere után közölték, hogy kuplungos az autó. (Említettem egy-két tünetet) Leültettek és közölték, hogy az fájni fog. Gyorsan felugrottak az Unix oldalára és meghasaltak egy komoly kis összeget. Szerintetek mennyiből lehet kihozni reálisan a dolgot? (Kettős tömegű, kinyomó csapágy, kuplung szett) Kíváncsi vagyok a véleményetekre! Ezeket gondolom illik ilyenkor mind kicserélni... 179000 van egyébként a gépben, gyári szettel. Gondolom már kiszolgálta az idejét, de így év vége felé azért nagyon rosszul esik. Amúgy a szerelő eddig megbízható volt és korrekt, ugyan nem dolgozik olcsón. Nekem az a lényeg, hogy a gép rendben legyen, de ez az ár...
Köszi!
Tiberius
Kb. 200-250 beszerzési forrástól függően.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4738 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 10:10:13 »
Idézetet írta: Tiberius - 2014.12.08 hétfő, 10:00:03
Szevasztok!
A minap elvittem az én féltve őrzött kis kombimat szervizbe és egy remek kis olajcsere után közölték, hogy kuplungos az autó. (Említettem egy-két tünetet) Leültettek és közölték, hogy az fájni fog. Gyorsan felugrottak az Unix oldalára és meghasaltak egy komoly kis összeget. Szerintetek mennyiből lehet kihozni reálisan a dolgot? (Kettős tömegű, kinyomó csapágy, kuplung szett) Kíváncsi vagyok a véleményetekre! Ezeket gondolom illik ilyenkor mind kicserélni... 179000 van egyébként a gépben, gyári szettel. Gondolom már kiszolgálta az idejét, de így év vége felé azért nagyon rosszul esik. Amúgy a szerelő eddig megbízható volt és korrekt, ugyan nem dolgozik olcsón. Nekem az a lényeg, hogy a gép rendben legyen, de ez az ár...
Köszi!
Tiberius
Érzel valamit a kuplungon? Csúszik? Zörög leállításnál? Remeg a kuplung pedál, ha ráteszed a lábadat (nem nyomod ki, csak ráteszed a talpad)? Ha kinyomod a kuplungot, akkor beleköltözik a tücsök (tehát cicereg a kinyomó)?
Ha ezek közül valamelyikre is igen a válasz, akkor lehet elgondolkodni a cserén. Amíg nem érzel semmit, csak a szerelőd szerint cserélni kéne, addig én - de ez szubjektív vélemény - nem foglalkoznék vele. Ha egy szerelő meglát egy Mondeo-t, akkor a két jolly-joker közül az egyiket (porlasztócsúcs, vagy kuplungcsere) tuti elsüti, mert a userek jórésze tudja, hogy ezek Mondeo betegségek, de legalább jó drága, tehát jól le lehet venni a tulajt. Nekem 50e km-el ezelőtt mondták azt, hogy talán még 5e km van a kuplungban. És a mai napig vidáman gurulok vele.
A 179e még nem a világ. Pláne, ha tényleg ennyi, és nem 290e-ről lett visszatekerve. Nem egy klubbos, igazolható kilométeres autó van 260e km felett, gyári kuplunggal.
A szett ára amúgy 160e és 250e között bármi lehet, beszerzési forrástól függően, plusz munkadíj.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Tiberius
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4739 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 10:21:21 »
Jogos a két pont
MKIII TDCI, kombi, 6 seb, manuális 96KW
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4740 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 10:24:49 »
Idézetet írta: Tiberius - 2014.12.08 hétfő, 10:21:21
Jogos a két pont
MKIII TDCI, kombi, 6 seb, manuális 96KW
Valaki nemrég őket ajánlotta:
http://www.xenixauto.hu/akcio-2014-09-kuplung-lendkerek.html
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Tiberius
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4741 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 10:29:13 »
Idézetet írta: Domi - 2014.12.08 hétfő, 10:10:13
Érzel valamit a kuplungon? Csúszik? Zörög leállításnál? Remeg a kuplung pedál, ha ráteszed a lábadat (nem nyomod ki, csak ráteszed a talpad)? Ha kinyomod a kuplungot, akkor beleköltözik a tücsök (tehát cicereg a kinyomó)?
Ha ezek közül valamelyikre is igen a válasz, akkor lehet elgondolkodni a cserén. Amíg nem érzel semmit, csak a szerelőd szerint cserélni kéne, addig én - de ez szubjektív vélemény - nem foglalkoznék vele. Ha egy szerelő meglát egy Mondeo-t, akkor a két jolly-joker közül az egyiket (porlasztócsúcs, vagy kuplungcsere) tuti elsüti, mert a userek jórésze tudja, hogy ezek Mondeo betegségek, de legalább jó drága, tehát jól le lehet venni a tulajt. Nekem 50e km-el ezelőtt mondták azt, hogy talán még 5e km van a kuplungban. És a mai napig vidáman gurulok vele.
A 179e még nem a világ. Pláne, ha tényleg ennyi, és nem 290e-ről lett visszatekerve. Nem egy klubbos, igazolható kilométeres autó van 260e km felett, gyári kuplunggal.
A szett ára amúgy 160e és 250e között bármi lehet, beszerzési forrástól függően, plusz munkadíj.
Szia Domi!
A fent említettek közül egyiket sem tapasztaltam. Amikor sebességbe teszem ugyanakkor hallok egy oda nem illő viszonylag hangos kattanást (váltás stílusától függően). Ezen felül, főleg mostanában (hidegben) indulás környékén nem igazán szereti bevenni a sebességfokozatokat. Játszanom kell, mert az egyes-kettes, rükverc nem tetszik neki...
Naplózva
Tiberius
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4742 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 10:36:12 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.12.08 hétfő, 10:24:49
Valaki nemrég őket ajánlotta:
http://www.xenixauto.hu/akcio-2014-09-kuplung-lendkerek.html
Köszönöm Zoleex, ránézek!
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4743 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 10:39:06 »
Idézetet írta: Tiberius - 2014.12.08 hétfő, 10:21:21
Jogos a két pont
MKIII TDCI, kombi, 6 seb, manuális 96KW
Na ezt így (egy évszámmal kiegészítve) dobd be az aláírásodba, és akkor soha többet nem kell leírnod, hogy mihez kérsz segítséget
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4744 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 10:42:19 »
Idézetet írta: Tiberius - 2014.12.08 hétfő, 10:29:13
Szia Domi!
A fent említettek közül egyiket sem tapasztaltam. Amikor sebességbe teszem ugyanakkor hallok egy oda nem illő viszonylag hangos kattanást (váltás stílusától függően). Ezen felül, főleg mostanában (hidegben) indulás környékén nem igazán szereti bevenni a sebességfokozatokat. Játszanom kell, mert az egyes-kettes, rükverc nem tetszik neki...
Mondjuk ezek azért nem jelentenek jót, de talán még nincs itt a vég. Ha dec. 19-én ráérsz, és Pesten, vagy Pest közelében laksz, akkor gyere el a minitalira (Mondeo találkozók / minitalik topik), és akkor átesel a beavatáson (
), lefikázzuk a kocsidat, megitatunk epres shake-el, és talán, de csak talán még segítséget is kaphatsz
Komolyra fordítva: ha ráérsz, gyere el a találkozóra. Ott többen vagyunk, meg tudjuk hallgatni azt a kattanóhangot, meg tudjuk nézni, hogy mennyire akad az a váltó, hogy ez mennyire normális, vagy sem, és tudunk segíteni alkatrészforrással, stb.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Tiberius
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4745 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 10:58:49 »
Idézetet írta: Domi - 2014.12.08 hétfő, 10:42:19
Mondjuk ezek azért nem jelentenek jót, de talán még nincs itt a vég. Ha dec. 19-én ráérsz, és Pesten, vagy Pest közelében laksz, akkor gyere el a minitalira (Mondeo találkozók / minitalik topik), és akkor átesel a beavatáson (
), lefikázzuk a kocsidat, megitatunk epres shake-el, és talán, de csak talán még segítséget is kaphatsz
Komolyra fordítva: ha ráérsz, gyere el a találkozóra. Ott többen vagyunk, meg tudjuk hallgatni azt a kattanóhangot, meg tudjuk nézni, hogy mennyire akad az a váltó, hogy ez mennyire normális, vagy sem, és tudunk segíteni alkatrészforrással, stb.
Jaj, neee! Epres shake!!!
Csak azt neeee... Köszönöm a meghívást, ha tudok, élek is vele! Amúgy gondolom érdemes egy kicsit utána menni az alkatrész kérdésnek, mert ahogy láttam iszonyat nagy a szórás. Mondjuk a kérdés az, hogy mennyire veszik jó néven a szervizekben ha odaállítok velük... De mondjuk ez utóbbit pont leszarom, ha spórolhatok vele 40-50 ezret...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4746 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 11:05:14 »
Idézetet írta: Tiberius - 2014.12.08 hétfő, 10:58:49
Jaj, neee! Epres shake!!!
Csak azt neeee... Köszönöm a meghívást, ha tudok, élek is vele! Amúgy gondolom érdemes egy kicsit utána menni az alkatrész kérdésnek, mert ahogy láttam iszonyat nagy a szórás. Mondjuk a kérdés az, hogy mennyire veszik jó néven a szervizekben ha odaállítok velük... De mondjuk ez utóbbit pont leszarom, ha spórolhatok vele 40-50 ezret...
A dolog nem meghívás alapú, hanem önkéntes jelentkezős (
http://mondeo.hu/index.php?topic=92.msg958061#new
). Előtte azért készülj fel a legrosszabbra
Az epressék meg kötelező minden újoncnak
Alkatrész árak nagyon szórnak. Külföldi forrás is akad bőven, van aki már azt is kijárta. Szervizből meg olyat kell keresni, aki beteszi a hozott alkatrészt. Mondjuk egy márkaszerviz biztos nem lesz közöttük.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4747 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 11:06:23 »
Idézetet írta: Domi - 2014.12.08 hétfő, 10:10:13
Érzel valamit a kuplungon? Csúszik? Zörög leállításnál? Remeg a kuplung pedál, ha ráteszed a lábadat (nem nyomod ki, csak ráteszed a talpad)? Ha kinyomod a kuplungot, akkor beleköltözik a tücsök (tehát cicereg a kinyomó)?
Ha ezek közül valamelyikre is igen a válasz, akkor lehet elgondolkodni a cserén. Amíg nem érzel semmit, csak a szerelőd szerint cserélni kéne, addig én - de ez szubjektív vélemény - nem foglalkoznék vele. Ha egy szerelő meglát egy Mondeo-t, akkor a két jolly-joker közül az egyiket (porlasztócsúcs, vagy kuplungcsere) tuti elsüti, mert a userek jórésze tudja, hogy ezek Mondeo betegségek, de legalább jó drága, tehát jól le lehet venni a tulajt. Nekem 50e km-el ezelőtt mondták azt, hogy talán még 5e km van a kuplungban. És a mai napig vidáman gurulok vele.
A 179e még nem a világ. Pláne, ha tényleg ennyi, és nem 290e-ről lett visszatekerve. Nem egy klubbos, igazolható kilométeres autó van 260e km felett, gyári kuplunggal.
A szett ára amúgy 160e és 250e között bármi lehet, beszerzési forrástól függően, plusz munkadíj.
Mondjuk igen, engem is több mint 1 éve riogattak a kuplung cserével, de a mai napig semmi baja, azóta lementem több mint 20 000 km-t vele.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4748 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 12:05:32 »
Idézetet írta: Scratch - 2014.12.08 hétfő, 11:06:23
Mondjuk igen, engem is több mint 1 éve riogattak a kuplung cserével, de a mai napig semmi baja, azóta lementem több mint 20 000 km-t vele.
Mondom, mindenkit ezzel riogatnak. Ha megszeppen az ügyfél, és belemegy a dologba, akkor zsíros falat.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4749 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 13:10:20 »
Idézetet írta: Domi - 2014.12.08 hétfő, 12:05:32
Mondom, mindenkit ezzel riogatnak. Ha megszeppen az ügyfél, és belemegy a dologba, akkor zsíros falat.
Ameddig nem kezd el csúszni, én hozzá nem nyúlok.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak:
1
...
88
89
90
91
92
93
94
[
95
]
96
97
98
99
100
101
102
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ